Jak trzeba będzie przebijać się przez tony tekstu jak w WoW to ja podziękuje. Nie lubie gdy w grze jest "cicho", a każda postać "mówi" przez okienka z tekstem.
A pózniej powstaje pokolenie, które ani jednej książki w życiu nie przeczytało..
Miejmy nadzieje ze z polska wersja jezykowa bedzie sie rowniez polski serwer :)
Dzieki okienkom w tekście masz szanse na częste patche z nowymi Questami - Inna sprawa ze główne questy są wzbogacone voice actingiem .
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VB0B18NooNg#t=72s
Przykład Old Republic pokazuje jak na nowy content ludzie długo czekają.. dodatkowo muszą za niego płacić ekstra.
Dla mnie next gen mmo to powinna byc gra z rozszerzona rzeczywistoscia i tyle:d
pwnie to bedzie taki syf jak sc2 i diablo III, tak niechlujnie robia gry jak maja logo popatrzcie u gory :D
Zobaczymy, czy to w ogole prawda... Mam nadzieje, ze na Blizzconie w koncu pokaza jak ta gra mniej wiecej wyglada...
Zabrakło kluczowej informacji, która pojawiała sie od samego początku - czy gra będzie f2p?
I zanim ktoś krzyknie - "no chyba cię poj." - to przypominam, że B w momencie gdy poinformował o starcie prac nad Titanem głośno chwalił zalety tego systemu - jako bardziej dochodowego niż abonament i po sukcesie Diablo 3, który to właśnie było testem dla wyciągania pieniędzy poprzez AH istnieje prawdopodbieństwo, że nawet jeśli nie będzie to typowe f2p to jednak b2p + mikropłatności.
Mam nadzieję, że pod kątem gameplay'u to będzie faktycznie coś jednocześnie nowego i na tyle dobrego, że brak mechaniki a'la WoW nie będzie bolał...
I tak jeszcze pewnie dobrych kilka lat minie, zanim uda się w to zagrać :(
blizza nikt nie przesciegnie w wyciaganiu kasy, wow przykladowo, placenie za podstawke, placenie za patche ktore tam roznie nazwia a to cataclyzm a to pandy, plaenie abonamentu, no i troche mikroplatnosci tez jest :D
[7] - a ja nie spodziewałbym się raczej rewolucji. Raczej solidnego rzemiosła bazującego na sprawdzonych do tej pory pomysłach. Pewnie będzie miała dużą bazę graczy, ale coś mi mówi, że nowatorskich pomysłów raczej nie będzie. Ale - pożyjemy, zobaczymy...
- akcja dzieje się na Ziemii
- podróże w czasie,
- broń biała, magia i broń palna,
Mi to wygląda na The Lost Vikings MMO, a nie na nowe uniwersum:)
The Secret World jak w mordę strzelił, ale zobaczymy co tam Blizz jeszcze dosra.
Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat.
Tak jak Diablo 3?
CO by nie zrobili i tak znajdzie miliony odbiorców - nie oszukujmy się - Blizzardowi się jeszcze słaba gra nie trafiła i oby tak dalej.
Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat.
Nie wiem skąd wysuwasz takie wnioski. Blizzard to potęga, ma wielkie doświadczenie w grach MMO i WoW jest niewątpliwie takim tytułem, które ustanowiło standardy w grach tego typu na lata. Ale jakby nie patrzeć teraz wychodzi pełno gier MMO, które wprowadzają dużo nowych rozwiązań. Ciężko będzie im powtórzyć sytuację, która miała miejsce kilka lat temu. Więc moim zdaniem za szybko na takie wnioski, zwłaszcza, że nie wiemy o tej grze praktycznie nic. Jedno jest pewne - gra znajdzie wiele fanów, jak wszystkie tytuły Blizzarda.
Thermometrr ---> stawiam na 20 milionów grających :) taki jest jej cel trafić do wszystkich.
Blizzard moze pasc ofiara wlasnego sukcesu WoWa. Ludzie grajacy od wielu lat niechetnie przerzuca sie na nowy tytul porzucajac paroletni dorobek. Rozwiazaniem moze okazac sie wlasnie jakis sposob na przeniesienie czegos z WoWa do Titana, jezeli gracze nie straca wiele na tym to chetnych moze byc duzo. Wiekszosc ludzi ma czas by porzadnie grac tylko w jedno MMO, jezeli Blizz chce powtorzyc sukces WoWa to albo musi owego WoWa "zabic" albo dac graczom korzystne warunki na przeniesienie czy to postaci w jakis sposob czy cokolwiek innego.
Tak jak Diablo 3?
Mniej więcej. Pokaż mi lepszego trójwymiarowego H&S.
>>>Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat.
To już nie te czasy.
>>>Nie wiem skąd wysuwasz takie wnioski
Soul jest tylko fan-boyem. Dużo bzdur pisał o ostatnim mmo z gwiezdnych wojen i jak wyszło każdy widzi. Dlatego Jego wpisy na temat nadchodzących/ w produkcji mmo nie biorą poważnie pod uwagę. :)
DEFEDos ---> ja śledzę twoje wypowiedzi od dawna i uważam cię za mało inteligentnego frajera który się na niczym nie zna a twoje wypowiedzi to zawsze atak na kogoś.
grafika blizzardowska, czyli cos jak wow, idac tym tropem pewnie bedzie to odpowiedz blizzarda na te mmo wildstar. nie mam nic przeciwko! podroze w czasie daja gigantyczne pole do popisu dla przyszlych dodatkow, wiec to moze sie okazac kolejna dojna krowa blizzarda.
Jakiej gry by nie wypuscili, bedzie f2p wiec na bank bedzie kupa ludzi w to grac, co do wyznaczania na kolejnych 10 lat standardow to na to bym nie liczyl, no chyba ze chodzi o standardy zarabiania kasy :)
TFU było strasznym rozczarowaniem zważając na oczekiwania wiązane z tą grą. Zwłaszcza pierwsza cześć (bo jaka będzie druga każdy wiedział). Fakt, ładna grafika, dobry silnik, nawet fajna fabuła... ale to tak naprawdę była gra o śmiesznie prostej konstrukcji, która żywcem wycięta była z lat świetności PSX. Poziomy były długimi korytarzami upchanymi przeciwnikami na końcu których był boss. Czy początek levelu czy środek, całość wyglądała tak samo. To samo otoczenie, ci sami przeciwnicy i ta sama mała, zamknięta przestrzeń.
Pomimo tego miło nawet wspominam pierwsza część. Podobał mi się motyw tego, ze główną bronią nie był o dziwo miecz świetlny a moc.
Blizzard jest jedyną firma na świecie która w chwili obecnej ma wystarczającą ilość pieniędzy, ludzi, doświadczenie i co ważniejsze chęć i wolę aby przygotować taką grę MMO o jakiej marzymy. Tylko Blizzard w chwili obecnej stać na to aby dewelopować grę MMO tak długo jak to konieczne aż będzie dobra.
Dlatego napisałem
"Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat"
Albo będzie sukces i inne firmy podążą tą drogą, albo będzie porażka i na wiele lat skończy się temat "wielkich" MMO.
@31
Sukces czy nie watpie, zeby ktos chcial albo byl w stanie podazyc dorga blizzarda. Od dobrych kilku lat inne firmy probuja skorzystac na sukcesie WoWa i konczy sie to mniejszymi lub wiekszymi porazkami. Wydaje sie, ze ostatni fail w postaci TORa skutecznie zniechecil wydawcow do duzych projektow MMO.
@ marek20kce
Znam, ale przeciez to nie byl doslowny cytat z ksiazki, kontekst jest calkiem inny, a i zamiana "koncz" na "skoncz" byla nieprzypadkowa. U mnie masz w domysle 'sobie' oszczedz, ale chyba az tak trudno nie bylo na to wpasc... 'polonisto' :)
prawdę mówiąc życzę blizzardowi porażki, a jeśli już ma być sukces to nie na miarę wow. te ostatnie parę lat dominacji wowa były wyjątkowo nudne, to czego tak naprawdę potrzebujemy to konkurencji na rynku a nie kolejnego monopolu.
[31] Miec, a chciec je wydac to spora roznica :) Sukces wow bazowal w poczatkowym etapie na popularnosci swiata Warcrafta ja i wiekszosc moich znajomych zaczelismy grac w wow-a dlatego ze to w swiecie warcrafta sie dzialo. Przy nowej marce istnieje spore ryzyko pewnej czesci ten swiat zaprezentowany nieprzypadnie do gustu. Dla mnie najwazniejsze w tej nowej produkcji bedzie to jak system f2p bedzie dzialal, czy bedzie nachalne pay 2 win.
Wow z nowa grafiką sie kłania..
Polska wersja językowa, no proszę proszę :)
>>>Soulcatcher
>>>Dlatego napisałem
"Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat"
To nie ma znaczenia bo chociaż gry nie widziałeś to już piszesz o niej jak o "wielkiej grze", co świadczy jak wielkiej wiary i małym umyśle jesteś człowiekiem.
To są inne czasy niż te 10 lat temu gdzie WoW nie miał zbytniej konkurencji w mmo. A dzisiaj są inne czasy, pomijając sam gatunek mmo, ludzie często przechodzą z mmo na moba.
Co do idealnych mmo te o "których marzymy" to takie skillowanie z EVE, produkcja, handel itd. powinno się znaleźć w tej produkcji (może ulepszone?) - i to by było "moje marzenie".
>>>DEFEDos ---> ja śledzę twoje wypowiedzi od dawna i uważam cię za mało inteligentnego frajera który się na niczym nie zna a twoje wypowiedzi to zawsze atak na kogoś.
I?
Sorki, ale fanboyem SWOT-ra byłeś i pisałeś takie "pierdoły" wychwalające te grę (a wiadomo było że gra "upadnie" prędzej niż później) że od tamtej pory co widzę Twoje wpisy o mmo to nic innego jak tamte wypowiedzi.
Prosiłbym o przemyślane wpisy z Twojej strony bo nie dość że sam się pogrążasz to jeszcze jako redaktor pogrążasz ten serwis który od 2 lat jest coraz gorszy :/.
Edit. Żeby nie było - TVGry ciągle trzyma poziom nawet bez Krzyśka. Potrafią na białe mówić białe. Pozdrawiam.
Soulcatcher [ gry online level: 148 - end of winter ]
Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat
To samo mowiles jak wychodzilo Star Wars: The Old Republic.
edit:
O widze, ze juz ktos poruszyl temat. Sorry nie czytalem calego. To nie hejt, stwierdzam fakt.
To są inne czasy niż te 10 lat temu gdzie WoW nie miał zbytniej konkurencji w mmo.
Jest dokladnie odwrotnie. W momencie premiery WoWa mmo mialo sie calkiem dobrze. Byl Everquet 2, EvE i co najmniej kilka innych sporych tytulow. O skali i pozycji na rynku jaka WoW osiagnal pozniej, na poczatku nikt w Blizzardzie nawet nie myslal.
Za to teraz w MMO jest WoW, ktory gra sam we wlasnej lidze a potem lepsze czy gorsze f2p.
>>> Byl Everquet 2, EvE
te gry były tylko dla harcorów - WoW dla reszty.
Bzdura. Wtedy caly gatunek MMO kierowany byl do graczy corowych i WoW nie byl tu zadnym wyjatkiem.
DEFEDos --->
"małym umyśle jesteś człowiekiem"
Nie, nie jestem człowiekiem o małym umyśle a z pewnością nie jeżeli porównam się do ciebie.
Rozwinąłem specjalnie dla ciebie tą myśl, proszę jeszcze raz:
Titan jak wyjdzie będzie grą która ustanowi standardy na kolejne 10 lat. Albo będzie sukces i inne firmy podążą tą drogą, albo będzie porażka i na wiele lat skończy się temat "wielkich" MMO.
Jeżeli bedziesz obrażał rozmówców zostaniesz usunięty z forum.
ambu_ ---> Tak, tak pisałem i jak najbardziej podtrzymuję to co napisałem. SWTOR jest gra wyjątkową, gdyż zawiera nieproporcjonalnie dużo kontetu singleplayer w stosunku do kontentu typowego dla MMO, ma mówione dialogi i ogólnie jest bardziej cRPG niż MMO. I tak ustanowiła niestety standardy na lata, ponieważ nikt nie zrobi już fajnie fabularnej gry, bo jest za mało chętnych. Jedynym wyjątkiem może być właśnie Tytan.
Soulcatcher
Nie sadzisz, ze gra sama by sie obronila gdyby byla wystarczajaco dobra? To nie jest tak, ze cos moze byc "za dobre" dla graczy. Jedne z lepszych universow, swietna grafika, mowisz, ze duzy content "singelpayerowy", dobra mechanika, pomysly, a jednak sie nie przyjela.
Moze jednak nie jest tak dobra jak ja oceniasz? :))) Sam zobacz - ocenili gracze, grali, przestali grac, przestali placic. Dlaczego? Bo czegos jednak brakowalo.
Co do tematu, to dalej trzymam sie blizzarda jak do tej pory. Odkad pamietam gralem w Warcraft, Diablo i Diablo 2, W2, W3, WoW, Starcraft, Starcraft II. Wierze, ze znow pokaza kawal dobrej roboty. Jedyna gre ze stajni Blizz, jaka ominalem bylo Diablo 3 ale na pewno do niej wroce.
ambu_ ---> ale ta gra jest dobra i się obroniła. Problemem jest sposób oceny. 10 lat temu jak MMO miało 500 000 ludzi to był wielki sukces. Obecnie SWTOR ma między 1 milion a 2 miliony zależy od tego ja liczysz i to jest podobno klęska.
Naprawdę uważam że jest to bardzo dobra gra. I każdego zachęcam od grania. I uważam że WoW równieżjets dobry, EQ2 było moją ukochaną grą. Teraz uważam że ESO bedzie wielkie (choć nie spełni marzeń ludzi o WoW killerze). Guild Wars 2 dało mi narpawdę wiele radości ... itd
A na koniec jeszcze raz napiszę że tylko Titan ma szansę coś zmienić na rynku MMO z prawdziwa fabułą w najbliższych latach.
ale ta gra jest dobra i się obroniła. Problemem jest sposób oceny. 10 lat temu jak MMO miało 500 000 ludzi to był wielki sukces.
Problemem nie jest sposob oceny a gra. Swiat idzie do przodu i to co bylo dobre 10 lat temu dzisiaj nie musi takie byc.
r_ADM ---> dla mnie dobre są gry które są dla mnie dobre a nie taki które podobają się "światu". Zresztą wycinanie fabuły z gier jest moim zdaniem krokiem wstecz nie w przód.
Nie potrzebuję 10 milionów potwierdzeń od innych ludzi aby dobrze się bawić w grę.
@ambu
To nie jest tak, ze cos moze byc "za dobre" dla graczy
Mógłbym Ci podać całkiem dużo takich tytułów.
Soulcatcher - znowu operujesz sofizmatami. TOR jest slaby nie dlatego, ze nie gra w niego 10 milionow ludzi, ale dlatego nie gra 10 milionow ludzi bo jest slaby. Fabularnie byl w porzadku, ale mechanika rozgrywki to w tej chwili prehistoria. Gatunek sie rozwinal a TOR zostal w roku 2004. Ludzie przeszli fabule raz drugi trzeci i dali spokoj bo ile mozna jezdzic po pustym Tatooine.
r_ADM ---> Czyli twoim zdaniem dobra gra to taka w którą grasz do końca życia? Moim zdaniem nie, w gry gram dokładnie tyle ile mnie bawią. W SWTOR miałem około 250h gdy przestałem, zrobiłem w tym czasie wszystko. W GW2 to samo zajęło mi około 400H ale to nie znaczy że GW2 jest lepsze od SWTOR.
Nie każę nikomu lubić gier które mi się podobają.
Możesz sobie uważać co ci się podoba. SWTOR w tej chwili jest 10 najpopularniejszą grą na Xfire http://www.xfire.com/games czy ci się to podoba czynie. Widocznie ludzie lubią grać w gry które ci się nie podobają.
O ile aby ci ułatwić sytuację mogę napisać "Masz rację a ja jej nie mam" lub jeżeli potrzebujesz "Jesteś większym twardzielem niż ja" - to powinno uprościć nam przegadywanie się, lecz nie widzę związku z Titanem.
Titan jest robiony przez najbogatsza obecnie firmę w branży i nie ma o czym dyskutować że w chwili premiery ustawi rynek od nowa. To co napisałem wcześniej albo będzie sukcesem i pociągnie za sobą kolejnych naśladowców, albo będzie spektakularną klapą i pozbawi nas nowych trendów na kilka lat.
@r_ADM
Swiat idzie do przodu i to co bylo dobre 10 lat temu dzisiaj nie musi takie byc.
(ciach)
TOR jest slaby nie dlatego, ze nie gra w niego 10 milionow ludzi, ale dlatego nie gra 10 milionow ludzi bo jest slaby.
Soul dał Ci konkretny argument (z którym i ja się zgadzam), dlaczego Stwor jest (in his opinion) dobry, i dla którego nie potrzeba głosowania nogami. 10 lat temu taki stopień fabularyzacji gry byłby niemożliwy.
PS. Ups, po fakcie :)