Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1RFT 2011 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD F1RFT 2011 http://maszosz.hu/page.php?3081
patch - http://www.sendspace.com/file/o97kgj
3) REGULAMIN LIGI - http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html
4) *** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Cappo
>> 2) Sajes
- Kierownica:
>> 1) Arekkobylo
>> 2) Bioly
>> 3) Bokserek
>> 4) Danley
>> 5) Dessloch
>> 6) DeXX.
>> 7) eJay
>> 8) FisherFighter
>> 9) KORraN
>> 10) Kowal172
>> 11) Kruchy78(Andrzej)
>> 12) Kuba2535
>> 13) Kuska22
>> 14) Luigi
>> 15) Lukas
>> 16) Maciula
>> 17) Miszka
>> 18) Perucka
>> 19) Qverty
>> 20) Rafalok
>> 21) Sherman
>> 22) Sikham
>> 23) Thomi
>> 24) Tvk
>> 25) Wiktordth
>> 26) xanat0s
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:21000 lub IP 91.121.165.159:21000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2012:
01) 18.03______Grand Prix Australii [1. FisherFighter 2. Sikham 3. eJay]
02) 25.03______Grand Prix Malezji [1. FisherFighter 2. eJay 3. Kowal]
03) 15.04______Grand Prix Chin [1. Sikham 2. Bokserek 3. FisherFighter]
04) 22.04______Grand Prix Bahrajnu [1. Sikham 2. Maciula 3. eJay]
05) 13.05______Grand Prix Hiszpanii [1. Sikham 2. Maciula 3. Kuba]
06) 27.05______Grand Prix Monako [1. Sikham 2. Bioly 3. Fisherfighter]
07) 10.06______Grand Prix Kanady http://f1.yweb.sk/downloads/Montreal_2011_SRS.rar
08) 17.06______Grand Prix Wielkiej Brytanii
09) 24.06______Grand Prix Europy
10) 02.09______Grand Prix Belgii
11) 09.09______Grand Prix Włoch
12) 16.09______Grand Prix Niemiec
13) 23.09______Grand Prix Singapuru
14) 07.10______Grand Prix Japonii
15) 14.10______Grand Prix Korei Południowej
16) 21.10______Grand Prix Węgier
17) 28.10______Grand Prix Indii
18) 04.11______Grand Prix Abu Zabi
19) 18.11______Grand Prix Stanów Zjednoczonych*
20) 25.11______Grand Prix Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- Andrzej / Perucka
Mercedes GP Petronas F1 Team
- Kowal / Rafalok
Sahara Force India F1 Team
- Lukas / Luigi
Vodafone McLaren Mercedes
- Wiktordth / Miszka
Red Bull Racing
- Qverty / Arekkobylo
Lotus Renault F1 Team
- FisherFighter / eJay
Scuderia Ferrari Marlboro
- Sherman / Dessloch / Danley (czasowo nieaktywny)
Scuderia Toro Rosso
- Sikham / Kuba
Virgin Racing
- ________ / ________
AT&T Williams
- xanat0s / DeXX.
Caterham F1
- bokserek / maciula
Hispania Racing Team
- ________ / ________
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)---------130pkt.
2. FisherFighter (LOT)----86pkt.
3. eJay (LOT)-------------78pkt.
4. maciula (CAT)----------56pkt.
---Bokserek (CAT)--------56pkt.
5. Kuba (STR)------------43pkt.
6. Kowal (MER)-----------31pkt.
7. Lukas (FI)-------------28pkt.
8. Rafalok (MER)---------18pkt.
---Bioly (FER)------------18pkt.
9. Miszka (MCL)----------16pkt.
10. Sherman (FER)-------14pkt.
11. Wiktordth (MCL)-----10pkt.
12. arekkobylo (RBR)-----6pkt.
13. Kuska22 (MCL)-------4pkt.
14. Perucka (SAU)--------3pkt.
15. xanat0s (WIL)--------2pkt.
----Dessloch (FER)-------2pkt.
16. Qverty (RBR)---------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Scuderia Toro Rosso------------173pkt.
2. Lotus Renault F1 Team----------164pkt.
3. Caterham F1--------------------112pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team--49pkt.
5. Scuderia Ferrari Marlboro--------34pkt.
6. Sahara Force India F1 Team------28pkt.
7. Vodafone McLaren Mercedes-----20pkt.
8. Hispania Racing Team------------10pkt.
9. Red Bull Racing-------------------7pkt.
10. Sauber F1 Team-----------------3pkt.
11. AT&T Williams-------------------2pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12096617&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Kanady:
I Oficjalny trening - czwartek (07.06) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II Oficjalny trening - piątek (08.06) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
IIIOficjalny trening - sobota (09.06) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (10.06)
Kary:
@Kuska22 - start z ostatniego miejsca w wyścigu
@Tvk - przesunięcie o 3 pozycje na starcie wyścigu
infornuje ze jedno miejsce w Sauberze sie zwalnia.
@Fisher
W przyrodzie nie ma zbiegu okoliczności :]
p.s.
To dotyczy tylko Canady :D
[4]Bo już się wystraszyłem Andrzejku!! ;D
@mannan
Miałeś już jakieś doświadczenia z symulatorami pokroju rFactora?
Najważniejszą sprawą na początek to bezpieczeństwo. Nie możesz swoją jazdą stwarzać zagrożenia na torze dla innych uczestników ligi.
Instaluj moda z aktualizacją, patcha, wgrywaj tor i pojawiaj się na serwerze i zacznij jeździć. Wlewaj różne ilości paliwa, poczuj jak bolid zachowuje się zatankowany pod korek, a jak z paliwem na okrążenie kwalifikacyjne.
Zupełnie się nie przejmuj wynikami które będziesz uzyskiwał, gdyż to przyjdzie z czasem.
Warto skupić się nad właściwą linią jazdy. Jeśli nie jesteś w stanie przejechać "czystego" kółka - następne jedź wolniej, staranniej i wcześniej dohamowując do zakrętów. Staraj się, żeby przejazdy były płynne.
Jak poczujesz, że w miarę to wszystko wychodzi poproś kogoś kto będzie w tym czasie na torze by przyjrzał się jak jeździsz, czy ma jakieś rady i wskazówki.
Przed samym wyścigiem któryś z bardziej doświadczonych kierowców przetestuje Twoją jazdę i zostaniesz dopuszczony do wyścigu.
GP Kanady jest dopiero w następną niedzielę. Jest dużo czasu, także jeśli będziesz mieć chęci to spokojnie do tego czasu powinieneś się wyrobić i wystąpić już w Montrealu. Łatwiejsze i mniej skomplikowane niż może się wydawać z powyższego opisu.
Powodzenia i do zobaczenia na torze i wyścigu:)
Miszka --> dzięki za wskazówki :)
Miałeś już jakieś doświadczenia z symulatorami pokroju rFactora?
F1 2011, ale to raczej nie symulator...
Skupię się teraz na treningach, muszę "poznać" tę grę.
Mam nadzieję, że do Kanady się wyrobię.
Zainstalowałem moda podanego we wstępniaku, ale gdy chcę wybrać jakiś bolid z niego wychodzi do pulpitu.
Reinstalacja nie pomogła, co jest?
Z góry dzięki
To są dwa różne - MOD F1RFT 2011 / F1RFT 2011 UPDATE V2 ?
Skąd wziąć ten pierwszy?
Z linka we wstępniaku:
F1RFT 2011 - f1rft.net/downloads/F1RFT_2011_FINAL.rar
Update V2 - http://f1rft.net/downloads/F1RFT_2011_UPDATE.rar
Strasznie mnie ślizga, jak nie na zakręcie, to zaraz po wyjściu. Ale mam nadzieję, że im więcej będę jeździł, tym lepiej mi to będzie wychodziło.
Mam ustawione: ABS na wysokim, kontrola stabilizacji na niskim, reszta wyłączona. Zniszczenia 30%. O czymś zapomniałem?
Jak jest ze skrzynią biegów? Można mieć automatyczną?
możesz, możesz też mieć TC na low (kontrola trakcji)
wpadaj na nasz serwer jak ktoś jeździ, tak najszybciej uzyskasz potrzebne informacje i możesz popatrzeć jak inni jeżdżą jaką mają linie jazdy itd innymi słowy nic tylko brać pełnymi garściami no i z kimś jeździ się zupełnie inaczej booty są bezduszne ;) więc im szybciej tym lepiej do ludzi bo musisz zdać test z jazdy z bezwzględnym eJayem na zderzaku czyhającym na każde Twoje potknięcie (stresujące przeżycie) :P
do rfactor najlepiej sprawdza się powiedzenie - nie od razu Rzym zbudowano, trening trening i trening, ilość włożonej pracy procentuje i już jest potem tylko fun :) ja jak zaczynałem to nie umiałem przejechać czysto kółka ba nawet zakrętów kilku pod rząd :D
Panowie, szukam dobrego, sprawdzonego i najświeższego moda WTCC do rFactora. Może ktoś coś zalinkować?
też się do Was niedługo zgłoszę. gra kupiona, komputer na nowo postawiony, Driving Force GT rozpakowany (używam w GT5 ale tu też się przyda) teraz tylko trochę treningu.
W rfactora grałem dopóki miałem kompa, potem przesiadłem się na PS3 i GT5 ale, że się zrobiło miejsce w pokoju to trochę znowu poszaleję na komputerze:)
więc im szybciej tym lepiej do ludzi bo musisz zdać test z jazdy z bezwzględnym eJayem na zderzaku czyhającym na każde Twoje potknięcie (stresujące przeżycie) :P
To jakieś plotki. Test jest mało stresujący, zachęcam do skorzystania z naszego regulaminu http://www3.zippyshare.com/v/62665738/file.html gdzie masz opisane w jakiej konfiguracji jeździmy i co decyduje czy ktoś jeździ dobrze, a kto źle ;)
Jako że w niedziele w realu wyścig zaczyna się o 20, proponuje przesunąć nasze show.
Trening o 18, a wyścig 18:45 ?
Ja proponuję pojechać o 16:30, bo o 18 jest mecz;)
Pora w miarę wczesna, ale imho wszyscy będą na siłach ;)
16.30 ?
przecież to niedziela i się wstaje o tej porze...(trzeba odespać szaleństwa sobotniej nocy) jak dla mnie to zdecydowanie zbyt wcześnie. propozycja kowala jest jeszcze akceptowalna
meczy dużo wiec jeden w tą czy w tą
Legrooch dobry mod to ten :
http://www.virtualr.net/race-x-125-released
ale to sezon 2007 wiec niezbyt aktualny, sam mod b.dobry i miło się w nim jeździ, nowsze są chyba tylko modyfikacje ligowe które da się też pewnie znaleźć
O 16:30 zbyt wcześnie i dopiero się wstaje? To musisz chodzić na niezłe balety :) Jak raz mniej wypijesz/wcześniej wrócisz świat się nie zawali, przecież nawet jak człowiek pójdzie spać o 6 rano to do 14 wyśpi się regulaminowe 8 godzin :)
Ja bym wolał właśnie 16:30, żeby zdążyć na meczyk - Hiszpania - Włochy może być ciekawe. Nawet nie miałbym przeciwko jakby było jeszcze wcześniej, żebym zdążył do strefy kibica dojechać, jakby znajomi też chcieli oglądać.
Ale ja tam się dostosuje - jak będzie wyjątkowo mi nie sprzyjało to po prostu nie pojadę, EURO trafia się w Polsce raz na całe życie :)
sikham--->ME są raz na 4 lata, a imprezę zawsze można przenieść, na przykład na następny tydzień ;)
nie można ;) co nie zmienia faktu że 16 to niezbyt dobra godzina na ściganie ;) Kiedy ja się przygotuje do wyścigu ? w niedziele zawsze strategie ustalam w okolicach tej godziny
Przestaw się raz na 16:30 ;) Poza tym na jeden spieprzony wyścig możesz sobie pozwolić ;)
Szczerze mówiąc to ja też o tej porze w niedzielę, to będę mocno wczorajszy.
Ja jestem za tym, żeby jechać o tej 16:30. Kalendarz jest zapchany na najbliższy czas, a lepszej godziny nie ma. Tak jak eJay mówi, ME są raz na 4 lata, a w Polsce raz na ho ho...
Poza tym na jeden spieprzony wyścig możesz sobie pozwolić ;)
nie mogę ;) choć i tak nie mam szans w tym GP bo nie lubię prostackich torów
oj tam jakiś mecz gdyby nasi jeszcze grali a tak co mnie obchodzą jakieś makarony i inne nieroby ;) i tak pewnie włosi będą grali taktyką 9 obrońców jeden sęp wiec co to za widowisko ;)
i nie mogę poświecić życia towarzyskiego dla jakiejś wirtualnej ligi f1 o nie nie priorytety muszą być ;)
ME ME ME... a i tak większość ogląda je w TV wiec co za różnica gdzie się odbywają ? jak dla mnie to to mogą być nawet w Rumunii, jedyna różnica jaką widzę miedzy ME w Rumunii a Polsce to jakieś gejowskie skarpety na lusterkach i flagi które tak na dobrą sprawę nie są flagami na samochodach (pseudo patrioci nie wiedzą nawet jak wygląda polska flaga)
STR zakupiło battlefielda premium i jest zbyt zajęte odblokowywaniem nowych broni ;)
Bardzo bym chciał bo tekst jest rdy, ale GP ma dzisiaj przerwy techniczne związane ze zmianą wyglądu. Jutro z rana na tryliard procent to wrzucę.
eJay nie żebym marudził ale chciałem zrobić patcha przed kanadą ...
- miałeś podać tory
- miałeś wyrobić sie z GP do Kanady
- gdzie oficjalne info o której wyścig
do roboty :P bo już czwartek a zaraz ME wiec już o ogóle nie będziesz miał czasu :P
Bardzo mi z tego powodu wszystko jedno ;)
mi też będzie jak przyjedziesz za mną mimo że gram w BF zamiast ciężko trenować :P
Proszę o nie wywieranie nadmiernej presji na mojego team mate:) Nadmierny stres szkodzi zdrowiu! :P
1. Wyścig w niedzielę o 17:00, qual o 16:45
2. Bardzo mi przykro, ale niestety nie mam tyle czasu ;) Natomiast relacja z Hiszpanii już jest w poczekalni ;)
3. Kanada 2011, Silverstone rFactorowe, Valencia - czy wyszła jakaś dobra wersja w ogóle? Wizualnie zdaje się, że ta jest najlepsza http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Valencia%20Street%20Circuit%202009
Ni w zab mi ta godzina nie pasuje :/
Cala niedziele musze sobie zaplanowac na nowo, zobacze co sie da zrobic.
Miszka --> pojeździłem z godzinkę i poszedłem.
Jutro będę, to może zrobimy słynny test...
Przypominam, że dzisiaj o 16:45 jest qual
Ze względu na Euro moje przygotowania określę cyrkiem ale się nie poddam ;)
Niestety informuję, że Luigi nie jest w stanie startować w wyścigach, tak więc FI poszukuje drugiego kierowcy.
O ile strzału Desslocha zrozumieć nie mogę, to biorę go na klatę bo takie rzeczy czasami się zdarzają, ale to co Ty Perucka odwaliłeś to mi się już w głowie nie mieści.
Maciula---> po prostu dostalem freeza wjezdzajac na tor i zacielo sie wszysko doslownie... nie mogłem nic zrobić i zobaczylem tylko mój latający bolid.... Przepraszam.
A co do wyscigu to po prostu porażka... na samym poczatku spin z maciula a na 6 okrążeń do konca poszły hamulce...
Jadę na 4 miejscu, 200 metrów do mety, ostatnia szykana, bolid mi spinuje z dupy i ląduje za bandą. Spadek na 5 miejsce...CO JEST K......!!!!!
Co do reszty wyścigu, pogrzebała mnie degradacja opon i już po pierwszym postoju wiedziałem że o podium będzie trudno
Kuba sry za ten strzał w tyłek, podbiło bolid i w sumie nic nie mogłem zrobić, a hamowałem wcześniej niż zwykle,
maciula-->sorry za start, zagapilem sie troche i sie nie spodziewalem, ze nagle tak zwolnicie...
zawsze staram sie bezpiecznie na poczatku jechac, zeby wlasnie takich sytuacji uniknac (bezpiecznie= czekam az agresywniejsi sami sie pozabijaja:P)
po tym wylaczylem tab'a bo mi za kazdym razem zaslania wszystko na poczatku...
co do samego wyscigu to po 15 okrazeniach uznalem ze jest koniec, ale chcialem zobaczyc co sie stanie... hamulce ze 100% spadly mi do 0% i myslalem ze bedzie koniec... a sie okazalo, ze weszly na minusy.
i pozniej tylko spokojnie dojechac chcialem, zeby zobaczyc co sie stanie i kiedy mi zupelnie padna... -70% to max. Tempratura juz do 1500 stopni dochodzila na niektorych dohamowaniach. Ale, jakos jechal.
w polowie jak myslalem, ze moze do 25 okrazen na jednym komplecie pojade, a pozniej na super softach... zagapilem sie analizujac ta sytuacje i wjechalem w sciane frontalnie - spoiler i wymuszony zjazd do boksow.
na szczescie bylo to dokladnie w polowie, wiec moja taktyka jeszcze jakos sie kupy trzymala
taktyke mialem na ten wyscig prosta. Jeden pitstop, spokojnie nikomu nie przeszkadzac (co tez bardzo cesto jest niemozliwe, bo jak juz nie mialem zjechac jak z bestline to rozpraszalem zjezdzajac na trawnik... za to przepraszam)
jeszcze raz sorry maciula, za moje gapiostwo na poczatku.
Ehhh kolejny zryty wyścig. O ile przez 2 pierwsze stinty wszystko szło dobrze o tyle w stincie trzecim tak samo jak eJay parę spinów z dupy wziętych i 25 sekund poszło w pizdu, tu bym powalczył z Sikhamem, ale dupa:/
Wyścig całkiem się udał :) Chociaż znowu zabrakło szczęścia - po mega strzale od Bokserka - zapomniałeś hamować czy jak ? musiałem zmienić strategie bo uszkodzony bolid szybciej zdzierał opony przez co musieliśmy zjechać 2 samochodami na tym samym kółku do boxu
wynik niemniej jest zadowalający
Brawo Kuba powinieneś to wygrać ;)
brawo Kowal za ryzykowną strategie i tysiące kółek które ledwo dały podium ;)
minus dla bokserka za zniweczenie naszych szans na dublet ;)
ps. przez kilka pierwszych kołek bolid prowadził mi sie jakby mi złe opony mechanicy założyli, dopiero w połowie stinta sytuacja się unormowała
tak zagapiłem się jak zjechałeś do pitu bylem w takim szoku ze mnie postawiło przed szykaną i musiałem sie ratować
FL należy do kuby w tym wyścigu
Wyścig całkiem udany. Na starcie starałem się jechać bardzo ostrożnie, aby tym razem nie mieć uszkodzonego bolidu i nikomu nie zepsuć wyścigu. Oczywiście nigdy nie jest idealnie i na pierwszym okrążeniu przy nawrocie DeXX wbił mi się w tyłek. Nie wiem jak to zrobiłeś jadąc 30 metrów za mną. Nie było by tragedii, bo udało mi się wrócić na tor bez straty pozycji, ale jadący obok Bokserek nie zostawił mi ani trochę miejsca a ja przejechałem się na tarce tracąc 2 pozycje. Nie wiem czy mnie nie widziałeś czy co.
Potem była spokojna jazda, trochę walki z Wiktorem. Po swoich pitach szybsi Fisher i eJay trochę mnie rozproszyli, zaliczyłem spina i wracając na tor wpakowałem się pod Wiktora. Przepraszam ale będąc na poboczu sprawdziłem, że mam dużą przewagę, było to za zakrętem, nie widziałem Cię i nie słyszałem bolidu, więc sobie wróciłem na tor. Kiedy wyskoczyłeś zza zakrętu miałem nadzieję, że wyrobisz się po zewnętrznej, ale pojechałeś akurat po wewnętrznej, ale mimo wszystko od razu oddałem Ci pozycję.
Po pit stopie jak zwykle miałem dużą stratę i dużą przewagę nad zawodnikami przede mną i za mną, więc się wynudziłem.
Gratuluje zwycięzcy, ja niestety nie mogłem być obecny i niestety nie bardzo miałem jak o nieobecności poinformować - byłem w miejscu gdzie internet nie dochodzi, a sygnał komórkowy ledwo...
Ja dziś poniżej oczekiwań. Kwalifikacje o sekundę gorzej niż powinno być, katastrofa :/
Wyścig jak wyścig. Udało mi się na starcie zyskać dwie pozycje które później po błędzie oddałem.
Jak już Sikham zauważył dostał solidnego kopniaka w tyłek. Chyba spóźniłem do hamowanie i jeszcze Ty z EJayem jechaliście łeb w łeb, gdzieś chyba zabrakło docisku, bardzo przepraszam. Faktycznie mogłem ci w tym miejscu wyścig zakończyć.
Cały pierwszy stint to pogoń za Kowalem. Z tyłu wściekle atakujący Wiktordth i Kuba. Starałem się jechać swoje i nie popełnić błędu. Tuż przed metą EJay zrobił mi prezent i ostatecznie 4 pozycja.
Lukas ----> Przepraszam nie widziałem lub inaczej...
Widziałem że Dexx zaparkował ci lekko na tyle i cię wywiózł za tor, byłem świadomy że tam jesteś ale nie spodziewałem się że się tak pozbierasz.
Gratsy dla całej trójki z podium.
Strasznie mi Teammate zmasakrowaliście, nie ładnie :/
Gdzieś team Caterham złapał zadyszkę ale liczę że się podniesiemy.
Teraz inna sprawa. Panowie co jest do diaska z tymi hamulcami?? Jak to wreszcie w tym modzie u nas jest bo mam wrażenie że co niektórzy wiedzą więcej niż inni :(
Też przejechałem sporo jak na mnie okrążeń aby się na ten wyścig przygotować. Nie od dziś wiadomo że Kanada zżera hamulce jak żaden inny tor. Ustawiłem je sobie tak że po przejechaniu mety miałem jeszcze po 5% na każdym kole.
Myślicie że nie bawiłem się balansem??
Też przejechałem dwa testowe w domu kończąc z hamulcami na -20% i -27%, zdziwiony że wytrzymały ale z czasami lepszymi o prawie sekundę na lapie w stosunku do dzisiejszego wyścigu.
Dziś odpuściłem takie czasy aby dojechać do mety ale mam mieszane uczucia.
Czy jest coś o czym nie wiem?
Może ktoś odpowiedzieć Desslochowi bo jeśli jest jak pisze to to jakaś kpina, nie uważacie?
No zdaje się, że zarówno hamulce jak i długość postoju w boksie do poprawy przez wakacje. Co prawda ja miałem wszystko wymaxowane żeby wytrzymały i na dużym ciśnieniu wytrzymały choć bałem się o nie i lekko oszczędzałem... Z tego co widzę mogą ponad 1500 wchodzić i żyją. Ja się bałem przy 1000:) Z silnikiem też jest dość dziwnie bo chłodzenie 1 to za mało, a 2 lekko za dużo:)
Z hamulcami to już jest chyba większy problem, ciekawe czy da się poprawić. Jak jeździliśmy na Time Scaled to pół dystansu się ledwo dało przejechać :P
hamulce nie wytrzymują w bardzo specyficznych warunkach i nie ma potrzeby ich ruszania już do końca sezonu, ja dziś je tez oszczędzałem bo miałem z nimi problem - po zmianie uszkodzeń na normal z którymi nasz mod już działa ok (kolejna fajna rzecz w rf) , hamulce da się w pełni kontrolować setem, wiec jeśli ktoś miał problemy to nie przygotował się dostatecznie do wyścigu... co chciałeś balansem skorygować... które hamulce maja pierwsze paść ? balans hamulców służy zupełnie do czego innego ;)
nie używam tego pluginu ale życie na polibudzie nauczyło mnie ze jeśli coś pokazuje +100% na początku a -70% na końcu to znaczy ze bierze wymiar z normy
np 10 cm będzie normą założysz tarcze 20 cm masz +100% zużyją ci się do 3 cm masz -70% oczywiście tarcze maja znacznie mniejsze rozmiary ;) minus w procentach oznacza ubytek a nie ze z 10 cm zrobiła się depresja lub przeźroczyste tarcze
chodzenie silnika też wydaje się ok bo większe chłodzenie nie jest potrzebne po to by przejechać w spokoju wyścig tylko po to żeby się zabezpieczyć przed spaleniem silnika po spinach na starcie itd, a samo w sobie nie wpływa zbytnio na czasy okrążeń wiec po co je ruszać skoro wszyscy i tak jadą na takim samym ?
Bokserek miałeś 5% na każdym kole wiec ? wytrzymały w najbardziej wymagającym wyścigu w sezonie ? wytrzymały, wiec o co Ci chodzi ? chłodzenie hamulców nie wpływa tak na czasy żeby tracić sekundę na kółku to wychodza po prostu inne rzeczy
mod jest jeden i ten sam dla wszystkich... bo znowu zaczynacie szukać dziury w całym...tylko czekać aż ktoś coś napisze o oponach i pomocach...
Chyba spóźniłem do hamowanie
chyba ??! przywaliłeś tak we mnie że wypadłem z toru i eJay mnie wyprzedził, zastanawiam się nad zgłoszeniem tego...
Sikham to co powiesz na to, że miałem mniej niż -100% hamulców? :P
Z ręką na sercu mówię, ze coś koło -110-(-120)%
Jakby co to nie przejechałem przed wyścigiem pełnego dystansu, a teraz dowiaduję się, że to najbardziej hamulcożerne GP w sezonie. LOL Jak po 10 okrążeniach zobaczyłem 50% to się przestraszyłem i zastanawiałem się czy tylko ja katuję tak hamulce na tym torze, a dodatkowo jeśli chodzi o ustawienia to miałem podobne do poprzednich wyścigów gdzie raz chyba tylko zszedłem poniżej -10%, ale się tym nie przejąłem bo w pluginie w nawiasie jest chyba -23% to pomyślałem, ze to jakiś limit czy coś
nie masz TV? Jakoś bardziej oglądam niż słucham i nie pamiętam większości z tego co mówią
tor wcale nie obciąża hamulców mając kilka hamowań z prawie 300 do 100 trochę pomyśleć wystarczy... Nigdy nie zwracam uwagi na konfigurację toru, bo jestem leniwy i nie chce mi się bawić w inżyniera. Wolę wejść na tor pojeździć trochę i mieć wszystkie niuanse w du***. Może to się przekłada na takie wyniki jakie mam ale jest mi z tym dobrze
polecam NFS albo F1 od codemasters ;)
Co prawda nie bawię się w inżyniera ale jednak zostanę przy rF :)
w ubiegłych latach kilka większych zespołów wycofało się z tego samego powodu
najważniejsze, że dojechałem cały do mety :)
nic, bo nie odpowiadam za jakiś dziwny plugin
wszystko da się sprawdzić przed wyścigiem, jeśli chcesz mieć rezultaty musisz się poświecić, nie ma nic za darmo...
a teraz dowiaduję się, że to najbardziej hamulcożerne GP w sezonie
nie masz TV ? co relacja z GP kanady to o tym mówią... nawet dziś borówa ze 2 razy wspominał, tor wcale nie obciąża hamulców mając kilka hamowań z prawie 300 do 100 trochę pomyśleć wystarczy...
wszyscy macie widzę procenty na minusie napiszcie do tego co ten plugin zrobił a nie do mnie...
Nigdy nie zwracam uwagi na konfigurację toru, bo jestem leniwy i nie chce mi się bawić w inżyniera. Wolę wejść na tor pojeździć trochę i mieć wszystkie niuanse w du***. Może to się przekłada na takie wyniki jakie mam ale jest mi z tym dobrze
polecam NFS albo F1 od codemasters ;)
jak nie slychasz to moze czytasz ?
Luis Perez-Sala, szef zespołu: Prawda jest taka, że jestem niezadowolony, ponieważ jest to nasz pierwszy wyścig w tym sezonie, którego nie ukończyliśmy obydwoma samochodami. Szkoda, bo jechaliśmy dobrze, jednak mieliśmy problemy z temperaturą hamulców w obydwu bolidach, co przeszkodziło nam w ukończeniu wyścigu. Wiedzieliśmy, że to będzie jeden z naszych słabych punktów na tym torze, ponieważ znajdują się tu mocne do hamowania i nasze przypuszczenia niestety się potwierdziły.
co prawda to HTR ale w ubiegłych latach kilka większych zespołów wycofało się z tego samego powodu
Co prawda nie bawię się w inżyniera ale jednak zostanę przy rF :)
takie podejście do rf to masochizm ;)
Sikham ----> Nie musisz mnie uczyć od czego jest balans, może nie za jasno się wyraziłem.
Dla jak najprostszego wyjaśnienia o co mi chodzi: Też dziś mogłem spokojnie jechać niskie, regularne 1:19 na każdym lapie z balansem mocno ustawionym na przód. Tyle że według tego "pluginu" z którego ja korzystam nie dotrwał bym do 30 okrążenia, chociaż jak sytuacja pokazuje kto wie...
Natomiast aby ukończyć ten wyścig musiałem pójść na kompromis i zbalansować hamulce aby przód się tak nie zużywał, kosztem czasów oczywiście.
Nie pierwszy sezon się nim wspomagam i nigdy nie było takich jaj. Jak wartości schodziły na minus to kwestią czasu było że padną, teraz magicznie nie.
Ale skoro piszesz że wszystko jest ok to nie mam podstaw Ci nie ufać.
Miałem jeszcze dalej wałkować ale już mi się nie chce ;)
PS. Dawaj z tym raportem, nie żałuj sobie :) Już tyle GP w tym sezonie Ci zepsułem że mi się należy :)
Natomiast aby ukończyć ten wyścig musiałem pójść na kompromis i zbalansować hamulce aby przód się tak nie zużywał, kosztem czasów oczywiście.
myślisz że czołówka nie oszczędzała hamulców ?
Dawaj z tym raportem, nie żałuj sobie :) Już tyle GP w tym sezonie Ci zepsułem że mi się należy :)
akurat waląc we mnie zepsułeś wyścig Kubie bardziej niż mi. Bardziej od kary interesuje mnie jak ty to zrobiłeś bo to nie było lekkie przestrzelenie tylko na oko gdyby nie ja to byś skończył w żwirze, wiec sie pytam co chciałeś zrobić ? nawet jakby mnie nie było i nie zaparkowałbyś na mnie, w szykanie po zewnętrznej ?
ps. z tego co widzę używacie tego pluginu i nie macie bladego pojęcia jak on działa. wszystko jest na zasadzie "wgram sobie taki plugin i będę od razu wygrywał bo ktoś napisał że jest dobry i dużo pomaga"... fajnie ;)
sikham [ gry online level: 47 - Generał ]
nic, bo nie odpowiadam za jakiś dziwny plugin
byl w default.
razem z modem
nie udało ci się misiu bo to nie ja robiłem głównego moda... Mod(i wszystko co do niego dołączone pluginy DRSy KERSy) nie jest mój, poprawki do niego owszem
gdybyś czytał uważniej to Fisher i ja radziliśmy nie instalować folderu plugins ;)
musisz się bardziej postarać żeby mi dogryźć
przeciez wiem ze to ty nie robiles...
ty tylko kilka rzeczy prostych zmieniles... i chwala ci za to. ale tez nic specjalnie skomplikowanego.
a folder plugins celowo "niekasowalem" bo uznalem, ze mi nie przeszkadza a mi jakas informacje da.
Nie potrafię Sikham odpowiedzieć co się stało. Jak wspomniałem, ułamek sekundy za późno zacząłem do hamowanie ale mam wrażenie że gdzieś utraciłem sporo gripu. Nie wiem jaką strategię wy obraliście ale ja byłem na Softach, to chyba też nie pomogło :/
Nie wiem, chyba ta setna część sekundy zamiast popatrzeć gdzie jest punkt do hamowania to ja popatrzyłem który z was wyjdzie obronną ręką z tego zakrętu.
Znając EJaya który walczy jak kogut i czasem atakuje w miejscach gdzie ja bym się nie odważył.....hmm mogło być ciekawie.
Uwierz mi wolał bym aby cię tam nie było ale wyścigu nie powtórzymy. Zawiniłem, nie ma o czym rozmawiać.
Co do tego pluginu to nie do końca tak jak piszesz. Może nie jestem dostatecznie dobry lub bardziej w tym kierunku - nie mam dużo czasu na treningi. W sytuacji gdzie jestem w domu wstanie pojechać full wyścig lub nie on mi pomaga.
Sprawdzę ile paliwa potrzebuję, jak długo opony wytrzymają etc.
Najważniejsze to to że wszystkie te wodotryski na wyścig wyłączam bo nic gorszego nie ma niż brak koncentracji przez takie duperele.
To i ja coś skrobnę o wyścigu. Tym razem będzie wyjątkowo krótko. Chciałem (w przeciwieństwie do Monaco gdzie nie chciałem) ale mi nie dali. Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.
Znając EJaya który walczy jak kogut i czasem atakuje w miejscach gdzie ja bym się nie odważył.....hmm mogło być ciekawie.
Zahamowałem wcześniej bo sikham miał lepsza linię. Więc bokserek dałeś czadu po całości ;)
ty tylko kilka rzeczy prostych zmieniles... i chwala ci za to. ale tez nic specjalnie skomplikowanego.
rozumiem że robisz moda na kolejny sezon ? możesz też poprawić pity i filtr opon przy okazji
btw. z oryginalnej fizyki moda nie została nawet linijka kodu
Zahamowałem wcześniej bo sikham miał lepsza linię.
teraz to jestem w całkowitym szoku :P na pewno tego specjalnie nie zrobiłeś :P
Bokserek - peace ;)
O widzisz eJay, nawet Sikham jest zaskoczony twoja odpowiedzia :D
Ja z tym kogutem to raczej pisalem jak w srodowisku jestes postrzegany niz do tej konkretnej sytuacji.
Tak ze ten czad po calosci to nie taki do konca bezpodstawny ;)
W zeszłym roku korek wrzucił uaktualnione textury do Silver. Tutaj link: https://rapidshare.com/#!download|202p2|127590763|Northamptonshire_Update_by_6e66o.rar|11078|R~0|0|0
wrzucić do rFactor\GameData\Locations\Northamptonshire. Nie powoduje mismatchy na serwerze.
Ze swojej strony polecam bo ten niebieski mnie nie przekonuje:)
To teraz ja, lekko spóźniony.
Wpadłem na serwer, i czasy sekundę gorsze niż powinny...nie wiem czy miałem za duszno w pokoju czy co, no ale nie mogłem wykręcić takich czasów jak wcześniej wykręcałem jedną ręką :D
No i właśnie Q się zesrało i czas właśnie sekundę gorszy...
Na starcie wiedziałem że nie poszaleje ale daleko do zakrętu ni ma więc trza się postarać, no i popełniam mały błąd i pakuje się bokserkowi w tył (sorry, moja wina, myślałem że sprawniej wam to tam pójdzie ;/ )
Z początku nie mogłem w ogóle chwycić tempa, ręka mi z początku cierpła i ogólnie nie szło mi. W połowie stinta coś się ruszyło ale zauważyłem że opony mi bardziej schodzą niż był plan, miałem rozwalony bolid z przodu i z tyłu więc powołuję się na słowa sikhama ("bo uszkodzony bolid szybciej zdzierał opony "). 5 kółek przed końcem race a ja zostałem z jedną kropą opon, myślę - no to błoooggaacieeee...ale plecy 10 sekund za mną więc spokojnie się doturlałem, baaa, nawet do sikhama odrabiałem :D metę przejechałem już na dętce.
Sikham brawo, świetne tempo. Niestety nie ważne co bym nie robił, opony mi muszą schodzić szybciej ale robiłem co mogłem żebyśmy coś powalczyli ;) Jeśli miałbym cofnąć czas i zmienić coś w tym wyścigu to i tak bym Cię nie dogonił, jeszcze raz gratki. Ostatecznie P2 ^^
tysiące kółek
nie przesadzamy...^^
Nie wiem jak się mają hamulce, nie bawię się w durne pluginy, na ten wyścig ustawiłem wszystko na max. i niech się dzieje wola nieba, więc jakby mi padły to wtedy by było coś nie halo, ale dojechałem więc - ok.
Rozumiem że kłóciliście się o tą sytuacje z L1 S2...jak dla mnie bokserek, to mogłeś go ominąć z lewej strony - na pewno by Ci się udało, stracił byś więcej, no ale niestety - popełniłeś błąd więc trzeba było się ratować i nie kasować innych. Jeszcze na tym samym kółku nie zostawiłeś miejsca Lukasowi na wyjściu na prostą po czym spadł parę pozycji - też twoja wina.
Więcej chłodnej głowy na początku, przecież to nie są twoje pierwsze wyścigi ;)
Na serwerze stoi już Silverstone. Jak ktoś nie ma tej wersji to mam złą wiadomość - jest posiadaczem somalijskiej wersji rFactora.
to git wszedlem sobie na serwer i dzialalo... wiec nie mam somalijskiej wersji
Tracę cierpliwość do mojego laptopa :<
i3, 8GBram, GT630m, naprawdę na takim czymś z takimi ustawieniami nie da się pograć płynnie czy ja mam coś skopane ? :(
wyłącz rozmycie cieni i widoczne pojazdy daj na 10 i standardowo sprawdź sterowniki
a jak w innych grach ?
Nie mam porównania, bo tylko posiadam rFactora i Fife12 która śmiga na najwyższych aż miło.
ja dziś do Was dołączę. Gra kupiona mody i patche poinstalowane, kiera gotowa... no chyba że mecz będę oglądał:)
ale w najbliższych dniach na pewno zobaczycie moje tylne spojlery:) (po bączku:)
Problem rozwiązany:)
Przetestowałem trochę swoje zastałe umiejętności i muszę spoooooro poćwiczyć. No ale będę probował.
na tej stronie z modem F1RFT jest jeszcze do sciągnięcia jakiś update z DRS/KERs (kilka plików + tory). Ściągać to i instalować?
Jak ktoś z okolic Bielska-Białej to zachęcam: http://www.zygzak-karting.pl/ :)
spoiler start
spam mode off:)
spoiler stop
łe ;) my mamy taki tor ;) kartingowy ofc
spoiler start
tylko cholernie drogi... ;/
spoiler stop
Jak u was z cenami? U nas 25 zł na 10 minut.
U mnie taka sama cena, ale tor kartingowy słaaaaby....
25 ? to całkiem tanio bo u nas 45... albo 240 za godzinę
a tor jest długi wiec 10 min to kilka kółek raptem
U mnie przez te 10 minut robisz 20-30 okrążeń, w zależności od tego jak ciasno jest na torze. Dlatego ja chodzę tylko, gdy nas z pracy wysyłają na integrację i to mi w zupełności wystarczy :)
Co nie zmienia faktu, że to droga zabawa:)
240 za godzinę
Po 10 minutach moje ręce powoli mówiły dość więc godzina właściwie nie możliwa:)
W takim razie spróbuj jeździć bez przerwy 20-30 minut gokartem i później pojeździj zwykłym autem drogowym. Masakra ;))
Mam małe porównanie bo do mojej DFGT, z miejsca musiałem FFB podnosić bo nic nie czułem:)
sikham-> w wawie ktory tor za najlepszy uwazasz? narazie najsensowniejszy z najrowniejszymi gokartami to chyba okecie... wszedzie indziej gokart jest kazdy inny
nie wiem, nie lubię wawy i tam nie bywam :P
wszedzie indziej gokart jest kazdy inny
tego nie unikniesz w pro kartach się np. silnik stroi w zależności od temp i wilgotności powietrza nawet ;) no ale przecież ty na pewno to wiesz bo znasz się na wszystkim ;)
OFICJALNE WYNIKI GP KANADY NA TORZE CIRCUIT GILLES VILLENEUVE (7/20)
KWALIFIKACJE
1. Kuba-----------01:15.629----/
2. FisherFighter---01:15.807----00.178
3. eJay------------01:16.035----00.406
4. Sikham---------01:16.181----00.552
5. Kowal----------01:16.501----00.872
6. Lukas24--------01:16.730----01.101
7. wiktordth-------01:16.759----01.130
8. Bokserek-------01:17.137----01.508
9. maciula---------01:17.503----01.874
10. DeXX----------01:18.040---02.411
11. Perucka-------01:18.917----03.288
12. arekkobylo----01:19.280----03.651
13. dessloch------01:19.403----03.774
===============================================
WYŚCIG
1. Sikham--------55:48.654-----/
2. Kowal---------55:50.790-----02.136
3. Kuba----------55:52.970-----04.316 Najszybsze okrążenie wyścigu
4. Bokserek------56:00.811-----12.157
5. eJay-----------56:04.538-----15.884
6. FisherFighter--56:06.371-----17.717
7. Lukas24------56:14.451------25.797
8. wiktordth-----56:45.998------57.344
9. DeXX---------56:42.855----- -1laps
10. dessloch----56:15.631----- -3laps
11. Perucka-----DNF (Brakes)--- -6laps
12. arekkobylo--DNF (Suspension) -40laps
13. maciula------DNF (DNF)------- -41laps
===============================================
Kary:
@Arekkobylo
Ostrzeżenie za niedozwolone pomoce podczas wyścigu (TC). W przypadku ukończenia wyścigu nie obyłoby się bez DQ.
===============================================
GP Kanady punktacja:
1. Sikham +25pkt.
2. Kowal +18pkt.
3. Kuba +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. eJay +10pkt.
6. FisherFighter +8pkt.
7. Lukas24 +6pkt.
8. wiktordth +4pkt.
9. DeXX +2pkt.
10. dessloch +1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2012):
1. Sikham (STR)--------155pkt.
2. FisherFighter (LOT)---94pkt.
3. eJay (LOT)------------88pkt.
4. Bokserek (CAT)-------68pkt.
5. Kuba (STR)-----------58pkt.
6. maciula (CAT)---------56pkt.
7. Kowal (MER)----------49pkt.
8. Lukas (FI)------------34pkt.
9. Rafalok (MER)--------18pkt.
---Bioly (FER)-----------18pkt.
10. Miszka (MCL)--------16pkt.
11. Sherman (FER)------14pkt.
----Wiktordth (MCL)-----14pkt.
12. arekkobylo (RBR)-----6pkt.
13. Kuska22 (MCL)-------4pkt.
14. Perucka (SAU)--------3pkt.
----Dessloch (FER)-------3pkt.
15. xanat0s (WIL)--------2pkt.
----Dexx (WIL)-----------2pkt.
16. Qverty (RBR)---------1pkt.
===============================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2012):
1. Scuderia Toro Rosso------------213pkt.
2. Lotus Renault F1 Team---------182pkt.
3. Caterham F1-------------------124pkt.
4. Mercedes GP Petronas F1 Team--67pkt.
5. Scuderia Ferrari Marlboro--------35pkt.
6. Sahara Force India F1 Team-----34pkt.
7. Vodafone McLaren Mercedes-----24pkt.
8. Hispania Racing Team------------10pkt.
9. Red Bull Racing-------------------7pkt.
10. AT&T Williams-------------------4pkt.
11. Sauber F1 Team-----------------3pkt.
jak ma się ręce jak wykałaczki to nic dziwnego ;) męskość umiera...
Nie załapałeś o co mi chodzi, dlatego to ćwiczenie jest dla Ciebie :P Fisher zinterpretował to w dobrym kierunku :)
Podpowiedź: po 20-30 minutach na gokarcie, później kierownica w normalnym aucie wydaje się pracować tak lekko, że totalnie nic nie czuć :D I niestety nie można zwiększyć oporu, tak jak w przypadku naszych domowych kierownic ;)