Beznadzieja. Nawet czwórce nie dorasta do pięt. Zdecydowanie najgorsza część. Nic tutaj nie jest dobre, nawet grafika nie ratuje sytuacji, bo jest słaba. Ta część to według mnie bardzo zubożała V (ze względu na interfejs). Mniej frakcji, mniej surowców, brak nowości. H4 było przynajmniej czymś innym. H6 nie posiada żadnych zmian, które mogłyby urozmaicić rozgrywkę itp. Żenada.
Kiedy spojrzeć na oceny poszczególnych części serii, najbardziej zastanawia chyba ocena części 6. Wierzyć mi się nie chce, że na tym portalu ów część ma taką samą ocenę(a od redakcji nawet wyższą, i to ona zaważyła) jak Heroes 5. Dla mnie to zwykła kpina, bądź brak ogrania żadnej z części.
Bo jak tu porównać znakomitą, piątą odsłonę cyklu do szóstej? Nawet jeśli "szóstka" nie jest totalnym crapem(a nie jest), to jest co najwyżej średnia, a jako "Heroesy" to całkowita pomyłka. Nie ma nic wspólnego z całą serią.
W moim odczuciu część piąta bije ją na głowę pod każdym względem.
Ale redaktorzy widać głowy trzymają tam gdzie światło nie zagląda.
Ktoś kto nie zna serii, pomyśli że obie części są równie dobre, co jest oczywiście bujdą na resorach. Ocena redaktorów nie powinna mieć w ogóle wpływu na ocenę końcową.
Gry są tworzone dla graczy, niech więc gracze oceniają. Gdyby tak było 8,5 do 7,6 dla "piątki". Szału nie ma, ale różnicę widać gołym okiem.
Szczerze mówiąc, to jedna z trudniejszych w ocenie gier, szczególnie biorąc pod uwagę, że to nasze kochane hirołsy. Jedno trzeba przyznać: ludzie w Black Hole nie bali się zmian i chwała im za to.
Grafika dzisiaj wygląda nadal dobrze, a muzyka przypadła mi do gustu (czasem wręcz zaskakuje), choć niektóre utwory to porażka (przystań chociażby). Czuć brak Romero.
Zmiany, zmiany... Szóstka akurat jest ich pełna. Zacznę od tych dobrych:
Ta część ma najlepsze oblężenia w historii serii. Udany miks klasycznej formuły z paroma nowinkami z czwórki - tak powinno to wyglądać! Zwykłe bitwy dzięki osłonom i różnym przeszkadzajkom (bossowie!) też zyskały świeżości. Rozdzielenie ataku i obrony stwarza fajne sytuacje. Plądrowanie kopalń zamiast przejmowania to świetny pomysł, koniec z rajdami po nich, a mniejsza liczba surowców jakoś nie robi większej różnicy. Nowa frakcja przypadła mi do gustu, a i stare potrafią zaskoczyć. System reputacji to przyjemna nowinka.
A teraz te, wobec których mam mieszane uczucia:
Dla przeciwwagi do oblężeń jest najgorszy w serii system rozwoju herosów - obdziera go z jakiejkolwiek losowości, jakby jeszcze jakieś się wykluczały czy coś... Wywalenie karawan też jest niefajne, zawsze sprawiało radość dorwanie posiłków wroga, teraz można byle gdzie nająć armię ze wszystkich miast. Telepy do miast w takiej postaci też nie zdają egzaminu - nie trzeba w ogóle rozdzielać armii na atak i obronę miast, bo i tak można zawsze wrócić w razie zagrożenia. No i wisienka na torcie - BEZNADZIEJNY pomysł na transformację miast (bo w fortach jeszcze to rozumiem). Zawsze sprawiało frajdę łączenie kilku frakcji w jednej armii - teraz nie ma to sensu. Żeby ten proces był droższy, to ok, ale po 10 drewna i rudy i tysiak za to to śmiech na sali. A i tak ledwie byłoby co mieszać, bo ilość frakcji nie powala - za to należy się solidny kop w tyłek. Błędem jest też wymóg neta do grania w singla.
Błędów jakoś wiele nie ma - po załadowaniu gry trzeba jeszcze chwilę czekać na załadowanie tekstur, czasem też potrafi się zwiesić, ale nie jakoś często.
Na podsumowanie powiem tak: (jakby komuś nie chciało się czytać tylu wypocin :P) jestem fanem tej serii praktycznie od początku mojej przygody z grami, a III i IV to jedne z moich gier życia, dlatego do każdej części podchodzę emocjonalnie. A VI jest jest godnym reprezentantem - ostatnio mało nie zarwałbym nocki kończąć kampanię Przystani - syndrom jeszcze jednej tury jest silny. Ale szczerze? Jakoś nie widzę tej gry w gorących pośladach - te złe zmiany powodują, że gra jest strasznie przewidywalna (choć jeszcze nie próbowałem, trza zwołać towarzystwo i ocenić :D). Dlatego taka ocena.
Na prawdę dobra część Heroes, uwielbiam III ale dorównuje jej na + system surowców i kontroli nad nimi, drzewko umiejętności, kampanie które są ciekawe, grafika(postaci/stworów/otoczenia), muzyka z Heroes II^^
na - wygląd miast w 5 i 3 o wiele lepiej to wyglądało oraz dziwne moim zdaniem wojsko w (Bastionie) lipa oraz problemy techniczne związane z czarnym ekranem;/
Poprawiło mi zmiana zgodności na win7 oraz full detale :D
Generalnie jest to dobra gra, ale w mim odczuciu dużym minusem jest źle zbalansowany poziom trudności. AI ma zdecydowanie zbyt liczne armie, przez co w zasadzie odpada rozdzielanie swojej armii na kilku herosów. W rezultacie trzeba ładować całą armię w jednego, głównego herosa i eliminować wrogich herosów jeden po drugim, a i tak w końcu trafi się na herosa z 2 albo 3 razy liczniejszą armią. Problem jest taki, że AI zbyt szybko i w niekontrolowany sposób rośnie w siłę. Gram na średnim poziomie trudności, przechodziłem już inne, wymagające gry turowe jak X-Com czy Darkest Dungeon, jak również przechodziłem starszych Herosów, ale tutaj po prostu straciłem ochotę. Jedyną metodą jest rushowanie od samego początku misji, bo nawet neutralne armie rosną tak, że po pewnym czasie są nie do pokonania. Ma wrażenie, że gra jest przeznaczona tylko dla starych wyjadaczy, u początkujących graczy wywoła jedynie frustracje.
W część 6 grałem zaraz po premierze natomiast oceniam dopiero teraz.
Z nowych cześci (czytaj od 5 zwyż) zdecydowanie najlepsza część choć niestety to nie ten sam poziom co Herosi 2-4. Dobra gra i tylko tyle.
Gram po raz pierwszy kilka godzin i brakuje mi dynamiki w tej grze. Wszystko się tak niemiłosiernie ciągnie. W 3 przeciwnicy zawsze jakoś zaskoczyli, a tutaj mam wrażenie, że ciągle wykonują te same czynności, co ułatwia ich pokonanie. No i w grze jest mnóstwo narracji i dialogów. Po kij dawać tury we fragmentach gdzie tylko się jeździ na koniu i rozmawia z postaciami/zbiera itemy... a przeciwnik śpi i nic nie robi. Może się później rozkręci, bo tutorial i początek kampanii Iriny nie zachwyca.
Mi również. Moim zdaniem każda część jest gorsza od poprzedniej.
Lubie tę grę. Chyba z 3 razy przeszedłem pełną kampanie wszystkimi frakcjami. Mam rozegranek kilkaset godzin w H6.
Jest to inna gra niż poprzednie części, sporo zmian na gorsze i na lepsze, w zależności czego szukamy w grze.
Moim zdaniem w tej części jest sporo uproszczeń które będą mieć swoich zwolenników i przeciwników. Ja naprawdę polubiłem takie zmiany jak przebudowa miast, strefy kontroli czy skakanie z miasta do miasta i z miasta do fortu. To jest coś innego niż było wcześniej ale czy można krytykować grę tylko dlatego bo jest inna niż poprzednie części? Niektórzy to najchętniej by grali tylko H3 i nawet jakby ktoś stworzył H3 dokładnie taka jaka była tylko z zaaktualizowaną grafiką na dzisiejsze czasy to byłby hejt, że nie pasuje grafika i cała gra do dupy.
Gra byłaby jeszcze lepsza gdyby był lepszy system grania online(jednoczesne tury) i gdyby nie masa błędów technicznych.
Co do jeszcze AI, według mnie jest lepszy niż w H5 a na 150 % lepszy niż w H4 ale to akurat żadne wyzwanie. Komputer też robi szybkie tury, nie tak jak w H5 co sprawia, że gra jest dużo bardziej dynamiczna.
Jak ktoś ma okazje tę grę gdzieś wyhaczyć za niedużą kwotę to polecam, ale polecam z dodatkiem 'cienie mroku' gdyż dostaniemy fajną kampanie Lochu i właśnie frakcje Loch która jest prze potężna z fajnymi umiejetnosciami :)
Grę kupiłem 2 lata temu w wersji Complete, a więc już " połataną " , grając nie zauważyłem błędów , ,nawet najmniejszych .Poziom optymalizacji gry ocenił bym jako dostateczny . Żadnych większych " ścinek " nie zaobserwowałem , mniejszych również .Czasami jednak tekstury ładują się na " oczach " gracza" nie jest to jednak duży problem, raczej minimalny w mojej opinii . Nie zauważyłem elementów w grze , które czyniłyby Ją lepszą niż przeciętna , a biorąc pod uwagę całość oceniłbym ,że jest nieco gorsza niż przeciętna strategia turowa . Gra również nie " popycha" serii na przód w żaden sposób w mojej opinii.Strefy wpływów raczej są średnio dobrą zmianą ,nie zmieniają one jednak gry aż w tak znaczący sposób by nazwać tę zmianę jako rewolucyjną .Brak gildii magów w miastach oceniam negatywnie , ekrany miast na szczęście są w 3D , jednak wymagało to " interwencji " fanów , moim zdaniem w tych ekranach powinno się pojawić przynajmniej więcej " elementów ruchomych" ( bo już na to ,że będą one wyglądać jak w Heroes 5 ,nie liczyłem przed tym jak zagrałem w tę część.)
Ekrany miast po zmianie na ekrany 3D w skali od 1 do 6 oceniam na 2+ , lub inaczej 2.4 , przed zmianą była to dwójka na szynach .Muzyka w tej części nie jest ani jakoś wybitnie zła ani wybitnie dobra , niektóre " kawałki " nawet mogą wpadać " w ucho * , z pewnością muzyka nie zniechęca do gry . Grafika według mnie nie oddaję do końca ducha serii , nie pasuję do Niej. Z wyglądu grę prędzej można nazwać ją spin-offem niż pełnoprawną kontynuacją. Liczba frakcji wynosząca 6 , wraz z dodatkiem Shades of Darkness moim zdaniem jest wystarczająca, jednak i tak w stosunku do Heroes 5 z dodatkami,gdzie frakcji było 8 jest według mnie regresem . Ogólnie jednak , jeśli " przełknie " się wszystkie niedoskonałości tej gry , których w mojej opinii jest bardzo wiele ,to można w nią przyjemnie pograć, i choć jakością odbiega znacząco od Heroes 5 , dzięki rdzeniowi rozgrywki , który jest bardzo podobny od pierwszej części Heroesów i paru innowacjom , wprowadzonym przez Black Hole Entertaiment czyni tą grę niezłą gra strategiczną , w której widać starania twórców, by ich dzieło było strategią na miarę tej legendarnej marki , prawdopodobnie zawinił tu Ubisoft,który być może dał studiu za mało pieniędzy lub czasu na wyprodukowanie tej gry ( Od razu mówię,że nie znam tej sprawy ,tylko przypuszczam,że tak mogło być . Nie szanuję Ubisoftu jako wydawcy choćby za to ,że wyłączył serwery do grania multi w Heroes 5 .Widać ,że gra ma pewien potencjał,który nie został wykorzystany , być może nie ogromny,ale jednak .Zamierzam w najbliższym czasie dać Heroesom 6 jeszcze raz szansę , i przyjrzeć się tej grze jeszcze uważniej , chociaż niełatwo mi będzie tego dokonać, gdyż moim zdaniem gra ta jest toporna i powolna , i brakuje jej nieco dynamiki , oporność ta widoczna jest dla mnie w animacjach i ogólnie w każdej czynności w grze, przykładowa gdy wybieramy ekran miasta , ładuję mi się on dość powoli ( w moim mniemaniu powoli to około 5-7 sekund ) ,mimo tego ,że komputer na którym gram nie należy do najwolniejszych ani do tych najbardziej wydajnych ( 8GB RAM , procesor 4 rdzeniowy , karta graficzna 1 GB AMD Radeon 7700 Series HD ) . Brakuje tej grze takiej " lekkości" w mechanice , już nieco więcej zauważyłem tego w Heroes 7 , które też ma podobny problem , tam jednak z kolei uważam ,że optymalizacja jest przynajmniej nieco gorsza w Heroes 7 ,i momentami grami jeszcze mocniej się " wleczę" . Moja opinia na temat tej gry jest więc mieszana , oceniłbym Ją w skali 1-10 na 4.5 i jest to najwyższa ocena jakiej mogę Jej dać .
Po dłuższym pograniu doszedłem do wniosku,że gra jest warta wyższej oceny niż 4.5/10, oceniam Ją teraz na 5.5/ 10 .
Po jeszcze dłuższej sesji , wciągnąłem się w tą grę.Przeanalizowawszy dokładnie grę, stwierdzam,że to naprawdę solidna produkcja ,mimo pewnych wad takich jak brak gildii magów w miastach i tylko 6 frakcjach w wersji Complete . 6.5 / 10
Ja już kiedyś się wypowiadałem na temat szóstej części HOMM, ale wypowiem się drugi raz, aby przestrzec graczy, a przede wszystkim fanów. Jestem zatwardziałym fanem heroesów, mam do nich ogromny sentyment, bo to trzecia część była drugą grą (po starutkim Carnivores) w którą dane mi było zagrać. W mojej opinii najlepszymi grami z serii była wspomniana fenomenalna 3 i 5- jak dla mnie niezły remake. Czwórka też według mnie wcale nie była, aż tak zła jak to ludzie mówią.
A szóstka? No jak dla mnie to straszny krok wstecz względem właśnie 3 i 5. Przede wszystkim frakcje. Tylko 5 zamków względem 9 z trzeciej części i 8 z piątej z dodatkiem? Gdzie się podział Bastion alias Sylvan , Forteca i Loch?
Dopiero po legendarnym chamskim DLC można podziwiać Loch, ale reszty wciąż brakuje. Kolejna rzecz tycząca się frakcji: zamienianie w swoją frakcję. No jak dla mnie katastrofa. To było właśnie w heroesach świetne, że mogliśmy mieć pod przywództwem kilka bardzo różnorodnych frakcji. A tu? Nie dość, że wszystkie zamki do siebie podobne to lepiej mieć tylko swoje rodzime miasto pod dowództwem. A już dodatkowy chiński zamek sanktuarium to jak dla mnie lipa totalna. Prócz tego inteligencja przeciwnika względem poprzednich części jest taka jak debila względem geniusza. We wcześniejszych częściach trzeba było kombinować jak pokonać przeciwnika ,a tu? Bohater wroga prawie wcale nie rekrutuje nowych herosów i cały czas przesiaduje w mieście. Prócz tego gra jest strasznie monotonna, każde miasto, bohater jest oparty na takim samym schemacie, tylko ma inną skórkę. Nie posiada też tego samego klimatu i tego co wciągało na długie godziny. O ile w 3 spędziłem chyba z 200 godzin, w piątce ze 100, to w szóstce rozegrałem kilka scenariuszy i gra mi się zwyczjnie znudziła. O ile nadal fajnie się gra w kampanię (choć i tak jest słabsza niż była kiedyś), hotseat z kolegami, to już nie jest to samo. Ze strasznie klimatycznej, wciągającej i satysfakcjonującej gry, HOMM zmieniło się w "pograjkę". Ode mnie nie może dostać oceny większej niż 6,5/10. I szkoda, że kiedyś wystawiłem wyższą ocenę, bo jeszcze miałęm nadzieję na poprawę. Zawiodłem się.
Nawet nie w połowie tak zła jak o niej mówią. To mimo wszystko kawał dobrej strategii, inna niż HoMM do tej pory, bez wątpienia ma wady ale i tak jest bardzo fajna.
Dlaczego tego SCIERWA nie dają za darmo wraz ze zdjęciem pie....ch hien z ubisyfu na kolanach błagających byśmy chcieli w to gówno zagrać. Nawet na easy tego ścierwa przejść nie można. Toczyłem właśnie bitwę w tym pseudo dodatku shades of syfies i 20x wywiesiło się, tym razem po bitwie gdzie darmowe jednostki zaczęły się dublować. Oczywiście je przyjąłem do armii, ale program stwierdził . że coś jest nie tak i się zawiesił. GENIALNA GRA!!! POLECAM!!!! Nie ruszać nawet za darmo. Stare 3DO nigdy nie wróci, ale żeby takie dobre tytuły jak Dungeon Keeper (ea) czy Heores (ubisyf) trafiało tak do twórców shitu? Jedni nie potrafią nic dobrego wydać poza "genialnymi" co roku tymi sami grami, a drudzy wypuszczają wersje beta na rynek
spoiler start
8/10 i chuj wam do tego
spoiler stop
Minęło już kilka lat od premiery, w miedzy czasie wyszła VII a ja wróciłem do VI i w sumie nie żałuje, przeszedłem całą grę i zajęło mi to sporo czasu, wraz z dodatkami. Nie rozumiem ludzi co dają niskie oceny tej grze, oczywiście gra ma swoje plusy i minusy, dla jednego więcej minusów, dla drugiego mniej ale oceny na poziomie 1,2,3? Ludzie, doceńcie prace tych ludzi, bo nawet jeżeli nie zasługuje na wysoką ocenę dla Was to na pewno też nie na tak niską bo do tragicznej gry brakuje jej sporo. Bugi robią swoje, wieczne problemy ubisoftu, słaba komunikacja z ubisoftem w razie problemów, chyba wszyscy to znamy? Ale to są kwestie techniczne a tutaj oceniamy samą grę. Według mnie VI jest grą która jest uproszczona strasznie. Dlaczego? Chociażby strefy kontroli, nie można odciąc rywala od drewna i rudy. Teleportacje z miasta do miasta, z miasta nawet do fortu, to wszystko uproszczenie dla tych słabszych graczy. Przemiana zamków, mi się to osobiście bardzo spodobało. Ograniczenie surowców, generalnie słaba magia, chociaż... jest kilka fajnych zaklęć, o tyle magia zniszczenia jest kompromitująco słaba, mocna tylko na początku gry, pozniej traci na znaczeniu. Jedyny dobry ofensywny czar to implozja, moze czasami błyskawica/ łańcuch błyskawic z elementem taktyki, czyli ogłuszenia. Z kolei w kampanii bardzo przydatne skamienienie, zatrzymanie czasu, przywołanie żywiołaków ziemi. Mozna było w ten sposob przejśc pół misji. Co tez jest dowodem na kiepskie AI które było tak oskryptowane, ze po kilku godzinach było wiadomo co lubi atakować w pierwszej kolejności. Ale tak akurat było też w poprzednich częściach. Słaby rozwój bohatera, bo prawda jest taka, że przy 20 poziomie bohatera, dalsze punkty zdolności czasami są już zbyteczne i tak naprawdę wszystko co potrzebowaliśmy to już mamy. Na minus nie uszeregowane misje które powinniśmy grać jedna po drugiej, tak by się zgadzało z fabułą. Gra jest prosta, AI dalej głupie choć czasami potrafi uprzykrzyć życie, ale mimo wszystko gra ma swój klimat, swój urok i grało mi się przyjemnie. Nie rozumiem tego hejtu, bo jest tyle opcji, zdolności które posiada każda frakcja, każde stworzenie, że trzeba docenić pracę tych ludzi, bo nie zasługują na hejt. Jeśli chodzi o fabułe to polecam. Jeśli chodzi o multi to nie mam doświadczenia ale to ubisoft więc... nie lubie skali 1-10, wole 1-6 i w skali 1-6 dam z czystym sumieniem 4 bo jest to dobra gra. Inna od poprzednich częsci ale dobra. Nie oceniłem nigdy zadnej czesci herosów ponizej 4. Kazda czesc ma swoje plusy :)
Moim Zdaniem VI+dodatki również najlepsza, brakuje tylko niektórych frakcji i było by super. VII nie ma do niej startu, jest jakaś taka nieprzejrzysta (bardzo brzydka grafika) , w VI jest ładniej są lepsze animacje i cut-scenki oraz lepsza fabuła, wgl przyjemniej się gra.
III jest legendarna(grafika spoko nawet teraz>HD mod ) , czuje do niej wielki sentyment, ale brakuje mi trochę umiejętności jednostek oraz frakcji, tak żeby faktycznie czuć ze każda się wyróżnia w każdym aspekcie. V bardzo dobra, ale nie grywalna z powodu brzydkich jednostek i cukierkowej grafiki.
Tak wiec moje ulubione części to III i VI, ale w szóstce mogli by dodac Akademie, Sylvan, Krasnoludy(Forteca) , wtedy to bajka. To moja indywidualna opinia, u każdego może być inna.
Mi się H6 bardzo podoba łącznie z dodatkami graficznie też super, przepiękne widoki dla mnie jest okey .
Heroes 7 na moim sprzęcie chodzi lepiej od Heroes 6 (i nie, Heroes 6 nie ma lepszej grafiki od Heroes 7).
Ogulnie ta gra to bieda po całości, i to nie wina Black Hole, tylko Ubisoft, przez to że Ubi nie wypłacało studiu piniądzy oraz skąpiło informacji przez co gra cztery razy zaliczyła przesunięcie premiery.
Balans gry też leży.
Kurczę, pomyliła mi się ocena tej gry z IV. Ta gra to najgorsza część, wraz VII.
Dla mnie to najlepsza część serii Heroes. Większość woli pewnie trójkę, ale jak dla mnie jest ona już poważnie archaiczna (i nawet nie chodzi mi o grafikę, lecz raczej o gameplay i problemy z działaniem na nowszych PC i okienkach). Heroes VI to po prostu wymaksowana część piąta - z lepszą grafiką, bardziej rozbudowanymi stronnictwami i ciekawszą fabułą. Część siódma nie dorasta tej nawet do pięt - jest zwyczajnym regresem, i to nawet w stosunku do piątki. Tymczasem jeśli ktoś szuka świetnej, w miarę nowej turówki (i ma naprawdę sporo czasu, bo kampanie w tej grze są oooogromne) to polecam Heroes VI.
No chujowa część, zwłaszcza wkurwiają mnie te rysowane w gimpie nieruchome miasta, przepraszam, wioski kurwa, najlepsze miasta były w homm5 gdzie potrafiły zaprzeć dech w piersiach a tu to gówno
"Pełna zmian ale wciąż świetna" nic dodać, nic ująć :D Jeśli ktoś się nie spodziewa Heroesa III/V bis to dostanie kawał przyjemnej, szybkiej, wciągającej i ładnej strategii. Mówi wam to weteran Herosów 3cich ;)
Według mnie druga najlepsza część serii. Heroes IV był fajny ale niedopracowany a 5tka mimo że najbardziej rozbudowana i bardzo ciekawa to muliła w turach komputera i obrała paskudny kierunek artystyczny.
Pierwszy!!!
Grafika prezentuje się tylko ciut lepiej od V części, no ale nie o grafikę tutaj chodzi
Taka dopieszczona "piatka". :D
Byle tylko Ubi nie wpadł na kolejny wspaniały pomysł o zastosowaniu megaantypirackiego systemu zabezpieczeń...
Heroes V z poprawkami, może chociaż zamków będzie więcej, albo będą lepiej zrobione...Mi brakuje tych klimatów z Heroesów robionych przez 3DO...
Oby tylko, bohater mógł bezpośrednio walczyć i nie był uzależniony od armii.
Takie rozwiązanie było w HoMM IV i mimo, że mam na półce - HoMM III i V z dodatkiem, to właśnie zaglądam czasami tylko do "czwórki".
ehh z tego co widzę (screeny), to przebieg bitwy i zaangażowanie bohatera się nie zmieniło...
Coś mam mieszane uczucia. To już nie to co Heores 2 czy 3 ;(.
Kogo grafa w tej grze obchodzi? I tak jednostki , zamki oraz czary beda zrobione zajebiscie :)
Kopia 5 z polepszonom grafiką brawo, ale jeszcze zobaczymy co z tego wyjdzie, widać że poszli już na całego w stronę 3D moim zdaniem to błąd:(
Dokladnie, 3 pomimo przestarzalej grafiki, wciaz potrafi wciagnac. 5 to samo. Jedynie 4 niezbyt mi sie podobala. A jak ktos wyzej napisal, Heroesow nigdy za duzo ;) Trzymam kciuki.
Ciekawe czy będzie tak dobry jak 3 i 4 częsć tej niemalże legendarnej serii
PS Jeziorman za słowo "Pierwszy!!!" jesteś na mojej czarnej liscie
to będzie wielki chit!!! niemogę się dotrzekać aż wyjdzie!!! POLECAM !!!
Drogi Ubisofcie czemu tylko na PC?
Nie pamiętasz już o konsolach?
Mam nadzieję że mój lapek to pociągnie...
Żeby wróciły niektóre potwory z innych części jak np. Behemoty czy Demosmoki (to by było fajne).
Najlepsza była 3 według mnie , mam nadzieję że bedzie dużo potworów i ten klimat :)
patryk717 --- ić się lecz już praktycznie 2D idzie na historie tak jak gry 1D czarno białe lub inne stare tytuły.
Teraz zaczyna się era 3D, puzzle Quest jest w grafice 2D, teraz Puzzle Quest 2 w 3D.
Za kilka lat będzie 4D, 5D, że na kompie doznamy zapach w grze lasu.
Z resztą już są filmy w 5D (trójwymiar, zapach, odczucie i obecność w świecie wirtualnym.
Zgadzam się żę 2D dobre też żyłem w takich czasach, ale nic nie poradzisz, nowa technika nowy wymiar proste i logiczne. Możliwe że za 10 lat będziesz grał na żywo w herosa(podłączysz się jak w matrixie) :)
graficznie tylko trochę się zmieniło,ale mam nadzieje że będzie więcej ras.
Racja. Skończyła się na 4. 5 to już trochę gorsze. Nie spodobało mi się. 6 to już kompletnie nie wygląda jak herosi.
Ciekawe czy odświeżą jaskinię behemota?
Graficznie się jeszcze pewnie sporo zmieni, pierwsze screeny zawsze wyglądają inaczej niż finalna wersja gry. Mnie się Heroes 5 bardzo podobał, ostatni dodatek do nich był rewelacyjny, mam nadzieję, że szósta część będzie równie dobra. Chciałbym tylko, żeby nie skończyło się jak z Disciples 3, które od dwójki niewiele się różniło jeżeli idzie o miasta.
Nie mogę się doczekać, i jednocześnie liczę, że na moim komputerze ruszy na przynajmniej średnich ustawieniach graficznych :)
3ka była najlepsza (bo nie było za dużej konkurencji ) 4ka tragedia na całego ( chodzące patyczaki ;) 5ka również była rewelacyjna (chociaż trochę za kolorowa - co nie przeszkodziło przejść ją wraz z dwoma dodatami ) 6ka powinna być bardziej "ponura" jeśli chodzi o dobór palety barw i może coś dodadzą z dx11 np. teselacja
Znowu całkiem nowy świat? Na prawdę nie można wykorzystać tego co było w pierwszych częściach?
Nie wiem czemu mam co do tego złe przeczucia .
Quavitor masz racje. W III części ta królowa jedzie do erathi i zostawia tego króla (tego z II). Mogliby zrobić część o tym co się dzieje z tym królem kiedy ona tam walczy w erathi.
tylko 3 surowce i złoto?? wygląda jak uproszczony mod/ dodatek do 5 a nie kolejna część. Te gry robią chyba dla coraz głupszych dzieci :(
@Rozzelinni co do tego zapachu to wolałbym nie czuć zapachu zombie czy kanałów czy jakiejś innej zgnilizny a 1D nie istnieje ;P
Heroes się skończył na III części. Według mnie 4 powinni skazać na banicje ponieważ to najgorsza gra w jaką grałem ( żałuje że ją kupiłem ), a V może być tylko coś mi niektóre potwory nie pasowały. Ja nie chce żeby u ludzi byli ci chłopi(grubasy) wole pikinerów. ja bym wolał żeby Heroes 6 był remakiem III tak jak np Worms Reloaded.
Już mi ślinka cieknie nie mogę się doczekać. Oby było dużo zamków i jednostki 8 poziomu.
Żałosne....IV to był szczyt tego co można było z tą serią wykombinować. III jakoś przełknąłem ale najbardziej w III i V wkurzające jest to że armia musi chodzić z bohaterem, trzeba ulepszać jednostki i wszystko wygląda zbyt "magicznie".
Cytuje:
Widok miasta: w dalszym ciągu jest widok miasta, dokładnie okno. Każde miasto w dalszym ciągu ma swoją muzykę wraz z całą resztą. Jest to w animowanym 2D. Okno miasta Haven było jednym z brakujących elementów i zostało zastąpione jedynie screenem na demie.
Developer wyjaśnił sprawy które wywołały furię u graczy. Powiedział, że to jest TYLKO WERSJA PRE-ALPHA Demo pokazane na gamescomie zawierało jedynie 20% tego co zobaczymy w wersji finalnej! Większość to ZAPYCHACZE
Teraz mam prośbę do wszystkich narzekających idiotów - zamknijcie mordy. Dziękuje bardzo.
Co kto lubi. Mi piątka bardzo się podoba i na pewno nie przejdę obojętnie obok szóstej części bo zapowiada się super.
Nie wiążę z tą częścią dużych nadziei, choć nie omieszkam sprawdzić, co to teraz robią z Hirołsami.
Karule ma rację odnośnie widoku miasta. Jeśli chcecie sami się przekonać, poniżej zamieszczam link do strony, na której wspominany wyżej developer raczył był się wypowiedzieć:
http://www.celestialheavens.com/forums/viewtopic.php?t=11281
to juz nie heroesi :(( Piątka była przekombinowana ale no ok. Ale teraz w grach stawiaja tylko i wyłącznie na jebaną grafike. Fabuła tez jakaś z dupy wzięta. Najlepszy gameplay był w heroes 3.
mi grafika bardzo się podoba, ale te 3 surowce na zdjęciach
Wreszczcie wyjdzie. Szóstka napewno będzie tak dobra jak piątka dzikie hordy. Mam nadzieję ;P
kupie w dzień premiery lub pre-order
" Szóstka napewno będzie tak dobra jak piątka dzikie hordy..."
Pewne są tylko śmierć i podatki, z tym że śmierć wiadomo że przyjdzie, ale niewiadomo kiedy, zaś niezapłacenie podatku w terminie i zadarcie z fiskusem to najgorsze co może spotkać człowieka.
Co do samej gry, to po analizie screenów widać że twórcy h6 nie ryzykują i nie tworzą czegoś zupełnie nowego, ale trzymają się kursu wyznaczonego przez Nival Interactive, stosując jedynie modyfikacje. Jeśli utrzymają ten poziom co miała piątka, to Might and Magic: Heroes VI będzie grą bardzo dobrą. Jeśli bazując na piątce wprowadzą dodatkowo pozytywne zmiany(jak chocby mroczniejszy klimat), h6 będzie gra świetną.
Płakać mi się chce jak widzę, że ograniczyli liczbę surowców do zaledwie 3. Przecież różnorodność potrzebnych materiałów była jedną z wizytówek HOMM.
Jeśli dla fanów serii heroes of might and magic oburzające jest zrezygnowanie z kilku surowców, to nie powinni nawet zbliżać się do M&M: h6 jeśli zmiany zapowiedziane na gamescomie przez jednego z pracowników Ubisoftu doczekają się realizacji.
A mianowicie:
- nie będzie zdobywania kopalń. Teren, na którym będą znajdować się surowce ma być kontrolowany przez miasto lub fortecę, którą trzeba będzie zająć aby móc kontrolować zasoby.
Rozwiązanie przeniesione z Disciples 2:)
- zostanie rozbudowany element rpg. Objawi się to tym, że na początku wybieramy jakiej płci będzie nasz bohater, a po kolejnych awansach dostajemy do rozdysponowania punkty umiejętności, które wydajemy na zwiększenie statystyk naszego hero a także na odblokowanie specjalnych klas\zdolności.
- każda rasa ma mieć swój unikalny sposób na zwycięstwo. Co oznacza to dość enigmatyczne stwierdzenie, na razie niewiadomo.
- ma być 5 kampanii
Pewno Zostanie popsuty Klimat, tak samo jak w Disciples III ;/
z Heroes najlepsza była 3 :d i im dalej tym gorzej :d w Disciples bylo 2 :d a już nowa część zepsuła to totalnie :d tak właśnie powoli umierają serie :<
Mortis -> Kopalnie nadal będzie dało się przejmować bohaterami, jednakże te, które będą w strefie kontrolnej zamku, będą musiały być cały czas okupowane przez bohatera. Jeżeli opuści kopalnie, to straci nad nią kontrolę.
Z tym unikalnym sposobem na zwycięstwo wydaje mi się, że to po prostu talent rasowy, jak w H5.
fajnie że heroes'y wychodzą ale bym chciał heroes might &magic na nintendo 3ds , jak nigdy ta konsola zasługuje na taki tytuł ,dotykowy ekran ,oraz inne bajery
no czekam z niecierpliwością zwłaszcza po udanej piątce...
III i V byly bardzo fajne i mam nadzieje ze VI tez ale te trzy surowce to kicha
Co z tego że 3 ? Czy wszystko w Heroes kręci sie wokół ilości surowców ? Nie. Tutaj chodzi o coś innego niż tylko o ilość surowców. Nie oceniajcie gry, zanim nie wyjdzie. Poza tym gra jest wczesna jeszcze, mogą jeszcze dodać co nieco.
Ech..3 surowce to mało ale jak to inni mówią, że surowce to nie wszystko. We wcześniejszych komentarzach źle mówiłem o tej grze ale teraz tak czytam i widzę, że połowa komentarzy mówi, że gra jest fajna a połowa, że głupia. Oczywiście heroes 3 jest legendarne ale myślę wyczytując z komentarzy, że to będzie fajna gra(tak akurat wyczytałem). Na przykład podoba mi się, że dali więcej do trybu RPG. Był on wcześniej ale widzę, że jest on rozbudowany.
A ja dalej będę twierdził, iż duża ilość surowców była plusem HOMM a nie wadą i zmiana tej części gry nie jest dobrym rozwiązaniem. Handel był ciekawszy a trudność gry się umiarkowanie zwiększała. Wypełniłem ankietę, do której link dał Aristos- zapewne nic to nie zmieni w postanowieniach Ubisoftu co do podstawki ale może, w którymś DLC....
Jestem zawiedziony. Spodziewałem się jakiegoś skoku jakości a z tego co widzę na screenach, gra mogłaby być po prostu dodatkiem.
Na stronie Kwasowej Groty można poczytać o wszystkim, co do tej pory zostało powiedziane na temat Heroes 6 i pooglądać artworki: http://www.h6.acidcave.net/
Niektóre jednostki są bardzo klimatyczne. O ile Przystań nie uległa praktycznie żadnej zmianie, to już Nekropolia różni się od poprzednich swoich "wcieleń" dosyć znacznie, a Inferno przeszło zdecydowanie największą metamorfozę. Nie ujawniono pozostałych dwóch zamków.
Obrazki są bardzo ładne, jednak pamiętając, że to tylko rysunki liczę, że w grze będą chociaż trochę zbliżone wyglądem:)
Co do narzekania na screeny, gra będzie w finalnej wersji prezentowała się inaczej, owszem, podobieństwo do Heroes 5 jest nieuniknione, ale nie będzie można powiedzieć, że jest to (mogła by być) mała modyfikacja, czy wręcz tylko dodatek.
Najbardziej mnie ciekawi system rekrutacji jednostek, mianowicie nie będzie jak poprzednio. W szóstej części nie będzie poziomów jednostek jakie znamy do tej pory. Siedem jednostek będzie podzielone na trzy klasy - podstawową/trzon, elitę i czempionów. I o ile czempion to jak zawsze najmocniejsza jednostka i jest tylko jeden na rasę, to pozostałe klasy wyglądają już inaczej. Najważniejsza zmiana to sposób ich najmowania do armii. Przykładowo pierwsza klasa, wspomniany trzon składający się z trzech jednostek, będzie miał przyrost tygodniowy w liczbie np. 60 sztuk. Gracz sam decyduje, czy nająć dajmy na to 60 kuszników z przystani i żadnej innej jednostki z tej klasy, czy każdej jednostki po 20, czy jeszcze inaczej, sami decydujemy w jakiej ilości chcemy nająć dane oddziały. Na każdą klasę jest dana pula, z której gracz sam wybiera co chce widzieć w armii.
Zresztą to wszystko jest opisane na wspomnianej wyżej stronie.
Ja na kolejne hirołsy czekam niecierpliwie, podoba mi się bardzo, że Ubisoft zdecydował się na takie zmiany.
Tu jest link do krótkiego gamepleya z gry Heroes of Might & Magic VI
http://www.youtube.com/watch?v=VIyZrezALN0&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=8RL7YqcpDm4&feature=player_embedded
Największe obiekcje można mieć do tego że znowu są kwadraty zamiast hexów jest to zbyt duże uproszczenie taktyczne w grze, za mało surowców, oby dało się przyśpieszyć grę tak jak w HoM&M 3, bo tu jest to strasznie powolne.
Bez Dema trudno będzie podjąć decyzję czy kupić te grę czy nie.
Chciałbym kupic konsole PS2. Czy podejdzie mi pod telewizor LCD panasonic viera 32, czy będą jakies problemy z grafiką, obrazem lub z czymś innym. Prosze o pomoc. Z góry dziękuje.
Mortalking -> Dlaczego brak heksów to minus? Jednostkę w H3 stojącą na hexie można zaatakować z sześciu stron a stojącą na kwadracie w H5 z ośmiu, to jest uproszczenie? Regulacja prędkości rozgrywki będzie na pewno, w filmach jednostki poruszają się wolno coby zainteresowani mogli się przyjrzeć nieco dokładniej.
"BlackRaven1995 [ gry online level: 9 - Legionista ]
...wszystko wygląda zbyt "magicznie"."
LOL gra sie nazywa, uwaga: Heroes of Might & MAGIC
A 4rka nie była taka zła - ludzie z 3do chcieli coś zmienić w skamieniałej mechanice gry. no cóż nie wyszło im - za szybko i kłopoty finansowe.
najgorsze jest to że po 4 3DO upadło. IV miała swe wady ale jak sie w nią tak lepiej wgrac to miała wiele plusów i łączyła się fabularnie z herosem I, II , III oraz ogólnie z seria might & magick 6-9 ale co ja mówie większośc z was nie wie że pierwsze było might & magick a potem powstał Heros
eeee tam, to nie te klimaty , tu zbyt kolorowo i słodko, wolę mroczne i ponure disciplesy
screeny oraz walki reprezentują się rewelacyjnie!...klimat sie poprawił, nie jest juz tak kolorowy...Mam nadzieje że tą częscia w pełni zrekompensują gniota z pod znaku D3...
SutiL - chyba mówisz o D2 bo jeśli o D3 to narażasz się na śmieszność - chyba że: jąkający sie chłop który wyglada jak model D&G , teksty demonów w stylu"demony górą", jednostki 3d podczas walki wyglądające wręcz komicznie, i wiele innych słodkości i śmieszności są dla Ciebie mroczne:)
"najgorsze jest to ze po 4 3DO upadło"
Zgadzam się z Azorisem,ale tylko dlatego że najlepsza część-trójka-wyszła spod ich rąk.
a poza tym,już chyba gdy robili "czwórkę"to brakowało im kasy,skoro wypuścili ją tak niedopracowaną.
a co do MM:H6,to nie wie ktoś czemu nie robi jej Nival? nie żeby mnie to smuciło,ale niewiem jak Black Hole sobie z tym poradzi. oby nie ściągneli serii na niziny tak jak to było z "czwórką".
chociaż pierwsze zapowiedzi nastroiły mnie pozytywnie...
I też nie chciałbym żeby Ubi i tutaj wpuścił te swoje "anty-zabezpieczenia". Piraci i tak to złamią...
Ładnie, ładnie. Oby tylko znowu nic nie spieprzyli jak na przykład IV
Ja che tą grę to jedna z gier na którą czekam w 2011 roku
Ja także czekam na tą grę, ale nie oczekuje cudu, 5 była dobrą grą (w poprzednie nie grałam, więc ta mi się wydaje najlepszą). Jestem ciekawa jak sobie poradzi Black Hole, niestety nie mam żadnej gry z tego studia, ale uważam, że sobie sprostają zadaniu, tylko aby nie była taka trudna, nie wiem jak wy ale ja w piątce już na łatwym poziomie było mi ciężko:P nie mówiąc o trudnym, nawet mój starszy brat, który jest "ekspertem" w dziedzinie strategii miał naprawdę spore problemy. To tyle jeśli chodzi o moje nadzieje.
Patrząc na screeny gra wygląda na bardzo fajną:] Nie mogę się już doczekać. Podoba mi się styl walki podobny do tego z Heroes V. Jedyne co mnie zmartwiło i nad czym się zastanawiam to jest drugi "bohater" na kilku pierwszych zdjęciach. Zastanawia mnie czy to jest właśnie drugi bohater czy może jednostka która może się poruszać po planszy jak w Heroes 4 co mnie się nie podobało. Ogólnie jestem wielkim fanem całej serii Heroesów. Tak naprawdę zawsze chętnie wracam do tej gry z wyjątkiem części 4 która była wg mnie wielką pomyłką. Najlepsza wg mnie jest cz 5 jednak 3 także genialna. Heroes VI to powinna być mieszanka grafiki i walki z V, grywalności i pomysłowości z III i niepowtarzalnego klimatu z I i II :]
Michsio -> W Heroesie 6 jednostki nie będą mogły poruszać się bez bohatera, co według mnie jest dobrym rozwiązaniem. Nie lubiłem tej możliwości w czwórce, a była ona wymuszona niejako przez "mgłę wojny", która do heroes w ogóle nie pasuje.
Wszystko MARZEC 2011... Oj zatoka będzie zalana xD...
Ajajajaj trzeba będzie troszkę kaski odłożyć. Tyle wspaniałych premier w tym marcu, że nie wiem co wybrać :)
hehehe:) wybór jest prosty:D "Wszystko po kolei":)
Bardzo fajnie gra wyglada na screenach. Mam nadzieje, ze tworcy nie zawala tej produkcji i w koncu powroce do Hereos'ow. Trzymam kciuki!
Zdaje mi sie, ze nie wyrobia sie do marca z premiera, no coz poczekamy zobaczymy. Kurde brakuje mi cierpliwosci co do tej gry :)
Osobiście uważam, że trójka była najlepsza, a piątka nie ma się czego wstydzić, ale mogło być lepiej. Chciałbym (jako fan serii za którego się uważam) żeby ta część przebiła trójkę, ale jakoś nie wydaje mi się to prawdopodobne. Po prostu nie mogę sobie tego jakoś wyobrazić.
Już sie nie mogę doczekać . fakt faktem historia heorsów skonczyla się na 3 części ale zobaczymy co to będzie.
Po screenach odnoszę wrażenie że dostaniemy takie "Kings of Bounty" (swoją drogą- czerpiące z serii Heroes garściami) tylko z ograniczonymi punktami ruchu i rozbudową miast. Co jednak nie znaczy że to źle. Będzie trzeba odłożyć trochę grosza :)
PrzemoDZ --> Trzeba jednak pamiętać, że to Kings Bounty było pierwsze i to Heroes się na nim wzoruje ;)
Podobieństw, poza grafiką, do nowego KB jest więcej, potwierdzono mianowicie drzewko rozwoju bohatera. Nie będzie już jak w poprzednich Heroesach wyboru proponowanego losowo talentu podczas awansu, gracz sam będzie decydował w co zainwestować w czasie zdobycia kolejnego poziomu, czyli zupełnie jak we wspomnianym Kings Bounty czy chociażby Diablo.
Mam tylko nadzieję, że nie spowoduje to armii klonów, gdzie każdy bohater danej frakcji będzie miał dokładnie takie same talenty. Cieszy mnie też bardzo fakt, że powróci podział bohaterów na moc i magię.
Od kilku dni pokazywane są obrazki z oblężeń miast, gdzie głównym daniem są katapulty, czy też raczej ich odpowiedniki. Nie będzie jak do tej pory jednej katapulty dla wszystkich ras, teraz każda ma swoją jej wersję, i tak np. necropolis, inferno i orki mają katapulty niejako żywe, najbardziej określenie "żywa" pasuje do cyklopa rzucającego kamieniami jak na tym obrazku: http://www.tawerna.biz/pages/gallery/gallery/h6_screen_Stronghold_attack.jpg (to jest odpowiednik katapulty, nie jednostka poruszająca się po polu bitwy). Jedynie ludzie mają mechaniczną katapultę, czy też raczej trebusz.
Katapulty necropolis i inferno prezentują się również bardzo dobrze moim zdaniem, ja jestem coraz bardziej na tę grę napalony, im więcej się o niej dowiaduję, tym bardziej nie mogę się jej doczekać.
Mutant z Krainy OZ-> Opowiadasz wielkie głupoty. Zdziwiła mnie Twoja ranga.
Pierwsze Kings Bounty to jakby taki Heroes 0. Było stworzone tylko pod próbowanie technologii przed zrobieniem turówki osadzonej w bardzo popularnym uniwersum jakim w owym czasie było Might and Magic. Jednocześnie trzeba zauważyć, że pierwsze Kings Bounty to gra trochę odmienna od HoMM'a, który z niej nic nie czerpał...
Po drugie, to głupota nawet porównywać serię KB do HoMM'a. Inna liga - Herosy są ponad wszystkie turówki.
Nie wiem co ma moja ranga do tego co mówię.
Heroes nic nie ma wspólnego z pierwszym Kings Bounty? Zacytuje tylko fragment z Wikipedii "Tworząc grę Heroes of Might and Magic Jon Van Caneghem bazował na większości mechanizmów z gry King's Bounty." Poza tym poczytaj na stronach poświęconych serii Heroes co wyniosła ona z pierwszego KB i ile ma z nim wspólnego.
Zresztą nie ważne, co było wcześniej i co na czym się wzoruje, obie serie są świetne i dają masę rozrywki.
Nie ma co narzekać na H6 dopóki nie zobaczymy gry w akcji. Pamiętam jak się zarzekałem że 4 będzie kompletną porażką, a teraz uważam, że była fantastyczna (tak, należę do grona tych któzy tak uważają :-)). Tym razem tego błędu nie popełnię, zwłaszcza, żw jak na razie nie mam się do czego przyczepić. Pozostaje czekać do końca marca...
Racja, poczekajcie do marca wtedy będziecie narzekać...
[86]ElItE KiLlEr ---> Jasne. A potem obudziłeś się krzycząc zlany potem?
czemu premiera jest na marzec a w kalendarzu cda jest maj??
"Zrezygnowano z osobnych ekranów miast na rzecz bezpośredniego zaprezentowania ich w całości na mapie." jeżeli to prawda, to aż żal mi będzie to instalować... jedną z najlepszych rzeczy w Heroesach, a w szczególności w 5tej części, były pięknie zaprojektowane stolice... genialna, majestatyczna stolica elfów, budowle w arabskim stylu wiszące na niebie, lochy wykute w stalaktytach...
JAK, pytam do k**wy nędzy, jak oni mogli zrezygnować z tego? po**bało im się w mózgach?
Ja wciąż liczę, że zrezygnują z tego pomysłu. Można by to przyjąć, gdyby miasta na mapie wyglądały jak miasta, a tymczasem po dotychczas opublikowanych screenach nie widać, by były one większe od tych z Heroes 5. Także wielkiego pola do popisu nie ma i będzie to krok wstecz.
tsukinocurse-> Skąd Wy wzięliście tą informację? Z dupy? Bo ja widziałem wywiad z producentem gry, który powiedział, że będą piękne, animowane wnętrza miast.
A już widzę - GOL wciska niezłe głupoty. Co oni sobie wyobrażają, ten serwis schodzi na psy.
To, że nie pokazano jeszcze wnętrz ekranów miast nie upoważnia do tego, żeby napisać, że ich nie będzie. Zamiast wprowadzać ludzi w błąd, poczytalibyście wywiady.
Karule -> GOL ma stare info, ale nie tylko tutaj była ta informacja, na polskich portalach poświęconych serii heroes też się ona pojawiła i wywołała burzę. Nie czytałem informacji dementującej to, możesz podlinkować?
Jestem fanem serii i znam każdą informację jaka do tej pory pojawiła się o H6.
Link do wywiadu: http://www.h6.acidcave.net/Ubisoft.html
"Czy będzie ekran miasta?
TAK, oczywiście. W demie zaprezentowanym w Kolonii, użyto tymczasowego ekranu. Ostateczny ekran miasta będzie w 2D, podobny do tego z H3 i HIV i nie tak bardzo złożony jak w HV. Erwan Le Breton, producent gry, osobiście to potwierdził.
Erwan Le Breton: "Będzie animowany ekran miasta w 2D w ostatecznej wersji gry."
Jednym słowem - miodnie.
No popatrz, czytałem ten wywiad i zupełnie tego nie zarejestrowałem, dobrze, że nie będzie 3D.
Czekam na Heroes 6 odkąd 5 mi sie znudziła czylie 6 miechów po wyjściu.Mam nadzieje rze ulepszą grafike idt polecam :)
W kwestii jednostek jak i pewnych elementów związanych z mechaniką gry podejście twórców jest bardzo nowatorskie. Nie chcę jednak dołączać do licznej grupy ludzi, którzy z góry krytykują i negatywnie te innowacje oceniają. Ludzka mentalność niestety ma to do siebie, nie od dzisiaj zresztą, że lubi przyzwyczajenia i boi się nowości i zmian, z góry zakładając, że to co nowe jest gorsze, tylko dlatego że jest inne od tego co było. Gdyby stosować ten tok myślenia, ludzkość zatrzymałaby się w epoce kamienia łupanego. Inna sprawa,że zmiany nie powinny być rewolucyjne a ewolucyjne. Pewne standardy czy wzorce, będące fundamentem czy wytycznymi powodują,że "nowe: ulepsza "stare" oferując jeszcze lepszy projekt. W tym przypadku twórcy zdają się bazować na Heroes 5, a przecież nie była to gra zła.
Przyzwyczaiłem się, pomimo że inferno nigdy w żadnej części nie było moją ulubioną frakcją i za często nim nie grałem, do starych, poczciwych diabłów, więc trochę będzie mi ich brakować. Możliwe jednak,że czarty sprawdzą się w roli czempionów. Wszystko, jak to mówią, wyjdzie w praniu. Do tego czasu wstrzymuję się z oceną gry(zresztą jak można oceniać coś czego się jeszcze nie widziało).
Mam tylko jeszcze pytanie/prośbę: mógłby ktoś podać jakieś konkrety o piątej frakcji w grze? W kwasowej grocie i innych podobnych forach jest wzmianka o tzw. sanctuary, ale na oficjalnej stronie ubisoftu nie ma o tym żadnej informacji.
Nie ma konkretów, poza jednym szkicem, który jest widoczny w tle zdjęcia z figurką Michała Anioła. Reszta to efekt wycieku szkiców przedstawiających jednostki z tej frakcji, które szybko zostały zdjęte ze stron o heroes, kto miał farta ten je widział. Mnie się podobały, aczkolwiek nie wiem na ile były prawdziwe, bo wśród jednostek był smok, co prawda na chińska modłę, ale smok, a ponoć ich rekrutacja ma być niedostępna, przynajmniej w podstawowej wersji gry.
Link do wspomnianego zdjęcia: http://pliki.jaskiniabehemota.net/h6/uploads/files/9-mickael-en-pied-epee.jpg
I zbiór jednostek w słabej jakości http://www.h6.acidcave.net/pyramid/sanctuary700_2.jpg
Poza tym nic nie wiadomo, piąta frakcja ma być ujawniona w marcu. Coś tam przebąkują na jej temat w najnowszym QA:http://www.youtube.com/watch?v=n01iggq97gI&feature=player_embedded
Heroes of might and magic I-V uwielbiam (oprócz 4 bo to zawalili) ale najbardziej III wog-a, czekam jeszcze na horn the abyss i 4 Chroniclessy. Mam nadzieje że beta bd w marcu bo nie moge sie doczekać pierwszych wrażeń z gry :D. Chociarz z 2 strony to najlepiej jakby to później wydali bo napewno by wtedy tego nie zawalili (miejmy nadzieję że tego nie zrobią).
Obserwuję proces ujawniania informacji o H6 od dłuższego czasu i jakoś wydaje mi się, że jak na miesiąc przed planowaną datą wydania ciągle niewile wiadomo o tej grze. Zakładam, że zrobili więcej niż ujawnili... Tak czy inaczej prezentuje się rewelacyjnie.
vojak_2-> A czy ktokolwiek z twórców gry tępa pało powiedział, że premiera będzie w marcu? N I E Powiedzieli, że wydadzą grę na wiosnę 2011 - Marzec do Czerwiec.
@Mutant z Krainy OZ
To nie był smok ;) To Kirin, nie smok tylko Kirin - mityczne zwierzę z mitologii chińskiej, w literaturze zachodniej nazywane nieprecyzyjnie chińskim jednorożcem.
mountek --> Dlaczego tak od razu jedziesz po Vojaku od pał, nie trzeba w siebie mięchem rzucać.
Nie znam się na mitologii chińskiej, nie przyglądałem się zresztą szczegółowo tej jednostce, na pierwszy rzut oka wyglądał mi jak Megasmok z Heroes 4 i dlatego też tak napisałem, jednak teraz po bliższym zapoznaniu się z obrazkiem rzeczywiście dostrzegłem coś na wzór rogu jak u jednorożca, jednak bardzo umowny jest to rożek.
LoL... grunt to mieć problemy ze sobą:D tudzież patrz "vojak" kolejny co to uważa się za pępek... lecz nie wiadomo czego:D a co do mitologi to nie ma to tutaj dożo do znaczenia, ponieważ np: arcy diabeł jak i wiele wiele innych zwierzątek, bestii, nieumarłych itp itd to nie zwierzęta mitologiczne:D ale spoko;) a tak w ogóle to Wrzuć na Luz... to nie beznadziejne polskie Forum... ale szanowana strona dla Graczy... nie Bydła...
oj przepraszam, literówka, rzecz jasna chodziło o "mountek", z gory prosze o wybaczenie^^
Mam prawo się denerwować - jak widzę, że ludzie udają mądrych i opowiadają głupoty to mnie krew zalewa. Jeden przyjdzie na forum i napisze, że nie będzie town screen'ów i zaraz komenty "Bez town sreen'ów? Jaka ta gra będzie do dupy" "Heroes skoćzył się na 3 części" i inne patologie.
A premiera najprawdopodobniej 10 Maja 2011 - źródło raczej pewne - amazon.
Ale to na ki wal jeździć po innych... wal ich opinie i tyle, po co mięsem rzucać i innych porządnych ludzi denerwować? Olej to co piszą i tyle, w HOMAM 1 były miasta, 2 tez, a i w 3 i 4 tez się znalazły:) baaaa nawet w 5 były:) wiec Rzecz jasna że ci co się nie znają to debile i myślą ze w 6 już nie będzie... pytanie Why?:) Ale na to już nie nam odpowiadać lecz tym "Inteligentom":) Z resztą kolejny powód to po co się stresować, skoro już niedługo sami zobaczymy:)
Jak dla mnie to wszystko mogło by wyglądać jak w III no ale idziemy do przodu a VI wygląda jak V może bardziej przypomina Kings of bounty dlatego nie będe skazywał tego Heroesa na porażke bo VI i Bounty nie były kiepskie a do tego jeszcze jest Heroes Online w kturego długo grałem i mi sie podobał i licze na sukces tej produkcji ;p
Goście z Black Hole pokazali klase gdy zrobili Warhammera, ta cześć Heroes'ów bedzie dobra
Liczę na bardziej rozbudowany tryb Multiplayer (internetowe statystyki, licznik przegranych i zwycięstw, rangi :D), chociaż wiem że nie będą kładli na to dużego nacisku
Obejrzałem filmik na youtube pokazujący bitwę sił imperium z oddziałami nieumarłych i nieomalże się rozpłakałem. Znowu bowiem moje ulubione wampiry są słabe jak niemowlaki i cienkie jak nić dentystyczna. Gdzie są moje wampiry z Heroes IV, pełne majestatu, elegancji i potęgi oraz przede wszystkim niezwykle zabójcze, z gracją eliminujące przeciwników a siłą ustępujące tylko najsilniejszym jednostkom. Gdy miałem ich dwanaście mogłem atakować każdego, nie czekając na kościane smoki. Chyba nie doczekam się juz w serii Heroes silnych wąpierzy- znowu pozostanie mi gra innymi frakcjami. Cóż, szkoda.
Ubisoft ujawnił dziś wreszcie piątą i ostatnią frakcję w grze. Jest nią, jak wszyscy się spodziewali, sanktuarium czyli Nagi z Hashimy:
http://www.h6.acidcave.net/news638.html#638
HAHAHA ciekawe czemu w wymaganiach wiekowych jest 16 a na pudelku 12 ....
btw wolałbym aby nie upodabniać herosów do innych tego typu gier bo nie będzie już tej oryginalności
To będzie hit :)
Premiera gry w Polsce ma się odbyć 24 czerwca:
http://h6.heroes.net.pl/nowina/3001.html
III , IV i V były super. Oby VI była równie dobra
III była świetna, IV to jakiś żart a V była trójką w lepszej grafice. Niestety ułatwienie VI to debilizm designerow bo o to chodzilo zeby gra byla trudna
Patrząc na to co z tą serią zrobiono niestety ale część VI będzie pierwszą której nie zakupię (no moooże w jakiejś taniej serii za ~20zł).
babuniamegazorda-zeby ta gra była po 20 zł to poczekasz minimum 3lata , a gra mam nadzieje ,że będzie świetna jak poprzednie części ; D
[124] Chodzi o to, że są tacy co i tak wiedza, że każda kolejna będzie gorsza od "trójki"...
Na to, że będzie lepsza szans już imo nie ma. A po wprowadzeniu nowego systemu ekonomicznego ta część ma szansę być gorsza od 4ki.
No może bedzie lepsza grafika i grywalność(nie zagłębiałęm się bardzo w info o tej grze) ale dlaczego bedzie mniej wszystkich nacji.W 3 części było ich 9 co dawało spory wybór w 4 części było tylko 6 w 5 było 8(razem z dodatkami) a w 6 bedzie tylko 5.Dlaczego więc z każdą częścią jest ich coraz mniej według mnie troche bezsensu bo z większą ilością frakcji gra osiągnie większy sukces.Ciekawe czy z premierą 8 albo 9 części będą dostępne tylko 3 albo 2 nacje.
W starcrafcie są tylko trzy frakcje i jakoś do dziś się w niego gra, jeżeli gra jest dobra to wystarczy te pięć frakcji plus te, które pojawią się w dodatkach. Słaba gra nie obroni się nawet setką ras.
Myśl, że gierka będzie fajna, ale coś im z potworkami nie poszło
Od części IV te gry nie są takie jak kiedyś... Dawniej były lepsze, nie mam zamiaru kupić tej gry.
Nie oceniajcie gry jeśli jeszcze w Nią nie graliście. Jakby nie było to BLACK HOLE robi VI.
Mam mieszane uczucie do tej gry,ale i tak to kupie.
Ja z niecierpliwością czekam na informację o tym jakież to zabezpieczenia Ubi tym razem wymyśli.
A niech wymyślają jak najlepsze,bo gra jest warta każdych pieniędzy zważywszy,że uff jest w pełni zlokalizowany tytuł.
"Niestety ułatwienie VI to debilizm designerow bo o to chodzilo zeby gra byla trudna"
To ustawisz Sobie grę na poziom najtrudniejszy i po sprawie. Rany ale nie którzy mają problemy.
PEELE - Nawet nie porównuj StarCrafta Do Herosa, bo to dwie totalnie różne gry.
Chcesz porównywać to porównaj do poprzednich części lub Disciples I-III
To ja porównałem Starcrafta i Heroesa i dalej twierdzę, że nie ma nic złego w tym porównaniu. Nie porównuję całych gier a tylko aspekt ekonomiczny, który w obu jest niemal identyczny, jedyna różnica polega na tym, że w starcrafcie nie da się wymienić jednego zasobu na drugi.
I w jednej i w drugiej grze za surowce rekrutuje się armie i stawia nowe budynki, gdzie tutaj totalna różnica? A w starcrafcie z powodzeniem stuprocentowym wystarczają dwa surowce.
W Heroes do każdej rasy przypisany był konkretny surowiec, który jeśli już był zdobyty to było z górki, w szóstce tak nie będzie, za to będzie tylko jeden surowiec rzadki, bez którego też będzie pod górkę także bez różnicy. Jedynie ikonek będzie mniej na pasku menu i kolorowych kupek na mapie przygody.
Uwaga. Złe wieści...
Zastanawialiście się, czemu tak istotny element, jak pięknie animowany ekran miasta nie pojawił się na żadnym screenshocie? Czemu twórcy jakoś nie chcą się tym chwalić? Odpowiedź może być banalna, otóż najprawdopodobniej jednak NIE BĘDZIE EKRANU MIASTA.
Zamiast tego ma być ponoć OKIENKO MIASTA (Town Window).
Taka informacja pojawiła się na Facebooku jednego z twórców:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/3921096319/p/1
No i wszystko pasuje - nie ma się czym chwalić, bo po co się chwalić jakimiś okienkami, które co jakiś czas wyskakują w grze...
W wersji alpha gry było już Okienko Miasta, ale miało prosty obrazek zastępczy, nieanimowany --->
http://i190.photobucket.com/albums/z213/RobPict/towncrap.jpg
Prawdopodobnie w ostatecznej wersji jedyne co się zmieni, to ten obrazek w środku... i tyle. Na interakcję i bajery z H3 bym nie liczył, bo jak sam twórca gry stwierdził "NAJWIĘCEJ O MIEŚCIE DOWIEMY SIĘ BEZPOŚREDNIO Z MAPY, PATRZĄC NA JEGO 3D MODEL".
A teraz dla uświadomienia sobie co tracimy:
http://youtu.be/MZ2WOnnekW4
Wspomnienia pozostaną wspomnieniami...
Od dawna były obawy, że tak postąpią, ja uparcie wierzyłem, że jednak odejdą od tego pomysłu i zrobią po staremu. Jednak pojawił się wywiad, który te nadzieje ostatecznie przekreśla, wielka szkoda :(
CH: 10. Jak zaawansowane są prace nad ekranem miasta i czy będzie on animowany?
Marzhin: Wiemy, że wśród fanów jest wiele zamieszania i obaw związanych z tym tematem. Oto wszystko, co moge powiedzieć na chwilę obecną o ekranach miast:
* Ekran miasta jest właściwie oknem. Został zaprojektowany, by pozostać w niezmiennym rozmiarze niezależnie od rozdzielczości monitora, nawet jeśli korzystasz z panoramicznego.
* Ekran miasta będzie animowany i w "2,5D", że tak to określę.
* Każde miasto będzie posiadać własny utwór muzyczny (jak zazwyczaj).
* Ekran miasta będzie się zmieniał, gdy wybudujesz budynek (choć na chwilę obecną, nie wszystkie budynki sie pojawiają).
* Rozbudowa i rekrutacja odbywa się poprzez interfejs okna, a nie poprzez kliknięcia bezpośrednio na dany budynek.
Cały wywiad dostępny w Kwasowej Grocie: http://www.h6.acidcave.net/ch.html
Ach... Niektórzy mieli nadzieję...
BTW Co to są "tury jednoczesne"? (Odnośnie podlinkowanego wywiadu)
Dla mnie trochę do chrzanu że nie ma smoków . Ulubiona rasa tu to będzie Sanktuarium.
Tury jednoczesne to chyba tryb ducha z Heroesa 5, gdzie podczas tury drugiego gracza można było owym bohaterem-duchem sterować. Nie wiem jak to wygląda w praktyce bo nigdy w tym trybie nie grałem.
Smoków owszem brakuje, ale jestem przekonany, że pojawią się one w dodatkach. W Heroes 5 smoków było aż za dużo, połowa jednostek siódmego poziomu to były smoki. Tutaj na razie zrezygnowano tylko ze smoka kościanego, także w ewentualnych dodatkach, gdzie mogą powrócić znane nam frakcje z poprzednich serii smoki mogą się zjawić.
No cóż...wydaje się, że to będzie gra bardziej w stylu "piątki", niż "trójki". Trochę szkoda, bo część trzecia "Hirołsów" to jedna z najlepszych strategii w historii. Po za tym z kupnem się wstrzymam - 139.99? Tyle nie kosztowała ŻADNA część Heroes w momencie premiery.
Edit: Ubisoft trochę "skiepszczył" klimat M&M. Kiedy robiło to 3DO, czuć było tą "magię", to co przyciągało do ekranu i wciągało na parę godzin. Ostatnią częścią Heroes'ów "z klimatem" była "czwórka", szkoda że po niej 3DO i NWC musiało zwinąć interes. Nival i Black Hole to firmy europejskie (Nival - Rosja, Black Hole - Węgry) stąd inne podejście do gry. Trochę brakuje tych "rzeczy", no ale co zrobić...
[146] - No wiesz... Czwórka w momencie wypuszczenia była niedopracowanym bublem. Pamiętam doskonale bo zamawiałem ja w preorderze. W dodatku było zbyt dużo zmian w mechanice by fani przywitali ją z otwartymi ramionami. No i firma się zwinęła...
Raistand ---> Mnie tam jednak "czwórka" bardziej przypadła do gustu niż piątka. Jednak zgadzam się, zmian były "rewolucyjne", ale na pewno nie "rewelacyjne".
co lepiej se kupić : Fable III , Wiedźmin 2 , czy Might & Magic: Heroes VI ?
Przesunięto datę premiery na ósmego września. Ech, z jednej strony dobrze, bo dopracują, z drugiej trzeba będzie tyle czekać :(
WTF?! Sierpień?! Co tak późno?!
a czy ja gdzieś przed chwilą w newsie nie czytałem że gra się uślizgnęła do września? to czemu tu jest sierpień?
8 września xD
--->ezio1515<--- jasne że Wiedźmina 2
Wrzesień? Ehh...co ja będę robił z znajomymi w wakacje!? Piątka się pomału nudzi<3
Ezio1515-----> Wiedźmin 2 i HoMM to dwie zupełnie różne gry...więc nie ma ich co porównywać. Najlepiej sprawić sobie obie gry:P
Znowu sie zaczynają narzekania o H&H III ;/. Dajcie sobie już spokój, bo to nudne. NIGDY już nie będzie takiej gry jak H&H III. Natomiast jeśli chodzi o VI, to mam nadzieję że będzie bardzo dobra cześcią, tymbardziej że robi tą część Black Hole.
[UP] Jesli gre robi Black Hole to byc moze bedzie ssac. Zauwaz ze kilka *zbednych* surowcow juz wyssalo
A co remakow to nigdy nie mow nigdy, za kilkal lat moze zrobia odnowionego klona 3 i wszyscy beda happy
A na serio to nie moge sie doczekac!
Ale te surowce też nie są najważniejsze w grze, ale fabuła jest ważna. Poczekamy, zobaczymy, ale trzymam kciuki.
To już mnie wkurza.
Co miesiąc zmieniają premierę.
Biorąc pod uwagę fakt, że będzie tylko pięć miast, zmniejszy się liczba surowców, pojawią się minibossowie, fani "trójki" mogą się rozczarować. Ja też mam jakieś dziwne przeczucia i wydaje mi się, że M&MHVI może być klapą.
Grafika przypomina mi trochę Avarara ;)
H3 i tyle w temacie reszta to syf.