Na klawie powinno się grać jeszcze bardziej hardcorowo niż na padzie.
Dark unleashed nieprawda choćby z tego względu, że celowanie na klawie + mysz jest nieporównywalnie łatwiejsze niż na padzie.
Może wprowadzą dlatego jeszcze bardziej wymagający poziom trudności? Bym się nie zdziwił... ;)
@Asmodeusz - Gdzieś musiało mi to umknąć, ale może coś trudniejszego dorzucą do gry dla "prawdziwych hardkorów". ;)
[7]
Całkiem możliwe, najlepiej aby konsument myślał, że rządzi i kontroluje, a developer do niego się dostosowuje. To sprawdza się tez w innych sprawach...
[4]
Celowanie nie ma az tak duzego znaczenia. Ale powodzenia w szybkiej zmianie powolne chodzenie/chodzenie/bieg/turlanie sie uzywajac WSAD. Klawiatura nie jest analogowa, galka pada jest. Zakladam, ze przez dlugi czas wiekszym przeciwnikiem bedzie klawiatura niz potworki.
[5]
Ta gra ma jeden poziom trudnosci, ktory skaluje sie do gracza po kazdym zabiciu finalnego bossa.
Ehhh zarówno prasa jak i konsumenci łykają kampanię marketingową jak młode łabędzie. Gra jest już w trakcie konwersji lub nawet na jej ukończeniu. Wydawca chce zrobić szum dlatego ciągnie konsumentów za nosy i czeka aż zrobią kampanię za niego. Bo po co wydawać miliony $ jak można zrzucić całą robotę na niecierpliwych graczy?
Mogliby dodać trudniejszy poziom trudności myślę, że ja jak i wiele innych osób by to doceniło...
[8]
Pytanko - grales w DSa? Czy po prostu rzucasz tekstami nie majac pojecia o czym mowisz? A jak chcesz wyzszy poziom trudnosci, zglitchuj sobie Slevel na 720 zaraz przed NG+. Oczywiscie zrobiles to skoro chcesz jeszcze trudniejsza gre, mam racje?
EDIT:
yup, jak sadzilem, dziecko nie ma pojecia co pisze. Teksty w stylu "counter-strike moglby byc trudniejszy bo teraz jest dla mnie za latwy".
Jaki bulwers... Asmodeusz nie denerwuj się tak. Ja po prostu nie zniechęcam się szybko więc taki dodatkowy poziom trudności by mi nie zawadzał. Byłby po prostu małym urozmaiceniem i trochę absurdalnie trudnym, a zarazem i trochę śmiesznym trybem (umieranie co chwile xd). Widzę, że sporo godzin w DS masz już za sobą. Mam nadzieję, że grasz w niego nadal.
Pozdrawiam
Ja sie nie bulwersuje. Ja stwierdzam FAKT: nie masz BLADEGO pojecia o czym piszesz. W grze jest dynamiczny poziom trudnosci dostosowany do Slevel postaci. Nie mozna go utrudnic, gdyz nie ma paska "wybierz poziom trudnosci". Ale nie grales wiec nie wiesz. Wiec pieprzysz farmazony (co latwo zobaczyc po historii twoich postow).
A jesli chcesz gre trudniejsza od Dark Souls kup sobie Demons Souls. Ah tak, nie kupisz bo nie masz konsoli.
EDIT:
zreszta - powiedz mi JAK bys utrudnil gre biorac pod uwage ze na slvl720 praktycznie wszystko zabija cie na strzala? Ma tez zabijac uzytkownika przed kompem?
Byłby po prostu małym urozmaiceniem i trochę absurdalnie trudnym, a zarazem i trochę śmiesznym trybem (umieranie co chwile xd).
taa...bo Dark Souls już teraz nie jest absurdalnie trudne i nie umiera się co chwile...
Petycja petycją, ale ilu tych co podpisało grę kupi? Wiadomo, że petycja ma się dobrze dzięki zoorganizowanym akcjom Polaków, którzy gwarantem sprzedaży nie są. Trzymam jednak kciuki za dobrą sprzedaż. Kupujcie. Ja jak będę miał dodatkową kase to kij, może kupię. Choć ta gra interesuje mnie średnio.
Co do grania, na klawce będzie latwiej. O wiele prościej jest wycelować, łatwiej się ustawić postacią. Pod 0 ustwiamy to o czym pisze Asmodeusz, i mamy szybki i łatwy dostęp kciukiem lewej ręki. Na wsadzie to samo, można pod spacją i nie ma problemu. Szybki dostęp bez odrywania się od klawiszy kierunkowych jest? Jest! W dodatku dwa programowalne przyciski u myszy z boku do innych potrzebnych rzeczy i jest full wsparcie + del, end, page down, które są bliziuteńko. Entery, controle i shifty do akcji, w których sytuacja jest spokojna i mozna na pół sekundy oderwać się od klawiszy kierunkowych (Enter np. klawisz użycia). Tu zresztą też palcem małym można sobie łątwo konrolować wszyściuteńko.
Na klawie będzie łatwiej kogoś tu rozwalić, więc można wrzucić dodatkowy poziom trudności.
GRATULUJE TYM INTELIGENTOM NA FORUM, KTÓRZY CHCIELI BY WYŻSZY POZIOM, GRACZE LEDWO TO PRZECHODZĄ A TU JESZCZE ,WYŻSZY POZIOM.
Uhh co za dyskusja - tak czy siak jak to powiedział jedna z osób z gry-online (nie mam zielonego pojęcia gdzie - może to był jakiś post,):
Dark Souls nie jest tak naprawdę trudne - jak ktoś gra zawsze na hardzie to nie odczuje tutaj dużej różnicy względem innych gier (zapewne takich powalających na kolanach), prędzej można się tutaj doszukać elementów od których się odchodzi i które to tą grę utrudniają - jak chociażby to że można spaść z skarpy ,system savowania (ilość check pointów) itp.
taa...bo Dark Souls już teraz nie jest absurdalnie trudne i nie umiera się co chwile...
Taa ale tylko gdy gra w to konsolowy casual. Musiałem właśnie takiemu casualowi przechodzić grę w miejscach gdzie on ginął co chwilę. I co? Przechodziłem to z palcem w dupie, nie straciłem nawet połowy życia. Rzeczywiście cholernie trudne. Już bardziej musiałem się wymęczyć we Wiedźminie 2 na Mrocznym.
[13]
Jestes rownie glupi co [10]. Ale 3ci raz nie mam ochoty pisac tego samego.
[14]
DS jest nie tyle trudny bo AI wbija ci hedszota jak tylko sie wychylisz - ot testuje twoja cierpliwosc. Jak lecisz na pale - zdechniesz. Jak nawalasz przyciski na pale - zdechniesz. Jesli opanujesz dobrze timing atakow/obrony - mozesz przejsc gre na podstawowym sprzecie czy nawet uzywajac samych piesci - bo nic cie i tak nie trafi.
No, ale kolki jak [10] i [13] nie potrafia zrozumiec na czym polega trudnosc tej gry. Dla nich trudnosc = pasek z ustawieniem EASY, MEDIUM, HARD. Jesli chcesz trudniejszego DSa mozna to latwo zrobic - proponuje polamac sobie po 2-3 palce u kazdej reki. Wlasnie gra zrobila sie trudniejsza.
[16]
Jak wyzej - zalezy od gracza. jesli to typowy COD kiddie to sie nie dziwie ze ma problemy. Tak samo PCtowy Counter-Strike czy WOW kiddie sie zesra a nie przejdzie tej gry. Jesli ktos jednak gral w gry, gdzie trzeba sporo zapamietywac i uczyc sie na WLASNYCH bledach, to gra jest dosyc prosta. Jak grales kiedykolwiek w dajmy na to Raymana, Contre, ghosts and Goblins czy nawet Mario (zakladam, ze wiekszosc ludzi tutaj nawet glupiego mario nie skonczyla bo za trudne) to gra bedzie zjadliwa.
Zastanawia mnie,czy niektórzy piszący grali w ogóle w tą grę, z poziomem trudności tej gry ,mogą się równać tylko nieliczne gry na hardzie,czy też wyższym poziomie trudności.Mogę zagwarantować ,że gracze którzy grają dość często i mają za sobą wiele gier będą się z tym tytułem męczyć,a casuale,czy osoby grające na łatwych poziomach trudności jej nie ukończą,no chyba,że się naprawdę przyłożą.
[18]
Oczywiscie ze nie grali. Ten dzieciak z [10] co pieje "dajcie wiekszy poziom trudnosci" nie ma konsoli. Tak samo jak dzieciak z [13]. Rozmowa jak z slepym o kolorach.
Kam9111 --- widzisz, jesteśmy głupi. Jak buty, choć mój but akurat jest mądry, a to dlatego, że jest mój, nie wiem jak Twój.
A teraz dowcip:
Dlaczego Asmodeusz uważa, że granie w DS na klawiaturze nie jest łatwiejsze niż na padzie? Bo już grał na klawiaturze. Ahahahhahahaha.
Dobra, nie śmieszny.
Nie no, logicznie, że się będzie grało latwiej na klawie. TPP w gruncie rzeczy to jest przecież to samo co FPS, tylko kamera jest troszkę bardziej z tyłu, co nie? Jesli zaś twórcy w DS na PC nie przyśpieszą pewnych reakcji przeciwników i nie polepsza pewnych zachowań, to powinno być troszke latwiej z manewrowaniem sobie pomiędzy nimi. Już nie wspominam o walce dystansowej. To samo będzie natomiast jeśli chodzi o upadki, przeaści i pułapki. W tym elemencie nie powinno być różnicy.
PS: Bedą jajca jak rzeczywiście wydadzą jakiś poziom do odblokowania jako taki "gratis". Jakiś supermroczny czy coś takiego. Ale będa cyrki wtedy. Wcale to nie jest takie nieprawdopodbne i mi na przykład to jest sobie łatwo to wyobrazić. Nie wiem jak Wam?
To ja wam dodam poziom trudności:otóż ukończcie grę bez zażywania mikstur,a jak kto woli bez zgonu i taaada!
[20]
Jesli mam nerd rage to co najwyzej na moj team w WOT ktory wlasnie przegral 14:0. A z piotreksikiem nie ma co gadac bo ten koles jest specjalny, udowodnil to juz w kilku watkach. Koles tylko trolluje i pierdzieli takie farmazony ze glowa mala. Zreszta przeczytaj chociazby JEDEN jego post z tego watku - on ZUPELNIE nie wie o czym pisze. To tak jakbym odpalil, ze "fajnie gdyby w CODzie dodali 20 osobowe rajdy i epic dropy". Mam nadzieje, ze dodadza!
A Asmodeusz nadal prowadzi kurcjate...
Ale powodzenia w szybkiej zmianie powolne chodzenie/chodzenie/bieg/turlanie sie uzywajac WSAD
A co to za problem? Powolne chodzenie: W, chodzenie: trzymasz z wciśniętym shiftem, bieg: naciskasz caps lock, turlanie: spacja albo CTRL...Dodaj do tego sterowanie myszką i masz 10 razy większą precyzje ruchu niż na padzie no ale jak ktoś się urodził z padem w rękach i nie potrafi ogarnąć 5 przycisków jednocześnie rozlokowanych przy sobie jedną ręką to ma problem...Ale chyba nie ma takich graczy PCtowych...Konsolowcy mieliby problem...
[24]Dzisiejsze pady mają o wiele większą precyzje niż myszki.Zresztą nie tylko dzisiejsze,bo tak było już od wprowadzenia dualshock-a,po za tym wygoda grania jest o wiele lepsza.Zapewne niektórzy powiedzą ,że jestem wygodny i nie umiem grać ,czy coś w ten deseń,ale nawet grając w najbardziej hardcore`owe gry muszę mieć poczucie wygodnej i przyjemnej gry,nawet w strategie ,choć tu sprawdza się combo laptop+myszka.A i jeszcze taki hint ,na padzie jest z reguły więcej przycisków niż pięć.
[24]
Nom, bo oczywiste jest ze jedna galka ktora kontroluje wszystko (zaleznie od wychylenia) jest o wiele mniej precyzyjna niz 3 dodatkowe switche. No i oczywiscie jest mniej intuicyjna a i mniej dokladna. Bo te 8 kierunkow, ktore uzyskujesz z WSAD to wiecej jak pelne 360 stopni z galki. Dude, please...
I przy okazji, gram od ponad 20 lat, wiec prawdopodobnie dluzej niz polowa dyskutantow z tego watku zyje na tym swiecie. Wiec nie odpalaj glupot w stylu "urodzil sie z padem w reku" bo sie zdeka osmieszasz jak dla mnie. Proste pytanie: ile lat grales na konsoli, ile na PC/amiga (klawa+myszka). U mnie wychodzi okolo 10 konsola, okolo 20 klawa+mysz. U ciebie, panie "urodzony PCtowcu"? I jakie masz porownanie. Grales w te same gry zarowno na PC jak i konsoli? Bo ja przerabialem zarowno assassiny, mass effecty, batmana na obu i za kazdym razem bez wahania wybiore sterowanie padem. Przerabialem tez wiekszosc multiplat FPSow z ostatnich lat, tutaj mi obojetne czy mysz czy pad (chociaz gdybym mial bawic sie w progaming i zarabiac tym na zycie bylaby ty jednak mysz+klawa). A jak u ciebie. Chetnie poslucham jakim to jestes specjalista i ile doswiadczenia masz za swoimi slowami. Czy po prostu klepiesz aby klepac, jak te cepki u gory?
[25]
A i jeszcze taki hint ,na padzie jest z reguły więcej przycisków niż pięć.
Nie kłam. Ja widzialem pada na zdjeciu i wiem, ze maja mniej! O zobacz, ten pad ma cztery. A przeciez kazdy konsolowiec uzywa takiego. Czytalem o tym wiec sie znam!
Bo te 8 kierunkow, ktore uzyskujesz z WSAD to wiecej jak pelne 360 stopni z galki. Dude, please...
Słowo klucz: MYSZKA
Bitch, please...Zaraz mi wmówisz, że analog jest precyzyjniejszy od myszki...
Wiec nie odpalaj glupot w stylu "urodzil sie z padem w reku" bo sie zdeka osmieszasz jak dla mnie.
No nie bardzo..20 lat temu były już pady. A argument, że ty dużej grasz jest śmieszny i w ogóle nie wiem do czego to przypiąc. No ale winszuje, fajnie...
Grales w te same gry zarowno na PC jak i konsoli?
Batman Arkham Asylum, drugi Mass Effect, Assasins CReed 2 i FIFA...Klawiature na pada zamieniłbym tylko przy fifie bo faktycznie gra się wygodniej...
[27]
Slowo klucz - DWA analogi. Jeden kontroluje 360 stopni ruch (Np. 176 stopni w tyl), drugi kontroluje kamere. Jak to wykonasz na myszce, chetnie poslucham. W JAKI sposob wykonasz taki sam ruch: 176 stopni w tyl z jednoczesnym powolnym podnoszeniem kamery do gory/obracaniem sie w przeciwna strone do twojego ruchu?
Nie, nie wykonasz. Myszka bedziesz kontrolowal jedno albo drugie, nigdy obu na raz. i juz precyzja ruchu poszla sie walic.
No nie bardzo..20 lat temu były już pady
HAHAHHAHAHAHHAHA
A NIE MOWILEM? :D Zdjecie z [26], dokladnie to jak sobie pan Connor_ wyobraza pada :D
Duza podpowiedz: przez 20 lat pady ewoluowaly. Moze o tym po prostu nie wiesz, ale warto czasem poczytac cos wiecej niz "Nintendo power".
[6]
"Ale powodzenia w szybkiej zmianie powolne chodzenie/chodzenie/bieg/turlanie sie uzywajac WSAD."
Wystarczy, że zrobi się dokładnie taki sam myk jak w Splinter Cellu i nikt nie będzie pokrzywdzony.
A tak w ogóle - podłapałeś PMS od jakiejś kobiety? Pamiętam, że zawsze potrafiłeś pisać obszernie i na temat, z dystansem, nie wdając się w zbędne pyskówki. Natomiast ostatnio co chwilę ujadasz na jakieś gimnazjalne posty, które z miejsca powinny być ignorowane, robisz z tego wielką dramę na pół wątku i walczysz zajadle o w sumie chuj wie co (bo chyba nie spodziewasz się, że to odniesie jakiś skutek). aope ci się na konto włamał?
[29]
Po latach mam juz dosc kretynow i bede walczyl z kretynami. Wszedzie. To moja misja, tak jak misja Atylli jest pouczanie was wszystkich ze ZAWSZE sie mylicie. Nie o take internety walczylyśmy.
Secundo jakbys zobaczyl moja historie postowania jest to zaledwie 30-50% moich postow ostatnich tygodni. Reszta to nadal sensowne posty - w odpowiednich do tego sensownych watkach (WOT, LOL, inne tematyczne). No i jak pisal kiedys bodajze Soul - kazda dyskusja jest dobra :D
HAHAHHAHAHAHHAHA
A NIE MOWILEM? :D Zdjecie z [26], dokladnie to jak sobie pan Connor_ wyobraza pada :D
HAHAHAHAHAHA stary chłop a zayebało postem gimnazjalisty...
Udowodniłem ci tylko, że da się rozlokować klawisze tak żeby grało się wygodnie a ty swoje, graj se ty na tych swoich konsolach i nie zawracaj dupy...Nie mam czasu i cierpliwości na dyskusje z tobą bo i tak na jedno moje zdanie napiszesz 10 plus moje wyśmiejesz swoim HAHAHAHAHA i już masz plusa u hejterów...
Fajnie. Tylko wspomnij słowa Nietzschego, kiedy pisał wstęp do Baldur's Gate, bo przy tej analogii nie wyjdziesz najlepiej.
"Bo te 8 kierunkow, ktore uzyskujesz z WSAD to wiecej jak pelne 360 stopni z galki. Dude, please... "
Na wsadzie masz 4 kierunki kierunkowe, choc dwa słuza do strafowania, ale myszką w sekundę zmieniasz kierunek właściwy. idziesz prosto, lekko ruszasz myszką o jakikolwiek stopień w bok i skręcasz dokłądnie w taki stopień jaki chcesz. Myszka możesz kontrolowac sobie setki kierunków, miliony kierunków w których chcesz sie poruszyć. I robisz to wszystko na takim lajcie, tak naturalnie, że bardziej sie nei da.
edytowałem. Przepraszam
[32]
Chcesz sensowna dyskusje. OK.
Zobacz na post [33]. Powiedz mi jak wyjasnic temu chlopczykowi jaka jest roznica miedzy mozliwoscia ruchu oparta o 2x 360 stopni analog a 360 stopni mysz + 45 stopni (8 kierunkow) WSAD. Ja nie potrafie. Moze ty dasz rade. Czy moze nie tlumaczyc, i zignorowac ten post? I moze ignorowac kazdy post jaki kiedykolwiek sie tu pojawi? Pomusz mi, Mefistofelesie. (nie no, powaznie - co bys zrobil? :D)
I drugie pytanie: czy mam KAZDA dyskusje urywac w polowie zdania, bo taki piotrasik lazi za mna na forum i spamuje? To nie jest pierwszy czy drugi watek w ktorym ten dzieciak wskoczyl. Jak dlugo mam urywac swoje wypowiedzi? Zawsze?
Za nadmiar czasu jaki spedzam na forum mozesz podziekowac Wargaming.net, mapy WOTa laduja sie po 1,5 minuty (wraz ze startem), trzeba cos robic przez ten czas. Wiec moje posty sa sponsorowane przez WG.net :P
Ale o czym my w ogole rozmawiamy? I tak wiekszosc pecetowcow ktorzy gre kupia ma tez pada podlaczonego do PC, wyprobuje oba rodzaje sterowania i zobaczy czym sie lepiej gra. W tym przypadku pewnie bedzie to pad, bo z mysla o nim gra byla projektowana. Oba rodzaje sterowania maja swoje zalety.
Ja nie grałem w tą grę ale naprawdę chciał bym coś z naprawdę mega trudnym poziomem trudności na pc bo dziś brakuje trudnych poziomów nawet jak wybierzesz "bardzo trudny".Moim zdaniem takie powinny być poziomy trudności niepełnosprawny, przeciętny gracz, szukający wyzwania, hardcore, masochista (ten poziom powinien być niemal niemożliwy do ukończenia tylko prawdziwi utalentowani weterani danej gry by mogli ją ukończyć).Oczywiście trudniejsze poziomy trudności powinny sprawiać satysfakcje i nagradzać (nie mówie tu o gównianym osiągnięciu steam) ale o ciekawych strojach,broniach specjalnych zakończeniach , przykładowo w silent hillu tak było.
Wracając do tematu ciekawe co z tego będzie bo gdyby się wycofali to chyba rozdarli by ich na strzępy:D.
Teraz pytanie o grze słyszę chyba już 2 raz z wątku mógłby mi ktoś przybliżyć na czym polega ta gra i czy jest dobra?
[34]
Zignorował? Tak, serio. Kiedyś też próbowałem przemówić do rozsądku paru debilom. Pisałem post po poście, odwoływałem się do logiki, filozofii, Wielkiego Cthulhu i nic z tego. A potem przeczytałem swoje posty, już na spokojnie z dystansem i pomyślałem "Kurwa, co za debil dyskutuje z jakimiś gimnazjalistami, czy ci ludzie naprawdę nie mają życia?".
Co do drugiego akapitu - jest tutaj takich dwóch użytkowników, którzy od ponad roku łażą za sobą i specjalnie trollują się nawzajem (choć uparcie twierdzą, wbrew wszelkiej logice, że tamten drugi zawsze pisze na serio i odpowiadają, jakby toczyli prawdziwą dyskusję), a ostatnio zaczęli się żreć jak wściekłe psy. Nie będę rzucał nickami, ale jeden prowadzi autobus, a drugi jest redaktorem CD-Action. A wystarczyło, żeby jeden zaczął drugiego ignorować. Ale skoro chcesz wyhodować sobie nowego towarzysza zabawy na bardzo długi czas, to teraz masz szansę.
Mniemam, że internet masz dłużej niż od wczoraj, więc powinieneś wiedzieć jak tutaj działają pewne mechanizmy. Od siebie kończę, bo to i tak o 3 posty za dużo. Choć w sumie uwaga o SC słuszna.
[34] - nie musisz mieć 2*360. Po co Ci kontrola kamery? Kamerę możesz mieć przyklejoną. I tak na czułej myszce znacznie szybciej obrócisz się w stronę, w którą chcesz się rozejrzeć czy pójśc, niż na kontrolę kamerę.
Jeżeli będziesz się cofac i będziesz chciał sie rozejrzeć w którąś stronę, to szybciej zrobisz to machając myszką niż analogiem. Sprawdzisz se wszystko co będziesz chciał szybciej niż analogiem.
A to przełoży się na lepszą precyzję i efektywnośc, a jednocześnie jest prostsze w wykonaniu. Co tu trudnego do zrozumienia?
Proszę również zwrócic uwagę jak koledzy się do innych zwracają. Cytuję Mefistofelesa "Kiedyś też próbowałem przemówić do rozsądku paru debilom". Próbował debilowi przemówić do rozsądku. Mi by było szkoda czasu na debila.
[37]
Teraz pytanie o grze słyszę chyba już 2 raz z wątku mógłby mi ktoś przybliżyć na czym polega ta gra i czy jest dobra?
Zrecznosciowka TPP polegajaca na zabijaniu potworkow, bossow i omijaniu pulapek. To co odroznia ja od innych gier TPP jak assassins creed itp to: system walki (wymagajacy dobrego timingu w blokowaniu atakow, dobrego ustawiania sie itp - np. uderzajac mieczem w ciasnym korytarzy mozesz uderzyc w sciane i nici z twojego ataku), duzy poziom trudnosci (zwykle potworki zabijaja cie na 2-3 trafienia, bossowie czesto na jedno) - wiec mozna po trochu nazwac to "realistycznym systemem walki"... o ile walki ze smokami mozna tak nazwac. Moze lepszym byloby okreslenie "gdyby mozna bylo czarowac a smoki i hydry istnialy, tak wygladalaby prawdziwa walka z nimi".
Najblizsze gry? Na PC chyba Severance (jesli nie pomylilem tytulow, mam nadzieje ze nie) na konsole Demons Souls (poprzednik) i Monster Huner (system walki). Poza tym podobnych gier nie znajdziesz.
Czy jest dobra? Demons Souls dostalo kilka GOTY, Dark Souls rowniez. To od redaktorzyn. Od graczy? Wedlug wielu jedna z najlepszych gier/serii ostatnich lat. Poza nielicznymi wyjatkami dla ktorych gra jest za trudna (prawdopodobnie dzieci wychowane na farmville czy simsach) dla wielu gra jest w sam raz - wymagajaca, zmusza do nauczenia sie walki ale za to nagroda za pokonanie bossa czy skonczenie levelu - czegos takiego od dawna nie bylo. Przynosi na mysl stare platformowki, gdzie nagroda za skonczenie jednego etapu byla mozliwosc zobaczenia "co dalej".
Jesli masz konsole - kup koniecznie. Jesli nie masz - kup konsole :P Albo czekaj, moze ew. pojawi sie konwersja. Polecam tez zobaczyc filmiki z gry na GOLu czy GameTrailers (ew youtube).
Ja nie grałem w tą grę ale naprawdę chciał bym coś z naprawdę mega trudnym poziomem trudności na pc bo dziś brakuje trudnych poziomów nawet jak wybierzesz "bardzo trudny".Moim zdaniem takie powinny być poziomy trudności niepełnosprawny, przeciętny gracz, szukający wyzwania, hardcore, masochista (ten poziom powinien być niemal niemożliwy do ukończenia tylko prawdziwi utalentowani weterani danej gry by mogli ją ukończyć)
To co tlumaczylem w tym watku, ale do niektorych nie dotarlo. Poziom trudnosci tej gry nie polega na wybraniu easy/medium/hard i patrzeniu jak rosna statystyki przeciwnika. Jest to tzw. "darwinian difficulty" gdzie poziom trudnosci gry zalezy TYLKO i wylaczeni od tego jak TY jestes w nia dobry.
http://www.gamasutra.com/view/feature/6531/darwinian_difficulty_how_throwing_.php
Podobnie jak gra w pilke nozna z kumplami na podworku. Powiedz mi jaki poziom trudnosci ma gra "w noge"? Easy, medium czy hard? I czy mozna zwiekszyc, bo dla takiego Ronaldo czy Messiego jest za prosta, oni tez chcieliby Impossible mode. Jak widac poziomu trudnosci gry "w noge" nie da sie zwiekszyc - gdyz ustalasz go sobie sam. I tak samo jest tutaj - trudnosc zalezy tylko od ciebie. W grze, w ktorej praktycznie wszystko zabija cie na jedno trafienie ciezko jest aby zabijalo cie szybciej. Jedynie sam sobie mozesz narzucic dodatkowe zasady - gram bez reki (w pilke tylko skaczac na jednej nodze, lol), czy tez nie uzywam potionkow albo nie uzywam magii.
A sama trudnosc? Podobna do proby przejscia Contry na jednym zyciu. Podobna ale nie do konca - Contra wymagala zapamietywania polozenia wrogow i mniejszy nacisk kladla na umiejetnosci manualne gracza. Tutaj nie musisz koniecznie zapamietac WSZYSTKIEGO, gdyz niektore umiejetnosci wyuczone przy walce z przeciwnikiem A (ma tarcze i miecz, mozliwe ze odbije moj atak i uderzy kiedy bede otwarty) bedzie dzialalo z przeciwnikiem B (ma tarcze i wlocznie... hmmm.. tarcza pozwala na odbicie ataku i moze mnie wystawic na kontre... tylko teraz ma wlocznie a nie miecz - ale tez moze zabolec). Oczywiscie jak zobaczysz latajacy mozg z mackami, ciezko sie spodziewac czy toto ma zamiar uderzyc macka, rzucic zaklecie itp - ale po kilku podejsciach (albo obserwacji) zrozumiesz zakres ruchow tego przeciwnika i nauczysz sie kolejnego...
Mam nadzieje, ze zrozumiale. A teraz marsz zobaczyc filmiki.
O to brzmi jak gra dla mnie ale będę musiał poczekać bo już sporo latek używam komputera i chyba nigdy bym się nie przyzwyczaił do kontrolera.:)
Swoją drogą chętnie bym też zagrał w Infamous i Red Dead wiec kto wie...
"Powiedz mi jaki poziom trudnosci ma gra "w noge"? Easy, medium czy hard?"
Mi się wydaje, że to będzie jakoś tak. Jak dajmy na to, Lech gra ze Śląskiem, to jest normal, jak gra z Chojniczanką Chojnice to easy, a jak z Barceloną to very hard. Messi nie może sobie zwiększyć poziomu, bo włączył sobie god mode i nie wie jak wyłączyć.
"Jak widac poziomu trudnosci gry "w noge" nie da sie zwiekszyc - gdyz ustalasz go sobie sam. I tak samo jest tutaj "
Dokładnie, ustalasz sam. Małecki wychodząc na boisku sam ustala poziom piłki nożnej, choc nie może go zwiekszyć! Może tylko zmniejszyć. Ustalasz, czy grać piłką kwadratową czy okrąglą czy na jednej nodze. Tak samo jest w Dark Souls. Ustalasz go sam. Nie myl jednak z wyborem poziomu easy/hard czy normal, bo tu najpierw wybierasz, a potem ustalasz, bo tu polega na tym jak Ty jesteś dobry w tą gre. Na hard przeciwnik zabija Cię jednym ciosem, ale nie myśl, że na easy nie zabije Cię też jednym. Zabije Cię tez jednym i to wcale nie szybciej. Także pamiętaj.
Najwazniejsze w tej grze to nie poddawać się i napierać ile się da.
[42]
2 tygodnie gora i zaczniesz go uzywac bez problemow. Jedynie w FPSach moze zajac ciut dluzej. Dla Dark Souls, RDR czy Infamous - warto kupic konsole. A biorac pod uwage, ze patrzysz na PS3 (Infamous) masz jeszcze inne fajne exy: Unchartedy, troche tacticsow (jesli nigdy nie grales) w stylu Disgaea3/4, Valkyria Chronicles no i tone multiplatformerow.
Ah i zeby nie bylo - RDR jest zajebisty i ma swietne zakonczenie - cala ta gra jest jednym wielkim hołdem dla dzikiego zachodu :) Jesli kiedykolwiek masz zamiar zagrac NIE OGLADAJ FILMIKOW NA YOUTUBE. Za duzo spoilerow.
Ludzie ochłoncie nie róbcie z tego wojny... Oba systemy sterowania mają swoje plusy i minusy (tego nie zmienimy). A tak a przy okazji Asmodeusz nie wypowiadaj się o innych, że są głupi lub są debilami to niemiłe. Tak samo nie wypowiadaj się do tego czy mam konsole czy nie. Co cię to obchodzi? Nie konsoli nie mam i nie mam zamiaru kupić, ale grać na nich grałem, pada od xboxa mam. I jeszcze jedno ktoś ci kazał glitchować na 720lvl? Myślę, że nawet twórcy nie myśleli, że ktoś zdobędzie taki lvl.... A potem ludzie mówią, że to na pecetach ludzie używają cheatów i glitchy... (nie mówię, że użyłeś cheatów jakby co),a i mógłbyś wymienić minusy i plusy gry tak według ciebie?
Pozdrawiam i mam nadzieję, że gra wyjdzie na PC, moje pieniądze już naszykowane.
Wyplatynowałem darka na ps3, ale jestem na tak! Pecetowcy powinni poznać tą grę i jej fenomen. Jednak jedna rzecz się z tym gryzie, a mianowicie nie wyobrażam sobie sterowania klawiatura+mysz. From Soft musiałoby chyba wprowadzić obowiązkową obsługę pada w wersji na pc.
Poziom trudności w Dark Souls to kwestia bardzo dyskusyjna. Jest kilka miejsc gdzie autorów pogięło (jak para łuczników w anor londo), cześć walk z bossami solo graniczy z masochizmem (four kings), w wielu miejscach przy pierwszym wejściu prawie każdy ginie, bo pułapki/ ustawienia przeciwników są naprawdę wredne. Ale przy drugim przejściu element zaskoczenia znika, a większość przeciwników da się zatłuc bez większego ryzyka na kilka prostych sposobów. Po patchu 1.04 ten legendarny poziom trudności zniknął całkiem ( w moim odbiorze): patch ten trafił mnie pod koniec ng+ i od tego momentu do połowy trzeciego przejścia gry nie udało mi się zginąć, mimo biegania na szybko i kilkakrotnego wpakowania się w grupy wrogów.
Co do sterowania, to jak dla mnie ( ponad 20 lat na mysz+klawiatura około 2 lat na padach) to jest akurat typ gry dający dużą przewagę padowi. Precyzyjne celowanie ma znaczenie tylko przy użyciu łuków (w moim odczuciu stanowiących broń pomocniczą) a do najważniejszego - szybkich uników - mysz się nie przyda.
[47]
Lucznicy w Anor prosci - Fog ring (albo zaklecie... "hidden body" chyba), jak dojdziesz na gore mozna tez szybko rzucic Iron Flesh aby cie nie stracil (albo po prostu sie przeturlac do niego i przylozyc). Za pierwszym razem zabralo mi z 5-6 podejsc, za drugim i trzecim nie zginalem tam ani razu. Four kings upierdliwe, trzeba outDPSowac.
Hehe, jaka dyskusja się wywiązała. Prawda jest taka, że mam wszystkie "duże" konsole jak i PC (grę posiadam w wersji na PS3) więc mi to rybka czy wyjdzie na PC czy nie. Wyższy poziom trudności? Takie teksty mogą pisać tylko zadufani w sobie "pctowcy", którzy w ogóle nie mają pojęcia, co to Demon's Souls / Dark Souls. Co ciekawe, te same osoby, które piszą o wyższym poziomie trudności, później będą płakać na forach, że gra jest za trudna a skoro "pctowcy" płakali nad poziomem trudności Wiedźmina 2 to może lepiej niech Dark Souls pozostanie konsolowy?
Dopisałem się. Ciekawy mnie ta gra odkąd o niej usłyszałem i chciałbym ją wypróbować.
Kolejna wojenka fanbojów... dajcie wy spokój bo czytając wasze posty wioskuję, że większość z was nie skończyła jeszcze podstawówki.
Jak już wyjdzie na pc oby nie piracili tej gry a kupowali , jak porządne gry będą się porządnie sprzedawać, może doczekamy czasów gdy porty gier na pc będą dostosowywane do bardziej wymagających graczy.Koniec z uproszczeniami znanymi z gier konsolowych w grach na pc moje marzenie.
Np wersja doom 4 na pc z apteczkami a na konsoli z samoregeneracją.Brzmi pięknie?
Ale bzdury az sie tego nie chce czytac. Polowa z troli nawet nie miala gry w rekach, ze o graniu nie wspomne. Demon Souls owszem jest trudny jak na dzisiejsze czasy, ale kiedys to byl standard. Ktos pamieta Shadow of the Beast na Amige? W dobie obecnego zidiocenia taka gra nie miala by szansy istniec dzisiaj wlasnie ze wzgledu na brak wszedobylskich ulatwien i podpowiedzi. Ktos pamieta Hexena? Godziny latania is sprawdzania jaka zapadnia co wlancza. To bylo piekne w grach kiedys w grach.
Co do Dark Souls, siedzi w PS3 od dluzszego czasu. Wszystko zalezy od konwersji. Jesli bedzie to poprostu port, obsmieje sie i tyle. Jesli bedzie lepszy graficznie bardzo chetnie kupie bo gra jest tego warta.
Co do sterowania, o jakim kwa celowaniu wy mowicie, przeciez to nie Battlefield i do tej gry indealnie sprawdza sie pad. Ja tam od zawsze mam podpiety pad z PS3 do PC i kiedy tylko sie da gram sobie padem.
Jeśli gracze chcą Dark Souls na komputery , nie widzę przeciwwskazań.
Żeby tylko później nie było narzekań ,że gra jest za trudna , nie ma opcji zapisu w każdym momencie
, sterowanie myszką i klawiaturą jest niezbyt precyzyjne a grafika nie przebija tej z B3 czy Rage.
Jeśli już Dark Souls wyjdzie na komputery to radzę przed kupnem przetestować gdzieś tą
wspaniałą pozycję dla "wybranych". Jeśli nic nie ułatwią ( co byłoby profanacją jeśliby tylko spróbowali! ) , przygotujcie się na tysiące zgonów
, dniami niemożność odkrycia nowych terenów , posunięcia "akcji" do przodu , wielokrotne
przemierzania tych samych terenów ( save w wybranych momentach i gra ma taką strukturę
"otwartego świata" gdzie backtracking to podstawa ). Nie liczcie również na rewolucyjną grafikę , ot
dobrą , max bardzo dobrą. Pewnie tylko lekko podbiją oprawę. Zakupcie też lepiej pada ( precyzja
myszki nic wam tu nie da , liczą się zręczne palce i łatwy dostęp do wielu przycisków ) oraz
zaprojektujcie swoje stanowisko do gry by szło do komputera przysunąć wygodny "prawdziwy" fotel
lub najlepiej kanapę ( by leżeć i jednocześnie grać ). Wierzcie mi, przyda się i to bardzo.
Wonder_Boy@, nie martw się, PC'owi graczę lubią ''trudności'', a jeśli mowa o uproszczeniach, to bardziej mi się z tym konsole kojarzą...
P.S. Czy nie za bardzo wybiegasz w przyszłość ''prorokując'' np., że na padzie lepiej się będzie grało? A skąd wiesz, może twórcy się naprawdę przyłoża i zrobią porządną konwersję??
Co czytam na różnorakich forach to bardzo często jest narzekanie na poziom trudności ( nawet w prostym
W2 było sporo narzekania , co jest nie na miejscu ). Dark Souls jest jednak gdzieś kilkakrotnie razy trudniejszy
i bardziej frustrujący. Uproszczenia ? To bardziej preferencje. Gram wiele lat na
PC i konsolach i na tych drugich miałem naprawdę trudne pozycje. Na komputerach ostatnio coś
ciężkiego na co trafiłem to był DA2 na "trudnym". Nie wiem czy na konsolach było identycznie. Inna
sprawa ,że poziom ten był wręcz obrzydliwie groteskowy , nierealistyczny. Czasem nawet kilka minut
walić w "zwykłego" przeciwnika w kilka osób potężnymi "szlagami" a ten stoi jakby nic mu nie było.
Wysoki poziom trudności musi być przedstawiony w inteligentny , realistyczny sposób ( Demon/Dark
Souls , Ninja Gaiden ).
PS : Nawet jakby się przyłożyli to i tak lepiej będzie grać na padzie , ponieważ tam precyzyjne
celowanie jak w grach FPS myszką jest prawie w ogóle niepotrzebne. Trzeba myśleć , kombinować ,
robić masę uników oraz mieć wszystkie przyciski pod ręką. Coś jak w grach sportowych. Wibracje to
dodatkowy smaczek.
Śmieszna dyskusja. Community manager robi ludziom nadzieję. Potem pisze , że nawet z nim ktoś o tym rozmawiał (WOW niesamowite, ktoś rozmawia z pracownikiem na temat jego pracy) - no zapewne zadowoleni są ze wzrostu publicity za free - ale gdzie stąd do wydania gry.
Gra poza tym, jeżeli nie zostanie totalnie przebudowana, na PC będzie brzydka, w wielu miejscach graficy uzyskiwali ładne efekty bardzo 'tanimi' sztuczkami - np płaskie drzewa przed wejściem do Sen's Fortress, Yamauchiemu się za to dostało, oj dostało. Więc czysty port tylko z lepszymi teksturami - dalej będzie brzydki w pecetowych rozdzielczościach.
O 'uczciwym' pvp to już w ogóle nie wspomnę. Tudzież sterowaniu, które świetne na padzie będzie totalną klapą na klawiaturze czy też kombinacji z myszką.
pewnie uznacie to za dziwne pytanie ale jak używa się potionów? Sprawdzałem wszystkie przyciski na padzie i nic. Z góry dzięki za odpowiedz.
X?
Wersja na PC potwierdzona.
Premiera planowana na sierpień.
http://gamingbolt.com/dark-souls-prepare-to-die-edition-coming-to-pc-in-august
There we have it. Dark Souls is finally confirmed for the PC. The front cover of PC Action magazine [May Issue] has confirmed the existence of a PC version of Dark Souls. It’s called “Dark Souls: Prepare to Die Edition”, and it will be released this August.
There’s a preview in the magazine as well where they talk about the graphics and other technical things.
There are new bosses as well in the PC version, and that should be [probably] enough of an incentive for people to buy it, along with the superior graphics of course.
We will keep you updated once we get more information, but PC gamers, you’re in for a hell of a ride.