Gra jest przeciętna. Co wersja to gorzej wychodzi.Nie ma ekwipunku,mini mapy,swobodnego wyboru broni itp. Choćby jak sprawdzić ile jest eliksirów albo biegniesz w środku miasta i samo Cię przeniesie do innej lokacji.To tak denerwuje jak diabli. Co do skrzyń mam 26 srebrnych kluczy,a do otwarcia trzeba 15 i wyskakuje,że mam ich za mało. Tą grę naprawdę zrobili na odpierdol szczerze mówiąc
Smutne rozczarowanie. Kolejna z "nowoczesnych" gier gdzie konsolowe sterowanie i obecność achievementów to podstawa rozgrywki. System walki równie mierny co w Assassin's Creed, jeden klawisz i jazda. O ile, Fable - The Lost Chapters krytykowano za casualowy system walki, to tam przynajmniej wymagano od gracza jakiegoś poruszania się w trakcie walki, zażywania eliksirów, prostej taktyki, celowania w przeciwnika. Tutaj wszystko jest zautomatyzowane i stworzone pod współczesną autystyczną młodzież, która gry fabularne traktuje chyba tylko jako odpoczynek dla rąk od masturbacji i grania w jakieś sieciowe gówna w rodzaju LoL'a. W czasie gry nie mamy dostępu do inwentarza, nie zbieramy żadnych przedmiotów z otoczenia, czy poległych. (Oprócz gęsto rozsianych zakopanych skarbów i innych skrzynek - jednak pełnych głównie badziewia w rodzaju paru monet czy zbędnego eliksiru.) To wydaje się być rozsądne posunięcie, w końcu czemu wielki bohater i król miałby się przejmować zbieraniem łyżek i innych pierdół jak w The Elders Scrolls czy Gothic. Z drugiej strony by zmienić jakikolwiek element wyposażenia trzeba przenosić się do jakiegoś cholernego sanktuarium umieszczonego chyba w alternatywnej rzeczywistości wewnątrz chorego umysłu naszego bohatera pełnego wyimaginowanych przyjaciół.
Generalnie rzecz ujmując brakuje tej unikalnej atmosfery pierwszego Fable'a, intryg, przepowiedni, baśniowo zobrazowanych ludzkich namiętności i przywar, zamiast tego mamy prostą bajkę o złym królu i dobrym księciu/księżniczce ratującym królestwo przed zagładą. Na plus pozostaje tylko rubaszny humor.
Jeszcze jedno - pierwszy Fable w kwestii mechaniki i modelu rozgrywki w wielu elementach przypominał europejskiego Gothica, tutaj natomiast otrzymaliśmy jakiś symulator kapitalisty utrzymującego się z rentierstwa (mimo całej rewolucyjnej otoczki), wszystko sprowadza się do zarabiania pieniędzy z wynajmu budynków, cała reszta to tylko dodatki. Szkoda, że gry idą w tym kierunku, z drugiej strony rozumiem skąd ten nagły rozwój rynku indie - bo ten zdecydowanie odpowiada na potrzeby dojrzałych graczy. Gdyby klimat i mechanikę z Fable - The Lost Chapters wzbogacić o rozbudowany system zarządzania i mapy z Fable III, mielibyśmy niezły sequel. Tak to jest tylko dramat. Molyneux ty kur*o.
Gra bardzo mnie wciągnęła lecz zbyt krótka ;( grafika może być ale na końcu gry nie ma co robić ech troszkę nudna i za krótka jak to pisałem
Trochę gorsza od pierwszej części ale i tak świetnie mi się grało.
Da się jeszcze gdzieś w to pograć? Coop wgl możliwy? Czy ta gra umarła razem z Games for Windows Live?
Fajnie się grało, ale jednak pierwsza część nadal jest najlepsza :D W Fable + TLC było więcej opcji, podejmowania decyzji, różnorodne bronie i zbroje które wpływały na charakter itp w Fable III tego brakuje :( A już wgl wkurzyły mnie demoniczne wrota. W jedynce było ich o wiele więcej, i były w nich ciekawsze i użyteczne rzeczy tutaj jest ich mało nic w nich nie ma ciekawego jedynie broń legendarna która można dostać po ukończeniu fabuły lub grając z kimś online...bez sensu.
Uproszczenia spłyciły strasznie grę. Z genialnej niepowarzalnej gry jaką była pierwsza część twórcy zrobili zwykłego średniaka w którego grało się przyjemnie ale to nie to.
Na plus tylko bardziej rozbudowana ekonomia niż w poprzednich częściach, ciekawe zadania poboczne jak zły Baron i tyle.
Rozwój postaci miał być innowacyjny i ciekawy okazał się średni i bez szału. Zmieniające się bronie bohatera również miały być czymś niesamowitym tymczasem były niesamowicie losowe przez co np. młot stawał się miedziany bo kopiliśmy marchewkę.
Na minusy reszta czyli rządzenie, system moralności i brak praktycznego wpływu na wygląd postaci, interakcja z innymi(pierdzenie w twarz, serio?), ekwipunek i brak wpływu zbroi na pancerz postaci.
Fable III 7,5/10
Ta gra fabularnie nieźle mnie zaskoczyła, dokonywanie wyborów jest niesamowite!
Są też takie smaczki jak kupowanie domów, małżeństwo dzieci, własny biznes, ect. Niestety poziom trudności jest zbyt łatwy. Gra podobała mi się dużo bardziej niż Fable The lost Chapters, ale każdy ma swój gust i każdemu podoba się co innego. Fajna sprawa też jest z psem który szuka skarbów i miejsc do kopania. Grę przeszedłem z modem graficznym "Fable 3 Ultra realistic Graphics Mod - REGNO FAIRNESS 2017", polecam również ten mod graficzny, dzięki temu grafika jak wiadomo wygląda lepiej. :) System walki w tej grze również mnie nie zadziwił, ale nie był najgorszy. Dobry pomysł natomiast jest z bronią palną i czarami, można wszystkich bez problemu zniszczyć z odległości nie zwracając uwage na obrażenia, wystarczy odsuwać się od przeciwników. Nie mogłem też czasami wyłączyć gry za pomocą ESC bo przenosiło mnie do portalu. Muzyka raczej mi sie nie bardzo podobała, ale była znośna. Brak rozwoju postaci, w jedynce natomiast był. Uproszczenia w grze też troche przeszkadzały. Pomimo plusów i minusów polecam wam zagrać w tę grę. Pozdro!
Jako rpg "trójka" w stosunku do poprzedniczek została strasznie ogołocona. Historia nie jest zła i ogólnie rozgrywka jest przyjemna. Zdecydowanie krok w tył w stosunku do pierwszej części mimo kilku ciekawych pomysłów.
Między innymi specialnie dla Fable II kupilem całkiem niedawno Xbox'a 360. Spędziłem przy niej całkiem spory kawałek czasu bawiąc się naprawdę dobrze. Grałem nieśpiesznie, delektując się rozgrywka i starając się przechodzić jak najwięcej misji. Przyznam jednak szczerze, że gra mnie trochę wymęczyła i ukończyłem ją już tylko dla zasady.
W Fable III nigdy nie grałem, chciałem zagrać na PC, ale okazało się, że legalnie nie da się jej już kupić w cyfrowej dystrybucji (gra jest już niedostępna na Steam), kupiłem więc wersję na Xbox 360. Po dwójce nie miałem już ochoty na kolejną część, ale ponieważ słyszałem głównie same złe opinie na temat trójki, postanowilem włączyć przynajmniej na chwilę i samemu się przekonać, czy faktycznie jest tak zła jak większość o niej mówi.
I wiecie co? Gra wciągnęła mnie tak, że długo nie mogłem się od niej oderwać. Właśnie ją ukończyłem i osobiście zupełnie nie rozumiem całego tego narzekania na trzecią część Fable. Gra jest zdecydowanie lepsza od dwójki niemal pod każdym względem. Graficznie jest zauważalnie lepiej, gra pomimo swoich lat wciąż prezentuje się bardzo dobrze. Level design zasługuje na specjalne wyróżnienie, bo kreacja świata i miejsca, które przechodzi nam odwiedzić są zdecydowanie najlepsze z całej serii. Najistotniejsza dla mnie jest jednak fabuła, która w trzeciej części jest angażująca i zachęcająca do dalszego grania. Nie jest to może poziom części pierwszej, ale nie jest też nijaka jak w części drugiej. Historia o złym królu i jego bracie/siostrze, który odziedziczył "bohaterstwo" po swoim sławnym, heroicznym ojcu (bohater Fable 2) I który zostaje wciagniety w rewolucję, a my czynnie uczestniczymy w drodze do obalenia jego brata, objęcia tronu i pokonaniu zbliżającego się zagrożenia. Nie jest to może jakoś szczególnie epickie, ale na tyle satysfakcjonujące, że chce się grać.
Humor z którego słynie cała seria jest tutaj utrzymany, bohater w końcu nie jest niemową (co w pierwszej części miało swój niepowtarzalny urok, a w drugiej głównie irytowało), mamy sporo ciekawych postaci drugoplanowych, które podobnie jak w Fable 1 odgrywają swoją rolę w fabule i są ciekawe (czego w Fable 2 mi bardzo brakowało) oraz naprawdę wiele dobrych misji tak z wątku głównego jak i kilka pobocznych.
Jest kilka dziwnych rozwiązując względem poprzedników - głównie uproszczenia i ograniczenia dotyczące rozwoju postaci, ekwipunku i systemu gestów/emocji, zrezygnowanie z bardziej tradycyjnego interface na rzecz "sanktuarium". Gra potrafiła czasem mocno zwolnić, magia jest mocno niezbalansowana, miałem problemy z synchronizacja pionową itp, ale ogólnie rzecz biorąc mnie te minusy wcale nie odbierały przyjemności z rozgrywki.
Podsumowując bawiłem się prawie tak dobrze, jak przy części pierwszej, co myślę, że mówi samo za siebie. Do dwójki raczej nigdy nie wrócę, bo nie mam po co, ale w jedynkę i trójkę zagram jeszcze pewnie nie raz. Tymczasem czeka mnie jeszcze kilka misji po zakończeniu wątku glownego - miłe zaskoczenie jak po napisach końcowych okazuje się, że ktoś próbuje obalić króla-bohatera i zaczynamy zupełnie nowy wątek.
Sporo czynności pobocznych do których Fable zdążyło przyzwyczaić, zero jedynkowy system moralności, baśniowy świat i barwne lokacje, duża dawka humoru i kilka oryginalnych questów z tym związanych, przeciętna fabuła, kilka irytujących rozwiązań i cała masa uproszczeń...
Spory kocioł, ale mimo wszystko grało się całkiem nieźle.
Ta seria to sztandarowy przykład że MS nie wie czego chce: uniwersum z ciekawym pomysłem, jeno do doszlifowania i podniesienia poprzeczki i mamy murowany wybitny tytuł na wyłączność. MS za to postanowiło zamknąć studio i po latach reanimować marke oddając ją w ręce ludzi od których nie wiadomo co wyjdzie (fable 4) I tak oto historia MS jest pełna takich marek z ogromnym potencjałem które sie zabijało jak kurę znoszaca złote jaja. Grając w fable 3 po latach człowiek zdaję sobie sprawę jak ta gra była stworzona po łebkach. Klimat jest, potencjał na zabawę jest ale co z tego jak gra się kończy zanim wgl siw zaczyna a człowiek zostaje z niedosytem.
Gierka ma swoje lata,ale dopiero co miałem z nią styczność.
Tak wiec, trochę w niej posiedziałem,polatałem i jednak mnie zniechęca porównując do Fable;The Lost Chapters
(w drugą cześć nie grałem wiec do niej nie będe porównywał)
Hm ogólnie
Na plus:
-grafika
-prowadzona historia
Na minus
-zbyt łatwa,rozbije na częsci
-autoaim (spamuj jednym klawiszem nawet na pistoletach)
-pies który za nas robi połowe roboty
-znacznik który prowadzi nas za ręke
Dalsze minusy jak dla mnie
-rezygnacja klasycznego ekwipunku na rzecz urozmaicenia w postaci bazy co sie wydaje na swoj sposób toporne
-zdobywanie przedmiotów,golda zbyt łatwe
-mało demonicznych wrót
-toporne menu mapy jak i sama ona.
-rozwój postaci (albo jej brak na swój sposób?)
-inteligencja kompa na poziomie cegły
-prostolinijne wybory,decyzje. (bitch please)
+/- duzo gry nie przeszedłem,ale niby różnorodność przedmiotów jest dosyć uboga co dla mnie znaczy bardzo kiepsko.
Jeżeli o czymś zapomniałem kiedys dopisze o ile zachce mi sie znów odpalać to cudo.
Tak wiec,fable zapomniane opowieści bije tą opisaną cześć na głowe.
Czekam z niecierpliwością :)
Jak by jeszcze dali 2 część to był bym prze szczęśliwy XD
Może jeszcze Gears of War 3........
Zauważcie z I część była lepsza na pc może gościom z microsoftu dało to trochę do myślenia ;p
Ta gra powstaje na PC tylko po to ,żeby "reklamować" natala więc na GOW'a 3 IMO nie mamy co liczyć
No i wersja PC ma swoją zakładkę :D
Cieszy mnie to, że ta gra ukaże się na PC. Z tej okazji mogliby wydać jeszcze dwójkę. No ale, chociaż tyle.
Czekam :) Napewno bedzie ladnie wygladac na polce obok 1 :P Ale szkoda, ze 2 nie ma
Ponarzekam tak jak inni, że dwójeczki brakuje.
SUPER ! Znowu założę się z bratem kto pierwszy przejdzie fable 3 czy ja na xbox'ie czy on na PC ;D
musi musi musi musi i jeszcze raz musi wyjść na PC po wspaniałej jedynce czekałem na dwójkę która jest niestety na x360 nie mogę się doczekać nawet jak bym miał czekać dwa lata czekał bym heh
Już na 100% pewne, że wyjdzie PC?
kluha666-----> Dzięki za odp.
Fable III kupię na Xbox360, ale bardzo się cieszę, że ta gra wyjdzie także na poczciwego PC :)
szkoda tylko, że III opiera się na wydarzeniach z II, więc na pc poznamy tylko wycinek historii. no chyba, że będzie niespodzianka i III ukaże się razem z II - ale to tylko gdybanie.
dobra to teraz trzeba se przypomniec 1 i 2 fable
Ta gra będzie zajebista jedynke przeszedłem z zapartym tchem już nie mogę się doczekać
Czekam Szkoda Że Dwójki nie ma na pc ale 3 i Też dobra
Bardzo ciekawa sytuacja, zapowiada się świetna zabawa gdyż gra nie nie będzie skupiona tylko na jednym czyli questach i pozyskiwaniu sławy (jedno z drugim się łączy bo najwięcej sławy jest z misji). Będzie w tym nutka pewnej strategii, która połączona z takim RPG może dać niesamowite efekty. Wielu się łudzi, że Fable 2 wyjdzie na PC. Powiem tak nie wiem (choć nie sądzę, że kiedykolwiek Fable 2 wyjdzie na blaszaka), ale jeśli to na pewno nie teraz, bo to byłaby największa głupota ze strony Microsofta, ponieważ tylko ktoś nienormalny wydawałby 2 duże produkcje od tej samej firmy z tej samej serii gry. I to w sumie na tyle powiem tyle, że Fable 3 na pewno wyjdzie na PC możemy tylko czekać i mieć nadzieje, że nie oszukają nas z fabułą i resztą rzeczy, które mamy obiecane.
spoiler start
Jesteś gej, wstąp do PLEY.
Jesteś pizda kup se Fable 3rista.
spoiler stop
Ludzie czemu Wy oceniacie grę skoro jeszcze nie wyszła? ;/
W powietrzu unosi się zapach słabej optymalizacji i małej ilości klatek na sekundę :/
Ale i tak się cieszę, że w ogóle zagram. W końcu PC to potężny sprzęt.
o tym mówiłem Microsoftowy exclusive fajnie ale podejrzewam ze PC to będzie gdzieś max. 20% sprzedaży tej gry(realnej)
Oh damn!!!!! No super!!!! ciesze sie niezmiernie :) będzie w co grać
kolejna świetna gra która wychodzi tylko na pc i xboxa360, a na ps3 nie ( tak jak wcześniej risen, mas effect 1 i 2, conviction i inne). I właśnie dlatego sprzedałem swoje playstation3 i kupiłem dobrego pc do gier.
@up dobry wybór ;p ja tak zrobiłem z wii . Teraz na moim PC każda gra ruszy tylko ciekawe co z fable bo jak z xklocka to z optymalizacja cienko(patrz GTA IV). No cóż teraz tylko trzymać kciuki aby nie przesunęli premiery
Tak puszczanie bąków to jest siła tej produkcji. Ludzie przecież cała ta seria to żenada, nawet dzieci wolą grać w co innego.
Ja wiem......? Gra może sie wydawać dla dzieci ale świetnie rozwija wyobraźnię, niesamowicie porywa baśniowy świat... a w grze przecież nie każdy musi siedzieć i puszczać bąki są inne aspekty
Wczoraj na Hyperze była relacja z E3. Gre prezentował Peter Molyneux. No sporo możnabyło się dowiedzieć. teraz niech jeszcze MS zrobi nam łaske i wypuści z napisami PL i będzie dobrze :P
http://www.youtube.com/watch?v=yt3qPzkZ4eo&feature=player_embedded Nowy gameplay. Teraz nie mam zadnych watpliwosci co do Fable 3. Gra bedzie swietna.
spoiler start
Jednak te emotki to nie tylko pierdzenie ludziom w twarz, a tez pocieszanie i przytulanie(i z pewnoscia wiele wiele wiecej). W skrocie, intergracja ze swiatem jest dosc spora :D
spoiler stop
Fable mnie wkręciło do samej
walki z Jackiem.
grałem w jedynkę i bardzo mi się ta giera spodobała , żałowałem że dwójka była tylko na X360 , poza tym nie jestem pewien czy trójka będzie dobrze na moim kompie chodzić ale mam nadzieje że jakoś pójdzie :)
^ Tylko ,że to jest "trójka" ,a nie "dwójka".
będzie piesek hurrrrraaaaaa właśnie zwierzaków mi w rpg-ach brakowało i pistolety są muszę to mieć!!!!!!!!!!!!
seblord jeśli cie w fable'u tylko pies i pistolety interesują to mnie załamałeś
w fable'u patrz na fabułę a nie pistolety i psa
A mnie pies akurat taki dobry nie jest.MI tylko przeszkadza(tj. w Fable 2)
Jedynka była świetna. W trójkę pewnie też zagram, ale nieco nie moje klimaty ;( Zgadzam się z dalor32, łuki bardziej klimatyczne niż broń palna, ale to kwestia gustu.
A ja powiem wam , że Bron która będzie się zmieniac wraz z tokiem fabuły( no powiedzmy raczej chodzi tu o zabijanie i charakter)no i te czary. Nie dość że gra jest juz od początku sama w sobie dobra to twórca odświeża ją i wychodzi jej to na dobre no to jest przykład jednej z tych wspaniałych gier, ale nie doskonałych ;) Jeszcze przyciąga mnie niesamowicie Multi. No jest naprawde jest na co czekać, premiera za niedługo. Pozdrawiam!
A ja wam powiem ze premiera Fable 3 została opozniona i nie wiadomo na ile... wiec sie jeszcze tak niecieszcie ze dostaniecie fable 3. XBOX ROCK!
Ps. Tak pisszanp. na polygami i innych zagranicznych serwisach.
Premiera Fable II na PC jeszcze nie ujawniona tak że znowu chcą PC-towców wydymać.Dobrze że mam Xbox'a.
A no i racja..... Xbox dostanie ją napewno wcześniej, a pc-towa niechce krakać ale pewnie 2011. Zobaczymy jak sie potoczy sprawa
Polecam też zobaczyć viliger maker dla fable 3
Ludzie opłacało sie czekać na zapomniane opowieści za free(chodzi o dodatek który nie wyszedł na xkolocu w polsce) wiem że molux da coś pecetwcom za co Xboksowcy będom płacić
To będzie hit. Z niecierpliwością czekam na premierę
Już zaczynam zbierać 100 zł oby tylko wyszła tego roku
Ciekawe kiedy wymagania .
Screeny aż zachęcają do kupna gdy wyjdzie
Hej a będzie w 3 coś na wygląd Co-Opu ??? Bo od kolegi słyszałem ze będzie ale w Opisie na Encyklopedi nie ma żadnej informacji o tym.
Fajnie gdyby Fable wyszlo w grudniu wtedy Gwiazdka UDANA !!! Absolutny Must Have tego roku bo jak wyjdzie w przyszłym to nie wiem czy kupie bo bedzie wtedy wiedźmin 2 ;]
Ciekawe czy postać będzie się starzeć i czy będzie można zmieniać cały wygląd
Mam nadzieję, że nie będzie przesady z tym zarządzaniem królestwem. Ja chcę siekać potwory, a nie zajmować się polityką :) I tak muszę to mieć :P
..C!!Z!!E!!K!!A!!M!!Y..
Czy Ms nie może się zdecydować?
Wkurza mnie to ciągłe przesuwanie premiery PC
To w końcu Fable 3 ukaże się jeszcze w tym roku czy w przyszłym ?
Glupia gra co to ma byc, jeden koles jak gral na targach w to lapal kolesia podstawial mu glowe pod dupe i puszczal baki przegiecie, jeszze te pistolety o boze ale syf ten fable 3
Trochę to bez sensu.. Grać tylko w Fable I i III . Akurat w II nie grałem bo nie było na PC... A szkoda...
Fajnie ,że już graliście i oceniacie.
bedzie dobre
Ale zaraz zaraz Premiera Gry:Listopad? a w przeglądzie mówili że pazdziernik
Gra na pewno świetna.
Mam dylemat Fable III czy CoD: Black Ops
Pomóżcie.
Do tych, ktorym przeszkadzaja pistolety, strzelby, maszyny na pare i inne steampunkowe nowosci techniczne w Albionie. Akcja gry dzieje sie kilkaset lat po czesci 1. Zeby mozna bylo zauwazyc, ze minelo tyle czasu to producenci pozmieniali to i owo w grze. Jedna z takich rzeczy jest totalnie zniszczony Oakvale znany z 1 czesci. Inna jest bardziej rozbudowany Bowerstone, a inna rzecza sa nowe rodzaje broni, ale mozna tez trafic na kusze(lukow niestety nie ma :/). Wiem bo zdalem Fable 2, a 3 czesc dzieje sie 50 lat pozniej. Gre napewno kupie, tak jak kupilem fable 2. Tylko sie zastanawiam w ktorej wersji kupic, czy w wersji na x360 czy na pc. Pada moge sobie zawsze podlaczyc, a kompa do TV. Skoro gra jest od M$ to napewno bedzie pod GFWL, wiec achievmenty tak, czy siak mi wleca.
gawrych12 -> Zalezy co bardziej lubisz. Call of duty przez dlugi czas bedzie trzymac swoja cene, a fable 3 predzej(napewno predzej od CoD'a) czy pozniej bedzie tanszy.
gawrych ja ci polecam fable 3 bo też ją będe kupował, wydaje się ciekawa i rozbudowana. Chyba że lubisz dużo akci do wybierz cod'a, ja wyraźiłem swoją opinie, a decyzja należy do ciebie
O w dupe Luty 2011, jeszcze niedawno mialo byc w Listopadzie, chociaz z 2 strony moze to i lepiej, nie bede mial przynajmniej dylematu czy kupic Black Ops czy Fable3, tak kupie to i to :D
Ja wiem, czy dobrze, że przesuneli premierę ? Może będzie mniej bugów, chociaż z drugiej strony to chętnie bym sobie popykał szybciej :/
Wercja PC Luty 2011 buahahaha, a na XBOX 360 za tydzień gdzie tu k***a sprawiedliwość ?
Dobry pomysł z tymi muszkietami. Wreszcie coś nowego w erpegach, tego jeszcze nie było. Wszędzie tylko miecz +czary, dobrze że w tej grze będzie trochę inaczej.
Na początku zrzędziliście, że w ogóle na PC nie będzie. W końcu jednak Microsoft ogłosił, że zagramy w nowego Fable'a na komputerach, ale oczywiście znowu coś nie pasuje. Cieszcie się, że w ogóle będzie. Ja gram tylko na PC, ale nie narzekam na brak gier.
Trochę szkoda że "dwójka" była tylko na konsole.
Mam nadzieje że widok będzie z 3osoby jak w jedynce bo konsolowego widoku nie przetrawię.
Co do pistoletów jak się nie podobają to ich nie używajcie, proste.
Ciekawi mnie sposób starzenia się jak będzie wyglądało starzenie się, w "jedynce" miałem na fulla wszystko przez co grałem starym dziadem co mnie trochę wkurzało.
patrol8522 - nie rozumiem. To jaki widok jest w konsolowej wersji Fable III? W "dwójce" starym dziadem nie pograsz. Mam wszystko na fulla i mój bohater nie jest w aż tak podeszłym wieku. Na prawdę fajnie wygląda ;) W III wątpię, że będzie inaczej.
przeniesli sie na luty bo w listopadzie za duza konkurencja taka jak CoD black ops i assasin
do krzysiu26, jak jesteś sfrustrowany, że nie masz konsoli, a fable III nie wychodzi na razie na PC to nie musisz od razu twierdzić, że gra jest głupia; Tym bardziej jeżeli w grę nie grałeś nie nazywaj jej syfem
hej, skąd mogę pobrać za darmo demo na pc aby sprawdzić czy gra mi się spodoba?
Na Amazonie jest napisane, że gra zostanie będzie miała premierę 12 grudnia 2010. Oby to była prawda :D
Nie tylko na Amazonie tak jest. Prawie na każdej stronie jest napisane December 12 2010. Czyżby premiera naprawdę była wcześniej... ;D
Gra jest świetna, nie pożałujecie :) Niektórym się spodoba, a niektórym wręcz nie..
Nie mogę się doczekać premiery bo samo The Lost Chapters było świetne to co dopiero 3 obym sie nie zawiódł :D
Ja wam powiem tak, że Fable pokochałem baardzo jako rpga, gra naprawdę ma klasę i jest bardzo dobrym tytułem, przeszedłem ją ze 7 razy, w różnych odstępach czasowy, a to dlatego bo po prostu do tej gry każdy chce wracać. Fable 2 kupiłem na X360, przeszedłem raz, przeszedłem i drugi, i tyle, grę oczywiście można przejść, jest przyjemna miła fajna, ale to co ja pokochałem w Fable 1, w 2 już odeszło, tak się teraz zastanawiam czy to nie dlatego że że w Fable 1 grałem na PC (inny klimat grania) a w 2 na konsoli... mimo wszystko bardzo dobrze się zastanowię przed kupnem 3 części, bo nie tego oczekuję od kolejnych części, czyli uciekanie od wspaniałego pierwowzoru.
Nie mogę się doczekać kiedy to dorwę na pc
Ludzie błagam nie ma 2 na kompa 3 też nie a na XBOX już nawet dodatek jest albo ma być
do maxier Jak to nie ma na PC jak jest napisane na GOL'u ze premiera w 2011 roku w lutym na PC bedzie? Może pora pocwiczyc czytanie ze zrozumieniem albo w ogole nauczyc sie czytac :D
Według sklepu Amazon - światowa premiera wersji PC to 28.02.2011
Szczerze ludzie z LionHead Studios postąpili bardzo nieładnie wobec graczy, którzy mają PC a nie posiadają Xboxa ! była super długo się z nią bawiłem, dwójki nie znam nie grałem, a w 3 nie ma sensu grać bo jest kontynuacją 2 i nie ma nic wspólnego z 1. Podobno 2 nie wydano na PC ponieważ ma to być kara za piractwo 1 !!! -.-' To samo można było zrobić z 2. Jakby ludzie nie znaleźli sposoby żeby ja nie wiem dostać nie legalnie 2 ... Finalizując wypuszczenie 3 na PC bez wypuszczania 2 jest to komplenie nie fajne i podchodzenie do klijenta z takim nastawieniem to wychodzą stratniej bo więcej ludzi posiada PC a nie Xbox... No chyba że w 3 bedzie dodana 2 która bedzie uzupełniać lukę xD
P.S. GeraltzRivii jak 2 jest na PC to podaj link gdzie to napisali bo jakoś nigdzie o tym nie mówią....
Kur*** penie znowu przełożą to w lutym i tyle pogram bo pewnie nawet nie wyjdzie a jak wyjdzie to pod koniec roku bo teraz xbox dominuje
Moim zdaniem już nie przełożą daty premiery bo w marcu dużo nie zarobią ponieważ wtedy wyjdzie dużo fajnych gier i bardziej im się opłaca wydać ją w lutym
Tu są podanie nieaktualne informacje.
Gra zostanie wydana 30 marca 2011
Do GeraltzRivii
2011 ( światowa data premiery )
2011 ( data wydania w Polsce )
2011 ( data premiery w USA )
Gdzie ty luty widzisz?
Chodziło mi o to, że jedynka była na PC, 2 nie było na PC, a trójka już jest na XBoxa a nawet dodatek zapowiedziany a na PCta jeszcze nie wyszło
Jakiś czas temu przy dacie premiery był luty;) Widocznie przesunięto... Czemu mnie to nie dziwi...
Jako zagorzały fan serii Fable jestem zaszokowany poczynaniem Peter'a Molyneuxa. (jakoś mnie to nie dziwi) Znowu przesunięto premierę na 31 maja 2011 roku. Z niewiadomych powodów. JEdyna pocieszająca myśl to to, żegra wogóle wyjdzie szkoda tylko, ze nie ma 2. Bym miał komplet. Jak narazie pozostawiam sobie Dead Space 2 i rąbie a potem na urodzinki (22 maja) zamawiamy sobie Fable III oby tylko znowu nei będzie pszesunięcia. Data tej premiery potwierdzona przez serwis Amazon
mam wielką nadzieje, że fable III się uda, bo z wielką chęcią bym sobie w tę grę pograł
Luty był we wrześniu wpisany potem już nie
Ludzie Fable III ma wyjść na PC w 2011
ja0ki zal walic go
To chyba kpina z ta premiera PC mam PS3 mam jeszcze xboxa kupie i zero problemow
Mialo byc w lutym, teraz sierpien, skonczy sie na tym ze nie wyjdzie w cale...
Pojebalo ich
pier*ole kupuje Brotherhooda!
Zastanawiałem się Assasin czy Fable ale twórcy Fable przekonali mnie żeby kupić Assasina. Na dodatek szybciej wyjdzie Wiedźmin 2 który zniszczy Fable na wszystkich polach. Moja chęć zagrania w Fable właśnie spadła do zera, dziękuje dobranoc.
ej no ludzie co się stało??? F3 miał wyjść w lutym tego roku a teraz dopiero w sierpniu o.0??? WTF -.-'
Nigdy bym nie kupił tej gry...Za tydzień wychodzi DLC na konsole, a na PC gra wyjdzie dopiero w maju...Życzę tej grze klęski, żeby Wiedźmin 2 ją całkowicie przyćmił :) To samo tyczy się AC2 który na konsolach jest już dawno, a wyjdzie dopiero w marcu. Takich gier bym nie kupił nawet z obniżką 50%. I w tej erze konsoli (gejowskiej erze) należy wielbić takie gry jak np. Battlefield 3 którego wersją PC będzie wersją wionącą. PC jest o wiele lepsze od konsoli. Gdyby nie konsole i ich hamowanie rozwoju technologicznego to na PC już byś my mieli o wiele lepsze gry niż teraz.
@Dzejdzej093 koksie zastanów się co mówisz bo czytając twoje posty wywnioskowałem, że masz maksymalnie 10 lat i nie stać Cię na konsolę. Pomijając fakt, że masz zrytą psychikę to dodam, że gry to nie wszystko i szczerze nawet wolałbym, aby połowa multiplatformowych gier nie wychodziła na pc i żeby takie niedowartościowane dzieci w nie nie pograły. Wersja konsolowa Fable ma ocenę 7.9, a pecetowa 9.0... wiecie dlaczego? Bo konsolo-hejterzy nie mogą patrzeć na konsolowe exclusivy, przeklinają na nie na wszystkich forach, ale jak już ma gra wyjść na pc to wielbią ją i uznają za najlepszą część serii. Ogarnijcie się dzieci bo się przykro robi. W USA pc służy do WoW'a a gra się na konsoli i tak powinno być, bo jak sama nazwa wskazuje konsola do gier jest do gier najlepsza.
@Quaironek nawet nie wiesz jaki uśmiech wywołałeś u mnie kiedy czytałem Twojego posta. Zapewniam Cie że jeśli bym chciał to mógł bym sobie kupić konsole, ale nie chcę jej :) Ciekaw jestem po czym wywnioskowałeś że niby mam "10 lat i zrytą psychikę", bardzo chętnie o tym posłucham Panie "starszy i mądrzejszy". Ja za to wnioskuje że masz konsolę przez co krytykujesz "pecetowców". Że nie raz już wyzywałeś kogoś od dziesięciolatków na forach. I że masz jakiś problem z sobą, choć to poważne oskarżenie i nie mi to oceniać. Nie mniej jest to smutne że krytykujesz kogoś kto wyraził swoją opinię na temat "ukonsolowiania" rynku gier. Twoje słowa że gry nie są najważniejsze miały być aluzją do tego że niby dla mnie są? Jeśli tak to Cię rozczaruję bo tak nie jest. Twoja błyskotliwa dedukcja na temat ocen Fable III przez graczy konsolowych i pecetowych ma ziarno prawdy lecz bardziej to zasługa tego że Fable III jeśli w ogóle wyjdzie na PC będzie jedną z najlepszych gier na PC, gdy na konsolach będzie średniakiem z powody konkurencji której nie ma na komputerach osobistych. Nie należę do tych jak to powiedziałeś "konsolo-hejterów", kiedy widzę jak dobra gra wychodzi na konsole, ale nie wychodzi na PC to nie krytykuje jej za to że jest zła, wiem że jest dobra i tego nie ukrywam. Jedyne za co ją skrytykuje to fakt iż nie wyszła na PC i nic więcej. Konsola do gier nie jest według mnie lepsza do gier od komputerów. Z komputerów możemy "wycisnąć" większe możliwości technologiczne niż na konsolach, a przede wszystkim (o czym już wspominałem) konsole hamują rozwój gier. Twoja kolejna dedukcja tycząca się określenia konsola do gier jest błędna. To że nazywa się "do gier" nie znaczy że jest lepsza, znaczy to że jest tylko do gier i do niczego więcej (oczywiście, można słuchać muzyki, oglądać filmy itp. lecz skupia się wyłącznie na graniu) natomiast na komputerach mamy o wiele więcej możliwości i w dodatku to czym się szczycą konsole czyli gry mogą że tak powiem wykonywać o wiele lepiej. Więc detektywem raczej nie będziesz choć nie rezygnuj ;) Na koniec powiem Ci że nazwanie mnie dziesięciolatkiem i wyzwanie iż mam zrytą psychikę to źle świadczy o Tobie niż o mnie. Bo to własnie dziesięciolatki wyzywają się nawzajem. Jejku trochę rozpisałem z powodu tak błahej sprawy no ale trudno ;)
Właśnie... błahej, ale widać dla Ciebie nie ponieważ musiałeś się aż tak rozpisać, żeby nie czuć się niedowartościowanym. Dobra skończmy z tym najeżdżaniem. Z pewnością masz rację, że konsole hamują rozwój technologiczny gier, aczkolwiek i tak jest on na bardzo wysokim poziomie. A propos tutaj również wychodzi zazdrość pctowców tj. przykładowo Counter-Strike 1.6 jest do tej pory uważany za jednego z lepszych fps'ów lecz zdarza się, że bluzga ktoś na jego przestarzałą grafikę. Po chwili ta osoba zostaje zlinczowana przez rzesze hardkorowych player'ów, których hasło przewodnie brzmi GRAFIKA NIE JEST NAJWAŻNIEJSZA, ale jeśli chodzi o konsole to oczywiście ich jedyna rola na rynku gier to hamowanie rozwoju tejże branży. W sumie to dzięki nim nie musimy tak często upgrade'ować naszych piecyków.
@Quaironek oj coś często się mylisz mój drogi ;) szczerze to nie ruszają mnie słowa kogoś takiego i na pewno z moją samooceną jest wszystko ok. Ciesze się że stwierdziłeś że krytykowanie się nawzajem nie ma sensu ;) Co do Counter-Strike 1.6 to masz racje, ale tak jak to powiedziałeś przez "hardkorowych player'ów". Normalny "pecetowy" gracz wolał by mieć lepszą grafikę. Osobiście też zauważyłem że nie tyle gracze z komputerów mówią że grafika nie jest najważniejsza co osoby których nie stać na ulepszenie swojego blaszaka, na pewno nie tyczy się to każdego ale pewnie większości. Sam też jestem zdania że bardziej liczy się dobra grywalność niż grafika co nie oznacza że ma być ona na niskim poziomie. I nie jestem jakimś "konsolo-hejterem" jak już to określałeś w poprzednim poście, mam tylko żal do producentów za to że nie wydaja gier na PC tylko na konsole i ogólnie konsole są wiodące. Mój kumpel ma konsole i z wielka przyjemnością gram na niej kiedy do niego wpadam i nie mówię że konsola jest kiepska do gier, wręcz przeciwnie jest świetna. Ale na PC można by osiągnąć to samo a nawet więcej. Mi osobiście nie przeszkadzało by upgrade'owanie kompa jeśli miał bym dzięki temu mieć lepszy gry.
W przypadku Fable 3 popełniają ten sam błąd co w przypadku części pierwszej. Wydanie z tak dużym opóźnieniem spowoduje finansową klapę. Większość graczy na PC zapomniało już o Fable 3 i potrzebna by była spora reklama, by im o tej grze przypomnieć. Do tego dochodzi Dragon Age 2, nowy Deus Ex i Wiedźmin 2. Fable 3 ma u mnie szanse ale dopiero tak za rok jak wyjdzie w klasyce po obniżonej cenie. Teraz mam inne wydatki na gry od wydawców, którzy nie traktują mojego blaszaka jak czegoś gorszego.
@hemik9 i właśnie takich ludzi jak Ty lubię ;) Gdyby tylko jeszcze producenci gier tak samo myśleli ;)
A mi Fable podobało się dużo bardziej niż Wiedźmin i Dragon Age i po Skyrim'ie jest to najbardziej prze ze mnie wyczekiwana gra. W marcu fajne gry wychodzą to czekanie nie będzie się tak dłużyło.
Awiecie czego mi tu brakuje...multiplayera''/
DWOJKA BYLA SWIETNA:D A TROJKA JESZCZE LEPSZA! :) Kocham ich za to ze daja na kompa xD
Wiecie moze czy na PC bedzie coop?
wow ! takie wymagania 4 gb ramu ! grafika 890 mb ! 2,9 ghz to jeszcze wporzo ale ta gra jest super wiem bo u kumpla na xboxsie grałem
Jeszcze pare dni......................... no szybciej bo mam kase na tę gry! I LOVE FABLE!!!!!!!!!!!!!!
co to za wymagania wtf jeśli moja 9800gt to uciągnie to bedzie cud
E... Ale to sa rekomendowane tak ?
mam nadzieje ze pojdzie na moim lapku Dual Core 2x2,2GHz 4gb ram GF 240GT 1GB bo jak nie to sie zdenerwuje:P jesli chodzi o stacjonarny to na Athlon II 4x 2,66GHz i GF GTX 465 1gb nie bedzie problemu xD
Wiem że to pytanie może być dziwne, ale mój brat cioteczny chce to dostać na urodziny, nie jest zbyt duży więc czy potwory które tam będą nie będą zbyt obrzydliwe?
Z góry dzioęki za wyrozumiałość i odp ;)
Piękna gra sądząc po screenach zobaczymy po premierze jak się będzie prezentować
Pojdzie mi na minimalnych? procesor intel core 2 duo E7200 ram 2GB karta graficzna 512MB
No! Zakochałem się w I, w II niestety nie pograłem, ale na III czekam dalej z niecierpliwością ! :D
Doomela12 --> Prawdę mówiąc nie wiadomo dla jakiego przedziału wiekowego jest "trójka". Są tam kontrowersyjne rzeczy jak seks i kondomy, a także takie typowo dla dzieci albo tj. pierdzenie w twarz ;) Potwory nie są obrzydliwe, gorzej z resztą.. :P
Gumi55 --> Żałuj ;D II lepsza od trójeczki :>
[138]
Apokalipsis co masz na myśli mówiąc :gorzej z resztą"? ;d
A i czy to prawda że w FIII nie da się zginąć, że jest nieskończone życie?
"wymagania sprzętowe: Pentium 4 2.9 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 896 MB (GeForce 260GTX lub lepszy), 12 GB HDD, Windows XP/Vista/" - tragedia...przecież ta gra wygląda średnio na co najwyżej karte 256 mb...
A czy jeśli będzie napisane jakieś zadanie, czy otrzymamy coś do napisania to będzie po polsku czy nie?
Wątpię żeby było coś do napisania przez nas. Po zastanowieniu to chyba niewiele jest gier, w których coś "piszemy".
[141] [Vip_18]. Jesteś taki mądry kolego, to weź przerób porty z X360 i zrób z tego wersje na iphona, ok ? Albo tak bym odpalił go na karcie 256. Pozdrawiam.
Ale jeśli my otrzymamy coś do przeczytania to będzie po polsku czy angielsku chciałam to napisać sry ;p
Vip_18 -> Co do wymagań to najbardziej jestem ciekaw kto do 1 rdzeniowego Pentiuma 4 wkłada GTX260. Twórcy jak widać nie popisali się logicznym myśleniem. ;)
dałem 8.5
minusy
- duże wymagania , kiedy gram tnie mi się strasznie a mam dobrego kompa
plusy
- oprawa graficzna
- ścieżka dzwiękowa
jakim cudem już w to grałeś ????
Jaram się tą grą, ale nie wiem czy mi pójdzie...
AMD Athlon 7850 DualCore. 2GB RAM, Karta graficzna GeForce 9800GT/ WINDOWS XP SP3.
Proszę o odpowiedź
Minimum System Requirements
* OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
* CPU: Intel Core 2 Duo 2GHz or AMD Athlon X2 4000+
* RAM: 2 GB
* HDD: 12 GB free disk space
* Graphics: 256 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c
Recommended System Requirements
* OS: Windows XP SP3, Vista or Windows 7
* CPU: Core to Duo 2.9 GHz
* RAM: 4 GB
* HDD: 12 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c
Supported Graphics Cards:
Minimum – NVidia 7600GT or ATI HD 2600 Pro
Recommended – Nvidia 260GTX 896MB or ATI 5770 1GB or higher
Nie jest tak źle ja na laptopie pociągne to gierke na lajcie, więc wy na swoich pudłach tymbardziej chill :D
Piękna grafika, DX11, i fajna przygoda, czego więcej chcieć kupie :)
Co z tym trybem kooperacji? Da się grać z kolegą przez G.F.W. Live na PeCetowej wersji ?
gierka średnia nie umywa się do 1 częsci a szkoda.
Moim zdanie gra przekombinowana mało skili magi itp..
1 część triumfuje
bardziej żałosnego , nudnego gameplaya w życiu nie widziałem
Muszę powiedzieć, że troszkę się zawiodłem na tej części. Generalnie Fable zawsze były grą stawiającą na prostotę ale tu jest zdecydowanie za dużo uproszczeń i generalnie jest taka jakaś mało treściwa. Widać, że gra stara się być bardziej casualowa, zresztą świetnym dowodem na to jest fakt, iż baba mnie wciąż od kompa odgania bo chce sobie właśnie w to pograć. ;) Ciesze się, że choć trochę klimatu pozostało z jedynki.
Czy to w końcu wyszło? Pytam się ponieważ każdy przestał pisać komentarze.
gra jest cudna, ale ma ktos moze jakis sposob (cheat, trainer), na gold?
powolnie sie to zdobywa, a chcialbym juz z fabula pojsc do przodu..
Po godzinie gania były dwie walki z wilkami. Gra polega na chodzeniu gadaniu z ludźmi. Spodziewałem się czegoś przynajmniej na miarę Assasins Creeda a to taki shit. Chyba przejdę sobie jeszcze raz jedynkę.
no i po co kretynie jeszcze raz ten same gameplay wstawiłeś?
Czyli rozumiem że wyszła, tylko ciekawe kiedy będzie u mnie
Wyszła? Miałem ją komuś kupić. Byłem w Media Markcie i Empiku. Nigdzie nie wiedzą czy u nich będzie czy nie. Nie mają nawet w formularzach jej na liście sprzedaży. Dziwna sprawa.
odpowie ktos na moje wczesniejsze pytanie?..
Hmmm jeśli chodzi o wymagania to mi bez problemu pójdzie bo mam dobrego kompa ale przeszkodą jest brak pieniędzy na tą grę. A wytrzymać już nie mogę :D Chyba na razie ściągnę sobie pirata a potem kupię oryginałkę :)
Kiepska gra. Mam wrazenie ze jest przeznaczona tylko dla dzieci lub tych co zawsze grali w gry na najlatwiejszym poziomie. W Skyrim moja ostatnia nadzieja na porzadny i prawdziwy RPG, nie nastawiony na komercje. Brak klimatu. Jak mozna laczyc bron palna z magia. Dobrze ze przed zakupem gry zobaczylem recenzje na YT. Eh... Kolejna gra dla casuali ;/ 1/10
Szczególnie widać tą grafike gtx260 lub lepszą przy kopaniu skarbów w tej grze.
Ale czy ona jest już w sklepach? W Empiku i MM wczoraj nie mieli. Nie mieli jej nawet w sprzedaży w formularzach. Żadnej informacji. Nie wiadomo, czy wyjdzie czy premiera przełożona.
Gracie na legalnych kupionych w sklepach? Czy piraty.
Wiecie skąd mogę pobrać demo? I warto ją kupić?
Szczerze nie warto kupować, lepiej wieśka 2 lub dragon age 2 cokolwiek nie fable 3 średniak i to bardzo
Zgadzam sie. Banalniejszej gry chyba nie ma i fabula tez kipesciutka. Juz pisalem ze to gra dla mega casuali, ale moderator sie pozbyl mojego negatywnego komentarza. Tak, gra jest slaba.
a mnie się gra spodobała fajna fabuła sporo questów pobocznych grafika też wyborów moralnych trochę więcej niż fable 1 super walki ale do the force unleashed się nie umywają może dlatego że tam ciachało się mieczem świetlnym słabo niestety wypadła walka z bossami przynajmniej te późniejsze człowiek spodziewał się jako ostatniego bossa jakiegoś rozpier**** wkurzało też trochę to że muszę przytrzymywać przycisk żeby np wejść do kanałów
Ma ktoś może spolszczenie do tej gry? Jeśli tak to proszę o linka. Z góry dziękuje.
A u mnie w sklepach brak śladów tej gry (nie przywieźli wogle)
Ale ja lubię dość proste gry, żeby poziom nie był hardcorowy. Tylko chodzi mi o to by fabuła była ciekawa i żeby nie tylko się zabijało ale było dużo zróżnicowanych misji, czy to ta gra mi zapewni?
[185]
1.cechę mogę cie zapewnić posiada
2.też oczywiście nie każdemu podejdzie fabuła każdy lubi co innego
3.dużo misji jest i są misje bezkrwawe są fajne misje kiedy trzeba coś przynieść z naciskiem na dialogi a po drodze trzeba zabić kilka potworów czy bandytów ciekawa jest misja z zaginioną sztuką i misja z domem zachodzącego słońca a misja główna w aurorze miodzio:)
Małe pytanko. Jak wybrać Zaklęcie Szoku? Wybrałem ze skrzyni tenże czar ale nie potrafię go używać. Co muszę zrobić?
chodzi ci o zaklęcie błyskawicy wszystkie zaklęcia wybierasz w zbrojowni jako rękawice ja tam zmixowałem z kulą ognia i masakrowałem przeciwników biedaczyska podejść sobie nie mogły
ps czy tylko ja tak mam po interakcji z synem/córką wskaźnika "miłość" wraca do minimalnego poziomu?