Aby uczestniczyć w zabawie należy posiadać oryginalną grę rFactor w wersji 1.255, mod F1 LRC 2010 wraz z niezbędnymi patchami (instalacja do głównego folderu rFactor) oraz tor, na którym aktualnie jeździmy.
1) GRA (do kupienia za 50zł w sklepie, bądź do ściągnięcia z oficjalnej strony)
- http://www.rfactor.net - pełna wersja 1.255
2) MOD: LINKI:
MOD LRC 2010 (wersja WF1) - pack z zainstalowanym update 7
http://www.megaupload.com/?d=8UV2YGWN
pass:wf1gol
Dla osób posiadających poprzednią wersję - http://www.przeklej.pl/plik/update7-rar-0027e72227tb (update 7)
+ update 8 http://www.sendspace.com/file/ypksas
Poradniki do ustawień bolidu:
- http://www3.sympatico.ca/cbarnett/SetupMatrix.html
- http://gridmotorsports.com/forum/league/723889049/595195175/rfactor-f1-setup-guide.pdf
REGULAMIN LIGI - http://www.sendspace.com/file/bcef81
*** LISTA KIEROWCÓW I UŻYWANYCH PRZEZ NICH KONTROLERÓW:
POMOCE: (uzupełniajcie listę, bez podania kontrolera nie będą możliwe starty w lidze)
- Klawiatura/Mysz:
>> 1) Vult
>> 2) Cappo
>> 3) Sajes
>> 4) Grievous27
>> 5) Adi1201
>> 6) Whatson
>> 7) LordMaster
>> 8) bagruś
>> 9) kamykWRC
>> 10) Maciula
- Joy/Pad:
>> 1) SkyA
>> 2) Jx
>> 3) jambond (elos)
>> 4) bluedraggon13
>> 5) Marcinkiewiczius
>> 6) Reavek
- Kierownica:
>> 1) Danley
>> 2) Conath
>> 3) Luigi
>> 4) Glob3r
>> 5) Bokserek
>> 6) Grehor (Mogur)
>> 7) Mirasek
>> 8) Stanson
>> 9) Alien
>> 10) xanat0s
>> 11) Sikham
>> 12) Simson
>> 13) Bioly
>> 14) DJ Pinata
>> 15) slayer1611
>> 16) fifomaniak (Kacper)
>> 17) KORraN
>> 18) sto7ica
>> 19) Bad Olo
>> 20) Qverty
>> 21) Tvk
>> 22) Michał Raven
>> 23) przemek__
>> 24) eJay
>> 25) Karrde
>> 26) kruchy78 (Andrzej)
>> 27) Miszka
>> 28) slawek1982
>> 29) afen
>> 30) qbek555
>> 31) Thomi
>> 32) Shoggoth = Bart3K
>> 33) wiktordth
>> 34) fisherfighter
>> 35) Kowal172
>> 36) Sizalus
>> 37) arekkobylo
>> 38) Perucka
>> 39) tomek2990
PODSTAWOWY SERWER
WF1 serwer.rfactor.pl:26000 lub IP 91.121.165.159:26000
hasło: gol
http://users.pandora.be/viperius/mUtil/ - programik ułatwiający wyszukanie
WYNIKI Grand Prix1 w sezonie 2011:
1) 13 marca GP Bahrajnu [1. Sikham 2. eJay 3. Danley]
2) 27 marca GP Australii [1. Bioly 2. Sikham 3. Fisherfighter] http://www.youtube.com/watch?v=N1OrKvtFPJo
3) 10 kwietnia GP Malezji [1. Bioly 2. Danley 3. eJay] http://www.youtube.com/watch?v=_hxrkcpiTjU
4) 17 kwietnia GP Chin http://wyslijto.pl/files/download/74dpru7p3k
5) 8 maja GP Turcji
6) 22 maja GP Hiszpanii
7) 29 maja GP Monako
8) 12 czerwca GP Kanady
9) 26 czerwca GPEuropy
10) 10 lipca GP Wielkiej Brytanii
11) 24 lipca GP Niemiec
12) 31 lipca GP Węgier
przerwa wakacyjna
13) 28 sierpnia GP Belgii
14) 11 września GP Włoch
15) 25 września GP Singapuru
16) 9 października GP Japonii
17) 16 października GP Korei*
18) 30 października GP Indii *
19) 13 listopada GP Abu Zabi
20) 27 listopada GP Brazylii
ZESPOŁY I KIEROWCY:
Sauber F1 Team
- lukas241 / Sizalus
Mercedes GP Petronas F1 Team
- wiktor / Thomi
Force India F1 Team
- Qverty / Kowal172
Vodafone McLaren Mercedes
- bokserek / maciula
Red Bull Racing
- Miszka / fisherfighter
Renault F1 Team
- Bioly / KORraN
Scuderia Ferrari Marlboro
- eJay / Cappo
Scuderia Toro Rosso
- Danley / sikham
Virgin Racing
- sajes / Reavek
AT&T Williams
- Sherman / Perucka
Lotus F1 Racing
- simson / AlienPL86
Hispania Racing Team
- Kruchy / arekkobylo
Kierowcy testowi
- Luigi91 / Przemek
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------50pkt.
2. Danley (STR)----------45pkt.
3. Sikham (STR) ---------43pkt.
4. eJay (FER)-------------41pkt.
5. Kowal (FI)-------------28pkt.
6. FisherFighter (RBR)---27pkt.
7. Bokserek (MCL)-------20pkt.
8. Maciula (MCL)---------14pkt.
9. Miszka (RBR)----------11pkt.
10. Sajes (VIR)----------10pkt.
11. Cappo (FER)----------8pkt.
12. Wiktordth (MER)------4pkt.
13. Przemek (REN)-------1pkt.
--- Qverty (FI)------------1pkt.
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso-----------------88pkt.
2. Renault F1 Team---------------------51pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro-----------49pkt.
4. Red Bull Racing----------------------38pkt.
5. Vodafone McLaren Mercedes-------34pkt.
6. Force India F1 Team-----------------17pkt.
7. BMW Sauber F1 Team---------------12pkt.
8. Virgin Racing-------------------------10pkt.
9. Mercedes GP Petronas F1 Team-----4pkt.
Poprzednia część - https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11195302&N=1
Kontakty:
W sprawach wyścigów, zgłoszeń, statystyk, wyników, kar - [email protected]
W sprawach mediów i informacji - [email protected]
Profil na FB - http://www.facebook.com/pages/Wirtualna-Formula-1-GOL/179416805413571?bcode=1HPlU
Oficjalne treningi przed GP Chin
I oficjalny trening - czwartek (14.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
II oficjalny trening - piątek (15.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
III oficjalny trening - sobota (16.04) o 19:00; od 20:30 wyścigi testowe.
WYŚCIG: niedziela (17.04)
- 19:30 - Trening
- 20:00 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:10 - Rozgrzewka - 5 minut
- 20:15 - Wyścig
Chciałbym od razu złożyć wniosek o przesunięcie niedzielnego wyścigu o przynajmniej 30 minut.
czyli start quala o 20.30
Mi tez pasuje :)
+3 sekundy rozumiem że za przekroczenie linni przy wyjeździe z pitu a za co +3 pozycje? Incydent maciula vs Qverty?
Tak. Za ten incydent. Obrady były burzliwe i krwawe i stosunkiem głosów 2:1 uznaliśmy twoją winę.
Przesunięcie wyścigu oczywiści wchodzi w rachubę o ile reszcie pasuje (mi pasuje:>).
Jeżeli to ma być wola większości ludu to nie mam nic przeciwko przesunięcia wyścigu.
Mnie w sumie też ;>
Mam pytanie. Czy sherman(kamyk) będzie jeszcze w ogóle jeździł? Bo jeśli nie to może jakiś kierowca zastępczy bedzie za niego ponieważ ja także nie jestem pewny czy będe startował(problemy zdrowotne)
[2] Jestem za
Perucka - będę jeździł :)
I jeszcze jedna sprawa - zmieniam nick na serwerze na Sherman, żeby już nie było żadnych komplikacji.
E: jak wyłączyć nicki nad bolidami?
czy jest jeszcze możliwość abym mógł jeździć
czy jest jeszcze możliwość abym mógł jeździć
Możliwość jest zawsze...masz chociaż grę kupioną ?
gra jest, mod też, regulamin czytałem
Wszystkie teamy są już zajęte, ale nie zaszkodzi wpaść na serwer np. w ten weekend i pokazać się z dobrej strony w treningach.
a dokładnie to kiedy
to mam wpaść przed pierwszym dzisiejszym treningiem
Tomek--> Wpadnij dzisiaj koło 19:30, pokazanie się z dobrej strony to nie tylko rekordowe hotlapy ale i bezpieczna jazda. Jeśli przejdziesz pomyślnie testy, może pojedziesz w Chinach ale to nic pewnego bo teamy zajęte(nigdy pewnie nie będzie 100% frekwencji)
@down ustawianie bolidu nie jest koniecznością, nie przejmuj sie, ale pomagającym bonusem, który nie każdy potrafi obsługiwać:)
dobra będę, tylko od razu mówię nie potrafię dobrze ustawić bolidu, bo w rfactor gram już od dłuższego czasu
[12]
Najprawdopodobniej mi bo na 11 muszę iść do roboty.... ale jeszcze nie jestem pewny.
nie mogę wejść na serwer wyskakuje mi join timed out
wyłączyłem zaporę systemu a hasło to gol, ale i tak nie idzie
mam modem
antywirus wyłączony
dostałem się to mnie wywaliło z serwera
na początku wybierałem po prostu zły serwer, ale teraz to nie wiem o co chodzi
Na 100% masz mismatche, nie masz patcha lub źle go zainstalowałeś, ewentualnie nie masz toru lub źle go wypakowałeś.
tor jest dobrze tylko wyskakuje że zły jest LMT_F1_2010.hdv
tomek ale czytaj dokładnie to co piszemy. Masz zła wersję moda. Ściągałeś z zainstalowanymi update czy bez?
Ja niestety nie wystartuję w następnej GP. W poniedziałek mam spore kolokwium, a jeszcze nic nie robiłem w tym kierunku więc zabraknie mi czasu.
W takim razie ogłaszam, że GP zostaje przesunięte.
WYŚCIG: niedziela (17.04)
- 19:45 - Trening
- 20:15 - Kwalifikacje - 10 minut
- 20:25 - Rozgrzewka - 10 minut
- 20:35 - Wyścig
Na później nie da rady bo skończymy po 22.
Cappo, ustaw tak serwer aby sesje startowały zgodnie z porą;)
pobierałem i instalowałem update8fix już trzy razy i dalej wyskakuje mismatch
zjawi się ktoś dzisiaj na serwie ?
jak źle zainstalowałem skoro w pojedynczej grze wszystko działa poprawnie, opony są z pirelli
Pojedyncza gra nijak ma się do tego co jest na serwerze. Wyrzuca Cię z serwera = masz inne pliki niż na serwerze = źle coś wgrałeś lub czegoś nie wgrałeś.
To już raczej pewne.. nie wystartuje w chinach;/ szkoda. Jeśli jest ktos chętny niech jedzie za mnie
Powo :)
no to niech ktoś poda mi swoje pliki jakiś link może
ja najpierw wypakowuję na pulpit, a potem kopiuje to co trzeba do folderu rfactor
to nic nie daje niestety chyba będę się musiał pożegnać z jazdą w wf1
Sprawdź przede wszystkim czy daty modyfikacji plików w folderze rF są takie sam jak w archiwum moda. Jeżeli któryś się nie zgadza, wtedy podmień ręcznie.
Jest jeszcze jedna metoda, osobno wgrywać każdy plik z update 7 a później z 8. Chociaż po wgraniu update 7 powinno Ci wszystko działać bo ósemka to tylko zmiany estetyczne.
już próbowłem nic z tego
Tak zauważyłem że na bolidzie a dokładniej na tylnym skrzydlee można mieć własny nick.Chociaż jestem z tego ciemny był by ktoś miały i zrobił by coś takiego
przeinstalowałem całego rfactora i poszło, a jeżdżę na kierownicy
[54] Był taki pomysł przed sezonem ale odeszliśmy od tego bo za dużo roboty. No i żeby inni widzieli twój nick to każdy musiałby wgrać nowego skina.
Mam problemy z internetem. Dopiero w następnym wyścigu będę mógł pojechać. Sorry.
HAHA! Wyścig parodia.
Qual, znakomity rezultat, P3, FALSTART, Drive-Sru, 2 stinty, po których byłem już 6 czy 7. Walka z Kowalem wygrana, Wiktora właśnie brałem na T2-T3, perspektywa pierwszej piątki, Connection Lost.
Dziękuję, do widzenia!
spoiler start
No trudno, stało się, od pewnego czasu właśnie miałem tego typu problemy ale nie wiem czym są one spowodowane:/
spoiler stop
Pięknie, NIKT MU TEGO nie zabierze po prostu sam sobie to wyrwał!!!!! :D
Nigdy, przenigdy nie miałem tak skopanego taktycznie wyścigu. Chrzanić qual, ale kurde pierwszy stint to masakra, po starcie byłem 8 i miałem jakieś lagi (sikham u mnie jechał bokiem). Poobijałem nieco stawkę ;/ Po drugim postoju włożyłem hardy i chciałem jechać do mety. Po 27 kółku zczaiłem że hardy nie starcza na 16 kółek (co za gówno!), a międzyczasie łyknął mnie bokserek. Zmieniłem szybko taktykę i ostatni stint pojechałem na softach. Ładnie wyprzedziłem boskerka, Qveryego i spokojnie jechałem do mety. I co???? 200 metrów przed metą zabrakło mi paliwa!!!! Co za żal.... 4 miejsce byłoby świetne po tak schrzanionym występie, a tu kurde los zesłał mi kowadło prosto na łeb. Sam nie wiem czy śmiać się czy płakać.
No niestety pech nie odpuszcza mi od pierwszego wyścigu. Tym razem udało się dojechać do mety ale wynik zdecydowanie niesatysfakcjonujący. Pierwsze okrążenie to rewelka normalnie. Zdobyłem 6 pozycji. Myślałem że się normalnie posikam ze szczęścia. W pewnym momencie nawet 7 pozycji zyskałem ale zanim się okrążenie skończyło już mnie Maciula wyprzedził. Kompletnie nie miałem z nim szans. I wtedy zaczęło się najgorsze... Złe tempo, bez problemów dogonił mnie i wyprzedził Qverty , błąd przy zjeździe do boksów, nerwy---> kara za przekroczenie prędkości, odbycie kary, no i do końca trzymanie się na końcu stawki. No i oczywiście nie mogło zabraknąć przebicia opony na ostatnim okrążeniu i wtoczeniu się na metę.
Po prostu mój wyścig w jednym zdaniu: z nieba do piekła...
arekkobylo---> bardzo cię przepraszam za to co się stało na końcu. Nie wiem jakim cudem od lekkiego dotknięcia dachowałeś. Jadąc pomyślałem, że skoro już i tak nie walczę o żadne dobre miejsce to oddam ci tą pozycję.
Fajnie wyglądało jak zdublowali nas Bioly i Danley i była walka dwóch par na 2 zakręcie dosłownie w odległości 5 metrów najlepszych i najgorszych w tym wyścigu :p
Ale ja jestem głupi :/
WYścig był od samego początku do 4 ostatnich kółek ZAJEBISTY i chyba najlepszy w mojej karierze.
Start bez szału, zyskałem chyba 2 pozycje. Potem trochę przepychanek z Lukasem i Cappo i awansowałem na 10. Innym szybko puszczały softy, większość zjechała zostałem tylko ja z Cappo robiąc jakieś 2 okrążenia na softach więcej niż inni. Nagle znalazłem się na 3 miejscu ale opony prtzestawały trzymać i zjechałem z Cappo do boksów. Szybka wymiana, wyjazd na 12-13 miejscu bodaj, parę kółek i byłem 9. Tempo była bardzo dobre i płynne zważywszy na to, że pierwsze kółko z pełnym bakiem zrobiłem na warmie. Opony dalej trzymały mi świetnie, inni zaczęli zjeżdżać i nagle wbiłem się na 4 miejsce na jakieś 10 kółek przed końcem. Plan jazdy na 2 stinty zdawał się być realny. Jakoś się trzymałem chociaż moje tempo zaczęło się na ostatnich kółkach gwałtownie pogarszać, na 2 kółka przed końcem byłem zmuszony zjechać na zmiane opon. I tak wyjechałbym na jakimś 8 miejscu gdyby nie to, że zapomniałem wyłączyć naprawy zniszczeń i 17s w boksie. Wyjechałem 10 i tak już zostało. Wystarczyło na drugim stincie założyć hardy i możliwe, że byłbym zaraz za podium...CHociaż to i tak mało prawdopodobne bo nie utrzymałbym tempa na hardach. Na końcu eJayowi zabrakło zupy a ja jak idiota wyszedłem wcześniej..Byłbym 9 gdybym jechał do końca...KURRRRWWWW***
Dlaczego ku/*wa za każdym razem na każdym stincie od początku musze wyłączać naprawianie zniszczeń. Miałem zniszczenia wyłączone, wyraźnie było zaznaczone, żeby nie naprawiał i ch*ja mi to dało...Dupa, dupa, dupa...Znowu zmarnowałem mase punktów w końcówce po głupi błędzie.
Sorry Bioly za to dublowanie ale miałem niedogrzane opony, ślizgłem się i bałem się ciebie puścić bo Miszka był blisko i mogłem ci niechcący wypierniczyć bokiem przy drifcie, dlatego czekałem na długą prostą....
Wynik niespodziewanie dobry, w perspektywie wydarzeńz qualu i T1. Qual skopany, 12 pozycja, mimo że liczyłem na spokojne miejsce w 10. No ale powiedzmy da się znieść, bo jeszcze Qverty miał karę. Ale po starcie na T1 kontakt z Cappo, spin, spadek na koniec. Uderzył we mnie jeszcze Miszka --> 2/3 bolidu na żółto ;) Ale mimo to pierwszy stint był udany, bo bez większych problemów minąłem kilku kierowców i byłem w okolicach 12 pozycji. Drugi stint dosyć nudny - caly czas jazda ze stratą 8-10 sekund do Miszki Cappo i Qvertyego. Miszka zaczął tracić, i dzięki temu po wyjeździe z pit lane udało mi się go wyprzedzić, trzeba przyznać miałem dużo szczęście. Potem w wyniku błędu Cappo i niepowodzeń innych kierowców wylądowałem na 7 pozycji, chociaż przez większość wyścigu obawiałem się, czy skończę w top10.
Qual moje pb, czas słaby ale mniejsza oto. Na starcie przebiłem się na 10 pozycje Lukas znów się tam strasznie przebijał i obijał inne bolidy. Jechałem na 10 miejscu za Qvertym do pierwszego pit stopu. Miałem jechać S-H-H ale widząc że softy dobrze trzymają zdecydowałem się założenie softów na 2 stint. Zaraz po picie walczyłem z Qvertym ale on włączył 2 bieg i oddalał się ode mnie. Kolejny pit znów zakładam softy, spokojnie jechałem na 9 pozycji aż do kiedy tuż przed nosem wyjechał z pitu wiktor i ktoś jeszcze. Chciałem przycisnąć i źle się skończyło, od razu na T1 spin wyprzedza mnie Sajes, próbowałem go gonić, ale kolejne błęd wybiły mi z głowy walkę. Pogodziłem się już z 10 pozycją gdy nagle Qvert zjechał bo boksów, a przed samą metą eJayowi zabrakło paliwa. Kolejne GP gdzie tracę pozycję na końcu wyścigu, szkoda ale i tak dobrze że skończyłem na 8 pozycji.
Jechałem na secie z malezji, w którym zmieniłem tylko lekko 6 i 7 bieg, a żeby było jeszcze śmieszniej to był set od Tvk z Sepang z poprzedniego sezonu lub jeszcze starszy(zmieniona tylko skrzynia biegów)
eJay mi też parę razy boldy pokazywało w poprzek toru, najlepsze że walczyłem z Qvertym w T1 na którym tam okrążeniu, a tu widzę jego bolid leci bokiem mi przed nosem. Myślę sobie o będę oczko wyżej a tu nagle jest przed mną.
Logi:
http://golf1.free.of.pl/log/2011_04_17_21_47_16-24SR.xml
http://golf1.free.of.pl/log/2011_04_17_20_29_23-06SQ.xml
To był mój NAJLEPSZY wyścig jaki jechałem, to co tu się działo to było po prostu niesamowite !
Qual taki sobie, pojechałem na tyle na ile planowałem. Start tez taki jak planowałem czyli atomowy, z 8 pozycji na 6. 1 stint jakoś przeszedł bez szwanku w targnołem sie trochę wyżej i tam zostałem, walka praktycznie cały czas z eJayem, no i teraz zaczął się kabaret-zjazd do pitów. Zaraz za mną zjeżdżał eJay i oczywiście przy dohamowaniu przed linią dostalem od niego soczystego szczała w dupsko, co za skutkowało postojem o 10 sekund dłuższym. Nie wiem czy zrobiłem to specjalnie czy nie to już nie ważne (miałem plany nieźle ci dowołać po wyścigu). Wyszło na to że wyjechałem 14 i szybko musiałem nadrabiać jeśli chciałem się liczyć w walce o punkty. Co ciekawe szybko się z tym uporałem bo czasem wyprzedzałem nawet seriami xD - znalazłem się na 7 pozycji gdzie walczyłem zaciekle z wiktorem, i ta walka trwała do samego końca. Ale się zdziwiłem jak cię eJay mijałem parę metrów od mety...
Niespodziewanie 5 miejsce, było świetnie, dzięki za walkę...eee...wszystkim :)
Gratulacje dla zwycięzców :)
PS: kurcze, pare dziesiątych i bym miał najszybsze okrążenie :D
kowal---->Absolutnie nie było to specjalnie, nawet nosiłem się z zamiarem oddania pozycji jakbyś był tuż za mną po wyjeździe z boksu. Po prostu nie sądziłem że tak wcześnie dohamujesz ;)
Na pocieszenie mam fakt, że byłem najszybszy we wszystkich sektorach. Turcja będzie moja:P
Ten sezon to w moim wykonaniu co najmniej porażka. Od Bahrajnu popełniam błędy jak nowicjusz, a dziś to już przeszedłem samego siebie zachowując się jak Hamilton w 2007 :D Coś mnie ta współpraca z Sikhamem rozleniwiła, nie chce nam się w ogóle trenować, a później są efekty ;)
Bioly -> Chyba nie byłem gotowy na to, żeby tak szybko jechać i tak mnie to zaskoczyło, że postanowiłem chwytać byka za rogi. W efekcie przesadziłem w drugą stronę :P
Jeszcze dwa słowa po wyścigu. Źle spojrzałem na zmieniony harmonogram wieczoru, przez co trochę za późno przyszedłem i nie miałem okazji przejechać kilku rozgrzewkach okrążeń - od razu przystąpiłem do kwalifikacji. Na szczęście udało się wykręcić całkiem przyzwoity czas i wywalczyć pierwszą linię, dlatego jestem zadowolony z tego wyniku. Wyścig początkowo przebiegał idealnie i w zasadzie pierwsze dwa stinty pewnie utrzymywałem przewagę 2-3 sekund nad Biolym. Niestety podczas drugiego zjazdu do boksu popełniłem błąd i straciłem całą przewagę. Po wyjeździe z boksu jechałem na drugiej pozycji i wściekle atakowałem Biolego, jak się później okazało zbyt wściekle. W pewnym momencie na T1 uszkodziłem nasze obydwa bolidy - jego prawy bok i mój lewy. Później na szybkim łuku w drugim sektorze zahaczyłem o jego lewe koło, zespinowałem i to był w zasadzie koniec walki o P1. Jakby nie było tyle agresji w moich atakach, to z pewnością moglibyśmy walczyć do końca wyścigu i mogłyby się pojawić kolejne, lepsze okazje do wyprzedzania, ale do tego nie doszło i dowiozłem do mety P2 :)
Ogólnie, biorąc pod uwagę moje tempo w tym GP, zrobiłem o jakieś 200% więcej niż powinienem :) W czasówce skleiłem naprawdę kapitalne okrążenie, czego skutkiem było PP, choć szybkościowo byłem prawdopodobnie koło pół sekundy wolniejszy od najlepszych. Start nie był wcale zły, ale Dan ruszył jak rakieta i po T1 musiałem zadowolić się 2 miejscem. Po paru okrążeniach zdałem sobie sprawę, że nie ma takiej możliwości, żeby wyprzedzić Dana na torze i dlatego w stu procentach skupiłem się na równym, spokojnym rytmie oraz na oszczędzaniu opon, aby dać radę przejechać wszystkie 3 stinty na softach. Tak też robiłem, ale w momencie kiedy zjeżdżaliśmy na 2 postój, Danley popełnił błąd na wjeździe do pit-lane i odrobinę szczęśliwie udało mi się wysunąć przed niego. Niestety przy lżejszym bolidzie moje tempo nie było najlepsze, ale po mimo zbliżającego się w zastraszającym tempie Dana starałem się być skupiony, żeby zachować szanse na utrzymanie P1. Po kilku atakach na mnie, w końcu Danley popełnił błąd i zyskując kilka sekund przewagi, udało mi się utrzymać P1 do samego końca. Słowem zakończenia, wielkie gratki dla Danleya, byłeś naprawdę mega szybki podczas tego weekendu :) Myślę, że to niezły zwiastun tego, jak wyrównana będzie walka o mistrza w tym sezonie.
Qverty --> Sorry za to najechanie na czacie, ale naprawdę nieźle się zagotowałem po tym co wyczyniałeś na tym T1. Na drugi raz staraj się trochę bardziej analizować sytuacje, bo przez taki jeden głupi błąd można komuś zrujnować prawie godzinę ciężkiej roboty..
mały quiz :D kto to powiedział ? :P
Jeżeli komuś zabraknie paliwa to za przeproszeniem - jest lamą ;)
eJay?
spoiler start
jeśli tak to co wygrałem:D
spoiler stop
a tak przy okazji...Szukam zmiennika za Qvertego na jakieś 2-3 wyścigi ponieważ pisze matury i się wyłącza z zabawy. Jacyś chętni ? Przemek? a może ktoś inny :)
eJay??
Ja też chcę nagrodę!
Zabrakło szczęścia ale już jest po Chinach, koniec gdybania. W Turcji się odkuję, Bioły strzeż się:>
BTW--> Ktoś podrzuci Replaya, będzie filmik, nie podrzuci, nie będzie:)
fisherfighter --> jak zdobędziesz Replaya to fajnie byłoby się znaleźć na filmie więc jak można to
Lap 12 Lukas vs KORraN i Andrzej - troche podobne to tego co sikham miał w ostatnim wyścigu
Lap 19 Lukas vs KORraN - takie coś normalnego jak trzeba będzie zapchać czas
i może coś ciekawego z 1 okrążenia będzie jeśli chodzi o mnie, ale to już może sam byś wybrał żeby nie było że się na pół filmu wpierdalam ze swoimi akcjami
Myślałem, że do poprzedniego GP byłem kiepsko przygotowany, ale teraz to już była przesada. Łącznie z kwalifikacjami i wyścigiem zrobiłem jakieś 50 kółek... Liczyłem jedynie, że może stawka się wykruszy i że uda się pojechać ciekawy wyścig, powalczyć z kimś. Pierwsze nie za bardzo wypaliło, ale walki trochę było :) Dwa razy na najdłuższą prostą wyjeżdżałem w towarzystwie dwóch bolidów, w innych miejscach toru też zdarzyło się trochę jazdy bok w bok. Strategii na wyścig nie miałem opracowanej, jednak spokojnie mogłem przejechać 13 okrążeń na softach, więc 2 postoje wystarczyły. Wynik jak na brak treningów jest znośny. Teraz trzeba się skupić na następnym wyścigu, żeby się dobrze przygotować i solidnie zapunktować.
Też prosiłbym o repa, dam namiary na ciekawsze fragmenty z moim udziałem.
Qverty -> Naprawę uszkodzeń trzeba wyłączać po każdej kolizji. Ja przy drugim pit stopie delikatnie musnąłem bandę tuż przed wjazdem do pit lane i stałem 15s, bo nie zdążyłem wyłączyć.
arekkobylo -> Nie uważasz, że wypadałoby się przygotować do wyścigu? Drugi raz z rzędu pytasz o paliwo. Przecież to jest przesada.
Aha, no i pisanie na czacie w końcówce wyścigu też było popisem Qvertego :> Nieźle nabroił.
Co ja mogę powiedzieć kwalifikacje skopane na maksa mogłem pojechać o 0,5 sekundy szybciej. Ale pech chciał że miałem lagi przez co traciłem sekundę na okrążeniu.Jeżeli chodzi o start to jestem zadowolony utrzymałem swoja pozycje ale już po kilku zakrętach nią straciłem,następnie pół wyścigu jechałem sam a pod koniec niezła walka z Lukasem.I na osłodę 4 okr przed końcem pękła opona :)
Dobra, nerwy mi przeszły od wczoraj, wiec trochę i ja skrobnę. W tygodniu nie miałem praktycznie w ogóle czasu żeby się jako tako przygotować. Przejechałem może raptem ze 30 okrążeń solo i raz do pierwszego pitstopu w warunkach wyścigowych. Wyszło że trzeba jechać na 3 razy na softach. Qual jak na miarę moich przygotowań w poszedł w miarę (chociaż jak zwykle można było pojechać sporo szybciej). Pierwsze okrążenia to było przyzwyczajanie się do jazdy samochodem z pełnym bakiem, stąd po starcie straciłem kilka pozycji, ale jak już zaskoczyłem o co chodzi to przed pierwszym zjazdem byłem z powrotem na 6 miejscu. Po picie kogoś myknąłem, doszedłem bodajże do Sajesa i w momencie jak brałem się za wyprzedzanie wszyscy zniknęli mi z toru. Pomyślałem sobie, no żesz ty ......, tylko nie teraz. Niestety. Pokazał się magiczny komunikat - CL.
Od jakiegoś czasu (3-4 tygodnie) tak mam z moim internetem, że raz działa raz nie. Najciekawsze, że sygnał jest, zasięg jest, modem działa (żadnych komunikatów o zerwaniu połączenia), niby wszystko ok a np. strony przestają się na chwile otwierać itp. Po chwili wszystko rusza. Może w Turcji będzie lepiej ? Chociaż wydaje mi się, że przy moim obecnym łączu nic wielkiego nie zwojuję (i zrywania połączeń nie mam tu na myśli).
sikham--->Testowałem seta na miękkich oponach wyłącznie i paliwa starczyło, ba miałem 3 litry nadwyżki. Jeszcze w ramach zabezpieczenia dolałem litra, bo różnie może być i taktyka pewnie się zmieni. Nie podejrzewałem, że hardy powodują iż spalanie zwiększa się o 5-10% (inna sprawa, że na hardach nie opłaca się jechać, jak się startuje w czołówce - mają tak tragicznego gripa, że to się w pale nie mieści), no i zabrakło "pół litra" aby wjechać na metę na pełnym gazie. Nie ma tego złego, na Turcję będę przygotowany w 200% (drżyjcie:P), a mechanik odpowiedzialny za całą sytuację poleciał...w buraki ;) Chiny nie są moim ulubionym torem, ale np. Istanbuł bardzo mi leży, poza tym mam dobre wspomnienia sprzed roku kiedy trzymałem tempo czołówki ;)
Ironia tej sytuacji polega na tym, że bodajże w czwartek obejrzałem kilka filmików z F1 na YT i pośmiałem się nad losem Hakkinena w Barcelonie 2001, który w wyniku awarii silnika stanął na 500 metrów przed metą, będąc liderem ;)
Incydenty zgłaszamy do dzisiaj do 23!
No to co do filmiku żeby potem nie było, że nic nie zdziałałem...
Lap 1 Qverty vs Cappo
Lap 2 Qverty vs Cappo(całę okrążenie walki, na długiej prostej użyłem KERSu i DRS ;D)
Lap 8 Qverty vs Lukas(analogiczne wyprzedzenie do tego z Cappo)
Lap 13 Qverty vs Miszka(II sektor)
Potem już spokojna samotna jazda...Ech nie mogę sobie darowac, że nie założyłem hardów i nie wyłączyłem zniszczen...Byłaby o wiele wyższa pozycja...
Szukam zmiennika za Qvertego na jakieś 2-3 wyścigi
Ostatnią mature ustną mam 18 więc na Hiszpanii już powinienem być na 80%
Moje sytuacje:
cały pierwszy stint z Kowalem:)
cały drugi stint z sikhamem:D
trzeci stint, przedostatnie okrążenie - minięcie bokserka i Qverty'ego ;)
Wszystko fajnie, akcji widzę dużo, filmik będzie zapewne długi ale...
...wchodzimy w folder rFactor/ReplayFridge/Replays i tam szukamy pliku: "Shanghai xy" (x,y- cyfry). Plik o największej wadze(zapewne ostatni) uploadujemy na jakiś serwer, podajemy link na forum i parę dni później cieszymy się z naszych akcji na filmiku:)
BTW--> KORraN, rozumiem że chcesz ukończyć jak najwyżej ale jak Cię wyprzedzi ktoś jadący bdb tempem to nie pakuj się mu w tylny spojler na następnym zakręcie 2x z rzędu:)
Fisher miałem się już zapytać(czytaj opier...) czy wyłączyłaś nagrywanie repów ale przypomniało mi się ty nie ukończyłeś wyścigu :P
Replay-> http://www.sendspace.com/file/jyrprf
Odnośnie moich akcji to jak Qverty wspomniał, to można jeszcze dać "Fernado is faster then you" bo w pewnej chwili znalazłem się za eJeyem i byłem przez moment szybszy, ale Massa się nie posłuchał i pojechał przed siebie.
Lap 11/12 Cappo vs Qverty
Lap 13 Cappo vs Miszka (S3)
Lap 19 Cappo eJay dwie ferki obok siebie, ale walką bym tego nie nazwał :P
Lap 27 mój spin na T1
fisher -> Primo, nie wszyscy mają włączone nagrywanie powtórek :> Mój lap i bez tego potrafi przyciąć, więc każda optymalizacja jest dobra. Poza tym rep z serwera powinien mieć najmniejsze lagi. A co do wjechania w dupę - sorry, mój błąd, zagapiłem się i było już za późno. Ale dwa razy pod rząd? Pamiętam jeden przypadek, no ale zajrzę do repa, jak Cappo wrzuci.
Jaki tor na Turcję wybieramy? Podobno tory od FRS są bardzo dobre: http://d.bazzano.free.fr/Download/rfactor_circuits/
Turcja: http://d.bazzano.free.fr/Download/rfactor_circuits/FRS010-Istanbul-v1.rar
Cappo--> Okej czekam, zobaczymy co da się zrobić z tym Fernando.
KORraN--> Wyprzedzałem Cię 2x i 2x to samo:)
to i ja napisze parę słów :)
Cieszy zdobycie kolejnego podium bo to już 3 w 4 wyścigach. Cieszą duże punkty dla "Byczków" i cieszy forma Danleya bo dziś naprawdę mógł stanąć na tym najwyższym stopniu podium.
zacznę od przygotowań do wyścigu które w naszym przypadku były żadne :) a wszystko przebił mój krzyk w boksach da Danleya na jakaś godzinę przed wyścigiem "PRZEKRĘĆ TĄ ŚRUBKĘ!!". Danley jako ze chłop dobry to mi zaufał i z miejsca zyskał 0.5 sek w qualu i jeszcze więcej w tempie wyścigowym paradoksalnie mi ta zmiana nie dała lepszych czasów ale bolid był znacznie pewniejszy w prowadzeniu.
Siedzieliśmy sobie tak w naszej jednostce dowodzenia zupełnie nieświadomi ze się qual już zaczął :) gdy wszedłem na serwer zostało 8 min do końca czasówki przyszło nam jechać bez przygotowania żadnego. Niestety nie udało mi się tak szybko przestawić na jazdę lekkim bolidem i jeszcze popełniłem kilka drobnych błędów na decydującym okrążeniu ale wpadło p4 i drugi rzad wiec zawsze mogło być gorzej.
start do wyścigu przebiegł dość gładko powalczyłem trochę z Fisherem na 2 zakręcie (chyba trochę wyhamował na mnie i dzięki temu się wcisnął przede mnie). Zdziwiłem się gdy zjechał do boxu już na pierwszym okrążeniu. Zostawił mi wolny tor przed sobą wiec zacząłem budować przewagę nad kierowcami za mną. Wszystko szło świetnie aż do pierwszego zakrętu na którym jak nowicjusz zredukowałem biegi zbyt szybko - spin i spadek za eJaya i Kowala. Kowala udało się wyprzedzić jeszcze przed pit stopem a z eJayem walczyłem prawie cały 2 stint jednak w końcu uległ :) gdy to nastąpiło wiedziałem już ze wystarczy dojechać w całości do mety. zadanie okazało się nawet łatwiejsze gdy wszyscy za mną zjechali do boxu na 3 pit w tym momencie moja przewaga wzrosła do ponad 30 sekund i nie oddałem jej aż do mety
Ciekawsze momenty z mojego wyścigu:
- 3. sektor 5. okrążenia i początek 6. - ja vs 2 RBR (stuknąłem Fishera i się rozkojarzyłem, przez co Miszka mnie też zaraz machnął)
- 3. sektor 12 okrążenia - to o czym pisał Lukas, ja vs on vs Kruchy
- 3. sektor 18 okrążenia i połowa następnego - ja vs Lukas i Miszka na dokładkę :)
- 3. sektor 19 okrążenia i początek następnego - ja vs Miszka, fajna walka bok w bok
No, to tyle :)
EDIT: Fisher -> Co do tego drugiego zdarzenia to niewiele miejsca mi zostawiłeś, a ja cały czas po tarce tam nie mogłem jechać, choć na ścisłość te kilka metrów bym dał radę jeszcze.
Nadszedł czas na moje podsumowanie :)
Z pewnością był to jeden z najciekawszych wyścigów, jakie miałem okazję pojechać w WF1. Jestem zadowolony z 6. miejsca, ale wolałbym, żeby było ono wynikiem mojego dobrego tempa, a nie problemów rywali :P
Qual wyszedł mi prawie perfekcyjnie, lecz czas, który uzyskałem, dał mi jedynie 7. pole startowe. Start za to miałem "atomowy" :P Mimo, że startowałem pierwszy raz na manualu zyskałem dwie pozycje i znalazłem się na 5. miejscu. Na drugim okrążeniu niestety popełniłem błąd, który kosztował mnie również dwie pozycje, a w dalszej perspektywie cztery. Jednak później jechałem swoim tempem, które w obliczu licznych błędów rywali pozwoliło mi znów walczyć w okolicach 5. miejsca. Szczególnie dobrze wspominam tutaj walkę z Kowalem, która trwała przez prawie pół dystansu wyścigu, co powodowało, że musiałem być maksymalnie skoncentrowany.
Na koniec rzecz, która mnie dość mocno zdenerwowała. Otóż McLaren i Mercedes korzystały z tego samego stanowiska serwisowego. Zauważyłem to, gdy musiałem czekać (na szczęście tylko chwilę) aż maciula zmieni opony, bo zjechaliśmy na tym samym okrążeniu. Nie wiem, dlaczego tak się stało, ale z pewnością musimy bardziej szczegółowo sprawdzać nowe tory.
Fisher - parę ciekawych akcji z moim udziałem - okr. 2, 3, 4, 9, 10.
[84]--> jeździłem na tym torze FRS i jest całkiem fajny, trzeba to przyznać. Jbc to jestem za tą wersją
DRODZY PARAFIANIE!!
No i jest: http://www.youtube.com/watch?v=9zjXk14-urs Warto dotrwać do końca, oj warto...
Wiem, dłuuuuugi ale zanim mi to uświadomiono to nagrałem już wszystko i byłem w połowie montażu więc nie chciałem całej pracy wywalać w błoto. Dajcie znać czy taka forma wam odpowiada i czy się podoba:)
Fisher - świetny film, szczególnie końcówka zabija :D You made my day!
Filmik jest ok.
eJay
Końcówka godna:) Się musieli wszyscy dziwić jadą jadą a ty eJay zwalnia i zjeżdża przed samą metą na pobocze... :P Jak pech to pech:P:P
P.S: Filmik zajebisty:D
Mówi się trudno, ale w czwartek czeka was za to zagłada. Szykujcie się. Nie będzie mogli zasnąć ;)
Hahaha. Nie zasnę dzisiaj ! To było coś :D Jeszcze do tego ten podkład dźwiękowy.
Jeżeli komuś zabraknie paliwa to za przeproszeniem - jest lamą ;)
Dzięki za słowa uznania. Połowa z was zachwyciła się tylko eJayem, a wydaje mi się ze cały filmik jest warty uwagi.
Ale skoro już o tym fragmencie mowa to głupio by było nie wspomnieć że cały pomysł podsunął mi Miszka, dzięki)
eJay--> W czwartek?? Dlaczego akurat w czwartek?
Filmik fajny, ale chyba jednak o parę minut za długi ;) Inaczej wyglądałaby sprawa, gdyby to było np. jakieś podsumowanie sezonu, albo nawet kilku wyścigów.
Perucka--->Standardowo wtedy wrzucam podsumowanie na Gameplaya, aczkolwiek tym razem będzie fajna niespodzianka.
eJay--> Aha;D luz:). Już się nie mogę doczekać;p
http://www.facebook.com/wf1gol O_o
Przejrzałem Cię eJay. Od jutra Borowczyk, Kubica i Małysz będą komentować nasze wyścigi.
OFICJALNE WYNIKI GP CHIN NA TORZE SHANGHAJ (4/20)
KWALIFIKACJE
1. Bioly74-----------01:36.011-----/
2. Danley-----------01:36.372-----00.361
3. FisherFighter-----01:36.571----00.560
4. Sikham-----------01:36.975----00.964
5. eJay--------------01:37.054-----01.043
6. maciula----------01:37.200-----01.189
7. wiktordth--------01:37.293-----01.282
8. Kowal------------01:37.491-----01.480
9. Sherman--------01:37.550-----01.539
10. Bokserek------01:37.710-----01.699
11. Qverty---------01:37.909-----01.898
12. Sajes----------01:37.976------01.965
13. Cappo---------01:38.126------02.115
14. arekkobylo----01:38.630------02.619
15. Lukas----------01:38.930------02.919
16. Andrzej--------01:40.166------04.155
17. KORraN--------01:40.641------04.630
18. Miszka----------no laptime-----no laptime
======================================
WYŚCIG
1. Bioly74-----------57:19.769-------/
2. Danley-----------57:21.141-------01.372 Najszybsze okrążenie wyścigu
3. Sikham-----------57:45.411------25.642
4. Bokserek--------58:20.881-------01:01.112
5. Kowal------------58:21.449-------01:01.680
6. wiktordth--------58:24.624-------01:04.855
7. Sajes------------58:34.102-------01:14.333 Kara +6 sekund = 58:40.102
8. Cappo-----------58:39.412-------01:19.643
9. eJay-------------DNF (Fuel)------- -1laps
10. Qverty---------57:21.150------- -1laps
11. Miszka---------57:30.107------- -1laps
12. KORraN--------58:02.303------- -1laps Kara +3 sekundy = 58:05.303
13. Lukas----------58:18.158-------- -1laps Kara + 3sekundy = 58:21.158
14. arekkobylo----58:57.400-------- -1laps
15. Andrzej--------58:16.665-------- -2laps
16. FisherFighter---DNF (DNF)------- -14laps
17. Sherman-------DNF (DNF)-------- -23laps
18. maciula---------DNF (DNF)-------- -25laps
=======================================
Kary:
Ravek: start z boksów w następnym GP
Sajes: kara +6 sekund do czasu końcowego za niewłaściwe wyjazdy z alei serwisowej
Korran: kara +3 sekundy do czasu końcowego za niewłaściwy wyjazd z alei serwisowej
Lucas: kara +3 sekundy do czasu końcowego za niewłaściwy wyjazd z alei serwisowej
=======================================
GP Chin punktacja:
1. Bioly74 +25pkt.
2. Danley +18pkt.
3. Sikham +15pkt.
4. Bokserek +12pkt.
5. Kowal +10pkt.
6. wiktordth +8pkt.
7. Cappo +6pkt.
8. Sajes +4pkt.
9. eJay +2pkt.
10. Qverty +1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja kierowców (sezon 2011):
1. Bioly (REN)-------------75pkt.
2. Danley (STR)----------63pkt.
3. Sikham (STR) ---------58pkt.
4. eJay (FER)-------------43pkt.
5. Kowal (FI)-------------38pkt.
6. Bokserek (MCL)-------32pkt.
7. FisherFighter (RBR)---27pkt.
8. Maciula (MCL)---------14pkt.
-- Sajes (VIR)------------14pkt.
-- Cappo (FER)-----------14pkt.
9. Wiktordth (MER)-------12pkt.
10. Miszka (RBR)---------11pkt.
11. Qverty (FI)-------------2pkt.
12. Przemek (REN)--------1pkt.
=======================================
-Klasyfikacja konstruktorów (sezon 2011):
1. Scuderia Toro Rosso---------------121pkt.
2. Renault F1 Team--------------------76pkt.
3. Scuderia Ferrari Marlboro----------57pkt.
4. Vodafone McLaren Mercedes-------46pkt.
5. Red Bull Racing----------------------38pkt.
6. Force India F1 Team-----------------28pkt.
7. Virgin Racing-------------------------14pkt.
8. BMW Sauber F1 Team---------------12pkt.
-- Mercedes GP Petronas F1 Team----12pkt.
Nie specjalnie zgadzam się z karą, przejrzałem teraz replay i za drugim ryzem wyjechałem jednym kołem za linię, ale na koniec to poprawiłem i wyjazd ostatecznie był w liniach, no ale tu ok, zgoda, popełniłem błąd. Ale za pierwszym razem, gdy ledwo co najechałem na linię i znowu poprawiłem tor jazdy chwilę później moim zdaniem na karę nie zasługiwało.
Sajes - chodzi o to, że ewidentnie i celowo przekraczałeś linię tuż przed jej końcem, żeby lepiej wejść w T1.
Panowie już nie bądźcie aż tacy skrupulatni, przez tą karę traci pozycje o którą walczył przez cały wyścig, może warto czasem przymrużyć oko na takie szczegóły - takie jest moje zdanie :)
Nie żebym miał z tego korzyści ale w regulaminie jest
1. Podczas wyścigu obowiązują podobne zasady jak w F1 oraz jazdy Fair Play. Główne
reguły czystego zachowania się na torze opierają się na kilku prostych elementach:
biała linia przy wjeździe i wyjeździe z pitstopów wydzielająca specjalny pas
bezpieczeństwa dla bolidów podczas korzystania z boksów – zwracamy pilną uwagę na
znajdujące się tam pojazdy. Zabronione jest jej przekraczanie, wyjątek: zgoda komisji (na
niektórych torach biała linia jest źle zrobiona); nieprzestrzeganie tej zasady kończy się karą
dodanie do końcowego rezultatu +25s. Kierowcy, którzy nie zjeżdżają ani nie wyjeżdżają z
boksu, przy zachowaniu szczególnej ostrożności, mogą przekraczać białą linię np. podczas
manewrów wyprzedzania i obrony pozycji.
Zawsze mi się tak wydawało, dlatego dziwi mnie skąd te 3 sek?
W sumie sam się zastanawiałem, gdy Massa zrobił podobnie w wyścigu, ale wydaje mi się, że nie było to manewr niebezpieczny, kilka metrów w lewo jest druga linia, która oddziela tor normalnej jazdy od reszty. No i w realu Massa nie dostał kary :P A poza linią byłem maksymalnie 1s :> Ale +3s nic nie zmienia, więc specjalnie nie będę walczył :)
Bo masz starą wersję regulaminu?
http://www.sendspace.com/file/8lj5fl - tu jest nowa.
Kowal--->-Skoro wszyscy potrafili się dostosować, to czemu mamy robić wyjątki?
Nie chcę nic mówić, ale wersja toru od MMG ma dużo bardziej realne tarki od tej od FRS :> Jako, że do wyścigu mamy jeszcze 3 tygodnie, myślę, że warto zastanowić się nad zmianą toru, bo niby to mały szczegół, a jeździ się przyjemniej.
eJay <- Zajebisty filmik :D
Mam nadzieję że, to będzie cyklicznie :D :D
wiktor, skoro tak to odebraliście to trudno, chociaż tego nie rozumiem. Ale karę dostałem za niewłaściwe wyjazdy, więć coś wam nie pasowało także w pierwszym.
eJay--> No nie powiem dobre to było:) Liczę na cykliczność.
To co ważne w takich produkcjach: Spójne, mądre i odpowiednie wypowiedzi, tego nie zabrakło;)
Na filmiku bardzo dobrze widać nagminny problem, który widać dotyczy sporą ilość kierowców.
Chodzi mi o palenie opon na starcie, a na L1 same kopciuchy.
kruchy--->To już wina rFactora i jazdy bez TC ;)
EDIT
Przejrzałem repa z wyjazdów sajesa. Kara utrzymana w mocy.
Wersja FRS chyba jest trochę słaba pod F1. Problem pojawia się już przy wyjeździe z garażu, gdzie bolid się zawiesza, do tego stojąc w garażu jakoś nienaturalnie podskakuje, a może jest jest więcej takich atrakcji? Zanim zdecydujemy się na FRS to lepiej dogłębnie ją przetestować. Jeśli chodzi o MMG to jest ok, odbywają się na niej ligowe GP.
Sprawdźcie boksy żeby potem nie było takich jaj jak w ostatnim wyścigu, że fisher miał stanowisko wymiany opon tam gdzie ja...
Dan -> Ale szczerze. Czemu mamy zastanawiać się nad wybraniem gorszej, a do tego zupełnie nieprzetestowanej wersji? :P Na torze od MMG jechaliśmy w zeszłym sezonie i nie widzę powodu, żeby i w tym roku z niej nie skorzystać.
Nie musicie się nad niczym zastanawiać, ja nie proponowałem wersji FRS jako oficjalnej ;) Jednak odważnie zostało napisane, że GP Turcji zostanie przeprowadzone na torze od FRS, dlatego proponuje sprawdzić tor :P Można równie dobrze od razu wybrać MMG jako sprawdzony tor.
eJay --> świetny i ciekawy film. Dobrze się słucha i szczerze to nim się obejrzałem był koniec. Bardzo ciekawe zrelacjonowanie wyścigów i dla obserwatorów ligi i dla mnie samego :)
eJay, Borowczykiem to ty nie jesteś - ale w tym przypadku to chyba komplement :)). Fajnie się słucha i ogląda.
Kiedy tor będzie na servie??
Siema, zrobiłem własny wątek, ale nikt nie chce odpowiadać dni więc chciałbym zadać parę pytań dot. kierownic logitech z seri force: driving force, driving force ex, formula force gp, formula force ex:
Czym się różni Formula force (GP) od Driving Force (stary) i Driving Force (EX) od Forumula Force (EX).
Czy opłaca się kupić Driving Force (stary)? Czy obsłuży Win7?
Jakie są różnice pomiędzy Driving Force EX od starego. Czy EX jest o wiele lepszy i czy opłaca się dopłacać sporą (jak na ogólny koszt kierownicy) sumę (60-100zł)?
Te kierownice reprezentują w zasadzie ten sam poziom, ale niektóre zostały lata świetlne temu wycofane ze sprzedaży. Przy zakupie tak starego sprzętu lepiej skup się na tym, czy jego stan zużycia będzie w ogóle pozwalał na normalne użytkowanie.
Wersja z Turkami z MMG na serwerze :]
Godzina Duchów :P
Wesołych Świąt panowie :P
Sikham obchodzi dzisiaj urodziny...
STO LAT!!!111oneoneone
spoiler start
Starość nie radość obyś, nie zgrzybiał:D
spoiler stop
No to najlepszego dla wiecznie niezadowolenego sikhama ;)
I powodzenia dla Qverty'ego ! Matura - piekne czasy:D
Wszystkiego najlepszego Sikham ;) Swoją drogą, jak ja miałem urodziny w kwietniu, to mnie życzeń nikt nie złożył, chamy :P
Ps: Wyścig już w ten weekend, a my ciągle w starym temacie..
Swoją drogą, jak ja miałem urodziny w kwietniu, to mnie życzeń nikt nie złożył, chamy :P Nikogo nie poinformowałeś, twoja strata. A byłbyś nawet na FB;)
Będzie ktoś wieczorkiem na serwie??
Sikham obchodzi dzisiaj urodziny...
Widać chłop się starzeje, bo w urodzinowy wieczór, jeszcze trzeźwy był. :D
Bioly74 <-> Ty już stary jesteś, wiec rocznica urodzin już Ci się nie liczy.
Teraz możesz zacząć świętować czas do emerytury :D :D :D
Ogłaszam oficjalnie że, tylko na ten wyścig jest jedno wolne miejsce w HRT.