Oddam klucz do bety bo mi niepotrzebny jest, a myślałem że będe grał, ale wyeżdzam do babci i tam niema komputera ani internetu.
Drass jak mozesz to przeslij mi ten klucz na gg 8442852 . Z gory thx :)
A ściągnięcie tej bety graniczy z cudem. Trzy razy próbowałem. Za każdym razem ściąganie zacinało się na 96-97% i zero odpowiedzi z serwera. :/
P.S. Klucz do bety rozdawany na GOL-u nie działał. Życzę zwycięzcom żeby ich klucze nie były wybrakowane.
Jednak skorzystam, dzięki.
Mnie bardzo ciekawi jaką otrzyma recenzje w finalnej wersji, ponieważ mi osobiście się nie podoba ta część a liczyłem na sukces. Ogólnie podczas gry bardzo mało do roboty jest i nic do zbierania nie ma :/ A widoku zamków twórcom nie wybaczę.
ta gra to jest katastrofa. Bardziej zabugowana niż gothic. Brzydki interfejs i w ogóle najgorsza część cyklu póki co
@Flare:
zabugowana. wiesz co to znaczy beta? nie dziwota że są bugi, po to jest beta żeby pomóc je wyłapać.
@Blaadee: nie zapominaj że udostępnili nam tylko 3 misje single, z czego 2 są stricte tutorialowe, więc pewnie w dalszej grze cały ten aspekt zbieractwa będzie rozwinięty.
Co do widoku miasta - nie ma bata żeby on został ponieważ KAŻDY beta tester na niego narzeka. Twórcy tłumaczyli że jest to swego rodzaju zapychacz, natomiast prawdziwy widok miasta będzie wyglądał inaczej, i miejmy nadzieję że nie było to powiedziane tylko po to żeby uciszyć społeczność.
Gra jest bardzo przyjemna, dla mnie ma w sobie taki powiew części 3, bardzo fajnie się gra.
Jeśli ma ktoś zbędny klucz do bety, chętnie przygarnę gg:2229874 z góry dzięki
29P-XN8Y-MCLW-QVCF-8RJ9
ale szkoda nerwów szczerze mówiąc , niegrywalne .
@Flare
Mógłbym się kłócić czy bardziej zbugowana :D. A poza tym, bardziej grywalna niż Gothic ;).
Mnie osobiście gra się nie podoba. Wszędzie wydaje się daleko, nie wiadomo gdzie kliknąć, mimo dużego ekranu obraz w większości pokrywa nieużyteczne tło, lasy, liście. Ich szczegółowość to całkiem inny kierunek niż Heroes 3. Tak dużo detali, że aż się nie chce oczu męczyć. Grę włączyłem, pograłem kilka minut i wyłączyłem... yh a najgorsze jest to, że nie mam ochoty jej już włączać.
ludzie, pierdzielicie jak stare babcie. to jest BETA, przypominam raz jeszcze- BETA. do finalnej wersji jeszcze daleko, zreszta widac, ze nawet podczas gry w BETE, ciagle sa zmieniane rozne rzeczy. to jest zaledwie zalazek calej gry. @Flare- Ty sam jestes katastrofa, jak czytam takie bzurne posty.
jak wam tak bardzo BETA nie pasuje, to nie grajcie, poczekajcie sobie, az wyjdzie [we wrzensiu?] i wtedy obejrzyjcie gameplaye, przeczytajcie recenzje, sciagnijcie ew. demo.
peace!
Mam pytanie co do bety, czy w hotseat mozna grać we dwóch? bo nie wiem jak zmienić AI na gracza...
@Fabo nie gadaj bzdur jak nie masz pojecia w temacie.
1. "BETA" jak sam podkreslasz oznacza, ze w glownej mechanic ei grze juz nic sie nie zmieni, tak to bedzie wygladac. Beda rozne poprawki, przesuneicia, ale nic z glownych zalozen.
2. Gra wychodzi za 3 miesiace stary o jakim ty "zaledwie zalazek gry" momencie mowisz?
W Heroes sie gralo takze dla ekslopracji, znajdowaniu kopaln, itemow itd. tutaj nawet tego praktycznie nie ma
realsolo--> Nie wstyd Ci tak kłamać?
W Heroes sie gralo takze dla ekslopracji, znajdowaniu kopaln, itemow itd. tutaj nawet tego praktycznie nie ma To stek bzdur, Ty chyba nawet nie grałeś w betę. Jest mnóstwo kopalni, artefaktów, specjalnych budynków itp. Nie próbuj mi wmawiać, że tak nie jest, bo widziałem na własne oczy.
BETA jest REWELACYJNA! To są opinię graczy, którzy w betę grali i zamieścili swoje wrażenia w specjalnym punkcie gry. Dobre zdanie o grze mają też chłopaki z TVGRY.pl oraz VON ZAY (dawniej pracował na tvgry, teraz ma kanał na youtubie).
Kogo zdanie jest lepsze? Tych, którzy na pewno w betę grali, Von Zaya i Dela, czy wasze? Hahaha, tak jak to określił VZ - Ludzie krytykujący tą betę to hejterzy, ignoranci, durnie, których nie było nawet stać na przeczytanie informacji od twórców, które elementy bety są jedynie tymczasowymi.
Heroes VI będzie hitem :)
Karule --> Prowadzisz wojnę z wiatrakami, dodatkowo twój agresywny ton wypowiedzi na pewno ci nie pomaga. Mnie też czasami palce świerzbią by napisać do ludzi, z którymi walczysz, ale gdy się takich poprosi o argumenty to nagle milkną więc szkoda męczyć klawiatury. Tobie też radzę dać sobie spokój, lepiej poświęcić czas na grę ;)
Jak właczam gre wyskakuje Ubisoft Game Lancher: Error code 2 .... co jest nie tak ???
@Karule
W bete grałem, jestem fanem serii od samego jej początku. I uważam, że ta część pobije nawet porażkę 4ki. Tak drastyczna zmiana mechaniki i uproszczenie zasad tej grze po prostu nie przystoi. Odbiera to całą radochę z grania. Zdecydowanie pozostanę przy części 2 i 3.
>Karule Heroes VI będzie hitem :)
Nie wątpię. Obecnie większość graczy nie jest zbyt wymagająca w stosunku do tytułów więc dzięki uproszczeniom MM:H 6 (nawet nazwa jakaś dziadowska) na pewno grę łykną szybciej. W czasach gdy furorę robi bezmózgie Call of Cuty nie wątpię, że i Herosów chciano dopasować do "nowych" standardów. Zabrakło tylko QTE.
>Karule Kogo zdanie jest lepsze? Tych, którzy na pewno w betę grali, Von Zaya i Dela, czy wasze?
Zdanie jest jak dupa, każdy ma swoje.
Tak czytam te komentarze i się łapię za głowę :/
Co do gry to na pewno odniesie nie mały sukces to jest pewne. Co do tego że jest mniej surowców, można by to wytłumaczyć że akcja gry dzieje się 400 lat przed "piątką" co za tym idzie i przed całą serią :)
Walka tu się nic nie zmieniło a przynajmniej nie za dużo.
Co się tyczy miasta obraz w mieście się zmieni jest on zastępczy na czas bety.
I ogólnie co wam się nie podoba gra wygląda ładnie, mechanika się nie zmieniła doszło parę nowości. Fakt że nie wszystko jest tak jak tego chcemy ale nie mamy na co narzekać wszak mogło być gorzej ^_^
To idź graj w tą "trójkę", a nie wylewaj swoje jęki na forum.
BTW. Nie wiem o jakiej porażce 4ki mówisz? Dla mnie to najlepsza część serii :) Ponad to, ta część ma bardzo dużą średnią na metacritic.
O jakiej drastycznej zmianie mechaniki Ty mówisz? O jakich uproszczeniach? Zmniejszenie liczby surowców do 4 spowoduje zwiększenie znaczenia taktyki, armii... gry nie będzie już burzyć szukanie tego jednego kryształka, do którego praktycznie w danej chwili nie mamy żadnego dostępu i nie możemy go zdobyć.
Widziałeś drzewko rozwoju umiejętności bohatera? To nie uproszczenie, a odwrotnie. Podział bohaterów na klasy również, unikalne budynki w zamku również, system reputacji również, możliwość zabierania questów pobocznych również, dodanie integracji ze skype, przeglądarki internetowej i innych bajerów również, internetowy profil również...
Dość tego, już wystarczająco obaliłem wszystkie Twoje bezsensowe, durnowate tezy.
Ja sciagnalem bete ale nie moge rozpakowac bo wyskakuje błąd archiwum
>Karule To idź graj w tą "trójkę", a nie wylewaj swoje jęki na forum.
Ty dostajesz orgazmów ja mogę ponarzekać ;)
>Karule Nie wiem o jakiej porażce 4ki mówisz? Dla mnie to najlepsza część serii :)
I teraz nie powinienem mieć już pytań dlaczego podoba Ci się 6tka ;) Fani dziadostwa zawsze dziadostwo polubią ;)
>Karule Ponad to, ta część ma bardzo dużą średnią na metacritic.
Ile razy mam powtarzać, że metacrytic nie jest wyznacznikiem niczego? Za to ilość map i modyfikacji a także odzew całego community HoMM + fakt, że po 4 części firma zajmująca się serią zbankrutowała już coś znaczy ;)
>Karule O jakiej drastycznej zmianie mechaniki Ty mówisz? O jakich uproszczeniach?
1. Zajmowanie terytorialnie. Nie liczą się pojedyncze ośrodki - kopalnie/siedliska stworzeń. A kontrolowany fragment mapy.
2. Drastyczny spadek ilości jednostek oraz mała liczba zamków. Niewygodny system ulepszeń.
3. Uproszczenie związane z 3ma surowcami. Brak różnorodności zabawy względem nacji którą gramy wiąże się również z koniecznością zaopatrzenia jej w różne surowce.
>Karule Zmniejszenie liczby surowców do 4 spowoduje zwiększenie znaczenia taktyki, armii...
W jaki sposób? To jak już trzeba było planować i strategicznie odbijać dany surowiec od danej nacji zajmując pojedyncze trzymane z dala od bazy siedliska to taktyka się nie liczyła? Teraz to już kwestia kontroli regionów z których każdy jest zaopatrzony w surowce których każdy potrzebuje.
>Karule Widziałeś drzewko rozwoju umiejętności bohatera? To nie uproszczenie, a odwrotnie. Podział bohaterów na klasy również, unikalne budynki w zamku również
Było, było, było, było. To jest po prostu część która została wykonana należycie. Co nie zmienia faktu, że przy obecnej mechanice jest to nic warte.
>Karule system reputacji również
Nie widzę potrzeby jego implementowania. Podobnie jak z podziałem mapy na strefy. Uproszczenia jak z ostatnich Settlersów.
>Karule możliwość zabierania questów pobocznych również
Było już w HoMM 3.
>Karule dodanie integracji ze skype, przeglądarki internetowej i innych bajerów również, internetowy profil również...
Każda gra obecnie to ma. Więc nie wiem czy jest się czym zachwycać. To po prostu nieodłączny element dzisiejszych produkcji. Dobrze, że jest ale szczerze mówiąc UbiSoftowy do Battle.net nie ma co startować. To też niewiele z niego korzystam przy innych produkcjach... a przy tej nie będę gdyż jest zbyt marna na moje pieniądze.
>Karule Dość tego, już wystarczająco obaliłem wszystkie Twoje bezsensowe, durnowate tezy.
Obaliłeś to Ty się najwyżej na bok po zaspokojeniu E-penisa tym zdaniem ;)
Widzę, że nie stać Cię na normalną rozmowę. Zadajesz pytania, chociaż odpowiedzi na owe masz w moich poprzednich postach.
W dodatku jesteś hipokrytą - w jednym poście piszesz "Zdanie jest jak dupa, każdy ma swoje.", a w kolejnym "I teraz nie powinienem mieć już pytań dlaczego podoba Ci się 6tka ;) Fani dziadostwa zawsze dziadostwo polubią"
Ciekawy jestem jak teraz się wykręcisz.
Nie zamierzam się wykręcać. Bo widzę, że nie umiesz argumentować swojego zdania. Wyjeżdżasz z tym, tylko dlatego, że brak Ci kontrargumentów. Dyskusję możemy uznać za zakończoną.
Nie mam jak argumentować w przypadku, gdy Ty po prostu kłamiesz :) Co najbardziej widać w części Twojego posta zaczynającej się słowami "Było", otóż nie było. Pokaż mi screena/ video gdzie w H1-H5 jest widoczne takie drzewko talentów.
Po drugie, z hipokrytą wyjechałem celnie. Jesteś załatwiony, przykro mi.
"fakt, że po 4 części firma zajmująca się serią zbankrutowała już coś znaczy ;) "
3DO było na skraju bankructwa po trzeciej części. czyli trójka była dziadowska, tak? nie powiedziałbym. Wypuścili H3 i którąś część Might and Magic dzień po dniu. Czwórką prawdopodobnie chcieli odbudować sytuację finansową więc kazali zrobić na szybko i wyszło jak wyszło (dla mnie jest to najsłabsza część serii, ale każdy ma swój gust. poza tym nie jest jakaś tragiczna).
"Zajmowanie terytorialnie. Nie liczą się pojedyncze ośrodki - kopalnie/siedliska stworzeń. A kontrolowany fragment mapy."
Jest to realistyczne i w niczym nie przeszkadza prócz tego, że nie ma radości szukania po całej mapie. Tak, realistyczne. Dany fragment tworzy swego rodzaju małe królestwo. Poza tym dana kopalnia pracuje pobliskiego zamku, a nie dla kogoś kto ją odwiedził (choć to drugie też można logicznie wytłumaczyć).
"Drastyczny spadek ilości jednostek oraz mała liczba zamków. Niewygodny system ulepszeń. "
już nie wiem po jakiemu trzeba pisać, żeby ludzie rozumieli. BETA!!! Poza tym kampania. Czy w trójce nie zauważyłeś nigdy w kampani, że nie można wybudować jakiegoś budynku (taki szary kolorek najczęściej widziany na budynku kapitolu)? tu po prostu nie ma w ogóle ikonek budynków, których nie można wybudować (prawdopodobnie przez to, że jest to ekran ZASTĘPCZY).
"Uproszczenie związane z 3ma surowcami. Brak różnorodności zabawy względem nacji którą gramy wiąże się również z koniecznością zaopatrzenia jej w różne surowce."
Tu się mogę zgodzić, tyle że są cztery surowce (z tego co wiem złoto też się liczy).
"W jaki sposób? To jak już trzeba było planować i strategicznie odbijać dany surowiec od danej nacji zajmując pojedyncze trzymane z dala od bazy siedliska to taktyka się nie liczyła? Teraz to już kwestia kontroli regionów z których każdy jest zaopatrzony w surowce których każdy potrzebuje. "
I tu, i tu taktyka jest potrzebna. Poza tym jak kopalnie będą dobrze rozmieszczone (dajmy na to dają nam tylko kamienie, a żeby zdobyć coś więcej trzeba podbić czyiś zamek) to nie odczuje się zredukowania liczby surowców.
"Było już w HoMM 3."
Bardzo rzadko i bardzo mało.
"Obaliłeś to Ty się najwyżej na bok po zaspokojeniu E-penisa tym postem ;)"
Dowartościowujesz się debilnymi zdaniami poziomu niższego niż ustawa przewiduje? Zaśmiałby się z tego jedynie jakiś niedorozwinięty pedał.
>Karule gdy Ty po prostu kłamiesz
Byłem ciekaw ile zajmie Ci przejście do oszczerstwa ;)
>Karule "Było", otóż nie było.
Czego nie było? Drzewek rozwoju postaci? Podziału bohaterów na klasy? Unikalnych budnyków w zamku? Questów pobocznych? Zastanów się co piszesz ;) Wszystko to było już w poprzednich częściach serii.
>Karule jest widoczne takie drzewko talentów.
Kto mówił o identycznym drzewku? Ja mówię, że ten element występował a nie, że został skopiowany 1:1.
>Karule Jesteś załatwiony, przykro mi.
Ahahaha... brak mi słów :D Zabawny jesteś, proszę o kolejne komentarze. Umilisz mi ten mroźny deszczowy wieczór ;)
>krzychar Jest to realistyczne i w niczym nie przeszkadza prócz tego, że nie ma radości szukania po całej mapie. Tak, realistyczne.
Czy my dalej mówimy o "Bohaterach Magii i Miecza"? Czy o realistycznym symulatorze baśniowego pola bitwy?
>krzychar już nie wiem po jakiemu trzeba pisać, żeby ludzie rozumieli. BETA!!!
Widać inaczej rozumiemy znaczenie słowa BETA. Ja rozumiem, że jak mam coś testować to muszę najpierw mieć do tego dostęp. Pomijam, że gra za 3 miesiące ma trafić na półki sklepowe a obecna wersja to babranina w powijakach.
>krzychar Czy w trójce nie zauważyłeś nigdy w kampani, że nie można wybudować jakiegoś budynku (taki szary kolorek
Za to w skirmishu/scenariuszu już ten kolorek się nie pojawiał. Pomijam, że tu oznaczenia "jest ale nie możesz wybudować" brakuje.
>krzychar I tu, i tu taktyka jest potrzebna. Poza tym jak kopalnie będą dobrze rozmieszczone (dajmy na to dają nam tylko kamienie, a żeby zdobyć coś więcej trzeba podbić czyiś zamek) to nie odczuje się zredukowania liczby surowców.
Nie zgodzę się. Kontrola regionów jest znacznie łatwiejsza od kontroli poszczególnych punktów mapy. Szczególnie gdyż prowadzi to do decentralizacji armii (czy to wariant zostawienia jej w kopalni czy patrolującego bohatera). W dodatku musimy się zastanowić poza kontrolą nad podbieraniem strategicznych dla nacji przeciwnika surowców z jego władzy. Co wiąże się z kolejnymi dylematami. A w 6tce wygląda to tak - zajmij ten i ten teren i masz spokój. Utrzymaj granice, nabuduj woja i jedziemy.
>krzychar Dowartościowujesz się debilnymi zdaniami poziomu niższego niż ustawa przewiduje?
Nie dowartościowuję się. Nie potrzeba mi tego ;)
odpowiem tylko na jedno bo juz nie mam siły. tak beta nalezy do testowania ale mechanizmow a nie wszystkiego bo w ten sposob bylaby to po prostu pelna wersja gry. to ze 3 miechy do premiery to znaczy ze juz nic nie zmienia? nawet nie wiesz jak duzo to trzy miechy. przeciez po cos daja nam bete zeby cos zmienic a ty myslisz ze oni teraz beda tylko czekac i czekac i nic nie robic?
Przykładowo becie HoMM 5 czy Starcraft 2 jakoś dostępu do wszystkich jednostek nie brakowało ;)
A w becie H6 brakuje? Nie, są wszystkie jednostki. Kolejny dowód na to, że mówisz głupoty ;)
W poprzednich częściach nie było drzewka talentów, było tylko wybieranie pomiędzy dwoma umiejętnościami po zdobyciu odpowiedniej liczby expa. Poza tym drzewko w H6 jest MEGA rozbudowane, ogromne, fajne i daje masę możliwości, jest to + dla gry.
System reputacji, kolejny + dla gry. A został on zaimplementowany po to, żeby gra była bardziej rozbudowana i tak jest.
Ile było tych questów pobocznych w H3? Niestety bardzo mało, a w H6 spotykamy je co chwilę, kolejny + dla gry.
Oprawa graficzna, bogactwo świata, liczba elementów na mapie, kolejny + dla gry.
Wmontowany Skype - kolejny + dla gry, pozostałe firmy wmontowują dziadostwo (nawet Blizzard) i całkiem spieprzają tą sprawę, przez co gracze muszą korzystać z teamspeaka/ xfire...
Świetne menu, ogromna ilość możliwości w "Opcjach", kolejny + dla gry.
Internetowy profil... jest to dzisiaj standard, ale w poprzednich częściach HoMM tego nie było, a poza tym twórcy mogli to całkowicie spieprzyć. Firma wywiązała się celująco, czyli kolejny + dla gry.
Zależnie od klasy, nasi herosi zmieniają swój wygląd, kolejny + dla gry.
Możliwość przeniesienia sobie ikonki np. rekrutacji jednostek w miejsce na mapie przygody, fajny pomysł, usprawnia rozgrywkę, czyli kolejny + dla gry.
Wniosek taki - po pierwsze nie dostrzegasz fajnych nowości w H6. Po drugie, nie widzisz, że te nowości są świetnie zrealizowane. Po trzecie, co z tego, że jakiś element był w poprzednich częściach, jeżeli w H6 jest on lepszy?
Jeszcze zapomniałeś wyjaśnić się z hipokryzji :)
Jeszcze jedno - kto ma rację? Ty, czy ja, yasiu z gameplay.pl, Del z tvgry.pl i Von Zay?
>Karule A w becie H6 brakuje? Nie, są wszystkie jednostki. Kolejny dowód na to, że mówisz głupoty ;)
To było założenie krzychara gdy powiedziałem, że jednostek w 6 części jest strasznie mało ;) Czytaj wszystko następnym razem ;)
>Karule W poprzednich częściach nie było drzewka talentów, było tylko wybieranie pomiędzy dwoma umiejętnościami po zdobyciu odpowiedniej liczby expa.
Klasy prestiżowe w HoMM 4 po uzbieraniu odpowiednich umiejętności - drzewka rozwoju.
>Karule System reputacji, kolejny + dla gry. A został on zaimplementowany po to, żeby gra była bardziej rozbudowana i tak jest.
Co trochę nie ima się ze światem gry. Każdy z zamków reprezentuje bowiem którąś z frakcji. System reputacji jest więc bez sensu.
>Karule Ile było tych questów pobocznych w H3? Niestety bardzo mało, a w H6 spotykamy je co chwilę, kolejny + dla gry.
Przypominam, że jest to przede wszystkim gra strategiczna a nie cRPG. Questy poboczne urozmaicały rozgrywkę i były opcjonalne. Czasem ich wykonywanie nie było równoznaczne ze zwycięstwem lub łatwiejszą doń drogą a wręcz przeciwnie. Trzeba się było zastanowić czy warto.
>Karule Oprawa graficzna, bogactwo świata, liczba elementów na mapie, kolejny + dla gry.
Oprawa graficzna najmniej mnie interesuje. Całkiem dobrze bawię się przechodząc znowu HoMM 2 którego grafika już w dzisiejszych czasach nie powala. Jednakże rysowane tła i postacie z HoMM 3 nawet teraz robią na mnie wrażenie.
>Karule Wmontowany Skype - kolejny + dla gry, pozostałe firmy wmontowują dziadostwo (nawet Blizzard) i całkiem spieprzają tą sprawę, przez co gracze muszą korzystać z teamspeaka/ xfire...
Gdybania, założenia, teorie. Nie wiem po co Blizzardowi skype skoro ich system rozmów przez mikrofon zdecydowanie się sprawdza. No i nie widzę jego wielkiej potrzeby w grze turowej. Zbędny dodatek.
>Karule Świetne menu, ogromna ilość możliwości w "Opcjach", kolejny + dla gry.
A jakie to możliwości których to nie ma przy innych tytułach albo nie było takowych już w poprzednich częściach gry?
>Karule Internetowy profil... jest to dzisiaj standard, ale w poprzednich częściach HoMM tego nie było
Bo poprzednie części wychodziły w czasach gdy w gry się grało a nie spamowało statystykami na facebooku ;)
>Karule Zależnie od klasy, nasi herosi zmieniają swój wygląd, kolejny + dla gry.
Kolejny miły acz nieistotny przy tak spapranej i uproszczonej mechanice szczegół. Ja chcę HoMM a nie The Sims ;) Może jeszcze sklepik z nowymi ubrankami dla naszych podopiecznych bohaterów? ;)
>Karule Możliwość przeniesienia sobie ikonki np. rekrutacji jednostek w miejsce na mapie przygody, fajny pomysł, usprawnia rozgrywkę, czyli kolejny + dla gry.
Modyfikacje interface również są w dzisiejszych czasach standardem. Nadal nie zmienia to faktu spaprania mechaniki gry ;)
>Karule Wniosek taki - po pierwsze nie dostrzegasz fajnych nowości w H6. Po drugie, nie widzisz, że te nowości są świetnie zrealizowane. Po trzecie, co z tego, że jakiś element był w poprzednich częściach, jeżeli w H6 jest on lepszy?
Mój wniosek jest taki - gra została uproszczona, mechanika nie ma już wiele wspólnego z rdzeniem tej serii. Dodano za to wiele "fajowych" acz nie do końca potrzebnych bajerów. Ponad to gra ma wyjść za 3 miesiące a obecna wersja jest strasznie słaba i zabugowana (beta takiego SC2 na pół roku przed premierą gry miała się o niebo lepiej). A to wszystko nie wróży dobrze tej produkcji. Oczywiście tacy jak Ty ją kupią. Rynek ewoluuje, coraz więcej jest graczy lubujących się w prostych kolorowych gierkach z możliwością powymieniania się elementami ubioru dla swoich postaci/bohaterów i wrzucaniem czego się da na fejsbuki i inne pierduty. Ja oczekiwałem HoMM, to już niestety nie jest część tej serii.
>Karule Jeszcze zapomniałeś wyjaśnić się z hipokryzji :)
Mówi się wytłumaczyć. A Tobie nie będę się z niczego tłumaczył. Tym bardziej, że w przeciwieństwie do Ciebie hipokrytą nie jesteś. Proponuję sprawdzić co to słówko znaczy (tak samo jak "kłamstwo) bowiem jest przez Ciebie nadużywane. Czyżbyś usłyszał je gdzieś niedawno?
>Karule Jeszcze jedno - kto ma rację? Ty, czy ja, yasiu z gameplay.pl, Del z tvgry.pl i Von Zay?
O "racji" już coś Ci powiedziałem. Przykro mi, że nie zrozumiałeś. Zresztą... czego oczekiwać po takim zapalonym trollku ;)
Ty jesteś po prostu żałosny :D W głowie mi się nie mieściło, że spotkam takiego hejtera jak Ty w życiu.
Ja mogę to samo powiedzieć o każdej grze, nawet tej najlepszej. Twoje rozumowanie jest jak małego dziecka. Nie potrafisz się pogodzić z tym, że mam rację, a ta gra zapowiada się bardzo dobrze. Według Ciebie to lepiej by było jakby zapakowali H2 w opakowanie z napisem H6. Bo po co komu nowa oprawa graficzna? Urozmaicenia? Bajery? Przecież to wszystko według Ciebie jest niepotrzebne.
To było założenie krzychara gdy powiedziałem, że jednostek w 6 części jest strasznie mało ;) Czytaj wszystko następnym razem ;)
Co Ty w ogóle do mnie mówisz? Sorka, ale Twojego postu nie można zrozumieć. Przeczytaj sobie post krzychara i swój jeszcze raz. Przykro mi, postu na poziomie przedszkolaka nie potrafię zrozumieć :(
Klasy prestiżowe w HoMM 4 po uzbieraniu odpowiednich umiejętności - drzewka rozwoju.
Nic nie zmieni faktu, że w H6 system umiejętności bohatera jest najlepszy i najbardziej rozbudowany :)
Przypominam, że jest to przede wszystkim gra strategiczna a nie cRPG.
Mimo tego, takie questy są urozmaiceniem dla rozgrywki :)
Oprawa graficzna najmniej mnie interesuje.
Taaaa, a po co komu dobra oprawa? Trzeba było zostawić taką jak w dwójce, byłoby super!
Gdybania, założenia, teorie.
Gdzie? Znowu gadasz bez sensu. Blizzardowy system rozmów nie sprawdza się dobrze, ja mam z nim dużo problemów :) Nie widzisz potrzeby w grze turowej? A ja chce się wygodnie komunikować z innymi podczas potyczek w multi, które w H6 będzie bardzo rozbudowane ;)
A jakie to możliwości których to nie ma przy innych tytułach albo nie było takowych już w poprzednich częściach gry?
Podobno masz betę? To sobie sprawdź? Przecież mogli wszystko uprościć! :)
Bo poprzednie części wychodziły w czasach gdy w gry się grało a nie spamowało statystykami na facebooku ;)
W H6 nie będzie się spamowało statami na fejsie? Jakieś głupoty mi tu opowiadasz :) Ważne jest to, że internetowy profil jest świetnie zrealizowany.
Kolejny miły acz nieistotny
Istotny, bo bez tego elementu gra byłaby mniej rozbudowana.
Modyfikacje interface również są w dzisiejszych czasach standardem. Nadal nie zmienia to faktu spaprania mechaniki gry ;)
To znajdź mi grę, gdzie był zastosowany taki patent. Poza tym, mogli tego nie dawać. Trzeba docenić. Spaprana mechanika gry? W takim razie wszystkie części HoMM są spaprane, bo H6 to sequel, nadal turówka i rozgrywka głównie polega na tym samym mój drogi.
Dodano za to wiele "fajowych" acz nie do końca potrzebnych bajerów.
Jednak, bez nich gra byłaby gorsza.
Tym bardziej, że w przeciwieństwie do Ciebie hipokrytą nie jesteś.
Naucz się pisać.
O "racji" już coś Ci powiedziałem.
To chyba Ty czegoś nie rozumiesz - zdanie fachowców jest ważne.
>Karule W głowie mi się nie mieściło, że spotkam takiego hejtera jak Ty w życiu.
Ja za to od początku spodziewałem się, że będziesz przewrażliwionym dzieckiem fanboyem ;)
>Karule Bo po co komu nowa oprawa graficzna? Urozmaicenia? Bajery? Przecież to wszystko według Ciebie jest niepotrzebne.
Jak już mówiłem. Bardzo by było miło gdyby to dodali jeżeli mechanika i podstawy tego co czyniło HoMM HoMM zostały zachowane. W obecnej wersji zbabrano to co było w tej serii najlepsze. I ilu skype, fejsbuków i pierdół by nie dodali, gra nadal będzie słaba.
>Karule Przykro mi, postu na poziomie przedszkolaka nie potrafię zrozumieć :(
Spróbuj na poziomie dziecka ze żłobka, będzie łatwiej, może się udać ;)
>Karule Nic nie zmieni faktu, że w H6 system umiejętności bohatera jest najlepszy i najbardziej rozbudowany :)
Co wcale nie oznacza, że to świetnie. Nadal była to gra strategiczna ;)
>Karule Mimo tego, takie questy są urozmaiceniem dla rozgrywki :)
Już napisałem co myślę o obecnym wyglądzie questów i o tym jak wyglądało to w poprzednich częściach. Nawiąż do tego następnym razem ;)
>Karule Taaaa, a po co komu dobra oprawa? Trzeba było zostawić taką jak w dwójce, byłoby super!
Jeśli gra byłaby bardzo dobra, wymagająca i rozbudowana czemu nie.
>Karule Blizzardowy system rozmów nie sprawdza się dobrze, ja mam z nim dużo problemów
Są ludzie którzy mają problemy nawet z google. Niestety to nie problem google tylko ludzi którzy nie potrafią obsługiwać sprzętu który posiadają.
>Karule A ja chce się wygodnie komunikować z innymi podczas potyczek w multi, które w H6 będzie bardzo rozbudowane
Do tej pory nie było to niewygodne. Nie wiem do czego pijesz.
>Karule Podobno masz betę? To sobie sprawdź? Przecież mogli wszystko uprościć! :)
Rozumiesz co to jest pytanie retoryczne? ;) Bo po raz kolejny się na tym łapiesz :)
>Karule W H6 nie będzie się spamowało statami na fejsie? Jakieś głupoty mi tu opowiadasz :)
I ironii też nie rozumiesz. Szkoda ;)
>Karule Istotny, bo bez tego elementu gra byłaby mniej rozbudowana.
Co zmienia w samej rozgrywce teksturka na Twojej postaci? Serio, z jakiej choinki tyś się urwał. Ty czekasz na jakąś wariację nt. The Sims a nie HoMM z tego co opowiadasz ;)
>Karule bo H6 to sequel, nadal turówka i rozgrywka głównie polega na tym samym mój drogi.
Chyba nie rozumiałeś zbyt dobrze ani mechaniki poprzednich części serii, ani tego co zawarłem w dokładnym opisie problemu w moich poprzednich postach ;) Co do sequela, nawet nazwa się zmieniła. Tak samo jak podstawy rozgrywki. Pieprzysz jak potłuczony ;)
>Karule Jednak, bez nich gra byłaby gorsza.
Niekoniecznie. Mało mnie interesuje społeczność nastolatków gdy gra jest niegrywalna.
>Karule To chyba Ty czegoś nie rozumiesz - zdanie fachowców jest ważne.
Ahahahahahah... krytyków nie fachowców. Ludzie oceniający gry komputerowe to KRYTYCY...
Ja za to od początku spodziewałem się, że będziesz przewrażliwionym dzieckiem fanboyem ;)
Na prawdę musisz się aż tak ośmieszać? Zamiast porządnych argumentów, pokazujesz prostackie osobiste wycieczki :)
Jak już mówiłem. Bardzo by było miło gdyby to dodali jeżeli mechanika i podstawy tego co czyniło HoMM HoMM zostały zachowane.
I są zachowane. Strefy wpływów burzą całego Heroesa? Daj spokój...
Spróbuj na poziomie dziecka ze żłobka, będzie łatwiej, może się udać ;)
Na pewno łatwiej niż Ciebie. Koleś, Ty pisać zdań nie umiesz.
Co wcale nie oznacza, że to świetnie. Nadal była to gra strategiczna ;)
Możesz mi wytłumaczyć co znaczy to zdanie? Żałosne...
Już napisałem co myślę o obecnym wyglądzie questów i o tym jak wyglądało to w poprzednich częściach.
Czyli questy poboczne w H3 dobrze, ale questy poboczne w H6 to już źle? :(
Jeśli gra byłaby bardzo dobra, wymagająca i rozbudowana czemu nie.
Jest taka, widziałem na własne oczy :)
Są ludzie którzy mają problemy nawet z google. Niestety to nie problem google tylko ludzi którzy nie potrafią obsługiwać sprzętu który posiadają.
Co Ty pieprzysz? :D Kolejne zdanie, które ma się nijak do tego co powiedziałem.
Do tej pory nie było to niewygodne. Nie wiem do czego pijesz.
W poprzednich częściach było :) Ja wymagam dużo od gry, a nie żebym musiał ściągać dodatkowe programy.
Rozumiesz co to jest pytanie retoryczne? ;) Bo po raz kolejny się na tym łapiesz :)
Łapię się, bo nie można zrozumieć co Ty piszesz. Co to za pytanie retoryczne na które jest tak prosta odpowiedź jak "tak". Wiesz co to pytanie retoryczne? Idź do mamy, popytaj się, a dopiero potem doprowadzaj ludzi do niepohamowanych ataków śmiechu na forum :)
I ironii też nie rozumiesz. Szkoda ;)
Odpowiadasz mi ironią ze względu na brak sensownych argumentów? :D Coraz bardziej mnie bawisz :D Nie znasz odpowiedzi na pytanie to lepiej wykręcać się głupotą ;)
Co zmienia w samej rozgrywce teksturka na Twojej postaci?
Chwila, chwila... gdzie ja mówiłem, że coś zmienia w rozgrywce? Nigdzie. Powiedziałem jedynie, że przez to gra jest bardziej rozbudowana, co jest niezaprzeczalnym faktem ;)
Chyba nie rozumiałeś zbyt dobrze ani mechaniki poprzednich części serii, ani tego co zawarłem w dokładnym opisie problemu w moich poprzednich postach ;)
Jesteś świadomy, że każdy gracz, który grał w betę odpowie Ci, że mówisz głupoty? Mamy sprawdzić? :) To nadal jest turówka mój drogi, nie FPS :( Strefy wpływów nie wywróciły rozgrywki do góry nogami. Przykro mi.
Niekoniecznie.
Koniecznie. Usprawnienia poprawiają grę.
Ahahahahahah... krytyków nie fachowców. Ludzie oceniający gry komputerowe to KRYTYCY...
Niech będą i krytycy, co nie zmienia faktów, że racje mają KRYTYCY tacy jak Del, Von Zay czy Yiasiu. Ciągle się wykręcasz zamiast przyznać, że ich zdanie jest warte więcej od Twojego i to oni mają racje.
A może ciągle płaczesz, bo pojechali takie crapiszcze jak DNF? :(
Gracze w tych czasach zupełnie zapomnieli na czym polegają beta testy - co gorsza, większość osób myśli, że to taki darmowy trial przed premierą pełnej wersji gry.
Przez to będziemy mieć coraz bardziej zabugowane gry :(
>Karule Zamiast porządnych argumentów, pokazujesz prostackie osobiste wycieczki :)
Czytasz swoje posty w ogóle? Kto tu mówi o osobistych wycieczkach lol ;)
>Karule I są zachowane. Strefy wpływów burzą całego Heroesa? Daj spokój...
Zdecydowanie, ograniczenie ilości surowców, jednostek i podział mapy na strefy zmienia diametralnie cały rdzeń rozgrywki. Przez co nowy HoMM z serią nie ma już wiele wspólnego.
>Karule Czyli questy poboczne w H3 dobrze, ale questy poboczne w H6 to już źle? :(
Poboczne questy nie są jakimś super istotnym elementem. I lepiej rozwiązane były w HoMM 3.
>Karule Jest taka, widziałem na własne oczy :)
Nie wszyscy mają wysokie wymagania. Ty najwyraźniej nie masz.
>Karule Co Ty pieprzysz? :D Kolejne zdanie, które ma się nijak do tego co powiedziałem.
Może dlatego, że nie umiesz się logicznie wypowiadać?
>Karule Ja wymagam dużo od gry, a nie żebym musiał ściągać dodatkowe programy.
Może od razu wymagaj od niej wbudowanego systemu operacyjnego? ;)
>Karule Łapię się, bo nie można zrozumieć co Ty piszesz.
Nie dziwię się, inteligencją nie grzeszysz :D
>Karule Odpowiadasz mi ironią ze względu na brak sensownych argumentów?
Ze względu na to, że nie wysuwasz prawie żadnych argumentów. Ciężko o próbę dyskusji z takim ciołkiem jak Ty :)
>Karule Powiedziałem jedynie, że przez to gra jest bardziej rozbudowana, co jest niezaprzeczalnym faktem
Nie, nie jest bardziej rozbudowana. Serio, wracaj do Simsów.
>Karule zamiast przyznać, że ich zdanie jest warte więcej od Twojego
Nie. Ich zdanie nie jest więcej warte od mojego. Ale dobrze wiedzieć, że masz tak niską samoocenę, że nie umiesz polegać na sobie, a wiecznie przyswajasz zdanie innych. Bo szczerze mówiąc twoja niska samoocena jest zgodna ze stanem faktycznym.
>Karule i to oni mają racje.
Bo oni przecież wiedzą czego ja oczekuję od nowej części jednej z moich ulubionych serii gier. Ahahaha, dobre ^^
>Karule A może ciągle płaczesz, bo pojechali takie crapiszcze jak DNF?
Nie płaczę. Rozkoszuję się karmieniem trollka :)
Might & Magic Heroes VI - Internal Private Closed Beta - to jest nic innego, jak surowa wersja a nie finalna.. a tak nawiasem, o co się kłócicie? :p
Czytasz swoje posty w ogóle? Kto tu mówi o osobistych wycieczkach lol ;)
Tak czytam, ja takich nie robię w przeciwieństwie do Ciebie.
Przez co nowy HoMM z serią nie ma już wiele wspólnego.
Aahahahaha, dalej dalej xD Nikt w internecie nie ma takiego zdania jak Ty. Poczytaj sobie wypowiedzi na GOLu :)
Poboczne questy nie są jakimś super istotnym elementem. I lepiej rozwiązane były w HoMM 3.
Oj dzieciaczku - nie masz argumentów to mówisz: "niepotrzebne", "nieistotne", "zbędne". Żałosny jesteś ;)
Nie wszyscy mają wysokie wymagania. Ty najwyraźniej nie masz.
Chyba ja lepiej to wiem, jakie mam wymagania? Są wysokie.
Może dlatego, że nie umiesz się logicznie wypowiadać?
Obracasz mój argument wymierzony przeciwko Tobie? Tylko na tyle Cię stać? Kłamstwo goni kłamstwo, nie wiem po co ja w ogóle z Tobą piszę - jesteś wielkim prowokatorem, widać to wyraźnie - te uśmieszki na końcu zdania, myślisz, że ja nie wiem po co one? Nic przez to nie osiągniesz.
Może od razu wymagaj od niej wbudowanego systemu operacyjnego? ;)
Masz problem z tym, że wymagam wbudowanego chatu i komunikatora głosowego w grze?
Nie dziwię się, inteligencją nie grzeszysz :D
Być może tak, w końcu piszę z beznadziejnym prowokatorem.
Ciężko o próbę dyskusji z takim ciołkiem jak Ty :)
Nerwy puszczają? Osobiste wycieczki o których mówiłem :)
Nie, nie jest bardziej rozbudowana. Serio, wracaj do Simsów.
Każdy element dodany do gry wpływa na to, że jest ona bardziej rozbudowana. Może jakiś porządny argument zamiast ciągłego obrażania mnie?
Nie. Ich zdanie nie jest więcej warte od mojego.
W takim razie, pewnie Twoje zdanie w kwestiach matematycznych jest więcej warte od profesora na uniwersytecie, zajmującego się tym kierunkiem :D
Bo oni przecież wiedzą czego ja oczekuję od nowej części jednej z moich ulubionych serii gier.
Kto tu jest tępy? Teraz dałeś czadu! Oni nie wiedzą czego Ty oczekujesz od tej gry, ale wiedzą jaka ta gra jest naprawdę - czy dobra, czy słaba, czy świetna. Przegrali w więcej gier od Ciebie, to jest ich praca, znają się lepiej.
Nie płaczę. Rozkoszuję się karmieniem trollka :)
Jakiego trolla? Przestań mnie wreszcie obrażać. To Ty jesteś marnym prowokatorem.
Kto tu jest trollem? Masz rangę -1 :D :D :D Ja +12. Jesteś spamerem do potęgi.
Ok, znużyło mnie to bezsensowne odbijanie piłeczki z idiotą. Na początku byłeś zabawny ale zbyt często się powtarzasz więc robisz się nudy. Nie dam się jednak sprowadzić do poziomu nudziarskiego idioty i zostać przez Ciebie pokonany ze względu na Twoje doświadczenie ;) Wyzywasz wszystkich od kłamców i nie umiesz pójść dalej i im tego udowodnić. Cieszę się, że mój gust i oczekiwania od gier nie pokrywają się z Twoimi bo byłoby to niepokojące. Baw się dobrze dziecko :*
Btw.
W takim razie, pewnie Twoje zdanie w kwestiach matematycznych jest więcej warte od profesora na uniwersytecie, zajmującego się tym kierunkiem :D
Kto tu jest tępy? Teraz dałeś czadu! Oni nie wiedzą czego Ty oczekujesz od tej gry, ale wiedzą jaka ta gra jest naprawdę - czy dobra, czy słaba, czy świetna. Przegrali w więcej gier od Ciebie, to jest ich praca, znają się lepiej.
Te zdania wiele mówią o tym jak płytką i pozbawioną własnego zdania istotą jesteś. Popracuj nad sobą bo Twoją przyszłość marnie widzę z takim dawaniem wciskania sobie wszystkiego przez wszystkich. To taka rada tylko ;) I tak pewnie nie skorzystasz ;)
Napisałeś do mnie to co powinieneś napisać do siebie.
To Ty mnie ciągle obrażasz: ciołek, matoł, troll, idiota, tępak. Kulturka pierwsza klasa.
Nie potrafisz sformować porządnych argumentów, ja również na na każdą grę mogę powiedzieć:
"a to niepotrzebne",
"a to zbędne",
"a po co w ogóle dokładać jakieś bajery jak gra jest beznadziejna, lepiej żeby była jeszcze gorsza"
itp.
Nie potrafisz zrozumieć, że inny człowiek może wiedzieć więcej od Ciebie i potrafi lepiej coś ocenić.
Mam swoje zdanie - gra jest świetna. A zdanie to wypracowałem sobie już dawno... wiesz kiedy? W lutym, gdy odbyły się pierwsze beta-testy dla redaktorów największych stron fanowskich serii. Teraz moją opinię potwierdzili najwięksi eksperci polskiej branży.
Nie wyjaśnisz swojego kilkukrotnego zbłaźnienia się - pisałeś posty niepoprawne składniowo, oraz w jednym poście piszesz "Zdanie jest jak dupa, każdy ma swoje.", a w kolejnym "I teraz nie powinienem mieć już pytań dlaczego podoba Ci się 6tka ;) Fani dziadostwa zawsze dziadostwo polubią". Nie odpuszczę Ci tego, niech wszyscy wiedzą jaką obłudę siejesz :)
Ranking -1 na prawie 400 postów też wiele o Tobie mówi :)
Dodatkowo w poście [28] napisałeś "Dyskusję możemy uznać za zakończoną.", teraz zrobiłeś to znowu :) Zobaczymy, czy po raz kolejny Ci się odwidzi :) Pogrążaj się dalej.
Witam. Przyglądam się waszej kłótni tzn. babuniamegazorda i Karule już od jakiegoś czasu. Przyglądałem się, bo sam jestem zainteresowany Heroes 6 i byłem ciekaw, czyje argumenty przemówią do mnie bardziej odnośnie tej gry. Z góry powiem, że nie jestem fanem tej serii, nawet nie znam fabuły. Jedyna gra w jaką gram to jest Heroes 5, ale nawet w tą gre nie gram tak dużo.
Podsumujmy wasze argumenty z waszego sporu.
Najpierw babuniamegazorda:
Oto najważniejsze wypowiedzi:
"Zajmowanie terytorialnie. Nie liczą się pojedyncze ośrodki - kopalnie/siedliska stworzeń. A kontrolowany fragment mapy." - to ci nie odpowiada.
Argument:
"Kontrola regionów jest znacznie łatwiejsza od kontroli poszczególnych punktów mapy. Szczególnie gdyż prowadzi to do decentralizacji armii (czy to wariant zostawienia jej w kopalni czy patrolującego bohatera). W dodatku musimy się zastanowić poza kontrolą nad podbieraniem strategicznych dla nacji przeciwnika surowców z jego władzy. Co wiąże się z kolejnymi dylematami. A w 6tce wygląda to tak - zajmij ten i ten teren i masz spokój. Utrzymaj granice, nabuduj woja i jedziemy."-
---
"Drastyczny spadek ilości jednostek oraz mała liczba zamków. Niewygodny system ulepszeń. "- co by nie mówić, to krok wstecz.
"Uproszczenie związane z 3ma surowcami. Brak różnorodności zabawy względem nacji którą gramy wiąże się również z koniecznością zaopatrzenia jej w różne surowce. "- to też ci nie odpowiada.
"Przypominam, że jest to przede wszystkim gra strategiczna a nie cRPG. Questy poboczne urozmaicały rozgrywkę i były opcjonalne. Czasem ich wykonywanie nie było równoznaczne ze zwycięstwem lub łatwiejszą doń drogą a wręcz przeciwnie. Trzeba się było zastanowić czy warto. "-to argument czemu zwiększenie ilości questów pobocznych w H6 źle wpływa na gameplay.
"Gdybania, założenia, teorie. Nie wiem po co Blizzardowi skype skoro ich system rozmów przez mikrofon zdecydowanie się sprawdza. No i nie widzę jego wielkiej potrzeby w grze turowej. Zbędny dodatek."- tu sie zgodze w 100%
"Kolejny miły acz nieistotny przy tak spapranej i uproszczonej mechanice szczegół. Ja chcę HoMM a nie The Sims ;) Może jeszcze sklepik z nowymi ubrankami dla naszych podopiecznych bohaterów? ;)"
- racja. To tylko taki miły dodatek, nijak wpływający na gameplay.
Teraz najważniejsze wypowiedzi Karule:
"BTW. Nie wiem o jakiej porażce 4ki mówisz? Dla mnie to najlepsza część serii :) Ponad to, ta część ma bardzo dużą średnią na metacritic."- co prawda, nie grałem w H4, ale z tego co słyszałem jest to najgorsza, a nie najlepsza część serii. Wniosek- masz dziwny gust.
"O jakiej drastycznej zmianie mechaniki Ty mówisz? O jakich uproszczeniach? Zmniejszenie liczby surowców do 4 spowoduje zwiększenie znaczenia taktyki, armii... gry nie będzie już burzyć szukanie tego jednego kryształka, do którego praktycznie w danej chwili nie mamy żadnego dostępu i nie możemy go zdobyć."- chyba właśnie chodzi o to, żeby było trudniej...
"Widziałeś drzewko rozwoju umiejętności bohatera? To nie uproszczenie, a odwrotnie. Podział bohaterów na klasy również, unikalne budynki w zamku również, system reputacji również, możliwość zabierania questów pobocznych również, dodanie integracji ze skype, przeglądarki internetowej i innych bajerów również, internetowy profil również... "- Wiele z tych to tylko miłe, niewiele znaczące rzeczy , niektóre z nich są nawet w ogóle niepotrzebne.
"Oprawa graficzna, bogactwo świata, liczba elementów na mapie, kolejny + dla gry. "- prawda. Im lepsza grafika tym lepiej.
"Zależnie od klasy, nasi herosi zmieniają swój wygląd, kolejny + dla gry. "- jak dla mnie bohater może wyglądać jak jeden wielki piksel, nie obraziłbym się.
Wnioski:
Banuniamegazord-owi nie podoba się wiele uproszczeń, związanych między innymi ze zmniejszeniem liczby surowców do 4, zmniejszeniem liczby jednostek, nie podoba się mu się też kontrola regionów a nie poszczególnych punków na mapie, co potrafił dobrze zargumentować czemu.
Babuniamegazorda również potrafi racjonalnie zargumentować, czemu zwiększenie liczby questów pobocznych źle wpływa na H6.
Babuniamegazorda jednak nie może zauważyć pozytywnych zmian w H6, które przedstawia Karule.
Z drugiej strony po co je zauważać, skoro są one tak mało istotne?
Karule uważa, że H4 jest najlepsze. Co prawda, każdy ma swój gust, jednak fakt pozostaje faktem- Karule jest w mniejszości. W H6 nie przeszkadza mu uproszczenie związane ze zmniejszeniem ilości surowców do 4. Moim zdaniem to krok wstecz. Karule broni H6 ze względu na lepsze drzewko rozwoju bohatera, ich podział na klasy, system reputacji, inetegracji ze skype, i jak to nazwał "innych bajerów".
Karule broni również H6 ze względu na oprawe graficzną.
Moje zdanie jest takie. Co do H6 to i Babuniamegazorda i Karule mają racje. Jednak argumenty Babuniamegazorda przeciw H6 bardziej do mnie przemówiły. Zmniejszenie jednostek, ilości surowców, zwiększenie questów pobocznych, kontrola regionów, a nie punktów na mapie- te elementy IMO negatywnie wpłyną na gameplay. Babuniamegazorda dał dobre argumenty czemu, argumenty, które do mnie przemówiły.
Argumenty Karule przemawiające za H6 są jak najbardziej prawdziwe, jednak są to argumenty tak mało znaczące, te elementy które idą na + gry, tak naprawde niewiele dadzą.
No bo tak: lepsze drzewko rozwoju bohatera- ok, + dla gry, podział bohaterów na klasy? ok, ale to niewiele znaczący element. System reputacji również. Skype niepotrzebny.
Ogólnie rzecz ujmując, argumenty, które przedstawił Babuniamegazorda, znacząco i negatywnie wpłyną na gameplay, natomiast to, co przedstawił Karule jest mało istotne. Co nie znaczy, że nie ma racji.
Czytając te wasze posty ma się wrażenie, jakby Babuniamegazorda był wymagającym fanem serii, a Karule mało wymagającym nie fanem, a fanboyem. Byle czego twórcy nie dadzą, Karule zawsze powie, że to ewolucja.
Tyle ode mnie.
@Reggae92
Im lepsza grafika tym lepiejCzęść trzecia heroesów prezentuje się graficznie lepiej niż część szósta. I nie jest to tylko moje widzimisię. H3 jest dużo czytelniejsze jeżeli chodzi o poruszanie się po mapie, wygląd jednostek, budowli na mapie. Warto też dodać, że ekrany bohatera i jednostek, również są czytelniejsze w H3.
Co do surowców...
W innych grach tego typu jest mniej surowców i nie wpływa to negatywnie na gameplay. W poprzednich Heroesach było sporo surowców i nie wpływało to pozytywnie na gameplay. Wszystko zależy od balansu i założeń gry. Prosiłbym od znawców jakieś sensowne argumenty, dlaczego mała/duża ilość surowców ma wpłynąć pozytywnie/negatywnie na H6 (argument, "bo tyle surowców było w poprzednich częściach, to i w tej powinno być tyle" odpada).
@Karule
Ranking -1 na prawie 400 postów też wiele o Tobie mówi :)
Ranking 12 na 935 też wiele o Tobie mówi (nie żebym uważał, że liczba postów, czy jakiś głupi ranking ma znaczenie... tak po prostu wskazuję na Twoją głupią logikę).
Gra oczywiście odniesie sukces ale ludzie szybko o niej zapomną (tak jak zapomnieli o H5 i H4).
Reggae92--> Miło, że zrobiłeś sobie drugie konto Banunia, pokazałeś klasę!
Tuminure--> Tak, mówi, że jestem porządnym userem. Po drugie, kto zapomniał o H4 i H5? Wielu ludziom to właśnie H4 w serii najbardziej się podoba, a w H5 do dziś na multi gra multum osób - skąd wiem? Oficjalne serwery, serwery na gameranger, pokoje na hamachi, obserwacja ludzi na wszystkich polskich stronach o serii.
Wychodzi na jaw, że wy po prostu nie znacie informacji o tych grach.
Jeżeli chodzi o H6, jest taka zdolność jak Sabotaż Kopalni, który powoduje wyłączenie przesyłu surowców dla wroga z jego kopalni na 7 tur.
Mówicie, że te wszystkie smaczki dodane przez twórców są nieistotne. Nic bardziej mylnego. To właśnie owe smaczki bardzo wpływają na ocenę gry przez graczy.
Jaka gra jest, przekonamy się we wrześniu - chyba, że będziesz nazywał H6 crapem jak dostanie oceny w okolicach 85% :) Po osobie piszącej z paru kont i myślącej, że inni się nie zorientują można spodziewać się wszystkiego...
Nie wszyscy są tak płytcy jak Ty, że wpadać na takie pomysły jak drugie konto. Inna sprawa, że to nie mój styl pisania jakbyś nie zauważył ciemniaku. Do niektórych logicznie myślących najwyraźniej przemawia moja argumentacja. W przeciwieństwie do takich tłoków jak Ty ;)
>Karule chyba, że będziesz nazywał H6 crapem jak dostanie oceny w okolicach 85% :)
Będę nazywał słabą każdą grę która nie spełnia moich oczekiwań i która sprawia, że nie bawię się przy niej dobrze. I na odwrót. Średnia ocen mnie nie interesuje ani troszkę.
W tym momencie mam mały apel do administracji forum - jeżeli mój adres IP zgadza się z adresem IP Reggae92 proszę o permanentnego bana na to forum.
Tuminure: "Część trzecia heroesów prezentuje się graficznie lepiej niż część szósta. I nie jest to tylko moje widzimisię. H3 jest dużo czytelniejsze jeżeli chodzi o poruszanie się po mapie, wygląd jednostek, budowli na mapie. Warto też dodać, że ekrany bohatera i jednostek, również są czytelniejsze w H3."
Słyszałem, że H3 jest najlepszą grą z całej serii. Nie wiem czemu tak jest, gry nie posiadam, ale jak oglądam jakiś filmik na youtube to grafika wydaje mi się brzydka. Po za tym jakim cudem grafika w H3 ma być lepsza, sam fakt że gra jest dużo starsza czyni tą gre brzydszą, to logiczne.
"W innych grach tego typu jest mniej surowców i nie wpływa to negatywnie na gameplay."
Wydaje mi się, że przez to gra jest trudniejsza, cóż, może się myle.
Karule- nie jestem babuniamegazorda. On to on, ja to ja.
"Mówicie, że te wszystkie smaczki dodane przez twórców są nieistotne. Nic bardziej mylnego. To właśnie owe smaczki bardzo wpływają na ocenę gry przez graczy. "
Owszem, wpływają na ocenę, bo trudno przejść koło nich obojętnie. Jednak wydaje mi się, że dla każdego szanującego się gracza są one nieistotne/ mało istotne
Akurat tu sprawa grafiki wygląda nieco inaczej. Heroes of Might and Magic 3 miał rysowaną grafikę. Dzięki czemu nie zestarzała się ona przez lata. Nie podobać się może jedynie rozdzielczość wyświetlania, gdyż jest to ledwie 640x480. Ale wyszło coś takiego jak HoMM 3 HD które pozwala podkręcić rozdzielczość i rozkoszować się pięknymi rysowanymi tłami i obiektami.
sam fakt że gra jest dużo starsza czyni tą gre brzydszą, to logiczne
Takie gry (2d) się nie starzeją (lub starzeją się dużo wolniej). Zobacz jakiegoś screena z H3 i jakiegoś z H6. Przyjrzyj się, który jest czytelniejszy i który ma przyjaźniejszą dla oka grafikę. To nie cud, to po prostu grafika 2d.
@up
Heroes 3 działa TYLKO w rozdzielczości 800x600, nie 640x480 ;).
Racja, mój błąd :)
Porównywanie grafy z trójki do szóstki nie ma za dużo sensu, gdyż to inne czasy. Poza tym grafika w trójce nie jest tak straszna, żeby nie można było w nią grać.
Na temat złożoności rozgrywki nie będę się za bardzo rozwodził, gdyż mimo grania godzinami w H1-4 (w piątkę jakoś nie mogłem się wciągnąć), jestem niedzielnym graczem, który padłby pewnie w multi wiele razy. Nie stosuję jakichś wymyślnych taktyk, do tego bardzo mi się akurat czwórka podobała mimo mniejszej ilości zamków i jednostek. Za to uważam, że rozwój bohatera był lepszy niż w trójce, gdyż można go było rozwijać na mapach praktycznie w nieskończoność. W trójce rozwój kończył się po pewnym czasie, gdyż brakło miejsc na nowe umiejętności. Niemniej zły rozwój nie był. Mi osobiście nie jest potrzebny zbyt złożony system rozwoju.
W szóstce rozwój bohatera jest inny niż w poprzednich częściach gry - przede wszystkim dlatego, że nie ma wyboru między dwiema umiejętnościami, ale można wybierać pomiędzy kilkoma. Nie ma tu losowości jak wcześniej, dlatego nie zgadzam się z opiniami, że taki rozwój już w tej serii był, bo to kompletna bzdura. Na razie gram wojownikiem, więc ocenę gry wojem i magiem zostawiam sobie na później, choć uważam, że dużo będzie zależało od tego ile będzie można magiem zdobyć many. Tylko chwilę grałem magiem (Iriną) i sądzę, że może być jej dość dużo. Mam nadzieję, gdyż wojownik może podczas walki używać zdolności bez używania many, co w przypadku ewentualnych problemów z jej ilością u maga może stanowić o wyższości wojownika nad magiem. Dużo też zależeć więc będzie od siły czarów - zwłaszcza czy będą potężniejsze od zdolności wojownika.
Reputacja - zgadzam się, że choć jej pomysł sam w sobie nie jest zły, to jednak traci on sens np. dla bohaterów śmierci - jakoś trudno jest sobie ich wyobrazić jako dobrych, choć ostatecznie nikt nie każe nam puszczać wrogów wolno itp.
Ilość jednostek i budowli do wybudowania - co do kroćset jest złego w tym, że nie można od razu w kampanii zbudować wszystkich budynków i rekrutować wszystkich jednostek? Nawet jeśli beta nie umożliwi grania nam najsilniejszymi jednostkami, to na litość jest to BETA - nad czym jak widzę nie wszyscy chcą przejść do porządku dziennego. Przecież nawet w demach gier z reguły nie da się zapoznać ze wszystkimi składnikami gry. Z drugiej strony mało czasu zostało do wydania gry, co jednocześnie skłania mnie do obawy, że termin ten zostanie przesunięty. Jeśli gracze zauważą jakieś elementy, które będą wymagały poprawy, bynajmniej nie kosmetycznej, to jest mało czasu do jej wykonania.
Wersja beta służy wyłapaniu błędów w programie, a nie sprawdzenia czy ludziom się podoba mechanika gry. Ja osobiście błędów nie zauważyłem. Raz wywaliło mnie do pulpitu, ale zwalam to na winę antywirusa Comodo, który czepia się każdej akcji programu, którą trzeba potwierdzić.
Jedna rzecz mi się nie spodobała - mianowicie po otrzymaniu artefaktu dynastii wyskoczył komunikat, że jest on dostępny jedynie, gdy jesteśmy on-line. Mam nadzieję, że w pełnej wersji tak nie będzie - nienawidzę być zmuszanym do stałego dostępu do neta, co niestety staje się standardem. Tak jakby to naprawdę miało zapobiec piractwu - jest dokładnie na odwrót - jeszcze je zwiększy.
"Pierdoły" typu skype, facebook - ludzie - to jest akurat najmniej istotny element gry - nie ma on wpływu na grywalność. Nie będzie go? Niewielka strata. Jeśli gra będzie do dupy, to te elementy na pewno tego nie zmienią. Dlatego naprawdę nie widzę powodów do zachwytu nad nimi.
Dla mnie najmniej istotna jest grafika i takie bajery. Oczywiście fajnie jest pograć na full detalach, ale najważniejsze są świetne pomysły w rozgrywce - jednocześnie ma dla mnie spore znaczenie czy jeden element gry nie został "przypadkiem" zrealizowany kosztem innego.
"Gra oczywiście odniesie sukces ale ludzie szybko o niej zapomną"
chyba najtrafniejsze opisanie co to za gra. a ja nadal gram w trójkę. eot.
btw 5 moich znajomych wybuchło śmiechem jak im powiedziałem ile surowców będzie w nowych herosach.
Dlaczego wy pieprzycie takie głupoty i nie podpieracie się argumentami? Dlaczego ludzie szybko zapomną o tej grze? O poprzednich częściach jakoś nie zapomnieli.
wowuser--> Masz znajomych debili, gdzie tu powód do śmiechu? Przez 4 rodzaje surowców będzie lepszy balans w multiku, będzie to skłaniało do stosowania odpowiednich taktyk, zwiększenie znaczenia armii.
Grał ktoś kiedyś z was w Heroesa przez neta? Grę może popsuć ten jeden kryształek, którego za chiny nie możesz nigdzie zdobyć.
Bardziej debilnych wypowiedzi nie można było spłodzić - ta gra to dalej rozbudowa zamku, zbieranie armii i atak na wroga. Nic się nie zmieniło. Strefy wpływów tego nie zmieniły. Gra dalej polega na tym samym. To odświeżona "trójka".
Przez 4 rodzaje surowców będzie lepszy balans w multiku, będzie to skłaniało do stosowania odpowiednich taktyk, zwiększenie znaczenia armii.
Uzasadnij, czemu to ma robić lepszy balans? Idąc tą drogą, lepszy balans dałyby 3 albo 2 surowce. Dlaczego więc mamy 4?
Grał ktoś kiedyś z was w Heroesa przez neta? Grę może popsuć ten jeden kryształek, którego za chiny nie możesz nigdzie zdobyć.
Grał. Pewnie więcej niż Ty. Dlatego wiem, że jeden kryształek NIE psuje gry.
To odświeżona "trójka".
Hahaha :D.
O jakich uproszczeniach wy mówicie? O 3 surowcach zamiast 5? Bo innych ja się nie dopatrzyłem.
Jest zdecydowanie więcej artefaktów niż np. w takiej 5tce (gdzieś z 6x więcej, myślę), dużo skarbów, rozbudowany system levelowania postaci (więcej umiejętności) - no i decydujemy sami, którą umiejętnośc chcemy polepszyc, a nie tak jak w piątce gdzie mieliśmy wybór spośród czterech skilli. Jedyne uproszczenie to graficzne - system miasta i jednostek, ale nie wierzę, że do czasu pełnej wersji tego nie nareperują. Poza tym jak dla mnie gra lepsza od piątki, ale ciutkę gorsza od trójki. Tylko niech Twierdzę dodadzą ;p
@Karule
proszę bardzo: twierdzisz że 4 surowce to lepiej dla multi? hmm to może 2 surowce? dodać jeszcze real time, trochę strzelających jednostek i będzie zajebista gra(tfu klon starcrafta). Po co zmieniać coś co spisuje się dobrze i w dodatku jest wizytówką gry? tj jak biegające jednostki w h4, niby usprawnienie, niby inne gry to mają, a jednak w herosach jakoś nie pasuje.
A znajomi są 25+ i zjedli nie jedną klawiaturę na herosach prawdopodobnie(wnioskuje po poziomie wypowiedzi, oh ironio:) ) jeszcze zanim się urodziłeś.
Śmieszy mnie fakt że wbudowany chat głosowy uważacie za atut gry, jak by jeszcze był kalkulator to też było by bardziej zajebiście? w8 było by, wbudowany calc by się do czegoś przydał(ilość jednostek *dm) w przeciwieństwie do voice chatu w grze turowej! Sam fakt że przytaczacie taki feature jako atut oznacza że gra naprawdę nie ma żadnych poważnych atutów.
Hahaha :D.
Śmiejesz się z tego, że jesteś skończonym debilem? :)
Zbieramy surowce? Tak. Rozbudowujemy miasto? Tak. Zbieramy Armie? Tak. Zbieramy Artefakty? Tak. Rozwijamy naszego bohatera? Tak. Prowadzimy oblężenia wrogich miast? Tak. Zdobywamy kopalnie? Tak, bo nie wszystkie znajdują się pod strefami wpływów :)
Jak widać, robimy to samo co w "trójce".
BTW. Tak, jeden kryształek może popsuć grę. Kto wie lepiej? Ty czy ja, który miałem taką sytuację? Hahahaaha :D Śmieszą mnie takie dzieciaki jak Ty.
Zmniejszenie ilości surowców musi być uproszczeniem. Wcześniej mieliśmy 4 surowce cenne, teraz został 1. Nie liczę złota, drewna i kamienia, bo to surowce, które są potrzebne do prawie każdej budowli (czasem nie ma kamienia lub drewna w wymaganiach). Na podstawie tutoriala trudno jest tak naprawdę oszacować czy są problemy z surowcami. Dużo zależy ile tej Smoczej Krwi będziemy potrzebować do rozbudowy, bo jednak brak surowca we wcześniejszych częściach gry hamował rozwój. Jeśli tu się okaże, że łatwo jest zdobyć wszystkie surowce, to będzie to uproszczenie. Wcześniej trzeba było sporo kopalni zajmować.
PS. Może przestaniecie w końcu wyzywać się od debili, idiotów i kretynów? Takie słownictwo idealnie świadczy o poziomie - bardzo niskim.
" Może przestaniecie w końcu wyzywać się od debili"
nie tak jest more cool bro. a jak poziom dyskusji podskoczy choć o poziom to ostrzegam przestaje czytać forum! i tak ciężko znaleźć porządny troll war ostatnio.
Ty czy ja, który miałem taką sytuację?
Oczywiście ja - osoba, która wie jak korzystać z targowiska. Jeżeli nie mogłeś korzystać z targowiska (bo miałeś mało innych surowców), to sytuacja wyglądałaby identycznie w H6 (też brakowałoby Ci jednego kryształka).
Zbieramy surowce? Tak. Rozbudowujemy miasto? Tak. Zbieramy Armie? Tak. Zbieramy Artefakty? Tak. Rozwijamy naszego bohatera? Tak. Prowadzimy oblężenia wrogich miast? Tak. Zdobywamy kopalnie? Tak, bo nie wszystkie znajdują się pod strefami wpływów :)
Jak widać, robimy to samo co w "trójce".
Masz rację. Wszystkie te rzeczy robimy w "trójce". Oczywiście mówimy tu o Warcrafcie 3, prawda?
I robiłeś to samo co w Warcrafcie, czy Heroesach 1,2,3,4,5, czy innych grach tego typu. Różni się w szczegółach rozgrywki - w tym, w jaki sposób rozwija się bohatera, w jaki sposób prowadzi się oblężenia miast, zbiera armie, rozbudowuje miasto i tak dalej. Zagraj sobie godzinkę w trójkę, piątkę i szóstkę. Zobaczysz, że piątka i szóstka różnią się znacząco od trójki. A piątka od szóstki nie różni się prawie niczym.
@up
Uważam się za bardziej prawdziwego fana niż Ty. Nie dostaje orgazmów na każdą wieść o HoMM. Nie doprowadza mnie do szewskiej pasji, każde złe zdanie wypowiedziane o tej grze. Przystopuj trochę i dorośnij przed kolejną próbą dyskusji.
A tak swoją drogą... eksperci :D? Doktorzy, inżynierowie i profesorowie w dziedzinie gier komputerowych mam rozumieć :D? Daj spokój. Na grach znam się niemniej niż każda z wymienionych przez Ciebie osób (mimo, że nie wiem kim oni są).
Beta jest po Angielsku chyba że coś przeoczyłem
System rozwoju postaci z czwórki? Jakoś średnio mi on go przypomina. Tam się uczyło umiejętności z ołtarzy i bodajże z chatek, oprócz oczywiście umiejętności startowych. Czarów trzeba się było nauczyć z gildii magów, kaplic czy zwojów. Nie wiem czy w becie można się nauczyć czarów z gildii, bo jeszcze może nie dotarłem do tego etapu. Poza tym w poprzednich częściach nie było takiego drzewka rozwoju. Może jestem ślepy, ale coś spore różnice widzę w rozwoju bohatera. Dla mnie to trochę jak porównać rozwój bohatera w Disciples II z Disciples III. Podobieństwa zawsze się znajdą, ale dość istotne różnice występują, czy to się komuś podoba czy nie.
A teraz znikam, bo coś czas tracę na wypowiadanie się w tym temacie.
Gra jest znakomita, przeszedłem obie misje z przyjemnością i na pewno kupię pełną wersję.
Bardzo fajnie rozbudowali fabułę i elementy rozwoju bohatera. Ogólnie grywalnością przekracza poprzednie odsłony serii.
Proszę o pomoc bo zarejestrowałem klucz, który dostałem na maila ( nikomu innemu go nie dawałem) zanim włączyłem gre wyskoczyło okienko z ponownym wpisaniem klucza wpisałem gra sie wlaczyla a w grze noi pisze klucz został juz użyty i nie można zalogowac sie do conflux , nosz ku*** mać
Przeczytałem wszystkie komentarze odnośnie tej dyskusji i całym swoim sercem jestem za argumentami Babuni oraz Tuminure. Karule zanim zaczniesz prosić mnie o argumenty dam ci do zrozumienia, że dwoje poprzedników dało ich na tyle dużo, że powtarzanie się będzie tutaj zbędne. Ostatnią wzmianką jest to, że wyzywając ludzi dajesz perfekcyjny pokaz swojego intelektu, a zamiast podawać nicki jakiś ludzi z pokolenia fan-bojów Von zaya itd posłuchaj prawdziwych fanów którym nie zależy na wygranej dyskusji lecz na dobru serii.
Dziękuje
PS>
Przeczytałem recenzje na głównej stronie i szczerze powiedziawszy śmiać mi się chciało, nie żeby tu kogoś obrazić bym chciał, lecz autor recenzji chyba zapadł w typową chorobę 21wieku jaką jest upraszczanie do potęgi N-tej.
W szczególności ten fragment mi się spodobał:
Heroes VI łączy tradycję poprzednich części z całkiem nowymi rozwiązaniami. Tę syntezę widać w grze praktycznie na każdym kroku: podczas rozgrywki towarzyszy nam muzyka, którą mogliśmy słyszeć we wcześniejszych odsłonach (oczywiście odpowiednio podrasowana – motywy z „dwójki” zyskały zupełnie nowe brzmienie!), jednostki przypominają swe odpowiedniki z „piątki”, ale równocześnie mają niepowtarzalny charakter (zwłaszcza te z całkiem nowej frakcji – Sanktuarium). Bitwy są równie emocjonujące, zdobywanie kopalni tak samo istotne, a rozwój miasta identycznie satysfakcjonujący. Nie ma więc wątpliwości – mamy do czynienia z typowymi dla cyklu elementami, z których większość została jednak delikatnie ulepszona.
Bez komentarza.
Dajcie jeszcze kluczy do bety plz :P
jak ktoś ma niepotrzebny klucz do bety prosił bym o wysłanie go na meila: [email protected]
Z góry dziex bardzo mi zależy :)
Konkurs rozwiązany. Zwycięzcami są osoby, których teksty pojawiły się w tym artykule:
https://www.gry-online.pl/S061.asp?ID=718
i nie udało się, i było za późno, aby to zauważyć ...:( ktoś ma Bety klucz, napisz do mnie undead65 [Małpa] yahoo [kropka] com, jak tylko możesz. góry dzięki.Dx