Ogólnie gameplay itp. wszystko ok tylko trochę mało swobodności. Wolałbym żeby to było bardziej sandboxowe niz takie zamkniete z wszystkich stron... ale ogólnie to daję 7/10.
skrzyżowanie Quake z Bioshokiem. Nie było w niej nic co by sprawiło ze bede ją długo pamietał. ot taka zwykła rąbanka.
Ps. dopiero pod koniec gry nauczylem sie zmieniac broń, 90% gry przeszedlem plazmą :/
Dobra nieskomplikowana polska strzelanka w stylu Serious Sama i Painkillera.Gra ma niezłą grafike i jest bardzo płynna.Posiada klimatyczny swiat i muzyke,ciekawe bronie i umiejetnosci ktore ulepszamy.Ma dobrze wywazony poziom trudnosci,na normalu jest co robic.Fajnie zaprojektowanych przeciwników,tylko szkoda ze same roboty. Niestety jest stosunkowo krótka nawet z dodatkiem.Ale ogólnie warto zagrac.
Zmuszałem się do ukończenia całości wraz z DLC, ale jakoś się udało. Ładna grafika, szybka i płynna rozgrywka. Mało rodzai przeciwników, ale z DLC przynajmniej różnorodność poziomów jest. Tytuł ten ma w sobie potencjał który nie został do końca wykorzystany i stąd jest to taki średniak bo pomysł był naprawdę fajny, ale jego realizacja już niekoniecznie. Fabuła jest byle jaka, ale jest. Przez całą grę mamy dostęp do tylko dwóch broni, ale ulepszając je poprzez drzewko umiejętności które jest broń dostaje wiele nowych trybów strzelania, więc można przymknąć na to oko. Na normalnym poziomie trudności czuć już to wyzwanie i nie jest tak łatwo ukończyć ten tytuł. Ogółem warto i nie warto zagrać.
Premiera na początku września a tu żadnych informacji, ale są screeny na stronie cd-action, i wyglądają po prostu zaje*iście
Jest klimacik ;]
Gra powstaje od maja 2009, więc szybka premiera nie powinna nikogo dziwić. Informacje podał Michał Słapa http://www.goldenline.pl/michal-slapa , programista Flying Wild Hog.
gra wychodzi za dwa miechy a tu żadnej kampanii reklamowej, zero rozgłosu. nie mówię tu o wielkich bilbordach na środku ulicy ale żeby chociaż były jakieś wzmianki w internecie czy coś.
a tak ogólnie to mam duże oczekiwania związane z tą grą i oby to było coś świeżego i ciekawego, coś w stylu bulletstorm'a
shooter w stylu doom, quake, painkiller i bez multi? nie rozumiem tego.
A co ze światowym wydawcą ?, gra raczej sama się nie wyda. Chyba ze będzie przeznaczona do dystrybucji elektronicznej.
Mam przeczucie, że to będzie taka polska Daikatana. Gra ładna jak na swoje czasy, lecz nie wiadomo do końca co nie wypali.
Polskie gry coraz lepsze Brawo. a co do Daikatany to gra nie była taka zła (miałem wersje z CDA i skończyłem)
hwdp43 --> A co kogo obchodzi nazwa? Co do samej gry to sądzę, że chyba kupię oryginał, bo trzeba wspierać Polskich twórców gier komputerowych.
Ale siara na cały świat ;/
Ta gra w żaden sposób nie dorównuje naszym epickim produkcjom takim jak: Painkiller, Maluch Racer 3, Bulletstorm, Wilczy Szaniec czy Snajper Ghost Warrior - z tych tytułów powinniśmy być dumni a nie jakiegoś Hard reseta ;/.
Strasznie nawalankowe te trailery, ale sam klimat miodzio. Francuzi też kombinują na podobną modłę-> http://pandorum.pl/2011/08/23/adrift-neoparyz-2084/
AdamMistrz13, nie wiem czy ktoś ci już to mówił, ale jesteś chyba mistrzem sarkazmu, jednak w przypadku Painkillera i Bulletstorma to się z tobą nie zgadzam, a Sniper był średniakiem, więc raczej też nie dorównuje naszej epickiej produkcji Maluch Racer 3
Na konsole nie wychodzi bo konsole nie zresetujesz tak twardo jak komputer XD
Jak na grę w którym jest zamknięty świat, to procesor jaki jest wymagany aby grac na max ustawieniach jest dość mocarny.
Ło kutfa, ale pro wymagania, rozumiem że uciągnę tą grę na full na procku Intel Core i5?
Filmiki i trailery wygladaja zachecajaco ale wszystko wyjdzie w praniu. Mam nadzieje ze Hard Reset bedzie przynajmiej lepszy od Snipera Ghost Warrior. Podobno ma byc demo ktos moze wie kiedy sie ono pojawi?
Właśnie zasysam Demo ze Steama, za jakieś 30 min zobaczę z czym się je tą grę ;P
Gra mile zaskakuje.
Jak ktoś jest fanem takich gier jak Doom czy Quake to ta gra jak znalazł.
Graficznie też jest spoko i fajnie że jest duża elastyczność w wyborze opcji graficznych.
Bez szału, ot taki painkiller w klimatach s-f. Trochę szkoda, że gra nie jest "głębsza" (np. nie jest skradanką TPP), ale źle nie jest. Grafika ładna, mało wymagająca od sprzętu, miłe dla oka loading screeny.
Demo króciutkie, ale przynajmniej reprezentatywne.
Demo wymiata IMO. Takiej gry mi brakowało (mogłaby być odrobinę mniej liniowa lub chociaż jakiś inny korytarz do wyboru, ale widocznie tak gra została skonstruowana, więc luz). Kupuję w dzień premiery:-D
Jaki Core i5? Core2Quad
Golowi intel placi?
Demo fajne;)
zobaczymy jak full sie bedzie prezentowac :D
Demko świetne!
- kapitalna oprawa (jakość, klimat)
- świetne sterowanie i feeling broni
- niezła walka
- sporo rożnych smaczków (ciekawy pomysł z broniami, wyładowaniami elektrycznymi, sterowaniem sprzetem jak w DOOMie 3 etc etc)
Jak dla mnie must buy :)
PCtowy shooterowy oldsql, mesa like it.
Z minusów chyba tylko animacje w menu. Są ok ale powinni je ograniczyć do głównych sekcji.
Np: ustawienia. Animacja powinna być tlyko przy wejściu w ta opcję, potem przy szczegółach (grafika, dźwięk, sterowanie) powinnien się tlyko zmieniać obraz na tych płytkach.
Co do braku kuciania i innych takich rzeczy- to założenie obecne od początku tworzenia gry. Mi go nie brakowało w rozgrywcew. Tu mamy run& gun głównie, struktura poziomów nie będzie tego wymagała :)
Nazwa miasta z opisu to również nazwa tego co wypluwają zwierzęta, które podczas linienia zlizują i połykają sierść, np. koty :) Poza tym gra wygląda fajnie.....
Grałem w demo i całkiem całkiem... ładna oprawa graficzna, szczególnie wyładowania elektryczne i wybuchy, strzelanie też jest całkiem fajne, jednak nie przemawia ta gra do mnie ;)
ja powiem tak gra zapowiada sie rewelacyjnie a co w tym najlepsze ze mozna fajnie rozbudowac bron :) fajnie tez jest swiat stworzony i inne zeczy np jak strzelisz w jakas skrzynie elektryczna to razi prandem wroga nawet kilku anraz szkoda ze takie krutkie jest demo al trudno czkam na wejscie tej gry i odrazu kupiej na steam :D
Jestem właśnie świeżo po demku - fajnie się te blaszaki rozwala, niezłe wybuchy ogólnie dynamika, bedzie dobra gierka:D, tylko faktycznie menu troche ospałe trzeba czekać pół godziny żeby wejść cokolwiek zmnienić.
Po demku moje wrażenia są bardzo dobre. Spodziewałem się że będzie słabo, a grało się baardzo przyjemnie.
Strzela się świetnie, fajny klimat - gra przypomina mi trochę BioShock'a. Nawet te duże roboty są podobne do Big Daddy'ego. Mam tylko zastrzeżenia do optymalizacji - gra jest ładna, ale to nie usprawiedliwia nagłych zwolnień gry. Raz miałem 11 FPS, a później 55.
Demko również mogło być dłuższe, przeszłem je w jakieś 10 - 15 minut.
Cieszę się że mamy tak wielu twórców gier, i wciąż ich przybywa, w dodatku nasze gry trzymają wysoki poziom.
No i co jest z tą grą? W warszawskich Media Marktach i Empikach brak. Typ w Empiku powiedział, że prawdopodobnie jakaś obsuwa ze strony CDP. Ktoś coś wie więcej?
To dziwne, bo ja około 16:00 dostałem mój egzemplarz gry w wersji pudełkowej. Jakby co zamawiałem grę przez internet. Co do gry to sądzę, że jest naprawdę fajna. Jak na nowe studio w branży twórcy się postarali. Grę oceniam na 9/10.
Ta gra ma tylko jeden minus.
Jest nieprzyzwoicie krótka.
Dziś około południa zacząłem w nią grać i właśnie nadszedł koniec.
~5 godzin to dla mnie stanowczo za mało.
Gra jest bardzo dobra i faktycznie w takim starym stylu. Grafika bardzo ladna i klimatyczna i jedyny minus to jest brak normalnego antylisingu, tylko jakis konsolowy wynalazek Mlaa czy jakos tak. Na pewno gre warto zakupic i wspomoc polskich producentow. Widac ze chlopaki maja talent i przy wiekszej gotowce na pewno zrobiliby cos jeszcze lepszego.
Słabo, spodziewałem się czegoś lepszego. Liniowość fabuły zabija, ot taki podrasowany Painkiller, nic więcej. Zdecydowanie nie moje klimaty.
Jak dla mnie Hard Reset to jedna z największych niespodzianek 2011 roku jak do tej pory. Graficznie prezentuje się bardzo dobrze, tekstury w wielu miejscach są renderowane w bardzo wysokich rozdzielczościach. Gra w pełni korzysta z architektury procesorów czterordzeniowych.
dziwne, że tak mało komentarzy. przeglądając zagraniczne fora można odnieść wrażenie, że za granicą jest większe zainteresowanie grą niż w Polsce.
Hard Reset jest świetne. jestem pod olbrzymim wrażeniem. a muszę powiedzieć, że w gry gram rzadko, mało która gra wywołuje we mnie entuzjazm. dawno w żadnej strzelczance walka nie sprawiły mi tyle przyjemności. początkowo nie rozumiałem pomysłu z dwoma pukawkami, ale ten sprawdza się świetnie: wraz z dodawaniem nowych ulepszeń wygląd danego oręża ewoluuje, bardzo dobre są animacje przełączania trybów broni (zmiany karabinu w shotgun czy granatnik). cholerny transformer! takie detale robią wrażenie - i to chyba detale są najsilniejszą (oprócz doskonałych sekwencji walki) stroną tej gry. ostatni raz z podobnym zainteresowaniem zwiedzałem lokacje w Shogo - tutaj też warto zwracać uwagę na wszelkie reklamy, billboardy, plakaty, ulotki. pomimo tego, że lokacje są liniowe, jest na nich co oglądać, co robić (choćby ze względu na "pozorną", to znaczy ograniczającą się do wszystkiego oprócz ścian, destrukcję otoczenia). można np. znaleźć chodzącą betoniarkę oraz pałac kultury :) świetne jest też to, że wszelkie kontenery, skrzynki, itp nie są jednolitymi bryłami. jeśli się w nie strzeli "podskoczy" pokrywa. można zaglądać do środka :) niby nic a cieszy! sporo radości sprawia fakt tego, że przeciwnicy rozsypują się pod ostrzałem, gubią kończyny (pełznąc w kierunku gracza), rekompensuje to w pełni brak krwistych elementów gry. po pokonaniu robotów części nie znikają - zostają rozrzucone po całym polu bitwy :) warto też zajrzeć co robot ma w środku :)
same walki przez zróżnicowanie broni są bardzo ciekawe, można stosować różne taktyki: ostatnio podobną radość czerpałem z broni/mocy w Bioshock. bardzo fajnie sprawdza się np. granat grawitacyjny (magnetyczny?) przyciągający do siebie wszystkie roboty w pobliżu. samo w sobie wygląda bardzo dobrze. wystarczy strzelić w taką ciasno zbitą grupkę normalnym granatem - dużo radości. :) szkoda, że nie można szybko przełączać miedzy poszczególnymi trybami obydwu broni - to trochę ogranicza inwencję twórczą :) przydałoby się tu jakieś obrotowe menu+spowolnienie czasu, żeby można stosować combosy z dwóch broni w różnych trybach.
dobrze prezentuje się "rozwój" (być może to trochę za dużo powiedziane) postaci. ciekawą umiejętnością jest spowolnienie czasu w wyniku odniesienia obrażeń - przydatne na wyższych poziomach trudności.
gra jest krótka i jest to jej wielka wada, ale warto przechodzić ją kilka razy - głównie po to, żeby próbować inne zestawy uzbrojenia.
szkoda, że przeciwników jest tak mało. w moim odczuciu powinno być ich co najmniej dwa razy więcej. wbrew temu, co przeczytałem w kilku recenzjach, projekty robotów są naprawdę dobre - w pewien sposób groteskowe, przerysowane: np. mechaniczne "goryle" z małymi nóżkami.
zdecydowanie za rzadko pojawiają się więksi przeciwnicy - oprócz dużych bossów miło byłoby spotkać choć dwóch, trzech unikatowych pomniejszych bossów.
poza tym w grze brakuje mi zagadek w których można by wykorzystać rodzaje broni, wyładowania, destrukcję otoczenia albo fizykę - ta w grze jest całkiem niezła. przekręcenie kurka, żeby odciąć dopływ gazu to zdecydowanie za mało.
gra jest trudna i jest to jej wielki atut. tak jak wspomniałem, każda broń (tryb strzelania) wymusza inne podejście - dziwi mnie narzekanie na "frustrujące" walki - czyżby wszystkim zależało teraz na jak najprostszej walce? strzelanie na oślep z krabinu sprawdza się tak sobie, dużo lepiej wypada "kombinowanie" pomiędzy poszczególnymi trybami broni. polecam przejść grę na pooziomie hard żeby zmierzyć się z samym sobą :)
mam nadzieje, że FWH zrobi kontynuację HR - znacznie dłuższą i bardziej rozbudowaną, rozwijającą pomysły Hard Reset. to bardzo miłe, że młode studio robi pierwszą swoją grę które nie ustępuje pod względami technologicznymi zachodnim produkcjom, a pod względem detali i radości czerpanej z rozgrywki je przewyższa.
Spodziewałem się po gierce czegoś więcej. Model gry jest do bólu liniowy i monotonny. Mam wrażenie jakbym grał w jakąś kiepską podróbkę bulletstorma, który daje dużo więcej frajdy z rozgrywki. Ogólnie nie polecam.
Ja mam problem z tą grą. Mam windowsa 7 ultimate x64 i kiedy próbuje uruchomić grę wyskakuje mi okienko "program przestał działać....." Przeinstalowałem grę i dalej to samo. Bawiłem się z uruchomieniem ze zgodnością i nic. Miał ktoś podobny problem ?
Pirat czy oryginał? Mi na piracie od skidrowa na viscie dobrze działa. Zainstaluj sterowniki może
Co to za różnica czy gra jest polska czy zagraniczna? Pirat to pirat, a pirace dlatego że nie mam pieniędzy
stolek1234 ---> jak się nie ma kasy na grę to się nie gra.
To tak samo z samochodami, nie stać mnie na auto z wyższej pułki to sobie ukradnę.
Masz idiotyczny tok myślenia.
Jest to b.ciekawa gra. Szkoda, że nie ma multiplayer i że kampania dla pojedynczego gracza jest krótka. Walki są wymagające, a mechanika nie ułatwia starć. Po zatem to jest osadzona w ciekawym uniwersum i pomysł z 2 broniami, które mają różne funkcje to jest coś świeżego i fajnego.
Fajna gra osadzona w ciekawym i klimatycznym świecie.Dwie bronie i tylko niektóre fajne ulepszenia to za mało.Walki z Bosami są mało efektowne,ale za to są potężni.Fabuła mało ciekawa i przerywniki filmowe w stylu komiksowym średnio mi się spodobały.Jak na pierwszą grę Polskiego studia to jest dobrze i napawa optymizmem.Kto wie może pokuszą się o zrobienie większej i bardziej zbudowanej gry w tych klimatach.Życzę im powodzenia.
Mam pytanko. To jest taka totalna rozpierdówka czy ma jakąś ciekawą fabułę. Pytam bo chce sobie kupić i nie wiem czy warto
Ta gra nie ma fabuły ;p ot taki painkiller 2.0
Przykrótki, mocno nieświeży, odgrzewany kotlet. Przekalkowany Painkiller, który to nawet w czasach swojej premiery (2004), był już dość lichy. Wystarczy wspomnieć, że w tym samym roku, zostały wydane Farcry i HL2, przy których to, rzeczony Painkiller wyglądał jak koza przy rączej antylopie. Jednym słowem badziewka do kwadratu, za którą na dodatek trzeba by było słono zabulić. God Save the Pirates.
Łeee szitowe już po demie wiem
Czyli się nie opyla. No chyba że za jakiś czas stanieje to i może odżałuje te 20 złotiszy.
grę można już dostać na allegro taniej, za 50 zł. fakt, cena w zestawieniu z długością rozgrywki jest przegięta.
fakt, ta gra ma znikoma fabule, ale nie jest przeznaczona na narzekajacych COD-ambitnych nastolatkow, ale ludzi ktorzy wychowali sie na quakeu, unrealu i jedi knightcie. Czysta i nielatwa rozpierducha w fajnym klimacie, feelingu i nienajgorszym scenariuszu. Fakt, painkiller 2.0 a moze nawet 6.0, 100x lepsze od just causow, call of juarezow, dead islandow i bulletstormow. Banalna i nie przesadzona i zajebista w swojej prostocie. Warta 70zl bardziej niz polowa wspolczesnych szmir akcji
Silnik graficzny świetnie zoptymalizowany, zero przycięć a momentami na ekranie biegnie na nas kilkanaście blaszaków. Ponadto wyświetla ładne obrazy i efekty elektryczne czy eksplozje a poziomy są ciekawie zaprojektowane, chociaż wkrada się lekka monotonia i levele są dosyć podobne do siebie. Oprawa dźwiękowa również prezentuje się bez zarzutu (m.in. sympatyczna melodyjka w menu czy odgłosy eksplozji).
Fabuła, prezentowana w postaci komiksowych przerywników miedzy misjami, jest szczątkowa i momentami nie wiadomo na pierwszy rzut oka o co właściwie chodzi. Ogólnie maszyny się buntują, nadchodzi kres ewolucji sztucznej inteligencji więc SI chce przejąć tzw. sanktuarium w którym trzymane są cyfrowo zapisane osobowości miliardów ludzi.
Do dyspozycji są dwie bronie, karabin i działko elektryczne, z czego każdą z nich można ulepszyć o dodatkowe cztery tryby (np. wyrzutnia rakiet, granatnik, strzelba, moździerz elektryczny) plus alternatywny tryb strzału. Można też ulepszać pasek zdrowia, tarczę, zwiększyć wytrzymałość postaci, pojemność magazynka itp.
Ogólnie im mocniejsza giwera tym lepiej, LPM i do przodu. Strzelanie i rozwalanie przeróżnych robotów daje dużo przyjemności a starcia są widowiskowe i dynamiczne. Dodatkową satysfakcję sprawia wykorzystywanie otoczenia, na przykład wyładowań elektrycznych, w walce.
Niestety kampania jest dosyć krótka. Przejście na trudnym poziomie zajęło mi niecałe 7h z czego ze 2-3 godziny spędziłem na powtarzaniu niektórych walk bo w HR ginie się naprawdę często.
Krótka (niestety), cyberpunkowa, lepsza wersja Painkillera. Po prostu dobra prosta sieczka w starym stylu:) 7/10
TOTALNY SYF 3/10
HR w polsce sprzedał się bardzo kiepsko, jeśli wierzyć informacjom ze steamowego forum. szkoda.
chyba wspominałem, że gra jest już na allegro dużo taniej - odnośnie pytań "czy się opłaca kupić".
Hmm, niezła sieczka, dużo wybuchów, fajna gra. Może być. Grę przeszedłem.
Plusy:
-Dynamiczne, trudne bitwy z robotami
-Super spluwy
-System rozwoju postaci
-Świetne eksplozje
-Poziom trudności
Minusy:
-Fabuła!
-Krótka
-Strzelanie i strzelanie...
-...cała reszta.
Ocena: 7/10
nie rozumiem tych postów o braku fabuły, jak chcę dobrej fabuły to idę poczytać ewentualnie sięgam po jakiegoś rpg-a. W tej grze liczy się rozwałka, a ta jest pierwszorzędna.
pojawił się nowy patch, a wraz z nim nowy tryb gry survival mode. Miód! Na steamowym forum ludzie piszą, że spędzili z tą grą ok 20h - w temacie długości (czy raczej żywotności) gry. Ja mam ledwo 10 :)
stolek1234 chwal sie dalej chwal.. ACTA juz nadciaga i Ci sie dobierze do Twojego pirackiego pupsztala :P.. gra na allegro juz za 45zł oryginalny CD key jest do dostania! pewnie jeszcze stanieje wiec argument dla kogos ze nie ma pieniedzy jest smieszny bo nie mówimy o sumach 130-200zł tylko 20-40zł bo w takich cenach chodza oryginalne keye gier na internecie.. a potem sie dziwic ze PC czesto po macoszemu traktowany.. no tak jak mniej na tym zarobią jak na konsoli to po co sie przykładać.. tu tylko o prestiż sie rozchodzi :P
ze dobrze zoptymalizowana?! nawet na high sie tnie!!! skoro wymaga az i5 to co to za gra?? dla kogo??! ehh... i faktycznie nawet painkiller byl lepszy, piekne lokalizacje przynajmniej były
Pięknie i klimatycznie wykonane lokacje, ciekawe bronie, możliwość rozwijania wyposażenia i ograniczonej destrukcji otoczenia, no i tyle z interesujących rzeczy w grze. Poza tym im dalej tym nudniej, a jedynym wyzwaniem jakie oferuje ten tytuł to pokonanie frustracji jaką generuje w grającym.
PS. Wbrew temu co pisze dekota nie ma w grze żadnego systemu rozwoju postaci, istnieje jedynie możliwość rozbudowy obu broni (CLN i NRG) oraz wyposażenia.
Kolorowa rozpierducha z nie złą grafą i nic poza tym. Doszedłem do walki z ogromnym bossem i...odpuściłem. Kuźwa, ciągle to samo.
Bardzo dobra gra może ma kilka wad ale mi się bardzo podobała. Twórcy mieli bardzo fajny pomysł z powrotem do Old School'a w końcu coś innego niż CoD i jego klony których jest pełno. Plusy: Intensywna rozgrywka w starym stylu , dobra grafika, wysoki poziom trudności dużo strzelania. Wady: Krótka, brak multi.
Gierkę można kupić na Steamie za niecałe 3.5 euro co daje około 15 zł :) Okazja ta jednak nie będzie trwać wiecznie.
Bardzo krótka gra, w sumie fajna strzelanka, dość oryginalne bronie, dobra grafika i klimatyczne miasto robotów w którym dzieje się akcja. Dobry poziom trudności na normalu, fajne latające elementy dają poczuć że to realistyczny model środowiska.
Ale jeszcze raz - BARDZO KRÓTKA GRA. Nie wiem jak wydawca mógł zgodzić się na wydanie czegoś, co przechodzi się w 2 dni grania. Powinna być *przynajmniej* 3 razy dłuższa. Całkowicie byłem zaskoczony że tak szybko się kończy. Zepsuli grę.
Zawiodłem się. Gra ma potencjał, który moim zdaniem nie został wykorzystany. Znudziła mi się wyjątkowo szybko.
Dobra, relaksująca, przyjemna gra ciesząca oko. Jak 90% graczy (IMHO) nie skończyłem jej.
Zacząłem grać w tę grę i nawet mi się podoba. Punckowy klimat rodem z filmu Łowca Androidów. Taka futurystyczna gra.
Bardzo dobra grafika, świetny klimat, fajna rozwałka. Szkoda tylko, że zbyt często byłem przywarty do ściany przez zbyt dużą liczbę wrogów. Już nawet w serious samie tak się zdarzało o wiele rzadziej.
...Solidna polska produkcja, warta polecenia dla fanów FPSów - do zalet należy świetna grafika - tekstury, oświetlenie i efekty naprawdę robią wrażenie, świetna optymalizacja, znakomite lokacje, dynamika i multum akcji. Do wad, może niezbyt wyrafinowana fabuła, co nie znaczy że jej nie ma, kampania mogła by być dłuższa, poziom trudności INSANE zdecydowanie przesadzony przez producentów, polecam tylko rasowym nakurwiaczom bo rączki potrafią odmówić posłuszeństwa momentami. Ogółem gra na plus, warta uwagi i warta przejścia.
...świeżo po przejściu na poziomie Insane wraz z dodatkiem Exile - polecam tylko dla najwytrwalszych, poziom trudności kopie dupę i raz po raz daje w mordę...jak to było kiedyś w pewnej reklamie - tylko dla orłów...mimo to polecam
Mi się gra bardzo podobała. Ładna grafika,fajny klimat,bardzo satysfakcjonująca rozgrywka. Problem tylko że czasem postać się zacina na różnych obiektach i nie można zebrać trudniej ulokowanych Nano. Polecam,zwłaszcza że teraz kosztuje grosze
Nie wiem czy wiecie, ale Doom nie opowiada złożonej historii, tak samo jak Hard Reset
Sama gra byłaby niezła gdyby nie brak mobilności głównej postaci, która jest przyklejona do podłoża jak tramwaj. Uniki są trudne. Jak można było to spartolić, nie wiem.
Jeszcze nie zagrałem a już mogę powiedzieć że w gdzie spartolone jest to że wymaga konta Steam, co skutecznie uniemożliwiło mi odpalenie gry. Po prostu uniosłem się, na cholerę ten cały steam, który wszystko jedynie utrudnia, komplikuje przez co nie mogę w żadną nową grę zagrać. Wiecznie jakieś aktywacje meila, konta i inne bzdurne 'cuda'. ŻENADA.
gre na poziomie trudnym zalecam jedynie najnajlepszym z was,a i to tylko wtedy jesli chca sprobowac prawdziwego wyzwania.bardzo czesto wasz widok bedzie przypominal po prostu ciotke.masakra!!!! gra jest bardzo trudna.bardzo szybko zmienicie poziom trudnosci na niski,ale tu niespodziewanka:i tu nie pogracie :)))))) ja w calej grze zginalem 16 razy.stawiam browara temu kto mnie przebije (niewielkie ryzyko)
@pabler => przeszedłem dwa razy na INSANE - pierwszy raz bez wyrzutni rakiet - totalna masakra, jedna z najtrudniejszych przepraw jakie kiedykolwiek miałem w grach, drugi raz z wyrzutnią rakiet - troszkę lżej ale poziom wciąż niesamowicie wymagający. Gra absolutnie znakomita...palce lizać :)
Gra Polskiego pochodzenia a jedna wielkie rozczarowanie. Świat może i fajny ale strasznie ograniczony korytarz potem mała arena i znów korytarz i znów arena. Idziemy zabijamy zbieramy coś odblokujemy i tak w koło. Tylko dwie bronie i to strasznie mi nie przypadły do gustu. Gra do przejścia na jeden raz i nigdy więcej nie wspomnicie o niej. Może twórcy chcieli tego właśnie ale to nie dla mnie ja zagrałem ale nawet nie pamiętam jaki to miał sens w fabule jakieś charakterystyczne cechy nic. Dla mnie gra do pogrania żeby się odstresować ale nic więcej. Jak dla mnie jedna z gorszych gier, ale to tylko moja ocena...
jeszcze nie grałem, ale ta aktualizacja przez steam to porażka, tyle czasu by zainstalowac grę nie wiem po co wogóle płyta dvd jak wszystko z neta pobieraja. a na koniec po przejściu gry pewnie przywrócę system do czasu z przed instalacji :/
Bardzo dobra produkcja w starym stylu! Nie rozumiem psioczacych. Oczywiscie sa plusy i minusy. Zacznimy od pierwszych: grafika jest mega!! a nie wymaga cudow w sprzecie. Wielka radosc ze strzelania, jak w malo ktorej obecnej grze, doslownie czuc te bronie w rekach, zwlaszcza te "nie-energetyczne", z nabojami. Oczywiscie dla fanów CoD'a czy Battlefielda bedzie to inne doznanie, moze nie do przyjecia, ale fani Dooma 3 czy Q4 poczuja to. Udzwiekowienie - pasujace do otoczenia i zmieniajace sie wraz z akcja - niby mala rzecz a cieszy. Łacznie z udzwiekowieniem wystrzalow czy wybuchow - czuc moc! Minusy - ktos juz o tym wspominal - czasem zbyt czesto jest sie przypartym do sciany przez zalew przeciwnikow. W Painkillerze latwiej bylo sie przedrzec przez ta mase koszac wrogow, tu zbyt czesto jestesmy "przykuci" do sciany i bronimy sie "na rozpaczliwca". Duzy minus za bestiariusz.. Przy takiej swietnej grafice wyglad "robocikow" jest za.. bajkowy.. Za malo agresywny wyglad powoduje ze nie czujesz ze masz do czynienia z bestia, tylko ze .. zbuntowanym odkurzaczem.. Zal! Inna sprawa to dlugosc rozgrywki - po komentarzach widze ze sa tu kozacy co przeszli w 5-6 godzin, ja do nich nie naleze. Gra zajela mi 11 godzin, kilka krotkich rozgrywek plus jeden caly dzien w stylu - dosc tego - biore sie za to!.. I bynajmniej nie byl to czas stracony. Jestem wrecz zdziwiony ze ktos dal rade przejsc to w 6 godzin, ze wzgledu na poziom trudnosci, ale widac nie moja liga :P Dobra gra polskiego studia z ktorej mozemy byc dumni!
Grę pierwotnie oceniłem 6/10, bo faktycznie przy pierwszym podejściu dosyć szybko mnie odrzuciła, jednak po ukończeniu jej podczas drugiego kontaktu stwierdzam, że skrzywdziłem ją tak niską oceną. Pierwotnie spodziewałem się czegoś zupełnie innego co spowodowało taką, a nie inną notę, jednak dopiero przy ponownej próbie z posiadaną już wiedzą na temat produkcji doświadczyłem prawdziwej radochy. Oświadczam, że moja poprzednia ocena jest niesprawiedliwa i wydana zbyt pochopnie. Na chwilę obecną przyznaje grze solidne 7.5/10 i na pewno skosztuje jej jeszcze raz.