Witamy w wątku, gdzie miejsce do swobodnej wypowiedzi mają wszyscy, którzy lubią oglądać seriale. Spotkasz tu nałogowców, pasjonatów, sezonowców, a nawet fachowców. Przede wszystkim spotkasz tu fanów tego wspaniałego działu kinematografii. Znajdziesz opinie na temat nowych odcinków i sezonów, premier i powrotów, zapowiedzi i klasyków. Chcesz się wypowiedzieć co ostatnio oglądałeś? Szukasz ciekawych newsów lub czegoś dobrego do obejrzenia? Nie wiesz kiedy nowy odcinek lub sezon lubianego przez Ciebie serialu? Jesteś w dobrym miejscu.
Co ostatnio oglądaliście? Na co czekacie? Co nadrabiacie? Co macie w planach? Co pozytywnie zaskoczyło, a co rozczarowało?
---------------------------------------------------------------------------------
Nowości
2 września - Wszyscy Kochają Romana (TVN) http://www.youtube.com/watch?v=cR3DH-V88D4
4 września - Układ Warszawski (TVN) http://www.youtube.com/watch?v=s2Fqqp9Nu8s
5 września - Wiadomości z drugiej ręki (TVP2) http://www.youtube.com/watch?v=sgdS7fKPJxU&ob=av3e
7 września - Rezydencja (TVP1) http://www.youtube.com/watch?v=Cu7zXNPrG54
13 września - The Body Farm (BBC1) http://www.youtube.com/watch?v=zlg9shqbOvI
13 września - Ringer (The CW) http://www.youtube.com/watch?v=o537y9ipy0M&
14 września - Up All Night (NBC) http://www.youtube.com/watch?v=5db6eixmiv0&
14 września - Free Agents (NBC) http://www.youtube.com/watch?v=rFDYl0_JX5E
15 września - The Secret Circle (The CW) http://www.youtube.com/watch?v=TpDO8JR-s58
19 września - Two Broke Girls (CBS) http://www.youtube.com/watch?v=I1pXM6lQqMY
19 września - The Playboy Club (NBC) http://www.youtube.com/watch?v=F-95qfa956A
20 września - New Girl (FOX) http://www.youtube.com/watch?v=2qqojuj1zoU
20 września - Unforgettable (CBS) http://www.youtube.com/watch?v=hTbO59xeG_4
21 września - Revenge (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=A8XBXjGuHp4
21 września - The Fades (BBC3) http://www.youtube.com/watch?v=Z7clIVVUQko
22 września - Charlie's Angels (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=J2P_jP76qqI
22 września - Person of Interest (CBS) http://www.youtube.com/watch?v=68xN_BNYhc4
22 września - Whitney (NBC) http://www.youtube.com/watch?v=Xnc2QbRZsDM
22 września - Prime Suspect (NBC) http://www.youtube.com/watch?v=yUOUrWxIWbs
23 września - A Gifted Man (CBS) http://www.youtube.com/watch?v=romQ_y3Yk7s
25 września - Pan Am (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=6oVdLIvcNRE
26 września - Terra Nova (FOX) http://www.youtube.com/watch?v=45TsIL3kPjg
26 września - Hart of Dixie (The CW) http://www.youtube.com/watch?v=YwrZLLkkLRk
26 września - Shirley (BBC2) Brak trailera
28 września - Suburgatory (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=I-55EEByKyY
29 września - How To Be a Gentleman (CBS) http://www.youtube.com/watch?v=AdOb5gsSZDI
2 października - Homeland (Showtime) http://www.youtube.com/watch?v=xqddY2sOk6U
5 października - American Horror Story (FX) http://www.youtube.com/watch?v=CeYPWvZwsiE
11 października - Last Man Standing (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=FslQpa4wXZE
17 października - Bez Tajemnic (HBO) http://www.hbo.pl/video/bez-tajemnic-1_54662
18 października - Man Up (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=m6f2gSNh5Mo
21 października - Grimm (NBC) http://www.youtube.com/watch?v=2rVy3RBJmNo
21 października - Boss (STARZ) http://www.youtube.com/watch?v=aGRf7vnSf04
23 października - Once Upon a Time (ABC) http://www.youtube.com/watch?v=Rga4rp4j5TY
30 października - Allen Gregory (FOX) http://www.youtube.com/watch?v=7xUlfno9QTM
6 listopada - Hell on Wheels (AMC) http://www.youtube.com/watch?v=78zEDBmHwbU
23 listopada - I Hate My Teenage Daughter (FOX) http://www.youtube.com/watch?v=MvV6dHgzxhk
Wznowienia
1 września - Ludzie Chudego (Polsat), Hotel 52 (Polsat), Szpilki na Giewoncie (Polsat)
4 września - Lost Girl (Showcase), Życie nad Rozlewiskiem (TVP1), Czas Honoru (TVP2)
6 września - Sons of Anarchy (FX), Przepis na Życie (TVN)
7 września - Świat według Kiepskich (Polsat)
8 września - Ojciec Mateusz (TVP1)
13 września - 90210 (The CW), Parenthood (NBC)
14 września - Survivor (CBS)
16 września - Star Wars: The Clone Wars (Cartoon Network)
18 września - Spooks (BBC1)
19 września - How I Met Your Mother (CBS), Two and a Half Men (CBS), Castle (ABC), Hawaii 5.0 (CBS)
20 września - NCIS (CBS), Glee (FOX), NCIS: Los Angeles (CBS), Raising Hope (FOX), Body of Proof (ABC)
21 września - The Middle (ABC), Criminal Minds (CBS), Modern Family (ABC), Harry's Law (NBC), CSI: Crime Scene Investigation (CBS), Law & Order: SVU (NBC), Blue Mountain State (Spike TV)
22 września - The Big Bang Theory (CBS), Community (NBC), Parks and Recreation (NBC), Grey's Anatomy (ABC), The Office (NBC), The Mentalist (CBS)
23 września - Nikita (The CW), CSI: NY(CBS), Fringe (FOX), Supernatural (The CW), Blue Bloods (CBS)
24 września - Rules of Engagement (CBS)
25 września - The Simpsons (FOX), The Cleveland Show (FOX), Desperate Housewives (ABC), The Good Wife (CBS), Family Guy (FOX), American Dad (FOX), CSI: Miami (CBS), Boardwalk Empire (HBO)
26 września - Gossip Girl (The CW), Mike i Molly (CBS), Being Erica (CBC)
28 września - Happy Endings (ABC)
29 września - Private Practice (ABC)
2 października - Dexter (Showtime), Hung (HBO), How to Make It in America (HBO)
3 października - Dr. House (FOX)
6 października - The Leauge (FX)
7 października - Sanctuary (Syfy)
8 października - Merlin (BBC One)
10 października - Bored to Death (HBO)
11 października - Misfits (E4)
12 października - Psych (USA Network)
16 października - The Walking Dead (AMC)
21 października - Chuck (NBC)
3 listopada - Bones (FOX)
---------------------------------------------------------------------------------
Przydatne linki:
http://www.hatak.pl
http://www.showtv.pl
http://www.next-episode.net
http://www.pogdesign.co.uk/cat
---------------------------------------------------------------------------------
szymonmac jak zwykle kawał świetnej roboty. Dziękujemy za logo
---------------------------------------------------------------------------------
Poprzednia część:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11599312&N=1
Wywiady z Giancarlo Esposito (Gus) i twórcą Breaking Bad, Vince Gilligan:
http://www.aoltv.com/2011/10/09/gus-fring-giancarlo-esposito-on-breaking-bad/
http://www.aoltv.com/2011/10/09/breaking-bad-vince-gilligan-season-4-finale-walt-gus-jesse/
Wczorajszy BrBa pozamiatał zostawiając dość mocny obraz w moim umyśle, który chcąc nie chcąc wrócił do mnie we śnie. Nie było to miłe.
Gillgan u bastard!
Jestem po dwóch pierwszych odcinkach Breaking Bad i przyznam, że serial jest "trochę dziwny" / "inny" ale ma moc przyciągania widza :) Ciekaw jestem dalszego rozwoju.
Obejrzałem sobie dzisiaj fragmenty pierwszego odcinka BrBa, łoh, wszystko jest inne tbh.
Omar w Community, Ziggy i Bubbles w How to Make It in America, brakuje tylko Bunka w House MD
sinbad78
spoiler start
Ostatnia scena z najazdem kamery na Lily of the valley oznaczała, że to Walt otruł dzieciaka?
spoiler stop
BB
jasne, ze to oznaczala :]
juz wczesniej, przeciez
spoiler start
pistolet na to wskazal juz wczesniej :)
spoiler stop
Łoho, już nowy watek? :D
Klasycznie proszę o listę osób, które chcielibyście zobaczyć na bannerze :)
Jak na razie jestem na początku Breaking Bad i jak na razie bardzo mi się podoba, przede wszystkim wciąga. Jedyne, do czego nie jestem przyzwyczajony to długość odcinków. Jak dotąd praktycznie każdy serial jaki dłużej oglądałem to 20-25 min. max :p
Zacząłem właśnie tego Sherlocka i muszę przyznać, że daje radę. A co do BB - nie wiem, jakoś jestem po pierwszym sezonie i średnia chęć na kolejne... ale przemóc się będę chyba musiał.
Kompo<--- pewnie, że daje. Teraz pozostaje czekać na 2 sezon.
Person of Interest bardzo przyjemne. Ogląda się bez większych emocji, chociaż po 3 odcinku widać, że szykuje się jakaś grubsza akcja.
Wbrew temu co wczoraj pisalem nie wytrzymalem i sprawdzilem nowego Dexa. Mimo tego ze zwykle Dexter wolno sie rozkreca to poczatek byl mega! Bardzo dobry odcinek wg mnie. Wszystko na razie zapowiada sie swietnie. I w dodatku mlody Hanks i Olmos jako creepy villains. Oby kolejne odcinki byly rownie dobre to bede szczesliwy.
spoiler start
widok tanczacego Dextera na spotkaniu szkolnym - bezcenny. "Hammertime" :D
spoiler stop
[14] Jesli to nie problem to chcialbym na baner Castiela z SN albo Jeffstera z Chucka albo Chandlera z Przyjaciol. Wybieraj hehe :)
Pozdro.
jakby co to tutaj alternatywna propozycja :)
http://i27.lulzimg.com/370f15ccfa.png
Chyba zabiorę się za American Horror Story. Oglądał ktoś? Jak wrażenia?
Klasycznie proszę o listę osób, które chcielibyście zobaczyć na bannerze :)
Jesse Pinkman, byle nie ogolony na łyso.
No i prosze Chandler i Cas na bannerze. Po raz wtory dzieki szymonmac.
A reszta postaci to kto?
Propozycja jonasza tez calkiem przyjemna.
Pozostałe postaci? Wszystkie były wymienione wyżej :)
Oprócz Zooey, ale ona tam ma ładnie wyglądać, wygodnie mi było ją tam wcisnąć, a jej nowy serial naprawdę mi się podoba :p
Może tak sentymantalnie wrzućcie kogoś do bannera z przedwcześnie anulowanych, a dobrych seriali np. Firefly, Pushing Daisies, Deadwood czy Arrested Development + koniecznie kogoś z BrBa, w końcu to najlepszy serial tego roku :)
Boardwalk Empire 2x3
spoiler start
Już nie mogę się doczekać momentu, gdy Nucky zniszczy konkurencję.
spoiler stop
Ostatnio wzialem sie za Mad Men i jestem wlasnie po pierwszym sezonie. Mam jednak mieszane uczucia co do tego serialu. Z jednej strony bardzo interesujaca wydaje mi sie cala otoczka lat 60-tych. Relacje damsko-meskie, wszechobecne papierosy, alkohol, tlo i realia historyczne tamtego okresu. Z drugiej, postacie mimo, ze ciekawe to jednak wzbudzaja wiecej obojetnosci niz sympatii. Opowiadane historie tez nie sa szczegolnie porywajace. Gdyby nie to, ze serial dzieje sie w latach 60-tych to mialbym trudnosc z jego ogladaniem.
Breaking Bad 1x05 ostatnia scena
spoiler start
Walt: Wanna cook ?
Po tym pytaniu pomyślałem: No kurwa wreszcie !
spoiler stop
[Edit] Skończyłem 6 odcinek i zostawiam sobie 7 finałowy na dzisiejszy wieczór.
7 odcinek nie jest prawowitym finałem pierwszej serii. Jest nim raczej S02E02 zatytułowany "Grilled" :)
breaking bad przeszedl naprawde dluga droge od pierwszego sezonu az do konca czwartego =]
powolna, ale dluga
Jakby kogoś interesowało: AMA Zach Braff czyli JD ze Scrubs :) http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/ktdm5/i_ama_zach_braff/
BE 2x03
spoiler start
Dobry odcinek, scena w restauracji z homarem w roli głównej mistrzowska! Byle do poniedziałku.. :)
spoiler stop
Dex 6x02
Zobaczymy jak będzie dalej.. Póki co mnie nie porwał jakoś mocno, a zawsze byłem psycho fanem Dextera :)
Nie wiem czy ktoś już wspomniał bo to news z sierpnia, ale Californication wraca 8.01.2012. Ja się bardzo cieszę : )
4 odcinek Terra Nova nie porywa, wręcz nudnawy chciałoby się rzec. Oby następny był lepszy, bo nie chcę drugi raz z rzędu spoglądać ile czasu zostało do końca :)
Dawajcie jakiś śmieszne serialiki typu Himym, tbbt, it crowd, community, arrested development, my name is earl i coś tam jeszcze co pewnie pominąłem bo nie pamiętałem, więc więcej niż jedną propozycję, entourge i ostatnio modern family jakoś mi nie przypadły do gustu.
Dzięki ;)
pecet - Scrubs :)
Co do Entourage - przyznaję, pierwsyz sezon jest nudny. Jak nie możesz przebrnąć, przeczytaj jakiś skrót, tego co się działo (dużo tego nie było) i od razu zabierz się za drugi.
A jak nie, to może Two And A Half Men. Z nowych, to New Girl jest naprawdę niezłe :)
new girl to jest tragedia, na sile chca bys smieszni i w ogole im to nie wychodzi
Takie wrażenie miałem po "How To Be A Gentlemen", mimo, że bardzo lubię Dillona. W ciągu całego odcinka ani razu się nie uśmiechnąłem, żadnego zabawnego żartu.
A "New Girl"? Ja po prostu bardzo lubię Zooey i jak na razie poziom jest na tyle dobry, że planuję oglądać dalej.
Nigdy nie zrozumiem czemu niektóre seriale w ameryce puszczają tak bardzo w kratkę, puścili 2 epy american dada i family guya , i teraz widzę że długo długo nic, i dopiero pod koniec miesiąca FG ;/
Scrubsy znam, nawet fajne, ale kojarzy mi się źle osobiście z pewnego powodu i nie potrafię się przemóc żeby wrócić ;)
Two And A Half Men - znudziło mnie po jakimś sezonie, nie wiem dlaczego, może wrócę hm...
new girl -- zobaczę
dzięki wam tomazzi i szymonmac :)
Ta żółta w nowym odcinku House'a to jest jakaś tragedia. Mam nadzieję, że szybko zginie, albo wyjedzie.
Z nowych komediowych do mnie trafia jedynie '2 broke girls' - w przeciwieństwie do całej reszty ma swoje momenty i kiedy już trafią z dobrym żartem to ja leżę na podłodze. 'New girl' czy 'Whitney' w ogóle nie śmieszne i na dodatek nudne.
I czyj to był pomysł, żeby Aeryn Sun w banerze umieścić? Teraz wzięła mnie ochota na Farscape'a, a zdecydowanie nie mogę sobie "czasowo" na to pozwolić ;-).
promilus1 tez mam takie zdanie :D Ogolem troszke dretwe te odcinki jak dla mnie ; ) Ale akcja na koncu jak house dostaje od foremana gabinet calkiem fajna ; )
Ta żółta w nowym odcinku House'a to jest jakaś tragedia. Mam nadzieję, że szybko zginie, albo wyjedzie.
Za obrazę Charlyne Yi zeskocz z balkonu, bo nie chce mi się jechać i samemu to zrobić. Proszę.
Jeśli chodzi o komedie nowe, to wygrywają 2 Broke Girls, New Girl, Up All Night i Suburgatory. Whitney okropne jest, Last Man Standing jest meh, Free Agents już nie istnieje, How To Be a Gentleman też. Chociaż Terra Nova możnaby też dodać do komedii, bo poważnie tego się nie da traktować.
Nie wiem co ma do tego Charlyne Li, ale postac jest tragicznie slaba; jak caly House od dawna.
A Aeryn musiala sie pojawic z okazji wydania fara na blu-ray - Can I get a HELL YEAH? :D
ostatni miazdzacy jaja ep House to ten odcinek w psychiatryku potem poziom leciał na pysk
ogólnie house już sie wg mnie przesycił
spoiler start
,ile się można niszczyć i nad sobą użalać,gdyby chociaż jakieś tripy miał częstsze a tak 8 sezonów wałkowane nieszczęście z przerwą na odwyk i radość? z Cuddy. Ogólnie lubię typa,jego bezczelność i gadki ale już mnie męczy szczerze mówiąc ta lacrimosa.
spoiler stop
Dexter 6x02
spoiler start
Nic zaskakującego. Awansu Debry spodziewałem się od początku, zwłaszcza jak zaznaczyli, że akcja w knajpie była kręcona na komórce. Ale to fajny wątek, jest najbystrzejsza stamtąd, więc na pewno będzie krzyżować plany Dexterowi.
Niestety nie przełamali schematu z wszystkich sezonów, czyli znów Dexter będzie miał pobratymcę, tu będzie to brat Sam (notabene dobra postać i dobra gra aktorska), z którym niejedną rozmowę o religii pewnie odbędzie i zapewne wspólnymi siłami znajdą zabójców - pytanie tylko czy brat Sam dowie się o tajemnicy Dextera, no i czy Dexter go na końcu zabije. :) Przełamali za to schemat z zabójcami, bo od samego początku mamy ich poczynania jak na tacy, w poprzednich sezonach "główny zły" pojawiał się dopiero w późniejszym momencie.
No i syn Dextera, skok w czasie pozwolił na to, że ten już mówi, więc będziemy pewnie świadkami pociesznych i dwuznacznych wypowiedzi młodego. :>
spoiler stop
PS. Ten gość z logo-bannera wątku, trzeci od prawej, zawsze mi przypominał świnię-kosmitę z Duke Nukem 3D, Wam też? :D
Boardwalk Empire, odcinek trzeci - serialowi brakuje jak zwykle tempa, ale kiedy przyśpiesza to robi wrażenie;)
spoiler start
Fajna jak zwykle końcówka kiedy Nucky i Darmody skoczyli sobie do oczu.
spoiler stop
imo dziewczyna z nowego house'a o niebo lepsza od masters. rzeklem. dajcie sie jej rozkrecic - o ile zostanie - bo ma potencjal :)
Ostatni ep House'a był właśnie bdb imo. Wreszcie popracowali nad dialogami, nawet zdarzyło mi się zaśmiać przy niektórych tekstach.
Nawet twórcy Rage "doceniają" geniusz BB i oddali jako taki hołd Tuco, który był równie dobrym "antybohaterem" co Gus.
http://www.youtube.com/watch?v=H90u7CTlebk
A zakończenie 4 sezonu powinno wyglądać tak:
http://www.youtube.com/watch?v=I0Mqb-5BYpg
spoiler start
Heisenberg pełną gębą, a nie jakieś drętwe "I won" :P
spoiler stop
napster92 >> tru, scena z marketu to najmocniejszy moment z całego serialu :)
Dexter S06E02
Kurde mieszane odczucia. Odcinek nawet dobry
spoiler start
zwlaszcza motyw z tym murzynem nawroconym (co to jakis raper jest w realu czy jak?). Ci dwaj zabojcy jak dla mnie "creepy", ciekawe tez "o so im w koncu chozi", bo jak o koniec swiata i oczyszczenie to troche sztampa zajezdza. No i na koniec jak Dex rozprawial sie z tym rzezimieszkiem to nawet nie pokazali jak sie do niego przymierza. Ot nowa scena a delikwent lezy na stole... ;(
spoiler stop
Aha no i wkurza mnie ta LaGuerta coraz bardziej. Jak ja tolerowalem wczesniej tak teraz bleh.
@Orlando - no wlasnie nie. Wiem ignorant ze mnie :P Dzisiaj dopiero rozkminilem goscia, fajnie nawet gra. Ciekawa postac moze byc.
EP2 House'a świetne, widać wracają do formy. Brakuje mi 13 (bo nie ma na co popatrzeć :P).
Ostatnie moje odkrycie to American Horror Story - niesamowity pilot, jeśli macie chwilę czasu (a dokładnie 50 minut) to polecam serdecznie, serial tak psychodeliczny, dziwny i pogmatwany, że sam jestem zaskoczony. Miałem wrażenie, że oglądam taki Twin Peaks XXI wieku :)
Community jak zwykle zawstydza wszystkie inne seriale komediowe swoją oryginalnością.
kolejny odcinek terra nova... dalej nic sie nie dzieje... jakis motyw przewodni wspomniany, doslownie przez dwie sekundy. nie wiem co z tego bedzie, ale na razie lipa wieje - chociaz, zwykle lipne seriale ladowaly w niebycie u nas juz po pierwszym odcinku.
btw. calkiem sympatycznie zaczal sie drugi sezon raising hope. garcia odzyskal swiezosc ktorej brakowalo ostatnim seriom earla.
A mi się Terra Nova nadal podoba. Nie zachwycam się nią jakoś specjalnie, ale również nie narzekam. Widać, że jest to serial nastawiony bardziej na rodziny z dziećmi niż nerdów. Z drugiej strony scifi w telewizji obecnie jest w ostrej defensywie, osaczone przez lekarzy, lekarzy, prawników i detektywów wobec których Sherlock Holmes może się schować ;)
Za to House dla mnie już nie powróci do formy. Pamiętam w początkowych seriach były fajne konflikty, z darczyńcą szpitala, z policjantem, problemy z uzależnieniem. Po 7 sezonach to już się przejadło, postać w ogóle nie ewoluuje i jeszcze sztucznie podtrzymywane płuco. Pfffff....
Dexter i House oba po 2 odcinkach daja rade, a to dobry znak, bo myslalem ze bedzie gorzej.
Mam pytanko, czy warto obejrzeć Heroes od A do Z? Jakoś konkretnie się kończy?
Kiedyś obejrzałem pierwszy sezon, nawet mi sie w miare podobał, teraz w sumie trochę susza wśród seriali (wszystko co coś warte obejrzałem, reszta leci na bieżąco), zastanawiam się więc nad obejrzeniem całości Heroes.
Nie warto...
pierwszy sezon wlasciwie zamyka calosc jezeli chodzi o jakosc.
Ja bym porównał poziom heroesów do Prison break. Pierwszy sezon świetny, drugi średni, trzeci i dalej równia pochyła w dół. Ja bym ci jeszcze drugi sezon polecił, nie bedziesz sie w nim jeszcze tak denerwował z powodu idiotyzmów ;)
yen murzyn z Dextera gral w 12 przecnicach, tak?
jestem po 5 odcinkach BB, serial wciaga jak cholera
[74] Co do PB to ja z kolei to IMO widze tak: 1,2 sezon - mega (drugi powiedzialbym nawet lepszy od 1), 3 - b. dobry, 4 - dobry. I tak przyznaje sie bez bicia jestem fanbojem tego serialu :P
dla mnie pierwszy sezon Heroes był bardzo dobry, drugi trochę słaby, trzeci bardzo słaby, natomiast ostatni powodował zwątpienie w poziom pierwszego sezonu, czy oby na pewno rzeczywiście był on dobry czy może jednak mi się tylko wkręciło że jest dobry; dno dna, a Knepper która miał być plusem tego sezon imho powodował jeszcze większą żenadę.
[75] yeep
Czwarty sezon PB przy tej samej odsłonie Heroes to majsterszyk. Po nim dostali przecież cancela i serial nie ma zakończenia. Pierwszy sezon jest dobry, ale dalej to już parodia. Chyba pierwszy serial jaki oglądałem, gdzie jedna aktorka ginie 3x, by zaraz potem powrócić. Scenarzyści, żeby się ratować i jakoś podbić oglądalność pod koniec, wprowadzili strasznie lamerski wątek homoseksualny...
Podobny? Raczej nie :p
Może w pewien sposób 30 Rock - tylko zamiast o Hollywood, jest o tworzeniu serialu (w tym wypadku programu w stylu Saturday Night Live). I też dość często występują znane osoby.
Bardzo przyjemnie się ogląda, dobra obsada, ale jednak w innym stylu.
No i serial od NBC, więc wiadomo - przekleństw i cycków tu nie uświadczysz :D
nie ma podobnych, jest za to świetne 'How to Make It in America' tych samych twórców
Cougar Town warto? Kolega mi poleca, bo podobno jest content MILFowy, ale nie wiem czy się na jakimś serialu dla kobiet nie skończy, opinie?
Homeland 01x02 - jest dobrze :)
Jakieś pierwsze przepuszczenia ?
spoiler start
Brody jest w 100% jest po stronie terrorystów ? Na razie wiemy, że przeszedł na islam :)
spoiler stop
Oglądał ktoś Terra Nova? Po czterech odcinkach mam raczej pozytywne odczucia, ale też pojawia się wrażenie, że mogło być lepiej.
Poza tym, czekam na nowy odcinek The Walking Dead (2. sezon) - mam nadzieję, że będzie lepiej niż w pierwszym sezonie lub chociaż tak samo.
Poza tym, czekam na nowy odcinek The Walking Dead (2. sezon) - mam nadzieję, że będzie lepiej niż w pierwszym sezonie lub chociaż tak samo.
Też czekam i mam nadzieję że nadal będzie dramatycznie tak jak w sezonie 1, bo moim zdaniem całkiem fajny dosyć realistyczny (o ile można tak powiedzieć) serial o ludziach zagubionych w świecie zombich, dla fanów akcji są inne seriale.
Też czekam i mam nadzieję że nadal będzie dramatycznie tak jak w sezonie 1, bo moim zdaniem całkiem fajny dosyć realistyczny (o ile można tak powiedzieć) serial o ludziach zagubionych w świecie zombich, dla fanów akcji są inne seriale.
Równie dobrze mogli wsadzić tam aktorów z Klanu albo z M jak miłość -> ten serial to jedno wielkie dno. ( i nie jestem żadnym ,,mega fanem akcji" =) )
Kurcze, American Horror Story coraz bardziej mi się podoba. Drugi ep zajebisty. Świetne postacie, chociaż chyba przegną z ich ilością. ;)
spoiler start
Aktualnie po dwóch odcinkach: Sprzątaczka(i), zakochany psychol, sąsiadka, córka sąsiadki, lateksowy gość, spalony w kapeluszu, dwa rudzielce, dwie "pielęgniarki". Chyba, że większość tych postaci to takie tam na jeden ep.
spoiler stop
Równie dobrze mogli wsadzić tam aktorów z Klanu albo z M jak miłość -> ten serial to jedno wielkie dno. ( i nie jestem żadnym ,,mega fanem akcji" =) )
Jeszcze jakbys napisal dlaczego tak uwazasz to bylo by wszystko dobrze. Ja uwazam ten serial za dobry. Aktorsko tez mi sie podoba. Moze fabula troche kuleje ale coz... W zasadzie tylko jeden z szesciu dotychczasowych odcinkow mi sie nie podobal. Jak najbardziej czekam na drugi sezon. Licze ze bedzie co ogladac w 3 nowych odcinkach. Na pohybel zombiakom!
Pisałem już kiedyś teraz mi się nie chce, ale ten serial leży na każdej możliwej płaszczyźnie. Ciekawy byłem co z tego wyjdzie, bo lubię sobie obejrzeć zombiaki od czasu do czasu ale to co dostałem w tym serialu przeszło moje największe oczekiwania ;> Od scenariusza, po bohaterów, grę aktorską, zombie które raz cisną klamkę albo biorą cegły do rozwalania okien ( niech dadzą im pistolety chociaż sobie postrzelają :D, chociaż to mi nie przeszkadzało bo co film to mix umiejętności truposzy może być inny ) Jjak jeszcze pierwszy odcinek mnie zaciekawił to reszta jechała w dół po równi pochyłej, a jak przypomnę sobie postacie szeryfa, jego kolegi kulfona, tej pacjentki co grała w prison brejku i huntera z kuszą to jeszcze brakuje mi tylko braci Mroczków do kompletu :D
tak btw jest jeszcze jeden serial o zombiakach ten angielski co siedzą w domu wielkiego brata, dobre to?
I jeszcze mi się przypomniało czaicie tego kolesia z justfied-> szeryfa? Oglądałem jakiś czas temu film z tym samym aktorem, co koło miasteczka rozbił się samolot z jakąś bronią biologiczną zamieniającą ludzi w pseudo zombie i też tam grał rolę szeryfa w mieście :D
Normalnie copy & paste, identyczna gra aktorska, identyczne gadki, identyczne miny.
Dodatkowo boli że pierwowzór komiksowy charakteryzuje się niesamowicie wciągającą i w miarę logiczną fabułą oraz ciekawymi postaciami. Tutaj brakuje i tego i tego. To tak jakby wziąć nazwę Lamborghini i pod nią wydać Poloneza. Moim zdaniem nieuczciwe względem odbiorców zaznajomionych z papierową wersją.
Sensai - Dead Set (zombie i Wielki Brat) to jedna z najlepszych rzeczy o zombie jakie powstały, moim zdaniem.
Dodatkowo boli że pierwowzór komiksowy charakteryzuje się niesamowicie wciągającą i w miarę logiczną fabułą oraz ciekawymi postaciami. Tutaj brakuje i tego i tego. To tak jakby wziąć nazwę Lamborghini i pod nią wydać Poloneza. Moim zdaniem nieuczciwe względem odbiorców zaznajomionych z papierową wersją.
Ojej, nie każdy czyta komiksy, moim zdaniem bardzo dobrze, że nie robią kalki 1:1, bo jakbym się chciał kiedyś zaznajomić to nie będę miał wrażenia że już to widziałem.
Ojej, nie każdy czyta komiksy, moim zdaniem bardzo dobrze, że nie robią kalki 1:1
Jest pewna różnica pomiędzy zachowaniem realiów i świata, a zachowaniem fabuły. Ponoć (bo serial skończyłem na pierwszym epie, a komiksu nie czytałem) Walking Dead właśnie nie zachowuje ani fabuły, ani realiów. Więc - jeśli to prawda - to po cholerę brać znaną markę, a nie tworzyć coś swojego? Przypomina mi się growa sytuacja z Operation Flashpoint: Dragon Rising.
pecet - Nie mówię o kalce, ale ten serial to zupełnie inna od komiksu rzecz. Pierwszy ep jeszcze starał się jakoś przypominać pierwowzór, ale od drugiego poleciano po bandzie. I jak napisał ppatt1, niepotrzebnie w takim razie użyto marki. Bez sensu.
Nie wytłumaczę tego. Po prostu zapoznaj się z komiksem (jest na tor...w pewnych miejscach) i porównaj. Zobaczysz o czym mówię. To trochę jakbyś grał w Baldur's Gate, a twórcy usilnie staraliby Ci się wmówić że grasz w Planescape:Torment :)
Eee tam, dla mnie większość filmów/seriali o zombiakach jest dobrych - lubię, jak żywe trupy umierają po raz drugi. :D
Co prawda już kilka tygodni temu skończyłem 1. sezon "Breaking Bad", ale z tego co czytam mentalnym i nieoficjalnym zakończeniem sezonu jest tak naprawdę 02x02, którego to właśnie obejrzałem dopiero dzisiaj. I zgadzam się - zakończenie 1. sezonu na 7 odcinku było kompletnie bez sensu, praktycznie nic nie zostało chociaż tymczasowo zamknięte lub wytłumaczone, a po 2 odcinku 2. sezonu wiemy o wiele więcej. Serial na razie dobry, ale z tego co czytam konkretny rozpierdol dopiero się szykuję - nie mogę się doczekać następnych sezonów. :)
Poza tym obejrzałem 1. sezon "Archera". Fajny serialik, można się odstresować, a czasami nawet zaśmiać. Na plus krótkie odcinki, ciekawa kreska i ogólny "szpiegowski" klimat.
Z nowości dziś wieczorem obejrzałem pierwsze trzy odcinki "Hart of Dixie" - również miły serial, chwilami strasznie głupi i naiwny, ale miło się ogląda. Bardzo ładna główna bohaterka, do tego mimo braku "akcji" raczej się nie dłuży. I oczywiście na bieżąco oglądam "Boardwalk Empire" - od zawsze mega wysoki poziom. Klimat, styl i klasa od zawsze były jego wizytówkami. Jim Darmody wymiata.
Trochę dziwię się ludziom, którzy narzekają na brak tempa w serialu - przepraszam, ale to nie ten gatunek. Tutaj w miejsce masy pościgów i strzelanin mamy dialogi, świetne ujęcia i genialną grę aktorską.
Widzę też kilka pozytywnych opinii na temat "Homeland" - na razie tylko dwa odcinki więc może uda się szybko nadrobić.
Nadal żałuję, że "Playboy Club" dostał cancela...
Przebrnalem wczoraj przez pilota TerraNovy, jezeli ktos myslal ze nie moze byc wiekszej kupy niz No Ordinary Family, to sie mylil.
Generalnie jezeli ktos lubi filmy gdzie wszystko jest kalka, a to jak bedzie sie posuwac fabula nie jest dyktowane logika a wylacznie "budowaniem dramaturgii".
Dla mnie wzorcem "familijnego" SF byl KyleXY, prosty, zabawny, w miare oryginalny, wiedzialem czego moge sie spodziewac ale nie czulem ze ktos obraza moja inteligencje, jasne, nie udalo mi sie dotrwac do drugiego sezonu, ale to co zobaczylem nawet jako tako zapamietalem.
Zacząłem oglądać Community i ani trochę nie żałuje. Genialny serial.
S01E23 to absolutne mistrzostwo świata.
też zacząłem w końcu oglądać i żałuję ze dopiero teraz, na razie jestem na 10 epie i jak na razie najbardziej podobał mi się batman; ogólnie widzę że najlepsze akcje to te z Abedem.
Lutz - mam pytanie do KyleXY - widzialem 2 sezony i poczatek trzeciego i jakos przestalem, chcialem sie zebrac i skonczyc, ale powiedz prosze, czy serial ma zakonczenie? czy tez jest bez sensu urwany?
dwa sezony lyknalem bardzo szybko, ale jakos ten 3, mnie juz nuzyl...
o ile dobrze pamiętam dostał cancela gdzieś tak przy 03e07, został urwany bez sensu
Ej, Panowie, co to za hate'owanie Heroesow w zeszlym tygodniu bylo?! Fakt, ze kolejne sezony nie byly juz tak dobre jak pierwszy, ale mi nadal ogladalo sie je przyjemnie i zalowalem ze calosc skonczyla sie ...no wlasnie, bez zakonczenia.
Calosc nie jest moze pierwszym serialem, ktorym bym polecil, ale na pewno mozna to z przyjemnoscia obejrzec.
@105 Na pewno to Kopernik nie zyje :P Pewnie, ze mozna zaslaniac sie jakimis bajkami o gustach itd. ale fakt pozostaje faktem - Heroesi z sezonu na sezon byli coraz gorsi natomiast ostatni sezon byl tragicznie slaby.
Lutz - w porównaniu do Terra Nova NOF miało galoupującą akcję :)
Ja obejrzałem drugi odcinek Homeland. Zapewne skończy tak jak Rubicon, bo tempo nie jest zawrotne, ale zaczyna się coś dziać i miło się to ogląda.
Haha może i How To Make It In America najlepszym na świecie serialem nie jest, to Luis Guzmán jako Rene jest przemocarny. XD
Końcówka Dextera :)))))
na wieczór zostawiłem sobie nowe The Walking Dead, widział już ktoś?
"2x01 me likes...."
"Yeah nice episode gimme more"
"dear lord. what the frak was this? this was the shit with new writers?
i mean ... uhh... even terra nova and falling skies are masterpieces next this this shit.
1 hour of yet another family drama with 30 minutes of looking for a girl. ohhh god... if this is a future of television, then iQuit!"
"It seemed to me more like a hour long webisode for a journal than a second season premiere for a post-apocalyptic zombie show."
U mnie też będzie wieczorem.
http://www.napisy24.pl/index.php
Tutaj masz najbardziej wiarygodne źródło napisów, bo na napiprojekt to każdy może wrzucić cokolwiek.
Szybko te napisy coś do Dexa, dzisiaj wyszedł :P Wieczorem zarzucam, licze na kolejny dobry odcinek :)
A propos Terra Nova, to ponizej moja recka z wątku o OBCYM:
TERRA NOVA - Szumnie zapowiadany serial pod skrzydłami samego Stevena "nudziarza" Spielberga. Niestety takiej chały, nudy i zagęszczenia ilości bzdur na sekundę już dawno nie widziałem. Cholera, to nawet nędzne Falling Skies było lepsze, bo obejrzałem pełne 4 odcinki, a w przypadku TN wymiękłem na początku czwartego. Jak to często ostatnio bywa ogólny pomysł niezły - odkryto możliwość wysyłania przez portal ludzi z roku 2149 (Ziemia w stanie totalnego zasmogowania i zasyfienia, choć technologicznie-futurystycznie OK) do przeszłości oddalonej o 85 milonów lat wstecz czyli wtedy kiedy wesoło biegały sobie dinozaury. Tyle tylko, że ta przeszłość jest w innej linii rzeczywistości. I poza fajnymi plakatami promocyjnymi oraz w miarę przyciągającą wzrok zajawką prawie cała reszta to amerykańska kupa o rodzinnych rozterkach, problemach nastolatków i takich tam pierdach z dinkami w tle. ODRADZAM 2/10 !!!
Więcej tutaj:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11516920&N=1#Scene_1
Ludzie, ludzie, dlaczego nie oglądacie Downton Abbey, tożto tak za serducho ściska, że nawet Voldemort by pociagał nosem, gdyby go miał.
Walking Dead jest zwyczajnie słabe. A tak się jarałem na serial o zombie :/ Odcinka całego nie obejrzałem, bo wieje nudą i chałą. Na f-forwardzie tylko drętwe gatki i chodzenie po lesie.
Jak drugi ep nic nie zmieni, to dam sobie spokój.
Orlando - mam na kompie 1 epizod, ale jakoś nie mogę się zebrać. Po twojej płaczliwej rekomendacji skonstatowałem, jak wielki popełniam błąd i jutro postaram się obejrzeć :)
- Why are all these dead people sitting in their cars? Did they starve to death waiting for traffic to clear up?
Odnośnie WD, anyone ?
http://unrealitymag.com/index.php/2011/10/17/a-few-questions-for-the-walking-dead/
Mnie bardziej nurtuje ta kwestia:
'Walking Dead' breaks cable ratings record
http://content.usatoday.com/communities/entertainment/post/2011/10/walking-dead-breaks-cable-ratings-record/1?csp=34life
7,3 mln widzów, WTF? Oglądałem premierę nowego sezonu myśląc o tym, jak Kirkman będzie się tłumaczył z anulowania tego serialu za 3-4 odcinki, a tu taka niespodzianka. Słabe to i nierówne, i pełne głupoty. A że monolog sprawdza się w komiksie nie znaczy, że sprawdza się wszędzie.
[116] to i tak twardy jesteś, ja dobrnąłem do mniej więcej 15-tej minuty drugiego odcinka. I na pewno nigdy nie zamierzam do tego chłamu powrócić.
To nowe The Walking Dead faktycznie trochę kiła (szczególnie scena z zombiakami na autostradzie...), ale jeśli przewija się co nudniejsze dialogi nawet da się bez większego bólu oglądać. Mnie w każdym razie promo drugiego odcinka zachęciło, będę oglądał dalej - chociaż bez większych emocji.
Yans – no właściwie to podpisuję się pod recką, serial jest mega durny, zmarnowano fajny potencjał, ALE, kobiety obsadzone w rolach głównych są zjawiskowo piękne, więc oglądam wyłącznie dla samych wrażeń estetycznych, od fabuły i doskonałej gry aktorskiej mam poniedziałkową i środową ramówkę:> Imo okazjonalny mózgoczep jest niezbędny dla balansu i stonowania oczekiwań odnośnie subiektywnych produkcji hitowych:>
P.S. Tak swoją drogą, ostatnimi czasy The Fades wygląda nieźle, The Body Farm, no dziwnie fajnie się zapowiada;p
^this btw. jak ci podchodzi PanAm? Ja mimo wszystko zostawi sobie dopóki leci (har har joke), mimo wszystko jest przyjemnie.
Ogladam z przyjemnoscia. Co prawda do realizmu w jakim owy okres przedstawia Mad Men nie ma startu, ale nie jest zle. Fabułki ok, postacie tez niezle a wisienka na torcie sa siostry Cameron (szczegolnie Kate;). Poki co jedyna rzecz na powazny minus to watek Collete/Niemcy - strasznie glupio poprowadzone.
No własnie powoli się przymierzam do Pan Am, szczególnie że czuję miętę do Christiny Ricci od Jeżdzca bez głowy. Szkoda tylko, iż krążą prawdopodobne pogłoski o kasacji serialu, głupio byłoby sobie urwać wątek, no ale cóż, amerykanie rządzą się innymi prawami;p
No, bo telewizje to mają fundację od FEMA i nie muszą zarabiać na reklamach, co to, to nie.
Dajcie jakiś comedy-criminal serialik nie musi być BARDZO nowy, coś jak Good Guys, które niestety dostało cancela (żałuję bo było świetne), oglądałem Monka, Psycha i pewnie coś jeszcze co zapomniałem.
Dzięki z góry ;)
Orlando - To był taki skrót myslowy od tego, iż amerykanie mają wypaczony gust filmowy jak na mój gust. Poza tym ziemia jest okrągła, Johnny Deep tak naprawdę to nie jest piratem, a obowiązująca w Polsce waluta to wciąż złoty, ale to zapewne też już wiedziałeś.
Ktoś ogląda jeszcze house'a? Po 3 odcinku stwierdzam, że czuć powolne dążenie do zakończenia serii. Jednak mimo wszystko cały czas ciekawi i zaskakuje, jednocześnie rozliczając się z serią i jej bohaterami. Ciekawym zabiegiem jest ten "rok czasu" między sezonami. I sam House jest inny, ciekaw jestem zakończenia.
spoiler start
No i pożegnanie 13-stki...ech, jedna z najlepszych, najgłębszych postaci w zespole...
To był taki skrót myslowy od tego, iż amerykanie mają wypaczony gust filmowy jak na mój gust.
A czymze sie to wypaczenie objawia? :)
Lukis - oglądam. 3 odcinek taki nudnawy był. Mam nadzieję, że kolejne będą lepsze.
Oglądałem też nowe How I met your mother. Beznadziejny odcinek. Ani razu się nie zaśmiałem, ba!, ani razu się nie uśmiechnąłem.
Terra Nova
spoiler start
Po 5 odcinku robi się deczko ciekawiej. Od początku nie wierzyłem, że Stephen Lang może być tym dobrym. Chociaż jeszcze nic nie jest wiadome do końca, to przynajmniej nawarstwiają się tajemnice i sekrety. O tyle dobrze... rzekłbym "prawie" optymistycznym akcentem.
spoiler stop
Dexter EP1-3
spoiler start
pierwszy odcinek wiadomo,spokojne rozkręcanie się,drugi podobał mi się najbardziej a w trzecim opcja z tooth fairy jakos kosmicznie naciągana. Bardzo jara mnie za to wątek największych wrogów Dexa w tym sezonie czyli chrześcijańskich psychopatów,mam nadzieję że to zbuduje naprawdę dobry sezon. Spoko jest również brother Sam tylko nie mogę sobie go przypomnieć z poprzednich sezonów,coś kojarzę ale nie do końca,był już kiedyś ten wątek? Do tego nowa dupka Masuki,słodka jak cholera,miałem nadzieję że mu się w koncu poszczęści ale wychodzi na to ze lalka ma inne zamiary.
spoiler stop
@paul665anka
spoiler start
Co do Brata Sama to fakt Masuka cos wspominal Dexterowi o jego przeszlosci ale wydaje mi sie, powiem wiecej jestem przekonany ze nie przewinal sie w zadnych wczesniejszym sezonie. Jest to calkiem nowa postac.
spoiler stop
Jesli sie myle/cos mi umknelo to niech mnie ktos poprawi :)
Co do pierwszych trzech odcinkow - dla mnie miazga. Tak dalej a sezon bedzie lepszy od najlepszego, czyli 4.
nowa postac, w ogole go nie bylo wczesniej
To ostatni sezon Dextera?
Jak sie w koncu dogadaja co do kasy to beda co najmniej jeszcze dwa, o ile cos sie nie zmienilo od ostatniego njusa na ten temat.
7 sezon dextera powinien byc ostatni, bo skonczy sie jakimis plebejskimi hausami
Whatson
spoiler start
nie wiadomo dokładnie, czy jest dobry, czy zły - do tej pory był przedstawiany raczej jako taki "miły kozak". Teraz pojawiła się jakaś tajemnica, o której nie wiadomo czy wie nawet on sam - ogólnie, to zapowiada się ciekawie. :)
spoiler stop
Ja tymczasem, zabieram się za pierwszy odcinek drugiego sezonu The Walking Dead. :)
Nowe HIM&M - średnie
Nowe Dwóch i pół - jeden moment chyba śmieszny był ... w ogóle gdy nie ma Charliego powinni postawić na Jake'a ;)
Nowy Hałs - trzy dupeczki? w tym dwie zajebiste, jak odcinek moze byc slaby ;d
Nowy odcinek House'a był zabawny nie tylko ze względu na niektóre teksty, ale także z powodu mega drętwej gry Wentworth'a WiecznieZmarszczoneCzoło Miller'a (ten co grał Michaela w PB). Przekomicznie wyglądała scena, kiedy udawał, że ma drgawki.
"Co do pierwszych trzech odcinkow - dla mnie miazga. Tak dalej a sezon bedzie lepszy od najlepszego, czyli 4."
Drugi zjada na śniadanie czwarty ;] Teoretycznie te "parzyste sezony" były najlepsze, więc powinno być dobrze z obecnym Dexem.
r_ADM - Pattinsonem w roli nowego bożyszcza aktorskiego, tym czym kiedyś było mtv a czym jest teraz, co z kolei prowadzi do niskiej oglądalności takich Rubiconów i Carnivali (itp., itd.), co z kolei prowadzi do uogólnienia, iż nie przepadają za fabułą. Zasadniczo na dłuższą metę guzik mnie to obchodzi, niech sobie oglądają co chcą:> Czasami się przyłączę, czasami odpalę coś innego i życie toczy się dalej;p Okazjonalnie tylko mam ochotę sobie trochę ponarzekać, no ale kto nie ma niech pierwszy rzuci modemem:>
r_ADM - piękna puenta, jedynie słońce zamieniłbym na czarne chmury;p
Oglądnął ktos pierwsze odcinki tego nowego polskiego serialu robionego przez HBO - Bez tajemnic?
Warto? Nie warto?
Zacząłem oglądać 4 sezon Synów Anarchii. Może mi ktoś powiedzieć czy aktor grający Juice został zmieniony czy chorował bo cos inaczej wyglada
Co do Juice`a to miałem wrażenie, że on przecież
spoiler start
zginął na końcu trzeciego sezonu broniąc dzieciaka przed tym z Irlandii.
jak go zobaczyłem w czwartym sezonie nieźle się zdziwiłem :)
spoiler stop
Po pierwsze, było to w finale drugiego sezonu. Po drugie, zginął wtedy Halfsack. Po trzecie, SoA zamiata, widać, że akcja zbliża się do końca, wszystko się rozpada.
SoA
spoiler start
Myślicie że Jax dowie się o wszystkim i zabije Claya? Jak dla mnie wszystko ku temu zmierza ;)
spoiler stop
leciało wczoraj Community?
Finthos - na pewno będzie jeszcze jeden sezon, był ostatnio news, że Fx zamówiło 5 sezon.
a co do szeryfa
spoiler start
mam nadzieję, ze spotka go ten sam los co agentkę z ostatniego sezon, Juice'a z całej ekipy lubię najbardziej.
spoiler stop
tak jakby ktoś chciał obejrzeć przedwcześnie "Once Upon a Time"
http://www.imdb.com/video/imdb/vi3101793817/
leciało wczoraj Community?
http://www.imdb.com/title/tt1439629/episodes#season-3
Wychodzi na to, że nie.
no, właśnie a na fw pisali że niby dzisiaj był
btw.
http://hatak.pl/aktualnosci/seriale/17003/Magic_City_zwiastun_gangsterskiego_serialu_stacji_Starz/
nawet ciekawie się zapowiada, wygląda na takie bardziej lajtowe BE
http://www.myepisodes.com/cal.php załóżcie sobie konto tutaj dodajcie showy i będziecie wiedzieć co leciało co nie, pokazuje prawidłowo że nie było community, a czemu w ameryce tak w kratkę puszczają w ogóle? zawsze mnie to irytuje...
gangów na świecie zabrakło, że ostatnio w serialach polskie mafie? najpierw w Killing, a teraz pruszków w Person of Interest.
Polećcie jakiś serial, wymóg - dość dużo akcji i trzymająca się kupy fabuła. Aktualnie oglądam The Walking Dead, ale drugi sezon pewnie za 2-3 miesiące się skończy, a Terra Nova... hmm, nie wiem czy przy niej zbyt długo posiedzę.
Konwencja raczej obojętna, ale taki farscape raczej nie zbyt mi się podobał, więc przyjmijmy, że bez sci-fi w kosmosie. :)
SoA
Finthos, rzeczywiście powaliło mi się wszystko, już wiem o co chodzi :)_
spoiler start
Szkoda Juice`a, najabrdziej go lubiłem z całej ekipy. Ciekawe czy głosowanie przejdzie i Clay przestanie być szefem.
Serial nabiera dramatyzmu, wcześniej tego nie było w takiej ilości.
spoiler stop
Ktoś widział Pioneer One? To jakiś niezależny sf, jestem ciekaw czy coś wartego oglądania.
marcus - miniseria Chris Ryan's Strike Back i sequel (już serial) Strike Back, plus Human Target.
Flashpoint
Dobra propozycja, ale nie ma tam głównego wątku. (no chyba że szczątkowe rodzinne wątki) A z akcją też różnie, bo większość spraw próbują rozwiązać pokojowo bez ofiar. Ale napięcie jest.
To akurat jest plus Flashpointa i przynajmniej dla mnie mala orginalnosc wsrod podobnych mu seriali o jednostkach specjalnych. Swietnie pokazuje jak bez wystrzelenia jednego pocisku mozna zbudowac napiecie i ciekawie poprowadzic fabule.
Nowy SN bardziej taki humorystyczny odcinek i to było dobre. No cóż ale sam pomysł nie zachwyca.
spoiler start
Czarownice już przecież były.
spoiler stop
co myślicie o serialu australijskim bodajże pt. Rush? widziałem na AXN i wygląda ciekawie, ale czekam na opinie ;)
Oczywiscie nic. Myslalem tylko, ze jak widzial na AXN i uznal za ciekawe to jest to wystarczajacy powod, zeby ogladac dalej i wyrobic sobie wlasne zdanie co do reszty :)
Ja teraz oglądam Person of Interest oraz Terra Novę. Uważam, że ten pierwszy dużo lepszy. Czekam także na premierę Once Upon a Time oraz Alcatraz ;)
w zasadzie w tym sezonie pozostało już tylko czekać na Hell on Wheels, wszystkie inne ważniejsze premiery już miały miejsce czy to w tv czy w internecie.
American horror story... 3 odcinek miazga. Scenarzysta to jakiś pieprzony psychol. :D Ultra pozytywne zaskoczenie sezonu. Myślałem, że to jakieś pitolenie o duchach będzie z oklepanymi motywami. A tu co krok coś mnie zaskakuje.
spoiler start
Zabójstwo kochanki głównego bohatera przez kapelusznika zajedwabiste. Genialne postacie. :D
spoiler stop
trailer dla zainteresowanych: http://www.youtube.com/watch?v=FDb4SqqiQag
Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka. ;)
w dodatku co trzeba mieć pod kopułą by robić tak diametralnie różne seriale, z jednej strony słitaśny Glee a z drugiej ta psychodela.
Za premierę tego roku uważałem Homeland, dopóki nie obejrzałem American Horror Story. Serial przypomina mi trochę Królestwo Larsa von Triera (nie to g... od Kinga).
Sons Of Anarchy
spoiler start
Moim zdaniem Juice przeżył, ale jest w ciężkim stanie, na chwilkę przed napisami było słychać łamiącą się gałąź
spoiler stop
tak btw. są gdzieś jakieś polskie suby do dwóch ostatnich odcinków The Big C?
[190]wiem, obserwuję dział tłumaczeń na n24 i już chyba z dwa miesiące ciągle przekładają terminy. Obejrzałbym bez subów ale pewnie nie do końca bym wszystko rozumiał.
ppaatt1 - scena rzeczywiście wymiata
spoiler start
mina kapelusznika rozbraja
spoiler stop
swoja drogą, czytałem komentarze na fw i część osób narzeka na tą scenę i zawiesza oglądanie serialu przez nią. Durni ludzie.
Dlatego ja nie chcę nigdy należeć do żadnej grupy napisowej, robie co chce i kiedy chce, bez presji, a akurat trafia mi się widownia, która rozumie, że tłumacz też człowiek. Jak rok temu napisałem, że muszę zrobić przerwę przez zapalenie ucha, to chyba cztery maile dostałem z życzeniem powrotu do zdrowia. Miła rzecz.
AHS wciąż ciekawe. mimo, że poziom psychodeli spadł mocno w porównaniu do pierwszego odcinka jest ok.
Wiadomo coś o ilości odcinków?
Właśnie skończyłem The Killing, solidny serial szkoda, że znowu trzeba tyle czekać na kolejne epy..
Orlando do czego tłumaczysz napisy, tak z ciekawości, bo nigdy się z twoimi nie spotkałem (nie)stety ;)
Treme, The Shadow Line, Red Faction: Origins, Archer, The Ricky Gervais Show, Shine a Light, robiłem koretke do ostatnich odcinków 1 sezonu Raising Hope.
O, dobrze wiedzieć że do Archera są pl napisy, ostatni raz jak patrzyłem nie było, dzięki ;)
[195] tez troche sie "rozczarowalem" AHS, ale za to moja kobieta podchodzi do filmu z mniejsza rezerwa. Wydaje mi sie, ze beda musieli troche stonowac zeby nie skonczyc w piachu za wczesnie. Jednak ogolnie zle nie jest.
<-- Homeland.
Zapowiada sie świetnie, ogląda sie bardziej jak film niż serial, nie ma tych przynudzających wątkow które mozna zapobserwować w serialach HBO, jak choćby w Zakazanym imperium. Duży potencjał.
Napisze ktoś dlaczego warto brać się za "Mad Mena"? Zabieram się za to od dłuższego czasu. Nie chcę czytać spoilerów a chciałbym jakichś konkretnych zachęcających argumentów :)
@201
Obejrzalem wlasnie calosc, ale zdania z postu 31 diametralnie nie zmieniam. Troche bardziej zzylem sie z bohaterami, troche bardziej zaczeli mnie obchodzic, ale to tyle. Sila tego serialu sa lata 60-te. Jak ten element nie zaskoczy to nie masz co ogladac. Imho.
nowy odcinek BE kopie pośladki, a z tego co widziałem przyszły odicnek będzie jeszcze lepszy.
Eli to niezły psychopata
spoiler start
autentycznie czuję odrazę, wstręt do tej postaci
spoiler stop
Tak wogole, w telewizorze u mnie zaczal leciec Merlin, 4 sezon.
Zdaje sobie sprawe, ze to typ serialu, ktory nie kazdemu moze spasowac, ale jezeli ktos potrzebuje niezobowiazujacej, prostej sredniowiecznej rozrywki, moze sprobowac ;)
Nowy sezon HIMYM jest całkiem niezły, z pomysłem i czasem zabawny. A już spisywałem ten serial na straty.
Orlando ---> Obejrzalem pare odcinkow The League i nie przypadlo mi to do gustu.
Za to Greek, polecane przez Arxela, bardzo. W tzw. miedzyczasie sprawdze jeszcze Archera. Chyba, ze polecasz cos jesszcze? :)
Lutz - ja ogladam Merlina od czasu gdy zaczal leciec na BBC, podoba mi sie, choc ma oczywiscie cala mase bezsensownych sytuacji a Artur to wychodzi na totalnego debila
no i wkurzyl mnie odcinek 3 tej serii, w 100% od poczatku mozna bylo przewidziec co sie stanie
no i co z Lancelotem z 4x02?
Boardwalk Empire
Świetny odcinek, serial nabiera rozpędu lawinowo!!
@
spoiler start
Zajebisty motyw z opaska siuxów :))
spoiler stop
Jednak moje obawy w stosunku do szóstego sezonu Dextera okazały się płonne. Serial się rozkręcił i najnowszemu odcinkowi daleko do słabiutkiego pierwszego odcinka. Obranie motywu religijnego okazało się strzałem w dziesiątkę, teraz, gdy wszystko się rozkręciło i postacie nabrały takiej jakiejś głębi, możemy spokojnie przestać się obawiać o powtórkę z trzeciego sezonu. I znowu to czuję, po najnowszym odcinku, ten jakiś rodzaj manii - dexteromanii, nie mogę się doczekać kolejnego epizodu.
Pewnie za tydzień zabiorę się za to Homeland i American Horror Show. Oglądał już ktoś to Grimm? - bo miało premierę 21 października (pierwszy post), a jakoś nie widziałem postów na ten temat, a trailer bardzo mi się podobał. I w końcu będę musiał dokończyć The Killing, skończyłem gdzieś na 4-5 odcinku i przez brak dostępu do neta przestałem oglądać.
Zacząłem oglądać Community i wydawało mi się strasznie drętwe z początku, ale potem się nawet fajnie rozkręciło. Przyjemnie się ogląda. Polecam jako taki miły zapychacz czasu (który jednak obecnie prezentuje dużo wyższy poziom, niż HIMYM). Najlepsze są oczywiście sceny z Abedem i Troyem. Ten pierwszy szczególnie wymiótł jako Batman :D Jeszcze nieraz sobie przypomnę tę scenę na YT.
spoiler start
I am Batman
Or am I?
Yes, I am Batman
spoiler stop
Nowy sezon HIMYM jest całkiem niezły, z pomysłem i czasem zabawny. A już spisywałem ten serial na straty.p
Mam dokladnie takie samo odczucie. Z 7 nowych odcinkow chyba tylko jeden mi sie tak srednio podobal. Dobrze jest. Myslalem ze bedzie o wiele gorzej bo 5 i 6 sezon nie zachwycaly. Najnowszy odcinek tez niezly
spoiler start
Barney grajacy na gitarze xD
spoiler stop
Aho no i oficjalnie TWD z 3 sez. :) Przynajmniej z tego co czytam na hataku.
http://hatak.pl/aktualnosci/seriale/17095/American_Horror_Story_najlepsza_premiera_FX_w_historii/
Cieszy mnie wiadomość o przyjęciu się AHS, bałem się iż może podzielić los skądinąd świetnego Terriers
hail to the FX
Kurcze skończyłem oglądać "The Wire" i jest mi smutno. Wyśmienity, poruszający serial. Mimo iż 5 sezon nie był tak dobry jak wcześniejsze to i tak mam ogromne poczucie spełnienia po jego obejrzeniu. Daje on niesamowity, bardzo przekrojowy i wnikliwy obraz amerykańskiego społeczeństwa. To był świetnie spędzony czas, a teraz mi go już brakuje :/
The Wire to nie jest przekrojowy i wnikliwy obraz amerykańskiego społeczeństwa.
czy ktos z Was ogladal Cold Case? skonczylem gdzies w polowie 3 sezonu, ogolnie mi sie podobalo, ale jakos nie mam motywacji by ogladac dalej (ale z wszystkimi serialami tak mam)
czy wiecie moze czy serial sie konczy? nie zebym kojarzyl tam jakis watek przewodni, ale fajnie by bylo jakby mial zakonczenie, chociazby tak jak Numb3rs
Once Upon A Time
Właśnie obejrzałem 1 odcinek. Kroi się przyjemny serial, chociaż za gatunkiem nie przepadam zbytnio. Generalnie pozytywne wrażenia, dobra odsada robi swoi. Myślę, że więcej będę mógł powiedzieć po kolejnym epizodzie.
A ktoś z was już oglądał? Jak wrażenia?
Pewnie wielu z was oglądało Skazanego na śmierć, najlepszy serial jaki kiedykolwiek oglądałem cały czas trzymał mnie w napięciu, wszystkie serie, każdy odcinek mam zgrany na kompa już po 3 razy wszystko widziałem i nie nudzi mnie to, właśnie jestem w połowie drugiego sezonu
Widział ktoś Grimm ?
Nowy HIMYM jest jednym z gorszych odcinków jakie widziałem. Zero uśmiechu i jest wprost niesmaczny. Szkoda.
Ja skończyłem oglądać carnivale, zaczęło się ,,dziwnie" później kilka zajebistych momentów, głównie z księdzem
spoiler start
motyw przed żółtym burdelem był git, ogólnie ksiądz wymiatał gdzieś do końca 1-wszej serii
spoiler stop
później coraz gorzej, fajny klimat i dobra gra aktorska ciągnęły coraz debilniejszą fabułę ( chyba zabrakło im pomysłów jak to wszystko zrealizować ) końcówka nie dość że słaba to jeszcze urwana w ewidentnie złym momencie. Całościowo 6/10 ( sam początek 7 )
Boardwalk coraz bardziej się rozpędza. 5. odcinek i Richard wymiatają. Teraz będzie już tylko lepiej, nawet nie chcę myśleć jak skończą ten sezon.
Dzisiaj mam zamiar ogarnąć pierwsze odcinki "Homeland" i "American Horror Story" - jak na razie zbierają same pozytywy, z czego bardzo interesuje mnie ten drugi tytuł, ponieważ jeśli dobrze pamiętam jeszcze nigdy nie oglądałem typowego horroru w wersji serialowej.
Doradzcie mi co tu oglądać ;) Szukam typowego zabijacza czasu. Na kinomaniaku ciągle nie pojawiły się ostate odcinki Dr House'a i Terra Novy więc obejrzalam sobie The Walking Dead, ale też póki co mi się odcinki skończyły ;) z Dexterem i How I Met Your Mother jestem na bieżąco. South Parki i Simpsony nowe póki co też się na kinomaniaku nie pojawiły, a tylko tam oglądam seriale ;) Co to obejrzeć, zanim wyjdą kolejne odcinki wyżej wymienionych seriali? Oglądałam Losta, Prison Break mnie nie porwał, Hoży Doktorzy przejedli mi się, Mentalista jest nudny. Flash Forward widziałam. Jak widzicie rozrzut dość duży jeśli chodzi o typ seriali także propozycje mogą być różne, ale raczej nie chciałabym się zabierać za coś pokroju HIMYM, jeden głupokowaty tasiemiec mi już wystarczy ;)
Aen -> s07e07? mam zupełnie inne zdanie, dawno się tak nie ubawiłam ;)
nutkaaa --> Z tego sezonowców Homeland oraz American Horror Story
Z posiadających więcej niż jeden sezon:
Flashpoint - serial o grupie szybkiego reagowania ala SWAT. Duże nastawienie na budowanie napięcia poprzez dialog negocjator-przestępca. Bardzo miło mi się go ogląda.
Boardwalk Empire - Lata 20, alkohol, kapelusze i mafia. Serial HBO i niektórych może nudzić.
Supernatural - Dwoje braci na tropie demonów, wampirów i różnych innych paranormalnych spraw. Nie wiem jak w dalszych sezonach, ale do 3 był niezły.
Life on Mars (brytyjska wersja) - Współczesny policjant w latach 70.
Stargate'y - 3 seriale sf, ale warte czasu. Każdy inny klimatem. Najlepiej chronologicznie. (SG-1, Atlantis, Universe). Wciąga jak cholera.
//
Z premier:
Grimm taki nawet. Ale szału nie robi po pilocie. Czekam na więcej. Troszkę w klimatach Supernatural, ale wyprany z humoru. Nawet klimatyczny. Chociaż jeśli się to będzie sprowadzało do:
spoiler start
polowania na wilki przez dwóch gliniarzy
spoiler stop
to marnie widzę przyszłość tego serialu.
Zaraz obczaję Once Upon a Time. (gra tam Dr. Rush ze Stargate: Universe! Moja ulubiona postać. ;) )
W tym sezonie czekam jeszcze tylko na Hell on Wheels.
A jak wygląda sytuacja u brytoli? Coś nowego ciekawego wyszło?
@nutkaaa
Polecam glownie Supernaturala i Chucka (moje ulubione tytuly), z sitcomow oczywiscie starsze Friends z nowszych Two and A Half Men i The Big Bang Theory. Z kolei nie wiem czy dziewczynie spodobalby sie np. taki Boardwalk Empire.
Nowy HIMYM jest jednym z gorszych odcinków jakie widziałem. Zero uśmiechu i jest wprost niesmaczny. Szkoda.
bez kitu, obejrzyj sobie the office albo parks and recreation, oba seriale sa o niebo lepsze, ja nie przypominam sobie kiedy ostatnio nawet USMIECHNALEM sie na himym - gdyby ktorys z moich ziomkow byl jak ktokolwiek z tego serialu to bym go po prostu pobil i wrzucil do sciekow :|
Mentalista jest nudny
Nudny to byłby występ Andrzej Piasecznego na koncercie Behemotha...
Obczaję Supernatural w takim razie :) Zaczęłam American Horror Story właśnie oglądam, troche mieszane uczucia mam co do tego serialu ;)
Whatson -> dla mnie Mentalista w pewnym momencie zrobił się bardzo przewidywalny i zbyt schematyczny dlatego mnie znudził ;)
nutka-> ja również polecam SN, to takie z Archiwum X, tylko trochę bardziej młodzieżowy, i z większą dawką humoru, ale nie jest to komedia, bardziej coś z pogranicza horror-dramat. Oglądam właśnie 7 sezon, i dalej mam ochotę na więcej.
Jak się kończy Flash Forward? Napisze ktoś w spoilerze, dlaczego ludzie zemdleli i mieli te swoje wizje? Ja dotrwałem do 4 odcinka.
Od 12 listopada na Fox American Horror Story. Kilka dni po amerykańskiej premierze puszczają już The Walking Dead i Terra Nove. Dobry kanał. Nawet nazw seriali nie spolszczają. Szkoda tylko, że dodają lektora. Gdyby nie on, to może serial mógłby wychodzić jeszcze szybciej i na pewno mniej ludzi by ściągało go z sieci.
promilus1 -
spoiler start
Powodem był z tego co pamiętam Wielki Zderzacz Hadronów
2 sezon kończy się w momencie kolejnej wizji, tym razem (chyba, nie jestem pewien) 5 lat później. Niestety serialu nie kontynuowali :(
spoiler stop
Mogłem coś pokręcić, minęło już trochę czasu :P
A więc tak:
Dwa odcinki "Homeland" - bardzo dobrze się zapowiada, akcja świetnie wyważona, od początku przykuwa uwagę, do tego świetna realizacja. Może być dobry serial. Ktoś napisał, że podobny do "Rubiconu" - w takim razie i za to będę musiał się zabrać w najbliższym czasie.
I pierwszy epizod "American Horror Story" - serial ostro schizowaty, nie oczarował mnie, ale obejrzę jeszcze co najmniej kilka odcinków.
k42a - z tym rubikonem to przesadzilem (bo to chyba ja pisalem) - nie ma tu takich lamaczy glow jak w tamtym serialu, ale i tak jak na razie oglada sie bardzo dobrze.
Dołączam się do grona zadowolonych z Homeland - świetna realizacja, Winters, ciekawa tematyka około militarna i ładne dwie żeńskie postacie :). TWD poszło do kosza, czasu nie mam za dużo więc to i Dexter to teraz moje dwa seriale z wyboru.
BTW, właśnie wyczytałem że Homeland dostało drugi sezon. Jest dobrze :>
Po 3cim odcinku How To make it in America zakochałem się na amen w Rachel... Te cycki...
http://www.youtube.com/watch?v=T20PLsUZsZA
[Edit] Dwa sezony na DVD stoją na półce ... Czemu tam nie ma 3, 4, 5, 6 sezonu ?
TWD poszło do kosza
to ten serial ogladaja mezczyzni?
pr0gh0stpl -> był drugi sezon FF? Myślałam, że po pierwszym skończyli.
BTW dzięki za Supernatural, wciąga :)
[246]
rachel ma swietne cialo i chetnie bym ja zbangowal, ale twarz odstrasza :D
[248] to ten serial ogladaja mezczyzni?
No chyba nie jesteś zdziwiony :P
E: Przesadzasz :)
jestem, toz to jest zmierzch w serialu
coś mi się wydaję, że zaszło tutaj drobne nieporozumienie
TWD - The Walking Dead
TVD - The Vampire Diaries
chyba, że ja źle załapałem
o cholercia, faktycznie, literowka, jestem dzisiaj nieprzytomny :)
my bad
The Vampire Diaries podobno przestaje być szybko tłajlajtowe i tworzy bardzo dobrą fabułę. I mówią to osoby, które Zmierzch nienawidzą, a ja tym osobom ufam.
Basiek, pro się walnął i tak, jest tylko jeden sezon.
żona nie będzie zadowolona... ksiązki są podobno znacznie lepsze, ale to dalej poza moim zakresem pojmowania :D
Dexter już się rozkręcił. Na ostatnim Big Bangu ładnie się uśmiałem :P
Zacząłem The Wire, 2 sezony poszły. Trzeba przyznać że wciąga, odcinki szły jeden za drugim :)
Ja skończyłem oglądać carnivale (...) później coraz gorzej, fajny klimat i dobra gra aktorska ciągnęły coraz debilniejszą fabułę ( chyba zabrakło im pomysłów jak to wszystko zrealizować ) końcówka nie dość że słaba to jeszcze urwana w ewidentnie złym momencie.
Kolego, chyba Bóg Cie opuscil - fakt, zakonczenie jest ...nie tyle złe, bo jest dobre, tyle ze wkurzajace, bo otwierajace tyle samo watków, co zamykajace, ale nie jest takie z braku pomysłów, a dlatego ze serial został po prostu skasowany, ale zarzut o debilnej fabule?!
Co. Twoim. Zdaniem. Było. Głupiego. W. Fabule?!
Orlando
ja jednak sie nie moge do tego przemoc, te watki milosne mnie odstraszaja
Nowy odcinek Dextera moim zdaniem na razie najslabszy. Troszke wialo nuda.
spoiler start
Cale szczescie ze Dex nie zaciukal Travisa bo bylby koniec sezonu :P
spoiler stop
Xinjin->
spoiler start
Ta, tylko trochę to głupie było, bo przecież Travis widział go w lusterku - co będzie jak na następnym miejscu zbrodni się zobaczą?
Nędzny odcinek, czekam na następny;)
spoiler stop
Boardwalk --- kolejny dobry ep
spoiler start
,spotkanie w lesie było mocne, ciekawy jestem jak Jimmy wyjdzie walcząc z Nuckim i próbując zrobić coś na wlasną rękę...
spoiler stop
Dexter ---
spoiler start
Debra mnie rozpierdala swoim zachowaniem,nietypowa postać i chyba najbardziej charyzmatyczna z calego serialu,ogólnie sezon wciąż trzyma poziom, przeraża mnie powoli doomsday,ciekaw jestem jaką Travis odegra rolę dalej zważywszy że jeszcze nikogo nie zabił, no i czy Sam przeżyje..
spoiler stop
Bullzeye --- mnie irytowala ogólnie w pierwszym sezonie jako postać do tego faktycznie niezbyt urodziwa ale w tym sezonie przeszla jakąs metamorfozę no a jak już zobaczyłem jej piękne nagie ciało...przepadłem. ;]
paul665anka
spoiler start
Jak to nikogo nie zabił? Geller to najprawdopodobniej tylko wyimaginowana przez Travisa postać. Taka przynajmniej jest teoria. Przejrzyj sobie wszystkie dotychczasowe odcinki tego sezonu. Geller w każdym rozmawia tylko z Travisem, z nikim innym nie wchodzi w jakąkolwiek interakcje, w barze czy tej kawiarence nikt na niego nie patrzy, nawet ta dziewczyna związana w kuchni Travisa, którą raczej trudno byłoby wyciągnąć z łóżka bez budzenia go leżącego obok, nie patrzy na niego. I teraz Dexter puścił Travisa, bo myśli, że to ten Geller jest tym Doomsday Killerem i pewnie będzie szukał profesora aż w końcu się połapie, że on już prawdopodobnie nie żyje. A Sam pewnie przeżyje, chociaz po tylu strzałach raczej nie powinien.
spoiler stop
"Homeland" po 4. odcinku nadal bardzo dobre - idealnie wyważona akcja, ciekawi bohaterowie (i ładna bohaterka), do tego nie wiadomo czego można się spodziewać w następnym odcinku.
"American Horror Story" dalej ostro schizuje, chociaż 3. odcinek trochę spokojny, jednak końcówka wynagradza wszystko
spoiler start
zamordowanie przez Pana w kapeluszu kochanki głównego bohatera, a potem zalanie betonem zwłok i postawienie w tym miejscu altanki, jest ostro :)
spoiler stop
Odcinek nr 4 i 5 obejrzę za jednym zamachem, bo z tego co widzę, stanowię one całość.
Poza tym z nowości oglądam jeszcze "Hart of Dixie" - miły serialik, ze świetną główną bohaterką. I oczywiście Boardwalk, ale to już klasyk.
Ze "staroci" z kolei obejrzałem 1. sezon "The Walking Dead" - moim zdaniem dosyć nędzny serial, bardzo krótki, do tego bez polotu. Kontynuację raczej sobie odpuszczę.
Azerath ---
spoiler start
no a jego asystentka którą stukał w tym odcinku Quinn? mówiła że miała z nim romans,że ją uczył,miał radykalne i kontrowersyjne poglądy plus zeszyt który Batista u niej znalazł. do tego przecież mają jego zdjęcie i potwierdzenie jego istnienia. Laska w kuchni równie dobrze mogła się po prostu obudzić wcześniej i tam czekał na nią owy Geller.
chociaż twoja teoria też może mieć sens,cóż,czas pokaże.
spoiler stop
paul665anka
spoiler start
Tyle, że od jakichś 3 lat nikt Gellera nie widział, nawet ta asystentka :) A teoria nie jest moja, przeczytałem o niej w wątku o Dexterze.
spoiler stop
spoiler start
W takim razie bez sensu ze Travis caly czas psioczy ze on nie mogl tego zrobic etc etc. Jak w koncu sie okaze ze to jednak on wszystkich tych ludzi zabil to bedzie smiesznie. Pewno ma chlopak jakas schizofrenie czy cos w tym stylu. Co do Sama to chyba przezyje bo lezal w lozku szpitalnym, no ale to jeszcze o niczym by nie swiadczylo.
spoiler stop
Natomiast dziwna metamorfoze przeszli zarowno Quinn jak i w wiekszym stopniu Batista. To chyba związane jest z tym kto jest ich szefem teraz i mogą robić co chcą. Ciekawe co dalej razem wykminia :) Aha popieram paula665anke - Deb rzadzi! "F**** me in the ear" :D
Wow, scena przesłuchania w Homeland była genialna
spoiler start
Chociaż nie wierzę że to Brody dał więźniowi ostrze. To byłoby zbyt oczywiste, myślę że to raczej Saul albo ten murzyn alfa jest wtyką. W każdym razie chcę wiedzieć co będzie dalej :D.
spoiler stop
Aha, piąty odcinek wyreżyserował ten sam facet który nakręcił piloty i zakończenia zarówno The Wire i The Shield. Nic dziwnego że był taki dobry.
W TWD w końcu mniej patosu i bohaterstwa, a więcej bezwzględnej walki o przetrwanie. No i rozmowy o dzieciaku też były niezłe, a w tym serialu wyjątkowo mało jest dobrych dialogów.
Oglada ktos Cougar Town? Opinie? Jest sie z czego posmiac? Pytam bo nie wiem czy to aby nie jakies popluczyny po niczym dla nastolatek.
E: @Orlando - dzieki. Chyba bede musial to sprawdzic :)
Cougar Town, chociaż na początku jest o 'Courtney Cox w poszukiwaniu młodych penisów', serial szybko zmienia koncepcję w uroczo głupiutką komedię przyjaciół tworząc wspaniałe 'tradycje' i zabawy. I mean, srsly, kto nie chce grać w Penny Can? =D Obecnie jest bardzo dobre, tylko trzeba przetrwać początek.
Przypomniałem sobie
http://www.youtube.com/watch?v=mWNhjGn_ig8
najlepsza scena w historii Supernaturala :) miażdży
[277]
Nie wiem czy najlepsza ale ja ta scene najbardziej zapamietalem z SN:
http://www.youtube.com/watch?v=xp5ZR_Lc5aM
No i to tez jest dobre: http://www.youtube.com/watch?v=HsyMtYoSkC0
Dex
spoiler start
Jak dla mnie to szykuje sie jakas konkretna rozpierducha na koniec sezonu, jakis zamach terrorystyczny czy coś, w końcu ma być apokalipsa ;)
spoiler stop
Co byście polecili dla fana PB, Smallville, Heroes, 4400, Kyle XY, Dexter? Supernatural? ;)
Xinjin - chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Oglądałem Dexa, spójrz tu -> https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10691436&N=1
W takim razie SN polecasz? ;)
W takim razie ok. ;) A na ile sezonów się zapowiada? Wiadomo coś na ten temat? (tylko bez spoilerów proszę ;)
@Adrianziomal - na razie leci 7. Czy beda kolejne nie wiadomo.
spoiler start
oby :)
spoiler stop
Ok, dzięki. A z(e starszych) seriali Sci-fi? :) Może Star-Trek/Battlestar Galactica?
Czy nie zrażą oczu wiekiem? ;)
Polecam zarówno to i to. Zależy jeszcze który Star Trek. Wiadomo Star Trek to masa odcinków itrzeba być fanem żeby to wszystko przetrawić. Jeśli nim nie jesteś to jednak bym się skłaniał ku Battlestarowi bo to też świetny serial.
Aha i X-Files też jest spoko.
Może Star-Trek/Battlestar Galactica?
Star Trek jak najbardziej. Zrazić oczy wiekiem może TOS (The original Series), lata 60 to i sf w tych klimatach. (kicz, duże maszyny itd.). Ale jeśli zaakceptujesz to można lubić. (ja bardzo polubiłem.). Warto zabrać się za to za filmy (ale jest parę wątków (Khan choćby) poruszających temat niektórych odcinków TOSa) od 1 do 6.
TNG (The Next Generation) to już lata 80. Więc powinno być wszystko ok, tylko że pierwsze sezony nie są jakieś genialne. (Wesley agrrr).
Ogólnie warto poznać. Masa odcinków w najróżniejszych klimatach. (holodek oraz inne planety dają duże pole do popisu scenarzystom).
BG to też niezły serial, ale oglądaj nowszą wersję.
Z innych polecam serię Stargate'ów. Fajne łączenie mitologii wszelakich, sf oraz McGayvera. ;)
W takiej kolejności: SG-1 --> Atlantis --> Universe. (filmu Stargate nie musisz oglądać. Sam dopiero obejrzałem po obejrzeniu seriali.).
http://www.youtube.com/watch?v=pUsDq-0-DJw
TNG (The Next Generation) to już lata 80. Więc powinno być wszystko ok, tylko że pierwsze sezony nie są jakieś genialne. (Wesley agrrr).
Co ty gadasz ST:TNG to najlepszy serial SF jaki kiedykolwiek powstał, a postać Weasleya jest ciekawa o ile dorastałeś z nią ;)
ST:TNG to najlepszy serial SF jaki kiedykolwiek powstał
Nie twierdzę, że nie. Ale dwa pierwsze sezony do wybitnych nie należą. ;) A Wesley to najmniej lubiana przeze mnie postać serialowa. Strasznie irytujący dzieciak. :D Ogólnie postacie z TNG jakieś nieprzyjemne dla mnie są. :D (mówię tutaj o LaForge, Wesley i jego matka, Troi, Yar. Całe szczęście, że jest Picard, Data czy Worf ).
macie moze napisy do 5 epa american horror story? na napi cisza, a to prawie tydzien od premiery..
wytlumaczy mi ktos fakt dlaczego polskie napisy dla nowych seriali (przynajmniej dla american i homeland) wychodza z takim opoznieniem? owszem, moge obejrzec z ang subami, ale lepiej zrozumiec dialogi w stu procentach, anizeli w siedemdziesieciu..
Zgaduje, ze przepisanie angielskiego na angielski wymaga mniej czasu i pracy niz przetlumaczenie.
osaa12 - a ty mi wytlumacz, dlaczego nie obejrzysz rozumiejac te 70%? Bo wiesz, ze w nastepnym odcinku zrozumiesz 72% a pod koniec sezonu 90% - i juz nie bedziesz na lasce wytworcow napisow :)
Mentalista 4x07 - bardzo dobry odcinek, najlepszy z 4 sezonu, jeden z lepszych z całego serialu. Zobaczymy co dalej.
Kompo<-- rzeczywiście odcinek 1 klasa. Coś się zaczyna dziać.
spoiler start
Panzer uraził dumę i wywołał przysłowiowego wilka z lasu swoją przemową. Genialne...
spoiler stop
Co byście powiedzieli o "Homeland" i "Person of Interest"? Dobre to, warto oglądać, wciągać się?
Ostatnio mam mało czasu i zrobiłem "rachunek sumienia" w dziedzinie seriali. Miałem "The Mentalist" sezon 3 na tapecie do obejrzenia, "Californication" sezon 4, włączyłem po odcinku, dwóch i usunąłem wszystko z dysku. Nudne, wtórne, co tam jeszcze mogą wymyślić?!
W całości obejrzałem "Breaking Bad" ostatni, jeden z moich ulubionych seriali, świetna postać Walthera, którą bardzo lubię i chciałbym wierzyć, że gdyby coś takiego mnie spotkało zachowałbym się dokładnie tak samo. :P A tak serio to po prostu mimo tych dodatkowych wątków o rodzince to jednak coś w tym dalej jest. Ostatnie odcinki wynagrodziły momenty nudy w tej, ostatniej, serii.
"Supernatural" nowy jeszcze czeka aż mi się zachce, ale na razie mi się nie chce. Odkąd pojawił się Bóg, aniołowie to już dla mnie nie ten sam serial, ale bardzo go lubię za solidność i humor, okazjonalne "śmieszne" odcinki.
Z tych nowych to właśnie w/w "Homeland" i "PoI". O ile Homeland jako tako się zaczął, powiedzmy ciekawie to PoI po 15 min wyłączyłem bo brzmiał durnie - to całe powstrzymywanie czegoś zanim się to wydarzy, to będzie S-F? Jeśli tak to bzdury... Szkoda czasu.
Z animowanych poszedł do kosza "Family Guy" - głupszych odcinków dawno nie widziałem i przy trzecim z tego sezonu miarka się przebrała. Niegdyś dałbym mu 9, może 10 w 10. stopniowej skali, a dziś.. Ostatnie odcinki i poprzedni sezon to jakiś żart. Niezbyt śmieszny. Wcale nie śmieszny. A może się po prostu starszeje i coraz mniej czasu na to wszystko mam...
[300] Nie gadaj, że ćpuński odcinek FG był słaby :) Mi się podobało bardzo.
Wiesz, w porównaniu z tym co FG wyczyniał w pierwszych sezonach to były popłuczyny. Co to w ogóle za odcinki ostatnio, że nic w nich śmiesznego nie ma? Kiedyś miałem więcej czasu i oglądalem wszystko. Teraz trzeba dawkować, uruchomić sito.
W sumie trochę żałuję, że tyle niegdyś oglądałem wszystkiego, szkoda tego czasu...
Co do PoI to już nie piszcie, wywaliłem, bzdury, szkoda czasu.
John Michael Kane - po co pytasz czy warto oglądać Homeland, skoro wyłączyłeś po 15 minutach? :-) Akcja toczy się powoli przez cały czas, wielu strzelanin tu nie uświadczysz. No i scenarzyści nie mogą ostatecznie, jak to ująłeś, "powstrzymać czegoś co się wydarzy" w połowie sezonu, bo zwyczajnie nie byłoby czego oglądać. Nie bardzo też rozumiem co masz na myśli z tym SF... historia jest zmyślona ale na kosmitów bym nie liczył.
W każdym razie akcja nie gna do przodu na złamanie karku, a po pięciu odcinkach nadal wiemy bardzo mało. Jeśli szukasz czegoś żywszego w tematyce "militarnej", to może Flashpoint?
Person of Interest (PoI) wyłączyłem. Homeland czeka na wolny czas i pytam czy jest ok, bo może ktoś już oglądał te parę odcinków, ja na razie zrobiłem taki preview pierwszego i był w miarę ok.
Za to PoI mi się nie podobało i zaczynam podejrzewać, że mają tam jakąś bzdurną technologię rodem z "Deja Vu" albo "Source Code" - nie wiem czy słusznie, ale wszystko na to wskazuje (o to mi chodziło z tym SF - SF to nie tylko kosmici i lasery!).
A zajrzałem tutaj w ogóle po to, bo widzę, że tu sami maniacy siedzą co oglądają pewnie wszystko jak leci, jak ja przed laty, za młodu, i może macie wyrobione zdanie o nowościach.
Flashpoint kiedyś oglądałem, ale wolałem The Unit - nie rozumiem do dziś decyzji podjętej przez stację o zaprzestaniu emisji tego genialnego serialu, bił wszystko inne, miał niezłą oglądalność, ale pewnie jakiś Taniec Na Lodzie z Celebrytami był ważniejszy (pokurw..ne programy dla półdebili).
___
to może dopiszę jeszcze co aktualnie wiernie śledzę:
- Dexter;
- House;
- Breaking Bad;
- The Simpsons;
- Desperate Housewives (to z żoną oglądamy, nawet się wciągnałem bo nigdy sam bym tego nie zaczął oglądać, a wyszło, że fajnie skrojony serial i ma bardzo fajny humor);
- Supernatural;
Gdzieś tam czai się The Walking Dead. Chyba wszystko - na tą chwilę.
Obejrzałem hurtem 3 pierwsze odcinki 2 sezonu Walking Dead i serial NADAL świetny, naprawdę nie rozumiem osób które na niego narzekają, IMHO jest bardzo realistyczny a nie typowe głupie siekanie zombiaków :)
2x3
spoiler start
wkurwił mnie Shane mocno, mam nadzieję że dotrzyma słowa i odejdzie z teamu
aha i dziewczynke mogliby w końcu znaleźć, no chyba że skończy się tak jak w jednej częsci aliena, znajdą ją pod koniec sezonu, będzie żywa ale zdziczała ;)
spoiler stop
pecet007 - polecam komiks The Walking Dead, przy nim serial naprawdę wydaje się być czymś, przy czym można użyć słów typowe i głupie, taki kubeł zimnej wody.
Jestem po pierwszym epizodzie Homeland. Niezłe, kolejne epizody w drodze. Dzisiaj (czy raczej jutro) obejrzę jeszcze American Horror Story i Grimm. Mam nadzieję, że będą równie świetne.
Ale jazda, nie wiedzialem ze Abed (ten z Community) to pol Polak, potrafi z tego co wyczytalem na imdb plynnie mowic po polsku.
Fakt odcinek niezly, szczegolnie koncowka. Ogolnie drugi sezon nie zawodzi. Mam nadzieje ze kolejne odcinki beda rowniez trzymaly poziom.
[305]
spoiler start
wkurwił mnie Shane mocno, mam nadzieję że dotrzyma słowa i odejdzie z teamu
spoiler stop
spoiler start
Zapewne chodzi ci o zastrzelenie tego grubcia Otisa? W zasadzie go rozumiem i nie wiem czy nie zachowalbym sie podobnie bedac w tej sytuacji co on :P
spoiler stop
Co do zachowania Shane'a
spoiler start
Trochę mnie to zdziwiło, że postrzelił Otisa, szczególnie, że do samochodu daleko nie miał. Ale, z drugiej strony, polubiłem go za tę akcję, do tej pory uważałem go za trochę taką ciotę, co wszystkich bije, jeśli mu się sprzeciwiają.
spoiler stop
Nie spodziewałem się takiego odcinka Mentalisty, zwłaszcza zakończenia :P
Po trzech sezonach The Wire trzeci uważam za najlepszy :)
Fringe 5 odcinek - fajny pomysł, po słabym początku 4 serii myślałem że już mnie nie przyciągną do ekranu tak mocno
[307]
Natrafiłeś na to przy przypadkiem, czy tez zdziwilo Cie jak dobrze wymawial polskie kwestie?
Wiem jeszcze, ze koles grajacy Stefana w TVD jest Polakiem i Sam z Supernatural (w polowie), ale ten zna tylko kilka slow.
^ Hell on Wheels?
zupelnie zapomnialem, ze to jakos teraz ma startowac, dzieki za przypomnienie, wieczorem sie obada temat! :)
Właśnie pobiera się 720p Hell on Wheels...
Ciekawe , czy ktoś zrobi w miarę wcześnie napisy, bo z tego co widzę to się na to nie zapowiada :(
Hell on Wheels nawet, nawet. Choć jakiegoś grzmotu nie było. Czekam na więcej. (Duży plus za jakiegoś porządnego badassa... no dobra, trochę zbyt łaskawy dla "niggerów", ale przeboleję to.).
BTW. American Horror Story ile ma mieć odcinków? Bo z taką psychodelą i popieprzeniem to długo raczej nie pociągną tego. ;)
AHS pierwszy sezon bodajże 13 odcinków.
Spartacus dostał trzeci sezon.
HELL YEAH!
[319]
Drugi sezon dopiero chyba za 2 miechy a ci juz 3 zamawiaja heh. Bedzie sie dzialo.
Dobre info!