Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
>> 11) Sherman
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title
11) 4 września GP Węgier* [1. Sikham 2. Bioly 3. Bokserek] http://www.youtube.com/watch?v=dpTqF-2AcdE&feature=channel_video_title
12) 11 września GP Włoch [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=RswdQmH_mFo&feature=channel_video_title
13) 18 września GP Niemiec* [1. Bioly 2. Fisherfighter 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=ToPH9Bw7EMk
14) 25 września GP Singapuru [1. Bokserek 2. Danley 3. Fisherfighter]
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii* [1. Kowal 2. Danley 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=Dce-Uer2-F8
16) 9 października GP Japonii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=ZEcGZU0okU4
17) 16 października GP Korei [1. Bioly 2. Fisherfigher 3. Kowal]
http://www.youtube.com/watch?v=oCyxIevYwL8
18) 30 października GP Indii [1. Danley 2. Fisherfighter 3. Kowal]
http://www.youtube.com/watch?v=ou_qx35Jxzc&feature=channel_video_title
19) 13 listopada GP Abu Zabi http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Abu%20Dhabi%20F1GP09
20) 27 listopada GP Brazylii http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Interlagos%20GP4
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Luigi (Cappo)
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- Sajes
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
-
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------356pkt.
2. Danley (STR)----------260pkt.
3. Sikham (STR)---------233pkt.
4. Kowal (FI)-------------205pkt.
5. FisherFighter (RBR)---201pkt.
6. eJay (FER)-------------169pkt.
7. Bokserek (MCL)-------160pkt.
8. Maciula (MCL)----------78pkt.
9. Lucas(SAU)-------------27pkt.
10. KORraN (REN)--------25pkt.
11. Sajes (RBR)-----------20pkt.
12. Wiktordth (MER)------19pkt.
13. Miszka (RBR)---------18pkt.
14. Cappo (FER)----------16pkt.
15. Rafalok (MER)--------7pkt.
16. Sherman (WIL)-------6pkt.
----Qverty (FI)------------6pkt.
17. Arekkobylo (HRT)----5pkt.
18. Kuba (SAU)-----------3pkt.
19. Andrzej (HRT)--------2pkt.
20. Przemek (REN)-------1pkt.
----Perucka (WIL)---------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso---------------493pkt.
2. Renault F1 Team-------------------382pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----238pkt.
4. Red Bull Racing--------------------221pkt.
5. Force India F1 Team---------------199pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------185pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------42pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---26pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams---------------------7pkt.
----Hispania Racing Team-------------7pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11669193&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Oficjalne treningi przed GP Abu Zabi
I oficjalny trening - czwartek (10.11) o 19.00; od 20:30 wyścig testowe
II oficjalny trening - piątek (11.11) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (12.11) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (13.11)
- 19:30 - Trening
- 20:20 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:30 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:35 - Wyścig
Kary:
@Kuba +3 pozycje na starcie
Abu Dhabi może być niezłą okazją do ostatecznych rozstrzygnięć. Już niewiele punktów brakuje w kilku przypadkach;)
Przy okazji, Fisher dasz radę strzelić kilkanaście fotek z Buddh? ;)
Abu Dhabi może być niezłą okazją do ostatecznych rozstrzygnięć. Już niewiele punktów brakuje w kilku przypadkach;)
No właśnie, ja brakuje mało punktów to chyba rozstrzygnięcia będą w Brazylii.
Nie moglibyśmy pojechać tych dwóch wyścigów pod rząd? ciągnie się to teraz nie miłosiernie...
^ Tak tylko głośno myślę jak coś...
Nie moglibyśmy pojechać tych dwóch wyścigów pod rząd?
I mieć sezon z głowy już za tydzień? Z przyjemnością...
Zastanowię się, sikham coś tam wczesniej marudził z terminami.
BTW. Czy dałoby radę przesunąć kwala niedzielnego na 20:30? O 17 mam mecz, koniec o 19, doliczam korki i w domu jestem okolo 20:15.
eJay a co to już lenistwo cię dopadło? Aż pół godziny? Troszkę dużo no ale ja nie mam nic przeciwko.
@down tak się składa ze ja mam też ciężki tydzień. Co dzień coś grubszego do nauki. Najwcześniej by to było jutro wieczorem. Chyba, ze zgłosi się jakiś inny chętny.
Nie. Praca + 4 projekty + 3 egzaminy w pracy tygodniowo. Moja aktywność zmalała o 95% ;)
sprawdziany ? nie no koniec świata... :P 1 eJajowy projekt pewnie wymaga więcej czasu niż nauka przez cały rok do wszystkich sprawdzianów ;) przynajmniej ja takie projekty teraz mam z budowy silników samochodowych ;)
wyścig za tydzień ? jestem za, koniec męczarni !
eJay w mojej katedrze nie ma czegoś takiego jak panda ;)
To nie są projekty i nauka z cyklu "za 5 razem dostane Pande 3". Serio. Jakieś 90% tych rzeczy to dla mnie wielka nowość. Aby nie wypieprzyli mnie z roboty muszę przejść cykl szkoleń.
Skoro masz taki hardkor, to wyścig za 2 tygodnie też Ci w niczym nie pomoże :) Tymczasem wyścig już za tydzień ulży naszym cierpieniom :D
4 vs 1, kto da więcej?
Ja nie jestem przeciw wyścigowi za tydzien;) Przypomniało mi się tylko, że sikham coś marudził z terminami wcześniej. Ale jeśli chcemy zakończyć zabawę wcześniej to generalnie spoko. Będę w stanie szybciej wam przesłać nagrody;)
Chętnie odstąpię kolejnej osobie z listy, ponieważ gracz ze mnie żaden, a komuś takie gadżety mogą się naprawdę przydać i dać dużo radości :)
Walka z Rafalokiem o 15stke, tyle mi pozostało, na wyższe miejsca już nie mam szans chyba, że zepne poślady i wygram w Abu Zabi i w Brazylii...
spoiler start
W Brazylii postaram się o pierwszą 5tke :p chociaż na zakończenie
spoiler stop
sikham zdziwiłbyś się. Jeszcze gdybyś miał uczyć się czegoś co ci się kompletnie w życiu nie przyda, czego nie rozumiesz i usypiasz nad książką to to tragedia jest. Czyli biorąc pod uwagę fakt że spr to nic mam te screeny od ręki robić?:)
A co do wyścigu jestem za żeby przełożyć na za tydzień(Brazylia).
Jeszcze gdybyś miał uczyć się czegoś co ci się kompletnie w życiu nie przyda, czego nie rozumiesz i usypiasz nad książką to to tragedia jest.
http://www.itcmp.pwr.wroc.pl/~chlodnic/files/diagrams/r22.png <- może wolisz moje wykresy z termodynamiki ?
[16] A niech Cię tam równo cisną, przynajmniej później bolidy naszego zespołu się dobrze prowadzą :D
Jeszcze gdybyś miał uczyć się czegoś co ci się kompletnie w życiu nie przyda, czego nie rozumiesz i usypiasz nad książką to to tragedia jest.
OK, zamieńmy się. Ty się za mnie nauczysz na historie Wlk. Brytanii i USA książek grubości każda po 300 stron(w całości in english), odrobisz za mnie zadania z transkrypcji, napiszesz 2 paragrafy i nauczysz się 10 stron formatu A4 pojęć z Akwizycji(też all in english) a ja pójdę za ciebie do szkoły i pouczę się tych kompletnie nie przydatnych(ale zajebiście luzackich w porównaniu z tym co ja mam) przedmiotów...
<Jarańsko studiami filologicznymi mode off>
oj tam Qverty :P ja mam dyplom z tych Twoich studiów już w kieszeni ;) wiec są do przejścia :) ale też niezbyt dobrze wspominam historie i literaturę UK i USA :)
niby student filologii a English pisze małą literą :P Shame on you
dzięki Dan :P
A ja mam w poniedziałek szkolenie z kontroli zarządczej. Żeby Was podenerwować to napiszę, że wezmę ze sobą poduszkę.
Qverty ale ty to sam wybrałeś i chcesz kształcić się w tym kierunku. A ja jak widzę tkankę łączną właściwą włóknista to zastanawiam się na co to komu:)
jak pójdziesz na studia które - sam sobie wybierzesz - to dopiero zobaczysz co to znaczy mieć nikomu nie potrzebne rzeczy, teraz tez mogłeś iść do technikum i nie mieć biologii ;)
niby student filologii a English pisze małą literą :P Shame on you
Bo ja nie jestem student filologii tylko "student" a filologii to tak przy okazji...
fisher-->a myślisz, że na studiach nie ma niepotrzebnych rzeczy? Zastanów się na uj mi znać szczegółowo historie Wlk. Brytanii i USA, ich literaturę, że nie wspomne o łacinie, psychologii i innych niepotrzebnych pierdołach...
Philology is the study of language in written historical sources; it is a combination of literary studies, history and linguistics :> już wiesz na co Ci te "głupoty" ? jak chciałeś się uczyć tylko samego języka to było trzeba się na kurs zapisać :P
sikham-->ta ale ja nie przeczę, że filologia zawiera też literaturę i historię danych krajów ALE...i tak nie będę z tego korzystał w przyszości o ile w ogóle będę pracował w zawodzie...Poszedłem na filologie głównie z myślą o szlifowaniu języka, kurs to jedno ale więcej się na 3 letnich studiach nauczę...Zamiast tej historii wolałbym mieć dodatkowe zajęcia z generala na ten przykład ;p...
Koniec offtopu... Jęczeniem tego nie zmienie, uczyć się trzeba...
nauczysz się więcej na studiach właśnie przez ta znienawidzona literaturę i historie ;) i to będzie właśnie to korzystanie z tego w przyszłości - zupełnie nieświadome ale dające znaczne profity
Rozumiem, że:
a) zgadzacie się na kwala o 20:30?
b) przenosimy Brazylię na następny tydzień?
wpadnie ktoś na serwer ??
Jeśli mamy ostatnia niedziele wolna, to proponuje na zakończenie coś zorganizować, bo serwer bedzie wylaczony 3 dni pozniej..
Veto
a)??
czy
b)??
[28] veto!
Niestety będę zmuszony do opuszczenia tego GP,ponieważ wyjeżdżam z rodzina na weekend
1. GP Brazylii przesunięte na następny tydzień
2. Kwal do Abu Dhabi rozpocznie się o 20:20.
Ponawiam moje wcześniejsze pytanie..
Czy po Brazylii będzie można zorganizować jakieś event ??
gokarty lub coś w tym rodzaju ??
Czy serwer ma już być wyłączony ??
Jest opłacony do końca miesiąca, wiec fajnie byłoby coś na koniec zorganizować
<edit>
Jeśli chodzi o mnie, to dla mnie nie ma znaczenia czy będzie po staremu czy po nowemu.
Przegapiłem widzę kwestię Brazylii - to już postanowione?
Zupełnie nie rozumiem czemu ciśniecie się na dwa GP pod rząd.
Jak dla mnie było dobrze jak było.
Miszka - po prostu żeby to się już skończyło, bo mnie to już nawet męczy...
kruchy - proponuje Clio Cup na A1 Ring
link do moda: http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Clio%20Cup%202008
dzisiaj ten mod powinienem przetestować, ale już podobnymi Clio jeździłem więc nie powinno być problemu
małe raczej dość spokojne autka + A1 = sporo zabawy (najprawdopodobniej...^^)
tylko frekwencja by musiała być w okolicach 10 osób...dało by się tyle zorganizować, byli by chętni?
Mi tam odpowiada i A1 i Clio.
Z tym Interlagosem dobry pomysł, szybciej się to skończy:)
OK mi też to Clio pasuje. Takie luźny event na koniec, będzie przynajmniej co na GP wrzucić;)
Tak w ogóle przygotujcie się na niespodziankę w przyszłym tygodniu:) WSZYSCY.
Skyrim mnie pochłonął bez reszty więc jutro nie pojadę...
[40] :*
[39] Ej ej ej synek syneeeeek !!!
PS: chce ktoś jechać w FI ? w zamian dostajecie w miarę dobrego seta...
No ja pojadę. Możesz podrzucić setup.
edit; co trzeba pobrać do tego clio ? Pytam, bo widzę trzy rożne pliki.
Qverty nie bądź lama, też mam Skyrima i jadę ostro ale po 40 kółkach mam już sety i taktykę ustawioną:)
Clio nie ściągać bo jest coś zesrane...
szukam alternatywy/rozwiązania
jest rozwiązanie co do clio: ale mod by wtedy zajmował 600mb więc pewnie połowa wtedy odpadnie :D
w zamian dostajecie w miarę dobrego seta... :):):)
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Renault%20Super%20Clio
najlepszy mod do clio ;) sprawdzony wiele razy z bardzo przyjemnym modelem jazdy
ok wracam grać w Skyrim :)
No to moda mamy. Teraz tor. A1 ring myślę jest dobrym pomysłem. Prosty jak budowa cepa i w dodatku przyjemny. Ile osób by było chętnych na taki evencik?
Czy serwer ma już być wyłączony ??
Jest opłacony do końca miesiąca, wiec fajnie byłoby coś na koniec zorganizować
Znając życie, nie ma sensu trzymać serwera w grudniu, styczniu itd. ponieważ będzie stał pusty. Można go włączyć dopiero wtedy, gdy zdecydujecie się rozegrać kolejny sezon.
Danley..
Chodziło mi o to czy serwer ma być wyłączony dzień po ostatnim wyścigu?, czy mamy jeszcze coś w planach na ostatnie dni..
(już wiadomo, że będzie :P )
Serwer będzie wyłączony ostatniego dnia, no chyba że ktoś zadecyduje inaczej :)
Jadę, jadę, nagle ćma...brakło prądu...
Q: PP :D, swoje PB poprawiłem o 0,3sek.
Fisher tylko mi na koniec nie pitol że jesteś taki świetny, bo inaczej się ten wyścig mógł potoczyć(tak pisze jakby co ^^). Jak straciłem dwie pozycje w pierwszym stincie to tylko i wyłącznie przez głupie lagi i skoki pingów (miał jeszcze ktoś ten problem?) więc spokojnie chciałem przejechać sekwencje zakrętów żeby czasem się coś nie stało a tu pyk i już jestem z tyłu. Sikham sorry za wjazd do pitów ale ręka się mi zatrzęsłą i wrzuciłem neutral...
Ehh...Fisher widzę że muszę pogratulować jednak wygranej...
W tamtym roku artefakty a teraz to...
Przyznawać się który walnął w słupek ^^
Dość słaby wyścig w moim wykonaniu, podczas którego jechałem beznadziejnie wolno.
...ale i tak szybciej ode mnie;) Zabrakło może jeszcze 1 zakrętu i bym zaatakował odważniej.
Wyścig rozpoczął się dla mnie jakotako bo zyskałem pozycję (chyba pierwszy raz w tym sezonie:D), ale potem zmagałem się z fatalnym balansem bolidu. Każda szykana to była walka o życie, a mając na plecach Danleya i bokserka musiałem być 2x bardziej skoncentrowany niż zwykle. Dan łyknął mnie w boksach i przez większośc czasu jechaliśmy w odstępach 2-3 sekundowych. W ostatnim stincie bolid jakby odżył, prowadził się znacznie lepiej i zyskiwałem do STR. W ostatnim kółku spróbowałem dwóch ataków, ale się nie powiodło. Cóż, 5 miejsce nie śmierdzi i to mnie cieszy.
Fisher gratulacje.
Huh... koniec :)
Dzisiejsze kwalifikacje całkiem udane. Czas oczywiście nie najlepszy , ale całkiem dobry. Wystarczyło na start z 7 pola.
Początek wyścigu całkiem udany , pozycja utrzymana lecz nic też nie zyskałem. Następnie lekki strzał w tył co spowodowało lekkie uszkodzenia tylnego skrzydła. Dalej jakoś trzymałem się za Bokserkiem , Danleyem i chyba Ejayem ( fart w boksach :) ) Potem nagły ślizg i zaczęło się tylko odrabianie do bokserka. Reszta wyścigu toczyła się w samotności w oczekiwaniu na Bokserka. W końcu pod koniec wyścigu ( 1-2 okrążenia do końca ) udało mi się zbliżyć na odpowiednią odległość aby zacząć atakować , co skończyło się kolejnym ślizgiem ( miejsce nie do atakowania , a nawet nie miałem takiego zamiaru tutaj tego robić ). Ostatnie okrążenie wypadało przejechać spokojnie do końca i cieszyć się z 7 miejsca.
Wyścig całkiem przyzwoity , chociaż nie miałem wielu ciekawych akcji. No i parę błędów też się znajdzie , a i parę delikatnych ścinek też było. Dzięki za fajny wyścig , oby tak dalej :)
Qual jak zwykle średnio, ale minimum zrobiłem.
Wyścig zaczął się w miarę dobrze, bez głupich błędów i awans o 3 pozycje po stłuczce Wiktora i Maciuli. Niestety ten drugi był dużo szybszy i po paru kółkach bez żadnych problemów mnie wyprzedził. No i to koniec atrakcji, do końca samotna jazda i bardzo nudny wyścig. Jedynie KORraN się cały czas zbliżał i na ostatnim okrążeniu podniósł mi ciśnienie.
Niestety nie miałem czasu na taktykę i drugi stint jechałem na hardach, kiedy to KORraN zniwelował około 20 sekund przewagi.
Jak straciłem dwie pozycje w pierwszym stincie to tylko i wyłącznie przez głupie lagi i skoki pingów (miał jeszcze ktoś ten problem?) Tak, ja miałem...
Q:Zepsułem... liczyłem na lepszy czas...
R: Na początku zaczęły mnie łapać pingi(200-800)i tak przez 3-4 okr przez co na t1 choć moglem zyskać z 2 poz. to wolałem nie ryzykować i znalazłem się na 10 M-c. Parę okrążeń trzymałem za sobą 6 kierowców ale moje tępo było dość słabe i mnie wyprzedzili... Tyle na temat wyścigu. 12 lokata... trochę lipa liczyłem na więcej.
P.S. W ubiegłym roku na Abu Zabi zaliczyłem Debiut w WF1:D
Cóż mogę powiedzieć... Ten wyścig był znakomitym popisem idiotyzmu i braku formy w moim wykonaniu. Na początku zbyt odważny manewr ze strony maciuli, później wjechałem w Miszkę, który przeze mnie stracił skrzydło i jednocześnie szansę na punkty, a na koniec wjazd kilku kierowcom w tyłek oraz piękne zakończenie w postaci słupka na T1, w który wjechałem zresztą 2 razy w całym wyścigu. Po tym wszystkim zrezygnowałem z dalszej, żenującej jazdy. Tym fatalnym wyścigiem kończę więc moje tegoroczne występy, które w porównaniu z zeszłym sezonem były naprawdę żenujące. Liczę tylko na lepszy mod w przyszłym roku, bo tego przez caluśki sezon nie potrafiłem zrozumieć. Kierownica również nadaje się do wymiany, która najprawdopodobniej nieprędko nastąpi. Chciałbym więc podziękować wszystkim ligowym kierowcom za mimo wszystko ciekawy sezon. Życzę powodzenia w GP Brazylii i (mam nadzieję) do zobaczenia w Bahrajnie! :)
P.S.
Pracy w komisji oczywiście nie porzucam, będę cały czas śledził forum.
EDIT.
maciula -> Aby mieć prawo do linii jazdy musisz w wyraźny sposób zrównać się z samochodem przeciwnika przed wejściem w zakręt. Drugi kierowca jest wtedy zobowiązany zostawić Ci miejsce. - z poradnika simracing.pl
To tak gwoli ścisłości, bo nie mam zamiaru niczego zgłaszać.
....przez głupie lagi i skoki pingów (miał jeszcze ktoś ten problem?
Tak, ja również miałem podobnie. Aż się jechać w pewnych momentach odechciewało. Dopiero, jak w połowie wyścigu wyłączyłem lusterka to zrobiło się jako tako.
edit; Wiktor --> ja wiem czy zbyt odważny ? Oglądnąłem powtórkę, wydaje mi się, że zacząłeś skręcać jak ja już byłem w połowie Twojego samochodu. Zdarza się ,wg mnie incydent wyścigowy i tyle.
macuila -> Aby mieć prawo do linii jazdy musisz w wyraźny sposób zrównać się z samochodem przeciwnika przed wejściem w zakręt. Drugi kierowca jest wtedy zobowiązany zostawić Ci miejsce. - z poradnika simracing.pl
To tak gwoli ścisłości, bo nie mam zamiaru niczego zgłaszać.
Też niczego nie będę zgłaszał, ale gwoli ścisłości to Massa dostał karę w poprzednim GP za podobny w mojej ocenie incydent :)
Ile osób by było chętnych na taki evencik?
To zależy, czy zawieramy (wszystkie kierownice z Top10) dżentelmeńską umowę na cluth only .
Można przemyśleć 2 wyścigi po ok. 20 min + odwrócona klasyfikacja do drugiego, ale to tylko pomysł. Wiadomo, że nie ma sensu takimi autami jechać jednego długiego wyścigu.
Ciężko było. P1 wyrwane bezbłędną jazdą, dobrym tempem i na styk sturczonymi oponami. Już myślałem, że się nie uda. Ale od początku
W kwalifikacjach wykręciłem dobry czas, wystarczył na P3 ale i tak PB miałem 0,6 sek lepsze. Start do wyścigu miałem baaaaardzo udany. Wyprzedziłem biołego i mknąłem za Kowalem, który bronił się ładnie. Dużo agresywnej walki, parę lagów i kontry doprowadziły do tego, że wyprzedziłem go ja i bioły. Zjechał do Pitu i tyle go widziałem. Dalsza część wyścigu to ucieczka przed Sikhamem, który uderzając w mój dyfuzor zaliczył bączka. Zauważyłem też, że opony spisywały się inaczej niż przewidywałem. Myślałem, że na spokojnie na 2 Pity pojadę, a tu nagle się okazało, że musiałem oszczędzać. Dobiłem troszkę ciśnienia i ruszyłem w ucieczkę przed Biołym. Najtrudniejsze 10 okrążeń jakie do tej pory jechałem. Różnice wahały się między 0,3-1,3sek. I udało się. Wygrałem:) Tym razem już powinno się obyć bez zbędnych kar bo jechałem w miarę czysto. Dzięki Bioły i Kowal za dostarczenie jakichś tam emocji.
Weekend dodatkowo udany bo mogę odhaczyć prawie wszystkie cele założone na ten sezon. Przewaga 21 pkt nad Kowalem na ostatni wyścig to porządna zaliczka na 4 miejsce. fajnie, ze w końcu udało się dopiąć swego:) Szkoda Miszka, że bez pkt, ale fajnie Cię było znów zobaczyć na torze.
Piszcie co chcecie do filmiku.
Dan, myślę ze nie będzie problem z takimi rozwiązaniami. Te samochodziki są naprawdę banalne. A co do formy wyścigów, również dobry pomysł.
Beznadziejny wyścig:(
Q: Poprawiłem swój najlepszy rezultat o 2,5 sekundy także mogłem być zadowolony z wywalczonego 9 miejsca.
R: Niestety ze swojego miejsca nie widziałem świateł i start zawodowo przespałem - trudno jestem dużym chłopcem mogę z tym żyć. Dzięki temu będzie więcej walki. Szkoda tylko, że Perucka postanowił przy mijaniu mnie zajechać drogę i wypchnąć na bandę... Spin i spadek na ostanie miejsce.
Odrabianie strat, kilka wyprzedzeń. Patrzę Maciula za torem - uśmiech - w końcu walczymy o podium konstruktorów, ale po chwili mnie doszedł i na prostej łączącej sektory 1 i 2 zjechał do wewnętrznej i wyprzedził, ale niestety nie widziałem go potem w zakręcie i wypchnąłem z toru - przepraszam Maciula - mam nadzieję, że oddana pozycja jakoś zrekompensowała stratę.
Przez chwilę walczyłem z Kubą, ale co z tego skoro dostałem strzała od Wiktora i walnąłem w bandę tracąc przednie skrzydło. Całkowity pech, że spotkało mnie to na początku okrążenia.
Dzięki temu, że zjechałem na 4 okrążeniu zmienić skrzydło zmieniłem taktykę by mieć jakąkolwiek szansę na punkty i spiąłem się by zjechać do boksu jeszcze tylko jeden raz.
Koniec końców 11 miejsce - Korek niby bez przygotowania a narzucił ekstra tempo:) Softy na drugim i trzecim stincie jakoś wytrzymały ale ogólnie bolid prowadził się jak kupa... g złomu...
Wyścig beznadziejny.
Qual to jakaś żenująca żenada. Wyjechałem z boksów, a tu animacja się rwie, jakieś skoki grafiki. Czas jaki uzyskałem to nieporozumienie.
Wyścig, wiedziałem, że startując ze środka stawki lekko nie będzie. I tak w rzeczywistości było. Miedzy pierwszym a drugim stintem wyłączyłem lusterka bo już mnie cholera brała na to co się z grafiką działo. Do końca było już całkiem znośnie, ale co z tego jak przede mną ani za mną nikogo nie było.
Jeszcze tylko Brazylia (brrr) i koniec.
Q http://golf1.free.of.pl/log/2011_11_13_20_36_16-30SQ.xml
R http://golf1.free.of.pl/log/2011_11_13_21_50_27-08SR.xml
Replay -> http://www.megaupload.com/?d=BPBSBNUM
Wczoraj miałem nawet zamiar wystartować, ale po tym jak zobaczyłem że większość robi czasy z paliwem na wyścig taki jak ja na pustym darowałem sobie.
[61] Miszka. Przeglądałem repa... z mojego punktu widzenia było tak ze ty zaspałeś ja zjechałem do środka żeby cię nie stuknąć i później już jechałem prosto(nie zajechałem Ci drogi) aczkolwiek mogę się mylić bo na początku miałem straszne skoki pingów...
zrealizowaliśmy wszystkie zespołowe cele na ten wyścig :) ja sam niestety zrealizowałem 2 na 3 założenia przed wyścigiem. szkoda po raz kolejny spina - jednak fizyka w tym modzie jest co najmniej dziwna przy kontaktach, nie zmienia to faktu ze Fisher pojechał szykanę jak emeryt bo oparłem się na nim będąc na prostej 70 metrów z tylu ;) chciałem być jak najbliżej przed kolejną prosta co się zemściło jednak. gdyby nie to myślę że walka o zwycięstwo rozegrała by się miedzy mną a Biolym ponieważ Fisherowi skończyły by się opony a tak dzięki mojemu spinowi miał 3 lub 4 kołka spokoju... podsumowując tempo było ok zwłaszcza patrząc przez pryzmat czasu i chęci do przygotowań, dobrze ze jeszcze tylko jeden wyścig przed nami i jesteśmy bardzo ciekawi z Danleyem czy uda nam się osiągnąć to co sobie wczoraj założyliśmy - cel mamy jasny teraz tylko pojechać w miarę dobry wyścig ;)
przygody wyścigowe - na starcie zostałem wzięty w kleszcze przez Biolego i Fishera 5 cm miejsca więcej i bym wyprzedził obydwu na starcie :) brawurowy atak na Maciule w 15 zakręcie :) na minus wjazd w mój tył przez Bilego opuszczającego boxy i powrót kowala z pobocza tyż przed moim nosem gdybym zaspał o ułamek sekundy byłaby mega kraksa a tak tylko nawyzywałem Cie pod nosem - na przyszłość - tak się nie robi ;)
Kuba wczoraj niestety przywitał się ze słupkiem przez co musiał zakończyć wcześniej wyścig, szkoda bo była szansa na punkty
Jak na przygotowania w postaci 8 kółek przed kwalifikacjami na domyślnych ustawieniach i 2 kółka na rozgrzewce to jestem zadowolony z wyniku :D Fakt, że miałem sporo szczęścia (kontakt Wiktora z Miszką, kilkadziesiąt metrów przed moim nosem, przynajmniej Wiktor był szybszy ode mnie), ale nie będę narzekał.
Miszka -> Sam byłem zdziwionym tempem pod koniec wyścigu :D Połowę dystansu zajęło mi wyczucie toru, potem już było znacznie lepiej i gdybym miał jeszcze kółko lub dwa to może byłaby ciekawa walka z Lukasem :)
OFICJALNE WYNIKI GP ABU ZABI NA TORZE YAS MARINA CIRCUIT (19/20)
KWALIFIKACJE
1. Kowal-------------01:38.652-----/
2. Bioly74-----------01:39.061-----00.409
3. FisherFighter-----01:39.119-----00.467
4. Sikham-----------01:39.399-----00.747
5. Danley-----------01:39.690-----01.038
6. eJay--------------01:39.822-----01.170
7. Rafalok-----------01:40.051-----01.399
8. wiktordth---------01:40.343-----01.691
9. Miszka------------01:40.557-----01.905
10. maciula---------01:40.624-----01.972
11. Bokserek-------01:40.814-----02.162
12. Lukas-----------01:42.061-----03.409
13. Perucka--------01:43.056-----04.404
14. Andrzej--------01:43.119------04.467
15. Kuba-----------no laptime------no laptime
16. KORraN--------no laptime------no laptime
======================================
WYŚCIG
1. FisherFighter---53:51.749-------------/
2. Bioly74---------53:56.208------------04.459
3. Sikham---------53:59.377------------07.628
4. Danley---------54:18.784-------------27.035
5. eJay------------54:19.440-------------27.691
6. Bokserek------54:28.998-------------37.249
7. Rafalok--------54:33.019-------------41.270
8. maciula--------54:38.907-------------47.158
9. Lukas----------55:31.700-------------01:39.951
10. KORraN------55:33.108-------------01:41.359
11. Miszka--------54:14.396------------ -1laps
12. Perucka------54:27.288------------ -1laps
13. wiktordth-----DNF (Suspension)--- -9laps
14. Kuba----------DNF (Suspension)--- -16laps
15. Kowal---------DNF (DNF)------------ -22laps
16. Andrzej-------DNF (DNF)------------ -28laps
=======================================
Kary:
@Perucka - Start z ostatniej pozycji w następnym wyścigu za spowodowanie wypadku na t1
=======================================
GP Abu Zabi punktacja:
1. FisherFighter +25pkt.
2. Bioly74 +18pkt.
3. Sikham +15pkt.
4. Danley +12pkt.
5. eJay +10pkt.
6. Bokserek +8pkt.
7. Rafalok +6pkt.
8. maciula +4pkt.
9. Lukas +2pkt.
10. KORraN +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------374pkt.
2. Danley (STR)----------272pkt.
3. Sikham (STR)---------248pkt.
4. FisherFighter (RBR)---226pkt.
5. Kowal (FI)-------------205pkt.
6. eJay (FER)-------------179pkt.
7. Bokserek (MCL)-------168pkt.
8. Maciula (MCL)----------82pkt.
9. Lucas(SAU)-------------29pkt.
10. KORraN (REN)--------26pkt.
11. Sajes (RBR)----------20pkt.
12. Wiktordth (MER)-----19pkt.
13. Miszka (RBR)---------18pkt.
14. Cappo (FER)----------16pkt.
15. Rafalok (MER)--------13pkt.
16. Sherman (WIL)-------6pkt.
----Qverty (FI)------------6pkt.
17. Arekkobylo (HRT)----5pkt.
18. Kuba (SAU)-----------3pkt.
19. Andrzej (HRT)--------2pkt.
20. Przemek (REN)-------1pkt.
----Perucka (WIL)--------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso---------------520pkt.
2. Renault F1 Team-------------------401pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----250pkt.
4. Red Bull Racing--------------------246pkt.
5. Force India F1 Team---------------199pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro---------195pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------44pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---32pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams----------------------7pkt.
----Hispania Racing Team--------------7pkt.