Mogliby coś zrobić żeby gra działała w miarę godnie na nieco starszych komputerach...
Wkradł się mały błąd w zdaniu "Od startu wersji beta we wrześniu 2001 roku". Proszę poprawić datę. :)
Od startu wersji beta we wrześniu 2001 roku chyba 2011 ;)
Czytam dalej i własnym oczom nie wierzę jak można tak ułatwić rozgrywkę... to ma być gra dla casuali? o_O
Mnie z kolei zaczyna już to irytować. Ciągle coś zmieniają, poprawiają, ciągle coś twórcom nie pasuje, próbują ulepszać i ulepszać swoje dzieło.. męczą się z tym jak stara baba z okresem. Rozumiem że chcą wydać grę w 100% porządną ale w końcu przedobrzą z tymi ciągłymi zmianami bo "co za dużo to nie zdrowo". Mogliby ukończyć już swoje prace i w końcu wydać grę a nie ciągle "podstawiać nam kiełbasę pod nos i zabierać".
Młotek -> Nawet gra w Diablo II na poziomie normalny to dupa nie gra... Gra zaczyna się od poziomu Koszmar, więc co za różnica czy poziom normalny będzie łatwiejszy. Co do identyfikowania przedmiotów to w sumie dobre rozwiązanie bo męczy te zbieranie zwojów. Kamien jordana nie został usunięty, a po prostu przesunięty na pasek, co daje identyczny efekt. Co do zmiany umiejętności to po co komu był ten kamień do "zmiany drzewka", dobrze że można je zmieniać w dowolny momencie, ponieważ chodzenie do miasta w celu zmienienia JEDNEJ umiejetności to kpina.
OGRANICZENIE WYPADANIA MAGICZNYCH PRZEDMIOTÓW wiec jakie to ułatwienie? Mocne utrudnienie i to mnie cieszy. Zwiększenie żywotności bohaterów, ale za to zwiększone obrażenia potworów. Jedyne zastrzeżenia mam do braku udziału ksiąg, czy nie będzie tak, że po chwili wszyscy będą mieli już upgrade MAX u kowala i jawelera. Zwiększenie liczby potworów to daje sie zauważyć, trzeba więcej sie namęczyć.
A poza tym grałeś w ogóle w bete, że mówisz że takie proste to Diablo III?
MrAks ---> No własnie nie do końca. Jest więcej potworów, mają one zwiększone obrażenia, ale różnica jest widoczna gołym okiem. Po raz pierwszy w historii bety przeleciałem przez ten akt jak burza, nie zastanawiając się nawet nad tym, ile energii tracę. Wygląda na to, że Normal w D3 ma po prostu pełnić rolę Easy, coś w sam raz dla casuali do jednokrotnego ukończenia przygody - w końcu dodatkowy poziom trudności (Inferno) zobowiązuje.
Upgrade rzemieślników faktycznie jest szybki. Nie wlazłem drugi raz do katedry a kowal już miał cztery poziomy nabite. Gdybym nie kupił wcześniej sprzętu, pewnie udałoby się go wykwalifikować szybciej.
Kamień Jordana - nie ma czegoś takiego w Diablo III :) Jest Kociołek Jordana i został on usunięty. Pozostał natomiast Kamień Przywołania, któremu po prostu zmieniono nazwę na Town Portal.
"(...) testerzy zgłosili ponad pięć tysięcy różnych błędów – oczywiście część z nich się powtarzała (...)" - jeśli "różnych", to raczej nie mogły się powtarzać...
Coraz bardziej przerażające zmiany wprowadza Blizzard do Diablo III.
Na prawdę coraz mniej mi się to podoba i coraz mniejszą mam ochotę na tą grę.
Kruk... zamiast robić gierke na starsze kompy dla kilku tysiecy graczy którzy mają sprzet z lat 90 chyba jeszcze wole chyba jednak żeby gra była dla kulku milionów którzy zdążyli uzbierać i kupic NORMALNY komputer.
Młotek -->Czytam dalej i własnym oczom nie wierzę jak można tak ułatwić rozgrywkę... to ma być gra dla casuali? o_O
Oczywiscie :P casuale najwiecej kasy generuja :P dla nolajfow zostaje poziom inferno :P Czasy gier wymagajacych minely bezpowrotnie :P
Osobiscie ciesze sie na zmiany, bo od poczatku wiekszosc z tych rozwiazan wydawala mi sie dziwna.
@ Kruk
Wymagania przeciez nie sa kosmiczne...
@ madguy
Slowo "roznych" w tym kontekscie jest uzyte poprawnie - zdanie jest w porzadku.
U.V. Impaler -> Oj tam, oj tam LITERÓWKA xD.
Hm, możliwe, ale i tak na normalnym poziom trudności sie nie skończy grę w diablo, a przynajmniej nie bedzie człowiek pełen usatysfakcjonowania.
Trochę do kitu z tą identyfikacją przedmiotów. Teraz będą się identyfikować same, jeśli dobrze zrozumiałem, bez żadnych zwojów czy umiejętności.
Mam wielką nadzieję, że poziom Inferno będzie dostępny od samego początku. W dwójce kolejne poziomy odblokowały się dopiero po przejściu gry na niższym poziomie, a że gra była bardzo długa i pod koniec strasznie nudna i monotonna, to kompletnie mi się nie chciało grać kolejny raz na wyższym poziomie. Boję się, że trójka będzie jeszcze bardziej monotonna - wszystko można zrobić w dowolnej chwili, nie trzeba nawet zbierać przedmiotów, bo same się zbierają. Czyli gra ograniczy się praktycznie do klikania na potwory.
kamilaskamilas -> Tak samo jak w Diablo II sie odblokowywało poziomy trudności, tak samo sie odblokowuje w Diablo III. Mało tego - poziom HARDCORE też jest dostępny po ukończeniu kampanii.
punkty żywotności HP to jest Health Point nie Hit Point ;)
Hit point to także punkt życia.
Trochę do kitu z tą identyfikacją przedmiotów. Teraz będą się identyfikować same, jeśli dobrze zrozumiałem, bez żadnych zwojów czy umiejętności.
Wytłumacz mi, czemu do kitu? Przecież zwoje identyfikacji były prawie za darmo w D2, a zajmowały tylko miejsce w ekwipunku.
Turminure - wiesz, jakoś mi nie pasuje, że tępy Barbarzyńca, który pojęcia nie ma o magii, będzie mógł sam bez problemu identyfikować magiczne przedmioty. Zbieranie zwojów, lub pokazywanie przedmiotu znawcy, który go identyfikował, było dużo bardziej klimatyczne. Dlatego właśnie boję się tej nudy i monotonii, która była już w D2, ale która teraz wydaje się jeszcze bardziej prawdopodobna z powodu ograniczenia gry do samej walki.
MrAks - no to dupa trochę. Może znajdzie się jakiś mod, który te poziomy odblokowuje od razu. Czemu nie może być tak jak w Hellfire, gdzie każdy poziom jest dostępny od razu? Czemu mam usypiać z nudów, tracąc czas na łatwy poziom, żeby dopiero po całej grze zagrać znowu na trudniejszym?
uvi - to wczesniej w becie miales jakies problemy? rotfl... i dlaczego mowisz, ze nie ma kamienia jordana w d3 jak jest? :) http://us.battle.net/d3/en/item/stone-of-jordan
U.V. Impaler ----> Jak jesteś betatesterem to zgłaszaj te uwagi w kwestii powtarzalności poziomów. To dość kluczowy element całej gry.
Z resztą zmian nie ma co się spinać. Jeszcze z 5 razy zmienią koncepcję.
A wogóle wiecie kiedy Blizzard wypuści D3 ?
Kiedy Chuck Norris im na to pozwoli :)
Zmiany jak widzę pod konsolową grupę odbiorców - łatwiej i szybciej a przy tym mniej klikania i kombinowania.
@Mellygion
To już było od dawna wiadome, że ta seria przestanie być ekskluzywnym tytułem na PC. Gdyby nie ciągłe dorabianie, przerabianie gry tak aby konsolowi gracze sprostali jej, to pewnie już w tamtym roku byśmy ją mieli. Ale jak widać Blizzard stał się kolejną firmą pazerną na kasę i tyle.
@Mellygion & @TKWN - Dark Souls wyszło by na PC już dawno temu, jednak proces przystosowania tytuło do graczy pecetowych zająłby zbyt dużo czasu. Dobrze, że jego twórcy nie są pazerni na kasę.
wiesz, jakoś mi nie pasuje, że tępy Barbarzyńca, który pojęcia nie ma o magii, będzie mógł sam bez problemu identyfikować magiczne przedmioty.
Imo identyfikowanie z książek/zwojów jest bardziej nieklimatyczne. A chodzenie co chwila do miasta, często daleko od TP, tylko z tego powodu, że coś wypadło to zbyt duża strata czasu.
No i skąd pomysł, że barbarzyńca musi być tępy? W D2 było kilku barbarzyńców, którzy sprzedawali magiczne przedmioty (których z pewnością Decard Cain im nie identyfikował...) i ani przez moment nie pomyślałem, że są tępi.
No dobra, ale chyba to nie jest normalne, żeby każdy mógł zidentyfikować rzadki, unikalny przedmiot? Miałem na myśli, że barbarzyńcy raczej nie znają się na magii, więc taka zdolność mi u nich nie pasuje. Co innego magowie, czy czarodziejki, ale nie jacyś wojownicy. A w zwojach było zawarte zaklęcie identyfikujące, to nie była instrukcja ,,zrób to sam" :D
No dobra, ale chyba to nie jest normalne, żeby każdy mógł zidentyfikować rzadki, unikalny przedmiot? Miałem na myśli, że barbarzyńcy raczej nie znają się na magii, więc taka zdolność mi u nich nie pasuje. Co innego magowie, czy czarodziejki, ale nie jacyś wojownicy. A w zwojach było zawarte zaklęcie identyfikujące, to nie była instrukcja ,,zrób to sam" :D
Też tak uważam, dlatego też nie zamierzam grać w diablo. No nic, pozostaje nam czekać na symulator życia barbarzyńcy w krainie fantasy. W którym nie pójdą na tak rażące uproszczenia.
Tak w ogóle to dlaczego barbarzyńcy nie muszą nigdy chodzić do kibla? Piją tyle tych eliksirów i co ? Pompa nie ciśnie?
Co innego magowie, czy czarodziejki to można wytłumaczyć tym że magicznie wydalają, ale nie wojownicy
Mi po prostu chodzi o to, że dwójka była bardziej rozbudowana, a pod koniec zrobiła się bardzo nudna i miałem już dość. Jeśli tu mam tylko klikać na potwory, a cała reszta automatycznie będzie się sama robić, to ta gra zrobi się nudna już na samym początku. Chyba wolę zagrać znowu w dwójkę, zamiast kupować nudną grę, która zamiast rozwijać pomysły z poprzednich części, likwiduje je i upraszcza, pozostawiając monotonny trzon. Dodatkowo będzie banalnie prosta, bo żeby dostać możliwość gry na trudniejszym poziomie, najpierw trzeba ją przejść na łatwiejszym. Zanim tam dojdę, to chyba zasnę.
@autor - punkty żywotności HP to jest Health Point nie Hit Point ;)
mylisz sie, konwencja pochodzaca jeszcze z 1. wersji D&D nakazuje nazywac to hitpoints
annihiluzz ---> Tak, problemy. I nie oznacza to, że ginąłem na potęgę (prawdę mówiąc, nigdy nie zginąłem), ale przy walkach z czempionami zdarzały się sytuacje, w których pilnowałem ubytku HaPeków. Choćby po to, by łyknąć miksturę. W "10" przestałem, bo nie było potrzeby. A kamień? OK :)
Marder ---> Popatrz na te mapki w tekście - tego się nie da naprawić. Mapy są zbudowane z większych segmentów i dzięki temu jakoś wyglądają - lochy w katedrze sprawiają wrażenie bardzo rozległych. W poprzednikach można było popuścić wodze fantazji, bo mapy były tworzone w zupełnie inny sposób.
No tak, wszystko ładnie pięknie, tylko kiedy premiera? :P Czekać się już odechciewa.
grasz w demoniczne gry komputerowe? diabolo? dragonesrang? pokemony? wiedz, że coś się dzieje !!!
Rzygać się chce newsami o diablo 3 ..... nic tylko jakiś trailer lub inna głupota, która i tak już mało kogo interesuje .... takie odwlekanie premiery super pomysł gratulacje dla twórców DNO !
U.V. Impaler ----> Tak wiem. Mi akurat takie duże rozległe sale w podziemiach się podobają bo są bardziej klimatyczne niż wąskie i klaustrofobiczne pomieszczenia. Myślę, że Twoje odczucia podyktowane są ciągłym wałkowaniem tej krótkiej bety i wciąż tych samych lokacji. W pełnej wersji wiele przejdziesz i wiele zobaczysz za nim ponownie powrócić do tej konkretnej katedry.
skoro ciągle dokonują takich dużych zmian oznacza to, że sami nie wiedzą co chcą z tą grą zrobić.
Kij w tylek blizzardowi !
i tak kupie w dzien w premiery :P
[url=http://s7.gladiatus.pl/game/c.php?uid=218158]Moja sexi fotka nago[/url]
Błąd w artykule w linijce "łatwiejsza rozgrywka na Normalu.". Powinno być raczej "trudniejsza" ;)
Patrząc na te obrazki to nie wygląda to ładnie, ale oby się ładnie grało.
Beta Diablo 3 na Allegro: http://allegro.pl/diablo-3-beta-i2089375302.html?source=oo
60zł za bete!, to już dla prawdziwych hardcorów:).
Początkowo klucze chodziły po setki euro. 60zł to tanioszka.
Świetne ! Jak dla mnie super zmiany , gra nie będzie ograniczać się tylko do walki i sprzedawania w terenie, powroty do miasta mają swój klimat i to jest świetne, nie wiem dlaczego nie którzy sądzą że są to przerażające zmiany.
Cytuje "trening rzemieślników za pieniądze, bez udziału ksiąg" to się tyczy tylko pierwszego poziomu trudności i maksymalnie 3 albo 4 poziomy można wbić za same pieniądze przynajmniej tak jest w becie.
Usunięcie Mistyczki to dobry pomysł, lepiej żeby ją dopracowali i wydali w dodatku.
Cytuje "znów można przełączać je w dowolnym momencie" dobry pomysł ale przydał by się tutaj chociaż jakiś cooldown przynajmniej 30 sekund po zmianie , z tego co wiem w becie teraz tak jest to ustawione oby się to zachowało.
Cytuje "zmniejszenie roli białych przedmiotów, niemożność ich rozkładania na surowce" Tutaj też jest dobre posunięcie moim zdaniem , Dzięki temu wartość złota na AH się podwyższy i przy okazji ludzie nie będą tracić czasu na podnoszenie właśnie tych "śmieci".
[1] no właśnie mogliby dać jakieś ultra low, choćby na najniższych się dało zagrać na starym sprzęcie, nie zamierzam kupować nowego kompa specjalnie pod tę grę
Salado moze rusz swoje tluste dupsko i poszukaj na smietniku , na pewno znajdziesz lepszy sprzet niz masz teraz .
zamknij dupe głąbie
asdfsfa
"Od startu wersji beta we wrześniu 2011 roku, testerzy zgłosili ponad pięć tysięcy różnych błędów – oczywiście część z nich się powtarzała."
Jak mogą się powtarzać różne błędy??:P
grałem w jedynke i 8 lat w drugą część na batle .Jedyna gra która mi wyrwała z zycia kawał czasu .Były Neverwinter ,Oblivion, Gotic ,Dragon Age i jeszcze par świetnych gier które ukończylem ,ale na Diablo 3 czekam jak cholera ,jak na nic w świecie .Gra będzie swietna i niema co biadolić bo na pewno będą żeczy co nam będą pasować i co nam nie będą pasować.
Wymienie sie kluczem PoE za d3, albo zamienie kontem na powiedzmy miesiac. pisac
tak długo czekamy ;( ;(