Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://golf1.free.of.pl/WF1-regulamin.pdf
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) Maciula
>> 10) Kuba2535
>> 11) Sherman
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
>> 40) Rafalok
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs
5) 8 maja GP Turcji [1. Danley 2. Bioly 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=_4SWC4oWFdM
6) 22 maja GP Hiszpanii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=z5X_4SYm0DU
7) 29 maja GP Monako [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=qgfuWXZLfUU
8) 19 czerwca GP Kanady [1. Bioly 2. eJay 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=SeFG6bP3sPE
9) 26 czerwca GPEuropy [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=dGHJI7Gd1Vg
przerwa wakacyjna
10) 28 sierpnia GP Belgii [1. Bioly 2. Danley 3. Sikham] http://www.youtube.com/watch?v=44NcfvyC93Y&feature=channel_video_title
11) 4 września GP Węgier* [1. Sikham 2. Bioly 3. Bokserek] http://www.youtube.com/watch?v=dpTqF-2AcdE&feature=channel_video_title
12) 11 września GP Włoch [1. Bioly 2. Kowal 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=RswdQmH_mFo&feature=channel_video_title
13) 18 września GP Niemiec* [1. Bioly 2. Fisherfighter 3. Danley] http://www.youtube.com/watch?v=ToPH9Bw7EMk
14) 25 września GP Singapuru [1. Bokserek 2. Danley 3. Fisherfighter]
15) 2 października GP Wielkiej Brytanii* [1. Kowal 2. Danley 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=Dce-Uer2-F8
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei
18) 30 października GP Indii
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
*Termin wyścigu inny niż w oficjalnym terminarzu FIA
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Kuba2535
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Rafalok
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Luigi (Cappo)
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- Sajes
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
-
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- AlienPL86 / Przemek / Reavek / Sizalus
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)------------286pkt.
2. Danley (STR)----------199pkt.
3. Sikham (STR)---------198pkt.
4. Kowal (FI)-------------140pkt.
5. FisherFighter (RBR)---138pkt.
---Bokserek (MCL)-------138pkt.
6. eJay (FER)-------------129pkt.
7. Maciula (MCL)---------64pkt.
8. Sajes (RBR)-----------20pkt.
9. Wiktordth (MER)------19pkt.
---Lucas(SAU)-----------19pkt.
10. Miszka (RBR)--------17pkt.
11. Cappo (FER)---------16pkt.
12. KORraN (REN)-------11pkt.
13. Sherman (WIL)------6pkt.
14. Rafalok (MER)-------5pkt.
----Qverty (FI)-----------5pkt.
15. Kuba (SAU)----------2pkt.
16. Przemek (REN)------1pkt.
----Arekkobylo (HRT)---1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso---------------397pkt.
2. Renault F1 Team-------------------298pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes-----202pkt.
4. Red Bull Racing--------------------157pkt.
5. Scuderia Ferrari Marlboro---------145pkt.
6. Force India F1 Team---------------133pkt.
7. Sauber F1 Team--------------------33pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team---24pkt.
9. Virgin Racing------------------------18pkt.
10. AT&T Williams----------------------6pkt.
11. Hispania Racing Team-------------1pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11605811&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/wf1gol
Kary:
@Fisherfighter = Kara +10 pozycji na starcie nastepnego wyścigu
Oficjalne treningi przed GP Wielkiej Brytanii
I oficjalny trening - czwartek (29.09) o 19.00; od 20:30 wyścig testowe
II oficjalny trening - piątek (30.09) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (01.10) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (02.10)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Zespół STR postanowił uczcić kolejny występ na wspaniałym torze jakim jest Silverstone, z tej okazji przygotował specjalne malowanie bolidu ==>
Prosimy o rozpakowanie tego archiwum do głównego folderu rFactor, pliki nie muszą być wrzucone na serwer, (trzeba zastąpić 2 pliki)
http://www.sendspace.com/file/hop5qz
czemu tylko 30 sekund im daliście -.-
myślę że co najmniej 42sek. spokojnie mogli dostać...:)
PS: te pliki z malowaniami są obowiązkowe?
Kowal -> Myślę, że obowiązkowe dla tych, którzy montują filmiki i robią screeny. Ale wgranie paczki to chyba nie jest wielki problem? Chociaż w sumie Bioły się swojego kasku nie może doczekać od drugiego wyścigu sezonu, więc...
Sikham, Danley -> Brawo, świetnie dopasowane do reszty malowania, naprawdę fajnie to wygląda :)
Skoro już jesteśmy przy grafice to warto wrzucić sobie uaktualnione tekstury Silverstone.
http://dl.dropbox.com/u/8168071/Northamptonshire_Update_by_6e66o.rar (10,5 MB) - wrzucić do rFactor\GameData\Locations\Northamptonshire. Nie powoduje mismatchy na serwerze.
Sroga kara...
Ale niech będzie. Zasłużona. Dzisiaj spodziewajcie się newsa z filmikiem.
Miszka zmień adres filmiku z Węgier na ten z naszego kanału.
Kurcze, nie wiem czy dam rade wystartować, bo wczoraj sobie palca u ręki złamałem i trochę się ciężko jeździ. Jeszcze kilka kółek z problemami, ale mogę przejechać, a cały dystans to będzie katorga.
Reklama naszej ligi na fanowskim, amatorskim blogu F1 ugrana nie chwaląc się dzięki staraniom fishera i moim...
http://f1okiemfana.blogspot.com/
Baner na samym dole...
[10] No właśnie pisałem kolesiowi żeby zrobił hiperłacze ale jednak nie zrobił, trudno. Jakaś tam reklama jest :p
Człowiek się po całym tygodniu pojawia a tu taka niespodzianka. Cieszą punkty za pierwsze miejsce ale zwycięzcą się nie czuję. Jesteście dużo szybsi i nic już w tym sezonie się nie zmieni.
Cieszy jednak postawa komisji która ogarnia wszystko i temperuje nasze poczynania.
Fisher -----> Filmik w porządku, fajny, tyle że ja expertem nie jestem i podoba mi się każda twoja produkcja :)
Maciula ----> Nie było mnie przez tydzień, dziś ćwiczę a jutro coś skrobnę na GG.
http://f1okiemfana.blogspot.com/
Już elegancko mamy hiperłącze:) Koleś dziękuje za pomoc w rozreklamowaniu naszego bloga. Podobno ma 30 wejść od nas.
afen-->
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
+ update 8fix http://www.sendspace.com/file/ireu7w
+ damage patch http://www.sendspace.com/file/w1y14l
Wszystko masz?
Silverstone jest wgrany do rfactor od początku. Chyba że mimo wszystko chcesz link.
Zależy z jakiego powodu cię wyrzuca. Pewnie mismatch tylko pytanie jaki dokładnie.
Może wgrywałeś w nie właściwej kolejności?
mod-->8fix--->damage patch
Pisze ci coś w stylu F1LMT mismatch?
Na czacie powinno cos pisać.
A jak tam nic nie pisze to zmniejsz detale.
O ile się nie mylę to do GameData > Vehicles >LRC_F1_2010 ( Tutaj wrzucasz wszystkie pliki z damage patch.)
[24] Mam nadzieję że nic powaznego ci się Sherman nie stalo i będziesz startowal dzisiaj:D
Jeśli ktoś z posiadaczy kierownic/padów byłby zainteresowany to byłoby świetnie. ;)
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10885848&N=1
[25] Qwerty. nie ma to jak bronic sie za wszelką cenę;p
Nie dam rady pojechać, bo komp nie pozwala.. :|
Kolejny uber intensywny wyścig...I kolejne punkty.
Plan był prosty - dojechać jak najwyżej. Wiedziałem, że stać mnie na 1:22 w qualu, na drugim kółku zepsułem kompletnie pierwszy sektor i stąd trochę powyżej 1:23...Potem wyścig i szok - moje tempo było całkiem fajne. Na sekwencji łuków na pierwszym okrążeniu zagapiłem się bo ktoś ładnie dymił i przeciąłem trawe, potem ostra jazda od samego początku, walka z Shermanem, wbiłem się w pewnym momencie na 6 miejsce, z boksów wyjechałem na 12 miejscu, w końcu wbiłem się na 10. Próba gonienia za Korkiem który ścigał się tam z Rafalokiem i bodaj Shermanem, Sherman popełnił błąd. Potem w boksach udało się wyprzezić chyba Rafaloka i jechałem 9, za mną był Bokserek, miałem 10 sekund przewagi, zostało 10 okrażeń do końca. Bolid prowadził się coraz gorzej, opony były w fatalnym stanie ale udawao mi się przez dluższy czas utrzymywac 8-9s przewagi. Niestety na przedostatnim okrążeniu popełniłem błąd w drugim sektorze na łuku, zarzuciło mną i Bokserek doszedł na 1s. Ostatnie okrążenie to jazda na 110% i pilnowanie wewnętrznej na zakrętach, Bokserek był 0.2-0.3s za mną, w drugim sektorze mnie łyknął, próbowałem gonić ale nie dałem rady, może gdybym miał świeże opony...Cóż, fajny wyscig ale pewien niedosyt jest.
Bokserek-->dzięki za walkę
Cholera, nie sądziłem że będzie tak dobrze;) Start z 9 pola dedykuję Perucce i Shermanowi którzy chyba nie zajarzyli o co chodzi na kółku wyjazdowym i robieniu sobie miejsca. Obserwujcie tor i myślcie czasem bo przez takie błędy później niektórzy tracą cenne punkty!
Wyścig w moim wykonaniu bardzo...szybki. Na tor wyjechałem wczoraj i nie sądziłem, że będę konkurencyjny. Tymczasem w wyścigu wyprzedziłem oba Mclareny (maciula - jak zwykle kosmiczny start, TC high chyba Ci służy;)) i toczyłem w miarę równe boje z fisherem. Strategia dwóch postojów zadziałała bez zarzutu i mogłem cieszyć się stabilnym bolidem mimo kilku obtłuczeń. Zdziwiła mnie tylko stawka - co za mną robią Sikham i Bioły?
Kowal, gratulacje;) Odbiłeś sobie słabsze występy.
A więc to ty Sheruś :D. Beznadziejne dla mnie kwalifikacje... ( chociaż i tak się trzeba cieszyć :D )Nie wnikam czy ktoś zawinił w kwal. bo pewnie każdy dołożył coś od siebie i wyszło co wyszło. Początek wyścigu zaczął się od stuknięcia mnie w tył/bok i wypadem za tor. Potem już tylko musiałem odrabiać straty, co szło w średnim tempie. O mały włos , a bym przegapił ostatni pit-stop a na dodatek mechanicy zaczęli mi naprawiać bolid , mimo iż na pewno odznaczyłem tę opcję. I tak przeleciało 16 sekund... Oczywiście żeby było jeszcze trudniej , musiałem przez przypadek wyłączyć speed limiter co oznaczało dodatkowo karę przejazdu przez boksy. Ostatecznie znalazłem się daleko za Lukasem , do którego zbliżyłem się dopiero na ostatnim kółku i tam już zaczęła się mała walka. Zaraz przed prostą obaj wpadliśmy w poślizg , lecz chociaż w tym momencie miałem możliwość wyprzedzenia Lukasa to spokojnie go przepuściłem , gdyż w tych spinach było trochę mojej winy.
Gratulacje Kowal, mówiłem, że będzie dobrze :) Na temat wyścigu nie mam nic do powiedzenia.
eJay -> przekroczyłem prędkość w boxach co zaowocowało 2 karami po DT byłem jeszcze 3 a po stop/go 10 sek spadłem na chyba 7 miejsce. pech i moja wina trudno odkuje sie innym razem :) chociaż przegranie wyścigu na własne życzenie trochę boli :)
Znowu słaby wyścig w moim wykonaniu. Kwalifikacja mi poszły bardzo dobrze, bo zrobiłem swoje PB i 9 pozycja. Nie było to jednak satysfakcjonujące patrząc na to, że gdyby nie problemy eJaya i Rafaloka to byłbym poza pierwszą 10.
Tak więc, start do wyścigu umiarkowany. Udało mi się nie znaleźć w żadnej przepychance i pierwsze okrążenie skończyłem na tej samej pozycji. Niestety za mną jechało 3 szybszych kierowców i wystarczył jeden mały błąd aby wszyscy mnie wyprzedzili. Potem jeszcze spin i kolejne trzy lokaty poszły się ***. Po pit stopach czołówki znalazłem się przed Kowalem i kiedy mnie wyprzedzał zablokowała mi się gałka od pada i przy wyjściu z zakrętu wjechałem w niego i kolejny spin. Cieszę się, że przynajmniej tobie Kowal nic się nie stało i przepraszam cię. Musiałeś się troche zestresować :p
Na pit stopie jeszcze napraw nie wyłączyłem, kolejny spin, tym razem w ściane i strata obu skrzydeł i kolejny długi postój z naprawami, który zaburzył mi całą strategię wyścigu.
Tak więc podsumowując 3 spiny i 2 postoje z naprawami... genialnie po prostu. Kolejny beznadziejny wyścig mogę sobie zapisać na konto. Aż się dziwię, że dojechałem na 11 pozycji.
Gratulacje dla zwycięzców.
Też nie mam wiele do napisania. Dziś wydarzyło się wszystko co mogło się wydarzyć. Słabe tempo, zupełnie inaczej mi się jechało niż na treningu w domowym zaciszu. Zagapiłem się przed zjazdą do pitu i chłopaki nie zdążyli się pozbierać, zamiast 4 sekund było 11. Wyjechałem zrobiłem ledwo dwa lapy i znowy FF powiedział bye bye na prostej start/meta. Wejście w T1 i spin :). Strata przedniego skrzydła i spore uszkodzenia. Doczłapałem się do pitu i 19 sekund w plecy. Szalona pogoń aby dorwać Qvertego który miał 10 sekund przewagi. Ostatecznie udało mi się to po walce na ostatnim lapie.
No cóż, wyścig do zapomnienia.
Jak ja nie lubię jeździć na Silverstone. Jeden z najgorszych torów (bije go chyba tylko Japonia). Qual tradycyjnie, tylko jedno pomiarowe okrążenie, na drugim miałem freza. Standard. Wyścig dziwny. Raz jechałem gdzieś z tyłu by w połowie wyścigu pojawić sie na 4 pozycji. Jak zobaczyłem zbliżających się Sikhama i eJaya to zgłupiałem. Biolego też gdzieś z tyłu widziałem. Pod koniec wyścigu zniwelowałem bodajże 8 sekund straty do KORraNa, przedostatnie okrążenie czaiłem się za nim by brać się za niego na ostatnim. Niestety, równo na lini start/meta ostatniego okrążenia skończyły mi się opony i nie byłem w stanie zrobić już krzywdy KORraNowi. Poza tym jazda na 3 stopy z automatu wykluczała zdobycie wyższej pozycji. Za tydzień Japonia. Brrr.
Wyścig najciekawszy w sezonie;)
Qual--> dałem z siebie maksimum. Więcej nie wiem czy bym dał radę wycisnąć. Na pewno nie na tym bardzo dociskowym secie... 3 pozycja niezła:)
Wyścig--> Start z 13 pozycji nie uśmiechał mi się bo wiedziałem, że będę musiał wyprzedzić co najmniej 5 dużo wolniejszych ode mnie kierowców. Start taki przespany troszkę. Na T1 pojechałem całkiem inaczej jak konkurencja i wyprzedziłem tam chyba 2 bolidy. Dobrze, że nie cisnąłem się na chama w T2, bo byłbym piątym bolidem w crashu...
Wyprzedzałem poszczególne bolidy w ciekawej walce, od zewnętrznej, wewnętrznej, 3w. Aż do eJaya. Gdzie ty chopie tam hamujesz na tym T1?! Shit happens, spin, no i 10 sekund w plecy. Ale nie poddałem się i pruję do przodu. Kolejne ciekawe walki i przygody panów z czołówki, dawały mi awans bez walki. Najpierw Bioły, później, Sikham, a na koniec Bokserek. Jakimś cudem znalazłem się na P3. O_o. I o dziwo było to już po moich dwóch planowanych PITach.
Szkoda tych +10 na starcie. Tempo było na P1:> No ale cóż... Kowal gratki(farciarz...). Udało mi się z 13 pozycji wskoczyć na 3 co jest nie lada wyczynem:D
Oby więcej takich wyścigów. Za tydzień moja ulubiona Suzuka. Cud, a nie tor:D Dawać mi tu linka! Mam nadzieję na bardzo mocne tempo:)
Piszcie co chcecie do filmiku.
eJay weź rusz się na tym gameplay. Ja ci hiperłącza załatwiam, a ty nawet Singapuru nie napisałeś:)
niestety z wykresów wynika ze nie ;) Oj tam oj tam. Jedź sobie wyprzedzając kogoś na każdym lapie;)
Tempo było na P1:>
niestety z wykresów wynika ze nie ;)
Oj tam oj tam. Jedź sobie wyprzedzając kogoś na każdym lapie;)
ok to weźmy pod lupę tylko 3 stint gdzie nikogo już nie wyprzedzałeś - na 10 kolek tylko na dziesięciu byleś wolniejszy od Biolego ;) co prawda byleś minimalnie szybszy od P1 ale rozmawiamy o czystym tempie ;)
fisher--->
Gdzie ty chopie tam hamujesz na tym T1?!
Nie hamuje tylko opuszczam bieg;) Wparowałeś we mnie, ciesz się bo byś skończył na ścianie bez przedniego skrzydła;)
Co do gameplaya, to ruszy się w przyszłym tygodniu;) To także część strategii by wstrzelić się w dużą oglądalność.
Filmik - moje pierwsze okrazenia czyli ja vs maciula vs lukas vs Korek
eJay -> co dokładnie masz na myśli mówiąc: To także część strategii by wstrzelić się w dużą oglądalność ? W jaki sposób?
lukas----->Są dni kiedy GP jest chętniej przeglądany, a im więcej klików tym lepiej dla nas;)
Cały dzisiejszy wyścig upłynął mi pod znakiem walki z Kowalem. Podczas pierwszego stintu była to żywa walka pomiędzy naszymi bolidami, podczas której bodajże trzy razy zmienialiśmy się pozycjami. Kolejne dwa stinty to już wyłącznie pojedynek korespondencyjny na czas. Kowal idealnie zjechał na 2 pitstop, a mi nadal trudno uwierzyć, że starczyło opon w jego bolidzie, ponieważ moje by nie wytrzymały tego okrążenia więcej :) Gratuluję zwycięstwa.
Bardzo przyjemnie było wrócić do ścigania po tak długiej przerwie.
Do samego wyścigu podszedłem na partyzanta. Stwierdziłem, że nie ma sensu spędzić kilku godzin na przygotowaniach skoro cały wyścig skończy się na starcie z wywalonym rFactorem do pulpitu.
Pierwsze kółka zrobiłem na 30 minut przed startem, dlatego też w qualu pojechałem swój personal best - jest szybki rozwój:)
Wyścig rozpoczął się świetnie bo nie dość, że nic nie wywaliło to jeszcze udało mi się zrobić jeden z lepszych startów w karierze i awansować od razu o dwie pozycje. Szczęście nie trwało jednak zbyt długo i po chwili wylądowałem na trawie po niefortunnym trafieniu od Shermana:) Spadek na ostatnią pozycję co prawda uniemożliwił mi walkę z qvertym, lukasem i rafalokiem, ale pozwolił stanąć w szranki z arkiem. Po kilku minutach bitwy rozdzieliśmy się i byłoby nudno gdybym nie cieszył się każdą minutą za wirtualnym kółkiem. Po takiej przerwie nawet z reguły nudna jazda nie była straszna. Pocieszające było dublowanie Sikhama po którym przez chwilę dotrzymywałem mu kroku i pojawienie się eJaya któremu z kolei już nie odpuściłem do mety.
Wyścig na plus.
Sponsorem wieczoru jest rozdzielczość 800x600 wraz z detalami low i otwartą obudową:)
Przez cały tydzień jeździłem na swoim setupie, który chciałem zbudować po swojemu, od zera. Dopiero 5 minut przed kwalifikacjami zdecydowałem się załadować ustawienia Biołego i różnica była tak duża, że w Q pojechałem całkiem dobre kółko (mimo zepsucia sekwencji T4/T5) i wywalczyłem P7.
Wyścig zaczął się naprawdę dobrze. Tym bardziej, że chyba po raz pierwszy w sezonie udało mi się dobrze wystartować - uciekłem kierowcom z tyłu i przytrzymałem się tych z przodu. Po przygodzie Shermana jechałem sobie na P6, nadszedł czas pit stopów i wtedy wyszedł błąd w przygotowaniach. Nie będąc pewnym, gdzie zaczyna się pit lane, i jednocześnie mając eJaya na plecach, minimalnie przekroczyłem limit prędkości. DT i strata kilkunastu sekund... Potem już raczej spokojny wyścig, trochę ścigania z Sikhamem i sporo z Rafalokiem (coś ostatnio skazani na siebie jesteśmy :>). Raz dostałem strzała w S3. Byłem zdziwiony, że udało mi się wykontrować bolid. Straciłem przez to kontakt z Sikhamem, któremu miałem nadzieję jeszcze trochę poprzeszkadzać, no ale trudno. Ostatecznie P7. Była szansa na lepszy wynik, ale przed weekendem brałbym tę pozycję w ciemno, więc nie będę narzekał. Najważniejsze, że gonię kierowców przede mną w klasyfikacji generalnej.
maciula -> Pospieszyłem się z drugim pit stopem i pod koniec wyścigu miałem małą nerwówkę. Przedostatnie trzy okrążenia jechałem bardzo oszczędnie dla opon, liczyłem się z tym, że być może będę musiał Ci oddać pozycję, byle tylko dojechać do mety. Na przedostatnim kółku miałeś sporą okazję mnie wyprzedzić, ale szczęśliwie dla mnie odpuściłeś, chociaż zostawiłem Ci miejsce :P W momencie rozpoczęcia ostatniego kółka zobaczyłem, że została jeszcze jedna kropka, więc mogłem pojechać normalnym tempem i wtedy naprawdę odetchnąłem z ulgą :)
L16S3 i L17S1 vs Rafalok (bardziej zapchajdziura, bo nic specjalnego)
L23S3 vs Lukas
L24S1 i początek S2 Rafalok z Lukasem walczyli za moimi plecami
L26 vs Sikham i Rafalok
KORraN--> wiesz, to już było przedostatnie okrążenie. Szkoda by było zepsuć nam obu wyścig jakimś mało odpowiedzialnym manewrem. Czekałem na moment kiedy będę w 110% pewny, ze Cię wyprzedzę. Jak zobaczyłem na ostatnim okrążeniu jak na T1 mi odjechałeś, to już wiedziałem, że jest posprzątane.
A propos psucia wyścigu, właśnie przejrzałem repa, żeby zobaczyć, co się Biołemu stało, że tak daleko był. Odpowiedź ----------->
Wideo: http://www.youtube.com/watch?v=PY8oEGBHNBc
Dziwię się, że Danley nawet słowem nie wspomniał o tym incydencie. Sędziowie powinni się temu przyjrzeć :> Szkoda, że drugi wyścig z rzędu i znów nieczysta walka na szczycie.
Widziałem ten wypadek i właściwie nie wiadomo jak to ocenić bo Bioly ewidentnie popełnił błąd zwalniając na 3 tarce, a Danley na pełnej szybkości się na niego nadział. Jeżeli pójdzie zgłoszenie to oczywiście komisja zajmie się tym.
Szkoda, że drugi wyścig z rzędu i znów nieczysta walka na szczycie.
jeśli już robisz taka otoczkę to nie zapominaj ze Bioly nie jechał tak niewinnie jak go malujesz... Jeśli obaj kierowcy to przemilczeli to po co się wtrącasz ?
Hmm, miałem ten sam setup, co Bioły i też tam lekko dohamowywałem i redukowałem do 5 biegu, inaczej nie byłbym w stanie złożyć się do następnego, prawego zakrętu. A Danley jechał tam z pedałem w podłodze. Sądzę, że nawet jeśli by się wyrobił do zakrętu to i tak nie byłby w stanie zostawić miejsca Biołemu. Pojechał po prostu jakby tam nikogo nie było.
Jestem pewny, że Bioły tego nie zgłosi, dlatego ja proszę sędziów o ocenę sytuacji. Uważam, że gdyby taką kolizję zaliczył ktoś z dolnej części stawki to na pewno byłby szum. To można porównać do sytuacji ze Spa, gdzie arek też nie zachował ostrożności i na pełnej prędkości skasował maciulę.
sikham -> Bronię interesu swojego zespołu?
to ja mam pytanie do komisji
czy jeśli obaj kierowcy przy takiej kolizji postanowili ja przemilczeć. Co dla mnie oznacza ze pogodzili się ze stanem faktycznym. Ktoś może zgłosić taki incydent bo ma takie widzimisię ? Nie było to T1 ani nawet pierwsze okrążenie. W skrócie czy ktoś może zgłosić kolizje nie biorąc w niej udziału ?
KoRan--->Ja dla odmiany jechałem z gazem w podłodze, zwłaszcza na świeżych oponach. Czyli jednak się dało;)
sikham---->Nie widzę zgłoszenia, więc temat dla mnie nie istnieje. Incydenty zgłaszają osoby zainteresowane w zdarzeniu, a więc Koran jako drugi kierowca nie ma prawa zmusić komisji do pracy;) Może to zrobić tylko Bioly/Danley. Ma czas do 23:00 i koniec dyskusji.
Pewnie, że się dało, ale to nie znaczy, że pokonanie inaczej tego zakrętu stwarza niebezpieczeństwo. Gdzieś słyszałem, że kierowca z tyłu powinien brać poprawkę, że różni kierowcy w różny sposób pokonują zakręty i dobrze jest zrobić rozpoznanie przed atakiem.
Druga sprawa to gdzie w regulaminie jest napisane, że tylko uczestnicy incydentu mogą zgłaszać sprawę? I dlaczego w poprzednim GP komisja sama z siebie dała kary Fisherowi i Sikhamowi, mimo, że żaden nie zgłosił oficjalnie incydentu?
Korran--->Przecież sikham zgłosił, a poza tym było to specjalne bo rzecz nie dotyczyła jednego incydentu, tylko całych okrążeń.
KORraN -> Nie mów mi tutaj o nieczystej walce, bo nie masz pojęcia co w tej chwili miałem w głowie ja lub Bioly. Wiem, że ja oraz jestem przekonany, że on, nie chcieliśmy, aby doszło do jakiegokolwiek incydentu, a jednak stało się i żaden z nas nic na to nie poradzi. Takie są wyścigi. Możesz z kimś walczyć cały sezon i nic się nie dzieje, a nagle przychodzi ten moment, kiedy coś pójdzie nie tak. Jednak w żadnym wypadku nie jest to nieczysta walka, tylko zwykła walka, która niesie ze sobą ryzyko, że może stać się coś niespodziewanego.
W powyższych postach powiedziałeś nieprawdę na temat mojej postawy, od gazu trzymanego w podłodze (co już jest standardem u Ciebie), poprzez gdybanie, że nie byłbym w stanie zostawić miejsca Biolemu, aż do porównania tego zajścia z incydentem, który miał miejsce podczas GP Belgii. Wiem co mówi moja telemetria i nie zamierzam reagować na ten słowotok. Wiem też, że Bioly to wystarczająco doświadczony zawodnik, aby samodzielnie reprezentować swoje interesy wyścigowe. Był uczestnikiem całej sytuacji i skoro nie zdecydował się o niej porozmawiać, to ja rozumiem jego wybór i dlatego nie wspomniałem słowem o tym incydencie.
ale to nie znaczy, że pokonanie inaczej tego zakrętu stwarza niebezpieczeństwo
bredzisz jak najęty... w porządku drobne różnice, ale co innego zmuszanie do nagłego awaryjnego hamowania kierowcy z tyłu bo ty sobie postanowisz przejechać 40km/h mniej jakiś zakręt
1. Sikham zgłosił jedną rzecz, komisja zajęła się dwoma.
2. Czyli poszerzaniem komisja zajęła się ponadprogramowo, pomimo faktu, że nikomu się krzywda nie stała, bo oboje zainteresowani to robili i wszystko zostało "w rodzinie", a tutaj gdy jeden z kierowców jest kasowany to incydentu nie może zgłosić osoba postronna?
Danley -> Domyślam się, że kontaktu nie chciałeś, ale nie sądzę, żeby ktokolwiek z ukaranych w ciągu całego sezonu miał za intencję kogoś rozwalić. Zgadzam się, że Bioły to doświadczony kierowca, tym gorzej, że to było jego pierwsze koziołkowanie w bolidzie F1. Znam go i wiem, że nie zgłosi incydentu. Ale nie dlatego, że uzna, że to była "zwykła walka, która niesie ze sobą ryzyko, że może stać się coś niespodziewanego". Generalnie Twoja wypowiedź daje możliwość ciekawej linii obrony każdemu, który spowoduje jakiś wypadek w przyszłości.
sikham -> Bredzę, czyli moja linia przejazdu powodowała wczoraj niebezpieczeństwo, tak? Ciekawe, że żaden z kierowców z różnym stażem mnie wczoraj nie skasował (Qverty, Rafalok, maciula). To było po prostu ewidentne szukanie szansy w niebezpiecznym miejscu, w podobnym stylu do arka.
Korran--->Masz rację, luka w regulaminie jest, ale logika nakazuje co innego. Myślę, że Bioly nie ma 14 lat (chyba, że te zdjęcia to było na serio:D) i przemyśli do wieczora ten incydent i go zgłosi lub nie zgłosi. Danley w tym starciu też ucierpiał, stracił pozycję na rzecz kowala, więc jakby zrobił to specjalnie to byłby głupcem.
Sikham zgłosił jedną rzecz, komisja zajęła się dwoma.
Przeczytaj jeszcze raz kary nałożone na kierowców i zobacz na czym polega różnica między nimi, a incydentem Biolego.
Czyli poszerzaniem komisja zajęła się ponadprogramowo, pomimo faktu, że nikomu się krzywda nie stała, bo oboje zainteresowani to robili i wszystko zostało "w rodzinie", a tutaj gdy jeden z kierowców jest kasowany to incydentu nie może zgłosić osoba postronna?
Krzywda się stała przede wszystkim reszcie uczciwie jadących zawodników, którzy systematycznie tracili czas do wspomnianej dwójki ścinającej gdzie popadnie. Powtórzę jeszcze raz - jeżeli przez 15 okrążeń dwójka zawodników robi sobie jaja z regulaminu to komisja zajmie się tym pomimo braku zgłoszenia. Jeżeli wydarzy się jakiś wypadek, który może być zwykłym zbiegiem okoliczności to decyzja leży w rękach osób uczestniczących w tym wypadku.
Bredzę, czyli moja linia przejazdu powodowała wczoraj niebezpieczeństwo, tak? Ciekawe, że żaden z kierowców z różnym stażem mnie wczoraj nie skasował (Qverty, Rafalok, maciula)
hmmm jakby Ci to powiedzieć... a gdybyś miał za sobą kogoś o sekundę szybszego od Ciebie na kółku ?
dobre przykłady bierzesz do swoich porównań, porównujesz walkę 2 osób (z których każda zdobyła więcej punktów w tym sezonie niż Ty w karierze) które zjadły zęby na wyścigach do osób które zaczęły dopiero lub jeżdżą na klawiaturze
KORraN -> Może nie znam Biolego tak dobrze jak Ty, ale wiem, że jak był jakiś większy problem w przeszłości to o nim rozmawiał. Choćby po GP Niemiec na temat zygzakowania. Skoro tym razem nie zdecydował o tym porozmawiać, to może problem wcale nie jest taki jak myślisz?
[67] -> W takim razie cofnijmy się jeden wyścig, T1 na Monzy.
"a gdybyś miał za sobą kogoś o sekundę szybszego od Ciebie na kółku ?"
No to co? Miałbym go grzecznie przepuścić, bo jestem wolniejszy, tak? Każdy walczy o swoje. Odpowiedzialność za bezpieczne wyprzedzenie spoczywa przede wszystkim na wyprzedzającym. Generalnie ja widzę, że chcecie oboje tutaj podważyć podstawowe zasady fair play w wyścigach...
A co do przykładów to co masz przeciwko temu, że pokazuję, jak mniej doświadczeni kierowcy czy klawiaturowcy potrafią się fair zachować? Docinki o zdobytych punktach nie skomentuję, bo nie ma nic do rzeczy.
Danley -> O GP Niemiec rozmawiał, bo bezpośrednio zwrócił się do niego Sikham.
EDIT: [66] -> Co masz na myśli? Bo ja widzę tylko standardową wypowiedź po wyścigu.
Miałbym go grzecznie przepuścić, bo jestem wolniejszy, tak?
czy ty naprawdę nie rozumiesz? napisałem coś nie po polsku ? napisze Ci to prościej bo widzę nie ogarniasz
mając szybszego kierowce za plecami stworzyłbyś zagrożenie swoim dziwnym hamowaniem w tym zakręcie, nikt go tak nie jechał nikt nawet nie myślał żeby go tak jechać. Jeszcze prościej gdybym hamował do 1 zakrętu i byś we mnie walnął to tez byś się bił w pierś mówiąc ze to twoja wina ?
mam wrażenie ze nie masz już pojęcia o czym rozmawiasz (tak się wijesz w tematach) byle zrobić napinke.
Nie, to Ty napisałeś, że moja (i Biołego na tamtym kółku) linia przejazdu tamtego zakrętu stwarzała niebezpieczeństwo. Gdyby na T1 Twoja normalna linia przejazdy uwzględniałaby hamowanie lub sytuacja by od Ciebie tego wymagała to oczywiście, że powinienem mieć pretensje do siebie. Podobno była jakaś kolizja na T1 między eJayem a fisherem, spowodowana tym, że eJay zrzucał bieg. To też była jego wina?
I skoro swoim sposobem wywalczyłem P7 w Q to spodziewam się, że znalazłoby się jeszcze kilku kierowców, którzy zwalniali w tamtym zakręcie.
Korran---->To była wina fishera, bo jechał za mną 20 metrów i próbował optymistycznie zaatakować (tzn. zbyt optymistycznie jak na mój gust;)). Danley jechał jednak w znacznie większej odległości, a miejsce było bardzo średnie dla oceny sytuacji. W moim mniemaniu Bioly przejechał ten zakręt katastrofalnie (przejrzyj repa z kilku okrążeń i porównaj z tym, w którym doszło do wypadku), popełnił błąd, a Danley po prostu nie miał miejsca i w niego uderzył.
Może zamiast wrzucać kolejne biegi absurdu przyhamujesz i poczekasz na komentarz Biolego?:)
Co masz na myśli? Bo ja widzę tylko standardową wypowiedź po wyścigu.
Standardowa wypowiedź po wyścigu, w której skomentował incydent w którym uczestniczył. Dlatego jestem pewien, że jeżeli będzie czuł taką potrzebę to na temat wczorajszego też się wypowie. Nie wiem dlaczego traktujesz go jak kogoś, kto sam nie potrafi zadbać o swoje sprawy. Poza tym przestań traktować ten incydent tak jednoznacznie, bo wcale nie jest tak oczywisty jak Ci się wydaje, ale ja też nie będę tego komentował ze swojej strony, dopóki nie będę musiał.
[44] ja mówiłem o tempie zwycięzcy:)
eJay, nie wiem czemu aż tak tam zwolniłeś bo przy zrzucaniu biegu nie zwalniam aż tak drastycznie jak ty w tamtym zakręcie. Dziwne to było. Shit happens i tyle w tym temacie. Nie będę żadnej wojny robił...
KORraN, a tak poza tym to ja też właściwie zgłaszałem ten incydent, nie tylko Sikham.
[74] no i koniec dyskusji:)
fisher ale jak dla mnie żadnej wojny nie ma;) Po prostu odbiłeś się ode mnie + fizyka rF dała znać o sobie;) Normalka. I tak wbiłeś się na podium, powalczyłeś w wyścigu. Lepsze to niż jazda samemu przez 30 okrążeń.
do osób które zaczęły dopiero lub jeżdżą na klawiaturze
Znaczy się ja jeżdżąc 3 lata dopiero zaczynam?
Dobrze było!
Qverty, ale Ty nie ogarniasz.. O mnie chodzi.. -.-
No ale ty nie jeździsz na klawiaturze i nie jesteś nowicjuszem :p Dobra nie załapałem fazy, myślałem, że to odnośnik do tego
Ciekawe, że żaden z kierowców z różnym stażem mnie wczoraj nie skasował (Qverty, Rafalok, maciula)
OMFG, Qverty... Naprawdę nie ogarniasz :D To LG ma fazę, i tak to było do Ciebie kierowane IMO :P
Dzisiaj Luigi zdradził mi przerażającą prawdę na temat Biolego;/ Szok, niedowierzanie, hańba... Nie otrząsnę się z tym do niedzieli chyba.
Na wstępie sorry, że pisze tak późno, ale dopiero teraz mam chwilę czasu, żeby siąść do kompa.
Po pierwsze - wyluzujcie. To tylko wirtualne ściganie więc nie rozumiem czemu tak napinacie nerwy w sytuacji, która takiej napinki kompletnie nie wymaga :) Sam incydent był dosyć dziwny, kompletnie nie spodziewałem się, że może mnie coś takiego w tym miejscu spotkać, w szczególności ze strony Danleya ;) Prawda jest taka, że ze względu na brak TC i na moje upodobania do podsterowności samochodu, musiałem ten zakręt pokonywać trochę inaczej niż większość kierowców. Prawdą jest też to, że lekko spóźniłem apex w zakręcie poprzedzającym kolizje, przez co byłem zmuszony do pokonania kolejnego zakrętu trochę w inny sposób. Tak czy inaczej Dan pewnie powinien zachować trochę więcej uwagi, tym bardziej, że wyjeżdżałem dopiero z pit-lane i można się było spodziewać, że nie będę jechał optymalnym tempem z powodu zimnych opon i nieznajomości balansu samochodu. Szkoda, że wszystko skończyło jak się skończyło, ale shit happens. Z Danleyem ścigamy się już od dłuższego czasu i dobrze wiem, że potrafi zachować się fair na torze, bo udało nam się stoczyć wiele ciekawych walk, nie tylko w F1. Tutaj akurat przysnął, ale bywa, takie są wyścigi i każdy ma prawo do błędu :)
Aha, żeby nie było. Nie przyjmuje do wiadomości argumentu podanego przez kogoś, że jechałem ten zakręt w taki, a nie inny sposób i że to ja sprowokowałem kolizje. Niestety w wyścigach tak jak na drodze, trzeba stosować się do zasady ograniczonego zaufania i nie można jechać jak się komuś podoba, w momencie kiedy mamy przed sobą jakiś bolid :)
@eJay
Nie, nie mam 14 lat, ale żeby rozwiać wszystkie wątpliwości to na zdjęciu jestem rzeczywiście ja. A co sobie o tym myślicie to już wasza sprawa ;)
A tak na marginesie, to rolkę porządną zaliczyłem. Przypomniał mi się widok Danleya w Skodzie Octavii lecącego bokiem po zaliczeniu spowalniacza w jakimś evencie kawał czas temu :D Banan na twarzy kiedy go w takiej pozycji wymijałem - bezcenny :)
[79] hańba? ja bym powiedział podziw...
Bioły chcesz ten kask oryginalny? Zapodaj linkiem bo ostatni wygasł.
spoiler start
Dajcie link do Suzuki:)
spoiler stop
Bioly--->Żarcik oczywiście bo od 2 lat myślałem że masz +30, a na zdjęciach to twój syn:) Tym większy szacun dla twojej formy;)
Aha, nikt nie pisał, że to Ty spowodowałeś kolizję bo to jakiś nonsens;) Ocenialiśmy tylko sytuację.
No nareszcie się udało, po roku naprawdę ciężkiej pracy jest! Pierwsze zwycięstwo :)
Q: Udało się mi co jest jak dla mnie dziwne złożyć tak ładne kółko że wykręciłem PB co starczyło na P2
R: Start wyszedł mi całkiem dobrze, i wchodząc w T1 byłem 1, ale niestety wychodząc już tak kolorowo nie było, chwile później mała przejażdżka po trawie która na całe szczęście zakończyła się szczęśliwie. Potem ładna walka z Danleyem, i sytuacja która zadecydowała o losach wyścigu. Szczerze to na miejscu Dan-a postąpił bym tak samo, czyli, nie hamował bym, oczywiście popełnił błąd i to spory, ale niestety takie są wyścigi, chwila dekoncentracji się każdemu zdarza tym bardziej że się mu spieszyło. Po tym wszystkim zacząłem myśleć jak tą cała sytuacje wykorzystać bo szansa pojawiła się nie bywała, tyle że Sikham był jeszcze w sporej odległości z przodu a nie wiedziałem jaką ma strategie. Więc po długiej burzy mózgu zadecydowałem zjechać dwa kółka wcześniej niż planowałem, wiedziałem że opon powinno starczyć na styk, ale nie było się nad czym zastanawiać i tak zrobiłem i możliwe że dzięki temu później pozostało mi dowieźć zwycięstwo do mety
Qverty, ładnie - kolejne punktu są więc nie ma źle :P
Fisher-> pamiętaj o tych paru rzeczach do filmiku żeby nie było.
[79] Ale oso chodzi? mozna wiedzieć ? ^^
spoiler start
Bioły, dzięki za motywacje, gdyby nie to może by tak dobrze nie było :)
spoiler stop
Prawdopodobnie na tej wersji jechaliśmy w ubiegłym roku: http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Suzuka%20GP4 Jeśli nie, to niech ktoś mnie poprawi :P
eJay---> tak patrzę na raport i jednak miałeś racje. Równe tempo to klucz w wyścigu, nie zszedłem na 1:24(chociaż gdyby nie goła felga na ostatnich kilku okrążeniach to raczej bez problemu bym zszedł), ale równe tempo i bezbłędna jazda zaowocowały, ostatnie okrążenia w moim wykonaniu to szok dla mnie, nie jechałem chyba nigdy tak równo. Ale to zasługa Bokserka który mnie cisnął...
edit. Gdzie mozna znaleźć jakieś skiny do kasku bo na rfcentral nie widze...
[90] No ja zawsze cisnąłem cholernie nie równo w wyścigu...Bywało, że miałem w BL czas wysoko(raz nawet pierwsza 5 z tego co pamietam), co z tego jak wyścig kończyłem pod koniec 10tki albo poza...
Widzę, że rozeszło się po kościach to i dobrze. Choć nie ze wszystkim się zgadzam odnośnie tego co padło w dyskusji (?).
edit: czy to ważne kto ile ma lat. Choć z drugiej strony wolę żeby łoił mi tyłek jakiś młodzian niż dziadek przed emeryturą :)
Mój komputer to złom totalny, wyłaczam to padło bo zaraz monitor wypiernicze oknem...Z niecierpliwością czekam aż zdechnie...
Ostatnie pół godziny które spędziłem męcząc się przy nim i rFactorze najlepiej podsumuje ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=6JHGWolwHHU&feature=related
na tej tarce wyszedł bug jakiś naszego moda chyba moda bo tyle ile jeżdżę nie widziałem czegoś takiego na tym torze w innym modzie. Bioly też "stanął dęba" na jednej z tarek :)
Niech ktoś pośle link do toru w Japonii
Z tego co pamiętam, to w zeszłym roku używaliśmy wersji "2005" nie "GP4".
Tor na serwerze (wystarczy wybrać z listy wersję "2005") -> http://wyslijto.pl/plik/3px05j3wpy
Tam w tej paczce jest wersja 2005 do wybrania i wydaje mi się, że to dokładnie ta sama co w zeszłym roku.
Filmik bardzo fajny :) Albo mi się zdaje, mam słabą pamięć itp. albo filmik obfituje w największą ilość w miarę dobrych akcji od początku sezonu :)
Suzuka na serwerze :)
Malowanie STR fajne, ale czemu tylko z lewej strony. :P
A z filmu mi się podobało najbardziej Disco Party w 2:40. ;)
Fajny filmik, mnóstwo akcji + dramatyczny wypadek Biolego i kickflip Mctwist 720 w powietrzu:D
Mała prośba - Fraps mi się gryzie z rFactorem i nie robi screenow;/ Nie mam pojęcia o co chodzi, więc szukam ochotnika do wykonania 25 screenow z GP Singapuru i Silverstone (razem 50 fotek);) Rozdzielczość obowiązkowo 16:9 i wysokie detale.
Wybiegając trochę w przyszłość, wczoraj została wydana nowiutka wersja Korei do rF. Kto ma chwilę czasu niech postara się ją przetestować pod względem ewentualnych bugów, żeby z czystym sercem można było użyć tego toru do następnego GP.
Link -> http://www.virtualr.net/korea-circuit-for-rfactor-1-0-released/
Właśnie miałem o to pytać, dzieki Bioly za info. Za godzinkę pojeżdże trochę na tym torze.
Chyba trzeba też pomyśleć nad Indiami. Toru na pewno nie będzie. Proponuje Imolę lub Fuji:)
Sprawdziłem Koreę. Tor okrutny (w sensie konfiguracji:)), jakościowo zdecydowanie najlepszy do tej pory (ładne trybuny, boksy - jedyny minus to szpetna góra przy T1 i wyjściu na prostą). Zjazd do boksu baaardzo trudny;) Tarki przy apexach uniemożliwiają ścinanie. Jak dla mnie - może być, zawsze nowy tor wprowadza jakieś niespodzianki.
Znowu Imola, znowu Fuji.. A gdzie stare dobre Magny-Cours, kultowe Kyalami, albo jak chcecie pojechać po bandzie to można i śmignąć Laguna Seca! Przestańmy być monotonni.
Może 22km of Corsica? :D
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=22kms%20of%20Corsica
Ale o tym Laguna Seca mówiłem poważnie. Ciekawe by to było. Like this ( http://www.youtube.com/watch?v=I_bWOdY6mbU&feature=related
...
może GP Mexyku ? na którym ostatnie GP odbyło się w 1992 roku
http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Hermanos%20Rodriguez%201988
Luigi zmień lekarza albo dealera ;) Chociaż pomysł z zawitaniem na Kyalami też nie jest zły, byłby to jedyny wyścig w Afryce w sezonie
Albo wprowadźmy polski akcent torem we Wrocławiu. :D Nie jeździłem na nim, wiem tylko że zrobili go kiedyś tam w projekcie czy coś.
GP Meksyku jak najbardziej (kiedyś tam jeździłem). Oby nic z tych torów na jakich jeździliśmy (żadne Magny Course, Imola itp.). Kyalami też może być.
Magny Cours niech idzie w cholerę, to syf. Imola jak najbardziej jestem za. Kyalami...hmmm za duża egzotyka.
fisher--->Ty rób te screeny, nie opieprzaj się!
[123] Imola to syf, wolę Magny- Cours...
Imola to syf
ah hahaha ha ha hahahahahahaha ha ah oh eeh eeh ha ha hoo hee ha a ha...and I thought my jokes were bad
[125] Wiem, że twoja opinia jest jedyna i słuszna ale racz przyjąć do wiadomości, że bardzo ale to baaaardzo nie lubię tego toru, do spółki z Monako i Hungaroringiem...Więc w mojej opinii ten tor to syf...
Ja też jestem przeciw Imoli, ponieważ była w zeszłym roku. Magny-Cours był podczas testów przedsezonowych, więc też jak dla mnie odpada. Z wyżej zaproponowanych jestem za RPA, Meksykiem lub USA (Laguna Seca).
Laguna Seca w F1 - dramat, tor jest za krótki;)
Meksyk - nie, tak po prostu.
RPA - przecież tam nie ma ani jednej porządnej prostej;/
Imola lub Indianapolis (te pod f1)
Od siebie zaproponuje Road America (Elkhart Lake) choć wyścigiem na Laguna Seca tez bym nie pogardził :>
eJay daj spokój z Imolą, bo tam jest masowe ścinanie i poszerzanie toru. Rok temu jechaliśmy, starczy.
To może A1 Ring?:)
Naprawdę nie widzę nas na jakiś egzotykach z lat 60-70. To może są fajne tory, ale zdecydowanie za krótkie (na Laguna Seca F1 robi czasy w okolicach 1 minuty).
Sprawdziłem wersję modern Kyalami i Meksyk z 1988 roku - to ciekawe miejscówki, ale szanujmy się. Pierwszy jest ciasny i nierówny jak A4 (do tego fatalna szykana), drugi banalny i ma niebezpieczny wyjazd z boksu (Kyalami zresztą też). Dalej obstawiam A1 Ring (szybki, wygodny, bezpieczny) i Indianapolis. Jeśli ktoś ma inne, realistyczne pomysły to czekam;)
eJay na A1 czasy też będą w okolicach 1:10 wiec idąc Twoimi kryteriami ten tor również odpada ale ja już nic nie mowie bo widzę ze chcecie zrobić wygodny i bezpieczny wyścig żeby się nie przemęczać zbytnio, niech i tak bedzie
Jestem za owalem:D
[123] brrr...
Grand Prix of Long Beach? Circuit Park Zandvoort?
Mimo to nadal jest za Imolą. Mimo ścięć i poszerzania. Można przecież jakąś inną wersję wybrać...
Tylko nie Imola. Dajcie spokój. Tyle razy już na niej jeździliśmy. Może stare Hockenheim - Sikhamowi nie podejdzie, tor lekki, łatwy i przyjemny :)
OFICJALNE WYNIKI GP WIELKIEJ BRYTANII NA TORZE SILVERSTONE (15/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74-----------01:21.092-----/
2. Kowal------------01:21.297-----00.205
3. FisherFighter----01:21.369-----00.277
4. Danley-----------01:21.651-----00.559
5. Sikham----------01:22.010-----00.918
6. Sherman--------01:22.362-----01.270
7. KORraN----------01:22.708-----01.616
8. Bokserek--------01:22.791-----01.699
9. Lukas------------01:22.865-----01.773
10. eJay------------01:23.005-----01.913
11. maciula--------01:23.177-----02.085
12. Qverty---------01:23.297-----02.205
13. Rafalok--------01:23.516-----02.424
14. Miszka---------01:23.573-----02.481
15. Perucka--------01:24.750-----03.658
16. Kuba-----------01:24.941-----03.849
17. Andrzej--------01:26.009-----04.917
18. arekkobylo----01:26.447-----05.355
======================================
WYŚCIG
1. Kowal----------51:55.485----/
2. Danley--------51:56.837-----01.352
3. FisherFighter--52:14.993----19.508
4. eJay-----------52:22.245-----26.760
5. Sikham--------52:29.702----34.217
6. Bioly74--------52:31.129----35.644
7. KORraN-------52:45.982-----50.497
8. maciula-------52:46.598-----51.113
9. Bokserek-----53:06.004-----01:10.519
10. Qverty-------53:06.654-----01:11.169
11. Lukas--------52:05.507---- -1laps
12. Rafalok------52:06.054---- -1laps
13. Miszka-------52:24.458---- -1laps
14. Perucka-----53:22.990---- -1laps
15. arekkobylo--52:21.347---- -3laps
16. Andrzej------52:51.026---- -3laps
17. Sherman----DNF (DNF)---- -20laps
18. Kuba---------DNF (Suspension)-20laps
=======================================
GP Wielkiej Brytanii punktacja:
1. Kowal +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. FisherFighter +15pkt.
4. eJay +12pkt.
5. Sikham +10pkt.
6. Bioly74 +8pkt.
7. KORraN +6pkt.
8. maciula +4pkt.
9. Bokserek +2pkt.
10. Qverty +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-----------------294pkt.
2. Danley (STR)---------------217pkt.
3. Sikham (STR)--------------208pkt.
4. Kowal (FI)------------------165pkt.
5. FisherFighter (RBR)--------153pkt.
6. eJay (FER)------------------141pkt.
7. Bokserek (MCL)------------140pkt.
8. Maciula (MCL)---------------68pkt.
9. Sajes (RBR)-----------------20pkt.
10. Wiktordth (MER)-----------19pkt.
----Lucas(SAU)-----------------19pkt.
11. Miszka (RBR)---------------17pkt.
----KORraN (REN)--------------17pkt.
12. Cappo (FER)----------------16pkt.
13. Sherman (WIL)--------------6pkt.
----Qverty (FI)-------------------6pkt.
14. Rafalok (MER)---------------5pkt.
15. Kuba (SAU)------------------2pkt.
16. Przemek (REN)--------------1pkt.
----Arekkobylo (HRT)-----------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso-------------------425pkt.
2. Renault F1 Team-----------------------312pkt.
3. Vodafone McLaren Mercedes---------208pkt.
4. Red Bull Racing------------------------172pkt.
5. Force India F1 Team-------------------159pkt.
6. Scuderia Ferrari Marlboro-------------157pkt.
7. Sauber F1 Team-------------------------33pkt.
8. Mercedes GP Petronas F1 Team--------24pkt.
9. Virgin Racing-----------------------------18pkt.
10. AT&T Williams----------------------------6pkt.
11. Hispania Racing Team-------------------1pkt.