Ekipa GOLa na BN:
Matt >> TriasZdrajca#2912
Danley >> sorcereros#1763
Yasiu >> yasiu071#2359
Orlando >> Orlando#2253
Sizalus >> Sizalus#2832
Sky Angel >> Orlov#2277
Piotrasq>> Piotrasq#2448
Kherlon >> Kherlon#1318
Davidian >>Davidian#2616
Inquisitio >> Inquisitio#2392
toaster >> primeevil#2861
Amadeusz >> Devilizer#2415
BmrQ3 >> Yossarian#2336
flame >> uSki#2129
Yo5H >> ziew#2561
Bajt >> Ariakan#1432
PAW >> PAW#2651
piokos >> Piokos#2496
U.V. Impaler >> Taake#2115
TimDuncan >> Piotr#1949
Defedos >> DEFEDos#2604
Zgred >> Zgred#1623
Rafaloss >> Dantar#2165
Wooler >> Wooler#2172
draco666 >> Dracklus#2819
legrooch >> MPOlegrooch#2535
Bartimaeus>> Bartimaeus#2587
Api15>> Pierozek#2416
Sir klesk >> Saz#2555
Pan P. >> Piotreksz#2985
koniecjestblisko >> Azzie#2833
zela >> Zela#2815
Kiss >> Slejas#2322
Albatros >> Albatros#2840
Narsilus >> Bohun#2611
Revnir >> Revnir#2533
Gjallarhorn >> Werdandi#2312
Kazuya_3 >> Kazuya#2535
MiniWm >> Arutemisu#2142
KuKi|71 >> Kuki#2509
thunderbolt >> Thunder#2629
siwCa >> siwca#2374
QrKo >> QrKo#2724
Eg4o >> Egao#2689
musio3 >> Mooshek#2959
moszeusz >> QBalu#2912
Majezon >> Robertgtdf#2327
SilentOtto >> SilentOtto#2375
Qer-Azghal >> Azghal#2182
gereg >> TessTer#2234
Gregov >> Gregov#2916
_ARTi_ >> Shadowmen#1891
STypoL9 >> Thunder#2374
Fokus25 >> Fokuz#2638
melonixer >> melonixer#1447
zdichuu >> zdichuu#2329
Pawlo94 >> Pawlo03#2704
Poprzednia część: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12205362&N=1
Kolejny miesiąc mija i wciąż stoję z jednym legendarnym dropem i zero setowych.
Nigdy złego słowa o tej grze nie napisałem, ale to już jest kpina...
W sumie powinienes sie cieszyc ze jeszcze ci nie polecialy. Jak dostana buffa beda lepsze/wiecej warte i wtedy jak znalazl zeby wypadly legendary.
Ja wszystkei jakie mi wypadly sprzedalem za grosze, a jedyny setowy wisi za jakies 100k aktualnie i nie widac zeby o wiele drozej poszedl.
A propos setowych: wciąż waham się, czy wymienić swoje portki i amu na Blackthorny. Naprawdę opłaca się to nosić barbowi ? Tylko dla loha, czy dla czegoś innego też ?
Loh, bonus, %life,a le to glownie tankowe statsy. Teraz jak chce sie pod dps bardziej zrobic musze je wymienic. Zwlaszcza spodnie ktore nie maja rezystow. Neck narazie zostawie bo ma duzo loh. Ale on tez bedzie musial byc zmieniony na cos co ma crit hit.
Narazie moj cel to ~30k bez Frenzy, 800/900 rezystow i jak sie da to wiecej loh. Oby starczylo na 3 akt bo juz mi sie nie chce drugiego farmic :).
Wprowadzili w końcu ograniczenie w zakładaniu gier. Kogoś już to spotkało ?
Wieczorem sprawdzę, jak się ma do tego mój 30 sekundowy gold farm :)
[2] A ja mam jakieś 130h przegrane - do tej pory nie wypadł mi ani jeden unikat czy setowy item.
Przez około 110 godzin gry wypadły mi 2 legendarne itemy w 1 akcie (obydwa do bani) i 1 naszyjnik w akcie 2 który poszedł za 30 euro,to tyle.
Patcha 1.0.4 jak nie było tak niema więc puki co Diablo zbiera kurz.
A ja nadal mam te swoje Uszy na Sznurze z 20% redukcją w walce wręcz i nikt tego nie chce kupić. Dno...
Może reszta statów jest do dupy, albo cena za wysoka. Ostatnio widziałem 20% za 300k - nie wiem, czy to dużo, czy mało.
Panowie tutaj stwierdzili, że item wart 200 euro, co okazało się marnym dowcipem "znafców". Za wycenę dziękuję, była chybiona o kosmos.
HumanGhost - rozumiem rozczarowanie, co nie zmienia faktu, ze osoby ktory Ci wtedy doradzaly byly IMO kompetentne, a ze item sie nie sprzedal.... wez to na klate i sprobuj sprzedac za 150 euro ;)
No nie żartuj. Pełno stringów jest za goldy i nie widziałem, żeby ludzie się na to rzucali. Owszem - ta redukcja jest fajna i przydatna, ale reszta statów mnie nie powala i nawet nie rozważam zakupu tego dla swojego barba.
Wczoraj zrobiłem ponad 50 gf runów i nie dostałem komunikatu o przekroczeniu limitu gier. Wygląda na to, że faktycznie nie dotyczy to normalnych graczy.
[11]
Bo na sprzedazy trzeba tez sie znac. Pierwszego/drugiego dnia AH poszloby za 200 ojro. 3 dni pozniej moze za 100 - ceny lecialy na pysk w dol. Jesli nie wykorzystales okazji to teraz za pozno. Ja slabsze smieci tez sprzedalem calkiem dobrze, ale zrobilem to SZYBKO a nie po miesiacu.
Ehhh jak to dobrze, ze mialem juz troche stycznosci z handlem wirtualnym w EVE-Online. Pomaga to jak cholera.
Asmodeusz -> Jakby mi to wypadło pierwszego dnia po wprowadzeniu AH to fajnie by było. Problem w tym, że pierwszy i jedyny legendarny drop miałem dopiero po miesiącu grania. Więc nie chodzi o to, że nie wykorzystałem okazji. Tej okazji po prostu nie było od początku wydropienia Uszu, wbrew temu co tu wtedy pisano.
Matt -> Za 5 euro nikt tego nie chciał kupić. Wystawiałem kilkanaście razy. W dupie mam to już.
PATCH 1.0.4 INFO COMING SOON
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6294649845
czyli niedlugo napisza co zmienia, heh. mam nadzieje, ze ten patch wyjdzie do konca sierpnia.. ciekawe czy zobaczymy PvP przed swietami bozego narodzenia;P
[15]
Mowilem o RMAH (co sugerowaloby slowo "ojro"). A wtedy (watek-dwa wstecz) fakt, mowilem o goldzie. Tylko ze strzelalem wartosci, to juz od ciebie zalezy aby ustawic prawidlowe widelki a nie "okolo 30m - wbijam 30m". Sprzedawania w necie szczegolnie przy tak ruchomym rynku i tak szybko spadajacych cenach nikt cie nie nauczy, musisz sam wyczuc za ile i kiedy puscic.
[16]
Jestem ciekawy, co znowu zmajstrują przy mf. Na żółte dropy nie narzekam (jeśli chodzi o ilość, nie jakość).
Dropy rare'ów są gwarantowane przy 5 stackach, więc nie dziwne, że nie narzekasz :).
Mnie na ponad 200h gry wypadły 2 low lvl legendary i zero setowych.
Faktycznie oj. Blizz strasznie stracił w moich oczach od premiery trzeciego diabła i jak widze nie robi nic, aby swoją reputację odbudować.
Z tego co widzę, chodzi o USA i Kanadę. Możemy spać spokojnie :)
Jak się gra w drużynie, dostaje się więcej expa ? Czy to się rozkłada po równo, jakbym sam grał ?
Wczoraj grałem z trzema kolesiami, którzy stali sobie w mieście, a ja sam robiłem questy. I nie wiem, czy chociaż na expie skorzystałem...
Zraz, jak to szlo przez ostatnie 2-3 miesiace? To NIEMOZLIWE, zeby ktos wlamal sie do nas. To ZAWSZE wina graczy ze tracili hasla. lul
[23]
Z tego co sie orientuje chyba nie. Predkosc levelowania byla taka sama jak gralo sie solo czy w kilka osob.
Przez ostatnie 2-3 miesiace to bylo tak, ze u nas dziala wy nie umiecie zabezpieczyc swoich wlasnych kont.
Skoro teraz przyznali sie do faila to czemu nie mieliby wtedy?
Moze np. dlatego, ze dziure odkryli dopiero teraz a mogla byc uzywana przez kilka miesiecy?
1.0.4 wita :)
http://eu.battle.net/d3/en/blog/5617583
Inferno powoli zaczyna byc inferno :)
*P.S. We’re getting rid of the Invulnerable Minions monster affix.
chyba czytaja GOLa i widzieli moj placz ostatnio :P
before the patch goes live – which, by the way, is currently targeted for the fourth week of August.
We’re removing Enrage Timers and the “heal back to full” behavior from Champion and Rare monster packs.
Finally !
mi najbardziej odpowiada:
lowering the health multiplier for monsters per additional player in co-op games
Witch Doctor Zombie Dogs and Gargantuan, which are both receiving significant improvements in 1.0.4
buff the underused runes
juz teraz mozna bez wiekszych problemow solowac inferno wiec nie wiem po co oni caly czas je oslabiaja... Mial byc to w domysle poziom trudnosci nie dla kazdego a dla niezle dopakowanych postaci. Moim zdaniem nie powinni podchodzic do inferno tak, modnie mowiac, casualowo, czyli nie dostosowywac inferno do mas a wymusic na graczach troche "pracy" i cierpliwosci aby moc sobie swobodnie farmic w 3 i 4 akcie. Na samym poczatku bylo ok, 3 i 4 akt wymagal dobrej druzyny z pure tankiem. Teraz to jest inna bajka.
Przy okazji zapytam ile to moze byc warte golda/rm na ah. ciezko porownac z innymi --->
Z tego wszystkiego co napisali o nowym patchu wyciągam jeden wniosek - kupowanie gier takich jak Diablo III w dniu premiery jest ryzykowne i lepiej poczekać kilka tygodni/miesięcy na patche.
Czyli teraz dadzą prawdziwy fun w grze. Teraz, gdy sie ona większości znudziła. Super.
^^ Zawsze tak było. Czy to w D2, czy WoW, czy GW - patche rozpierd... gry dokumentnie, ale przeważnie na plus.
Nietykalne sługi mogły zostać, ale być rzadkie, tak jak tłumienie pocisków, które widziałem max 5 razy :P
[30]juz teraz mozna bez wiekszych problemow solowac inferno wiec nie wiem po co oni caly czas je oslabiaja...
bo ludzie przestali grac z ok 15 moich znajomych gra jeden i to zadko :P wiekszosc po dojsciu na inferno gre wywalila bo h&s ma sprawiac frajde z mordowania mobow a nie z bycia mordowanym :P
Szansa na drop legendarnych przedmiotów jest taka sama w każdym akcie, czy jest tak jak w przypadku złotych, że im wyższy akt tym większa szansa na drop z item level 63?
Sorry - skrót myślowy. Chodziło o broń, która w końcu we wszystkich statach jest lepsza od mojej :)
Dziś zabrałem się za craftowanie. Miałem trochę ponad 2 mln złota na koncie, czyli za mało by kupić sensowny item, a na tyle dużo by zacząć zabawę z craftowaniem. Kupiłem tanią recepturkę na spodnie z 5 cechami i zacząłem craftować. Jeden craft wraz z materiałami kosztował mnie ok. 90 k złota. Zrobiłem ok. 12 przedmiotów, wydając ok. 1 mln, gdyż część materiałów miałem w skrytce.
Cóż kilka z nich wyszło nawet znośnie i poszły na AH. Jedne spodnie i to takie słabsze już się sprzedały za 100k złota, zostało jeszcze kilka za 400-1 000 k zł, wyceniałem względem przedmiotów o podobnych lub wyższych cechach, choć wątpię by wszystkie zeszły w takich cenach.
Jednak jakby nie patrzeć to przy odrobinie szczęścia jest szansa, że coś na tym zarobię. Ze świetnymi recepturami posiadającymi 6 cech pewnie jest jeszcze łatwiej, ale te receptury kosztują cóż, sporo:)
Tak na marginesie w ciągu ostatniego tygodnia wypadły mi pierwsze przedmioty legendarne i jeden setowy. To w sumie nawet nie przypadek, bo mój czarodziej jest ustawiony na 226% MF z NV i polowania robi na pierwszym akcie inferno. Zdobył złoty pierścień i setowe rękawice, obydwa z poziomem ilvl61.
Trzeci przedmiot wypadł mi w drugim akcie normalu mojej mniszce hardcore. Z tym, że staram się ją tak budować, by miała prawie maksymalny dla swojego poziomu MF.
Hall of shame ilvl 63. Nie mogła być tam z przodu jedynka przy dps ?
Nie ma wyższego loh i crita na całym AH...
Ma ktoś ochote pobiegać po 2-3akcie itemków poszukać?
Najlepiej jakiś tank :) choć i dobrym dpsem nie pogardze :)
ja gram DH ~200mf przy 50k dps
"ale być rzadkie, tak jak tłumienie pocisków, które widziałem max 5 razy :"
A który jest zajebiaszczym affixem, szczegołnie kiedy przerzuciłem się na elemental arrow lighting ball :) boss i miniony w 2 akcie zeszły w 15 sekund :3
Z ciekawostek.
Mimo ze sie nie chwala Blizz banuje bociarzy czego dowodem znajomi kumpla, ktorzy farmili botami golda i sprzedawali na Allegro. Bany sie posypaly :).
To jest walka z wiatrakami. Jak byli obrotni, to gra im się pewnie zwróciła i zarobili na następny egzemplarz.
Chyba, że Blizz zacznie banować po jednym dniu botowania, wtedy przestanie się to opłacać.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dantar-2165/hero/15985071
co zmienic w moim barbie za ostatnie pare mln? Głownie pod build whirlwind. Tutaj pokazuje 18 crita ale ogolnie z pasywami i buffem mam 40%, a str 15xx a pokazuje tez mniej
byłby ktoś zainteresowany popykaniem we 2 na inferno 2 akt? :) samemu to juz jakos nudnawo :)
jak coś to pisać:
Mareczek#1921
Pożyczał ktoś z was może konto jakiemuś znajomemu?
Bo ja chciałbym tak zrobić, ale nie wiem czy mógłbym przez to mieć jakieś problemy z kontem.
Jezeli kolega jest godny zaufania, tzn nie bedzie Ci zapuszczal zadnych botow albo po prostu konta nie zakosi to nie wyobrazam sobie jakie klopoty moglyby z takiej akcji wyniknac - nie bedziecie przeciez grac na tym koncie jednoczesnie (?).
No w D3 na pewno nie, ale jakbym w tym samym czasie u siebie odpalił wowa na tym koncie, to już mogłoby podpaść?
Niby tak, ale według tych ich absurdalnych zasad, tylko właściciel konta może grać w te gry (rodzeństwo też nie może, no ale tego to już nie sprawdzą...) :)
Nie wczytywalem sie w EULA, ale IMO z jedej kopii gry moze korzystac 1 osoba, ale nie jedna *konkretna* osoba.
Przeciez kafejki internetowe, w ktorych ludzie łupia w diablo nie kupują zadnych specjalnych licencji?
Ja tam też się nie wczytywałem, bo tylko głowa by mnie rozbolała :)
W każdym razie jak googlowałem to każdy post od niebieskich wyraźnie daje do zrozumienia, że tylko osoba na którą jest założone konto jest w pełni LEGALNIE uprawniona do grania w te gry (przynajmniej wow i d3, nie wiem jak ma się sprawa w grach offline) i nawet jeśli jest to brat, który chciałby pograć na tym samym komputerze, to już narusza te zasady. Tego oczywiście nie wykryją, no ale jak ktoś jest wyznawcą blizza, to może czuć, że ich okrada :D
Edit:
Nie no wiadomo, że to co blizz sobie wymyślił to inna sprawa, bardziej rozchodzi się o to, czy ktoś tak robił i spotkały go jakieś realne konsekwencje, bo słyszałem, że ludzie dzielili się kontami i czasem po prostu prosiło o coś w stylu odpowiedź na pytanie bezpieczeństwa itd.
Czy przypadkiem logujac sie do WoWa, podobnie jak do Diablo nie wpisuje sie danych od battle.netu? Wtedy jedno konto jest zalogowane w dwoch roznych grach z roznych ip. Blizz razcej jak na dloni zobacze ze graja 2 osoby, lamiace tym samym kwestie ze moze grac 1 osoba.
Najlepiej chyba napisac do samego Blizza, ale znajac zycie powiedza ze nie wolno :P.
Wczoraj podjąłem kolejną próbę przejścia schodów w A3. Dozbroiłem troche barba: podniosłem dps do 27k, armor do 11k i hp do 42k, niestety kosztem loha i resów. Schody zostały zdobyte, ale pierwszy elitarny rozsmarował mnie po ścianie :D
No nic - poczekam do 1.04
Nowe legendarne przedmioty nieźle się prezentują, szkoda tylko że nie piszą nic o poprawie częstotliwości ich wypadania, bo stać mnie na nie to raczej na początku nie będzie :)
http://us.battle.net/d3/en/blog/6923457/
Do tego startery są dostępne dla wszystkich, te unikaty nawet fajne, strasznie chciałbym zdobyć coś takiego dla mojego DH ( ma eq pod MF/GF) -->
Dla mnie rewela. Nie żałuję, że do tej pory żaden mi nie wypadł. Teraz będzie większa radocha :)
wspominali coś gdzieś wcześniej, że zwiększa dropów rare i legendary 4 krotnie, ze zwyklych mobków.
Zdecydowanie lepsze te legendarki :)
Is this 4-fold increase being applied to Legendaries as well?
Negative, it only affects Magic items and Rare items (apologies for the confusion).
Nowe legendarne przedmioty nieźle się prezentują
dajcie spokoj, co za roznica czy z mojej kuszy oprocz feerii 150kolorow kazdego z pociskow beda jeszcze skakac iskierki albo dodatkowa luna? Pokazaliby jak zmienia sie statystyki!
noo narazie to w sumie pokazali tylko _które_ legendary na pewno beda miec zmienione statystyki
Nie wiem, czy się orientujecie, ale zgadzamy się na monitorowanie komputera :)
Za dużo tych komputerów do monitorowania Blizzardowi w DIII nie zostało. ;D
Ostatni mój znajomy logował się ponad miesiąc temu. Super się gra rozwija, super....
Nie sadzilem ze tak szybko to napisze, sam przed soba zarzekalem sie ze co jak co ale 6 lat gry w d2 zobliguje mnie do grania w d3 przynajmniej polowe z tego. Minal kwartal od premiery (w sumie dokladnie nawet dzis) a ja uswiadamiam sobie ze od dwoch tygodni klienta nie wlaczylem.
Smutne to troche.
Skąd wiesz że crap jak nie jest zidentyfikowana :P
edit: Pojawiło sie info o zmianach u barba: http://eu.battle.net/d3/pl/blog/5630067/Zapowied%C5%BA_aktualizacji_104_Barbarzy%C5%84ca-15_08_2012
[67] dobre buffy dla barba. czekam na info o monku i wd.
Manstain ---> posta pisałem oczywiście po zidentyfikowaniu :P
To był Centurion - poszedł od razu do vendora.
@Piotrasq Chyba manstEin ;P
Jak ktoś nadal uważa kowala za zbędnego niech zobaczy eq tego gościa --> http://eu.battle.net/d3/pl/profile/lysyn-2166/hero/884192, połowa to crafting a postać zacna że tak powiem :)
Manstein-> kowal nie jest zbedny :P tylko koszty zrobienia sa zabojcze :P chyba ze ktos ma szczescie :)
Wiesz, ja przez długi czas grałem tylko na dropach i crafcie, na AH co sprzedałem to szło na crafting/składniki i naprawę, zero kupowania na AH, ale takie granie w D3 nie ma sensu na dłuższą metę i odpuściłem, ale nadal uważam że kowal jest fajny. Obecnie w crafcie brakuje jemu albo jubilerowi amuletów i pierścieni, no moze jeszcze trochę niższe ceny i choć minimalna opłacalność craftingu broni 61-62 lvl (za mały dps) i by było genialnie :)
Manstein -> jak ktos ma szczescie i recki wypadna to sie oplaca, bez recek pozostaja tylko "streamowi kowale" chyba na AH ktos kupi recke za grube miliony :)
Sie rozkrecili. Chyba faktycznie chca sie wyrobic przed wrzesniem.
http://us.battle.net/d3/en/blog/6939559/ Monk.
^ Nie można wrzucać linków do polskiej wersji skoro jest w tym samym czasie? :(
http://eu.battle.net/d3/pl/blog/5630070/Zapowiedź_aktualizacji_104_Mnich-16_08_2012
Apropo mnicha - w co najlepiej inwestować jeśli chodzi o defensywę? Armor, odporności czy około healthowe statystyki?
Co do zmian to fajne, trochę buffną ofensywne skille (fala światła i krwawienie szczególnie :) ), bo sam się pomału skłaniam ku tym defensywnym skillom
Ja po Polsku to nie wiem, o czym piszą :D Skille to tylko po ikonkach poznaję.
Monkiem właśnie do inferno dochodzę i uważam, że jest jeszcze bardziej OP niż DH.
Tylko nie bardzo kumam, o co chodzi z tym pasywem na resy. Nie trzeba zbierać sprzętu all res, czy jak ? Co to daje, że wszystkie liczą się od najwyższego ?
[79]
Oj na inferno pewnie zmienisz zdanie, choć z dobrym gearem Monk robi niezłą sieczkę, to fakt. Ale barb ma zdecydowanie łatwiejsze życie przy słabym gearze.
A co do pasywu, możesz po prostu zbierać gear który także posiada + fire/arcane/poison/lightning resistances i nie skupiać się tak bardzo na all resists. Załóżmy że masz na gearze 600 all resists i 400 fire resist. W przypadku monka fire resists zamienia się w all resists, więc w praktyce posiadasz 1000 all resists.
Dzięki temu pasywowi dobrze ubrany monk potrafi mieć grubo ponad 1400 resistów.
Innymi słowy oprócz all resistances wybierasz sobie dodatkowo jeden określony typ resistów do zbierania, co sprawia że możesz mieć znacznie więcej resistów niż każda inna klasa.
Za dużo to dla monka nie zmieni, dalej buildy będą sie opierać na skillach defensywnych. Niestety jak chce sie isc monkiem do przodu to trzeba miec build mocno defensywny, bez efektownego ataku. Przez pojscie do przodu rozumiem grę z 4 graczami, dzięki czemu można sie ubrac lepszy sprzęt. Mozna iść oczywiscie do Rmah, ale ja z tego nie korzystam, gdyz zabiło by to u mnie radoche z gry.
Nie wiem co musi Blizzard zrobić, żeby tą postacia na inferno przyjemnie sie grało, bo jak patrze na inne postacie to maja dość zróżnicowane ataki i robią efektowną sieczke, natomiast mnisi wiekszość czasu stercza gdzies w tlumie co chwila odpalajac skille defensywne i ciulajac powolnie punkty siły duchowej. Szczerze to coraz bardziej jestem rozczarowany tą klasą z powodu jej nijakości, zwlaszcza patrząc na barba. Z chęcią bym zagrał inna klasą dłużej, ale gra do inferno jest cholernie nudna w przechodzeniu.
No to dali także szamana: http://eu.battle.net/d3/pl/blog/5630069/Zapowied%C5%BA_aktualizacji_104_Szaman-17_08_2012
Nie będę się denerwować dopóki nie zobaczę oficjalnych patch notes, ale to co jest w blogu na temat monka to jest jakiś żart. Zero rozwiązanych problemów,
ulepszenie kilku totalnie nieznaczących skilli i żadnej wzmianki na temat gównianych passivów. Na dodatek przyznają się, że OWE jest popsute, ale na razie nie zamierzają nic z tym robić.
Człowiek czeka tyle czasu na zmiany, a oni mają czelność takie gówno publikować...
Ja się za GW2 nie biorę, tak samo raczej odpuszczę WoW MoP.
Nie mam już tyle czasu, żeby grać w MMO na poziomie jaki by mnie satysfakcjonował.
Małe dziecko w domu jednak zabiera strasznie dużo czasu, a już planujemy z żoną drugie, także pozostają mi tylko gry single player, które mogę w każdej chwili zatrzymać :)
Na razie gram ponownie w Darksiders i czekam na pudełko z drugą częścią.
Kyahn - w D3 da się grać, tylko nie w coopie ;) Rzecz sprawdzona z trójką w domu hehe
Kyahn ---> to tak samo jak ja. Mogę tylko pograć jak mała śpi. Ale jakoś to idzie do przodu. Pewnie jakbym mógł grać przez długie godziny, to szybciej by mi się znudziło, a tak wciąż mnie ciągnie.
Nagromadziłem już tyle sprzętu na wszystkie poziomy, że ruszyłem ostatną postać - WD.
Na koniec sierpnia powinienem mieć wszystkie postacie na inferno i teraz pytanie - co robić dalej :)
yasiu ----> wiem, że się da, bo sam sporo grałem. Jednak po zabiciu Diablo na inferno zrobiłem sobie przerwę w oczekiwaniu na patch. Czytając jednak zmiany monka, wcale nie jestem pewny czy do gry wrócę.
Chyba, że mi się zachce levelować barbariana.
Mitsukai ----> masz rację. O tym nie pomyślałem ;)
Poczytałem sobie o WD i najbardziej rozwaliło mnie to: Niestety, chociaż przyzywane przez szamana stwory dobrze radzą sobie na poziomie normalnym, ich przeżywalność spada praktycznie do zera na poziomach koszmarnym, piekielnym i infernalnym. Sytuacja taka jest z naszym zdaniem nie do zaakceptowania, dlatego w wersji 1.0.4 wzmocnimy przywołańce.
To co onie robili przez te wszystkie lata ? Dopiero teraz to zauważyli ?
pomoże ktoś z belialem na inferno? gram demon hunterem z SS wyciągam 100 k obrażen ale ma mnie na hita. Jest jakiś tank co go prawie sam na klate weźmie? I ewentualnie jest jakiś DH ktory mi podeśle dobrego builda na tego bossa?
Ja gram czymś takim http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/demon-hunter#fTZXVg!TYV!bccZcY
MiszczX - nie obiecuje, bo nie wiem czy mi cos wieczorem nie wyskoczy, ale jakbys do wieczora nie dal rady, napisz na forum - moze kolo 21 uda mi sie wbic do gry to sie z B policzymy.
Matt- wysłalem zaproszenia w diablo, i chyba poczekam, sam nie dam rady. To samo z tym buildem Mitsukai bo zanim jest belial musze te beznadziejne stwory co znikają pokonać i musze mieć coś co trafia kilka celów (ale nie w lini prostej), wiec pokombinuje sam jeszcze żeby zbalansować atak na pojedynczego wroga z atakiem na kilka celów.
MiszczX - jakbys mial czas i ochote, to w sumie teraz tez mam troche czasu - nawet jesli nie bedzie mnie w grze, to co ~15 min sprawdzam forum.
Vaeflare has hit both the official forums and reddit to give us a sneak peek at even more item procs!
Puzzle Ring (Ring) - This ring gives heroes a chance to summon a Treasure Goblin when they’re hit. The tooltip will be something along the lines of: "This ring sometimes calls forth a Treasure Goblin when you are hit."
The Butcher’s Sickle (1h Axe) – This item will now give players a chance to cast the Butcher’s sickle attack, dragging enemies to them. The tooltip should read something along the lines of: “X% chance to drag enemies to you when attacking.”
Hellrack (Crossbow) – This weapon will have a chance to cast Jailer on enemies, rooting them to the ground. The tooltip should read something like: “Chance to root enemies to the ground when you hit them.”
The Gidbin (Ceremonial Dagger) – will have a chance when attacking to summon forth a Fetish to fight for you. - Tooltip: "Chance to summon a Fetish when attacking."
Ciekawe co zrobi golblin jak go przyzwie w polowie walki z champami :).
obserwuje watek od premiery Diablo III i nasuwa mi sie pytanie. jaka diametralna zmiana zaszla w zbieraniu przedmiotow? pamietam, ze w drugiej czesci polowalo sie na unikaty, ktore mialy losowo generowane statystyki.
jakie zmiany zaszly, ze tyle negatywnych opinii mozna spotkac o obecnym systemie nagradzania?
Nie liczac legendarow i setowych, gdzie niektore statsy maja stale, wszystkie przemdioty moga miec cokolwiek, wiec np bron tylko dla barba moze miec inteligencje, co potrafi wkurzyc :). Do tego na Inferno potrafia poleciec przedmioty na 51 poziom :P.
W duzym skrocie: unikaty sa prawie ze bezuzyteczne (w stylu maksymalnie cos kolo 1000 damage dla broni dwurecznej, gdzie niebieskie i zolte moga teoretycznie trafic okolo 2000, tylko kilka unikalnych pancerzy daje rade), na WSZYSTKICH przedmiotach wazne jest tylko kilka wartosci: glowna statystyka(sila/dex), vitality, life on hit, kryt, resist all. Nie ma czegos takiego jak robienie builda pod crushing blow czy pod slow on hit itd, gdyz szansa na proc tych efektow jest minimalna (rzedu 1-2%). Do tego system losowania atrybutow jest z dupy i tak np na czapce "tylko dla maga" moze wypasc +200 sily + 150 dexterity i kilka dobrych stat (+kryt itd) - czapa leci na smietnik, bo mag wogole nie korzysta z tych statystyk. Dalej: pogon za nowym sprzetem to bieganie za upgrejdem powyzszych cyferek. Majac np. bron 700life on hit, 900dps, +150 sily poszukujesz tego samego, ale z wyzszymi statami. Jak chociaz jedna ze statystyk bedzie nizsza bron prawdopodobnie bedzie crapiasta i bezuzyteczna. Dalej: nie ma az takiego zroznicowania pomiedzy bronia. Niby jest z dobre 10 jej typow (jakies halabardy, miecze dwureczne itd) ale i tak wszystko sprawdza sie do wiekszej liczby DPS i ew wyboru: bron jednoreczna lub dwureczna (gdzie dwureczna w tej chwili jest pod kazdym wzgledem gorsza).
Wiecej mozesz doczytac w odpowiednim topiku na BN - tam zostalo to rozlozone prawie ze na czynniki pierwsze.
dzieki :)
to czemu Blizzard majac tak wielkie doswiadczenie, zrujnowalo najwazniejszy element gry?
Jakie doswiadczenie? Przy D3 nie pracuje prawie nikt, kto pracowal przy D2. Jest to glownie ekipa odpowiedzialna za WOWa. Stad tez dostales: World of Diablo.
nie wiedzialem o tym :)
dobrze wiedziec, ze nic nie stracilem :)
Ciekawe co zrobi golblin jak go przyzwie w polowie walki z champami :).
Ucieknie :D
Szykują się w sumie ciekawsze zmiany. Gry nie uruchamiałem już od miesiąca, bo mój Monk radzi sobie praktycznie wszędzie, a pogoń za cyferkami mnie nie bawi. 100 resów więcej, kilka tysięcy dps więcej... nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia i gra mi się niestety znudziła na tyle, że nawet nie czuję chęci zrobienia jednego runa.
Myślę jednak, że po patchu pewnie wrócę do gry, żeby sobie pofarmić od czasu do czasu, bo te legendarne itemki prezentują się naprawdę fajnie. W końcu jest za czymś pobiegać, co oprócz podbicia statów, będzie dawało po prostu bardziej jajcarskie umiejętności, nie wspominając o fajnym wyglądzie :).
[110]
Daj screena, prosze.
Ok skoncze zabawe w glupie gierki, zal czasu.
W sklepie mozna kupic staffa na nightmare/hell/inferno - normalowy wypada tylko z izuala. Aby zrobic te wyzszych poziomow musisz tak czy siak znalesc tego od izu.
Ubierz się pod MF, dużo więcej legend leci, np wczoraj podczas 2 godzinnej farmy poleciały mi 2 legendy. Raz ma się fart raz nie ale bez MF to wcale nie znajdowałem legendarek
Ogólnie jak ktoś by chciał boosta MF przed patchem to niech pisze, chętnie wejdę do gry moim DH, wszyscy znajomi odpuścili grę do patcha a sam się nudzę :(
Wie ktoś, czy Gibbering Gemstone znajduje się faktycznie w tej jaskini, o której pisze wikia ?
Robiłem już chyba ze sto runów i nic. Może można to znaleźć tylko na określonym poziomie trudności ?
http://diablo.wikia.com/wiki/Gibbering_Gemstone
Tak tam się znajduje i dropi z bossa o nazwie Chiltara, tak jak widać na screenie.
Ja go zdobyłem na inferno, Chiltara pojawiła mi się gdzieś ok 10tego runu i od razu dropnęła item.
Może miałem szczęście, nie wiem.
A mi Gibbering Gemstone wypadl przy pierwszym przechodzeniu gry ....i chyba z miesiac nosilem go w plecaku nie wiedzac z czym to sie je, ale nie ma tego dobrego - wprawdzie z kamieniem bylo latwo, ale potem przy liquid rainbow myslalem ze dostane kurwicy...
Piotrasq - jezeli chcesz tylko achieva, to moge ci portal otworzyc, jesli jednak chcesz tam farmic, to musisz o staffa postarac sie sam.
W polskiej wersji ten boss zwie sie inaczej (nie pamietam jak, ale tez robilem runy na tego bossa inne pomijajac, a tu wypadlo z innego przez przypadek). Jesli wiec grasz na polskiej i polujesz na Chiltare to wez to pod uwage.
Gram w angielskiej wersji i potrzebuję staffa na farm, więc muszę tam latać do skutku :(
No wreszcie. Żeby dostać się do koników na inferno, trzeba zabić Diablo na inferno ?
A tego nie wiem, ale zdajesz sobie sprawę, że jeśli nie jesteś w stanie farmić AKT III na inferno to nawet nie masz po co iść do koników?
[124]
Z tego co pamietam to nie musisz.
[124] - nie musisz zabijać Diablo żeby tam wejść, ale tak jak napisał Kyahn 'koniki' są bardzo mocne, ale nie jest tam aż tak trudno jak w 3 akcie, więc może dasz radę :) Od siebie powiem, że nie opłaca się tam farmić jeżeli jesteś w stanie robić 3 akt, a jeżeli robisz a1 to to możesz potraktować jako dodatek do runu, ale nie zdziw się jak pierwszy boss będzie nie do pokonania :)
To jak tam wejść, jak vendor nie oferuje upgrade laski do inferno ?
Inferno: Infernal Staff of Herding
Requires you to be level 60.
Requires that you are on Prime Evil of Inferno Mode. Costs 100,000 for plans and 1,000,000 to make.
Zabić Diablo nie musisz, ale dość zaraz przed Diablo niestety tak.
I zgadzam się że jeśli nie farmisz Aktu III z palcem w nosie to możesz mieć problem po napotkaniu pierwszego champion packa - potwory w whimsyshire są po prostu bardzo silne, szczególnie pod względem zadawanych obrażeń.
Edit: Załatw sobie od kogoś odpowiedni "save", pomógłbym ale już dawno Diablo poleciało z dysku :(
Decyzja już podjęta, po nowym patchu trzeba będzie wrócić :)
pl - http://eu.battle.net/d3/pl/blog/5691269
eng - http://us.battle.net/d3/en/blog/6968517/
Hmm... Myślę, że to nawet ciekawy pomysł z tymi Paragonami, przynajmniej nie bede musiał stackować więcej MFa :)
1.0.4 zapowiada się bardzo ciekawie
No widze pracownicy blizzarda powoli się uczą, że diablo nie może funkcjonować jak wow. Na +
Pomysl z paragonem fajny, ale dla mnie za pozno. Guild Wars + EVE-Online pod koniec roku = nie wracam do D3.
Asmodeusz - ufff... chwala Akaratowi :-D
PAW666THESATAN - moim zdaniem whimsyhire jest sporo trudniejsze od trzeciego aktu.
No i kiedy ja teraz wyexpie inne postacie jak tu trzeba wbic Barbowi 100 poziomow!?
Dla mnie super sprawa, bedzie co robic, tylko skad czas brac na to wszystko...
Widzieliście wywiad z D. Brevikiem, w zasadzie twórcą marki Diablo? Developerzy D3 troszeczkę się urazili ->
ehh jak dzieci;D
[138]
Tak widzialem i devsi D3 zachowali sie jak gówniarzeria prosto z gimbazy. Szczegolnie ze wywiad byl mocno neutralny w swoim wydzwieku.
http://www.diablofans.com/news/1318-104-auction-house-updates/
Chyba nikt nie wspomnial ze patch przyniesie tez zmiany w AH :).
Bardzo dobry patch, szkoda tylko ze nie wypuscili go miesiac wczesniej - po premierze GW2 zmiany w diablo beda musialy stanac w pewnie dłuzszej kolejce do wyprobowania.
Krok w dobrym kierunku. Stanąłem w tej chwili ze wszystkimi postaciami 60lvl. W oczekiwaniu na patcha prowadzę WD na inferno. Akurat na patcha powinienem się wyrobić.
Patch jest dobry pod wieloma względami, ale zmiany przewidziane dla monka to jest śmiech na sali.
Widać, że totalnie olali tę klasę w tym patchu, ciekawe jak długo taki stan będzie się utrzymywał.
Aha i boostnąć i tak już przegiętego barba to nie zapomnieli...
Dodatkowe 100 lvl do wbicia :D awans z 99 na 100 = 10k full inferno run 4 akty :D
Patch już jutro ?? To jednak nie dociągnę WD do 60 lvl :)
I oczywiście olali europę: od 20:00 do rana będą prace prowadzone. Jak najwięcej ludzi gra.
Patch już dziś w nocy :> Czas spać ,a po pracy wziąć się za nabijanie 100 levelu paragona :S
Cóz, można będzie spróbować. Ale jak po kilku levelach tego Paragona drop będzie nadal tak mizerny jak dotychczas to rzucam to w... hmm w diabły i czekam na GW 2. Jeszcze tylko pare dni. :-)
humanghost -
co do dropu - po prawej dolaczam mf chart
kazdy lvl paragonu dodaje Twojej postaci 3mf
wiec 100lvl gwarantuje posiadanie 300% mf na postaci bez zadnego gearu mf (dodatkowo do tego dolicza sie tez nefalem valor)
co wazne - mf w 1.0.4 ma limit w wysokosci 300% + 75% z NV
wiec przykladowo majac 75lv paragonu i 0mf na sobie + 5 stackow NV bedzie padac Ci cztery razy wiecej rarow niz z 0mf
warto tez wiedziec ze od teraz elity na inferno daja 60% wiecej expa, elity maja o 8-12% (czy cos kolo tego w zaleznosci od aktu) mniej hp, ich ataki beda o 20% slabsze, a normalne moby beda miec o kilka % wiecej hp. nie jestem pewny co do liczb, ale generalnie chodzi o to, ze bedzie duzo latwiej na inferno.
PS. a zeby nabic paragon od zera do setki, trzeba zabic w sumie 1,327,543 potworow 63lvlowych:)
[150] co ci da kilka lvl :P 1 lvl=3 % mf :P
Ja raczej nie wroce bo wbijanie lvl sztuka dla sztuki mi sie nie widzi :P gowniany random lotto item hunt mnie nie interesuje :P
Some players are still reporting that they have completed some achievements but have not earned them. We are reviewing accounts on a case-by-case basis, so please continue to be patient. This is not an issue that affects everyone.
Ciekawe czy wkoncu naprawia mi aczika :).
We are reviewing accounts on a case-by-case basis, so please continue to be patient.
jak napisalem o moich brakujacych achievach, to mi GM odpisal ze nie sa w stanie interweniowac w takich sprawach, ale OK, przypomne sie jeszcze raz, w koncu za cos czlowiek zaplacil...
Jestem po kilkunastu runach po nowym patchu i powiem tak: jest łatwiej - to po pierwsze. Na większość elit nie muszę nawet używać Berserkera (gram barbem).
Po drugie: leci masę niebieskich itemów ze zwykłych mobów i skrzynek. Nie zauważyłem, żeby leciało więcej rare za zwykłych mobów. Te rare, które lecą z elit są zauważalnie lepsze. Na dzień dobry dostałem tarczę dla barba z 200 str i 1350 def.
Po trzecie: kolory gemów, potionów i tomów nie różnią się bardzo od białych. Mogliby to poprawić.
Po czwarte: wyszukiwanie na AH jest teraz mega. Nie mogłem sprzedać swojego starego miecza za 300k, to dzisiaj poszedł za 800k :) Ale przedmioty z 4 affixami raczej nie będą miały teraz racji bytu.
Po piąte: jest OK :)
[156] +1
Po powrocie z pracy do domu zakończę pierwszy pagon. Tylko coś szybko lecą :/ Dwa runy i już prawie połowa :/
Jak wszedzie poczatki sa latwe, to tylko 7kk expa.
Patrzac po dzis, w okolicach 40 poziomu potrzebowalbym 10 runow zeby wbic poziom, czyli jakies 15h.
flame - w buildzie pod tanka nic mi nie robia ani pertom tylko dluzej bije
Wypowiedz kumpla o WD.
Ktoś gra na tym patchu WD summonerem i może powiedzieć jak się gra. Chciałbym wrócić do gry właśnie dla tej postaci.
Nawet w buildzie nie pod tanka w 2 akcie psy i olbrzym radza sobie bardzo dobrze, wyczuwam nerfa :-D
Mam wrażenie, że zepsuli Inferno. Teraz jest zbyt łatwo... Mój mnich dziś bez problemu pokonał Ghoma i potem siegebreakera za pierwszym podejściem. Elity też nie stanowią większego wyzwania w 3 akcie, ot stoi się w miejscu i się je bije. Nawet te najgorsze kombinacje affixów zmuszają co najwyżej do lekkiego biegania. Z drugiej strony wzmocnienie zwykłych przeciwników spowodowało, że tłucze się je dłużej, przez co gra stała się mniej dynamiczna.
Lepsze dropy tylko zepsują ekonomię na AH i niedługo każdy będzie mógł się wyposażyć w sprzęt w którym przejście inferno będzie trywialne.
Mówiąc inaczej Blizzard zniszczył całkiem ciekawy endgame polegający na polowaniu na przedmioty i zastąpił go bezsensownym wbijaniem poziomów.
Do tej pory grałem powoli zbierając ekwipunek na przejście Inferno. Przy dotychczasowych zasadach zajęłoby mi to co najmniej kilka miesięcy. Po dzisiejszych uproszczeniach przejście Inferno to już kwestia wręcz dni.
Nie wiem, czy będę miał motywację grać dalej, bo raczej nie będzie mi się chciało poświęcać setek godzin tylko po to, by wbić 100 poziom.
Lepsze dropy tylko zepsują ekonomię na AH i niedługo każdy będzie mógł się wyposażyć w sprzęt w którym przejście inferno będzie trywialne.
Bylo: Bez AH nic nie osiagniesz Blizz zrobil Diablo pod AH - zle
Jest: AH juz niepotrzebny da sie ubrac bez niego - zle
:D
@[162] Bo wcześniej narzekali ci, którzy chcieli postać do przejścia inferno ubrać w 20h, a teraz będa narzekali ci, dla których był to cel na najbliższe pół roku i ta przyjemność została im odebrana :). Ja tego problemu na szczęście nie mam, bo inferno przeszedłem równo miesiąc po premierze, chociaż bezproblemowe regularne bicie Diabła na 5 stackach też może być jakimś celem ;).
Póki co pograłem moim wizem 2h - 1h15m w A1 zajęło mi wbicie na pierwszy lvl paragoniasty, kolega w tym czasie w A3 zrobił dwa levele (ale ma "trochę" większy power jako DH). Nie dostaje się expa za questy, więc zostaje bicie mobów. Kolejne 45m poświęciłem na wyczyszczenie koników - bez większych problemów, jest zdecydowanie łatwiej, głównie przez trochę mniejszą ilość HP do zbicia na elitkach i brak niektórych kombinacji affixów, ale także np. przez to, że można bezkarnie zginąc, a elitkom nie odnawia się w tym czasie HP. To o wiele większa zmiana niż zmniejszenie HP. Ogólnie zatem jest zdecydowanie prościej.
Itemki - już po pierwszym runie wypadł mi jakiś 1h dagger 760+ dps z socketem i +150 str z ilvl61, zatem zdecydowanie podwyższyli szansę na niezły dmg na broniach innych niz ilvl 63, bo wcześniej po 100 runach mi się to nie przytrafiło. Leci zdecydowanie więcej zółtych ze skrzynek i zwykłych mobów, a także trochę więcej z elit (maksymalnie wypadło mi 6 przy 5 stackach). Ogólnie jednak nadal 99,9% to crap, chociaż pojawiły się itemki, których wcześniej raczej nie było, np. +400 vit albo +400 int (dwa takie miałem), więc pojawia się światełko jeśli chodzi o wydropienie jakiegoś sensownego upgrade'u. Oczywiście 2h gry to za mało, by wyrokować, ale na pewno jest inaczej niż było.
Zmienione skille, coop, itp. - nie testowałem, pewnie wieczorkiem najwcześniej.
Bałem się, że przegięli inferno w drugą stronę, ale nie. Ruszyłem wreszcie ze schodów A3, gra się wciąż ciężko, ale idzie się do przodu i to na dziadowym sprzęcie. No i koszty napraw są znośne.
Patch wybitnie mi podpasował.
Można tylko powiedzieć - szkoda, że tak późno.
Nie miałem jeszcze okazji zagrać po patchu, ale już nie mogę się doczekać, jak z powrotem ubiorę swojego WD i WRESZCIE będę mógł pobiegać z jego summonami. Mam łącznie 3 postaci na 60 lvl.
Paragon lvl mi się podoba, ale polowanie na legendarki w końcu będzie miało sens. Nareszcie są itemy warte uwagi, do tego z jajcarskimi umiejętnościami.
To, czy będzie trudniej, czy łatwiej, to specjalnie mnie nie interesuje. W gry tego typu grywam i tak ze względu na obsesje kolekcjonerskie, dlatego hunt za legendarkami jak najbardziej mnie satysfakcjonuje - przynajmniej na tyle, by zrobić run lub dwa od czasu do czasu.
A ja wlasnie z ekipa z ktora przed patchem mialem problemy zeby ruszyc A3 rozjechalem caly akt 3 nie zatrzymujac sie praktycznie nigdzie - kazdy boss na strzala, po kilka zgonow dla kazdego na elitkach, ale ogolnie obnizenie poziomu trudnosci jest wyraznie widoczne.
Narzekac nie bede - Diablo zabilem przed patchem, niech inni tez go zobacza :)
Z ciekawości zobaczyłem swojego WD i faktycznie można wreszcie grać z summonami. To była moja pierwsza postać i liczyłem na powtórkę mojego grania a'la nekromanta z d2, ale szczerze mówiąc już na normalu miałem problemy. A teraz po wprowadzeniu patcha 2 akt inferno cisną aż miło. Ale 4 ogary i jeden monster to dla mnie i tak za mało - umrzyki nekra miażdżyły :)
Nie rozumiem, jak blizzard wczesniej mogl zrobić coś takiego, że nie było praktycznie szans na wypadanie żółtych przedmiotów ze zwykłych mobow + roznego rodzaju przedmiotow ktore sie niszczy po drodze. Teraz raz na jakis czas wypadaja, wreszcie powrot do normalnosci.
Nie rozumiem, też dlaczego dopiero po tylu miesiacach, umiejetnosc monka (przełamująca fala), ładuje w końcu siłe duchową.
Pograłem trochę i muszę powiedzieć, że póki co te zmiany które dostrzegłem są na zdecydowany plus. Ale level dropów nadal jest kretyński. Niemniej wreszcie jest to h'n's w którym gracz może poczuć, że zrobił w końcu po 100 godzinach gry jakąś potężną postać a nie popierdółkę do bicia dla byle demona.
Zastanawiam sie nad zmiana parus killi pod 3 akt, zeby byc bardziej w dps i po prostu spalam hp mobow jak najszybciej.
Wypadla mi wczoraj bron z 500 dpsu i 500 loh, w ktora wsadzilem gema 70% crit i dalem w offhanda. Wyszlo mi 1k loh, 41k zycia i ~750 najnizsze rezy i z tym moge pracowac :).
Zastapilem Ignore Pain na Overpower z runa Crushing Advance, a Furious Charge na Battle Rage. Dalo mi to 43k dpsu na 5 stackach Frenzy z runa Maniac. I teraz sie zastanawiam, co da mi wiekszy przelicznik LoH, szybkie bicie jednego celu Frenzy czy Cleave bijace 3 cele naraz?
No i pytanie do tych co farmili Barbem 3 akt juz wczesniej, z takimi statsami, taka zmiana ma sens, czy bede padac jak mucha?
Ja gram z tarczą, póki nie znajdę dobry off hand :)
A tej tarczy bym nie założył, za niski blok i brak szans na krytyka, chociaż moja (co rawde crapiasta) nie ma resów ale i tak bym ja wolał :)
Dzięki Albatros za pomoc. Belial pękł prawie że bez problemu :) Sypnął shitem :/
Mitsukai ---> zmieniłem eksperymentalnie Frenzy na Cleave na A3 i jakoś to idzie. O wiele wolniej niż z Frenzy, ale przeżywalność zdecydowanie wyższa.
Azmodan ubity za pierwszym podejściem. Znerfili go strasznie.
4 akt nie jest wcale trudniejszy od 3.
Sypnął shitem :/
To samo u mnie. Ale już przywykłem. Ja wciąż czekam na pierwszy uniq ;)
No proszę, a mi dziś w Salach agonii wypadła unikalna kusza - ze stojaka :D
Ale na akt 2 jeszcze się nie nadaję - zmieniłem broń, mam 12k dps bazowego, ale te plujące muchy mnie dobijają - ale jak je minę, powinno dać radę.
yasiu--> Jaka klasa postaci?
Mój mnich miał 12k DPS jak przeszedł 2 akt. Nawet z elitami dawał radę przy takich obrażeniach. Zauważyłem, że dużo ważniejsza jest przeżywalność postaci walczących wręcz niż sam DPS.
Trzeci akt farmię bez problemu z 16k DPS, 840 RES i 1100 LOH. Potwory zabija się może trochę dłużej, ale z drugiej strony wystarczy stać w miejscu w większości przypadków. Po ostatnim patchu nawet serenity używam dość rzadko, najczęściej gdy walczę z tajemne zaklęcie + bezcześciciel lub inną trudną kombinacją affixów.
3 akt jest wyraźnie łatwiejszy teraz, szczególnie walki z bossami. Przed patchem nie mogłem pokonać Ghoma. Teraz każdy boss idzie bez problemu. W zasadzie nawet Belial jest trudniejszy od bestii oblężniczej i Azmodana, a wątpię, żeby takie były intencje twórców Diablo.
Tak poza tym ostatnio daje mi się we znaki jedna wada gry. Otóż bardzo brakuje NPC, który identyfikowałby przedmioty. Jak wracam do miasta z pełnym plecakiem niezidentyfikowanych przedmiotów, to potrzeba z minuty by je wszystkie zidentyfikować.
Jak wam idzie wbijanie poziomów mistrzowskich? Ja wbiłem 2 poziom u dwóch postaci, ale na liście graczy z którymi kiedyś grałem widziałem już nawet 8 poziom.
Diablo też poległ. Akt 4 jest rozczarowujący w porównaniu z 3.
Generalnie tylko Beliala i Ghoma nie dałem rady ubić samemu. Barb doszedł do celu, teraz całą resztę muszę tam doprowadzić :)
I wciąż czekam na pierwszy setowy item...
EDIT: opłaca się inwestować 1kk w koniki na inferno ? Leci tam coś lepszego niż w normalnej grze ?
EDIT 2: naszła mnie taka myśl - skoro z takim gównianym sprzętem jaki ma mój barb da się skończyć inferno, to po co właściwie dalej farmić ? Co teraz muszą myśleć ludzie, którzy wydali grube miliony na AH ?
Diablo ubijałem już wcześniej, ale teraz zrobienie go powtarzalnie na 5 NV bez okazjonalnego skipowania nie jest żadnym problemem - gra stała się way too easy. Chyba pozostaje hardcore w takim razie :).
Najtrudniejszymi bosami są chyba teraz Ghom i Rakanoth, chociaż i tak duuuużo prostszymi niż w 1.0.3.
@piotrasq
właśnie ja się dziwię że z takim eq dałeś radę przejść całość, ja z troszkę gorszym sprzętem nie dałem rady wejść porządnie na A2 przed patchem, a teraz tak pięknie gold schodzi na RMAH że gram tylko DH i powoli kasa wpada na konto, póki ceny nie spadną :)
Ale jeśli chodzi o farmienie to i tak sie opłaca, jeśli np twoja postać przechodzi a3 w czasie 2H a taka wykoksana w 1H to on szybciej zrobi run, więcej zarobi golda/znajdzie więcej przedmiotów a co z tym idzie więcej zarobi realnej kasy, chyba że kogoś to nie obchodzi to szczerze ja nie wiem, pewnie tylko respect że daję radę lepiej od kumpla itp :)
Jest juz gosc co ma 52 poziom mistrzostwa.
Nie wiem jak ci goscie to robiaze 4 dni po paczu juz tyle maja.
@[183] Pewnie coś tam warte - ważne, że jest niezły dmg i socket, gdzie można wsadzić klejnot pod crita. To +12% ms też robi swoje, na broni to praktycznie niespotykane.
@[180] Koniki na inferno to +/- akt 3/4 jeśli chodzi o poziom trudności. Łatwiej trochę jest tam postaciom ranged, bo wszystkie mobki są tam melee, zatem łatwo kitować i nic cię z odległości nie zabije. Na pewno jest to też jakaś odmiana graficzna ;). Dużym plusem jest to, że możesz tam wpadać na szybkie runy, tzn. robisz 5 NV w 10 minut w A1 i potem wpadasz na konie, które traktowane są jak A1, więc NV zachowujesz.
Jest juz gosc co ma 52 poziom mistrzostwa.
nie wierze, zeby grajac uczciwie mozna było w 4 czy 5 dni zrobic - koles musialby chyba rabac non stop?!
...bo nie grają uczciwie, boty pełną gębą. Patch niezły, ale boty zabijają tą grę.
Koleś ma wszystko w ekwipunku przygotowane pod najszybsze zdobywanie expa, ale i tak to pewnie bot, link do profilu --> http://us.battle.net/d3/en/profile/alkaizer-1727/hero/2190
[189] koles ma chyba 100% taxi, bo nie wyobrazam sobie zabijania na inferno czegokolwiek z bronia majaca 120 dpsu...
Ciekawe o ile e-penis w gore za wybotowane world first. Bo chyba nikt nie da wiary ze koles sam to osiagnal.
Możliwe że taksa ale mi się wydaje że farmi piekło, ma ogromnego reflecta który pozwala mu po prostu biec i zabijać wszystko naokoło, do tego runa w Ignore Pain i bierna zwiększające ciernie, ale pewnie i tak biega z kimś bo żaden towarzysz nie jest ubrany.
Są gdzieś statystyki ile expa jest za danego przeciwnika? Chodzi mi o zwykłe mobki
Dziś poświęciłem trochę czasu, by poszukać miejsc na łatwe wbijanie poziomów mistrzowskich i najlepiej w taki sposób, by można zostawić po prostu włączony komputer.
Pomysł był taki, żeby ubrać przedmioty dające +21 exp za zabicie i bić niskopoziomowe potwory z cierni. Niestety gra nie nalicza tego bonusu dla potworów o znacznie niższym poziomie od naszego. Co więcej w miejscach gdzie spawnują się masowo potwory, nie dają one w ogóle doświadczenia.
Najlepszym miejscem byłby pierwszy boss 4 aktu, gdzie spawnują się tysiące sług. Innym miejscem są krypty w II akcie, gdzie można spotkać obeliski przyzywające potwory. Ostatnim miejscem są królewskie krypty, gdzie spawnuje się sporo szkieletów przy kolumnach.
W żadnym z powyższych miejsc nie dostaje się doświadczenia z przyzwanych potworów.
Z wcześniejszych prób dość dużo doświadczenia idzie w III akcie piekła, bo potworów są tysiące i zabija się je błyskawicznie postacią z Inferno. Pierwszy akt inferno daje jednak lepsze rezultaty, a do można już znaleźć najlepsze przedmioty.
Z innych uwag, to NV teraz daje bonus do doświadczenia. Mając 5 NV dostajemy +75% do otrzymywanego EXP, co tak na dobrą sprawę osłabia wpływ rubinu w hełmie, gdyż np. bonus 25% z klejnotu będzie warty ok. 14% przy 5 NV.
Tak poza tym, w końcu zabiłem Diablo na Inferno i to z 5 NV. Jednak prawdę powiedziawszy sprawiło mi to mniejszą satysfakcję niż ukończenie piekła za pierwszym razem. Moja postać na dobrą sprawę powinna zatrzymać się na Ghomie, tak jak nie mogła go przejść przed patchem, a nie zabić bez większych problemów Diablo. W ogóle Diablo jest najsłabszym z władców piekieł z jakimi walczymy w trzeciej części. Azmodan też jest chłopcem do bicia, ale potrafi od czasu do czasu zmusić do ucieczki. Najtrudniejszy jest moim zdaniem Belial, bo jego ataki zadają spore obrażenia i dość trudno ich unikać.
Wczoraj coś takiego mi wypadło warte to coś?:)
Doposażyłem mojego Thruda i gra na II akcie inferno stało się dużo przyjemniejsza.
Najtrudniejszy jest moim zdaniem Belial, bo jego ataki zadają spore obrażenia i dość trudno ich unikać.
Jeszcze przed patchem moj kumpel monkiem a ja barbem po prostu bralismy na klate kazdy jego atak, poza obszarowym, ktory faktycznie bije jak glupi. Najlatwiejszy boss :)
Davidian - raczej niewiele, jedyna dobra rzecz w tej broni to LoH, z tym ze przy takim DPSie szalowych osiagow nikt nią nie osiagnie.
Matt - szukałem na ah około 1kk może bym wyłapał ale nie ma co ukrywać komfort gry na II akcie poprawił się zdecydowanie :) teraz druga taka by się przydała.
Orientuje sie ktos ile w grze jest przedmiotów, tylko bez zadnych miksturek czy cos tego typu.
Davidian - to, ze ludzie za tyle wystawiaja, nie znaczy ze za tyle sie to sprzedaje - w weekend wyhaczylem miecz z DPSem okolo 930, fakt ze bez LoH ale z innymi sensownymi bonusami - nawet za 250k nikt go do dzis nie chcial - sprzetu teraz leci sporo wiecej, ludzie wiec wybredni sie robia ....ale probuj :)
Nie będę go sprzedawał (w tej chwili moja najlepsza broń) :D. Dzięki niej mogłem wrócić do 2 x 1h i zszedłem z 1 x 2h.