Grafika mnie dziwi jak spojrzałem na te sceny to nawet bym nie pomyślał że to trief mam nadzieje że z nową oprawą nie gra nie straci na klimacie.
Pozwolę sobie skopiować posta z innego wątku:
DmC beznadziejny? Życzyłbym sobie więcej takich beznadziejnych gier - gdy kupię sobie 360, to będzie to jedna z pierwszych gier, za które się zabiorę.
Wracając do Thiefa: strasznie cieszy to, że twórcy zamierzają wrócić do korzeni serii, i że członek zespołu zaznacza, że ważne dla niego jest rozpoznanie i zachowanie DNA serii, czyli bardziej inspirujemy się pierwszymi dwoma odsłonami niż częścią trzecią. Jeśli podołają, to kupię kolekcjonerkę jeśli będzie znośna.
@Child of Pain
Hej, ci ludzie zrobili Deus Ex: Human Revolution. Możemy spać spokojnie.
[6]
Akurat Human Revolution daleko do orginału, nie jest to zła gra ogolnie czy na tle rebootów. Podobno bossow robila zewnetrzna ekipa wiec dlatego walki z nimi sa tak "wyjete" z klimatu i rytmu gry?
to, że tworzony jest nowy "złodziej" było wiadomo już od dawna, tylko na początku pojawiały się pogłoski o czwartej części, a tu nagle okazuje się, że to restart serii...oby gra nie okazała się taką samą kupą gó..a jak Aliens, który też miał różne przygody podczas prac nad grą
TPP, do dupy. To powinna być gra FPP z położonym bardzo dużym naciskiem na realizm poruszania się tak jak w "Mirror's Edge" a oni sobie robią kolejny TPP. FUCK!
Przecież na dostępnych w sieci screenach (w tym zalinkowanych w artykule) wyraźnie widać, że będzie FPP. TPP pewnie będzie dobrowolne jak w T3 albo okazjonalne jak w DE3.
Pan Dzikus - bez nerwów, gra będzie FPP, co najwyżej z przejściem w TPP w pewnych momentach jak np. w Deus Ex'ie czy też z danym wyborem między FPP a TPP. Odsyłam do filmiku http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HpRsOQ4MS_8#! , gdzie są pokazane ujęcia gry z pierwszej osoby.
Czyli remake'i znanych bohaterów nadal w modzie... Kto następny? Snake?
MChef
Kojima nie jest idiotą. On raczej zamierza teraz zajać się spin-offami serii, właśnie wyszedł Rising o Raidenie, podobno następna gra ma dotyczyć Boss.
Ten ostatni screen prawie jak wyjęty z Dishonored.
@MChef jak ci nie pasuje to spadaj do the sims 3 , masz tam caly czas jakies nowosci dodatki itp, albo AC.
czemu ten nowy Thief wyglada IDENTYCZNIE jak Dishonored??? oj, zeby z tego kupa nie wyszla...
TAKI klimat powinien byc w nowym Thief'ie : http://www.youtube.com/watch?v=rpA51eFGJjU
spoko. kolejny restart serii. założę się, że jedną z umiejętności Garretta będzie coś w stylu "Instynktu Złodzieja";P
A czemu Battlefield podobny jest do Call of Duty?
PS. Uwielbiam skradanki będę czekał z niecierpliwością.
"czemu ten nowy Thief wyglada IDENTYCZNIE jak Dishonored???"
No co Ty? Ja grając w Dishonored, czułem się jakbym grał w gorsza kopię Thiefa. A tak w ogóle, to dlaczego bohaterem nie jest dziewczynka z finału Deadly Shadows?
Nie ocenia się książki po okładce, ale na razie mam wątpliwości. Żeby nie zrobili z tego drugiego Assassins Creed :|
Chociaż o co ja się martwię. Ma być przecież na na różne platformy więc na pewno nie będzie trudne...
Jestem sceptyczny. Raczej na pewno nie uda sie powtorzyc sukcesu poprzednikow, nie bedzie edytora poziomow, nie bedzie strzal z lina (pojda na latwizne, tzn. rekawice do wspinaczki, jak w T3), nowy Garrett wyglada jak jakis ninja, odejscie od magii jednak cisna "super moce" dla glownego bohatera. Glupia nowa moda.
@Mephistopheles
Tylko ostatni screen w artykule sugeruje, że to FPP ale ja tej łapy po lewej nie zauważyłem, bo za bardzo zdenerwowały mnie poprzednie obrazki sugerujące TPP.
@Azerath
Znacznie mnie uspokoiłeś. Jako, że nowy Thief to gra nowej generacji to mam nadzieję, że ulepszą formułę z pierwszych dwóch Thiefów tak jak przystało na grę nowej generacji.
Powinno być tak, że jak wchodzę po linie to widać dłonie i nogi (gdy na nie spojrzę) jak przebierają po linie. Gdy wychodzę z jakiejś studni to ręce chwytają się jej krawędzi. Jak biorę jakiś złoty kielich to Garret powinien go wziąć do ręki (tu możliwość dokładnego przyjrzenia się łupowi z każdej strony, ocenienia próby złota i wartości kielicha), następnie owinąć w jakieś szmatki, żeby nie brzęczał obijając się o inne łupy i włożyć do worka o mocno ograniczonej pojemności co zmusiłoby do kombinowania, co opłaca się brać a czego nie. W poprzednich odsłonach jak kogoś zabijaliśmy albo ogłuszaliśmy to ciało zostawało a nie znikało. Tego nie potrafią dokonać twórcy większości współczesnych gier i rozumie się samo przez się, że to powinno zostać w nowym Złodzieju. Nie pamiętam, czy jak ogłuszonego wrzuciliśmy do wody to utonął ale w nowym Thiefie powinien (w niektórych przypadkach mógłby się ocknąć na skutek kontaktu z wodą). W poprzednich częściach ogłuszeni byli ogłuszeni do końca. W nowej odsłonie powinni się od czasu do czasu móc ocknąć i aby zapobiec konsekwencjom ocknięcia powinna istnieć możliwość ich zakneblowania i związania jak baleron. Jeśli rozlejemy gdzieś krew to plama krwi również powinna alarmować strażników chyba, że ją zetrzemy albo rozlejemy na niej sok z buraków przez co strażnik będzie myślał, że to tylko sok. Strzały mchowe były głupie. Raz, że to całkowicie nierealistyczne i niepraktyczne a dwa, jak się jest złodziejem i idzie na włam, to zakłada się buty, które nie tupią jak podkute kopyta końskie. W nowym Thiefie powinny być po prostu materiałowe nakładki na buty albo niech zakłada mokasyny. Nie przekonuje mnie też, że strzała wodna pomieści tyle wody iż jest w stanie zgasić pochodnię a strażnicy są tak głupi iż ni stąd ni zowąd gasnące pochodnie w ogóle ich nie niepokoją. Niech strzały wodne będą doprawione odrobiną magii i dlatego są w stanie zgasić pochodnię albo niech będą strzały gaszące je w jakiś inny sposób. Poza tym jak stoję tuż pod pochodnią to powinienem móc ją zgasić zarzucając na nią niepalny worek i odcinając do niej dostęp powietrza. Nie sądzę, by strzała z liną byłaby w stanie wbić się na tyle mocno by utrzymać Garreta. Zamiast strzały z liną powinna być kotwiczka na linie. Garret powinien mieć też jakieś rękawice z pazurami pozwalające mu się wspinać po niektórych, wyjątkowo nierównych murach.
Liczę na bogatszy arsenał. Sztylet, krótki miecz, pałka - OK, ale przydałaby się również dmuchawka ze strzałkami usypiającymi czy trującymi. Łuk bloczkowy to dobry pomysł ale powinien być bardzo drogi a ze względu na skomplikowaną konstrukcję podatny na awarie. Oczywiście jego zaletą powinno być to, że można trzymać napiętą strzałę kilkukrotnie dłużej niż w zwykłym.
W poprzednich częściach ukradzenie komuś klucza czy sakiewki było zbyt proste. Teraz powinien to być QTE.
Tzw. hud powinien być minimalistyczny a najlepiej niech go w ogóle nie będzie. Chcemy zobaczyć gdzie jest północ to wyciągamy kompas z kieszeni i patrzymy a nie mamy go cały czas widoczny na ekranie. Kryształ pokazujący stopień ukrycia mógłby być wszyty w rękawicę.
Garret powinien sobie wysmarować twarz tłuszczem z sadzą a nie świecić białą skórą spod kaptura.
Gra powinna mieć doskonały, globalny, dynamiczny system oświetlenia i doskonałe udźwiękowienie 3D.
Ludzie dajcie sobie spokój z tymi porównywaniami do Dishonored, przecież jak Dishonored wychodziło to wtedy wszyscy porównywali je właśnie do Thiefa! Teraz pokazują screeny z nowego Thiefa - zrzynka z Dishonored!
Jestem bardzo ciekaw co wyjdzie z tego projektu. Mam nadzieję że Eidosowi uda się zrobić z Thiefem to samo co wcześniej zrobili z Deus Exem i ponownie pokażą że jeśli się potrafi to można przywracać stare marki z godnością. Co prawda nigdy nie miałem kontaktu z poprzednimi częściami, więc żadne uproszczenia rozgrywki względem nich nie będą mi raczej przeszkadzać z racji braku możliwości porównania ich.
Przecieki z Game Informera, masa informacji o grze: http://gamingeverything.com/42090/thief-tons-of-details-from-game-informer/
Jestem spokojny o tą grę, po Tomb Raiderze to będzie kolejny hit square enix.
@PanDzikus - ciekawe pomysły, może część będzie w grze, kto wie:) Jedna z moich ulubionych serii.
Tak jak napisałem wcześniej, Square Enix obecnie wydaje same hity, zaczęło się od Batmana AA, potem restart, a raczej prequel w postaci Deus EXa, następnie Sleeping Dogs, potem Hitman Absolution, a teraz przyszła port na Tomb Raidera i Thiefa 4. Nic pozostaje się tylko cieszyć, że za Thifa odpowiadają ci sami ludzie co za Deus Exa.
@drawed Święta słowa. Thief 4 jeszcze nie ukazał się, a już są narzekanie, że jest gorszy od stare gry. Ręce mi opadają na takie idioci i ignoranci... Na przykład, Heroes VI może nie porównuje do Heroes III, ale za to ma piękna grafika i parę unikalnych zalet (np. talent rasowy i rozwój bohatera). Grało mi przyjemnie, że Fallout 3 oraz Heroes VI spokojnie zasłużyli w mojej kolekcji obok Fallout 1-2 i Heroes III. Razem z miłych wspomnień i zadowolenie. Jak się mówi: "Nie należy oceniać książki po okładce".
Może wstrzymajmy się z opinie o Thief 4. Poczekajmy, aż wyda w dniu premiera. Wtedy pograjmy i dopiero oceniamy!
[31]
Polecam wizytę u psychiatry. Może będzie w stanie ci pomóc i przestaniesz widzieć rzeczy, które nie istnieją i posty, których nikt nie napisał.
Najbardziej interesujący zdaje się być link z postu [30]. Po prostu przekopiuję swój komentarz z wątku o skradankach.
Rozdział "gameplay mechanics" trochę przeraża. Żeby coś wywnioskować, trzeba zobaczyć gameplay na własne oczy, ale po suchym opisie można odnieść wrażenie, że gra może bardziej przypominać DE3 niż poprzednie Thiefy. I jakkolwiek dobry nie byłby Human Revolution, Thief to nie Deus Ex. Zwłaszcza ten "focus" budzi mieszane uczucia. Oby używanie tej supermocy było tylko opcją.
28 polac mu!
gosciu wez sie ogarnij i zglos do eidosa moze maja jakis wakat przy projektowaniu gry
wszystkie twoje pomysly sa tak oczywiste (w takim sensie ze gdyby byly w zawarte w grze wydawalby sie oczywiste) ze az genialne
a swoja droga zapewnialyby niesamowita 'wczuwke' w swiat
niemniej pozostaje mi oczekiwanie na to co panowie z eidosu nam zaserwuja. imho restart serii jest swietnym pomyslem
Thief 4 = Dishonored + Ninja Garrett + łuk kompozytowy ?
wygląd postaci jak i łuku z trailera ukazanego chyba 2-3 lata temu
a myślałem że on już jest za stary na wspinaczki ;)
28:
"Nie przekonuje mnie też, że strzała wodna pomieści tyle wody iż jest w stanie zgasić pochodnię..[..].. Niech strzały wodne będą doprawione odrobiną magii.."
To jest dopiero nierealistyczne i bez sensu. Albo idą w realizm i wiarygodność albo magię z dupy wziętą. Magia to pójście na łatwiznę, bo nią to wszystko można "rozwiązać" bez ładu ni składu. To już wole naciągane strzały z wodą.
"Kryształ pokazujący stopień ukrycia.."
Mogliby to w innej formie przedstawić a nie jakimś kryształkiem magicznym.
A jak mówiłem, że Thiefa 4 też sp. to mi nie wierzyliście. To teraz sami widzicie.
[34] Ręce mi opadają na takie idioci i ignoranci
Od idiotów i ignorantów to wyzywaj swoich funfli na cdp.pl bo reprezentujecie podobny poziom.
Ostatnio same zajebiste restarty wychodzą - DMC, Tomb Raider.. Nowy Thief już na tych screenach wygląda świetnie. O dziwo do poprzednich części jakoś nigdy nie mogłem się za bardzo przekonać, nie przepadam za stealth action.. Na pewno nowa odsłona będzie bardziej 'przystępna' dla graczy (oby!).
edit. co do Deusa to poprzednie części na chwilę obecną są jak dla mnie kompletnie niezjadliwe. Może kiedyś to były świetne gry, ale teraz budzą uśmiech politowania. Dlatego Human Revolution jest o niebo lepsze IMO
Lukas172--> Tacy każuale jak ty niszczą tę branże, bo to za trudne, bo to ma słabą grafikę... Jak patrze na takich ludzi jak ty (gamingowiec, BUHeHEHEH) to mi się rzygać chce... Deus Ex jest słaby???? Jak się patrzy tylko na grafikę to normalne. Jak chcesz grać w łatwą skradankę to idź se pograj w Dishonored. Dla mnie branża gier zaczyna się powoli wypalać, staczać i nie wymierza nowych standardów... O jest jedna innowacyjność w graniu... gry są łatwe, głupie i dla dzieci, które w gry grać nie potrafią. Ostatnią nadzieją są studia, które z każdą swą produkcją, przerastają sami siebie, jak Creative Assambly, Blizzard, Rockstar North, Valve, Eidos( Square Enix), Rocksteady, Bungie, Epic Game i oczywiście Cd Project Red i irrational games, są to studia które zasługują na uznanie, ich gry są po prostu lepsze od pozostałych. W grach akcji przoduje Naughty Dog, Epic oraz Rockstar, ale dość o studiach. Jeżeli Thief nie będzie uproszczony i stworzony dla upośledzeńców, bedzie to gra warta zakupu, jeśli nie.... Eh... zaczynam powoli tracić w magie gier ;0
No sorry, ale ja nie mam na tyle czasu, żeby grę przechodzić dłuższy czas i jeszcze się z nią męczyć.
Jak jesteś taki hardkorowiec to sobie włączysz najwyższy poziom trudności i tyle. Dla każdego coś miłego.
Ja zawsze byłe lewy w skradankach, nie jestem zbyt cierpliwy itd.
Deus Ex 1 jest mocno przestarzały jak na dzisiejsze czasy. Jak grałeś to wiesz o chodzi.
gry są łatwe, głupie i dla dzieci
Dla dzieci na pewno nie są. Ostatnio wyszedł na przykład Dead Space 3, DMC, teraz znowu Tomb Raider.
Mocno przestarzły? Tja, mnóstwo opcjo rozwoju postaci i gry.... Po prostu jest za trudny i skomplikowany dla Ciebie i tyle.
Rozumiem, że niektórzy wolą proste gry ale gdy serie gier znane z tego, że były wymagające są robione tak aby same się przechodziły to już tragedia...
Czy tak ciężko zrobić spin-off albo osobnę serię dla bardziej niedzielnych graczy?
Lukas172
Nie dla dzieci?! AHAHAHAA Twoje przykłady to gry które akurat starają się trafić dla dzieciaków, coś jak Bravo Girl....
Taaak jest za trudny. Jakoś Human Revolution spokojnie przeszedłem.
Jedynka jest teraz tak drewniana i sztywna, że nie idzie w nią grać. Fabuła jest okej, rozgrywka ssie na całego.
Ale pewnie inaczej bym mówił gdybym zagrał 10 lat temu
AHAHAHAA Twoje przykłady to gry które akurat starają się trafić dla dzieciaków, coś jak Bravo Girl
To się pośmialiśmy :D
Oba rebooty starają się być na siłę fajne i młodzieżowe i przechodzą się same. To nie jest śmieszne, tylko żałosne.
Obawiam się, żę Thiefa spotka to samo...
Po tym napisałeś o Deus Exie jest pewien, że nie jesteś graczem. Tobie tak się tylko wydaje.
Chętnie bym się dowiedział, co takiego przestarzałego jest w pierwszym Deus Exie (ale konkrety, a nie pierdoły), tym bardziej że gameplay części trzeciej w większości aspektów pozostał identyczny. Największą różnicę stanowią chwilowe akcje związane z przejściem w TPP. No i starcia z bossami, ale to akurat dość oczywista zmiana na minus.
Czuję, że to będzie coś wielkiego. Brakuje mi z prawdziwego zdarzenia skradanek. Najlepszą grą z elementami skradnkowymi z ostatnich lat, w jaką grałem było Metro 2033.
Martius_GW jesteś burakiem, zamknij się w swoim pokoiku i zwal sobie przed jakąś starszą gierką, taki z ciebie gracz doswiadczony i dumny oh ah
Screeny super, ale mam wątpliwości odnośnie jednej rzeczy. Screeny sugerują przejście bardziej w kierunku steampunku w porównaniu do obecnego dotąd raczej średniowiecza, zwłaszcza w I i II części. Lubię steampunk, ale czy to wyjdzie fajnie? Nie wiem.
Nic nie można narazie napisać. Mam mieszane uczucia. Square rzeczywiście tworzy ostatnio solidne gry, lecz eh taką grę jak Thief można bardzo łatwo zepsuć. Dishonored ma bardzo podobny mechanizm do Thief, bardzo dużo ciekawych rozwiązań, ładny art style(chociaż inny od Thiefa... bardziej plastikowy), ale co z tego skoro Bethesda postanowiła dać moce, których nie powstydziłby się sam Bóg. Jeden element, który totalnie ZRUJNOWAŁ grę na którą naprawdę bardzo liczyłem. Z gry z wyważonym poziomem trudności zrobili grę dla osób niepełnosprawnych, którzy nie mają cierpliwości do tego aby poczekać aż strażnik wyjdzie za róg budynku. Po co skoro mamy wbudowany. nieskończony teleport.
Nie nastawiam się. Będzie premiera, przeczytam pare recenzji graczy i wtedy rzuce się na nowego Thiefa lub zaoszczędze pieniądze i czas. Boję się jednak, że to będzie Assasins Creed wersja DARK.
"Czuję, że to będzie coś wielkiego. Brakuje mi z prawdziwego zdarzenia skradanek. Najlepszą grą z elementami skradnkowymi z ostatnich lat, w jaką grałem było Metro 2033."
BUAHAHAHAHAHA luki251 na mnie ostatnio wrażenie dobrej gry z elementami skradanki zrobiła Fifa 2013
@Lukas172: no to skoro jesteś lewy w skradankach, to dlaczego chcesz w nie grać? Przez takich jak ty nie mają w co grać ludzie, którzy nie są lewi, bo wszystko upraszcza się pod takich jak ty. Trzymaj się gier akcji i wszyscy będą zadowoleni. Co do Deus EX to grałem w niego wiele lat po premierze, powgrywałem trochę modów na grafikę i muszę przyznać, że rozwaliła mnie ta gra totalnie. Przechodząc myślałem sobie OMG! Co za gra! A było to w czasach powiedzmy Modern Warfare. Co do remake'ów to mnie jednak Human Revolution trochę zawiodło, chociaż kiepskie nie było, podobnie z Dishonored - obu tym grom brakowało czegoś, teraz czas sprawdzić nowego Tomba Raidera, chociaż z tego co już widziałem, to bardziej Uncharted niż Tomb Raider, nad czym boleję, bo w Uncharted było dla mnie za dużo strzelania, a za mało eksploracji. Najlepiej miały to wyważone pierwsze TR i Indiana Jones and The Emperor's Tomb (świetna gierka, kto nie grał a lubi te klimaty polecam).
- Navigation beacon shows players where to go
Okeeej...Stary, dobry Thief jak widać. Ech...
drawed
Dziękuję! Staram się dawać pozytywny przykład!
Tak na serio, poziom ludzkiej uprzejmości ciągle mnie zadziwia...
[50]
A ty kim jestes, bo chamem i bucem to napewno, jeszcze pare slow sie nasuwa :0.
Ja się jaram czekam na nową część. SE nas na pewno nie zawiedzie, po TR uważam, że zrobią taki restart, że wysadzi nas z butów.
Dobra teraz kilka uwag o poziomie trudności. Gry obecnie są prostsze bo trafiają do większego grona odbiorców, są starsi gracze, Ci co wchodzą etc. Dla mnie kilka lat temu było dość frustrujące, że gry stają się coraz prostsze teraz patrzę na to inaczej. Po prostu są bardziej grywalne dla przeciętnego niedzielnego gracza i to jest fajne. Poza tym nie każda nowa gra jest prosta, przykład choćby Max Payne na hard - przynajmniej dla mnie dość trudny, chociaż może inaczej, frustrujący bo sprowadzał się do zabijania w odpowiedniej kolejności co po jakimś czasie powodowało u mnie więcej frustracji niż przyjemności z gry. Poza tym stary już jestem i jak gram to bardziej dla przyjemności rozgrywki niż super wyzwania. Rozwiązanie jest wg mnie jedno odpowiednio zbalansowane poziomy trudności, bo niestety często jest tak, że nie czuć poziomu jaki wybieramy, szczególnie przy przechodzeniu gry za 2 razem, mamy opanowaną mechanikę świetnie, wiemy co nas czeka i teoretycznie wyższy poziom trudności nas rozczarowuje.