Silverstone Circuit
Najważniejsze informacje: http://www.f1ultra.pl/encyklopediaf1/tor-Silverstone,101.html
Klasyfikacja kierowców 2011:
http://www.f1ultra.pl/encyklopediaf1/driverstandings.php?season=2011
Klasyfikacja konstruktorów 2011:
http://www.f1ultra.pl/encyklopediaf1/constructorstandings.php?season=2011
Harmonogram: http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomosci-f1/126651-program-tv-na-gp-wlkbrytanii-11.html
Trening 1=====08.07====10:00
Trening 2=====08.07====14:00
Trening 3=====09.07====11:00
Kwalifikacje===09.07====14:00
Wyścig======10.07====14:00
Kalendarz wyścigów 2011:
1. Grand Prix Bahrajnu
Data: 13 marca | Tor: Sakhir (5,412 km x 57 okr.)
Pole position: brak | Zwycięzca: brak
2. Grand Prix Australii
Data: 27 marca | Tor: Albert Park (5,303 km x 58 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: S.Vettel
3. Grand Prix Malezji
Data: 10 kwietnia | Tor: Sepang (5,543 km x 56 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: S.Vettel
4. Grand Prix Chin
Data: 17 kwietnia | Tor: Shanghai (5,451 km x 56 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: L.Hamilton
5. Grand Prix Turcji
Data: 8 maja | Tor: Istanbul (5,338 km x 58 okr.)
Pole position: S.Vettel | Zwycięzca: S.Vettel
6. Grand Prix Hiszpanii
Data: 22 maja | Tor: Catalunya (4,655 km x 66 okr.)
Pole position: M. Webber | Zwycięzca: S. Vettel
7. Grand Prix Monako
Data: 29 maja | Tor: Monte Carlo (3,340 km x 78 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: S. Vettel
8. Grand Prix Kanady
Data: 12 czerwca | Tor: Gilles Villeneuve (4,361 km x 70 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: J. Button
9. Grand Prix Europy
Data: 26 czerwca | Tor: Valencia (5,419 km x 57 okr.)
Pole position: S. Vettel | Zwycięzca: S. Vettel
10. Grand Prix Wielkiej Brytanii
Data: 10 lipca | Tor: Silverstone (5,891 km x 52 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
11. Grand Prix Niemiec
Data: 24 lipca | Tor: Nürburgring (5,148 km x 60 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
12. Grand Prix Węgier
Data: 31 lipca | Tor: Hungaroring (4,381 km x 70 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
13. Grand Prix Belgii
Data: 28 sierpnia | Tor: Spa-Francorchamps (7,004 km x 44 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
14. Grand Prix Włoch
Data: 11 września | Tor: Monza (5,793 km x 53 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
15. Grand Prix Singapuru
Data: 25 września | Tor: Marina Bay (5,073 km x 61 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
16. Grand Prix Japonii
Data: 9 października | Tor: Suzuka (5,807 km x 53 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
17. Grand Prix Korei Południowej
Data: 16 października | Tor: Yeongam (5,615 km x 55 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
18. Grand Prix Indii
Data: 30 października | Tor: Jaypee (5,064 km x 61 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
19. Grand Prix Abu Zabi
Data: 13 listopada | Tor: Yas Marina (5,554 km x 55 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
20. Grand Prix Brazylii
Data: 27 listopada | Tor: Interlagos (4,309 km x 71 okr.)
Pole position: - | Zwycięzca: -
Zespoły na rok 2011:
Red Bull Renault
1. Sebastian Vettel (GER)
2. Mark Webber (AUS)
McLaren Mercedes
3. Lewis Hamilton (GBR)
4. Jenson Button (GBR)
Ferrari
5. Fernando Alonso (ESP)
6. Felipe Massa (BRA)
Mercedes GP
7. Michael Schumacher (GER)
8. Nico Rosberg (GER)
Lotus Renault
9. Nick Heidfeld (GER) / Robert Kubica (POL)
10. Witalij Pietrow (RUS)
Williams Cosworth
11. Rubens Barrichello (BRA)
12. Pastor Maldonado (VEN)
Force India Mercedes
14. Adrian Sutil (GER)
15. Paul di Resta (GBR)
Sauber Ferrari
16. Kamui Kobayashi (JPN)
17. Sergio Perez (MEX)
Toro Rosso Ferrari
18. Sébastien Buemi (SUI)
19. Jaime Alguersuari (ESP)
Team Lotus Renault
20. Heikki Kovalainen (FIN)
21. Jarno Trulli (ITA)
HRT Cosworth
22. Daniel Ricciardo (AUS)
23. Vitantonio Liuzzi (ITA)
Virgin Racing Cosworth
24. Timo Glock (GER)
25. Jerome d'Ambrosio (BEL)
Polecane strony:
http://www.f1wm.pl [info PL]
http://www.f1ultra.pl [info PL]
http://www.f1.v10.pl [info PL]
http://www.formula1.pl [info PL]
http://www.f1.pl [info PL]
http://www.autosport.com [info ANG]
http://www.f1racing.net [info ANG]
http://en.espnf1.com/ [info ANG]
http://www.planet-f1.com [info ANG]
http://www.formula1.com [oficjalna strona F1 - ANG]
http://motorsport.nextgen-auto.com/?lang=en [info ANG]
http://www.racing-underground.com/ [F1 Wyścigi, Historia, Download]
http://www.f1zone.net/ [F1 Wyścigi, Historia, Download]
http://www.youtube.com/watch?v=5cMhCWTciWw&feature=player_embedded [ciekawostki]
Zmiany w sezonie 2011:
- powrót reguły 107% w kwalifikacjach
- dopuszczalne użycie tylnego skrzydła
- dopuszczalne team orders
- opony Pirelli zamiast Bridgestone
- zakaz używania kanału F i podwójnych dyfuzorów
- dopuszczalne regulowane tylne skrzydło
- powrót KERS
Transmisje odbywają się na Polsat/Polsat Sport Extra/Ipla oraz innych zagranicznych kanałach
Tu można znaleźć streaming treningów, kwalifikacji oraz GP:
http://soccer-live.pl/transmisje.php?id=motorsport
Poprzednia część: https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11407029&N=1
Cappo -> Burdel jest, ale w rzeczywistości wszystko wygląda trochę inaczej. Wszystko ładnie na swoim blogu Scarbs wyjaśnił -> http://scarbsf1.wordpress.com/2011/07/08/10-rule-full-analysis/ (wymagana dobra znajomość angielskiego). Mówiąc w skrócie, tak Mercedes jak i Renault dostały pozwolenie na powrót do ustawień silnika z 2009r. i każdy na swój sposób wyszedł na tym dobrze ;)
Jak wam się podoba "nowe" oblicze toru? Bo jak dla mnie zmieniło się to w jakiś Tilkedrom;/
No i FIA wycofała pozwolenie na 50% otwarcie przepustnicy dla Renault.
Jeśli nie uda im się tego przywrócić, to Renault i zespoły korzystające z ich silników, powinny zrobić raban o nieekologiczne rozwiązanie Mercedesa z wtryskiem paliwa. Co prawda nie cierpię eko bzdur, ale w dzisiejszych czasach to niestety działa i powinni to wykorzystać wpływając też na wizerunek marki Mercedes ;)
Przy okazji, wg. f1.pl, Boullier powiedział, że jeśli Kubica będzie w stanie się ścigać, to zastąpi Heidfelda.
eJay ja póki co jakoś nie mogę połapać gdzie dokładnie kto jest, rozpoznaję jedynie starą część i nowy start. Musze znaleźć jakiś onboard.
Horner był dziś interweniować u FIA w sprawie dyfuzorów ale chyba nie wskórał, McL albo się kryję albo coś im bardzo słabo idzie. LRGP non stop okupuje tyły.
EDIT wszystkie zespoły zostały wezwane na nadzwyczajne spotkanie odnośnie mapowania silników.
Z tego co zrozumiałem to RBR nic nie ugrało na tym spotkaniu, wg Hornera są bardziej poszkodowani w porównaniu do innych zespołów.
Zapewne Vettel znów wygra. Mógłby ktoś wkońcu wygrać z Ferrari.
Renault kontynuuje tradycję okupowania dołów.
EDIT
Fajne Q2, ale LRGP to jakiś dramat. Ponad sekunda do 10 miejsca?
gutt. heidfeld out.
schummacher juz chyba nie pojezdzi w przyszlym sezonie. a szkoda
McL i LRGP może już spokojnie skupić się na następnym sezonie, najwięcej stracili bo ograniczeniu dmuchania dyfuzorów. Brawo dla Webbera który wreszcie pokonał palucha, Ferka tez może jutro powalczyć.
Może w końcu Vettel nie będzie wygrywał w każdym wyścigu, co nie zmienia faktu, że IMHO mistrza już ma praktycznie w kieszeni.
Onboard Webbera z okrążenia PP - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Jg4KRaZcMug
Coś niewiarygodnego. 1 zakręt z DRSem 0_o
Hamilton!!!!! ;)
Renault faktycznie dostalo po dupie nowymi regulacjami.
Vettel tak jak mówiłem. Można już napisać mu wszystkie wyścigi do kónca sezonu.
Heikki fajnie wlasnie powiedzial na pytanie, co mysli o tym ze tor w polowie suchy w polowie mokry.
"proper weather for proper drivers"
A hamilton ma juz prawie po oponach, mam nadzieje ze dotrwa.
Super ujęcie kamery na zakręcie Brooklands!
No, dawać Hamilton i Alonso, gryźć :P Dobry wyścig na razie.
Renault... bez komentarza może dzisiaj...
Borowczyk jak się podniecił replayem xD On jest mega jak zawsze.
Hamilton chyba przeszkodził Alonso, bo ten nie mógł wyjechać z boksu :(
Go go McLaren ;) Przekonałem się do Hamiltona i jemu kibicuję ;P
A Schumacher to co zyskał to zaraz straci na stop&go, heh.
Hamilton jest dziś niesamowity... a Ferrari jak prawie zawsze w tym sezonie po świetnym początku zaczyna tracić po pierwszych boksach.
Pio -> W końcu w jego żyłach płynie japońska krew ;).
Ładny manewr Ferdka, trochę na krawędzi ale trzeba przyznać, że strefa DRS wybrana niefortunnie.
Nareście, aby Alonso wygrał
Ok Vettel to fajny, szybki kierowca ale nie ma wyścigowego flowa. Gdyby zamienili się bolidami to ham wziąłby go w międzyczasie 5 razy.
No i RBR liczy na boksy, pfffff...
EDIT
Vettel zostanie mistrzem nie mając ani jednego manewru wyprzedzania na koncie;) Super.
No, to nasz miszczu musi pokazać, że wie jak się jeździ w "prawdziwym świecie" a nie tylko na czele z czystym torem przed sobą.
I do tego bolidy przed nim się BRONIĄ a nie potulnie zjeżdżają i dają się dublować...
A Alonso ciśnieee... 9 sekund przewagi. Wreszcie :)
Omg hamilton, jak on nie skonczy to bedzie lincz maclarena jutro w gazetach
Oby to była ściema ale po LT widać że HAM zwolnił ;/ Ogólnie dzisiaj w boksach IQ było poniżej normy, pewnie zawiodły kalkulatory z Tajwanu.
Brawo Massa, gratulacje dla Alonso. Dobrze Perez
Massa podobnie jak kiedyś z Kubicą w końcówce ;)
vettel bez TO nie dowiózłby drugiego miejsca :| cienias
Massa vs Ham - nice
Vettel vs Webber - bad - team order -.-
Ogólnie niezły wyścig. Cieszy zwycięstwo kogoś innego niż Vettel. Znowu ta strefa DRS średnio przydatna. Ładnie Perez.
Wyścig w sumie był nudny, bo większość ciekawych zdarzeń miała miejsce w pit stopach. Mimo to miło się oglądało.
++
Alonso
Hamilton
+
Vet
Web
Alg
Hei
Mas
Perez
-
Mechanicy McLarena
Maldonado
Lotus-Renault
-Pechowiec dnia:
Kobayashi i DiResta
Vettel cieniutko, oj cieniutko szkoda że ma te 2 miejsce. Brawa dla Hamiltona, Alonso. Ferrari chyba się wybudza se snu, ale to spóźniony progres. Psim swędem Heidfeld zdobył punkty dla Renault ale to max co stać ten zespół obecnie.
Właśnie zdałem sobie sprawę, że podczas wyścigu chyba ani razu nie widziałem Barrichello ;/
To też się plusami zabawię, kolejność nieprzypadkowa.
+
Alonso
Hamilton
Schumacher
Webber
Alguersuari
Perez
Ogólnie wyścig był OK
-
Red Bull - tak się zarzekali, że u nich TO nie będzie.
Pit stopy.
Borowczyk w studio już robi Ferrari najlepszym bolidem w stawce ^^ Jakie oni tam bzdury gadają, ło matko.
Hamilton znow dowalil "i have something like platinum card for the stewards" na pytanie o to czy idzie wyjasniac sprawe z massa ;)
... i cudowny widok na bolidy dojeżdżające do mety... a jeden z inżynierów przed samą kamerą wylewa kawę z termosu xD
Pokazali wlasnie buttona w picie, gosc od guna rzucil jeden i siegal juz po drugi kiedy button zostal wypuszczony przedwczesnie jak sie okazuje.
+ Ferdek
+ Hamilton
+ mechanicy red bulla
+ Perez, Shu
+ Nick w punktach co jest sporym wyczynym
- Massa jakoś nie zachwycił
- TO w RBR
Szkoda Buttona i Di Resty.
Burdel na kółkach http://www.f1wm.pl/php/news_id-22782.html dziwię się że Ferka zgodziła, bo oni chyb najwięcej na tym zyskali.
Racing underground w trakcie prac serwisowych.... :(
Chciałem sobie obejrzeć powtórkę paru sytuacji i lipa...
A Silverstone nie zawiódł. W kolejce mój ulubiony europejski tor - Nurburgring :D
Sprawa z Webberem trochę niesmaczna. Żałośnie to wyglądało, bo miałem wrażenie, że Australijczyk mógłby spokojnie wyprzedzić Vettela... poza tym wyścig pełen emocji. Szkoda, że Schumi nie był wyżej.
[69] A później było by rozczarowanie, że Webber rozwalił Vettela i nie zdobyli nawet punktu. I Hamilton byłby na drugim miejscu...
[56] Barrichello był.
+ Massa
+ Alonso
+ Akcja w boksach, Kobayashi wyjechał niepewnie i wjechał w linę mocującą jakiś sprzęt i urwał ją... i spadł cały drążek z tymi linami.
- Lotus Renault GP
- Hamilton, oby został zdyskwalifikowany.
- Zjazd Vettela
- Vettel nie wygrał
- Kara Kobayashiego za błąd mechaników
- Zmiana regulaminu bo komuś się nie podoba, że konkurencja nie może dogonić Red Bulla.
[51] Teraz to cienias, nieważne, że w 2008 wygrał na Monzy w deszczu w Toro Rosso...
Zauważcie, że transmisje radiowe są wrzucane z opóźnieniem, więc Webber dalej walczył mimo nakazu.
Góras ==> SPA będzie później :) Nurb raz na dwa lata to za mało :)
- Hamilton, oby został zdyskwalifikowany.
- Zjazd Vettela
- Vettel nie wygrał
- Kara Kobayashiego za błąd mechaników
- Zmiana regulaminu bo komuś się nie podoba, że konkurencja nie może dogonić Red Bulla.
Ale Vettel kiedyś się wypowiedział w prasie, że Basshunter to pedał. Dalej mu kibicujesz? W zeszłym roku to było.
[71] To jest nieprawda. I co ty z tym masz, to nie Polak... Byłby kretynem gdyby tak powiedział, jest to nieuzasadnione i bez sensu...
fisherfighter bbc 2 ;) jak sizalus napisal
i szczerze mowiac byl to jedyny fajny punkt tego top geara
Świetny wyścig był wczoraj, najbardziej odobała mi się jazda Hamiltona + ostatni zakręt :)
Szkoda Buttona i graulacje dla Alonso za wygraną :)
Wyścig fajny - szkoda tylko że fajfus znów poniżej 2-go miejsca nie zszedł. Teraz w zasadzie może się przerzucic na furmakę, a tytuł i tak ma zapewniony :(
Świetna walka Massy z Hamem na końcu, szkoda ze Felipe nie dał rady go przycisnąć.
Żal tez, ze Webber nie łyknął kumpla na ostatniej prostej - działoby się w szatni, oj działo ;))
Poza tym żenując forma renault (Robson wracaaaaj!), fajne wyprzedzania i zderzenia (górą Schumi i urwany spoiler:) - jedyna szkoda to taka, że trochę nie popadało w trakcie, wtedy dramaturgia jeszcze by wzrosła.
Aha - brawa dla wszystkich mechaników, co jeden to lepszy ;)))
Haha, zgadnijcie jakiego bolidu nie widać na zdjęciu i pomyślcie gdzie on może być :P Mocne.
[80] Heidfelda albo Pietrowa, on jest za reklamą, z lewej strony zdjęcia.
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2011/07/web2011-britishgp-06.jpg
http://www.f1wm.pl/php/news_id-22790.html
Webber chyba ma już dość Red Bulla i płaczka:) Ja bym olał team orders i jednak próbowałbym pokonać Vettela.
Dla tych, którzy nie widzieli (bo mają dostęp tylko do <tfu!> Polsatu):
http://youtu.be/sQMfoF890I8
Ok. 8 minuty - "oho, pojechali beze mnie" :D
Na Polsacie wspomnieli, że nie zabrali Alonso.
LRGP na GP Niemiec wprowadzi EBD, będą sprawdzać co lepsze wydech z przodu czy z tyłu.
http://www.lotusrenaultgp.com/5888-Robert-Kubica-answers-fan-s.html?lang=en
“First of all I want to say hello to everybody! I would be happy if I was able to answer to all your questions, but there were simply too many! I have read each and every question, and selected those that somehow summarise the common topics” - Robert.
Leo: How do you feel physically and mentally?
Mentally, no problem at all. Physically, I am still a bit weak but my general condition is quite good. My weight has now returned to its normal level and for a few weeks I’ve been able to walk without help. All in all I feel pretty well.
Marcin: (Dear Robert, I have a question about your feelings after the crash, and also during your return to health.)
Do you think that this crash has changed something in your racing driver’s mind?
I don’t think so - I don’t have any memory of the accident, and I am just aware of the consequences it had. So, to me, it’s as if it never happened.
Do you think it helps you to be an even better driver?
Let’s hope so! But in reality I don’t see why, because I think I will be back exactly the way I was.
Adi95lbnn: Which team will you come back to next year?
I’m a Lotus Renault GP driver. Of course, I’m missing not being able to drive this season but I feel that my job in Enstone isn’t finished yet.
Jagodziewski36: When will you do a TV interview for us?
I don’t know yet - as soon as I have time for media activities. Now I must concentrate on my rehabilitation and training programs.
Sebo: What is your opinion on the change to V6 in 2014?
I will be able to tell you when I’ve tested it, especially because, by being turbocharged, I think the drivability will be different from the current one.
Cichy1986: Do you think DRS was a good idea?
Yes, there is more action on track and the “one second gap” rule creates more challenging situations.
PITER12: How is your rehabilitation going?
As I said before, I am satisfied with how things are proceeding. The improvement is in line with the expectations, and luckily there are no complications that could affect the recovery time. It is still too early to have a clear picture for the timing of my return but the important thing is the final outcome not the hurry.
Adam T. Szczurowski: What do you do to keep your mind sharp when you’re unable to use the simulator? Are you doing any visualisation training? What is your way to preserve all the instincts of a racing driver while in recovery?
You never forget how to ride a bicycle. There is nothing I need in that sense, I enjoy playing videogames as I always did and that’s it.
Kajetanlewicki: (Hey Robert, hope your recovery is going as well as planned!)
Are you going to be ready to rock the grid next year and fight for the championship?
Yes to the first question. For your second question, we will have to wait until the first test in 2012!
Mohamed Abdi: (Wishing you a speedy recovery, can’t wait to see you back on the grid!)
What do you think of the team’s performance this year?
Quite good, although it has been decreasing a bit, especially during qualifying sessions. I know there are some good updates to come in the forthcoming races and that should help to regain what we had in the initial stages of the season. Besides, in Silverstone, the “off throttle” issue clearly affected the competitiveness which we will definitely recovered in Germany next week.
Kamil_42k: Robert when you do come back to racing what will be the first thing you will do?
I will relax with my race engineers in the briefing room for a while and then start to work.
http://www.f1wm.pl/php/news_id-22845.html
Hyhyhyh, wydziały aerodynamiki na pewno nie miałyby nic przeciwko - w końcu mniejsze turbulencje i większa powierzchnia kierująca przepływ powietrzem :) Gdyby tak jeszcze koła pozakrywali, to mielibyśmy odrobinę mniejsze auta LMP ;D
Ale nie rozumiem argumentów, że trudniej byłoby wyciągnąć kierowcę z kokpitu - jakoś w LMP sobie radzą, a dwa wypadki Audi z ostatniego Le Mans (zwłaszcza ten pierwszy) pokazują, że dach właśnie stanowi świetną ochronę. Inna sprawa: jak częste są obecnie wypadki, po których kierowcę trzeba jak najszybciej wyciągnąć z bolidu (przez np. pożar) a jak często się zdarza, że coś (śruba, koło) uderza w samą głowę...
http://f1.pl/Artykul.82+M54d80d29928.0.html
Jeden hindus odszedł, to drugi przylazł...
http://f1.pl/Artykul.82+M5d8fc8b2d9c.0.html
Czyli pięć istotnych zmiany od 2014:
1. Ograniczenie obrotów do 15 tys./min.
2. Kierowca sam będzie odpalał silnik.
3. Silnik pracujący w wariancie elektrycznym, podczas pobytu w alei serwisowej (pitlane).
4. Ośmiostopniowa skrzynia biegów.
5. Zmiany w układzie przeniesienia napędu.
I zapewne coś jeszcze. Sporo zmian, przy czym ta trzecia z w/w jest iście bezsensowna...
Dlaczego, w innych seriach z napędami hybrydowymi (nie przypadkiem m. in. w Le Mans?) już to wprowadzili/mają to wprowadzić i jakoś nie narzekają. Ciszej będzie w pitlane (uwaga na bezgłośne nadjeżdżające bolidy! :D) i oszczędność paliwa.
Za to pkt 2 - po co, żeby Formuła 1 rozwijała szybsze i lżejsze rozruszniki, które będzie można zastosować w autach drogowych? Pffff...
8 biegów... Nice, to się namachają tymi łopatkami :D
oszczędność paliwa
Jaka oszczędność paliwa? Przy tych ilościach, które spalają podczas wyśigu to jest oszczędność? To jest debilizm. Jeszcze niech ktoś napisze, że to względy ekologiczne...
A co to za nowość? Już teraz potrafią wytwarzać szarawo-czarny :P
Jeszcze niech ktoś napisze, że to względy ekologiczne...
Aaa, no przecież! Teraz przecież F1 ciągle dąży do zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko. Po to przecież w poprzednich sezonach jeździli z ZIELONYMI paskami na oponach (a farba pewnie nie była wytwarzana z ekologicznych, zielonych żabek zbieranych na ekologicznej, zielonej łączce), wprowadzili KERS (to, co wchodzi w skład samej baterii pewnie mogłoby podczas I wojny służyć za broń masowego rażenia) a po weekendzie wyścigowym zostają na torze sterty zużytej gumy (na pewno biodegradow... oh, wait...), którą wiaterek rozwiewa po okolicy... Tya :-|
Póki co zmieniłem tytuł wątku. Zaraz wyjeżdżam więc nowy wątek powstanie na jutrzejszy wyścig, chyba, że nikomu nie przeszkadza kontynuowanie dyskusji w obecnym.
Wow, Hamilton pojechał genialne okrążenie, ponad sekundę szybciej od Buttona co dało pozycję między Red Bullami.
Niesamowicie, Alonso i Ham depczą Bykom po piętach już nawet w qualach. Rewelacyjnie się zapowiada. Rozczarował Button, ale on może dla odmiany pojechać lepiej wyścig.
Mo to jutro Lewis łyknie na starcie Webbera i o ile strategia nie zawiedzie, jest duża szansa na zwycięstwo :)
Zaskakujaca slabo pojechal Button. Ferrari jest tuz tuz za plecami Redbulla ale jeszcze im ciutke brakuje do zdobywania pole position. Poki co bez zmian w czolowce.
Hamilton rzeczywiście świetne kółko sklecił :) Fajnie też, że Mark PP zdobył choć osobiście wolałbym tam Alonso widzieć. Tak czy inaczej, ze względu na małe różnice zapowiada się interesujący wyścig. Ciekawe jak Vettel sobie poradzi startując pod sporą presją "dopiero" z drugiego rzędu :>
Ps: Dublet Verva Racing w kwalifikacjach Porsche Super Cup. Giermaziak na PP, Rosina P2 :)
Dobry qual, w końcu nie ma przepaści między RBR a Ferrari i Macami.
Zapowiada się dobry wyścig, którego nie obejrzę :/ (chyba że z dwudniowym poślizgiem jeśli nie poznam wcześniej wyników)
Mark Webber Australia/Red Bull 1:30.079
(długo dług długo nic)
Daniel Ricciardo Australia/HRT 1:37.036
to chyba jakiś żart na sali. Wszystkie zespoły powyżej 1:35 do odstrzału!
między 18 Kobayashim a 19 Kovalem jest prawie 2 sekundy różnicy!