-----------------------------------------------------------------------------------------
• ArmA II: Combined Operations + Advanced Combat Environment 2 •
Na pytanie, w którą część ArmA gramy odpowiedź jest jedna: ArmA II: Combined Operations z modem ACE2. Czym jest Combined Operations? Jest to ArmA II, wydana w 2009 roku przez studio Bohemia Interactive, rozbudowana o dodatek Operation Arrowhead, wydany w 2010 roku. ACE2 jest to mod, bez którego większość z Nas nie wyobraża sobie rozgrywki coop, którą preferujemy w tym wątku.
Wcześniejsze produkcje studia Bohemia Interactive, czyli kultowy Operation Flashpoint z dodatkiem Resistance oraz ArmA I na zawsze pozostaną w naszych pamięciach, ale raczej już do nich nie wrócimy.
• Minimalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Dual Core Intel Pentium 4 3.0 GHz / Intel Core 2.0 GHz / AMD Athlon 3200+ or faster
- RAM: 1 GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 7800 / ATI Radeon 1800 with Shader Model 3 and 256 MB VRAM or faster
- OS: Windows XP
- Klawiatura z "Prawym Windowsem"
• Optymalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Intel Core 2.8 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster
- RAM: 2 GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon 4850 with Shader Model 3 and 512 MB VRAM or faster
- OS: Windows XP or Vista
- Klawiatura z "Prawym Windowsem"
• Linki:
- oficjalna strona gry: http://www.arma2.com/
- oficjalne forum: http://forums.bistudio.com/
- polska strona o grze: http://arma2.pl/
- polskie community forum http://www.armagame.pl/
- ArmA Biki: http://community.bistudio.com/wiki/Main_Page
- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094
- recenzja ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/arma-ii-recenzja-gry/z1168b
- poradnik ArmA 2 [eJay]: https://www.gry-online.pl/poradniki/arma-ii/
- beta test Operation Arrowhead [eJay]: https://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6543
- recenzja Operation Arrowhead [eJay]: https://www.gry-online.pl/recenzje/arma-ii-operation-arrowhead-recenzja-gry/za1a6b
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Serwer TS3:
Serwer komunikacji głosowej używany przez stałych bywalców wątku podczas wieczornych spotkań.
IP: ********
Port: 9521
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Serwer ArmA 2:
Informacje wkrótce.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Uaktualnienia do ArmA I:
Patch 1.05 - http://www.armaholic.com/page.php?id=865
Patch 1.08 - http://www.armaholic.com/page.php?id=1451
Patch 1.18 - http://www.armaholic.com/page.php?id=13954
• Uaktualnienia do ArmA II:
Patch 1.02 - http://www.armaholic.com/page.php?id=6007
Patch 1.03 - http://www.armaholic.com/page.php?id=6704
Patch 1.04 - http://www.armaholic.com/page.php?id=7448
Patch 1.05 - http://www.armaholic.com/page.php?id=8820
Patch 1.07 - http://www.armaholic.com/page.php?id=10875
Patch 1.08 - http://www.armaholic.com/page.php?id=12587
Patch 1.09 (full) - http://www.armaholic.com/page.php?id=13780
Patch 1.11 - http://www.armaholic.com/page.php?id=15832
• Uaktualnienia do ArmA II: Operation Arrowhead:
Patch 1.52 - http://www.armaholic.com/page.php?id=10922
Patch 1.54 - http://www.armaholic.com/page.php?id=11886
Patch 1.55 - http://www.armaholic.com/page.php?id=12586
Patch 1.57 - http://www.armaholic.com/page.php?id=12978
Patch 1.59 (full) - http://www.armaholic.com/page.php?id=13871
Patch 1.60 - http://www.armaholic.com/page.php?id=15831
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Warto wiedzieć!
Dodatkowe parametry, z którymi można odpalić grę:
-skipintro (pomija ładowanie cutscenek w głównym menu gry, przyspiesza start gry)
-nosplash (nie wyświetla splash screnów podczas startu gry)
-showScriptErrors (pokazuje błędy w skryptach, zalecane tylko dla mission makerów)
-world=Chernarus (ładuje od razu Czarnoruś)
-winxp (w razie problemów z ArmA na systemach Vista i Win7)
-cpuCount=X (liczba rdzeni, która ma być wykorzystywana przez grę)
-exThreads=X (ustawienia dla dodatkowych procesów, możliwe wartości: 0, 1, 3, 5, 7)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Newsy:
- Bohemia wydała - Take on Helicopters
- Patch 1.60 do OA wydany
- Kupujemy nowy serwer?
• O czym rozmawiamy?
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o starym, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów
- o innych grach, które umilają nam chwilę kiedy zabraknie weny na ArmA
• Nasze filmy:
- Red Storm Rising - Battle of Alfeld - http://www.youtube.com/watch?v=r7lprONO6Qg by T_Bone
- Project Reality: Duel II - http://www.youtube.com/watch?v=XKEyFoCTAXo by Garbol
- ArmA II - Crazy Hussars Coop Night - 14.07.09 - http://www.youtube.com/watch?v=r5sNU3CNYUQ by Mateck
- ArmA II - The Ass Rider - http://www.youtube.com/watch?v=sv5izlh0RUw by Tygrys205
- Crazy Hussars in Vietnam part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=JPFAYaTNT9Q by Reavek and Madkongo
- Crazy Hussars in Vietnam part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=44otdqfXeJk by Reavek
- PR - Crazy Hussars PvP Night - 07.02.11 - http://www.youtube.com/watch?v=i-ecS1Qdca0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 05.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=oILofKQxdK0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 12.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=FsyG-eLLKnI
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 19.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=dWyb1GS7ZSU
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 25.03.11 http://www.youtube.com/watch?v=PhGE_ibawaQ
• Nasze galerie:
http://picasaweb.google.com/109418677733182609616?authkey=Gv1sRgCI2Zs5qVsanYwAE by Mateck
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11795631&N=1
Wiedziałem że was ubawi :P Jeszcze zobaczycie... Będziemy się ubiegać o licencję na serwer PR ArmA!
Alan Wake ukończony.
Fabuła odcinków 1-4 to dla mnie 10/10
Odcinek 5 i 6 - 5/10
Końcówka za bardzo przypomina Fahrenheita (czyli - fajny thriller ale idziemy w zasrane fantasy i twisty), a ostatni boss - meh, co ja pacze, lolwuz itd.
T_bone, noobie. Poprzedni wątek nie dobił 300 postów!
spoiler start
śmierdzi prowokacją wargejmową
spoiler stop
Screens!
We're set to deploy our first developer blog post soon™! In it, Arma 3 Project Lead, Dan Musil, sets out our plans for 2012 and talks about recent developments.
In the mean time, we just couldn't resist leaking a little preview of the upcoming new screens, along with a juicy quotation:
"The scale of the map truly cannot be comprehended from the screenshots... it is HUGE, vastly beyond anything seen previously. Last, but certainly not least, we are committed to delivering you a slick and rock-solid multiplayer experience."
na FB pojawil sie teaserowy screen z mapy. Ładny, zupełnie jak nie Arma;)
Nie ma się co szczypać. Na allegro jest klucz za 55,90 a mi się z domu nie chce wychodzić.
O, jeszcze wczoraj nie było :P
Thx.
Machający miś dla Bołna: http://www.youtube.com/watch?v=MNWOesnAWyE&feature=related
T_bone, powiedz jaki jest poziom realizmu w Wargame? zbliża się do takiego Combat Mission?
A ja sobie zaczekam do przyszłego tygodnia pewnie znając Pocztę :( Z drugiej strony w sumie dobrze - byłem w empiku i albo jestem ślepy, albo rzeczywiście nie było więc na jedno wychodzi.
MANOLITO---> Poziom realizmu nie jest zbliżony do Combat Mission (ani skala, mimo aspektów wizualnych). Goście z Eugen wzięli rzeczywistość i ujęli ją w "cudzysłów" aby wszystko pasowało do rozgrywki. Wyszło im to bardzo dobrze... A nad niedoróbkami (skuteczność działek 25 mm vs czołgi) pracują.
Gra wspiera mody więc naprawdę, jeśli nawet nie spodoba się komuś jej stan obecny to te 50-kilka złotych można potraktować jako inwestycję.
Nie wiem czy widzieliście - http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/285-scanning-the-horizon-arma-3-in-2012
W skrócie:
- Bis pojedzie na E3 i Gamescom
- będzie grywalna open beta
- super grafa i super mapa
- Physx jest fajny
- ArmA 3 to zdecydowanie najwiekszy projekt z jakim zmierzyl sie Bis.
- DX 10/DX11 only
- nowy UI
Będą butelki z wodą w końcu?
Będą fotele dentystyczne;)
Wargame spoko giera. Jest tak inna że jej nie ogarniam, ale jak ogarnę to spodoba mi się jeszcze bardziej. Na razie nie wiem:
- gdzie pojawiają się świeżo zamówione jednostki
- jak rozpoznać "swoich"
gdzie pojawiają się świeżo zamówione jednostki
Taka oczojebna biała strzałka przy punkcie kontrolnym może coś mówić :)
jak rozpoznać "swoich"
"Swoi" są oczojebnie czerwoni po stronie Paktu a po stronie Nato oczojebnie niebiescy.
Z resztą pierwsza misja w kampanii to tuturial więc...
Lvl 3, pierwsze unlocki w akcji. Feels soooo gooood man. Wygrałem 2v2 z jakimiś retardami (mój okazał się mniej retardowy) i 1v1 z jakimś kolesiem z tunguskami i T-wersją 1975. Odblokowałem na razie Luchsa, super M60 i Rolanda 2. 8/10 ;)
eJay
Całkiem przydatne, szczególnie gdy komuś się ranę postrzałową twarzy operuje :)
Urwa, oczywiście wszędzie się klucze do Wargame pokończyły :|
Nie płakuchnaj qLa - poczekasz sobie ze mną do przyszłego tygodnia :P Bo raczej wątpię, żeby Poczta mi dzisiaj dostarczyła pakę. Chyba, że Bołn przyniesie mi oślinione pudełko w zębach.
Trochę to śmieszne - wystawia się 200 kodów na Allegro, a później w połowie się okazuje, że kody się skończyły, no urwa...
Czy jutro przybędą posiłki w postaci Tigera? A może nawet qLa zacznie Wargame'ować? ;>
qLA na pewno zacznie Wargamować, tylko pytanie, czy mu wyślą kod jutro, czy siekną gadkę "Niestety blablablablabla nie ma, możemy zwrócić kasę".
Edit:
Takie quick question - większość braci gra po stronie NATO? Czy buduje armie po obu stronach barykady?
qLa - Oto odpowiedź na nurtujące Cię pytania:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TtbrLIwKWWA
Awwwwwwwwwww ^-^
Bołn - nic strasznie ciekawego (http://www.pcgamer.com/2012/02/28/exclusive-first-mechwarrior-online-trailer/), ale przynajmniej niby zrobione przy pomocy game assets ponoć.
Miałby może ktoś z zebranych tu ochote popykać wraz ze mną w Wargame European Escalation jeśli tak to mój nick na Steam znajdziecie poniżej.
spoiler start
Al-Qaum
spoiler stop
Tiger ---> Bardzo klimatyczny trailer. Jedna uwaga - kobiecy głos powinien zakończyć "all systems nominal" ;))
No właśnie czegoś mi brakowało pod koniec, tylko nie mogłem umiejscowić czego :x Dzięki.
Mam pytania:
Mam CD-keya do ArmA II. Czy moge sciagnac klienta gry i normalnie grac w multi?
Czy ewentualne sciagniecie wersji ArmA II Free pozwoli zagrac w Coopa ze znajomymi?
Sciągnąć to można majtki. Gry się pobiera ;)
Cd-Key pozwala chyba na aktywację na Steamie.
Arma 2 Free jest strasznie ograniczona jesli chodzi o mozliwosci.
Diablo III.
Szybka ocena, szybkiej bety, nie szybko zdobywanej:
+ Muzyka.
+ Dźwięki z Diablo 2.
+ Fizyka, przeciwnicy potrafią fajnie bezwładnie latać po śmierci.
+ Niszczące się scenerie, oczywiście to tylko skrypty, ale już szukam plusów na siłę.
+ Mówiłem już o muzyce?
- World of Warcraft w świecie Diablo z inną kamera? o.O
- Idziemy do przodu, siekamy masę wrogów... tak to było w poprzednich częściach, ale kurde jakiś klimat był i dawało frajdę, a tutaj tak jakoś ze znudzeniem się poruszamy....
- ... czego przyczyną jest masa pierdołek w stylu *blink blink*, podświetlani przeciwnicy, strzałki na mapie, co chwile wyskakuje nam na ekranie a to acziwment, a to 'masakra' (czyli bonus za zabicie większej liczby wrogów), albo wielka informacja że skończyliśmy quest, co dodatkowo sygnalizowane jest animacja skreslenia questa z listy zadań po prawej.
- oddzielny minus za animację 'lvl up', matko boska, myślałem że mi ktoś do pokoju wrzucił flashbang'a, co zabawne prawie taki sam złoty błysk (tylko większy!) mamy gdy... levelujemy kowala...
- tekstury, wiadomo było że nie będą super, ale 'gluty z kośćmi' to już przesada, tyle czasu to robią i taka lipa, dodatkowo pod klawiszem 'z' możemy zbliżyć kamerę i podziwiać tekstury.
- a... przed bossem mieliśmy z Maryną wielki mega banner ATTENTION!!!!!!11111111111jeden BOSS!!!!!!!11111111jeden. Jakiś żart...
- https://www.gry-online.pl/galeria/forum/3/383878786.jpg dziewczyna się rozbiera żeby dostać klucz od GOLa i nie wie że nie warto :P
- największy minus jest taki że i tak to kupie :(
[edit]
- bardzo niski poziom trudności.
[edit 2]
- Bone miał rację, Wargame lepsze.
Urlop!
Reavek dzięki za minireckę. Co prawda byłem do zakupu Diablo 3 przekonany w 5%, ale po twoim wywodzie szanse na zakup teg clickszajsu spadły do zera;) Ale już wiadomo, że na świecie będzie to zbierać noty na poziomie 90-95% bo to Blizz.
Zakochałem się w niej, fap, fap, fap
Reavek ---> Ja wczoraj pograłem dosłownie pięć minut, ale w pełni się zgadzam z Twoją oceną.
Największy i najkrócej opisany minus - brak klimatu!!!
Pamiętam doskonale jak odpaliłem demo D1 (z jakiejś płytki z gazety) i czekałem jak na szpilkach na premierę gry, by kupić sobie swoją pierwszą, oryginalną grę :)
A teraz? Szału ni ma...
Dodam, że też to kupię. Ech... no pogram dziś dłużej - może będzie lepiej...
P.S. euniqe ma już propozycje matrymonialne na reddit.com :P
Ostatnio przeglądałem sobie forum MechWarrior Online i stwierdzam jednoznacznie, że to jeden wielki Closed Gay Party Club :D Nie dosyć, że każdy tam do siebie zwraca się na zasadzie "Och! Johnny! Pokaż mi swojego Hunchbacka, oh..." to dzisiaj natknąłem się na wątek kolesia, który musiał podzielić się tym, że jego jakiś tam znajomy dzieciak sobie umarł. No nigga please - who fuckin' cares?
Oby devowie nie słuchali tej bandy... ludzi, bo biorąc po uwagę powyższe i to, że najlepiej chcieli by przenieść tabletop BT do tej gry... No po prostu szkoda słów.
spoiler start
P.S.: Wargame i tak lepsze.
spoiler stop
Al-Qaum z nami jest taki problem, że jesteśmy bardzo wstydliwi ;(
Od czasów Ravka nikt nowy z nami długo nie wytrzymał :(
Na Bioware Social Network niezła jazda, mnóstwo osób zdradza po kolei możliwe zakończenia ;) Co ciekawe, wszystkie mi się podobają:>
/
dotyczy ME3 rzecz jasna;)
MW: Tactics nie wygląda już tak źle na screenach:
http://www.joystiq.com/screenshots/full/mechwarrior-tactics-3-1-12#/0
F2P w przeglądarce... Rewelacji nie będzie ale przerywnik na 5 minut pewnie tak.
Szkoda tylko, że nie kupuje jeszcze tego uniwersum (fantasy + Mass Effect). Dużo kolorków, ale ładnie chodzi. Jak ktoś dorwał keya to możemy popykać wieczorem.
Na razie niczego nie oceniam, nie znam się na MMO.
eJay - screen nr 54
spoiler start
trololol
spoiler stop
Tera jest słaba jak ja w Wargame, grałem ok. miesiąc temu i może grafika nie jest tragiczna, ale te kolorki już tak, sam system walki który miał być rewolucyjny i rewelacyjny jakoś nie daje frajdy.
Przyznam że grając w Wargame ma się ochotę zapuścić ArmA CWC2 i misje Sandera...
Kilka shotów na rozruszanie wątku. "Prawie jak ArmA", mały oddział Delta w zasadzce. Co ciekawe jest animacja jak gość ściąga szybko wyrzutnie z pleców ;) Niestety rozmiar obrazków trochę duży...
http://cloud.steampowered.com/ugc/468611248553634830/81DCAEF8F7F39A7147D633B2EF7A0014EE642239/
To może Chinook "prawie jak PR" :P
On żyje!
qLa dołączył do "Wargame'owiczów". Zebraliśmy imponującą jak na nas liczbę graczy ;]
TOW incoming :P
Musze przyznać, że Wargame zasłużył sobie w pełni na Wasze pozytywne opinie - jak single mnie nie zachwycił ( co jest u mnie normą, żaden singiel mnie nie zachwyca ) tak granie przeciwko żywemu przeciwnikowi jest bardzo przyjemne, dopiero w mp uwidacznia się kunszt tej gry i przyjemność grania w nią - niestety moja nieznajomość arkanów WG i brak jakichkolwiek perełek w talii poskutkowały moją i Bona przegraną - lekcja z dzisiejszej gry dla mnie - zawsze trzymaj trochę piechoty rozsianej po lasach + celność podstawowej artylerii jest wysoce niesatysfakcjonująca, nawet mimo niedużej odległości od właściwej walki.
Pewnie dziś chwilę po 22 będę, czyli znając życie już Was nie zastanę :P
Zdecydowanym plusem jest w mojej opinii dość prosty interfejs ( może poza grupowaniem i dzieleniem jednostek, które jeszcze chwilowo idzie mi topornie ).
Wielkość map i ich szczegółowość budzi podziw - aż strach się bać jak pomyślę, co się dzieje przy 4vs4.
tjaa niestety dywersja na tyłach wroga nie wyszła
btw. assault on mnestia to niezły rozpierdol na każdej z flag. Ciekawostka: hamerykanie biegają w ibach i mają umalowane mordy :)
Screeny z wczorajszego 2vs2, pierwszy test nowego decka "Air Assault" i od razu sukces.
UH-60 z desantem "wszystkie co trzeba" plus osłona AH-1 --->
Ekipa piechoty z ATGM Dragon II, podstawa obrony na wypadek zmasowanego kontrataku czołgów wroga:
http://cloud.steampowered.com/ugc/468611248579165685/C061C44C76B1795DF374ACD3AFDDCC013325E297/
Przeciwnik też aktywnie działał lotnictwem, tyle że głównie były to operacje specjalne mające odciąć drogę zaopatrzenia do Madkongo:
http://cloud.steampowered.com/ugc/468611248579144134/F8A94EAF3424388753606DEAE884A1A0E1A3DAD1/
Walka o drogę, moja Delta i grenadierzy Mada vs sowiecki siły specjalne.
http://cloud.steampowered.com/ugc/468611248579169684/0DD2B5C4C4671834F6407B46D6720A8B5CEE0072/
Tak, odblokowałem M551 Sheridan, jego ATGM może się przydać jako wsparcie Pattonów. No i na piechotę też będzie ok... Poza tym pewnie zastąpię go M8 AGS.
http://cloud.steampowered.com/ugc/468611248579172981/377ED9077EC1D111114876E79F2D9B8E9E5CE416/
Przemyślałem sprawę, pograłem trochę więcej i mogę wydać werdykt. Diablo 3 ssie pałę. Wielką grubą murzyńską pałę. Największy przekręt growy, wydać zderpionego Titan Questa 2 jako Diablo 3, zaczerpnąć z WoWa i innych mmo jak najwięcej się da, mieć w dupie grafikę nazywając to stylem (to że cycki sorki są trójkątne - jeden polygon to nic), zatrudnić kolesia od RTSów jako głównego projektanta, wyciąć wszystko na co użytkownik mógł mieć wpływ + online only czyli lagi i zwiechy. Jaki ja jestem wkurwiony.
Czemu ta abominacja wygląda jakby była robiona przez 2 grupy ludzi
a) tych którzy wiedzą co robią czyli designerów poziomów(oprócz porażki jaką jest "interakcja" z otoczeniem), potworów itp.
b) debili co tylko sobie myślą jakby tu zjebać ui, gameplay, levelowanie i co można wyciąć, żeby "dotarło to do ludzi".
Konkluzja.
Diablo nigdy nie było trudne, wymagające i skomplikowane. Miało klimat, gotycki mroczny i krwawy setting, wspaniałe udźwiękowienie i losowość. Było odgałęzieniem dungeon crawlera gdzie schodziłeś coraz niżej wiedząc że pakujesz się w bagno. To wciągało. Sukces, gra świeża i genialna.
Diablo 2 ewoluowało bardziej w sieciową rozgrywkę, większą różnorodność olewając jednolity ciężki setting. Wprowadziło dużo nowości, skupiło się na eksploracji i zabijaniu mobów. Pojawił się nowy cel gry, oprócz zabicia diablo, farmienie itemów. Tak wygląda niemal idealny H&S do multi.
Diablo 3
Nie ma NIC nowego co byłoby plusem, UWSTECZNIŁO rozwój postaci do rangi "chuj mnie że lvlup", totalnie zniszczyło klimat, nie ma gore, nie ma niczego. Ta gra to katastrofa. Nie wniesie nic oprócz dowodu na słabość dzisiejszej branży. Już widzę te 95% na metacritics i peany na cześć "nowych i rewolucyjnych rozwiązań" albo "król h&s udowodnił że nadal nim jest". Gówno. W spoilerze lista pierdółek, które zniszczyły te grę.
spoiler start
1. UI
a) minimapa niewyłączalna, nieprzesuwalna, za duża, mały kontrast
b) czat z mmo
c) questlog z mmo
d) inventory, które w bezpośredni sposób pluje nam w twarz. Pamiętam 3 lata temu ludzie chcieli kratkowe inv z powrotem i co dali? Kratkowe tylko że każdy item to 1x1 albo 1x2 czyli efektywnie jest to slotowe inventory z dodatkowym ficzerem w postaci "nic co w inventory ci się nie przyda" i "robimy burdel"
e) ekran wyboru skilli + zalockowany pasek skilli.
f) czerwona obwódka wokół potworów.
g) popupy co parę sekund - gorszy klimatbreaker niż ja z tygrysem.
h) auction house rodem z mmo - super nieczytelny w ramach itemów z diablo
2. Gameplay
a) ślamazarność
b) łatwość
c) zepsuty rozwój postaci z free respecem, brakiem atrybutów i zerową frajdą z lvlupa
d) projektowanie tej gry pod kątem błędów wynikających z agonalnego stanu D2+lod po paczach dających uber itemy i uber słowa runiczne, pełego dupów i forum golda z j2sp. Obawa przed cookiecutter buildami, które były w d2 i wymagały korzystania z dupów i paczowych itemów. W d3 olali singla (immersja największa + klimat + odporność na wszystkie minusy bnetu), coopa z ludźmi których znasz (nadal odporność na exploity) i postawili na możliwość coopa z randomami. Gdzie fun = i(nf*0)/0 i gra z wędrówki po zabicie diablo staje się jarmarcznym clickfestem bez klimatu. Ta logika powala. Zrobili z diablo matematycznego mmo gdzie nie liczy się nic, oprócz dobrego i odpornego systemu. To już nie gra, to silnik pozwalający na zabijanie mobków.
e) przeogromny snap-to do mobków co niszczy każdy skill typu "beam"
3. Grafika
a) gówniana
b) trick z wowa, gdzie robią plastyczne 2d lowresowe tekstury imitujące wypukłe powieszchnie.
c) krew znika po sekundzie
d) paleta kolorów, brak kontrastu, szarość nie mrok.
e) brak dynamicznych świateł - fireball już nie oświetla pomieszczenia jak kiedyś
f) fizyka kartonów, gdzie nagrobki latają jak styropian
4. Dźwięk
a) zabijanie mobów daje nam jakiś pierd zamiast mięsistego odgłosu z d1/2.
spoiler stop
Ale hejtpost -100000/10 za zniszczenie marzeń, marki i psucie rynku.
M@rine it's so fuckin epic. Szkoda tylko, że nie rozumiem niektórych pojęć jak np. ...lod po paczach dających uber itemy i uber słowa runiczne, pełego dupów i forum golda z j2sp. . Obawa przed cookiecutter buildami, które były w d2 i wymagały korzystania z dupów i paczowych itemów. - pewnie to jakis diabelski slang ;)
Ale są też pozytywy Marine! Oszczędzisz 200 zł.
BTW. http://www.youtube.com/watch?v=Vefp3ITBu1I&feature=related
Z newsów:
Mateck achieved Wargame: European Escalation: Another Brick in the Wall/The Wall.
Twórcy Wargame na FB chyba za bardzo się podjarali - Wargame: European Escalation is the worldwide strategy phenomenon everybody is talking about right now.
Mad --> Byłem wczoraj w sklepie nie dla idiotów, więc wziąłem.
Póki co bardziej chce mi się grać w ArmA niż w Wargame. Przypominają mi się nasze operacje High Command :)
M@rine ---> Z żalem podpisuje się pod wszystkim co napisałeś, choć zauważyłeś/opisałeś znacznie więcej ode mnie.
Cóż... kolejna legenda zostaje obdarta ze skóry i pomalowana srebrolem imitującym patynę.
Brakuje już tylko metki "made in china" (wybaczcie Chińczycy). Jednym słowem - żal.
Przed oczami stają mi w takiej chwili kinowe remake'i na miarę "Dnia w którym zatrzymała się ziemia", "Jestem legendą", czy (o zgrozo!) "Wojny światów". Okazuje się, że rak toczy nie branże (kolejne), ale ludzie mózgi.
P.S. eJay -> Skądś Ty tego Rika Asfalta wytrzasnął?! ;0
Jak ktoś chce zaproszenie do SWTOR'a na tydzień za darmo, to dajcie znać, albo od razu podajcie mail.
spoiler start
Tylko się nie pozabijajcie w tej kolejce :P
spoiler stop
http://www.liveleak.com/view?i=da1_1331021415
Aż bym w PR'a classic zagrał.
W bonusie, przyłapałem dziś Madkongo w starbucks ---->
Reavek ---> W głowie się nie mieści, ale Twój post [81] został właśnie uznany przez niejakiego HETRIX22 za naruszający regulamin (???)
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11765840&N=1 [post 365]
Hehe, czasem się ludzie nudzą ;] Zabawniejsze jest że podał tylko nr postu, ciężko się było wysilić na jakiś opis czy wyjaśnienie :)
PROSZĘ PANI! PROSZĘ PANI! a Janek ciągnie mnie za włosy! ;(
Wybacz Reavek jeśli uznałeś to za ruch przeciwko tobie. Sprawdzam tylko czy moderatorzy reagują na filmiki w którym pokazują ciała zabity talibów.
Kiedyś za takie coś się obrywało, tak samo za opublikowanie tutaj zdjęcia gołej panny niegdyś też było zabronione... już nie jest :D
wazne ze http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/11/manateesquashp1.gif nadal dziala :)
W AD 2011 liczyły się dwa linki: http://www.youtube.com/watch?v=f3mlFsMJYFA&feature=player_embedded#! oraz http://www.youtube.com/watch?v=2F89dl26wq8&feature=player_embedded
Foty z Mechwarrior Online mniam mniam mniam :P
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.292692214132095.66374.160505500684101&type=1
Tutaj więcej:
http://massively.joystiq.com/screenshots/mechwarrior-online-0/4883462/#/7
A podoba Ci się Atlas? Bo ma podniesione łapki, jakby nosił jakieś pudło cały czas ze sobą.
Wygląda nawet dobrze bo nie jest taki wyprostowany, ramiona odchodzą na boki. W porównaniu z tym złem niebo a ziemia:
http://mw.mechlivinglegends.net/images/archive/3/32/20100618184034!Atlas.jpg
Dopiero w ruchu zobaczymy co to będzie ;)
ME 3 po 5 godzinach grania:
+ wreszcie bez oszukiwania gracza, to czysta gra akcji a nie jakiś "najlepszy Erpeg od 10 lat"
+ świetny klimat
+ jest epa
+ fajne relacje między bohaterami (zwłaszcza jak Shepard lawiruje między Liarą, a Ashley na początku:))
+ KAPITALNA muzyka
+ czuć galaktyczny konflikt i apokalipsę
+ intryga Illusive Mana
+ reżyseria cutscenek, ujęcia, jeszcze raz epa epa epa
- graficznie to zestarzało się ostro (tekstura nieba w Cytadeli - megafuj)
- to jednak strzelanina;)
- nowe animacje i gadżety średnio grzeją, Shepard ma problemy z pokonywaniem przeszkód
- zadania wyłącznie związane ze strzelaniem (pierwsze 5h to same główne questy)
- skanowanie planet - LOL, choć z drugiej strony mniej frustrujące niż w ME2
- fabuła wydaje się być megabanalna i jeśli twórcy czymś nie zaskoczą po drodze....echhh
Na razie mocne 8/10
-
Czysty gameplay z MW:O... Nareszcie.
http://www.youtube.com/watch?v=R7dENnhWPBw&feature=player_embedded
eJay w ME3 jest parę zkończeń:
spoiler start
Ending #1 (Readiness Rating < 1,750 points)
You can choose to destroy the Reapers, or control the Reapers, but regardless of your choice Earth is destroyed.
Ending #2 (Readiness Rating = 1,750 points)
You can choose to destroy the Reapers, but Earth is still destroyed.
Ending #3 (Readiness Rating = 2,050 points)
You can choose to control the Reapers, and Earth is saved.
Ending #4 (Readiness Rating = 2,350 points)
You can choose to destroy the Reapers and save Earth, but it is ruined.
Ending #5 (Readiness Rating = 2,650 points)
You can destroy the Reapers and save Earth.
Ending #6 (Readiness Rating = 2,800 points)
You can choose the Synergy Ending for synthetics and organics saving the planet Earth, and the rest of Galaxy.
Ending #7 (Readiness Rating = 4,000 points)
You can choose to destroy the Reapers, save Anderson and Shepard lives.
Ending #8 (Readiness Rating = 5,000 points)
You can choose to destroy the Reapers, may save Anderson but if you aren’t, Shepard lives.
Collector Base Destroyed – No Character Import
If you haven’t imported your character from Mass Effect 2, you will have collector base destroyed, and you will experience one of the eight different endings below:
Ending #1 (Readiness Rating < 1,750 points)
Earth is destroyed. You can still choose to control the Reapers, or destroy them.
Ending #2 (Readiness Rating = 1,750 points)
You can choose to control the Reapers, but Earth is still destroyed.
Ending #3 (Readiness Rating = 1,900 points)
You can choose to destroy the Reapers and save Earth, but it will be ruined.
Ending #4 (Readiness Rating = 2,350 points)
You can choose to control the Reapers and save Earth.
Ending #5 (Readiness Rating = 2,650 points)
You can choose to destroy the Reapers and Earth will be saved.
Ending #6 (Readiness Rating = 2,800 points)
You can choose the Synergy Ending for organics and synthetics to save Earth and rest of the Galaxy.
Ending #7 (Readiness Rating = 4,000 points)
You can choose to destroy the Reapers, can save ‘Anderson’ and Shepard lives.
Ending #8 (Readiness Rating = 5,000 points)
You can choose to destroy the Reapers, and even if you don’t save ‘Anderson’, Shepard will live.
spoiler stop
A ja eJay powiem, że zupełnie nie podoba mi się ME3. Kilka powodów:
- animacje biegu i sprintu jak u paralityka z kijem w dupie
- fabuła jest MOCNO średnia, nawet gówniany (IMHO) ME2 lepiej wygląda w porównaniu z tym
- misje poboczne to po prostu mapy z multi z tego beznadziejnego coopa, są przy okazje też bardzo wtórne
- Vega - no rozumiem, że można robić wkurwiających towarzyszy, vide Jack z ME2, no ale ten typ to już przesada - już sam jego wygląd powoduje, że chcę na jego miejsce Legiona (o którym też wspomnę pod koniec); dodatkowo wygląda jak Rumun na emigracji w Afryce
- Day 1 DLC - fuck you EA za wycinanie contentu, który powinien być w grze od początku
- wybory z poprzednich gier mają zna... WYBRAŁEM ANDERSONA A NIE UDINĘ DO TEGO ŚMIESZNEGO SENATU, KTÓRY NIE WIEM JAK SIĘ NAZYWA PO POLSKU; to samo z tą Asari z jednego trailera, gdzie mówią o tym, że jak się ją zmiesza z błotem to nie pomoże - BZDURA
- animacje biegu...
- Normandia wygląda jakby przeszli po niej Polacy z robót w Irlandii/Brytanii (z drugiej strony wolałem pierwszą Normandię, więc pewnie mam przez to spaczone opinie o tym statku)
- sprzeczności jeśli chodzi o wytrzymałość Reaperów (wyjaśnię w spojlerze)
- Shepard nagle stał się kompletną pizdą, nawet jeśli gra się jako renegat
- Vega...
- nie da rady dostać najlepszego zakończenia, jeśli nie zagra się w badziewne multi...
- skanowanie jest nadal irytujące
spoiler start
- dużo postaci jest wepchnięte na siłę, zupełnie niepotrzebnie, przez co nie idzie jakoś się z nimi związać (cześć jestem pilotem Kodiaka i jestem tu tylko po to, żeby bezsensownie zginąć, nie wywołując żadnych emocji u gracza)
- odnośnie Legiona i innych z poprzednich części - po co robiłem ich misje lojalnościowe, skoro i tak zginą pomimo tego, że ludzie woleliby takiego Legiona czy Mordina zamiast śmiecia Vegi? ME nie powinno i nigdy nie działało na zasadzie "lubicie kogoś to go zapierdolimy w następnej części bo tak"
- końcówka wygląda tak - grasz sobie w Mass Effect, Mass Effect, Mass Effect, Mass Effe- JEB! Nagle grasz w Dragon Age bo spotykasz jakiegoś duszko-dzieciaka czy uj wie co i musisz oczywiście poświęcić się - takie rzeczy zostawcie dla Dragon Age, w ME mają być pseudonaukowe wyjaśnienia wszystkiego w całym uniwersum a nie jakieś lolololololo jestem duch Kacper lol
- zakończenie jest tak nędznie skonstruowane, że koniec końców i tak nikt nie wie jak dokładnie powstali Reaperzy, ile cyklów już zrobili i, niech chuj go strzeli, skąd wziął się duch Kacper i czego naprawdę chce
- ninja emo pedał biegający za tobą po całej galaktyce i podpieprzający Ci wszystko, co potrzebujesz jak w jakiejś marnej kreskówce
- Vega
- brak epizodów z KONTROLOWANYMI pojazdami przez gracza - Mako nie wrócił, a bardzo mi się podobał, a Hammerhead - lol został na Ziemi bo "musiał dostać upgrejd lol" (Hammerhead DLC incoming)
- w końcowych cutscenkach nie widać wszystkich flot/jednostek, które zebrałeś mimo faktu, iż mają one bardzo duże znaczenie jeśli wierzyć War Assetom (flota gethów na przykład)
- Ashley wygląda jak dziwka spod lasu
Wracając do wytrzymałości Reaperów - pamiętasz jak w pierwszej części potrzebowali 3 flot, aby zniszczyć jednego Reapera? Teraz Reaperzy giną od atomówek na klatę, czy też kilku strzałów w czapę od jednego czy dwóch statków. A najśmieszniejszy jest epizod, kiedy jeden zostaje USZKODZONY od działka na wozidle Legiona, kiedy się przed nim spieprza - no to to już jest śmiech na sali prawdziwy.
spoiler stop
Ale nie jest z drugiej strony aż tak tragicznie, bo jest kilka rzeczy, które mi się podobają:
- system modyfikowania broni jest podobny do tego, co było w ME1, co jest dla mnie plusem
- Garrus wygląda jak Garrus bez tego debilnego opatrunku
- Cytadela w końcu wydaje się, że powróciła do swoich rozmiarów z ME1 a nie tego co było w ME2
- sporo postaci z poprzednich części powraca
- Wrex
- można dość soczyście pojechać po Ashley za niedowierzanie :P
- grafika jest jak dla mnie idealna - nie świeci się wszystko jak w BFie i klimat ME jest zachowany
- małe smaczki typu dźwięki z pierwszej części i ogólnie odnośniki do ME1
Pewnie nie powinienem jechać po grze, którą dostałem w wersji somalijskiej, ale whatever :X
Wow, gameplay MW:O całkiem przyjemny... Zdecydowanie bardzo mi się podoba niż MW:LL.
Ależ qLuś - MWLL to było dno, muł i wodorosty. Nie rozwijali moda , to zostali z 30 osobami grającymi sporadycznie w to. Z resztą na tym trailerze widać, jak powinny poruszać się mechy a nie robić to, co robiły w MWLL. I nie ma to nic wspólnego z ograniczeniami silnika/ludzi - ludkom z MWLL później nie chciało się robić porządnych animacji do swoich pierwszych mechów, w efekcie czego tylko te nowsze (które wychodziły raz na 2 miesiące...) miały jakieś sensowne animacje. Gra stała się brzydka i nieciekawa no i dupło wszystko.
Nerdy memories, czyli co znalazłem po remoncie pokoju --->
Cheating w wykonaniu AI Wargamowego jest pocieszny - robię flankę na czołgi, pojawia się masa helek, kupuje AA pojawia się masa czołgów... wtf.
Dlatego nie gram w singla... Ta gra jest po prostu zjebana w singlu, zwłaszcza kampania sowiecka. Zamiast opierać się na jako tako taktycznych przemyślanych ruchach przypomina napierdalanie rodem z SC2 albo C&C.
Piąta misja woła o pomstę do nieba powodzenia w dostarczeniu jak najszybciej jak największej liczby jednostek do określonego miejsca na mapie będąc pod ostrzałem nie kilku ale CHMARY kobr, hjujejów, czołgów i smoków. Nie wspominając już o tym że trzeba bronić 2 punktów a i jeszcze w szóstej misji możemy korzystać z tego co ocaliliśmy. Oczywiście w szóstej misji znowu SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM. Super AI kurwa! SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM... Szkoda nerwów multi w wargame 8/10, singiel 1/10.
Napierdalanie młotkiem w bombę wydaje się bardziej relaksujące i mniej stresujące.
Kampania niemiecka jest jeszcze spokojnie do przejścia, ale pierwsza misja ruskiej/polskiej to taki typowy badziewny rush przez ten durny timer. Pomijając oczywiście, że wróg ma jakieś 5 razy więcej jednostek od nas...
Jakiś ziomek na forum BiS odkryl fajną rzecz - http://img525.imageshack.us/img525/6986/agiosefstratiossmall.jpg
ponoć ten skrawek lądu nie należy do Limnos a do jakiejś innej wyspy ;)
EDIT
Zajefajnie, wrocilem z pracy z goraczka ;/
Urwa... thumbs down dla devów Wargame za brak zapamiętywania lvlu i talii przy zmianie kompa...
Też to ostatnio odkryłem :D
Zapamiętuje tylko te jednostki które odblokowałeś gwiazdkami zdobytymi w multi, te z kampanii zapisują się tylko lokalnie tak samo jak i jej progres.
Jednostki, które odblokowałem grając z Wami w multi też poszły wpi...
Teraz się zastanawiam czy prosta podmianka plików w SaveGame nie daje czyjegoś levelu :P
Który mi udostępni własny katalog User/Savegame/EugenSystems?
:P
Może to miał być hymn w wykonaniu Ricky Martina? Coś jak nasz w wykonaniu Górniakowej?
ME3 ukończone ;)
Kawał fajnej gry, choć gdyby rozebrać ją na czynniki pierwsze to będzie to rosnąca frustracja. Gra, która mierzy w ocenę 10/10 nie może posiadać:
- ułomnego AI
- sztampowego drzewka rozwoju postaci
- powtarzających się dialogów (We must stand and fight! x 121)
- niedorobionego zakończenia (jest świetne, ale widać szwy)
- słabych animacji
- słabych tekstur ;)
Mimo tego, co mi się podobało w zakończeniu to bardzo spoko i dojrzałe podejście do kwestii "to be or not to be":
spoiler start
Shepard ginie, Normandia wpada do innego wymiaru i rozbija się na bezludnej wyspie, Mass Relaye zostają zniszczone a ludzkość cofa się do ery kamienia łupanego.
spoiler stop
Już wiem czemu Bio-geeki kwiczą i ryczą z na forum ;) Bioware akurat w tej kwestii nie zawiodło. Piękna, sugestywna i klimatyczna klamra.
Gwoli uzupełnienia - przespałem się z Ashley, a ostatnia misja zaskakuje...wyjątkowo marnym pomysłem.
Ocena:
Grafika 7/10
Muzyka 11/10
Gameplay 6/10
Postacie 8/10 (Vega i Kei Leng to jakaś porażka)
Zakończenie 8,5/10
Jako Mass Effect - 7/10 (najgorszy, co nie znaczy, że zły;))
W skali Marine'a 5/10
W skali Matecka - "zajebiście"
W skali Reavka - "Ale to słabeeeee"
Gówno nie klamra, która nie ma sensu ze wszystkim co zrobiliśmy w poprzednich częściach, takimi bzdurami jak heaven elevator, dzieckiem bogiem i dziurami w fabule jak Ryki. Nie wiem jak ty, który oceniasz filmy możesz przyklaskiwać takiej chałturze jak te "zakończenie". Jedyne normalne to te w którym wszyscy giną i w pizdu, przynajmniej nie ma się nad czym zastanawiać. A tak? Jak naprawdę chcesz analizy czemu ta pokraka jest bezdennie głupia masz pełno wall of text w internecie, które podają bolesne przykłady na to, że scenarzyści zapominają o tym co napisali ich poprzednicy. Już abstrahując od tego, że ME mi się nie podobał i fabuła w jedynce to kiepski żart, zakończenie ME3 ląduje na piedestale chujozy zaraz obok zakończenia Kotora2, PoP, F3, RAGE i mojego faworyta DE:HR z buttonami wyboru.
M@rine--->Co Ci nie pasuje w heaven elevator? Jak dla mnie jest to jawne nawiązanie do
spoiler start
bytu doskonałego
spoiler stop
czyli czegoś nad czym naukowcy i religia debatują od X lat, czy coś takiego istnieje i ma prawo istnieć. Biorąc pod uwagę zaawansowane cywilizacje jakie forsuje saga ME w swojej historii nie wykluczałem właśnie takiego rozwiązania. Zresztą podobny pomysł widziałem w
spoiler start
"Kontakcie" Zemeckisa
spoiler stop
. Kto widział ten film widział też zakończenie ME 3 ;) Właściwie to skoro w galaktyce Bioware występują bio-nano-sromo-synetyczno-organiczne twory to czemu motyw z
spoiler start
prastarą technologią Protean, którzy byli o wiele bardziej zaawansowani niż ludzie, Kroganie i Quarianie
spoiler stop
miałby nie być strawny?
Jak naprawdę chcesz analizy czemu ta pokraka jest bezdennie głupia masz pełno wall of text w internecie
Czytałem już niektóre wypociny na forum i niektórzy dopieprzają się dla zasady bo np.
spoiler start
Shepard ginie i nie będzie ME4, a Normandia wpada w wormhole!!!!! :cry:
spoiler stop
Twoje zdanie, twoja opinia. Nie zgadzam się z nią ;)
W skali Reavka - "Ale to słabeeeee"
Akurat Bonowi pisałem że gra dostała w CDA 10/10 dodając że i tak jest słaba :P
1. Byt doskonały w postaci dziecka które szeperd widzi bo mu się śnił po nocach to taki słaby motyw, że powoduje mdłości
2. Prawie martwy nieprzytomny szeperd bierze windę do nieba i w sumie już mu nic nie jest
3. Anderson cudownie pojawił się za tobą przed tobą, z tobą + człowiek iluzja wychodzi spod kamienia a to wszystko w jednym korytarzu
4. Brak wiedzy co gdzie jest w cytadeli? Co oni jej nie próbowali zwiedzać czy co? Wg. mnie ta cała była całkiem widoczna.
5. Wybór mający w dupie wszystko co zrobiłeś w formie + wybierz panie czy w lewo czy w prawo to ci zmienimy filtr w filmiku.
6. Proteanie byli w przedostatnim z cykli więc żadna prastara technologia więc nie wiem o co ci chodzi
7. Cała wojna z reaperami to jakiś żart. Prastara technologicznie przewyższająca zgraja robotów kierowana przez byt doskonały, który jest cytadelą i cytadela jest nim (lol) pozwala sobie na hasanie dowództwa, szeparda etc. po swoim ogródku. To tak choćby chciał przegrać tę wojnę.
8. Zbierasz wszystkie rasy w galaktyce. Do słupa biegniesz ty i koło 3 ludzi wokoło. (I anderson oczywiście)
9. W dlc do ME2 jak niszczysz mass relay'a do cały system idzie w pizdu. Będąc konsekwentny obojętnie co wybierzesz wszystko powinno zginąć.
10. Normandia pojawia się z totalnej dupy w mass relay'u i z totalnej dupy pojawia się w jakiejś dżungli i wyskakuje z niej oczywiście joker (który powinien połamać się jak zapałka) i twój team z którymi byłeś na ziemi i którzy chyba przy okazji biegu do słupa powiedzieli sobie" wale to, teleportuje się na normandię i spierdalamy z tego systemu" WTF
11. Opowiedz mi dziadku jeszcze jedną historię o gejseksie z cortezem i zabijaniu całych ras. Proszę....
eJay
Nie kupuje tego. To dziurawa niekonsekwentna i nielogiczna kupa.
M@rine, odnośnie punktu 10 (bo reszta to już kwestia interpretacji)
spoiler start
- Normandia ma sporo czasu aby wrócić na Ziemię i zabrać twoich towarzyszy
- Normandia wpada w wormhole i przenosi się na nieznaną planetę
Naprawdę tu nie trzeba wszystkiego tłumaczyć jak krowie na rowie. Dzięki temu zakończenie jest...otwarte i zamknięte, ale też bez happy endu, nawet biorąc pod uwagę opcję że Sheprad jest alive w gruzach pod Bg Benem.
Opowiedz mi dziadku jeszcze jedną historię o gejseksie z cortezem
Ja tam wolę Ashley, ale jak wolisz Corteza...twój wybór ;)
Zbierasz wszystkie rasy w galaktyce. Do słupa biegniesz ty i koło 3 ludzi wokoło. (I anderson oczywiście)
Trzeba było wsłuchiwać się w dialogi i cytaty. Wojska na Ziemi i w kosmosie były zdziesiątkowane, do słupa przedostało się ledwie 25% oddziałów, z czego i tak wg słów Andersona większość poniosła kolosalne straty.
Brak wiedzy co gdzie jest w cytadeli? Co oni jej nie próbowali zwiedzać czy co? Wg. mnie ta cała była całkiem widoczna. - widocznie nie. Skoro jest to obiekt cywilny, spełniający funkcję mieszkalną to po kiego grzyba sprawdzać wszystko ;)
Anderson cudownie pojawił się za tobą przed tobą, z tobą + człowiek iluzja wychodzi spod kamienia a to wszystko w jednym korytarzu
To jest właśnie przypieprzanie się dla zasady ;)
Ad. 7 - nie wiem o co Ci chodzi
Ad. 9 - nie grałem w DLC poza Overlordem do któego jest fajne nawiązanie
spoiler stop
Dlaczego ME3 ma takie a nie inne zakończenia.
spoiler start
A i jak się robi wszystkie misje poboczne to Shepard nie ginie :P
spoiler stop
Odnośnie 10 to bredzisz, że mnie aż ściska. Te niedopowiedzenia i dziury to indolencja twórców a nie jakieś tajemnicze super zagadki.
Ad7 cytadela powinna być no1 priority dla reaperów a nie jest.
Pisz co chcesz dla mnie to nie jest indolencja twórców, ani żadna super tajemnica. Jest to po prostu koniec przygód Normandii;)
Ad. 7
Przeciez ten boy nie byl Reaperem. Cytadela była "neutralna" i nawet Reapery o niej nie wiedziały, do czasu az TIL im powiedział. Zreszta wyjasnil to juz pewien gostek na Bioware Social - http://social.bioware.com/forum/1/topic/355/index/9724883/1 z podkresleniem, ze zakonczenie jest beeee bo...nie daje nadziei na ME4;)
"ive seen pornos with less predictable endings"
Nie będzie ME4 bo następne będzie MMO pt. Mass Effect: Universe
eJay
ad1. O cytadeli za wiki
The Reapers entered the galaxy through the Citadel, instantly decapitating the Protheans' government and disrupting the mass relay network, isolating Prothean systems from one another.
+ jeszcze parę info o tym jest.
Trochę się to kłóci z twoją teorią co? A nawet jeśli przyjąć że masz rację to jeszcze gorzej świadczy
2. ad biosocial
Już na początku tego posta są bzdury.
The ancient race that built the Catalyst, that built the Mass Relays and built the Reapers, they also designed the Crucible.
Proteańskie AI wyraźnie powiedziało że crucible powstał wspólnymi siłami wielu cykli. Komu wierzyć, grze czy randomowi z forum?
Proteańskie ai powiedziało, że nie użyli catalysta bo mieli konflikt wewnętrzny analogiczny do udziału illusive mana. Czyli nie byli filozoficznie "gotowi na przyjęcie zbawienia"? Skoro to reaperzy kontrolowali illusive mana, cytadela kontrolowała reaperów więc proteanie mieli takie same moralne prawo do zwycięstwa jak ludzie i paczka ale dziwnym trafem reaperzy w tym momencie zrobili się cipkami. Sens = 0
The only way to deploy the Crucible in Mass Effect 3 is to achieve a high war assets score. The only way to achieve a high enough score is by uniting races across the galaxy. You cannot win alone, the Systems Alliance will only net you around 1200 war assets at best. This is not enough.
Albo granie na ipadzie i w multi żeby mieć galactic readiness na 100% bo siłę miałem na najlepsze zakończenie ale niestety nie mogłem go dostać bo kogoś popieprzyło. Nie wiem jak można budować argument na takim czymś.
A machine so vast that it could only be built by combined arms, that was so
complex it could only be understood by looking to the past and learning from the mistakes of old. A device that could only ever be implemented by a union of all beings against their common foe: the Reapers.
Bla bla bla. W grze było gadane, że crucible trudniej było rozszyfrować ze schematów a sama budowla była "zaskakująco prosta i skuteczna"
Reszta to bla bla bla wymyślanie teorii, pomijanie tego co nam powiedzieli twórcy w przeciągu gier + pseudofilozoficzny bełkot "co autor miał na myśli" choć tak naprawdę nie miał. Analiza wierszy ma więcej sensu.
Ps Odnośnie normandii to jak myślisz. Załoga normandii zaczęła się mnożyć i teraz dzadzio może sobie opowiadać bajki? Och to jest dopiero tajemnica... A nie to po prostu idiotyczne.
Ale pierdolicie... Byście lepiej w ArmA grali, misje robili!
Krzyknijcie tylko, że będzie ArmA w weekend, a na pewno wpadnę :)
Jak wygląda konwersacja z retardem?
http://www.wargame-ee.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=3328&p=35470#p35470
Czemu śmiecicie tu o tej gównianej serii, jaką niewątpliwie jest Mass Effect :P
Mateck
Dobre :D
Mateck musisz się zapowiedzieć o konkretnej godzinie żeby T_bone był :P
Teraz coś mu się psuło ze sterownikami. Ale z tego co czytałem na forum Wargame to nie jest sam :)
qLa
W moim przypadku jak sobie zainstalowałem na lapku wargame to przeniosło mi wszystkie save'y, gwiazdki i levele. Steam cloud włączony w obydwóch jeszcze przed operacją jakby co.
T_bone--->Gdyby nie ja to byś nie miał na czym grać. Kiedyś oferowałeś sprzedaż tej karty, ale odmówiłem;)
Bone ---> A co konkretnie padło, jeśli można wiedzieć? Jak sobie przypomnę Twój "stacjonarny helikopter", to nie uwierzę, że grafika się przegrzała :)
eJay = prorok? ;))
Smalijscy piraci chcieli obrabować rosyjski statek a jak wiadomo - in soviet Russia pirates are everywhere - http://www.youtube.com/watch?v=rDmdtcyDVlg
5:05
KRÓL pompuje w sobie rejdża i wali epicznym tekstem na temat multi w ME3;)
Nowa wersja PR:ArmA do pobrania http://www.realitymod.com/forum/f380-project-reality-news/108572-project-reality-arma-2-v0-15-beta-released.html
Iron Front: Liberation 1944 premiera za dwa tygodnie i pudełeczko -
http://ironfront.deepsilver.com/wp-content/gallery/newspics/iron-front-cover_3d_ousk.png
Krzyczę do Matecka. Gramy dziś w ArmĘ!
Ściągajcie CWR2 Demo3 + patch 1.6 do Army. Pykniemy coś w zimno-wojennych klimatach.
Będę hostował o ile będę.
Biorąc pod uwagę jak chwalone jest Birds of Steel od Gajin to ich drugie cudo "World of Planes" może się okazać całkiem ciekawe. Oto drzewko Luftwaffe :>
http://warthunder.com/upload/image/TREES/luftwaffe_eng.png
No to pewnie będzie lepsze od World of Warplanes, bo alpha(samolotów od WG) to póki co kupa, na klawie gra się beznadziejne.
spoiler start
jakby ktoś bardzo chciał mogę użyć konta
spoiler stop
Podajcie lepiej linki, żeby wszyscy mieli to samo.
Ja sam już nie wiem co mam ;)
I dajcie cynk jakiego TS'a okupujecie. Wczoraj jak wpadłem na jakiegoś to był pusty i już nie chciało mi się was szukać :P
Jeżeli graliście w grudniu/styczniu i nic nie kasowaliście, to nic nie trzeba zasysać (poza paczką Sandera by odciążyć moje łącze).
CWR2 http://www.armaholic.com/page.php?id=14568&highlight=CWR2
+ misje z linka
+ sander http://www.arma2base.de/include.php?path=download&contentid=3590
+ zeus http://www.armaholic.com/page.php?id=8250
Mam prośbę żeby ktoś przesłął mi namiary na tsa na s z c at o 2 pl.
Parę fotek z dzisiaj - http://picasaweb.google.com/109418677733182609616/ArmA2OA170312?authkey=Gv1sRgCLu2rqvfstDi7wE#slideshow/5720977669843751298
Zaliczyliśmy 2.5 misji Sandera. Było miło :)
Kurde, minęła mnie pierwsza od roku Arma ;(
Ale to zdjęcie kozackie - http://picasaweb.google.com/109418677733182609616/ArmA2OA170312?authkey=Gv1sRgCLu2rqvfstDi7wE#slideshow/5720978319097733698
Czuję potrzebę podzielenia się tą nutką
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IINyTgNOCFA
fap, fap, fap
To lepsze:
http://youtubedoubler.com/3uZg
Wyciszcie filmik po lewej.
A tu lepsza jakość:
http://www.youtube.com/watch?v=aR296T-0mg4
Needs more BAAAAAWWWW!
http://inception.davepedu.com/
Prosto z Fejsa@!
Kto to jest T_bone?
- Raz go widziałem jak kiedyś redakcję pokazywali :P
Wiem, że ma okulary i wygląda jak bardz chudy T-REX :D
I mówi Hellllloooołłłł
Ściągnąłem testową wersję 2.0 nowego Zomboida... Wow :> Klimat spaceru po parkingu ze strzelbą jest niesamowity :) Niby zwyczajne osiedle ale czuć, że coś nie gra, i ta nowa muzyka.
Nowości jest tyle że nie wiadomo od czego zacząć, może od tego że robiąc coś rozwijamy swoje zdolności?
Tak czy siak, dobry filmik przedstawiający 2.0 (5:20 zombie wybijają okna--> "o crap" :D):
http://www.youtube.com/watch?v=sFEnEzAnOKw&feature=player_embedded#!
Instrukcja instalacji dla tych co kupili na Desura i chcą zagrać:
http://www.theindiestone.com/community/viewtopic.php?f=20&t=6669
Słyszeliście Panowie cokolwiek o grze z linku? Z czym to się je? ;)
https://www.gry-online.pl/gry/iron-front-liberation-1944/zb2ccc#pc
Wczoraj dodany gameplay.
Wygląda tak jak można by się podziewać. Mod do army.
http://www.youtube.com/watch?v=zNVGdqSmxJM
Dokładnie, to nawet na początku był mod do Arma :P Ale wygląda ok...
Do samej ArmA jest już coś podobnego:
http://www.armaholic.com/page.php?id=12465
Bone -> Aaaa! Pamiętam jak dawałeś info co do tego moda i nawet pamiętam screeny!
(jak oglądałem screeny z tej "nowej" gry, to cały czas mi chodziło po głowie, że już je gdzieś, kiedyś widziałem :P)
Jak wrócę do chaty to obczaję ten gameplay.
Fajny gameplay z I44... Ale Madkongo powiedział że woli grać w CWC :( :P
http://www.youtube.com/watch?v=sWqwH6RjEuY
W sumie nawet bym sobie zagrał w I44. Można by stestować ACRE, jeśli jest taka możliwość, bo I44 to chyba jedyny mod, z którym ACRE ma sens. Mogę osobiście na dzisiaj wieczór mieć ściągnięty I44.
Nie widzę sensu zwoływania takiej akcji w tygodniu. I po co się interesować ACRE?
Największą wadą I44 była celność AI, zastanawia mnie czy coś zmienili, czy może Zeus coś by poprawił.
W I44 to by się fajnie grało w... 20 osób ;p
Zostało jeszcze sporo coopów do CWRa :]
I po co się interesować ACRE
Głupie pytanie. Obejrzałeś filmik to powinieneś sam sobie odpowiedzieć.
hm... mięsny jeż, mięsny jeż, ty go zjesz, ty go zjesz....
W bonusie Apacz rodem z BF3: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BcTDwJcO_os
Iron coś tam Liberation - powinni to sprzedawać za 10 zł. Żenująca nakładka na Arme 2 z nowymi loading screenami.
[177] OMFG
Panowie, miło było was znać:
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=24276
Czas załączyć Zomboida i przygotować Lobotomizera...
Taki link , który przynajmniej mnie, dość mocno interesuje: http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,2488.0.html
Zdecydowanie o most za daleko...
Bone pwning them puttos
Obszerny materiał na temat Carrier Command (wiem - who fuckin' cares) - http://www.ceskatelevize.cz/porady/1095870977-game-page/212563242600003/?clanek=941
+ test fizyki http://www.youtube.com/watch?v=2LcBWh-3-38&feature=player_embedded
Wygląda to bardzo fajnie i się nie tnie ;)
Wczorajsze "A bridge too far". Obejrzałem powtórkę, na początku walczyliśmy tylko z jednym gościem...
SKOT FTW! -->
Ale kiedy przekroczyliśmy most to reszta zdecydowała się pomóc. To była największa bitwa w Wargame jaką graliśmy :]
Drugi filmik z Iron Front:
http://www.youtube.com/watch?v=PHmeVkXHHeE&feature=player_embedded
Może wygląda jak ArmA2 ale np. mapa robi na mnie wrażenie :) Dobry single? I chyba animacje trzymania broni są inne...
Ale ta gra wciąga. Niby prostacki odwrócony tower defense, ale czuję się jakbym grał w złotej erze Amigi 500 ;)
Garbol o 4 się śpi, a nie głupoty pisze :P