Ile te demo będzie zajmowało miejsca?
Filip>> dla mnie ważne zassysanie przez Origin 20GB na słabych łączach jest to katorga
A czy to takie ważne ile zajmuje miejsca, dla mnie ważne jest to że jest i dodaje dodatki do mass effecta 3
więc użytkownicy pecetów i PlayStation 3 powinni sprawdzić za jakiś czas Origin oraz PlayStation Store.
Nie mam żadnego cholernego Origina!
W ciągu kilku godzin powinna się pojawić w internecie. Orgina nie potrzeba bo wystarczy wpisać w google i samo się znajdzie :)
strona glowna Amalur jest obecnie niedostepna i zapewne ze wzgledu na demo trwaja jakie prace na stronie. Origin pewnie bedzie wymagany nie tyle do sciagniecia co uruchomienia gry. Steam lubie ale Origin to scierwo straszne i nie wiem po co EA meczy tym graczy. jakby mieli szanse wygrac ze Steam...
@Murabura [ gry online level: 31 - Pretorianin ] nie tyle chodzi o wygrana, ile o nieplacenie Valve za Steamowa premiere i dystrybucje.
@Drau
zgadza sie ale gracze majac do wyboru wersje ze Steam lub Origin wybiora w 90% przypadkow to pierwsze. EA i tak wyszloby na swoje sprzedajac na Steam.
Murabura a po co pozwalać innej firmie zarobić skoro można to zrobić samemu??
Zresztą w pewnym sensie EA wygrało, na steamie nie ma Dragon Age 2, Battlefielda 3 i sądzę, że Mass Effect 3 też się tam nie pojawi. Dzięki temu EA ma dodatkowe wpływy a Valve nie co można uznać za zwycięstwo EA.
Nie ździwcie się jak wyskoczy komunikat. Niestety nie wydamy w tym regionie gry Kingdoms of Amalur: Reckoning. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności. :P
Mass Effect 3 będzie wymagał Origina
spoiler start
http://www.cdaction.pl/news-24477/mass-effect-3-wersja-pc-bedzie-wymagala-origina.html
spoiler stop
Założę się, że dzisiaj na Orisyfie nie będzie dema :P
Na pc nie bedzie dema wcale;)
i gold nie jest konieczny ,kumaci wiedza ocb;)
dmcNero92
Ojej aleś ty mądry, bo plik z neta umiesz ściągnąć BRAWO !!
Jednak NIE, twój blask przyćmił kretyński tekst co do wersji pc, więc jednak jesteś frajerem.
Oj oj kaszanka sie pomylilem ;)
pobrac to kazdy umi wgraj go na konsole;] to pogadamy
btw kaszanka super poziom prezentujesz ,frajera nazwij siebie(kolegow jak pozwola) ,a potem spojrz mi w oczy i sprobuj czym kolwiek zaskoczyc;) i nie sap ;]
dmcNero92, demo gry pojawi się na PC. Nie mam pojęcia skąd takie głupoty wytrzasnąłeś...
Inmedio +1
bo byl news o demach i teraz zauwazylem [AKTUALIZACJA]
my bad jednym slowem
swiezo z
Kingdoms of Amalur: Reckoning na FB:
For all those asking about when the PC and Playstation downloads will become available, we have no new information. We are simply waiting on the platforms to update and will keep this page informed on when the demo is live. Thanks for your patience and interest.
dmcNero92
Za to twój poziom jest bardzo wysoki, używasz stwierdzeń typu "kumaci wiedza ocb" czy wielkie mądrości "pobrac to kazdy umi wgraj go na konsole;] to pogadamy" co samo w sobie jest wywyższaniem się nad innymi, równie dobrze mógłbyś napisać, że ludzie są nie kumaci, czyli co, no idioci nie.
Więc albo sam nie wiesz co piszesz albo masz za małe iq aby stwierdzić, że lepszy w swych wypowiedziach nie jesteś, pomijając żenującą składnię, piszesz jakbyś miał żółte papiery.
demo wreszcie pojawilo sie na Origin i wazy 2.8gb. na poczatku wolno pobiera ale zaczelo sie rozkrecac i osiaga 3/4 predkosci mojego lacza.
a tak sory zapomnialem dodac ze sciagam przez aplikacje a nie stronke.
Jezu, ale ten origin jest udupiony. Muszą się jeszcze sporo nauczyć od valve.
Dlaczego jeśli wrzucam w wyszukiwarkę "Kingdoms of Amalur" wyświetla się strona produktu, ale nie ma żadnego odnośnika do wersji demonstracyjnej?
Jedynym plusem tej aplikacji jest to, że gry wydane w Polsce można sobie (po ich zarejestrowaniu) ściągnąć w wersji oryginalnej.
kaszanka ;* :P
http://store.origin.com/store/​ea/en_US/html/​pbPage.play-free-games-en_US ;)
2.8GB troche sporo na DEMO:D
"leci pełnym łączem"
Eee tam... 2,3 MB/sec to nie full force. Ale i tak nieźle.
ostatnie 30s zostalo wiec zycze wszystkim milego grania. obym nie rozczarowal sie ta gra bo mialem i nadal mam co do niej spore nadzieje i oczekiwania.
ja to się zajarałem tą grą jeszcze jak się dowiedziałem że powstaje nowe rpg i wstępnie nazywa się "project Mercury" wszyscy mysleli jeszcze że to będzie sc-fi rpg, tak więc jeżeli gra będzie sredniawa to prawdopodobnie więcej nie będę się hypować przed recenzją każda nowo zapowiedzianą grą
a jednak sama gra będzie dostępna na steamie
http://store.steampowered.com/news/7175/
no i samo demko także pojawiło się na steamie, tylko na razie wyskakuje że serwery zajęte
steam://install/203970
Co do Dema to skoro jest tylko na Origin, to jestem pewien, że niedługo pojawi się w internecie ;] Chłopaki mają swoje sposoby na umieszczanie takich rzeczy w sieci ^^
będzie po angielsku to samo tyczy się Mass effect 3 a tak narzekaliście na cenege
Zagrałem demo , BUHAHAHAH ludzie to gra z 2005 roku , aż nie uwierzyłem.Gra prezentuje się gorzej niż fable 2
Grafika ssie straszliwie, ale gra się całkiem przyjemnie. Wygląda na to, że będzie to bardzo rozbudowany tytuł na wiele godzin. Generalnie mnie to przypomina skrzyżowanie Fable z Darksiders, czyli nie najgorzej.
Obawiam się jednak, że przy tej ilości zaległych gier, których jeszcze nie udało mi się przejść, i przy zbliżającej się premierze ME3, odpuszczę sobie ten tytuł.
Jutro sprawdzę jeszcze jak to wygląda na PS3. Na stówę padem gra się wygodniej.
marcex1 ME3 będzie po polsku
kokikoki ... kolejny bęcwał, dla którego w grach rpg najważniejsza jest grafika...
moje wrazenia po grze sa bardzo pozytywne. fajny klimat, ciekawa walka, rozbudowana customizacja postaci itd. graficznie odstaje od dzisiejszych standardow ale podoba mi sie jej styl artystyczny. tak jak slusznie wspomnial TobiAlex to nie ona jest najwazniejsza w RPG. jak dla mnie grafika ma pomoc budowac klimat i to sie swietnie udalo w Reckoning. oczoyebne wodotryski to tylko zacheta dla malolatow i ludzi prostych gdy gra nie ma innych argumentow aby sie wybronic. jedyne co nie podoba mi sie w grze to kamera. od pierwszych gameplayow martwilem sie o to jak bedzie sie sprawowala. jest srednio. za plecami, podczas eksploracji jak dla mnie zbyt bliska, podczas walki nie zawsze oddala sie tak jak powinna przez co mozna latwo dostac cios w plecy jesli sie nie rozglada myszka itp. mozna bylo rozwiazac to lepiej. nie przycmiewa to oczywiscie caloksztaltu i z niecierpliwoscia czekam na premiere.
Mi tez demko sie spodobalo, chociaz mam pare zastrzezen. Gra jest mocno zabugowana(po stworzeniu postaci i omijaniu filmikow, moja postac przez chwile biegala bez glowy), dodajac tez "artefakty" pojawiajace sie w miejscu smierci przeciwnikow... A gierke napewno sobie kiedys kupie, jak bedzie w jakies ciekawej promocji :)
TobiAlex -->
Najważniejsza może nie (z tym RPG też bym nie przesadzał), ale to trochę wstyd by gra segmentu A+ dużego studia, wydawana przez wielkiego wydawcę, w którą zainwestowano pewnie potężną kasę, wyglądała gorzej niż pierwszy Fable. Widziałem ładniejsze gry niskobudżetowe. O ile otoczenie da się przeżyć, to postacie (zarówno główny bohater jak i NPC-e) wyglądają gorzej niż żołnierze w RTS-ach. No na litość boską to się nie godzi.
Inna sprawa, że większość RPGów, w tym te klasyczne (Baldur's Gate, Torment, Fallout, etc) była dopracowana graficznie i do dziś nie straszy, więc argument, że w erpegach grafika nie jest ważna jest mocno nadużywany i nie ma wielkiego pokrycia w rzeczywistości.
Dziwi też niemy główny bohater, w czasach gdy ten sam wydawca wypuszcza na rynek w pełni dubbingowane MMO.
Babole w wyświetlaniu grafiki pominę w nadziei, że w pełnej wersji ich nie będzie.
No i o co chodzi z tymi opcjami dialogowymi? Czemu raz wyświetlane są a la Mass Effect, a innym razem jako zwykła lista?
Możliwość oddalenia kamery to też w tego typu grach standard.
Murabura -->
"oczoyebne wodotryski to tylko zacheta dla malolatow i ludzi prostych"
Tego typu sądy zwykle są domeną małolatów i ludzi prostych.
Ale się podniesie ściągalność Originu.
Sam w zyciu bym tego programu nie zainstalował, gdyby nie ciekawość jak wygląda KoM.
A jak już zainstalowałem, musze powiedzieć, że program Origin zaskoczył mnie dośc pozytywnie. Jest ok, przejrzysty i komunikatywny, nie swpoalnai systemu jak Steam (chyba).
A gra się na razie ściąga, pewnie spróbuje odpalić jutro, po powrocie z pracy,
ukonczone demo, udało mi się ukończyć dwa questy nie mozna zbadać niemal wszystkiego, ale chyba brakowało lochu , zamknięty obszar jest kilka zgrzytów.tzn bugi
gra jest dość otwarta, miłe walki i ciekawe odmiany NPC i potwory oraz sporo questów - ę - i ogólnie to ciekawy świat gry, liczne umiejętności i bardzo otwarte progresji klasy ,okolo 2 godziny przechodzilem po zakończeniu intro / nie ma za dużo, aby ocenić grę, ale podobało mi, piszemy petycje o spolszczenie
Wtf ? skończyłem demo obejrzałem końcowy filmik i mimo informacji o dodaniu przedmiotów obu nic nie przypisało do konta. Ta sama nazwa konta login i hasło co w mass effect 2 i forum Bioware.
koobon>> sorki nie potrzebnie jęczałem dodało. A to że gra nie wyszła się nie oznacza że nie będzie :P
gothmok -->
"i nic mi nie dodało mimo informacji że dodało"
Que?
Przecież demo odblokowuje przedmioty do pełnej wersji KoA i ME3, a żadna z tych gier jeszcze się nie ukazała. Skąd zatem pomysł, że, cytując, nic nie dodało?
marcex1 -->
piszemy petycje o spolszczenie
Nie wiem jakim językiem się posługujesz, ale polski to to nie jest. Powinniście (kimkolwiek jesteście) pisać petycje o przełożenie na język chińskich botów.
Gra wizualnie podobna jest do Fable, teraz rozumiem te ciągle porównania w serwisach, oraz Torchlight.
Grafika jest dość "toporna" z jednej strony wynika to z przyjętej konwencji (i to nie minus) z drugiej świat jest zbudowany z dość malej liczby szczegółów, aczkolwiek tekstury (średniej rozdzielczości) i blur (dyskretny) spełniają swoją rolę.
Mechanika gry jest dość atrakcyjna, walki wyglądają efektownie i angażują palce, ale nie ma się wrażenia że cała para poszła akurat w ten aspekt.
Menu jest wybitnie konsolowe i przypomina układem i prostotą te z DA2.
Gra posiada crafting i tyle o nim można powiedzieć, w tej materii to nie wynalazek ale już chyba mus.
Świat jest "pół-otwarty", co prawda to wciąż "tunelówka" nawet na otwartym terenie, ale nie ma się wrażenia ograniczenie 6 m w lewo i 6 w prawo bo jest dużo "polanek" pozwalających jako tako na swobodę. Zaniepokojenie mogą tylko budzić "jaskinie", są potwornie standardowe - kilka korytarzy, wrogowie "zasłaniający" skrzynki z lootem, tudzież roślinki a na końcu wyjście. Mam nadzieję że gra nie poszła w kierunku ciskania graczem po coraz to bardziej zakręconych wielopoziomowych wygenerowanych dungeonach aż do jego uśpienia.
Warstwa dźwiękowa i tu znowu nieodparcie nasuwa się skojarzenie z Fable.
Tyle moich obserwacji po czasowo ograniczonym demie (prolog i dotarcie do pierwszego "ważniaka nie wliczone, swobodna eksploracja to już zegarek w ręku... czy raczej menu).
Czy skłonny bym był kupić tą grę? Nie, nie na dzień dzisiejszy, nie sprawia wrażenia "must have", to po prostu wyglądająca na porządną gra, w którą będzie ciekawie zagrać lecz bez poczucia straty jeśli się jej "tu i teraz" nie zamówi. A ponieważ nie wygląda na to że będzie posiadała polską wersję językową tym bardziej nie podsyca zainteresowania (rodzimy język w grze to wygoda).
ps.
Cecha charakterystyczna gry - SKRZYNKI, wszechobecne stosy skrzyń, ale jak najbardziej zniszczalne :D
koobon sorki, ale to jest pełnokrwisty rpg w każdym znaczeniu tego słowa. Gra dużego studia? To ich pierwsza gra (szefem studia jest były gracz ligii amerykańskiej, 38 w nazwie studia pochodzi od numeru jaki nosił na koszulce). Grafika wcale nie jest zła, po raz kolejny jest to pewien styl graficzny. Po drugie - to dobrze, że skupili się na zadaniach, świecie, fabule a nie tylko na grafice.
dobra pograłem troche i jestem na tak! Jak dla mnie to jest własnie połączenie Darksiders (stylistyka, walki i qte finishery), Gothica (topornosć postaci, gui, animacji i kamery, jest za bardzo swobodna i miotająca) i jakiegokolwiek kompletnego cRpga (są main questy, side questy, guild questy i task questy; jest bogaty codex/lore; w kwestii levelowania - mamy swoiste perki tzw. lorestones, skille w rodzaju lockpikingu, kowalstwa, alchemi etc., no i zdolnosci; mapa swiata wydaje się całkiem spora)
na pewno kupię, rzeczy które są moim zdaniem irytujące są do poprawienia w patchach. jak na razie 8+.
aha i poniekąd demko już jest na psn
ciekawe czy im się to sprzeda, mnie te gra w żadnym aspekcie nie urzekła, walki trochę drętwe, niemy bohater, zupełnie nie zmusza do myślenia, jak na slasher za mało przeciwników, jak na RPG za prosta walka, tylko w trakie walki z dużym trolem musiałem zdrowie podleczyć a zupełnie się na walce nie koncentrowałem. Do tego powiały mnie błędy takie, że jak miałem właczony "postprocessing" w opcjach to oprócz menusów miałem czarny ekran , a przy blokowaniu tarczą (na padzie) postać blokowała się (musiałem klikać co popadnie żeby przestać blokować). Ekwipunek też mi się nie podoba, np. pokazuje że szata jest lepsza od pancerza, ale nie uwzględnia że jak mam szatę to nie mam "spodni" a napierśnik+spodnie dają więcej pancerza niż szata. Poczekam na recenzje, może gra będzie wielka, ale demo mnie nie przekonało.
Do tego wszystkiego jak widzę głównego antagonistę śmiejącego się obłąkańczo to gra od razu ma u mnie potężnego minusa.
@TeRiKaY - koło Darksiders to nawet nie stało, DS ma stylistykę jakby żywcem z komiksu, a tu jest po prostu pseudokreskówkowa. Walka i finishery też bez porównania słabsze.
ROJO poleca! Wiem, że niektórym by to wystarczyło, jednak by nie być gołosłownym - odpalam swoje wrażenia:
- przemiodna walka - płynna, dająca dużo satysfakcji, rozbudowana, stanowiąca ukłon w stronę graczy preferujących rożne style głoszenia prawdy (comba, przeplatanie, różnicowanie -> atak, wręcz + łuk + czar? MIAZGA!);
- przemyślany i rozbudowany system rozwoju postaci, honorujący graczy hybrydowych. W każdej grze tego typu pierdzieli się, ile to kombinacji można stworzyć, że będzie opcja kreacji bohatera marzeń - mam wrażenie, że dopiero Amalur jest w stanie tego dokonać. Nic nie jest dobitnie karane - wszystko urozmaicane. Raj dla cross-profesji + karty, perki, unlocki, buffy na każdym kroku;
- zaklinanie, tworzenie, alchemia, otwieranie zamków (klasyczne i magiczne) + wpływ na rozmówcę (perswazja, zastraszanie, itp.) jako doskonałe rozbudowanie przygody będącej z założenia action-rpg/H&S);
- świat nagradzający exploring (skrzynki, poukrywane znajdźki, itp., itd.);
- przyjemna grafika i perfekcyjne animacje walk (finishery, silent-kille, QTE);
- świetne połączenie starych, ogranych schematów z nowymi pomysłami (główny oręż, łuk jako broń dodatkowa, czar pod PPM, tarcza jako stały blok + uniki - wszystko intuicyjnie rozstawione, co ułatwia aranżację przeefektownych starć);
Mówiąc krótko - zapowiada się miód i mordor w jednym. Miodna, niezobowiązująca rozwałka z ciekawą fabułą w tle. Będzie w co grać, jak i z czego kręcić:)
FUCK YEAH!
Obawiałem się, że będzie to niewypał, ale zapowiada się interesująco. Powiew świeżości po Skyrim.
MORDOR!
@kęsik - wyłącz w opcjach "postprocessing" też miałem ten problem, i też mam HD5850
@koobon
nie siej zametu cytujac tylko wybiorcze fragmenty wypowiedzi. zauwazyles to co chciales i do tego sie ustosunkowales. pelne zdanie brzmialo tak:
"oczoyebne wodotryski to tylko zacheta dla malolatow i ludzi prostych gdy gra nie ma innych argumentow aby sie wybronic."
podkresle jeszcze raz:
"gdy gra nie ma innych argumentow aby sie wybronic"
jesli powiesz mi ze to nie jest prawda albo ze to argument malolatow i ludzi prostych to nie mam do ciebie wiecej pytan. na tej zasadzie sprzedal sie Crysis 1 & 2. gra sama w sobie nie jest zla ale nie oferuje nic nadzwyczajnego oprocz oprawy. z drugiej strony taki Battlefield 3 wyglada rownie imponujaco na PC a sprzedal sie glownie z powodu swietnego multi a nie tego jak wyglada.
ROJO -->
Aranżację przeefektownych starć utrudnia za to wisząca zbyt nisko kamera, "dzięki" której nie widzimy moba, który zachodzi nas z mańki.
TobiAlex -->
No dobrze, studio jest młode, ale zatrudnia gości, którzy w branży nowicjuszami nie są (ten footballista przecież gry nie robił). Co więcej tytułowi patronuje Big Huge Games i EA.
Nie twierdzę, że powinni się skupić na grafice ze stratą dla pozostałych elementów, ale ta gra naprawdę wygląda jakby powstała parę ładnych lat temu.
Doceniam wysiłek twórców i, jak pisąłem wyżej, gra zapowiada się na naprawdę fajnego action-RPGa. Tym bardziej jest mi przykro, że nie posiedzieli tych kilkadziesiąt roboczo-godzin dłużej nad oprawą graficzną, bo skoro włożyli w ten projekt tyle serca (a wygląda na to, że faktycznie chcieli go dopieścić i wyhajpować) to po co psuć efekt kwadratową oprawą.
Szczególnie postacie są fatalne (moby w God of War na PSP wyglądają lepiej) , bo otoczenie jeszcze jakoś daje radę.
Murabura -->
Po pierwsze, cytowany przeze mnie fragment nie zmienia znaczenia, jeśli dodać do niego resztę zdania. Jest tak samo tendencyjny i buraczany w formie, którą Ty przedstawiłeś.
Po drugie, czy w związku z tym, gra która posiada inne argumenty ma olewać oprawę graficzną?
I w końcu, powtarzam do usrania, nie żądam oczojebnych wodotrysków, ale byłoby miło gdyby grafika odpowiadała standardom początku drugiej dekady XXI wieku.
Jeśli mam spędzić kilkadziesiąt godzin gapiąc się na mojego awatara to chciałbym, by wyglądał przyjemnie dla oka.
To nie jest niszowy projekt w stylu, bo ja wiem - "Avernum", tylko duży tytuł mający na początku roku szturmować listy najlepiej sprzedawanych gier video.
koobon - Ja czegoś takiego nie odnotowałem. Wiem jednak, że luzie na to narzekają:(
Jestem strasznie ciekawy tej gierki.
Oj będzie się grało! A tym czasem pozostaje pograć w Demo.
2.8 GB to nie dużo.
Cóż, mnie się gra ogólnie podoba, mimo że jest sporo błędów, trzeba liczyć, że pełniak będzie bardziej bugfree. Niedługo złożę preorder.
Jedna rzecz za to mnie strasznie wkur%#@! Te debilne, beznadziejne pauzy po każdym walnięciu w przeciwnika. Wiem, że tak autorzy chcieli, tak samo jest w innych grach i tak dalej, ale mnie się to w ogóle nie podoba i nie mogę się za cholerę do tego przyzwyczaić. :/
Co do samego dema, to duży plus za fakt, że timer się zatrzymuje w momencie rozmowy z NPCtami. Byłem przekonany, że dalej będzie odliczało te 45 minut.
Skończyłem demo, wg mnie gra jest bardzo miłym tytułem, grafika jest ładna, urzeka swoją "cukierkowatością", walki są dość efektowne, tak samo efekty czarów, denerwujące jest kilka rzeczy vide celowanie z łuku, nie wiem może da się to zmienić, bo automatyczne celowanie jest moim zdaniem za dużym ułatiwieniem, ekran ekwipunku, dużo trzeba się naklikać, magia jest trochę zbyt potężna, czasem postaciom znikały głowy, a czasem zdarzyło mi się, że nie mogłem wybrać danego tekstu w trakcie rozmów, ale wiem, że te bugi które wymieniłem, pewnie znikną po premierze gry. Jakbym miał teraz oceniać wystawiłbym solidne 7+/10
Miał ktoś taki problem "Nie znaleziono punktu wejścia procedury GetLogicalProcessorInformation w bibliotece kernel32.dll". Z góry dzięki za opd.
Pograłem, i pierwsze wrażenia mieszane.
Spodziewałem się co prawda uproszczonego Skyrima... ale nie aż tak uproszczonego.
Grafika przypomina mi WoW albo Fable, walka jest ok, magia też, i niby wszystko jest, ale poziom szczegółowości świata, otoczenia ergo immersja w ogóle do Skyrima nieporównywalne. Skakać nie można, świat nie jest wypełniony setkami interkatywnych obiektów, jak zielsko do zbierania, ruda do wydobycia, krzesła do siadania etc. W Amalur od czasu do czasu mamy "kartony Hanki" do wjechania w nie, skrzynie do rozbicia, zwłoki do "zlutowania"... i to w zasadzie tyle.
Mimo, że gra nie ma w ogóle startu do serii Elder Scrolls w kategorii "heavy weight sandbox"... to i tak nie jest zła.
Myślę, że twórcy celowali bardziej w Darkness skrzyżowane z Fable niż Skyrima.