Zobaczymy jak to będzie pomysł jest taki sobie, ale porządne studio, więc może być dobrze.
Ja osobiście nie przepadam za grami w których występuje tylko jedna marka samochodów, ale że tą grę tworzą panowie odpowiedzialni za Shift-a to chętnie sprawdzę tą gierkę, ale mam nadzieję że przed premierą pojawi się jeszcze demo bo w ciemno tej gry raczej nie kupię.
Eeee, znowu po tych samych "realnych" torach przewijających się przez gry pokroju GRID, F1 czy NFS Shift. Coś na kształt NFS Porshe to było by coś.
Akurat w przypadku Ferrari jedna marka może wystarczyć za kilkanaście czy kilkadziesiąt ;-) Ale zobaczymy co z tego wyjdzie, bo portfolio wydawcy nie grzeszy produktami z najwyższej półki.
[4] Akurat shifty były całkiem niezłe. Ktoś może już jako debiutant stworzyć świetną grę, tak jak pierwszy shift, Batek, czy Deus ex. A to będzie właśnie coś w stylu NFS: Porsche, tylko bardziej nastawione pod symulację, niż arcade.
[5] Tak, tylko ja o wydawcy mówię ;-) Evolved Games do tej pory wydawało produkcje pokroju World Racing 2, a więc kilka półek niżej (i taniej) od Shiftów...
Bardzo podobały mnie się oba Shifty, ciekawe jak wypadnie SMS w tej produkcji. Obawiam się jedynie jednej wady obu "sziftów" czyli modelu jazdy i opóźnionej reakcji na skręt.
Podziękuję za tę produkcję, bo silnik z Shifta jest gówno warty, a grać z niskim fpsem nie mam zamiaru.
Łeee... wyścigi torowe. Miałem nadzieję na egzotyczne, "testdrajwowe" trasy :/
A World Racing było czadowe!
1 typ auta
PRZEGRANA NA STARCIE ...... serio
Faktycznie szkoda, że tory, a nie trasy bardziej w stylu TDU, ale jeśli tylko na kierownicy będzie się jeździło równie wybornie co w Shift 2, to już mają klienta.
[3]W sumie racja.Te realne tory to juz się na pamięć zna jak są w Forza 3,forza 4,gran turismo 5,grid,f1 2010,f1 2011...
@asasynX "1 typ auta PRZEGRANA NA STARCIE ...... serio"
Serio ? o NFS Porsche powiesz to samo ? :) a wydawało mi się, że to była akurat najlepsza część NFS'a - i też tylko jedna marka auta
@Qoob powiem Ci to co powiedział mi dzisiaj jeden z użytkowników GOL-a nie zwracaj uwagi na AsasynX to typowy hejter
Zapowiada się wyśmienicie.
Piękne obrazki, liczę, że gra okaże się zaskoczeniem i czarnym koniem samochodówek w tym roku :)
Jeśli filtry które widać na screenach (ziarnistość, sepia, black and white) i ustawienie kamer będzie występować w czasie rozgrywki a nie tylko replay; to będzie rewelacyjnie.
Ferrari sporo wydało na reklamówkę. Ale żeby wykupić nawet prawa do nazwy marki test drive? Robi to dobre studio. I oby to dobrze zrobiło bo ja to zwalą to znowu będzie że test drive to shit, po tdu2 które aż takie złe nie było. No ale nie dla mnie propozycja bo nie lubie Ferrari.
Czekam na coś w rodzaju Porsche Unleashed niż Shift, ale to chyba tylko marzenia.
Może być niekiepskie, o ile dopracują model jazdy i samochody będą się różnić w prowadzeniu, jak to w rzeczywistości.
No nie... Tyle jest ciekawszych marek, a oni znów biorą ten odgrzewany, nudny włoski kotlet.
No to teraz wiadomo dlaczego (prawdopodobnie) EA nie chciało wydać tej gry, bo nie od dziś wiadomo, że ma on wyłączność na samochody marki Porsche. Ja ten tytuł traktuję jako suplement do Shift 2 Unleashed, który jest moją ulubioną ścigalką.
"A to będzie właśnie coś w stylu NFS: Porsche, tylko bardziej nastawione pod symulację, niż arcade" - Raczej na odwrót. Jeśli fizyka będzie taka jak w Shift, to model jazdy Test Drive: Ferrari w stosunku do Need for Speed: Porsche Unleashed będzie jak arcade do symulatora. Mylisz pojęcia. Co ma fizyka do umiejscowienia akcji?
Co do gry, kicha. Patrzeć na te screeny i na samą markę już nie mogę. Pomysł oklepany, znowu dostaniemy klona Shifta.
Ludzie, którzy piszą, że 1 marka to za mało, są widocznie zbyt młodzi, żeby pamiętać NFS: Porsche 2000. Dla mnie to pewniak - dobra fizyka, fajny rozwój kariery i więcej mi nie trzeba.
@raziel88ck jeśli uważasz, że Shift był bardziej arcadeowy od NFSPorsche, to pogratulować po prostu..
Tarec - Model jazdy w Shift nie miał wiele wspólnego z realizmem, auta zachowywały się bardzo zręcznościowo, nie to co np. w TOCA: Race Driver 3.
ToCA Race Driver 3 to jedna z moich ulubionych, ale z tym Shiftem to nie wierzę, chyba w inne gry graliśmy. Albo może na klawiaturze grasz, zamiast dobrą kierę podpiąć i powyłączać wspomagacze.. To tak, wtedy bym się zgodził. Ale nie róbmy z Porsche symulatora, bo gra była banalnie prosta.
Jeżeli wchodzi jedna Marka Samochodowa to odpada.
Model jazdy w shifcie był o wiele bardziej wymagający od dotychczasowych NFSów (no może poza Porsche :>) Nie jest to może poziom GT5 czy symulatorów z PC ale dzięki temu był dość przystępny a jednocześnie odpowiednio wymagający...
Brak otwartego świata i tylko jedna marka aut trochę mnie zniechęcają, ale jako, że za grę są odpowiedzialni twórcy shifta to dam jej szansę.
eee ciekawe ile rodzaji ferrari zrobia mam nadzieje ze duzo i zeby byly takie stare ferrari i te nowsze to macie klienta.Oczywiscie z kamra w srodku :)
No to chyba właśnie do mojej listy dołączył murowany "must have". Shift 2 to moja ulubiona ścigałka. ostatnio znowu zacząłem w nią grać i na kierze po prostu miodzio. Moim zdaniem przebija taką i tak świetną Forzę. Jeśli w TD Ferrari będzie podobny model jazdy to będę zachwycony :)
Sorry, ale o tym, że Slightly Mad Studios robi Test Drive: Ferrari CDA pisało już miesiąc temu więc gówno a nie nowość.
[41] To były tylko podejrzenia, zresztą na GOL-u też o tym pisaliśmy. Teraz mamy potwierdzenie z wiarygodnego źródła.
Zapożyczenie opcji "focus" z gry SCAR Alfa Romeo oraz "slip stream" z gry F1 2002 wyszło by tej grze na dobre. Zobaczymy...szkoda że twórcy tak bardzo stawiają na powiązania z rzeczywistością. Wszak gry wideo dają im więcej możliwości.
Ścieżka dźwiękowa mogła by być oparta o Audio Separator wg. takiego pomysłu:
jezeli znowu bedzie taki input lag jak w shiftach to ja juz podziekuje:/
brzmi troche nieprawdopodobnie: Atari pozbyło się praw do tak znanej marki ? Żadnej promocji, czy zapowiedzi gry ? Dziwne..
Najlepsze są sandboxy z otwartym światem. Zamknięte tory, to nie dla mnie. Może EA kiedyś się ogarnie i reaktywuje markę Need For Speed Underground.
Jak nowy NFS to tylko z systemem muzyki jaki zapodałem wcześniej w poście
Jeśli będzie fizyka jak w shifcie ,to będę tą grę omijał szerokim łukiem.
Nie mam pojęcia jaki ma to związek z Test Drive.
@chopper_rs
Zdajesz sobie sprawę, że w Shifcie fizyka była 100x realistyczniejsza, niż w ostatnich TD?
Tuminure --> Ma to też złe strony - ten "realizm" skutkował osłabieniem modelu jazdy (niczym wózki sklepowe..).. To jest ten realizm? Każdy zakręt driftem? ;)
Jak będzie ta gra miała taki sam system fizyki to porażka. Gdyż w shitach 1-2 jazda miała tyle wspólnego z symulacją co Mario z FPS-ami. Kto widział aby samochód jadący przy 200km/h musiał wejść w zakręt bokiem aby utrzymać się w stawce kiedy w wyścigach chodzi o to aby każdy zakręt brać jak najłagodniej bo jadąc bokiem traci się czas i niszczy opony.
Zagrajcie sobie w rFactor to zobaczycie co to jest prawdziwa fizyka jazdy.
Jak by nie było SMS jeszcze jako studio Blimey! Games pracowało nad tytułem Ferrari Project które miało ujrzeć światło dzienne bodajże w 2009 roku więc wszystko było jedynie kwestią czasu. Nie rozumiem natomiast zarzutów w kierunku SHIFT 2. Wszelkie lagi począwszy od animacji (kierownica) kończąc na dźwięku biorą się poniekąd ze słabego configu sprzętowego a w szczególności dostają tu po dupie produkty z chipsetem nVidia które są mniej wydajne w porównaniu do dużo słabszych zestawów AMD. To dopiero paradoks
[52] Dżaba - rozbawiłeś mnie więc postawie dwie tezy:
1)albo nie umiesz jeżdzić wogóle
2)albo nie grałeś w SHIFT 2
Ewentualnie to i to jest prawdziwe. Wybacz lecz podobnych głupot dawno nie słyszałem bo podstawą jak wspomniałeś jest "aby każdy zakręt brać jak najłagodniej" i tak właśnie się gra lecz do tego musisz sobie już ustawić kierę odpowiednio. Z koleji jak nie masz kiery do zainstaluj klawiaturę w prawdziwym aucie i zobaczymy jak bedziesz jezdził i jaki bedzi input lag ;)
[55] Comek by każdy zakręt brać pełnym łukiem bez ślizgu wystarczy zwolnic przed zakrętem ale Dżaba myślał że jak jest NFS w nazwie to zapewne będzie to gra w stylu Underground 2 więc się chłopczyna zawiódł trochę. Natomiast jeżeli chodzi o komfortowe (precyzyjne) sterowania wystarczy pad Xbox 360 na którego po prostu nie ma chuja we wsi :p
To jest ten realizm? Każdy zakręt driftem?
Ja mam wrażenie, że mój shift faktycznie jest inny, bo nawet samochody RWD nie wchodziły w zakręty driftem (chyba, że sam tego chciałem).
Kto widział aby samochód jadący przy 200km/h musiał wejść w zakręt bokiem
Podziwiam Cię, jeżeli uda Ci się przejechać pierwszy zakręt w Laguna Seca jadąc cały czas ponad 100km/h. Spróbuj następnie jakikolwiek zakręt na tej trasie pokonać jadąc ponad 200km/h.
Dżaba tak się składa ze pykam w rF od wydania tego symulatora. I jakoś nadal nie jestem przekonany co do pewnych aspektów tej gry, np: zachowania sił na masę. masz prosty przykład, spróbuj auto wytracić z równowagi (by stanęło bokiem) w międzyczasie zblokuj hamulce, gwarantuje ci że za chiny ludowe (nawet na poziomie weterana) nie ma możliwości by auto dachowało, co akurat w rzeczywistości (czyt: realu) tak jak i w SHIFT jest całkiem normalnym zjawiskiem
Akurat wypadki w każdym symulatorze są krótko mówiąc... biedne i nierealistyczne. Nie zmienia to jednak faktu, że wypadek = koniec wyścigu, a co za tym idzie nie robi mi to różnicy, jak wyglądają wypadki.
Wracając do SHIFTa i praw fizyki zaliczyłem coś podobnego na Rouen-Les-Essarts (SR3 RS)> http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=lbCSe48i168 Bodajże o ile pamięć mnie nie myli prototypy w ToCA 2 miały również tendencje do latania :p
[56] gridmaster -- Ja to wiem brachu i Ty równiez to wiesz tylko czemu taka masa ludzi nie umie pojąć, że trzeba zacząć hamować odpowiednio wcześnie? później wychodzą kwiatki jak ktoś na klawie napierniczał, że fizyka jest do pupci itp. Jeszcze ma pewnie widok z tyłu włączony. Mimo, że helm cam jest bardzo intuicyjna moim zdaniem i dzięki niej można b. łatwo wyczuć auto. Co do pada to akurat w shifta 2 nie grałem więc nie będe się wypowiadał.
Narzekania na realizm kogoś, kto gra w Shifta na klawiaturze można o kant tyłka potłuc. A pisanie "o nie, tylko nie fizyka z Shifta" świadczy o tym, że dla niektórych bardziej wymagające gry są nie do przełknięcia.
Mimo, że helm cam jest bardzo intuicyjna moim zdaniem i dzięki niej można b. łatwo wyczuć auto
O ile kamera z kabiny jest dość trudna do opanowania, to już kamera ze zderzaka pozwala osiągać ZNACZNIE lepsze wyniki, niż kamera zza samochodu.
Dla mnie też zderzak > helm cam. Z wnętrza samochodu można jeździć pod warunkiem, że kamera (głowa kierowcy) nie obraca się w stronę skrętu. Niektórzy zaskakują i czują się z tym naturalnie, a inni, tak jak ja, tracą poczucie skrętu kół.
Jeśli twórcy Shifta 2 to można być dobrej myśli. Mnie osobiście takie gry nie kręcą, ale w końcu jakieś gry wyścigowe muszą wychodzić, to dlaczego nie Test Drive ? :)
Test Drive: Ferrari może nie być wcale taką głupią grą jaką robią twórcy Shift 2:Unleashed :). Na google obrazki z tej gry wyglądają super... Ale - żeby tylko ta gra nie miała dużego wymagania sprzętowego. Bo jeżeli będą wysokie wymagania to nikt nie kupi na pewno tej gry...