coś mało te 15 godzin, z drugiej strony jednak ważna jest jakość, a nie ilość
NIE no to teraz sandboxy będą miały fabułę na modle MW 2 max 8 h :/
Na CoD'a nikt tak jakoś bardzo nie narzekał - 15godz jak najbardziej wystarczy.
zal tak długo robią gre i tylko 15h pfff
15h to mało?? Rozumiem, że 8h, a tym bardziej 6h, ale 15h to już przyzwoicie.
To dwa razy dluzej niz standardowa teraz gra. Choc faktycznie mogloby byc dluzej, to tragedii nie ma, wrecz przeciwnie.
No to najprawdopodobniej będziemy mieli kolejną grę, na którą trzeba było czekać latami, a która będzie gorsza od pierwszej części
Jak na Sandboxa i to tak dlugo robionego i tak wyczekiwanego to smiesznie malo.
Choc cos mi sie wydaje ze gra az takim sandboxem nie bedzie i ten "rozbudowany i otwarty swiat gry" mozna wlozyc miedzy bajki. Co to za sandbox na 15h?
Pozatym znowu uwaga do "newsmanow" GOL'a - newsy powinny byc obiektywne:
"Jeśli ostatnie szlify przebiegną pomyślnie to fani gangsterskich porachunków i widowiskowych pościgów już w wakacje mogą spodziewać się solidnej gry akcji, która spełni pokładane w niej nadzieje."
ATM NIE WIADOMO czy Mafia 2 spelni jakiekolwiek i czyjekolwiek nadzieje, zwlaszcza ze materialow o niej jest tyle co kot naplakal.
Twórcy Gta pewnie śmieją się teraz z Take-two, muszę przyznać, że nie spodziewałem się tak krótkiej gry ;/
to mało biorąc po uwagę to że to ma być sandbox, chyba że mieli na myśli 15h na ukończenie głównego wątku fabularnego ale w to nie chce mi się wierzyć jako że producenci zawsze starają się podać czas potrzebny na zrobienie wszystkiego w grze (np na 100% ukończenie gry gta IV potrzebne było przynajmniej 100h przy czym główny wątek można było ukończyć w 20h)
Ale tu gra będzie lepsza.Gta 4 ma słabą fabułę i może sobie do kostek doskoczyć Mafii 2.Coś za coś.Choć faktycznie mogło by być ciut dłużej.
jesli w gta 4 poswieciles sie robieniu tylko zadan gre mozna bylo ukonczyc kolo 20h.
Pelno krzyku przed premiera ze moze pobic GTA itp. Teraz wiadomo ze od GTA IV napewno lepsze nie bedzie, mimo ze grywalnosc moze byc bardzo dobra to 15 godzin to zdecydowanie za malo. GTA IV przy swietnej grywalnosci byl na kilkadziesiat godzin...
No ale i tak czekam z necierpliwoscia ^^
Strasznie krótki główny wątek jeśli by się go porównało z serią GTA, a oni jeszcze przesuwają premierę, no zobaczymy jak to będzie w praktyce wyglądać.
WIdze sami specjalisci : "15h? mało!" wiekszosc osob ktora tak napisała jest wielkiem fanem codow i innych "długich" fps... Poprzednia czesc tez tyle trwala. Jakbyscie dodali do tych 15h ktore spedzamy w misjach jeszcze czas na jazde i takie tam to by wam wyszlo 25. Wiec lepiej przemyslcie to co piszecie. A pozatym lepiej jakby to było 20h swietnej gry niz 60h nudy
nie dramatyzujcie. po kilku tygodniach pojawi sie DLC (oczywiscie platny) z nowa/rozwinieta fabula
Wolę krótką i zwięzłą grę z dobrym wątkiem fabularnym, niż rozwleczone tasiemce zakrawające o "Modę na Sukces" jak GTA 4, które pod tym względem imho jest kiepściutkie.
Pewnie te 15h to tylko fabuła. Nie ma nic gorszego w sandboxach niż na siłę rozciągnięty wątek fabularny, zmuszający do robienia z dupy wyciągniętych zadań. Jeśli będzie to 15h sensownie powiązanych ze sobą misji to będzie git.
Gorzej jeśli zostanie w ten czas władowane jakieś sandboxowe gówno w zbyt dużych ilościach. Drugiej papki jak GTA nie potrzebuje. Jestem dobrej myśli :-)
15h? Czyli tak naprawdę jakieś 8 max 9h.
8-9 godzin dla nolifeow
25-30 godzin dla normalnych graczy
mi jak zawsze zejdzie 2-3 razy wiecej niz podaja tworcy
Jeżeli Mafia II nie będzie miała multiplayera, to 15 godzin gry zdecydowanie krok w tył jeżeli chodzi o grę sandboxową.(nawet Gta IV przy rozbudowanym singlu którego przejście może zająć do 40 h, dorzuciło nienajgorszy multiplayer)
Troche krutkie. z drugiej strony GTA IV było dośc długie i z czasem zacze ło sie nudzić. Gdyby na przejście Mafii II było potrzebne trzydzieści godzin to było by w sam raz. Mam nadzieje że to dotyczy tylko samych gółwnych misji, ponoc w tej grze maja tez byc poboczne.
Surmak
dziwny masz podział na normalnych ludzi i nolife'ów
Co ma wspólnego ilość czasu potrzebna na przejście gry z tym czy ktoś jest nolife czy nie....
8-9 godzin dla nolifeow
25-30 godzin dla normalnych graczy
wtf? 25-30h? jak producent podaje 15h(zawsze zawyzaja o kilkanascie %)?? - zeby x2 dluzej grac to trzeba byc chyba maciusiem z klanu, sry nie kazdy ma problemy z czytaniem, mysleniem i orentacja w grze. 15h dla takiej gry to padaka, no ale co zrobic.
Troche krótko. Chociaż możliwe, że te 15h to czas na przejście głównego wątku, ale misje poboczne strczą na jakieś 5h (chyba, że nie ma czegoś takiego w tej serii. Nie jestem zbytnio w temacie).
8-9 godzin dla nolifeow
25-30 godzin dla normalnych graczy
LOL? Jeśli gra ma starczyć na minimum 15h to nie mozna jej przejść szybciej. Po za tym Przemoman ma rację. Co ma wspólnego ilość czasu potrzebna na przejście gry z tym czy ktoś jest nolife czy nie....
15 godzin? Idealny czas, gra nie powinna nużyć.
Po pierwsze, to część pierwsza dłuższa nie była. Czasem co prawda nadrabiała poziomem trudności, że do jednego zadania trzeba było podchodzić 10-20 razy.
Po drugie, GTA IV też długie nie było. Ja dostałem achievementa za ukończenie gry w czasie krótszym niż 30 godzin, a muszę przyznać, że grałem powoli, więc samą fabułę pewnie można zaliczyć też ok. 15 godzin.
No i po trzecie, Mafia 1 nie była sandboxem, ale to raczej kolejna jej zaleta.
Szkoda tylko, że Mafia II jest tworzona z myślą o graczach konsolowych, więc raczej możemy się pożegnać z wieloma elementami obecnymi w pierwszej części...
[24] Wybacz, ale już dawno temu nauczyłem się, że jeżeli producent twierdzi, że przejście gry zajmie x to należy to dzielić przez 2. Czasem wychodzi trochę więcej, czasem trochę mniej.
I nie, nie lecę przez główny wątek jak głupi. Zawsze robię wszystko, co się da, a wątek główny zostawiam na sam koniec.
15h ? to aż tak dużo nie jest , ale jeżeli stawiać na bardzo ciekawe dialogi , teksty itd to może być ciekawie :)
Spodziewałem się co najmniej 20 ale zobaczymy.
Eeee, to Mafia II ma być sandboksem? Coś przegapiłem?
@likfidator2: spoko, z pewnością nie zapomną o elementach dla ELYTY.
Dokładnie. Kto Wam w ogóle powiedział, że ta gra będzie sandboksem? Od dawna wiadomo, że tutaj znów rządzić będzie fabuła, przecież akcja tej gry ma obejmować kilka lat z życia głównych bohaterów. Jak Wy to sobie wyobrażacie? Miasto i markery misji jak w GTA?
Porównując do swojego największego konkurenta, GTA IV
to 15 godzin Mafii 2 wypada przy nim bardzo blado.
Najgorszy news dnia :/
@Econochrist: od kiedy Mafia jest konkurentem GTA? Przecież to gra zupełnie innego typu. Czy 15 godzin na Mafię to mało? jak najbardziej nie :)
@U.V. Impaler: maszyna czasu ;)
JEŚLI gra jest świetna to każda godzina przy niej spędzona jest również świetna. Jeśli gra nuży to dodatkowe godziny również a to tylko oznacza, że z grą/graczem jest coś nie-tak
Econochrist ---> Największego konkurenta? A od kiedy Mafia konkuruje z GTA IV? Przecież te gry są budowane na zupełnie innych podstawach.
Trochę mało jak na grę w rozbudowanym świecie gry. Mnie przejście AC2 czy Mass Effect zajęło ponad 20h, a uważam te gry za jedne z lepszych, w jakie grałem. Jeśli producent mówi, że przejście gry zajmuje 15h to i tak przejdzie się ją pewnie w 12-13, ale to i tak lepiej niż niektóre gry.
Może Mafia i GTA to co innego ale obydwie gry są o gangsterach, w obydwu grach jest widok TPP. Do czegoś tą grę trzeba porównać. A jeśli porównywać to do najlepszych (lub do swojego poprzednika). Żadnej rewolucji ta gra nie wytworzy więc porównywanie jest na miejscu.
Zresztą z tego co widzę to nawet rewelacji nie będzie (na golu i tak zapewne dostanie ponad 90% bo to normalna ocena średniaków w ostatnich czasach XD). Samoczynna regeneracja zdrowia, krótki gameplay, premiera zapewne na Gwiazdkę znając życie. Zobaczymy jaki news będzie następny.. A może się zdziwię i będzie coś optymistycznego, kto wie. Tak czy siak ja na tą grę już nie czekam, a dobry gracz mając wolny dzień będzie Mafie 2 potrafił przejść właśnie w 1 dzień. Heh, pocisnęli
@osiem: masz całkowitą rację. Popieram. W Saperze i Bad Company 2 są miny, można je do siebie porównać, tj. gry, w końcu do czegoś trzeba.
[41] U.V. Impaler, 2K Czech nie raz wspominało, że grę będzie cechować otwarty świat,
choć nie taki typowy jak np w GTA IV. Czytałem też kilka ich wypowiedzi wnioskujących,
że widzą w arcydziele Rockstara* konkurenta. Nie wymyśliłem sobie tego sam.
Tylko po co dodawali by w takim razie do świata gry takie elementy jak
sklepy z ubraniami, samochodami, knajpy i inne miejsca skoro mielibyśmy się skupić bez reszty na fabule i tylko na niej?
Econochrist ---> Bo dla wielu największą wadą pierwszej Mafii było to, że gra ciągnęła się od misji do misji i nie pozwalała w międzyczasie pojeździć swobodnie po mieście, a także robić nic nie wnoszące pierdoły, jak w GTA. Dlatego teraz, zgodnie z duchem czasu i wymaganiami dzisiejszych odbiorców, te pierdoły do tej gry zostaną dodane. A fabuła nadal będzie priorytetem - ma zostać zachowany podział na scenariusze, które na dodatek będą rozgrywać się w różnych latach. Ja wiem, że w Mafii gra się złym człowiekiem, mamy widok TPP i możliwość jazdy po mieście autem. Zagraj jednak w pierwszą Mafię, a potem w GTA IV i zauważ subtelną różnicę.
Lepsze 15 godzin fajnych i zróżnicowanych misji w Mafii 2 niż 30 godzin monotonnych i schematycznych misji typu jedz-zabij-ucieknij w GTA 4. Ballad of Gay Tony przeszedłem w 9 godzin i sprawiła mi 10x więcej zabawy niż podstawka, tak więc ja się nie martwie tymi 15 godzinami.
aope - trole, bierzcie z niego przykład
Moze gra trwac nawet i 10h ale zeby nadrabialo to jakoscia misji niz takie GTA4 ktore starcza srednio na 30h bez pospiecu a wiekszosc misji ma ten sam schemat, znajdzie sie kilka perelek.
Miejmy nadzieję, że będzie to 15 godzin pełne akcji...
Do GRY-ONLINE
Nie wiem, kto będzie się brał za spolszczenie Mafii 2, ale myślę że będziecie mieć jakiś wpływ na to więc proszę Was i mam nadzieję, że to jakoś załatwicie i nie pozwolicie zniszczyć tej gry polskim dubbingiem. Zróbcie jakieś głosowanie nie wiem, ale nie dopuśćcie do tego.
Hm, 300 postaci w 15 godzin? Oby pojawiały się na więcej niż 5 sekund.
"Hey, I'm John Karloff. I have an infor..... Kulka w łeb!
U.V. Impaler przyjacielu grałem w jedynkę, nawet ją skończyłem (zaskoczenie ;D )
tam rzeczywiście fabuła i klimat miażdżył i grał pierwsze skrzypce.
Jednakże cieszę się, że dodają trochę sandboxowych elementów.
W końcu zapowiadane 16 km2 miasta pełnego szczegółów inaczej byśmy nie mogli podziwiać, prawda?
Troszkę mnie martwi to 15h, ale z drugiej strony mam tendencję do przeciągania długości gry.
Muszę zawsze zobaczyć wszystko co możliwe a tym razem będę mógł tak zwiedzać właśnie Empire City. :)
What the ... to w GTA IV nabiłem z kilka razy więcej godzin z misjami pobocznymi i znajdźkami. Jak na taki czas produkcji to cholercia malutko. No chyba, że to będzie cholernie emocjonujące 15h :)
15 godzin jest godne pożałowania. Ta gra może zając niektórym tylko weekend. Jeśli tyle będzie trwać sam wątek fabularny to jeszcze pół biedy. Ja przechodzę gry powoli, więc 20h na pewno mi zajmie ta gra.
Jednak 15h to wg mnie mało.ZA MAŁO! Chyba, że to wątek główny tyle zajmuje, to może być.
Długość jest wystarczająca i kropka.
Gra będzie zbyt krótka. W piątek pewnie będzie premiera, a w sobotę ujrzę na forum komentarze kolesi, którzy skończyli tą grę, na którą czekam od 2007 roku
No bez jaj zdecydowanie za krótka, biorąc pod uwagę filmiki to pewnie będzie jakies moze 13h grania, straszna lipa. Gdyby to nie byl sandbox tylko jakies CoD to by bylo w sam raz, a tak dla takiej gry? Mam nadzieje, że to jest tylko na wątek główny a poboczne będa potrafiły wycisnać tych dodatkowych 5h.
Tylko cos tu nie pasuje, bo tam ma byc 300 postaci, ktore cos mowia, ok statysci to pewnie wieksza czesc z nich, gadaja cos w stylu: "uważaj jak jeździsz" ale reszta, jak ona ma sie zmiescic w tych 15h grania?
Krótka krótka...Bla bla bla co wy dajecie ?!Przecież GTA IV da się przejść w 10 godzin!A producent mówił na pewno o graniu w stylu "od jednej misji do drugiej...".Ehh.Ale co tu dużo gadać, kontynuacja gry przełomowej(grafika) która poważnie zagroziła GTA, lecz w końcu to ta sama firma ale co tam :D.Czekam na tą grę bo będzie miała na pewno zajebisty kilmacik.Ciekawe co z multiplayerem :D
GTA IV na pewno nie da rady przejść w 10h. Może 20-25h. Ja skończyłem GTA w 43,5h (92,54%) i uważam, że to pełnowartościowy produkt warty każdej złotówki. Zobaczymy, jak będzie z Mafią, mam nadzieję, że się nie zawiodę
Z drugiej strony to oni podali chyba tylko czysty czas głównego wątku.
Bez specjalnego zagłębiania się. Takie odnoszę wrażenie.
Gra będzie super, jeśli będą takie punkty kontrolne, jak w jedynce, a misje będą rozbudowane i ciągające. Obowiązkowo musi być kilka zakończeń gry. Wtedy będzie dobry powód, aby przejść ją jeszcze raz
w sumie długość nie za specjalnie powalająca, ale gra tak czy inaczej zapowiada się świetnie.
Zadnego sanboxa w Mafii? Zero poscigow, plantej ochrony,itp? To cienko troche
ps. nie sledze informacji na temat na M2 - wiem ze bedzie na kilku platformach, przekladaja premiere i tyle :P
Mafia 1 tez nie byla bardzo dluga. Mysle, ze 15h z jazda ekstremalna to byl max.
$erek47
ja przeszedłem na xklocku gta 4 w około 18h ;] ale na pc troche dłużej <imo> się robi, tyle misji co miałem na pc po 12h miałem na xboxie po 10 ;p no ale zostaja achivmenty + 100% ;]
A co do mafii, to na pewno dobra gra będzie, te 15h to dużo nie jest, ale na pewno wystarczy. Oby była tak dobra jak 1 albo i jeszcze lepsza
Ja obstawiam że Mafia II będzie miała taki charakter pośredni - otwarta na tyle by można było "zabawić się"na mieście, ale w dalszym ciągu bardzo zwięzła, całkowicie wyreżyserowana i liniowa fabularnie, i nie widzę w tym nic złego.
Czas gry, czy naprawdę uważacie że 15 godzin to mało? Ile z ostatnio wychodzących "hiciorów" może się pochwalić takim wynikiem? Poza tym nie ważny jest czas gry, ale to jak zostanie on zagospodarowany.
Gdy oglądałem napisy końcowe w pierwszym Modern Warfare, (po około 4-5 godzinach) nie miałem ochoty grać dalej (bo już powoli zaczynało mi się przejadać), ale z drugiej strony czułem satysfakcję, żadnego niedosytu (na zasadzie: "to już?!?, bo bym jeszcze chętnie pograł!" który czasem mi się zdarzał) i miałem poczucie że to był bardzo miło spędzony czas, wcale nie żałowałem ani złotówki wydanej na grę, choć wiedziałem że za podobną cenę mogłem mieć coś co starczy na 5x dłużej... Podobnie miałem z Lost Planet czy Warhammer DoW 2 - były poprostu świetnie wyważone, można się było nimi wystarczająco nacieszyć ale bez uczucia przesady, przesytu czy znużenia.
Co za dużo to nie zdrowo, wolę 15 godzin trzymających w napięciu i przewrotnych fabularnie, niż tygodnie pałętania się bez celu po wielkim terenie (Far Cry 2 ? :D), w bezskutecznym poszukiwaniu czegoś ciekawego do roboty. Nie żebym jakoś specjalnie źle FC2 wspominał, wręcz przeciwnie, ale grając w niego byłem w stanie robić 1 misję dziennie, no czasem 2 (więc starczyła mi na miesiąc, może to jest metoda? :D), bo potem byłem tak znudzony że musiałem od gry odpocząć :P
Nie wykluczone wreszcie że po ukończeniu fabuły dostaniemy modny w dzisiejszych czasach tryb FREE (w Mafi też był), gdzie będzie można nacieszyć się tym wszystkim co udało nam się zdobyć podczas rozgrywki, i pobawić się wszystkimi pobocznymi elementami i pierdółkami. W takich grach fajnie jest czasem poprostu wskoczyć do auta i poszaleć trochę na drogach, odwiedzić sklepik na końcu miasta czy postrzelać do przechodniów... ;]
PS. Ciekawe czy będą pojazdy pływające/latające.
Jeśli 15 godzin dla was to mało to gratulację jesteście większymi nolifami niż myślałem bez kitu, dla mnie jako gracza + osoby któa pracuje i ma inne obowiązki oprócz siedzienia non stop przy pc lub konsoli jest to wystarczająca ilość godzin któa da mi satysfakcję gdy wydam 200 zl na grę bo wiem że będe ją przechodził długo a nie jak niktórzy jeden dzień non stop siedzienia przy konsoli i po grze a potem zdziwinie dlaczego taka krótka. Serio ludzie ja gram na ps3 i każdy tytuł który przechodzę gram 2 tygodnie a może dłużej, codziennie po godzinie grania i dla mnie to wystarczy no ale jak widać każdy ma inne priorytety, jeden woli grać niż pracować,uczyć się czy spędzać czas na świeżym powietrzu a drugi woli siedzieć 15 godzin non stop przy grze. Zresztą to już jakaś paranoja rozumiem że 4 czy 5 godzin grania może być krótkie no ale 15 godzin to krótko ? WTF !
Porównaj to do klasyków to zrozumiesz. To oczywiste, że każdy gra po tyle godzin po ile chce. Niektórzy wezmą sobie specjalnie dzień wolny (chociaż jak tak gra się zapowiada to raczej nie będzie warto), aby pojechać rano do sklepu i przejść całą grę. Ja osobiście do tych osób należał nie będę
do czego to doszlo, teraz 15 godzin gry (i to wg zapowiedzi producentow) niektorzy uwazaja za zalete.
i jeszcze jedno, Mafie 2 robia od kilku lat a jestem niemal pewien, ze wciagu 2 miesiecy od premiery wyjdzie platny DLC przedluzajacy czas rozgrywki o kilkadziesiat procent...
Mam obawy czy to rozgrywanie sie gry na przestrzeni kilku lat to juz nie jest zabieg pod DLC. cos jak w AC2 gdzie skandalicznie wycieto czesc fabuly i mielismy urwane watki.
15h dobra liczba, ja GTA IV przeszedlem nie bawiąc sie w 13h, wiec z zabawa wyjdzie kolo 30h a nawet wiecej, panowie to Mafia, a nie call of duty czy single z avp nie róbcie z siebie jaj.
Oj niestety , najwcześniej po wakacjach , rzadko kiedy gry zapowiedziane na dany miesiąc wychodzą wcześniej , a nawet już przekładane produkty mają poślizg dodatkowy , czego pewnie uświadczymy w tej produkcji niestety.
idealna dlugosc grania - 2 tyg grania to w sam raz na gre. Choc DA (100h) i ME2 (prawie 50h) bardzo mnie wciagnely to byly dla mnie zdecydowanie za dlugie. DA przechodzilem prawie 2 miesiace, ME okolo miesiaca - to za dlugo jak dla mnie.
mikmac to jest esencja gier RPG. Długość gry. Dragon Age spokojnie można skończyć w jakieś 60 godzin, z większością questów. Dawniej nikt nie narzekał na długość gry, zwłaszcza RPG. Teraz wszyscy są "jednostrzałowcami" i gra musi być szybka, krótka i intensywna. . . Boże do czego to dochodzi . .
Econochrist zostaw ich, pewnie w innych dziedzinach życia mają tak samo (bo inaczej nie mogą) to i granie muszą dostosować pod takie coś:]
Ja rozumiem, że jesteś casual i łykniesz każdy crap jaki ci rzucą producenci więc STFU
Ja zrozumiałem (nawet dałeś easy-mode czyli buźkę obok postu). Tyle tylko, że Ciebie to chyba zabolało bo jednak coś MUSIAŁEŚ napisać
Econochrist -->
nie bardzo rozumiem gdzie i kiedy powstal tak bzdurny mit. Esencja cRPG jest fabula, fabula, lore i system - to jest esencja gry cRPG. Nie mam pojecia kto wymyslil dlugosc gry jako dodatkowy perk - jakis masochizm? Srednia wieku gracza na swiecie to okolo 33 lat, ludzie w tym wieku dobrze jak maja 5-10 godzin tygodniowo na granie.
Ja rozumiem, ze fajnie jest jak gra ma duze replayability, jak ma duzo watkow pobocznych - ale jak sie glowna os fabuly zbyt dlugo wlecze, to sie nuzy i gre sie rzuca w kat.
osiem -->
jakies kompleksy?
mikmac
ty masz kompleksy bo najwidoczniej nie rozumiesz o co chodzi. Pisałeś o cRPG. Podam przykład - Morrowind. Sam grałem w niego 500 godzin bo tyle tam było do zrobienia. Wyobraź sobie jakby ta gra wyglądała gdyby była na 50 godzin? (dla porównania w Gothic 2 bez dodatku właśnie tyle grałem. Nie uważam tej gry za gorszą od Morrowinda, ale lepiej, gdy jest co w grze robić). Jeśli fabuła jest dobra to może się 'wlec i wlec', podobnie do książki (no chyba, że książek nie czytasz to nie zrozumiesz). To nie jest film, że ma trwać 1.5 godziny i można wyjść z kina. A jeśli dobra gra nuży cię po pewnym czasie to coś z tobą jest nie tak
osiem-kiedyś to i ja grałem non stop w Morrowinda ale KIEDYŚ to ja chodziłem do gimnazjum w tyłku miałem innych, zero stresu, zero nauki i mogłem pozwolić sobie na siedzenie przy danym tytule nawet i 1000 godzin. Dziś niestety nie ma bata bym spędził przy jakimś tytule więcej niż 15-20 godzin (wyjątkiem jest tutaj Okami czy seria GOW przy której można siedzieć nawet i 50 godzin), niestety w życiu oprócz grania są też inne rzeczy do zrobienia. Dlatego też uważam że 15 -20 godzin dla takiego tytułu jak mafia jest wystarczającą ilością czasu. Rozumiem jakby to był cRPG albo jRPG to tak wtedy to by byłą zdecydowanie za mało a tak to jak na grę akcji jest spoko.
I nie jestem casual ja poprostu szanuję swój cenny czas którego i tak mam za mało na gry.
Wiem co to znaczy pracować, utrzymywać się samemu i nie mieszkać z rodzicami. I prawdę mówiąc niewiele się zmienia JEŚLI SOBIE ZORGANIZUJESZ czas. To, że nie masz czasu wcale nie znaczy, że krótsza gra będzie lepsza tylko odwrotnie - im krótsza tym krócej będzie cię cieszyć. Masz za mało czasu to sobie go inaczej zorganizuj bo coś ci to jak na teraz nie wyszło
Juz wczesniej gry bywaly dluzsze i trudniejsze, dzisiaj krotkie i banalne. Dobrze jest jesli pojawi gra od czasu do czasu ktora bedzie miala ze 15-20h jak ME2 bo granie w 2 strzelaninkie 2 nocki mija sie z celem, no nic dziwnego ze nikt nie kupi gry z trybem SP jako nowosc za 170zl gdzie pogra 6h na normalu
mi tam wystarczy tyle
15 godzin to zdecydowanie za mało. Ojca Chrzestnego II przechodziłem ponad dwa dni (wyeliminowałem wszystkich członków konkurencyjnych rodzin) i wciąż mi mało. Nawet takiego San Andreas chyba nie dałoby się przejść w 15 godzin.
Jeżeli piszą, że gra jest na 15 godzin, to zazwyczaj oznacza, że dla mnie będzie ok. 2x więcej, a to już jest całkiem przyzwoicie. :)
15 godzin jak na taką grę to stanowczo za mało. Pewnie sam główny wątek fabularny będzie się dało w 4 godziny przejść. Rzecz jasna to tylko takie przypuszczenia, które mam nadzieję się nie spradzą i gra będzie naprawdę fajna ;)