Gra jest świetna najlepsza jak dotąd od CI przeszedłem 2 epizody 3 jest za trudny ;)
Z tego co widzę po komentarzach grę można kochać i nienawidzić… Ale zagrać trzeba :D
Mnie ogólnie gra się podoba, ma klimat (w dodatkowej misji jest budynek złudnie podobny do tego z filmu Snajper z Tom'em Berenger'em).
Wciągnęła mnie ta gra. ocena 10/10
Bardzo przyjemna gra , akurat na ferie lub wakacaje . Polecam!
To nie jest kopia sniper elite. Pozatym ta gra jest bardzo udana a sniper elite jakoś nie jest.
Gra świetna.Ma swój klimat. Nie raz do niej wracam. Lubie powoli metodycznie , długo podchodzić przeciwnika, by na koniec jego mózg zafarbował pól ekranu. To nie gra typu zacznij i za pół godziny skończ. Polecam
Sam pomysł- niezły. Wykonanie- marne. Skradanie się i mechanika oddawania strzałów, epickie powtórki to fajne rzeczy przytłumione jednak przez masę wad. Poruszamy się po mapie (której znamy tylko mały wycinek) jak po sznurku, tracąc czas na szukanie alternatywnych dróg. Super komandos mógłby dysponować pełną mapą, a także bardziej zaawansowanym uzbrojeniem, celownikami etc. Lina pojawia się w ekwipunku (by zaraz zniknąć) tylko gdy tak sobie życzy gra, nie możemy jej więc użyć do wpinania się gdzie indziej. Dobry spotów jest całe masa, drzewa, góry, wiatraki- ale wleźć na nie nie można, musimy uprawiac doliniarstwo, idąc po elegancko jak w dolinie chochołowskiej ogrodzonej ścieżce. Ulokowanie wszystkich misji w jednym klimacie, zgranym maksymalnie w far cry- nuda, a nasz komandos ma trudnosci w skakaniu przez płotki. Do tego momentami autorzy pozbywają się jedynych atutów, karząc nam grac nie-snajperami
Muszę przyznać, ze jest jak na razie jedna z najlepszych produkcji od City Interactive, w jakie grałem. Nie jest to może genialny symulator bycia snajperem, ani też wybitny FPS pokroju pierwszych Call of Duty, ale dobry arcade'owy snajperski FPS. Na tle innych produkcji CI Games wyróżnia się pozytywnie. WIęcej w mojej recenzji:
https://www.youtube.com/watch?v=8xpHjTxAjZs
gra fajna (i to nie jest żadna kopia sniper elite )
Gra jest ogólnie spoko, mi się podobało, chociaż nie jest ideałem. Kupiłem w cerfurze za 10 zł więc opłacał się.
Jak na City Interactive, to dla mnie jedna z najlepszych strzelanek, jakie grałem :)
Hm, ta gra jest w Biedronce w składance wraz z dwoma innymi grami, sądząc po screenach świetna, zastanawiam się tylko, czy czasem nie jest to gra RTS? Gdyż tutaj napisano, że taktyczna gra akcji.
Jeśli to zwykła FPS, czyli strzelanka, to bym kupiła, w przeciwnym wypadku nie, gdyż nienawidzę strategii turowych.
Lada moment premiera jednej z większych polskich produkcji tego roku - Sniper: Ghost Warrior 3. To dobra okazja by zapoznać się z samymi początkami tej słynnej serii snajperskiej. Można to dziś zrobić za grosze, gdyż pierwszy Sniper wielokrotnie był potężnie przeceniany na kanałach platformy cyfrowej, trafiał do bardzo atrakcyjnie wycenianych paczek z grami (tzw. bundle) czy wcześniej zachęcał do zakupu pism o grach jako tzw. pełniak. Dziś omówię właśnie tą ostatnią wersję, w wydaniu Gold Edition (zawiera dodatkowe fabularne DLC pt. Second Strike).
Miejsce akcji pierwszego Snajpera to bliżej nieokreślone tropiki Ameryki Południowej. W trakcie kampanii mamy okazję pokierować oddziałem amerykańskich snajperów, w skład którego wchodzą strzelec wyborowy, obserwator i niewielka drużyna szturmowa. Przeczesujemy wspólnie bądź w pojedynkę tereny latynoskich miast, miasteczek, wiosek i obozów. Zmagamy się z najemnikami i żołnierzami wchodzącymi w skład szeregów zbuntowanej armii generała Vasqueza, którego cechują silne aspiracje dyktatorskie.
Misje są dość różnorodne i dają graczowi okazję sprawdzić się w różnych rolach. Oczywiście, główną postacią jest tytułowy snajper, którego praca w większości opiera się na neutralizacji celów z ukrycia i pełnego dystansu. Przy dalszych strzałach musimy brać pod uwagę oddech i warunki balistyczne - spadek pocisku, wiatr, i czas jaki zajmie pociskowi dotarcie do celu (ważne szczególnie w przypadku poruszających się celów). Na szczęście na zwykłych poziomach trudności gra z czasem podpowiada nam jaką zrobić korektę, a nawet umożliwia chwilowe spowolnienie czasu (szczególnie przydatne gdy np. musimy na jednym wdechu zlikwidować dwóch oprychów aby nie zdążyli podnieść alarmu). System strzelectwa jest dość rozbudowany, z perspektywy czasu stał się wizytówką serii. Co więcej, przy szczególnie dobrze wymierzonych strzałach program nagradza wystrzał efektownym widokiem toru lotu pocisku, który pozwala nam przyjrzeć się druzgocącemu spustoszeniu jakie potrafią siać karabiny snajperskie.
Nie zawsze jednak będziemy mogli pozwolić sobie na luksus spokojnego siedzenia w bezpiecznej, odległej kryjówce. Wiele misji wymaga od nas przekradania się przez bazy i obozy wroga, gdzie każdy niewłaściwy ruch czy przypadkowy patrol mogą błyskawicznie zniweczyć plan działania misternie opracowany przez dowództwo. Czasami nie obejdzie się bez walki bezpośredniej, podczas których o naszym przetrwaniu zdecydują szybkie pięści, umiejętnie ciśnięty nóż czy krótka seria z pistoletu z tłumikiem. Jeśli zawalimy i wróg podniesie alarm, w większości przypadków wrogowie szybko przytłoczą nas miażdżącą przewagą liczebną, choć przy odrobinie szczęścia w niektórych przypadkach sytuację da się opanować.
Podczas szeregu etapów mamy też okazję wcielić się w obserwatora. To zwinny i świetnie zakamuflowany żołnierz, który jest oczami i uszami snajpera. Uzbrojony jest jedynie w pistolet i zdecydowanie bardziej dla niego użyteczną lornetkę, dzięki której dostrzeże precyzyjnie wrogie patrole, podpowie snajperowi drogę do najefektywniejszego punktu strzeleckiego, czy wręcz bezpośrednio oznaczy położenie wysoko postawionych celów. Gra bardzo dobrze pokazuje jak ważna jest współpraca całego zespołu, w obliczu prowadzenia operacji głęboko za linią wroga.
Kilka scenariuszy zmusza nas też do walki na krótkim dystansie, podczas których korzystamy głównie z karabinków automatycznych i granatów. Należą one jednak w mojej ocenie do najmniej udanych, z automatów strzela się strasznie niewygodnie i niecelnie, zaś pole bitwy jest jak na mój gust nieco zbyt chaotyczne.
Główna kampania zajęła mi około 5-6 godzin. Część misji musiałem wielokrotnie powtarzać, poziom trudności potrafi czasem dać się we znaki, nie jest jednak przesadzony. Dodatkowo przez około 2 godziny bawiłem się w dodatek Second Strike, na który składa się złożona z 3 dość długich misji mini-kampania oraz dodatkowa, ekstremalnie trudna i realistyczna misja fabularna trafnie określona jako Wyzwanie.
Program napisano w oparciu o Chrome Engine 4, znanego z Call of Juarez: Więzy Krwi. Potrafi on wygenerować rozległe tereny pełne bujnej zieleni, gęstych drzew i dużych zbiorników wodnych (piękne wodospady!), miewa jednak problemy z niską szczegółowością tekstur, szczególnie z bliska. Oprawa dźwiękowa brzmi bardzo profesjonalnie, możemy więc liczyć na bardzo nastrojowy soundtrack, klimatyczne głosy aktorów i sugestywne dźwięki strzałów - jedyną niedoróbką były dla mnie były kiepsko brzmiące dźwięki karabinków automatycznych.
Bawiłem się przy pierwszym Ghost Warriorze kapitanie, nie ukrywam. Za bardzo niewielkie pieniądze dostałem klimatyczną strzelankę która dobrze czuje się w swojej snajperskiej niszy. Z chęcią sięgnę po część drugą, a być może także i jutrzejszą premierę trzeciej odsłony, która rewolucjonizuje serię otwartym światem. Polecam!
Sniper Ghost Warrior to bardzo przeciętna gra, z dużą liczbą niedociągnięć.
Strzelanie z karabinu maszynowego to jakaś katastrofa, nie dość, że ma bardzo mały zasięg jak na karabin, to jeszcze ma bardzo wkurzający, nierealny odrzut i bardzo słabą celność. Nie wiem, po co ktoś wpadł na pomysł, żeby w grze o snajperach umieścić sekwencje, w których jesteśmy zmuszani do strzelania z karabinu. Strzelanie z karabinów snajperskich jest w porządku.
Sztuczna inteligencja też nie działa najlepiej, czasami nasi wrogowie strzelają nie wiadomo skąd, jakby mieli coś w stylu wallhacka, a w innych przypadkach w ogóle nie reagowali, pomimo tego, że stałem naprzeciwko nich, albo gapili się w ścianę :D
Do grafiki nie można się przyczepić, gra wygląda bardzo ładnie.
Sniper jest dość krótką grą, podstawka starcza na ledwie 5 godzin, a dwa dodatki, które według mnie są lepsze od samej podstawki to około 2 godziny dodatkowej rozgrywki.
Ogółem tragedii nie ma, misje są w miarę w porządku, zwłaszcza te z dodatków, ale liczne niedociągnięcia techniczne przyćmiewają samą grę.
Nigdy nie przepadalem za misjami snajperskimi w FPS a tutaj tego całe mnóstwo :)
+
fajne przyblizenia podczas wystrzału
lokacje
-
gorsze niz Terrorist takedwown np 2
bugi
w dlc wyzwanie za ktoryms razem ten koles ktorego mielismy zabic w ogle nie wyszedl z jachtu! a ze gra wczytywala tylko w wyniku smierci a nie dalo sie ruszac i chocby spasc musialem zresetowac cała misje :/
Kolejna kaszanka, tym razem jako wysokobudżetowy produkt. Szkoda gadać. Spierdolili tą grę na 100%. 3/10
Gra delikatnie mówiąc średnia, samo strzelanie snajperką jest przyjemne, choć mega uproszczone, niby jest wiatr ale czerwony celownik powoduje że może go nie być. Dużo niedociągnięć. Kompani potrafią zostać w tyle, wrogowie których zabiłem dalej zdawali się rozmawiać.
W grze trafiłem na jeden bug którego obejście zajęło mi z 20 minut, a i tak grę skończyłem w niecałe 4 godziny.
Nie rozumiem dlaczego w grze są elementy strzelania z karabinu, zwłaszcza że to chyba najgorszy model strzelania jaki w życiu widziałem. Za sam ten fakt należy się tej grze -3pkt.
Bardzo przeciętna produkcja.
Fabularnie - badziew
Strzelanie - fajne, ale tylko w przypadku snajperki i pistoletu z tłumikiem, reszta broni jest okropna. Snajperka była jednak na tyle przyjemną bronią, że nie rzuciłem tej gry w kąt.
Graficznie - ujdzie
Postacie - ani jedna nie zapada w pamięć, żadna nawet nie ma swojego charakteru
S.I. - Jest głupia, często widzi nas, kiedy to my jej nie widzimy. Możemy też wybić cały garnizon, ale alarmu nie podniosą, MUSZĄ nas zobaczyć (co jest dla mnie na plus, bo w misjach "tylko po cichu" nie trzeba ich omijać, a można paru z nich wybić.
Bugi - no jest ich sporo
Lokacje - wszystkie wyglądają nieźle, ale też są do siebie bliźniaczo podobne (poza wyjątkami)
Długość - grę skończyłem w koło 4-5h, niby mało, ale akurat zaczynałem się nudzić, a że dałem za to 10zł, to mi to jakoś bardzo nie przeszkadza.
Mimo wszystko, jest to gra, która coś znaczy, bo to od niej City Interactive przestało być producentem kioskowych crapów, a zaczęło robić coś lepszego. Choć poza Lords of the Fallen stworzyli zaledwie dwie kontynuacje SGW i chyba ze dwie strzelanki (bodajże Alien Rage i Enemy Front).
Jedna z gorszych gier FPS w jakie grałem. Począwszy od totalnej liniowosci, poprzez totalnie zmarnowany potencjał tytułowego snajpera, zidiociałą SI wrogów, niewidzialnych ścian nad płotkamk i masą błędów... Nie dziwię się, że ta gra jest dołączane do czasopism i sprzedawana za 10 ziko...
Jeszcze jej nie ukończyłem, została mi ostatnia misja, ale pozwolę już sobie wystawić ocenę. Gra jest przeciętna do bólu i nie zasługuje na ocenę wyższą niż 6.0, a to też tylko dlatego, że grając w nią, może złapać nostalgia, bo przypominają się stare czasy ery gier kioskowych...
No więc tak...
Fabuła to film klasy C, albo i D. Widać, że twórcy wzorowali się na Modern Warfare. Między innymi fakt, że kierujemy ruchami różnych postaci, ale i niektóre misje są wręcz kalką misji z MW (rafineria na wodzie).
Muszę przyznać, że graficznie wygląda to nie najgorzej, a i pod względem muzycznym jest całkiem sympatycznie. I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o plusy, ponieważ gra zdaje się być jednym wielkim bugiem.
Skradanie się w połączeniu z AI to jakaś komedia pomyłek! Zdarzało się, że leżałem na środku drogi i likwidowałem przeciwników po kolei i nikt mnie nie widział. A zdarzały się sytuacje wręcz odwrotne, gdzie ukryty w krzakach byłem precyzyjnie ostrzeliwany (i to na poziomie łatwym!). Z resztą inteligencja naszych ziomków też nie jest najwyższych lotów - nie dość, że na misję zabierają ślepą amunicję, to potrafią bezskutecznie, aczkolwiek długotrwale ostrzeliwać się z wrogiem oddalonym o 5 - 10 m.
Misje dzielą się na dwa rodzaje - snajperskie i komandoskie. O ile snajperskie jeszcze ujdą, bo bardzo przyjemnie strzela się z karabinów wyborowych, to z kolei misje komandoskie są beznadziejne! Najgorzej przedstawia się strzelanie z karabinków szturmowych. Po pierwsze jest nie precyzyjne - myszka mi przeskakiwała, przez co miałem problemy z trafianiem we wrogów (miałem wrażenie jakby celowanie odbywało się na jakiejś siatce z równymi kwadratami?). Po drugie samo strzelanie jest po prostu... zjeb@ne. Zwykły AR-15 na amunicję 5,56 mm zachowuje się podczas strzelania jakby był załadowany amunicją na nosorożce! Ja rozumiem, że podrzut broni wpływa na realizm broni, ale Panowie trochę z tym przeholowali (i zanim jakiś "specjalista-teoretyk" mnie za to zhejtuje - strzelałem już z nie jednego rodzaju broni, z m-4 również).
Gra jest niedorobiona graficznie. Wnikanie w tekstury (przenikanie) jest na porządku dziennym. Do tego niewidzialne ściany. Jeśli twórcy chcą nas ograniczać to powinni zrobić to sensownie. Bo ja wiem, postawić wysoki płot, skalną ścianę, czy gęsty busz. Problem również stanowiły kamienie, gałęzie i stopnie. Jeżeli w grze miało coś wysokość powyżej 10 cm, nie można było na to wejść. Trzeba było na to wskoczyć (kilka razy nawet zginąłem bo mnie zablokował jakiś stopień, czy kamień).
Ogólnie mam wrażenie, że testerzy mocno w polecieli w kulki...
Podsumowując - grę mógłbym porównać do działania naszego Ministerstwa Obrony Narodowej. Fajny pomysł - kiepskie wykonanie. Za jakiś czas spróbuję SGW 2 - mam nadzieję, że druga część jest bardziej dopracowana.
Fabuła jest średnio wciągająca. Grywalność OK. Bugów nie uświadczyłem. Muzyka - po prostu jest. Radość z ustrzelenia wrogiego snajpera z prawie kilometra - zarąbista ;-) Tytuł można przejść w 2-3 wieczory. Symulator snajpera pełną gębą to jednak nie jest.
Jestem właśnie świeżo po ukończeniu Sniper: Ghost Warrior i muszę na początku stwierdzić, że nie wiem czemu, gra jest na GOL dosyć nisko oceniona, moim zdaniem zdecydowanie za nisko. Ok, są lepsze gry, nie wątpię, ale moja ocena 8,5 w stosunku do 6,5 na stronie to dosyć duża różnica.
Jak celnie zaznaczył recenzent w swoim artykule, do 2010 roku na próżno było szukać gier ściśle o tematyce snajperskiej, która byłaby solidnie wykonana. Uważam, że Sniper: Ghost Warrior jest jedną z tych pozycji, które wyznaczyły kierunek takowych gier.
Fabuła gry koncentruje się wokół południowoamerykańskiego watażki, który "przeszkadza" ziomkom z Zachodu, i należy go wyeliminować. Podczas kolejnych misji poznajemy kolejne wątki fabuły, która obfituje nieoczekiwane zwroty akcji, wątki broni nuklearnej czy inne pomniejsze perełki. Summa summarum, fabuła jest całkiem spójna i ciekawie się rozwija, no i oczywiście jest pretekstem do eksterminacji wrogów.
Powiem szczerze, że nie posiadam zbyt imponującego PC, przez co grając w Sniper musiałem zniżyć detale do minimum, aby grało się znośnie. Więc uważam, że gry do 2010 roku to niestety szczyt moich możliwości growych (albo stety- jest wiele starszych tytułów, które muszę nadrobić). Mimo to graficznie gra prezentuje się przepięknie! Sceneria dżungli o różnych porach dnia i nocy, wśród zachodzącego słońca, podczas deszczu to po prostu coś pięknego i nie ma się do czego przyczepić. Animacja postaci również stoi na dobrym poziomie. To, co uczyniono z muzyką, to też majstersztyk- muzyka przygrywająca w trakcie misji pasuje do snajperskiego klimatu gry i ani na chwilę nie potrafi zapomnieć graczowi, że wokół niego czai się wróg.
W Sniper: Ghost Warrior grało mi się rewelacyjnie; jest to FPS, w którym elementy skradankowe są na porządku dziennym- często musimy przekradać się koło wroga, w krzakach, często wywołanie alarmu skutkuje przerwaniem misji. Jednym z moich ulubionych FPSów w historii jest IGI2: Covert Strike i przyznam, że klimatycznie i skradankowo Sniper bardzo przypomina właśnie IGI2 (oprócz istotnego elementu swobody działań, o czym za chwilę).
Co oferuje Sniper: Ghost Warrior? Napewno 16 misji kampanii, co składa się na ok. 6 h zabawy. Misje są dobrze skonstruowane, lokacje bajeczne, dobrze zaprojektowane, obfitują w filmowe wręcz rozwiązania i sceny akcji. Jak już wspomniałem, główną bronią jest w grze karabin snajperski i eliminacja wrogów z daleka, ale jest w grze kilka etapów, w których wcielamy się w rolę komandosa oddziału szturmowego i gra zamienia się w typowy FPS. Jednak dobrze, że tych etapów jest niewiele, gdyż strzelanie z karabinu maszynowego jest utrapieniem... Snajperka jest zdecydowanie lepsza :D Podczas misji musimy np. zapewnić wsparcie oddziału szturmowemu, oznaczyć cele do eliminacji, wysadzić plantacje marihuany czy też wyeliminować VIPa.
Misje są ciekawie skonstruowane i niekiedy wręcz filmowe, ale gra się całkiem fajnie i gra potrafi wciągnąć. Jednak to sprawia, że gra jest liniowa, prowadzi gracza za rączkę i musimy ją przejść tak, jak zażyczyli sobie tego twórcy. Nie inaczej, nie ma tu swobody wybrania innej ścieżki wykonania zadania. A świat wokół sprawie wrażenie tak bogatego, tak otwartego, że chciałoby się zboczyć z trasy i pójść w dżunglę- niestety, to jest niemożliwe... Szkoda. Podobno w Sniper: Ghost Warrior 3 jest taka możliwość i produkt ma otwarty świat.
Podsumowując- Sniper: Ghost Warrior to kawał dobrej snajperskiej strzelanki. Ciekawa fabuła, świetne lokacje, grafika, muzyka, skradankowy snajperski klimat sprawiają, że gracze lubiący klimaty współczesnych konfliktów znajdą tu coś dla siebie. Ogólne wrażenie psują liniowość i zamknięty świat, którego potencjał aż kipi od możliwości, których niestety twórcy nie udostępnili.
A... bym zapomniał... Rozczarowałem się ostatnią misją... Wydawałoby się, że poziom trudności tutaj wystrzeli, ale ogólnie ostatnia misja nie dość, że pozostawia niedosyt (możnaby jeszcze zagrać ewakuację z obszaru działań, co stanowiłoby wyzwanie), to jeszcze należy do najprostszych w całej grze.
Najlepsza gra jaka wyszła w swoim czasie wtedy Porównanie jej do Sniper Elite to przesada tam była druga wojna światowa i chodziłeś Sniperem . Tu masz szooter w dżungli ,może Sniper Elite zapoczątkował animacje pocisku wystrzelającego z bliska .Ale jak pocisk zbliżał się do ofiary porażka wszystko kwadratowe. A Sniper Ghost Warrior pokazał to super ta dżungla i osadzone wieżyczki i posterunki wojskowe ulokowane mega . Nie ukrywam były nie dociągnięcia w grze ale mi to nie przeszkadzało chłopcy nasi Polscy zrobili dobrą robotę Polak potrafi
Pierwsza czesc serii gier snajperskich od City Interactive.Gra ma kapitalny klimat zarówno bycia snajperem jak i gęstej dzungli,bardzo fajną sciezke dzwiekową,wciagającą fabułe i niezle odwzorowuje warunki działania snajpera za linią wroga.Swietnie zaprojektowane i bardzo klimatyczne jest rowniez kołyszące sie menu główne.Graficznie sie juz troche postarzała ale dzungla nadal moze sie podobac.Najwiekszy minus gry to długosc kampani single.Przejscie całosci wraz z dodatkowymi misjami zajelo mi 6 godzin.
Sniper Ghost Warrior ciekawa produkcja Polskiego Studia.Grafika w grze nawet w tych czasach nie odpycha. Muzyka jakoś mi jej brak. Grywalność ,akurat tutaj z karabinka snajperskiego strzela mi się dobrze, ciekawy przerywnik filmowy w momencie oddania celnego strzału. Gdy strzelamy z broni innej jak karabin snajperski ,dla mnie osobiście źle się strzela jakos nieintuicyjnie. Przeciwnicy na ostatnim poziomie trudności mają celnosc perfekcyjna , jeden strzał i bohater pada.Dodatowo przeciwnicy widza nas z daleka.Na upartego grę można przejść w ciągu jednego dnia.Na plus szybki zapis i wczytywanie, bo przy błędach w grze ciężko byłoby przejść.Gyby gra nie posiadała tak wielu błędów,byłaby dopracowana to byłby to naprawdę ciekawy tytuł snajperski.Nie raz liczne błędy nie pozwoliły ukończyć gry.Mimo wszystko polecam zagrać.
Nawet gdyby gra była za 5 zł w koszyku w biedronce nie kupiłbym tego shitu.
Nie rozumiem czemu każdy się tym tak jara :P Zwykła kopia Sniper Elite i to jeszcze nie udana!
Kontynuując- nie warto. Inne wady to masa niewidzialnych ścian, wrogowie o świetnym wzroku, idealnie strzelajacy, ale ginąc od jednego strzału, gdy my takich potrzebujemy (na łatwym) 5-6. Zadania są sztampowe, w powtarzającym się środowisku, mapy nielogiczne- poco musimy się przekradac przez cały obóz pełen przeciwników, skoro cel jest na jego końcu, przy samym płocie, z jednym strażnikiem, a nie na środku, jak powinno się pilnowac tajemnic? animacje- marne, wchodzenie po drabinie to porusznie się do przodu, tylko że jestesmy coraz wyzej. zeby upaść musimy długo przyciskac klawisz, choć mogłoby się wydawac że szybkie padanie jest wazne dla strzelca. Twórcy zbyt długo naciskali cntrl, niżej nie dąło się paść
Nie da się ustawić anti-aliasingu w tej grze - dlatego grafa wygląda kiepsko. nie ma takiego ustawienia w VIDEO, a przy ustawieniu w karcie graficznej gra teżnie reaguje; mam ten shit z cd action.
Jak dla mnie gra słaba. Strzelanie z karabinu drętwe jak szczeka po znieczuleniu
na + zasługuje efekt spowolnienia kuli.
co się stało z grami typu IGI project 1 oraz 2??
to były gry, prawdziwe skradanki, prawdziwa wojna. Dwa pociki, lub jeden celny by zdjąć klienta i ...
a tutaj jakieś punkty, krzyki - brak klimatu. Znacie jakies podobne do IGI?
PS
na szczęście nie kupiłem tej gry choć zastanawiałem się, szkoda było mi kasy i na szczęscie nie kupiłem, bo bym żałował.
Myślałem że negatywne komentarze są na wyrost. Jednak po zagraniu w tą grę stwierdzam że są prawdziwe. Liczyłem na dobrą zabawę ale dotrwałem do ledwo 3 misji chyba i już mi się strasznie nudziło. Spore niedopracowania a inteligencja AI jest denerwująca. Po co są wszędzie krzaki skoro łatwo nas mogą zobaczyć. Jeśli ktoś chce pobawić się w snajpera to polecam zagrać w Sniper Elite V2 - najlepszą grę snajperską jaką grałem.
Marzy mi się aby ta gra była podobna do gry Sniper Elite Berlin... To była fantastyczna gra ze świetną grafiką. Mam nadzieję że CI się przyłoży i zrobi w końcu jakąś porządną gierkę ze snajperką :)
W końcu CI postarało się o wysoko budżetową produkcję, na obrazkach z gry grafika prezentowała się dobrze no i jeszcze gra wychodzi na X360 więc mają szansę na pokazanie się z dobrej strony na świecie. Trzymam mocno kciuki za ten ich projekt, i oby maj to była prawdziwa data premiery.
Jak na koniec marca i datę premiery w maju to mało wiadomo na temat tej gry, wymagań itp, mogli by zaprezentować jakiś trailer lub jakieś zdjęcia z gry.
Sniper na FACEBOOK:
http://www.facebook.com/pages/Sniper-Ghost-Warrior/103027609734141
WOW grafika wygląda fenomenalnie w tej grze, wszystko wskazuje na to że panowie z CI się naprawdę przyłożyli to tej produkcji, nic tylko czekać na maj.
To będzie ogromny hit!
Niech ktoś wrzuci tutaj jakieś screeny!!
Nich GOL zacznie zbierać o tej grze jakieś konkretne informacje bo szykuje się niezła gra.
cityinsider- dzięki za trailera, w nim grafika prezentuje się znakomicie. O ile się nie mylę to gra będzie działała na silniku Chrome Engine 4 od Techlandu.
Ja również z chęcią zagrałbym w gierę typu Sniper Elite Berlin ze snajperem w roli głównej. Ostatnio jedynie chyba tylko The Hunter sprawił, że czuło się trochę jak snajper ;) no ale sarny i jelenie to nie to samo co człowiek ;-P
Jestem ciekaw dlaczego z konsol gra wychodzi jedynie na X360 a PS3 zostało pominięte
Mortalking ----> ponieważ na PS3 trudniej jest robić gry.
No ale im więcej platform tym większe zyski dla producenta, no ale i tak ta gra będzie najlepiej sprzedającą się grą CI przynajmniej tego im życzę bo czas najwyższy aby odnieśli taki sukces jak Wiedźmin czy Call of Juarez-Więzy Krwi.
Jak narazie mało jest komentarzy pod tą grą, widocznie jeszcze mało osób słyszało o tej grze.
Mam nadzieję,że ta produkcja będzie miała dobrze rozbudowany multiplayer.A jeszcze super by było jak byłby tryb kooperacji
Ważne aby tryb dla pojedynczego gracza robił piorunujące wrażenie i oby lokacje był dość zróżnicowane i charakteryzowały się otwartością terenu gdyż Chrome Engine na to pozwala tak jak było to w przypadku CoJ 2.A jeśli chodzi o multi to teraz żadna gra bez niego obejść się nie może więc na pewno się co do tego postarają.
Trailer zachęcający
Może to jest ta gra co CI mówiło że zrobi porządną gre:)
Chyba szykuje się pierwsza porządna gra od CI
No no muszę przyznac że ta gra bardzo mnie zainteresowała. I do tego premiera w maju.
gra wygląda extra i widać że city interactive umie się postarać tylko taka sprawa że gra o snajperach itd a na oficjalnej stronie widnieje informacja "4types of sniping rifles:AS50,MSG90,SR25&SVD Dragunov i na focie jest nóż do rzucania claymory i c4 i śmiesznie by było jeśli ta gra by zdominowała cod co jest chyba niemożliwe ale czego jej życzę i niech dadzą multi do tego :p
Zapowiada się super gra i to od CI, już nie mogę się doczekać. Premiera już tuż, napewno kupię ;)
Jak myślicie, jaka będzie cena? Typowo dla CI, czyli do 50zł, czy pokuszą się o ambitniejszą cenę :P Maks ile mógłbym za to dać to 60zł (co uważam za cenę dobrą, biorąc pod uwagę, że np. ArmA 2 kosztuje 69).
Wiesz CITY interactive powiedziało że bierze się za gry z ,,wyższej półki'' w związku z czym cena może nawet wynosic 99 zł. Jednak po tym co zobaczyłem stwierdzam że i tyle można za nią wybulic.
Ja poczekam na recenzje i potem się będę zastanawiać :) Albo poczekam aż stanieje. Według mnie to nie jest gra, za która można zapłacić tyle samo co za np. Bad Company 2. Dla mnie CI powinno ewoluować, a nie robić rewolucję :P
Bardzo widać, że to oparte jest na Chrom Editor 4. Tutaj https://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=183468 widać nóż, który jest kropka w kropkę taki sam jak w CoJ2.
Ciekawe czy będzie ta gra na miarę wilczy szaniec czy może w końcu się postarają !!
Kamiz121 ---> nie wiem czy gra będzie rewelacyjna ale na pewno będzie najlepszą produkcją CI, w końcu nie na darmo wkładają w ten projekt kilkanaście miliomów złotych aby wydać chłam.
Ja osobiście wieżę w chłopaków i kupię tą grę, jaka ona by nie była.
Przecież w sklepie gry online, gra w przedsprzedaży kosztuje 69,99zł, jak dla mnie dobra cena.
Czekam z niecierpliwością jestem strasznie ciekawy co z tego będzie. ;)
CI mogło by już udostępnić jakiś fragment rozgrywki, bo na stronie web tej gry nic ciekawego się nie dzieje i na dodatek jest jedynie po angielsku, czyżby zapomnieli o rodakach.
zobaczymy czy to kolejny gniot, zanim kupię w ciemno, ściągne pirata - jak będzię dało się grać, to z przyjemnością kupię ;) (oh, ostatnią grą CI w jaka grałem to Starmageddon 1,2) potem to już same gnioty robili.
Jak na razie w tej prezentacji pokazali nie wiele tylko to jak wygląda zdejmowanie przeciwników z broni snajperskiej, trudno cokolwiek ocenić, ale grafika jest przednia w tej grze.Mogli by też pokazać jak prezentuje się grafika za dnia. I oby gra nie polegała jedynie na tym co pokazywali w tym filmie bo szybko to się znudzi.Może inne prezentację coś więcej przed nami odsłonią.
a może by tak demko dali? (ja lubie ciche operacje więc...) Bo zapowiada się ciekawie...
Arteks3129---> tak to jest Polska gra od producentów City Interactiv takich tytułów jak Terrorist Takedown, Mortyr czy Code of Honor.
Powodzenia City. Oby to znowu nie był Crap!
Wygląda zachęcająco
Czekam, trzymam kciuki za City interactive.
Ja bym proponował aby osoby które zainteresują się tą grą kupiły oryginał, bo jeżeli gra się sprzeda dobrze to wyniki finansowe pozwolą producentom tworzyć gry jeszcze lepsze i z jeszcze większym budżetem co będzie się przekładało na ich jakość.
Dla polskich gier zapomnijmy o czymś takim jak torrent.
watchmen -> nie ma co sie męczyć z piratami, przed premierą będzie demko
Przy okazji zapraszam do obejrzenia nowego filmiku z gameplay'em,
na youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=S-qmUzJLxx4
lub gametrailers:
http://www.gametrailers.com/video/headshots-gameplay-sniper-ghost/64844
i zapraszam do community:
http://www.facebook.com/SniperGhostWarrior
Bez obaw na pewno kupie oryginał Trailer wygląda bardzo zachęcająco (nakręcił mnie) Oby gra nie była krótka.
tragedia, tyle w tej grze 'snajpienia' co i przeciwników w tetrisie.
kampienie ze snajpą na typa w odległości okolo 100-200 metrów to jakieś nieporozumienie.
jak chcecie sobie 'posnajpić', to najlepszą do tego grą jest OFDR lub ARMA2 ;)
to będzie totalną porażką, nie polecam
Robią wrażenie te sceny z gry, nie ma co szykuje się naprawdę kawał porządnej gry.
Tylko z 20 Maja data została przesunięta na Czerwiec, oby tylko nie była odwlekana data premiery bo już nie mogę się doczekać kiedy zawita w moim napędzie.
Również myślałem, że będzie zdejmowanie przeciwników z dużych odległości a tutaj tylko 200m lub więcej...i taką sztucznością zalatuje. I ten mały obszar gry.. :/
aha.. i śmieszne jest to w tej grze, że jak 2 gości stoi obok siebie to strzelając jednego w głowę to trzeba poprawić i strzelać jeszcze raz do drugiego gościa, a przecież jeden pocisk powinien trafić i w drugiego. Na pewno nie strzela z kalibru mniejszego jak 7x62. Realizm cienki :/
TCPiP -----> jak na pierwsza grę CI z wysokiej pułki można im te uchybienia wybaczyć w końcu nie od razu wybudowano Rzym.
Ale jak na silnik Chrome 4 który pozwala tworzyć rozległe tereny to mogli to wykorzystać w pełni i rzeczywiście pozwolić na zdejmowanie przeciwników ze znacznie większych odległości.
Marzy mi się aby ta gra była podobna do gry Sniper Elite Berlin... To była fantastyczna gra ze świetną grafiką.
KE ? Sniper Elite to bardzo przeciętna gra ,a i grafikę już w dniu premiery miała co najwyżej przeciętną nie dziwi mnie to bo jej producentem jest Rebellion ,a ci goście to prawie tacy sami partaczy jak CI
[54] -> Może tak jakieś argumenty ?
Uwielbiam takie gry ;D Cichego ZAbójcy a w Dodatku Snajper Szlag; D Czekam z niecierpliwością :D
Miałem nadzieję na coś w stylu SC ale w takim kraju, i w fpp, no ale cóż, na to też się skusze.:)
Pewnie to bedzie kolejna tylko srednia gra od tej firmy. Szykujcie się na coś o poziomie serii Mortyr.
ale kto wie, moze bedzie fajne w końcu coraz lepsze te gierki robią.
No zobaczymy w Czerwcu co tam CI nam zgotowało :D
Tak co ty jakiś zacofany city interactive robiło zawsze gry ale słabe, każdy wie że to polska firma.
Bardzo lubię gierki z snajperami w głównej roli ... raczej kupie.
gra zapowiada się całkiem nieżle choć City może wszystko zepsuć!
CITY interactive zrobiloby wreszcie jakas pozadna gre a nie wywalac hajs na jakies gnioty ktore zostana rozdane w rodzinie bo nikt normalny by tego nie kupil
Rzucanie nożami bardzo przypomina Więzy Krwi. Polacy potrafią robić dobre gry. Z chęcią zobaczę, co z tego wyjdzie.
wymagania wiekowe: brak ograniczeń WTF
Alltair pewnie później będą :P no cóż chyba kupie te grę... przynajmniej dam Pieniądze naszemu krajowi ;D więc to nie wielka strata ^^
Oh mam nadzieję ,że to będzie hit.
Na pewno kupie tę grę , lubię akcje snajperską.
Na oficjalnej stronie gry dodano 15 nowych zdjęć a co najważniejsze na pierwszym z nich w końcu widać normalny nóż a nie jakiś kozik do grzybów :).
Oraz na stronie gry na Facebuku jest jeszcze dodatkowo 5 zdjęć pokazujących reakcje trafionych przeciwników i temu towarzyszące efekty.
kozik do grzybów :-)
Kupuję to w ciemno! Świetnie się zapowiada. Na takie coś właśnie czekałem od dłuuugiego czasu.
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-multiplayer-sniper-ghost/100138
Tu można zobaczyć krótki fragment rozgrywki multiplayer a raczej jej migawki z gry Sniper.....
No proszę.
1.Sniper:Ghost Warrior
2.Nail'd
3.Wiedźmin 2
4.Bulletstrorm
Widać , że polacy również mogą stworzyć świetne gry , co prawda jeszcze nie wyszły ale jestem dobrej myśli.
Co do tych pegów to myślę że to +16 będzie bo jak na razie nie ma ale nie wierzę że +12 dla takiej gry :P A zapowiada się co najmniej dobrze zwłaszcza że to silnik Chrome Engine 4 był użyty przecież w CoJ najnowszym. Obawiam się jednak że będzie zbyt oskryptowana ;/ Ale jeżeli wykonanie podobne co Moderniak pierwszy to się skuszę :D
Pozostaje czekać tylko :D
Właściwie to singleplayer mnie mało obchodzi. W tej grze najważniejsze będzie multi!
MikiBar -----> żebyś się nie zdziwił, wątpię aby kolesie z CI większą rolę przykładali na multi niż na singla, w końcu to nie CoD MW.
Coś często zmieniają datę premiery gry, najpierw 20 Maj potem 20 Czerwiec a teraz 25.
Macie tu wymagania jakby ktoś nie widział bo nasza kochana redakcja ich nie wstawiła ;)
http://www.cdaction.pl/news-12767/sniper-ghost-warrior---sa-minimalne-wymagania-sprzetowe-wcale-nie-takie-wysokie.html
Pewnie aby zagrać na max ustawieniach to trzeba będzie mieć taki sprzęt co przy Call of Juarez 2 czyli Core 2 Duo 3 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8600 lub lepsza).
hohohoh ja pierdziele CI po raz pierwszy robi grę która zapowiada się dobrze jak coś z tego wyjdzie to będę ich musiał przeprosić ze tak bluzgałem grafa fajna zobaczymy jakie będzie AI i czy będzie długa
Jak myślicie ile w pierwszym tygodniu sprzeda się pudełek na X 360 bo ja przypuszczam ze mają szansę na 100 tyś jak dobrze rozreklamują swój produkt. http://www.vgchartz.com/index.php na tej stronie można sprawdzać sprzedaż gier ale tylko na konsole.
Fajnie że CI jest też światowym wydawcą tej gry z tego względu 100 % zysków trafi do producentów gry a nie tak jak to jest w wielu przypadkach musieli by się dzielić zyskami z innymi. Teraz tylko trzymać kciuki za dobrą sprzedaż.
Chrome Engine 4 jest bardzo ładny. Nawet Smuggler podkreślił , że Gra jest na odpowiednim europejskim poziomie :D
Pozostaje mieć tylko nadzieję ze kolesie z CI w 100 % wykorzystali moc silnika Chrome Engine 4 tak jak zrobili to ludzie z Techlandu w przypadku gry Call of Juarez 2.
Coś ostatnio cisza na tym forum, może po gramy z ta grą ludzie bardziej się rozpiszą bo jeszcze mniej niż 20 dni i gra trafi do sklepów.
ciekawie sie zapowiada
- najlepszy i najbardziej rozbudowany na rynku system snajperski, pozwalający strzelać na wiatr i wstrzymywać oddech
- graczowi na misjach towarzyszy pomocnik, tzw. "spotter"
- liczne wstawki filmowe i błyskotliwe dialogi składają się na linię fabularną gry
- rozległe prestrzenie do zwiedzenia
- realistyczna fizyka przedstawionego świata
- dynamiczne otoczenie, którego wiele elementów da się zniszczyć
- 6 rozbudowanych misji do ukończenia
- gra oparta na silniku Chrome 4
piotrxn -----> zastanawiam się skąd skopiowałeś ten tekst :)
PS- CI będzie prezentowało tę grę na targach E3, obok CD Projekt Red Studio(Wiedźmin) są jedynym akcentem z Polski.
cityinsider -----> po raz kolejny udowadniasz że jesteś wielki,dzięki za link.Dla mnie to szykuje się gra Czerwca i gra która musi zagościć na mojej półce i w napędzie.
Po tej prezentacji to o grze mogę mówić tylko w samych superlatywach.
to bedzie najlepsza gra city interactive
Ja wierzę, że pomimo tych wielu badziewnych gier do gazetek, City Interactive nareszcie podejdzie poważnie do tematu. Trzymam za nich kciuki i mam nadzieję, że nie spaprzą tematu.
Mam ciche nadzieje do co do tej produkcji, jednak niepokoii mnie jedna rzecz. Zapowiadane tylko 6 misji. Co prawda podobna maja byc rozbudowane i wymagajace, ale ile w tym prawdy zobaczymy. CI przyzwyczailo nas raczej do dosc krotkiej rozgrywki...
To nie prawda.Misji jest 16. Z 6 misjami to jest zwykły błąd.
ja się zastanawiam kiedy zrobią w końcu prawdziwą grę snajperską, gdzie strzela się do celów oddalonych o 500-1000m, z uwzględnieniem działania siły wiatru (i jej zmienności z powodu terenu), siły coriolisa, efektu grawitacji, rodzaju amunicji, warunków pogodowych (np. wilgotność powietrza, ciśnienie, w górach inaczej lecą kule <- rozrzedzone powietrze)... to by wtedy było fajnie ;)
Watchmen -----> może po tym jak Ghost Warrior odniesie sukces to CI pokusi się o drugą część tyle że już w bardziej poważniejszym i symulacyjnym wydaniu.
no ja też grałem w demo i gra dobra ale szału nie ma. fps jakich wiele. jakoś dziwnie ten silnik jest zoptymalizowany, niby taki jak w call of juarez 2 a działanie pozostawia wiele do życzenia. może w pełnej wersji to poprawią.
gra już wyciekła
Też mam demo. Te wymagania to jakaś ściema ponieważ mam GeForce 9800 GT i gra wyrabia przy najwyższych detalach i rozdzielczości 1280x1024 25 klatek więć optymalizacja do d*py. A tak przy okazji najlepsza gra snajperska.
Z drugiej strony dość dziwne demo bo ma dwie początkowe misje (trzecią też mi wczytuje ale jest jakiś błąd), dostęp do multi, a do tego w menu pisze mi że to jest 1.00 v. Jak to skomentować???
rd97 - a na moim kompie przy 1680x1050 i max detalach jest o niebo wiecej klatek :P Optymalizacja wspaniala.
demo? a nie wczesna wersja z dwoma początkowymi misjami?
Za to gra słaba :( przynajmniej z tego co wyczytałem.Post z benchmarka pl. dotyczący tej gry :
"Kiepska i niedopracowana gra.
Tylko 2 misje w demie, wychodzi jakies 30 minut gry max.
SI na bardzo niskim poziomie - nawet na najtrudniejszych ustawieniach.
Żołnierze wroga blokują się w krzakach, trafiają na niewidzialne ściany z uporem maniaka drepcząc w miejscu.
Grafika fajna - nie rewelacyjna, ale w miarę.
Fabuła oczywista i oklepana - o ile można to poznać po zaledwie 2 misjach."
Jeśli to nieprawda napiszcie jak jest naprawdę.
Sam nie wiem co mam o tej wersji myśleć :P
Malo gralem w demo, ale moje spostrzezenia sa takie.
Nie zauwazylem aby byla kiepska i niedopracowana. Za to moge napisac, ze jest lepsza technicznie od innych gier CI. Sterowanie ma miodne, nie to co w Call of Duty gdzie czuc konsolowosc i odlegle czasy. Naprawde przyjemnie sie steruje postacia. Co do sztucznej inteligencji to nie wiem czy taka kiepska jest. Na srednim poziomie gdy cie zauwaza i podniosa alarm to trzeba zaczynac misje od quick save'a :P. Chociaz mozna ich oszukac np. gdy czolgalem sie caly czas to przeciwnicy niby cos wiedzieli, ze jestem (stali sie nerwowi), ale nie podniesli alarmu, bo mnie nie zauwazyli, a nie krylem sie w krzakach nawet. Mysle, ze jednak powinienem byc dla nich widoczny. Krotkie Cutscenki nie umywaja sie do tych z Call of Juarez. Ogolnie Więzy Krwi są lepsza gra. Nie bede tez ukrywal, ze jakos skradanek nie lubie, ale w ta jakos przyjemnie mi sie gralo, ale jednak na pelniaka sie nie zdecyduje, przynajmniej teraz, poczekam az stanieje, bo zwyczajnie to nie moj typ gry. Nie zauwazylem aby sie blokowali, ale byc moze zbyt malo gralem w demo. Grafika miejscami jest powalajaca, piekne gorzyste skaly, roslinnosc etc. Chociaz zauwazylem, ze te piekne elementy sa jakby wprost wyciete z Wiezow Krwi, jesli natomiast sa calkowicie nowe elementy jak np budynki to juz nie zapieraja dechu w piersiach, ale sa ok. Najgorzej wygladaja liscie, ktore maja piksele! Widac, ze CI nie potrafi wykorzystac mozliwosci silnika, bo w Wiezach Krwi caloksztalt i dopracowanie graficzne jest znacznie lepsze. Kolorystyka jest fajna, zielona, przyjemna, ale mam zastrzezenia do cieni, sa nienaturalne i miejscami szpetne jak jest ich za duzo. Woda, ktora w Wiezach Krwi byla ladna tutaj wyglada, przynajmniej w 1 misji brzydko. Nie wiem jaka jest fabula, ale mozliwe, ze faktycznie jest oklepana.
Przynajmniej po Sniper: Ghost Warrior nie czuc niskobudzetowosci. Nikt nie powinien nazywac jej budzetowka, w najgorszym przypadku mozna powiedziec, ze jest niedopracowana. Ja osobiscie jeszcze sobie pogram w demko, ale na te chwile napisze tak - rewelacji nie ma, tylko dla fanow skradanek i snajperek, dla ludzi zadnych akcji polecam ominac ten tytul.
A jeszcze jedno odnosnie grafy, na screenach i gameplayach tego nie widac, ale miejscami brakuje dopracowania.
Kurde, ja nie mogę w ogóle tej 1 misji przejść xD Nawet nie wiem co mam robić xD
A tutaj macie brzydka wode i niezbyt ladne cienie.
kluha666 - uzywaj quick save'ow, czolgaj sie, rozgladaj i zabijaj
p.s. jednak czolgajac sie rowniez mozna zostac zauwazonym.
City Interactive jednak Techlandowi nie podskoczy. :P
Jesli by ktos pytal ile wyciagam fpsow na max detalach przy 1680x1050 to pisze - glownie na liczniku mam 45 fps i tej wartosci sie ten licznik trzyma. Spadki nieznaczne, czesciej wzrost klatek widze na liczniku.
Przydatne jest tez spowolnienie czasu.
Wiecie co? Im wiecej gram w demko tym bardziej mi sie podoba.
Kurczę, City naprawdę się napracowało przy tej grze ale buble są widoczne gołym okiem. Savy mi się crashują! To jest notoryczne, muszę misję zaczynać od nowa. AI wrogów... jak to w takich grach. Dopóki trzymasz się krzaczorów i się skradasz to ci nic nie zrobią. Mogą przejśc nawet 5 metrów pod nosem, ale jak stoisz jak wryty to nie zauważą bohatera. Graficznie jest nieźle, Chrome Engine na pewno nie jest zły (CoJ BB był bardzo ładny), tu wykorzystany nie do końca. Widać mnóstwo uproszczeń w postaci kwadratowych drzew oddalonych o 200 metrów. Ładny HDR, dobre cienie, niezłe sylwetki, mimika do kitu, ale nie to jest najważniejsze. Nie czuć w zasadzie garażowego budżetu. Może dam jej szansę, jak tylko naprawią podstawowe bugi i cena spadnie. Skradanka pełną gębą.
I jeszcze jeden na zachętę. Jak ktoś zna rozwiązanie problemu crashujących się stanów gry to będę wdzięczny.
Dodam jeszcze od siebie, ze niektore elementy sa naprawde przemyslane. Np. mamy zlikwidowac naprawde po cichu 2 snajperow. Jednego rozwazilem z wiezy normalnie, ale zeby drugiego po cichu zabic musialem poczekac az nade mna przeleci samolot, ktory zrobi halas, dzieki temu moglem zalatwic drugiego.
eJay - widze, ze mamy podobne zdanie na temat tej gry. Co do save'ow, nie zdarzyly mi sie crashe.
Czy orientuje się ktoś, czy ta wersja, któa poszła do tłoczni to jest dokładnie to samo, co mamy w demie? Bo gra super, ale baboli trochę ma...
Gra jest bardzo dobra moim zdaniem grafika lepsza niz w crysisie a wymagania malutkie
na moim kompie nie spada po nizej 60 fpsow na maxa z 1920x1080
ma pare bugow to demo ale gra jest bardzo dobra
Co prawda gra ma niedociągnięcia ale na możliwości CITY interactive to się w końcu popisali, graficznie nie jest lepsza od crysis, ale w miare dobra -- > Filip550 chyba nie grałeś w crysis na max detalach.
Dodam jeszcze od siebie, ze niektore elementy sa naprawde przemyslane. Np. mamy zlikwidowac naprawde po cichu 2 snajperow. Jednego rozwazilem z wiezy normalnie, ale zeby drugiego po cichu zabic musialem poczekac az nade mna przeleci samolot, ktory zrobi halas, dzieki temu moglem zalatwic drugiego.
Klękajcie narody!
Z ostatnich gier ten sam patent był w Bad Company 2 i w Alpha Protocol.
Przeszedlem demo i jednak akcja sie pojawila :D Co prawda nie tak efektowna jak w Call of Duty, ale jednak.
RexNebular - nie gralem w te gry :P
Owszem jest akcja, ale pojawia się z tyłka i jest bezsensowna (przypomina właśnie budżetówki) ;) Gra przejawia jednak momenty pójścia na rękę miłośnikom strzelanin. A mógł powstać konkurent dla Sniper Elite... Źle nie jest.
to jak w końcu fajna grafa czy nie jest np prouwnywalno do far cray 2 czy lepsza czy gorsz ???????
szybka odp proszę
Far Cry 2 i Sniper: Ghost Warrior to inne klimaty, ale moim zdaniem FC2 to mega nudna gra, Sniper zjada na sniadanie wytwor Ubisoftu :P Far Cry 2 to jedna z nielicznych gier, ktorych nie cierpie i pozbylem sie bez skrupul.
FC2 miał jedną zaletę - oprawę graficzną (choć bardziej pasowałaby słowo "artystyczną")
Wyglądał nieziemsko, czułeś że jesteś w środku :) Niestety - pograsz 2h i widziałeś już wszystko - ziewasz z nudów.
Hej, Ta wersja 2 levelowa, ktora wyciekla to nie jest demo, tylko build gry zrobiony dla partnerow City. Niestety brakuje tam sporo rzeczy, masy tweaków i poprawek. Poza tym tekstury są w wersji Xbox360... To nigdy nie mialo trafic do ludzi.
Pozdrawiam,
Michal / City Interactive
ps. dla tych, którzy nie widzieli, featurki ze Snipera -> http://www.youtube.com/watch?v=jjWLeBVWy2U
Hehe, widzę że robicie gry jak najlepsi w branży, światowa grafika, multiplatformowość, nawet wyciek kontrolowany jak w Doomie 3 czy Half-Life 2 ;)
W sumie jeżeli ta grafa była niedopracowana, to w takim razie źle chyba nie jest.
cityinsider, ja bym miał kilka uwag co do gry - nie wiem, na ile ten wyciek odzwierciedla aktualną jakość gry, ale tylko jak na razie na podstawie tego mogę oceniać. :)
Gra się bardzo fajnie, niezła narracja przez intercom, ale o fabule jak nic nie wiedziałem - tak nic nie wiem. Dziwne są animacje przeciwników trafionych podczas "bullet time'u" przypomina to trochę pierwsze wersje Rag Dolla (vide Max Payne) i to przydałoby się zmienić, bo ja zamiast napawać się kunsztem i piękną wizualizacją pocisku wylatującego z lufy i trafiającej przeciwnika uśmiecham się pod nosem widząc jak on od tego pocisku upada.
Korzystając z faktu, że pewnie mało kto to przeczyta, a ja mogę sobie popisać, to wspomnę o jednej ważnej lecz nie zawsze zauważalnej przez developera rzeczy. :) Nie wyobrażam sobie na przykład w pełnej wersji gry takiej sceny jak na samym końcu misji pierwszej, gdzie to do bohatera gry przeciwnicy radośnie naparzają, a on jest wmurowany w podłogę wieżyczki... Co lepsze, strzały nie zabierają mu energii życiowej, ani nawet nie skłaniają do ucieczki. Moje pytanie: czemu nie ma tutaj jakiejś zręcznej animacji ucieczki Snipera? Wiem, że łatwiej wygasić ekran po kilku sekundach, ale psuje to znacznie wrażenia z gry. :)
Kolejna sprawa - podczas wspinaczki do latarni nasz protegowany ma problemy z chodzeniem. Albo walnął sobie kilka łyków wspomagającego specyfiku, kiedy zobaczył jak wysoko musi się nawłazić, albo też wypił, ale z innego powodu - wiedział, że detekcja kolizji z podłożem lekko kuleje. Osobiście składam się do drugiej opcji. Często Sniper klinował się na kamieniach i dopiero skokami małej żabki drzewnej udawało mi się dotrzeć do murów latarni.
Może i się czepiam, ale zawsze cieszę się jeśli polski produkt z tej branży jest bardziej dopracowany. :) Na zakończenie powiem, że nie znalazłem innych rzeczy do których mógłbym się przyczepić i cieszę się, że gra wygląda tak, a nie inaczej. Miło by mi także było, gdyby ktoś raczył skomentować moje wypociny i uspokoił czepialskie zapędy.
kamil_kriss - fakt zapomnialem o tym, ze postac klinuje sie czasem gdy chodzi po nierownym terenie. Ja od siebie dodam tez, ze szkoda, iz nie mozna nurkowac, bo np. w koncowce 2 misji gdzie trzeba bylo uciekac, wskoczylem do wody i slamazarnie uciekalem, bo kule mnie trafialy, a gdyby tak dalo sie nurkowac, to ucieczka wygladalaby wiarygodniej i lepiej.
kadex - bana to ty zaraz za spam dostaniesz
raziel88ck, ja zapomniałem wspomnieć właśnie o tym nurkowaniu. :) Zastanawiam się, czy nikt im tego podczas betatestów nie wypomniał. :P
Jeżeli to nie miało trafić do ludzi i nie było gotowe to ja zacieram ręce na pełną wersję :P Myślałem, że to to co dostaniemy, ale z babolami. A tu się okazuje, że to nie było gotowe tak naprawdę - rewelacja!
Gra robiona przez polskie studio a w angielskiej wersji językowej, wstyd.
dobra raziel, kamil i bartez już się tak nie podniecajcie dziewczynki, bo zrobi wam się mokro. gra będzie lipa po całości, siedzenie i czekanie pół dnia żeby kogoś trafić. klimaty w sam raz dla lapsów. ja tam wolę prawdziwą akcję w stylu feara a nie kolejny bubel od city.
komarek co prawda to prawda.Barthez x ja z pewnością bym wolał,bo co to za przyjemność granie w kinową wersją.Bo z kinową wersja to mniej jestem skłonny do zakupienia gry.Bo ja nie widzę różnicy w Angielskej czy Polskiej lokalizacji.
ja zapomniałem wspomnieć właśnie o tym nurkowaniu. :)
Z pływaniem jest jeszcze jedna zabawna kwestia, otóż jak to Chrome Engine...pływać nie można (spróbujcie w 2 misji wejść do jeziorka głębiej niż po kostki), to co jest na końcu to po prostu zaprogramowana sekwencja. Szkoda, że nie ma możliwości zanurkowania bo otworzyłoby to nieco więcej dróg eliminacji. A tak wydaje się, że jednak gierka jest do bólu liniowa, a od typowego shootera różni się metodą egzekucji wrogów.
piotras841 - dziewczynko, najpierw zagraj, a pozniej sie wypowiadaj. Poza tym ja sie nie podniecam tylko stwierdzam po demku, ze gra jest jak najbardziej ok.
"gra będzie lipa po całości, siedzenie i czekanie pół dnia żeby kogoś trafić." <- nie ma takich chwil, widac ze nie gralas.
@ raziel grałem w to demo/beta co jest w sieci. na początku myślałem że ok ale po dłuższym graniu to stwierdzam, że klapa. a z tym czekaniem pół dnia to była przenośnia głąbie. porównując snipera do innych gier fps to tempo akcji ma "zabójcze". tyle szumu o wielkiej produkcji city a będzie lipa jak zawsze.
Wrażenie po demie mam dobre. Gra posiada bugi i niedociągnięcia, ale nie ma gry idealnej. Jak na produkcję City Interactive zapowiada się bardzo dobrze.
Gra zapowiada się ciekawie. Ma naprawdę dobrą oprawę graficzną. Po zagraniu w demo mogę stwierdzić, że gra jest porządna. Póki, co trzeba poczekać na premierę i wtedy się przekonamy czy CI zrobiło dobrą grę ;)
CITY interactive jeśli bd tworzył takie fajne ( chyba bd fajne :P ) gry tworzyć to może odnieść jakiś sukces :) oby tak dalej :)
Mam pytanko,probuje zagrac w tryb multiplayer przez stworzenia konta "internet" i gdy rejestruje swoj profil to pokazuje sie Rejestracja Konta i po chwili wyskakuje Timeout:/ Wie ktos co z tym zrobic?
Komentarze na zagranicznych stronach na temat demo są jednoznaczne "very good polish game"
piotras841 - Tiaaa, ty stwierdziłeś że gra jest słaba i będzie klapą, więc napewno tak MUSI być!, przecież ty się nie możesz mylić! To inni są debile i się nie znają, a już napewno nie tak jak Ty.
A tak na serio, czego Ty się spodziewałeś po symulatorze snipera? To nie jest to samo co nastawione na akcję Call of Duty, i nigdy nie miało takie być!!!
Teraz masz ze 13-14 lat więc wydaje ci się że wszystko wiesz najlepiej, podrośniesz to zrozumiesz.
Grafika będzie się prezentować zapewne jak w Call of Juarez 2 więc nie ma co się martwić o tekstury,a i na PC grafika będzie lepsza i bardziej szczegółowa niż na X360 więc ludzie bez obaw.Tera tylko trzeba liczyć na dobrą grywalność.
do dupy grafa i wogule do dupy
Gra zapowiada się na naprawdę solidną...
Tylko pozostaje jedna sprawa, czy City Interactive nie stać na to by zrobić porządną okładkę która nie razi tym że została żywcem zerżnięta??!!
A mi tam nawet ten wyciek się podoba , a skoro to tylko próbka to pełna napewno będzie cudna :D
w końcu gierka tylko ze snajperem zapowiada się nieźle ale czy tak będzie do końca przekonamy się później
Nie moge z tego jak w zwolnionym tempie podczas strzału wylatuje cały pocisk wraz z łuską :). A tak po za tym samo demko całkiem niezłe.
wojtas taki sam efekt jest w sniper elite ale masz racje to jest efekt szczał i w głowe i leci krew i panika a ty jak by nigdy nic odchodzisz
CI jak zwykle skaszaniło. Odgrzewane pomysły, które się nie raz w ogóle nie sprawdzają. Dziwaczne AI przeciwników, średnia grafika, tekstury rozmazane, okropny efekt trawy. Najśmieszniejsza jest misja w demie, gdzie idziemy od początku ze snajperką z tłumikiem, a w latarni jak do niej dochodzimy jest efekt zagłuszania pocisków przez nadlatujące samoloty. Niby realistyczny pomysł, ale do jasnej ciasnej, jeszcze 5 sekund wcześniej miałem tłumik, po co te samoloty, skoro dzięki tłumikowi można było zagłuszyć pociski? Gra co najwyżej średnia, jak to gry CI.
A najlepsze jest to ze tych samolotów nie widac , patrzałem się wszedzie bo specjalnie nie strzelałem i nigdzie ich nie ma. Tylko głos słychać.A co do tej grafy i AI to jest wyciek zarysy gry , więc finalna wersje będzie wyglądać całkowicie inaczej
To nie wyciek, a oficjalne demo :) Chociaż nawet jakby wyciek, to wątpię by w ciągu tygodnia zmienili wszystkie bugi. Co do samolotów, widziałem je, szybko przelatują.
Butryk89 --> to co wyciekło to nie jest oficjalne, a poza tym co w tym złego, że CI ściąga od najlepszych?
edit. A skąd wiesz, że "demo" jest z ostatniego tygodnia? ;)
"demo" jest z max 2 tygodni niestety. Ale i tak wątpię, że to będzie jakiś hit, to jest City Interactive i to samo za siebie mówi, mocne średniaki nic więcej. A dlaczego tak jest? Bo właśnie zrzynają od najlepszych i robią to troszkę nieudolnie. Widok lecącej kuli nie jest powalający, bardziej mi się podobał w Sniper Elite, która ma aż 5 lat. Fizyka roślinności też jest bardzo kiepska, gorsza od Crysisa sprzed 3 lat. AI kiepskie, nie ukrywajmy, są dziesiątki gier lepszych ze sztuczną inteligencją. To jest średniak z dobrą grafiką. Tylko na screenach nieźle wygląda.
Co do sceny zaklucania strzalow za pomoca samolotow. Po pierwsze strzelamy wtedy z innej broni o wiekszym kalibrze (0.50) co w sumie moze byc wyjasnione wiekszymi odleglosciami, wieksza wysokosci i priorytetem naszego celu. Po drugie samoloty widac;) Faktycznie za pierwszym razem ich nie widzialem, ale potem sie pojawiaja (dokladnie nad nami, dosyc szybko przelatuja). Wrazenia po demie ogolnie bardzo dobre, dostalem nawet wiecej niz sie spodziewalem po CI. Troszke nie wierze w to ze to tekstury z x360, ale byloby milo gdyby to byla prawda, a za pare dni ujrzymy gre troszke ladniejsza na pc.
Nawet jak to większy kaliber to pokazówka zrobiona na silę, bo aż tak daleko snajperzy nie byli od nas, wystarczyła tamta snajperka. Po demie mam mieszane uczucia, bo nic nowego nie zaprezentowali, a wiele pomysłów po prostu do bani. Zobaczy się pełną wersje.
Butryk89 -> to Twoje stwierdzenie, że "przecież to gra od CI, więc czego się spodziewać" jest zbyt pesymistyczne :P Jesteś realistą, czy pesymistą? ;)