Rademenes.jr-----> jedziesz windą na poziom rezydencji, gdzie są placówki np. Coretechu, i po wyjściu z windy idziesz maksymalnie w prawo (na wschód). Morgana znajdziesz na ulicy, poszukaj.
Mieszkanie to tak na prawdę studnia bez dna jeśli chodzi o kasę. Wydałem pewnie z 12 tyś kasy a wszystkiego nie odblokowałem. Ale jest to bardzo fajne:)
Spróbuj u Gorskiego wszystkich możliwości dialogowych, albo zagadaj też z tym punkiem szefem gangu. Nie pamiętam teraz u kogo się to zadanie kończyło. Spróbuj je ukończyć, bo zaraz po nim jest fajna akcja:)
Zaktualizuj też grę do wersji 1.0.0.7.
Ja utknąlem w Głębokich Czeluściach, szukam jednej bardzo ważnej części żeby otworzyć pewne drzwi. Oj dzieje się tam, dzieje...
Z Underrail wiki, tu masz co zmieniają poprawki:
Hotfix 1.0.0.6
Fixed the memory leak that occurred when taking a screenshot for a saved game
Fixed the bug that caused Gorsky to end dialog abruptly when trying to talk to him about Core City manners in certain cases
Junkyard mutants nerfed
Slowed down respawning in Deep Caverns
Fixed the bug that caused the DC gate mechanism to take your hydraulic-fluid canister without registering it
Hotfix 1.0.0.7
Fixed the mutagen scanner in DC
Fixed the Faceless Mindreader dialog bug in Rail Crossing that occurred when you had a specific amount of Thought Control skill
Fixed the Foundry's ending slides regarding disappearances
Fixed Sarine's hostility bug during kidnapping
Fixed the bug that prevented Jyles from selling you lab equipment
Carrier vest components will now count as "armor parts" for the purpose of selling
Roman will no longer die of a heart attack at the start of Junkyard battle
Minor map fixes
Po wielu wnikliwych przesłuchaniach zostałem przyjęty do Instytutu Czorta. Jestem zajarany jak cholera, bo to bardzo tajemnicza organizacja, nie wiem jeszcze czy będę szpiegował ich dla Coretechu, bo wydaje się to skrajnie niebezpieczne. Aż ciarki przechodzą.
Gra jest MEGA!
10/10.
Ooo... nowy layout serwisu ale czad ;p Ale ale po dotarciu do Core City stwierdzam ze gra jest psychiczna ;D Toż łatwiej byłoby rozpalić ognisko pod wodą przy użyciu wyłącznie dobrej woli, niż ogarnąć tego potwora ;f No może nie aż tak ale blisko...
Acha, jeszcze się pochwalę, dostałem wypasione mieszkanko w Core City za zasługi. Jednak rozbudowa go pochłania wielkie pieniądze. Mimo że miałem ok 9 tyś charonów, to odblokowałem piętro, piwnicę oraz zainstalowałem agregaty prądotwórcze plus kilka drobiazgów . A gdzie jeszcze wystrój, warsztaty, systemy obronne...
Dużo kasy można zarobić na arenie, jednak mistrz areny niszczy mnie powieką, potem jeszcze są zawody w Gauntlet, dla mistrza areny.
rademenes. jr----> tnt pojawia się bodajże jak odblokujesz pierwszy tunel i pojawi się tam pociąg. Możesz go kupić u dealera broni albo zrobić samodzielnie jeśli masz schemat na pendrajwie, składniki i odpowiednie umiejętności.
Świder natomiast można kupić albo znaleźć w kopalni w Foundry. Zasilany jest bateriami. Do Foundry możesz dojechać pociągiem albo dojść na piechotę, choć to daleko i droga niebezpieczna.
Szkoda że maksymalny poziom w grze to 25. Jestem w głębokich podziemiach i rozkminiam co z tym Czortem. Jest bardzo cięzko.
Ktoś ogarnia broń palną w tej grze? Mam Maraudera 8,6 mm i zadaje żałośnie małe obrażenia. Przeciwnicy z pistoletów potrafią zadawać mi krytyki po 60-80 dmg, a w ich trupach znajduję jakieś pistolety z dmg 11-30. Od czego zależą obrażenia? I jak zmniejszyć liczbę AP potrzebnych do strzelania? Nie widzę takich perków. Snajperki są zupełnie bezużyteczne ze względu na pochłaniane AP. Co z tego że jakaś zadaje obrażenia po 130 dmg, skoro można z niej oddać tylko 1 strzał na turę.
Snajperka z dużymi obrażeniami to pierwszy atak i jeden trup. Szczególnie z perkiem snajper przy percepcji 10. Daje to bodajże 250% obrażeń. Ja 25 levelu potrafię w trybie skradania z tym traitem zadawać po 1400 obrażeń. Nie ma opcji żeby coś przeżyło ten atak.
@Święty! Olej pistolety. Tylko karabiny (atak serią) i jak pisze ragnar, Snajperka, wchodzi w gre. Aimed shoot wystarczy zeby zdjac wiekszosc przeciwnikow cos po 500-700 dmg leci, zaleznie od broni. I poszukaj dobry pancerz, z jak największym współczynnikiem ochrony w 'mechanicals', na moim ludku kule praktycznie się odbijają, gorzej z atakiem kuszą... ;( Przegięta broń.
Spróbowałem innego builda (tamtego po prostu zepsułem - chciałem żeby postać była bardzo zrównoważona we wszystkim, a jest po prostu do niczego), tym razem jako psi/melee. Przez początek przeszedłem jak burza, generalnie większość przeciwników mam na kilka hitów w jednej turze. Aż kuźwa znowu doszedłem do Depot A... ja pierd...
Jeśli ma być do wszystkiego, to będzie do niczego, to chyba jasne. Jeśli co poziom będziesz rozdzielał punkty na pierdyliard umiejętności, to taka postać w niczym nie będzie dobra (tak samo przydzielanie featsów). Trzeba się na czymś skoncentrować i rozwijać to.
Dopiero znacznie później można sobie pozwolić na to by podciągnąć inne umiejętności.
Jeśli chodzi o Depot A to też miałem problemy, większość mutantów i psów ominąłem używając sneak.
Poczekaj aż dojdziesz do Deep Caverns, tam dopiero jest rzeźnia.
W nowej poprawce (1.0.0.6) obniżyli trudność mutantów w Junkyard.
Tu masz przykładowego builda psionika wraz z omówieniem:
https://www.youtube.com/watch?v=cxG64b5SH_o
W Falloucie generalnie dało się niektóre statsy podciągnąć, inne obniżyć, ale generalnie nie było wielkiego poczucia że robię coś kosztem czegoś innego. Tutaj jest zupełnie inaczej.
Przy okazji jestem mile zaskoczony. Po pierwszych kilku nieudanych walkach w Depot A przeszedłem w końcu dosyć szybko i póki co build daje radę. Przez większość wrogów przechodzę jak przez masło, ale nie wiem co będzie w Core City, gdzie jest dużo walk z opancerzonymi grupami przeciwników z bronią zasięgową.
spoiler start
Pomału dobieram się do Czorta w Deep Caverns. Kurcze, ten kompleks jest naprawdę gigantyczny, muszę tylko znaleźć kilka części do otworzenia bramy oraz odnależć substancję która usunie maż z tych wielkich wrót. Ciekawe co jest poza nimi, pewnie ów Czort.
spoiler stop
Szkoda, że jest limit na levele.
Ragn'or udało mi sie zabic wszystkich na arenie gram palniakiem - ciuchy z odpornoscia na ogien i koktajle mołotowa - kolo ucieka od ognia i mozna go rozwalic .
Mam pytanie odnosnie questu Gorsky i emiter tarczy w magazynach w dokach
Wlazłem przez kanały wentyl niestety musialem wszystkich zabic dorwałem emiter i wróciłem do Gorskiego niestety nie chce go ode mnie zabrac brak opcji dialogowej - bug czy moze cos trzeba jeszcze zrobic ?
Czy bug tego nie wiem. Ja zrobiłem tą misję po cichu i nie było problemu z zaliczeniem jej u Gorskiego.
Czy masz najnowszą łatkę do gry? Wiem że ona poprawia kilka kwestii z zadaniami m. in u Gorskiego.
Aha, i pogadaj może jeszcze z tym punkiem, szefem tego gangu z którym rozmawiał Gorski na tyłach Hardcore Baru, na piętrze. Może to u niego się zalicza to zadanie.
Musisz przebić się przez drzewko dialogowe. Trzeba bodajże wybrać, że chcesz pogadać o Core City i tam dalej masz opcję "About those emitter shields..." czy coś takiego.
Ragn'or i ja w koncu dostałem mieszkanko w core city mam sie zgłosic do S. Morgana ale gdzie sa te mieszkania bo nie moge trafic?
niestety opcje z dialogami u Gorskiego nie przechodza mi ( mam wersje 1.0.0.3) i juz 23 lvl
jest tu jakas opcja wysłania mejla na pw ? czy tylko na ogolnym ? ok [email protected]
ragn'or dzieki po uaktualnieniu do 1.0.7 odblokowało opcje u Gorskiego teraz musze isc do jakiegos tunelu ? to ten co mozna nim wejsc do magazynu zeby zdobyc tarcze ? czy jakis inny w drop zone
Cieszę się że mogłem pomóc.
Co do pytania. W dużym skrócie. Gorskiemu shield emmitery są potrzebne aby odbić jego dawną kryjówkę z rąk jakichś bandytów. Potrzebuje do tego jeszcze świdra Facelessów, który utkwił w północnej części Core City i został zajęty przez bandytów. Trzeba tylko go odbić, naprawić i już można wkręcać się do kryjówki.
Dzięki za pomoc, juz załatwiłem bandytów przy pomocy gorskiego .Teraz polazłem juz do tych kolesi co ukradli z core city jakis duperel.
Gra jest rewelacyjna, taki prawdziwy Fallout 3 (z dodatkiem Metro 2033/2034). Praktycznie bez istotnych bugów (wersja 1.0.0.10). Świetny system craftingu (aczkolwiek przez to możemy stać się ciut za silni na większość przeciwników).
Witam wszystkich.
Mam pytanie czy w tej grze są npc-e których możemy przyłączyć do drużyny ?
Nie spotkałem takich. Jest jednak kilka sytuacji, że działamy w kilkuosobowej grupie na czas jakiegoś zadania. Zazwyczaj krótko.
Wspaniała gra, ponad 200h spedzonych przy niej, niedlugo kolejne przejscie. Brawo Styg! Gra 2015 roku i najlepszy rpg od czasów klasycznych falloutów!
Jeszcze raz brawo!
Miałem czekać z przejściem gry na Expedition ale nie dałem rady.
Grę przeszedłem (pięściarz+psi+skradanie i granaty), Czorta osłabiłem mutagenem (fajna zagwozdka na koniec gry) i wysadziłem zbiorniki z mazią. Potem Expose Weakness+dwie serie ciosów z Power Fist i było po wszystkim.
Deep Caverns wygląda rewelacyjnie. Na papierze bo grać przez to to niemal mordęga. Oko Czorta (debuf)+błądzenie+niejasne cele naszej misji+zagadki jak z przygodówke Sierry (wdychanie pyłów grzybich by przejść dalej? Serio?).
Z kasą krucho bo nikt nie chciał skupować moich gratów (a było tego przynajmniej na 30tyś. jeśli nie więcej). Niby handlarze odnawiają oferty co 90minut ale wróciłem z Core City po zrobieniu połowy misji tam i nadal SGS i Junkyard bez zmian u handlarzy :<
Czy da się przejść grę bez skradania? Jeśli wymiatasz jak połączenie Rambo+Terminator+Seagull - może choć nie ma gwarancji. Albo zostaniesz psionikiem.
Czy da się przejść bez craftingu? Jeśli masz szczęście do ofert handlarzy i dropów - owszem. I uzbroisz się w masę granatów przed pójściem po części do wiertła.
Dobra wiadomość - w grze pojawi się mapa.
Jakieś 20godzin za mną i muszę powiedzieć, że ta gra jest cholernie trudna, ale nie w taki fajny sposób, ale w ten frustrujący. Raz mogę sobie poradzić ze wszystkim, a potem nagle ruszam się względem fabuły głównej i już umieram w 2-3 tury...
Kolejny dodatek w drodze - Heavy Duty - jakieś 4 lata po wydaniu pierwszego dodatku Expedition.
https://www.gog.com/en/news/coming_soon_underrail_heavy_duty_dlc
Trzy nowe typy uzbrojenia powstałe dla nowej umiejętności Heavy Weapons.
Są to miniguny, machine guns oraz granatniki. Broni obszarowej poza granatnikami i psi mocami nie było chyba?
Co za tym idzie pojawią się nowe featy (perki).
Oraz... towarzysze? A to ci niespodzianka - gra nie miała ani tego ani nawet mapy. A tu? To już nie będą te same samotne wędrówki po ciemnych jaskiniach co kiedyś...
(które możemy potem dopracowywać do perfekcji dzięki rozbudowanemu craftingowi (największym bajerowi tej gry) oraz więcej misji pobocznych i to dość wymagających z przeciwnikami niemal elitarnymi.
Ostatnio dziwne czasy dla mnie bo częściej zdarza mi się dokupywać dodatki do gier w (niemal) pełnej cenie niż premierówki D:
https://www.youtube.com/watch?v=dpaFg6mnlak
Twórcy nadal pracują nad Infusion który mocno przebuduje grę - taki jakby remaster czy inne Enhanced Ediiton.
Gracz musi grać wyłącznie optymalnie, żeby popychać akcję gry. Nie wystarczy „tylko” dobrze.
Tu nie wolno zmarnować chociaż jednego punktu umiejętności, albo naboju.
Niech autor gry sam sobie w to gra, bo widać gołym okiem, że poziom trudności robił pod siebie żeby miał „wyzwanie”.
@ dm1605
Hehe, gra świeżo po premierze więc o spolszczeniu zapomnij a biorąc pod uwagę ilość tekstu, to na długi czas.
Potwierdzam jednakże że gra jest wyborna. Ten kto to projektował muiał być geniuszę. Każdy element gry jest doskonale zaprojektowany i przemyślany. Już dawno nie czułe takiej satysfakcji obcowania z arcydziełem. Momentami jednak poziom trudności bywa przegięty. Trzeba wtem wracać się do danej lokacji i probowac rożnych taktyk. Aha, jeśli ktoś nie wie to kamizelka typu "cośtam"vest zapewnia niemal całkowitą ochronę na broń palną, drobnostka a może uratować skórę ;). Od dawna nie grałem w rpga w którym musiałbym zerkać do Wiki po porady.
@Ragn'or Z tym jednym ludkiem chyba przesadziłeś. Sprawdź creditsy, jest tam więcej nazwisk zapewne nie od parady ;p
Co do fabuły, to niemoge zgdozic sie aby była słaba. Fallout tez jakos d** nie urywał i powiedziałbym nawet że tu jest więcej tekstu niż w F1, na wysokim poziomie, bez żadnego lania wody, jest zachowany klimat itp. Nie jakieś heroiczne wypociny jak z jakiegoś snu nastolatka jak to ma miejsce w fallout 4. Tu można sobie 'ubrudzić' rączki bardzo szybko :) Jest moc.
@Adexx, sprawdź w bazie SGS na ktoryms z pienter ktos na bank sprzedaje haxorry, wiem bo sam kupiłem.
bardzo dobra gierka, jesli komus nie przeszkadza grafika z 1994-5 roku, swietny system rozwoju postaci - lepszy nawet niz w oryginalnych falloutach (bardziej rozbudowany, bo bazuje na nich), swietne skille, masa ekwipunku, rozbudowany crafting, swietny klimat, duza trudnosc gry (dla mnie plus - mechanika walki rozni sie troche od falloutow np. o wiele latwiej namierzaja cie wrogowie i praktycznie nie da sie ich pozbyc jak juz cie zaatakuja - albo zginiesz albo pokonasz drani), bardzo dobre dialogi, swietne klimatyczne miejscowki w stylu fallouta 1. Minusy: całkowity brak voice-actingu, brak portretow postaci (poki co, w obecnej fazie alphy), chce sie wiecej, wiecej, wiecej! :) Zdecydowanie 9/10 - warto wydac te 8 euro na desurze - polecam!
Widzę, że pustki przy grze na którą najbardziej czekam w tym roku ;( a gra to naprawdę perełka - dla fanów klasycznych rpg z rzutem izometrycznym i turowym systemem walki ABSOLUTNY must-have!!!
Gra się pojawiła na Steamie (8€), nie wiem czy poczekać z zakupem czy już wysupłać (poszukać też) trochę z zaskórniaka.
Obecnie sytuacja wygląda tak, że mam mieszane uczucia względem Wasteland 2 (co jaki materiał to coraz kwaśniejsza mina moja) ale wspomnianym Underrail się nieźle jaram.
To śmieszne by legendy branży gier video przegrywały z produkcją robioną przez jednego człowieka.
W międzyczasie można się popróbować w Knights of the chalice, też mało znana i świetna gra.
Świetna gra! Ciesze się że gra dostała się na steam. Ja miałem to szczęście że zakupiłem bundle z tą grą w bonusie. Miałęm okazję trochę pograć. na myśl przychodzi mi fallout. W tej grze ważne jest strategiczne myślenie. Gdybym jej wtedy nie nabył, dziś na pewno bym ją zakupił! Gra ma potencjał!!!
Gra miażdży. Jako fan RPG'ów pamietam mile spędzone godziny nad falloutem. To jest godny następca i sam nazwałbym to Falloutem nowej/starej generacji. Styl taki jak być powinien, rozbudowa postaci jest wyczerpująca. Wręcz przypomina rozdawanie statystyk jak w samej serii Fallouta. Każdy fan tego typu rozgrywki powinien zamiast wydać 30 zł na macka czy kfc przepuścić te kasę na Underrail. (Oczywiście nie namawiam nikogo do zakupu!!) bo nie każdemu gra może przypaść do gustu ale jednak gra jest warta tych 8 euro. Nic tylko zatopić się z piwem na długie godziny . Zapewne mile będę wspominał i jedynie co czekać można na start pełnej gry. daje 10/10
Dlaczego wstrzymali tą gre ? Posty są z 2013 roku a na steam dalej w fazie produkcji. Co sie porobiło. Wygląda mocno Falloutowo.
Ciekawa gra trochę przypomina wyglądem Jagged Alliance ale patrząc głębiej to odstrasza zobaczymy .
RPG w starym dobrym stylu. Najbardziej przypomina dawne Fallouty. Wspaniały klimat, świetna atmosfera, wciągający (oryginalny) świat no i perfekcyjna, dopracowana mechanika - niczego więcej nie potrzeba. Już niedługo doczekamy się finalnej wersji. W "early access" mam przegrane 40 godz. i to niecały rok temu, gra mnie po prostu urzekła, już wtedy imponowała ilością itemów, rozbudowanymi i interesującymi lokacjami oraz fabułą. Przestałem grać tylko dlatego, bo czekam na finalną, ukończoną wersję, a ta jest tuż tuż.
Underrail ukaże się niespodziewanie jeszcze w tym roku, a dokładnie 21.12. Twórcy postarali się o świetny prezent gwiazdkowy dla wszystkich fanów starych falloutów, turowej walki i atmosfery postapokaliptycznego świata :).
Premiera już za rogiem (18 grudnia), a po ograniu alfy nie mogę się doczekać pełniaka. Gra ma wszystko na swoim miejscu (oprócz grafiki oczywiście) i z tego co czytałem to starczy na masę godzin zabawy ;)
W sumie to czas oczekiwania na Underrail nie okazał się aż tak dramatycznie długi, jak w przypadku innych gier z early access. Dobrze, że gra w ogóle będzie miała swoją premierę:-)
Fajna gierka szkoda tylko, że nie będę mógł zagrać z powodu braku tłumaczenia na polski :(.
dam1605
a czemu nie będziesz mógł zagrać? Ja także z angielskim na niskim poziomie stoję i to czego znać nie będę to tak jak kiedyś się robiło i teraz sięgnę po słownik xD takiej gry nie odpuszczę również grałem w alfrę i orzyznam że mi się spodobało
o nawet nie spodziewałem się że ta gra już będzie miała tak szybko premiere... grałem w alphe i bardzo mi się spodobała - poczułem się jak w dawnych falloutach :) klimat jest bardzo dobry a i poziom trudności wysoki również
Wiecie o któjer dokładnie wydana zostanie pełna wersja ?
Gra w pełnej wersji jest już dostępna. Przed chwilą wróciłem do domu i steam zaktualizował grę o wersji 1.0.
Potwierdzam, teraz szybkie zakupy i można zatopi się w klasyce!!!! trzymam kciuki bo alpha zrobiła na mnie wrażenie no i trailer też xD
Troszku pograłem już i szczerze wybitnie zrobiona gra. Oldskulowa grafika. Mechanika taka jakiej oczekuje od rpg! mnóstwo rzeczy do zbierania oraz takich z którymi możemy wejść w interakcje. Bardzo dużo tekstu ale jak ktoś choć troszke zna angielski zrozumie ocb w zadaniach xD No i wreszcie gra która nie prowadzi za rączkę i wszystko szukamy sami :P
Gierka pod względem graficznym przypomina tytuły sprzed kilkunastu lat, co powinno spodobać się starszym graczom oraz tym, którzy szukają czegoś innego, bardziej klimatycznego i są już zmęczeni tym wszechobecnym 3D. Pograłem na razie z pół godziny i zapowiada się super.
Cholera, po 4 godzinach mam mieszane uczucia.
Walka, rozwój postaci, stopień trudności - na plus. Tylko gdzie tu jakaś fabuła? Niestety, na razie ani dialogi ani postacie ani historia nie robią żadnego wrażenia. Coś ciężko znaleźć mi motywację, żeby ganiać i wykonywać dość prostolinijne zadania dla ludzi z mojego "schronu". Może się rozkręci... dam jej czas.
Dalej się rozkręca to moge zapewnić podstawowe zadania te co w kilka łądnych godzin się robi były w alphie i nie dziwota że mogą być prostolinijne. Jak na grę stworzoną przez 1dnego ludka wspaniałe wspomnienie dawnych gier. Ja jak na ten moment mam się dostać dockami na 2 stronę gdzie sam klimat mi bardziej podchodzi. Bandyckie bandy nie tak obunkrowane jak na wejście. No i Czym dalej w las tym trudniejsze walki :P Ja osobiście jak zwykle robie kolesia ze snajperką co ma 1 typa zdjąć na strzał a dalej już walka się kręci
Proszę was o pomoc bo gram juz od wielu godzin i nie mogę nigdzie kopic ani znaleźć Haxxor'a do hackowania zamków elektronicznych... tyle drzwi czeka na otworzenie a nie wiem gdzie ten tools znaleźć
Adexx--->Poszukaj u handlarzy w SGS, na pewno jest. Ja mam już haxxora 3 generacji. Jeśli jeszcze nie masz, to kup omni tool. Daje to możliwość otwierania szybów wentylacyjnych i poruszania się w nich. O wytrychach chyba nie muszę wspominać. I oczywiście podbijanie umiejętności z nimi związanych- hacking, lockpicking.
Gram już kilkadziesiąt godzin, dawno nie było tak rozbudowanej i dającej tyle możliwości gry....
Mam 15 level- rozwijam broń palną, skradanie, hacking, lockpicking oraz crafting (mechanics, electronics, chemistry, biology, tailoring).
Widzę jednak, że następnym razem zagram psionikiem. Możliwości "czarowania" i mieszania przeciwnikom we łbach jest wiele i niezłe akcje można kręcić.
Gambrinus84---> fabuła jest bardzo dobra. Może nie robiłeś jeszcze zadań z głównego wątku. Często masz możliwość wykonania zadań na dwa i więcej sposobów, a to jak to wykonasz rzutuje na to co będzie dalej. Wiele zadań wymaga też pogłówkowania, a nie napierania naprzód z karabinem.
spoiler start
Choćby problem z najazdem Faceless- ów na Rail Crossing i uwolnienie Buzzera. Możesz problem rozwiązać siłowo, albo dać sobie przeskanować umysł przywódcy Faceless-ów.
Choćby misja z podrzuceniem cybernetycznego robaka do wentylacji placówki Protektoratu- możesz podrzucić, ale także powiedzieć im o zagrożeniu. Jeśli podrzucisz, otwiera to nowe możliwości i nowe misje dla jakiejś tajemniczej grupy. Zrobiłem dla nich już kilka zadań w różnych miejscach.A jeśli nie podrzucisz? Nie wiem, być może masz wtedy lepsze chody w Protektoracie.
A zlecenie na RatKinga? Możesz wykonać i go zabić, a możesz dla niego porwać kobietę którą sobie upodobał
spoiler stop
Nie wiecie czy jest mapa? Poziomy są tak rozbudowane, że można zabłądzić, na szczęście pociągi i promy mocno pomagają w przemieszczaniu się.
Wiecie co jest ciekawe? Przy grze zrobionej tak skromnymi zapewne środkami, bawię się lepiej niż przy wysokobudżetowym Fallout 4.
Jeśli lubicie ciekawą fabułę, rozbudowany crafting, masę różnych przedmiotów i eksplorację "bez końca" oraz świat pełen tajemnic, to Underrail jest grą dla was. Często mam tak kiedy szukam konkretnego miejsca, że przechodzę obok wielu innych lokacji, które muszę tymczasowo pominąć, a to jakieś jaskinie, albo zrujnowane bazy, a tu jeszcze możliwość wejścia w jakiś szyb wentylacyjny i przedostania się gdzie indziej. Jest tego ogrom, ale to nie nuży i nie mam wrażenia, że zostało dodanie na siłę, tylko że czemuś to służy, wykreowaniu bogatego, tajemniczego świata. Wszędzie coś się dzieje. A niektóre skróty są tak przemyślane, że przywodzą na myśl skróty z Dark Souls. Na przykład idziesz idziesz, aż docierasz do jakiejś struktury, windy, wjeżdzasz i okazuje się że jesteś w placówce Protektoratu na Wysypisku, tylko jakoś doszedłeś inną drogą, od dołu, zupełnie inną drogą niż początkowo.
Po liście "oddity" (osobliwości) które znalazłem, oceniam, że ukończyłem ok. 20- 25% gry, ale mogę się mylić.
spoiler start
Core City wymiata ilością questów, możliwością przystąpienia do kilku frakcji oraz wielkością i designem miasta, a także dialogami i ciekawymi npc-ami.
spoiler stop
Gdyby grafika była trochę lepsza i czytelniejsza, a ikonki przedmiotów większe i wyraźniejsze, to dałbym 10/10.
Muzyczka spoko, klimatyczna i podobna do muzyki z F1 i F2. Perfekcyjnie tworzy klaustrofobiczną i niepokojącą atmosferę miejsca pod ziemią, gdzie ludzie zmuszeni są żyć.
A teraz na temat materiału z gramy.pl.
Autor chyba rzeczywiście nie ruszył się za daleko od pierwszej stacji, skoro nie widzi fabuły i uważa że po 10 godzinach jest chłopcem na posyłki. Ewidentnie nie wie o czym mówi, ale rozumiem, że przemieszczenie się o kilka sektorów od bazy jest wyzwaniem. Szkoda tylko, że mówiąc o braku fabuły odstrasza cześć graczy, którzy by może po to sięgnęli i zagłębili się bardziej niż autor materiału.
Rzeczywiście, kilka pierwszych zadań w SGS jest zaprojektowanych tak, żeby poznać mechanikę oraz uniwersum Underrail, otrzaskać się z tym. Jednak zapewniam Cię autorze, że im dalej w las... tym trudniej... i ciekawiej.
Dalej, mówi że brakuje zadań pobocznych. To już pozostawię bez komentarza. W chwili obecnej mam tyle skomplikowanych zadań, że nie wiem za które się zabrać.
Co do dalszej części materiału nie mam uwag.
No cóż. Fabularnie raczej słabo. Graficznie też nie zachwyca. Szukałem godnego następcy dla starego Fallout'a i niestety tej grze wciąć do Fallout'a daleko. Dziś Fallout'a najbardziej mi przypomina gra Wasteland 2, ale tylko wersja Director's Cut.
Wszyscy się uparli żeby porównywać Underrail do Fallouta. Jak dla mnie jest to raczej taki Avadon albo Avernum w klimatach postapo.
I następny co pewno ledwo liznął temat przez godzinkę, a wypowiada się o fabule. Żal.
Chodzi o handlarzy do których dostaniemy się łodzią ? bo u tych w bunkrze nic nie ma przydatnego :P ale ja założyłem 2 postać w tym momencie umiejętności na wpół psionik i gunner xD Fakt fabuła nie powala ale sam system rozwoju i tym razem nie klasyczne zbieranie xp bardzo mnie cieszy xD
to jest jedna z lepszych gier jakie wyszły, mam nadzieję że ktoś pokusi się o spolszczenie to trafi do jeszcze większego grona odbiorców.
--->Cyfrowy Baron - na pewno W2 DC nie jest lepsze od Underrail / nie ma nawet na to szans.
Na taką grę od dawna czekałem. Jak dla mnie gra roku.
Adexx - - - - > ja kupiłem w pierwszym bunkrze gdzie zaczynamy grę, więc poszukaj dobrze u któregoś handlarza, może na poziomie inżynieryjnym.
Jestem już na 19 poziomie, zadania są ciekawe i wymagające. Często trzeba jechać gdzie indziej niż się dostało zadanie i prowadzić wręcz detektywistyczne badania. Szukać tropów.
Rozumiem że dla niektórych może być minusem, że nad postacią nie świecą się gwiazdki, kiedy można coś zrobić, ani strzałka nie prowadzi za rączkę do celu. Ale przecież dzięki temu jest trudniej, trzeba dobrze się wczytywać w teksty i szukać osób i miejsc.
U mnie niestety ani jeden gość nie sprzedaje tego ale tą postacią w 3 szafce w podziemiach znalazłem haxxora :P to mnie uradowało. Wreszcie ogarnąłem to jak mniej więcej zarobić na początek, kupiłem omnitoola bardzo przydatny. Fajna sprawa to rozbieranie znalezionych broni na części. Dzięki temu sporo kasy mi wpadło z rzeczy co nikt nie chciał kupić :P ale przygodę czas zacząć psionika na wejście jest genialna. Nie zużywam tyle ammo. ciekawi mnie co będzie dalej xD ale idą święta i czasu na grę coraz mniej
OK juz znalazlem tego npc, nie ogarnąłem że są cyberlaboratoria obok medyka :P hahahaha no spoko ale uczy się człek na błędach
Nie wiem jak u was, ale u mnie są problemy z sejwami, psuja się czasem. Tzw. transition error- unable to load zone. Nie chce wczytywać nowego obszaru.
Wiec róbcie dużo sejwów, nie tylko autosave
Chętnie bym zagrał ale nie znam dość dobrze angielskiego, może wie ktoś czy jest jakieś jakieś dobre spolszczenie gry i gdzie je znaleźć ?
Witam
Czy mógłby ktoś mi doradzić jak złapać te 3 niesymaptyczne skoczki w jaskini z wodą na początku gry.
Dziękuję
Ps. gra jest za je bi sta.
Stajesz w pobliżu jamki do której się chowają i czekasz. Kiedy jest blisko Ciebie włączasz enterem tryb turowy, klikasz na siatkę a potem na skoczka, rzucasz siatkę i pętasz go albo nie trafiasz. Jest to dość trudne, bo są one szybkie i zwinne. Możesz potrzebować kilku prób nim uda ci się go spętać. Jak masz spętanego, to klikasz na klatkę i ładujesz go do niej.
Procedurę powtarzasz.
Niektórzy piszą, że grafika słaba - jak kilkanaście lat temu. Małe sprostowanie - kochani, kilkanaście lat temu np. 15 lat temu, graliśmy w takie tytuły jak Mafia czy 13 lat temu w GTA 3.
Ta gra przypomina raczej produkcje sprzed 25 lat pod kątem grafiki. Jako ogromny fan Fallouta 1 i 2 taki wygląd Underrail jest dla mnie nie do przyjęcia.
No grafika niestety to kaszanqa ;p taki urok indie. Nawet fallout/ Arcanum wyglądają lepiej. Jak dobrze ze dla mnie grafika nie gra roli co nie psuje odbioru w tym przypadku. A nawet ma swój urok.