wszystko byle nie Shift :((((
Także nie podobał mi się Shift i ProStreet.
>>Choć tytuł nie został dotąd oficjalnie zapowiedziany, trafi do sprzedaży prawdopodobnie na początku przyszłego roku.<<
Hehe, koszmarek się spełnia - nowy NfS co kwartał:
-World - sierpień 2010
-HP3 - listopad 2010
-Shi(f)t 2 - I kw. 2011
Wystarczy mi jedna część a nie masowa produkcja Shiftów :P.
Nie mam nic przeciwko jesli tylko naprawde cos w tej grze zmienia na plusa a nie dadza "odgrzewany kotlet". W koncu dla tej gry kupilem z kumplami kierownice... Zabawa byla dobra choc mogla byc lepsza i tego bede oczekiwac po drugiej czesci.
Grałem w demo SHIFTA i jusz wtedy wiedziałem że ta gra mi się nie spodoba. SHIFTA 2 pewnie też nie kupię wole produkcje codmaster.
Radziłbym traktować gry jako oddzielne twory bo tworzą je różne studia, a te NFSy w tytule to "chłyt maketingowy" EA.
Suuuper:) Shift bardzo się mi podobał i z wypiekami na twarzy czekam na kontynuacje
Need for Speed Shift 2 kolejna porażka serii NFS jak można robić takie beznadzieje czy producent nie wie co przyciąga uwagę graczy gra ma dawać radochę,cieszyć a nie pokazywać grafikę której ta gra i tak nie miała, a rozgrywka stoi na najniższym szczeblu,Undercover jeszcze był znośny ale shift to porażka najgorzej zoptymalizowane wyścigi jakie wyszły,nawet na lepszych sprzętach gra chodziła tragicznie,połowa graczy skarżyła się też na niedopracowany model jazdy i też to powiem jazda autami była toporna i koszmarna kto widział żeby jadąc po piasku auto skakało jak terenówka po pagórkach i czemu po wykupieniu N.O.S nie można było go używać najgorszy crap zrobiony chyba głównie na konsole w sumie teraz 90% crapów pochodzi z konsol.
Nieeeeeee ! Tylko nie shift. Od dobrych samochodówek to jest Codmasters. EA niech robi porządne NFS tam gdzie jest tuning i pościgi policyjne.
Need For Speed: Shift jest bardzo dobrą grą... w porównaniu z kilkoma poprzednimi "potworkami".
Nie wydaje mi się jednak, żeby dobrym pomysłem był tak szybki powrót tej odsłony NFS'a :/
Jakoś tego nie czuję. Chociaż z drugiej strony, może gdyby pojawiły się bardziej zróżnicowane
i zdecydowanie ładniejsze trasy (w sumie nie jestem fanem jeżdżenia po torach), a sama rozgrywka
była by odrobinę mniej monotonna to może bym się skusił na NFS: Shift 2... w maju 2011. Nie wcześniej.
Teraz niecierpliwie czekam na Need For Speed: Hot Pursuit i mam duże oczekiwania wobec tej gry :)
Prawda jest taka że NFS-y skończyły się po MW,reszta co wychodziła to był syf i badziew.Jak dla mnie NFS U2 wymiata do dziś. :)
jeżeli shift 2 będzie na otwartych terenach rodem z most wanted to nie mam nic przeciwko
Takiej reakcji komentujących się nie spodziewałem...
Widać że prawdziwe ściganie nie jest ważne a bardziej liczą się świecidełka, kosmiczne spoilery, wybuchy i inne pierdoły niemające nic wspólnego z rzeczywistością.
Wg mnie Shift, choć daleko mu do symulatora, pokazał na czym polega prawdziwe ściganie i niekoniecznie chodzi o takie bzdury w stylu "Szybcy i wściekli" którymi entuzjazmują się obecni gimnazjaliści.
W kilka miastach w Polsce są w miarę jako takie tory więc radzę się tam przejść i zobaczyć gdzie faktycznie ścigają się te Porsche, Ferrari czy BMW choć te w Polsce rzadko można tam niestety spotkać a dla tych co mają daleko polecam relacji FIA GT, WTCC czy BTCC.
Osobisice uwazam ze nfs shift byl bardzo udana gra i jest caly czas. Wyniki sprzedazy mowia same za siebie. Co po niektorzy "jada" na shifta...kwestia gustu i walsnego zdania. Jednak ten kto gral w shifta na klawie niech nie mowi ze gra jest do du...szy bo na klawie ta gra naprawde jest niegrywalna. Na padzie gra sie juz ok a na kierownicy z wylaczonym asystami jazda daje duuzo satysfakcji. LFS czy R-factor to to pewnie nie jest ale rozwaizanai od EA daj rade i mnostwo radochy. Ciekawy jestem 2 czesci :)
A ja uważam, że po tych wszystkich Undercover'ach, ProStreet'ach itp. itd. Shift był udaną produkcją. Oczywiście do pięt nie dorasta NFS 2, 3(HP), 5(Porsche), 6(HP2).
Nie lubię symulacji, wolę arcade :).
Niech robia samochodowki zrecznosciowe i symulacyjne, ale niech uzywaja innych marek. Dzis NFS zmienia swe klimaty co rok lub czesciej. Poza tym NFS'y roznia sie w tej chwili od siebie diametralnie, a tworcy nie potrafia sie okreslic w jakim kierunku seria ma sie rozwinac.
misiek891 - ",Undercover jeszcze był znośny ale shift to porażka najgorzej zoptymalizowane wyścigi jakie wyszły,nawet na lepszych sprzętach gra chodziła tragicznie,połowa graczy skarżyła się też na niedopracowany model jazdy" - dziwne, bo ja sadze calkowicie na odwrot.
diman00 - nie ma takiej mozliwosci z wiadomych przyczyn
amigo2000 - "Nieeeeeee ! Tylko nie shift. Od dobrych samochodówek to jest Codmasters. EA niech robi porządne NFS tam gdzie jest tuning i pościgi policyjne. " - przede wszystkim powinno odejsc od tuningu i nitro i naprawde powrocic do korzeni serii
Dla mnie zła wiadomość, ideałem byłby multiplayer na miarę prostreet + mnogość opcji tuningowych z underground / 2 oczywiście dostosowane wszystko i wzbogacone na ówczesne czasy.
Poco kolejny Shift jak tamten był dużo głupszy od poprzednich niech zaczną robić porządnego jak Undercover bo był jak na razie do tej pory najlepszy ze wszystkich nfsów, zamiast shift 2 to powini się brać do roboty za Undercover 2.
O jezu to sie znow zacznie nicforspidowa moda na sukces, i tak bedzie nfs shift 2 potem 3 i 4 i 5 i 6 i tak jak fifa potem nfs 11 i tak w koloko :(
GT4235 - taki undercover byl najlepszy, ze powinni go sprzedawac z innymi grami z kiosku za 9.99zl.
Czy jest szansa, że ta seria umrze w ciągu kilku kolejnych lat? Ile jeszcze części NFS ujrzy światło dzienne?
A ze 20 minimum, w najbliższe 10 lat... Nie zabija się kury znoszącej złote jaja, a że ludzie to banda frajerów, i nikt ich o tym nie powiadomi to trudno... NFS skończył się na Undergroundzie 2.
Zgadzam się z l3w1k . Wolę świecidełka, dodatki , tunning i zręcznościowy model , więc Shift nie przypadł mi do gustu, co nie zmienia faktu ,że Shift dobrą grą był i jest o czym świadczy spora grupa fanów ,którzy w niego cały czas pogrywają w sieci.
Aj dzieci dzieci... Wam to tylko neonowe kadłubki i wanny w głowie... o przepraszam. Extra tjiuningowane fury w głowie. Jak dla mnie Shift jest świetny. Owszem swoje wady ma (jak każda gra), ale jest wymagający, skupia się na wyścigach (a nie oblepianiu plastikiem aut), ma świetny model jazdy, brzmi cudnie i jest szalenie satysfakcjonujący. Oby gra nie zachorowała na "syndrom FIFY" a będzie dobrze.
ja tez mysle ze shift wcale nie byl zla gra tylko jest chyba adresowany do nieco innych graczy niz poprzednie czesci
Dobry model jazdy ? Chyba żartujesz.
@djsoundtronic: Zgodzę się co do wszystkiego oprócz "świetny model jazdy" powiedziałbym dobry, bo do świetnego to mu trochę brakowało.
Teraz czekamy na nowego HP, mam nadzieje, że wkońcu zagram w dobrego NFS od bardzo długiego czasu(ostatni dobry NFS 6 HP2 ewentualnie Underground 1)
Shift był beznadziejny. Model jazdy był okropny. W porównaniu do Forzy 3 czy nawet PGR4, Shift był grą o klasę gorszą.
Wg mnie Shift jako gra wyścigowa jest świetna. Niektórzy patrzą na to przez pryzmat NFS, który to kojarzy się z nocnymi, nielegalnymi wyścigami, ja patrze jako na grę wyścigową i pod tym względem jest świetna. Cieszy mnie ta wiadomość bo w Shifta lubię grać do tej pory i uważam że jest to świetna gra wyścigowa....Szkoda tylko że tak strasznie się auta ślizgają, nawet przy minimalnych prędkościach, kuleje również system fizyki, ale mimo to gra warta polecenia. Świetna grafika, bardzo realistycza, widok kokpitu i wystrój samochodu - bomba. Mogliby w 2 dać lepszą fabułę niż tylko jedź i wygraj miejsce na podium, poprawić fizykę i model jazdy, żeby auta trzymały się bardziej drogi...
wszystko byle nie Shift :(((( Zgadzam sie w 200 % !!!
Nieeeeee! Shift był cienki, model jazdy beznadziejny, śmieszne bugi. Feess - mnie też to nie cieszy :/
NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE MA KU*** MOWY!(sory ale to bedzie kolejne gówno)
Kurde robią Worlda( to akurat Black Box Studio i Hot Pursuit( a to Criterion Games)(no dobra nie oni ale oni to wydadzą)
Kolejny shift - kolejny shit :)
Apokalipsis czy ty wogóle w to grałeś że oceniasz model jazdy?!
Według mnie był nawet realistyczny(ciężki do opanowania ale realistyczny)
W lipcu wyjdzie World i ta gra osiągnie bardzo dużą popularność a Hot Pursuit przywróci chwałę!!!
NIE CHCEMY KOLEJNEGO SHIFTA!!!!
Przecież Need For Speed reprezentuje arcade'owy model jazdy!
Nie piszcie więc, że wolicie arcade, bo TO JEST ARCADE, w przypadku Shift'a trochę uzupełniony
o pewne elementy symulacji, ale nie zmienia to faktu, że w dalszym ciągu jest to arcade racer.
To nie jest symulator jazdy, NFS nigdy nim nie był i mam nadzieję... nigdy nie będzie :)
P.S. Porównywanie (w skali 1:1) modelu jazdy z Dirtem, Forzą czy PGR jest niedorzeczne.
Jak dla mnie powinni wrócić do korzeni Undergrounda. Jak ciągle wypuszczają to samo w nowej oprawie to mnie krew zalewa. Przecież jest dobra Forza 3, PGR4 i po jaką cholerę jeszcze do tego Shifta dorzucać ?? W NFS zdecydowanie powinny być nocne wyścigi po mieście z dużą ilością tuningu.
Jupi.
Będzie mozna odkurzyc kierowincę, shift był gennialny pod względem modelu jazdy. Mam nadzieje że go nie uproszcza dla leniwych casuali.
Mam nadzieję że nie sknocą modelu jazdy ,który w pierwszej części Shifta nie przypadł mi do gustu.
papcio109 - korzeni? Underground to gałęzie i to te bliżej czubka drzewa zwanego Need For Speed. Korzenie kończą się na "czwórce" (moim zdaniem). Porsche było czymś wyjątkowym, a cała reszta to już jakościowa kolejka górska. Raz w górę raz w dół.
"seria NFS obchodzi w tym roku swoje 16 urodziny"
co za tekst.
wiecie co, w przyszłym seria NFS obchodzi swoje okrągłe 17 urodziny hehe
Nie wiem po co robią nfs.sh. 2 Mnie shift zawiódł. Nfs-y to powinny być nie standardowe ściganki Jak dirt czy grid, ale takie gry jak Nfs MW jak dla mnie najlepsza gra z serii. Otwarty świat swoboda w działanu iwalka z policją...
Jak dla mnie? Świetnie. Naprawdę. Shift podobał mi się niesamowicie, za widok z kabiny i miodność modelu jazdy. Jedyne co mnie martwi, to to, że gra ma zostać wydana dość niedługo, przez co może wyjść niedopracowana : |
Ale ogólnie - czekam!
Osobiście SHIFT mi się najbardziej podobał z serii NFS od dobrych kliku lat, tuning mnie nie przekonuje a wyścigi po torach jak owszem. Gierka z wadami lecz mam nadzieje że wyodrębni się w osobny cykl i pójdzie w ślady TOCA Race Driver 3 czyli arcade z dużą ilością realizmu plus duży wybór serii wyścigowych
Ujj, panowie, komuś się źródła nie chciało sprawdzać :)
(Apologies if my unfortunate typo led anybody to believe that I worked on Shift 2 rather than Shift, I really should read over what I type before pressing the submit button)
http://uk.linkedin.com/pub/chris-mcclure/2/a93/b06
"miodność".. co za kretynskie okreslenie. wku**ia mnie to słowo
Co Wy się tak przejmujecie? Jak komuś Shift nie przypadł to i tak dostanie jeszcze World i Hot Porsuit, czemu narzekacie?
Mi tam z NFS podobał się najbardziej NFS PORSCHE 2000.
Most Wanted 2 przydałby się ;d
Grałem w shifta i srednio mi się podobał, o niebo lepsze są NFSy z nielegalnymi wyścigami.
Jakby dawno upadała to nie robiliby nowych części, a w dodatku nie tak intensywnie...
do kitu mogli dopracować grę w singlu nfs World
Szkoda, że to jednak nie Shift 2 ;/ Osobiście nie spodobało mi się, że tak szybko miałby ukazać się sequel Shift'a (mógłby być za mało dopracowany, albo wnosić za mało zmian), ale nie mam nic przeciwko, a wręcz kibicuję EA i SMS żeby pracowali już na 2-ką.
Shift drogie dzieciaczki to najlepsza część NFS od... dawna. A nawet bardzo dawna - od czasów MW seria się regularnie, niezmiennie staczała. A Undercover to było apogeum tego upadku - najgorszy syf jaki nosił nosił nazwę NFS. Coś co powinno być wymazane z historii, dla tego nie rozumiem jak komuś ten niegrywalny badziew może się podobać?!
Faktycznie - do Underground'ów nic nie mam i chętnie bym zobaczył 3-cią część (może być nawet jako osobny odłam serii produkowany równolegle do innych gier), ale pytam Was - jak można się zachwycać takim syfem jak Undercover?
Co do World'a - nie zapominajcie, że produkuje je studio BlackBox odpowiedzialne za upadek serii NFS... To oni kiedy skończyły im się dobre pomysły (via. U1, U2, MW), postanowili nie spełniać żądań graczy, tylko wprowadzać w życie rozwiązania, które się nie sprawdzały i zaniżały jakość gier z serii... I, że to oni pożegnali się (jak widać po World'zie - jednak nie do końca) z serią NFS takim shitem jakim był Undercover (czyli ostatnia część NFS jaką wyprodukowali - ostatnia, bo World to jest tylko online'owy remake MW i Carbona).
Co do HP - również bardzo liczę na ten projekt - nie podoba mi się kilka rozwiązań jakie pokazano, ale nastawienie rozgrywki na online też może być bardzo ciekawe. Martwi mnie tylko, że nie pokazano jeszcze ani jednego trailera/gameplay'a w którym to uciekinier wychodzi z pościgu górą... Na razie zawsze widzieliśmy tylko jak stróże prawa zwyciężają.
Poza tym - już sam powrót do korzeni serii raduje mnie niezmiernie :)
Zastanawiałem się czy najlepszym rozwiązaniem dla serii NFS nie było by poprowadzenie 3 marek. Najlepiej w cyklu 3-letnim. Wtedy na kontynuację każdej części serii studia, które się nimi zajmują miały by po 3 lata na ich dopracowanie. O jakich markach myślę? Wspomnianym Shift'cie, Hot Pursuit'cie i Underground'zie.
I wszyscy byli by szczęśliwi - nowe NFS'y ukazywały by się co roku, jak do tej pory, a były by bardziej dopracowane, gdyż na każdy w gruncie rzeczy poświęcono by więcej czasu.
Ktoś powie, że zapomniałem o MW... Nie - nie zapomniałem... Po prostu dodanie policji w moim mniemaniu nie było w stanie zrekompensować obcięcia i uproszczenia najmocniejszego atutu Underground'ów - czyli tuningu. Dla tego o MW jestem skłonny zapomnieć, na rzecz Undeground'a z rozbudowanym tuningiem typowym dla gier o tej nazwie... Wzbogaconego o element policji (który przy nielegalnych ULICZNYCH, NOCNYCH wyścigach wydaje się czymś naturalnym). Pomyślcie sobie - klimat Undeground'ów + pościgi i (coś nowego) obławy na organizujących się co noc w ustalonych częściach miasta street-racer'ów. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić nic ciekawszego niż nielegalny nocny wyścig ulicami miasta, przerwany przed czasem z powodu interwencji stróżów prawa.
Ktoś powie, że zapomniałem o MW... Nie - nie zapomniałem... Po prostu dodanie policji w moim mniemaniu nie było w stanie zrekompensować obcięcia i uproszczenia najmocniejszego atutu Underground'ów - czyli tuningu. Dla tego o MW jestem skłonny zapomnieć, na rzecz Undeground'a z rozbudowanym tuningiem typowym dla gier o tej nazwie... Wzbogaconego o element policji (który przy nielegalnych ULICZNYCH, NOCNYCH wyścigach wydaje się czymś naturalnym). Pomyślcie sobie - klimat Undeground'ów + pościgi i (coś nowego) obławy na organizujących się co noc w ustalonych częściach miasta street-racer'ów. Nie jestem sobie w stanie wyobrazić nic ciekawszego niż nielegalny nocny wyścig ulicami miasta, przerwany przed czasem z powodu interwencji stróżów prawa.
- ale na co tyle tuningu? To ma byc gra wyscigowa a nie pokazy tuningowych furek, ilosc byla wystarczajaca, lepiej wprowadzic cos na wzor edytora, bierzesz maske, wstawiasz wloty z 10 roznych rodzaji to samo z bumperem, ksztalt potem wloty i inne rzeczy.
Inaczej gra byla by takim duchowym odpowiednikiem U3. Poscigi byly ok ale za bardzo filmowe - spadajace rury, wymijasz mase aut to policyjny woz nie popelni bledu i w kogos uderzy by moc uciec. Najlepsza technika MW/UC to zebranie policji w ogonie, zwolnic by zmniejszyla sie odleglosc miedzi nimi a toba a potem przed takim znaczkiem przyspieszyc - 20-30s i koniec
W gramy bylo jak wygral uciekinier, chyba byl "restart" wtedy
AIDIDPl - upadla, pokazuja to oceny, komentarze/opinie na temat gry. NFS to dawniej wyscigi, tuning byl czyms swiezym bo naszla moda na Fast and Furious i tuning, ale bez przesady by robic kolejne gry z tuningiem a to na torach Shift/ProStreet lub zabawie w agenta pod przykrywka gdzie skoro my jestesmy tymi dobrymi to poscigi same powinny sie anulowac ;)
a mnie na underground 3..
NIE!!!! Kolejna część tego gówna!!!! Ja chcę efektowne pościgi policyjne a nie pseudo-realistyczne wyścigi :(
Tworcy traca tylko czas... bo i tak shifta nie wyjmą z popiolu...