Kody do gry Heroes of Hammerwatch (kody) PC
Wstęp
Heroes of Hammerwatch to gra typu hack-and-slash od studia Crackshell. Gracze trafiają do fantastycznej krainy, gdzie muszą zmierzyć się z wieloma przeciwnikami podczas wdrapywania się na kolejne piętra tajemniczej wieży.
Kody do gry
Podczas zabawy wciśnij ~ i wpisz kod:
- bgfx_debug_ifh
- bgfx_debug_stats
- bgfx_debug_trace
- bgfx_debug_wireframe
- bgfx_device_id
- bgfx_renderer
- bind
- change_level
- clear
- clear_debris
- clientfollowshost
- condump
- crash
- cs_bgcolor
- cs_fgcolor
- cs_height
- cs_show_build
- cs_show_log
- cs_show_log_count
- cs_show_vars
- cs_speed
- debug_list_units
- debug_unit_compare
- debug_widgets
- debug_widgets_borders
- debugger
- dirty_nav_graph
- dump_unit_list
- e_cheats
- e_debris_limit
- e_picmip
- e_script_jit
- e_singleplayer_networking
- e_task_threads
- e_threaded_body_creation
- e_threaded_physics
- e_threaded_update
- g_adv_foliage
- g_autoswitch_empty
- g_autoswitch_pickup
- g_dash_abort
- g_debug_menu
- g_debug_scripts
- g_frametime_render
- g_frametime_swap
- g_frametime_total
- g_frametime_update
- g_gore
- g_intro_logos
- g_intro_logos_shown
- g_language
- g_laser_sight
- g_local_player_marker
- g_movedir_snap
- g_player_markers
- g_plr_skin
- g_render_pos
- g_scale
- g_screenshake
- g_start_difficulty
- g_start_sessions
- g_tile_effects
- g_timescale
- g_vfx_quality
- g_wheel_accurate
- g_wheel_always
- g_wheel_nextprev
- g_wheel_number
- g_wheel_showammo
- give_ammo
- give_armor
- give_experience
- give_health
- give_perk
- give_stars
- give_weapon
- god
- infiniteammo
- infinitedash
- kill
- killall
- knowall
- levelup
- list_flags
- listenemies
- load_save
- lobby_members
- lobby_say
- net_stat_recv
- net_stat_sent
- noclip
- plot
- quit
- r_bottom_padding
- r_clear_color
- r_debug_render_target
- r_draw_bounds
- r_draw_collision
- r_draw_decals
- r_draw_displacement
- r_draw_glow
- r_draw_ground_nodes
- r_draw_icons_collision
- r_draw_icons_lights
- r_draw_light_debug
- r_draw_lights
- r_draw_locators
- r_draw_nav_data
- r_draw_origins
- r_draw_outlines
- r_draw_pathfinds
- r_draw_physics
- r_draw_physics_aabb
- r_draw_physics_centroid
- r_draw_physics_queries
- r_draw_physics_shape
- r_draw_ranges
- r_draw_raycasts
- r_draw_scripts
- r_draw_scripts_compact
- r_draw_scripts_lines
- r_draw_scripts_lines_back
- r_draw_scripts_lines_branch
- r_draw_scripts_names
- r_draw_shadow_shapes
- r_draw_sprites
- r_draw_text
- r_draw_text_debug
- r_draw_tiles
- r_draw_xray
- r_frame_batches
- r_frame_environments
- r_frame_triangles
- r_frame_units
- r_frustum_padding
- r_hdr
- r_light_decal_proj
- r_lighting
- r_masked_shadows
- r_script_line_alpha
- r_script_line_scroll
- r_shadows
- r_smooth_scrolling
- r_top_padding
- reload_assets
- rg_brightness
- rg_contrast
- rg_crt_curve
- rg_gamma
- save
- set_flag
- show_menu
- snd_debug
- snd_driver
- snd_volume
- snd_volume_env
- snd_volume_music
- snd_volume_sfx
- snd_volume_ui
- snd_volume_voice
- switch_weapon
- toggle
- track
- track_comment
- track_history
- turbo
- ui_chat_dialog
- ui_chat_fade_time
- ui_cursor_alpha
- ui_draw_plr_names
- ui_draw_vignette
- ui_draw_widgets
- ui_netricsa_enemies
- ui_netricsa_items
- ui_netricsa_notes
- ui_netricsa_world
- ui_txt
- ui_txt_enemy_heal
- ui_txt_enemy_hurt
- ui_txt_enemy_immortal
- ui_txt_pickup
- ui_txt_plr_ammo
- ui_txt_plr_ammo_max
- ui_txt_plr_armor
- ui_txt_plr_heal
- ui_txt_plr_hurt
- ui_waypoint_player
- ui_waypoint_world
- ui_weapon_selection
- unit_id_high
- unit_id_low
- unit_id_max
- unit_id_min
- v_forced_aspect_ratio
- v_fps
- v_fps_limit
- v_fullscreen
- v_interpolate_frames
- v_monitor
- v_resolution
- v_trap_cursor
- v_vsync
Uwaga: Prezentowane powyżej cheaty oraz triki niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub co gorsza działać w sposób błędny.
Szczególną uwagę należy zachować w przypadku modyfikacji, trainerów, itp. nie tworzonych przez twórców gry. Możliwość błędnego działania a nawet uszkodzenia gry i tym samym konieczność przeinstalowania na nowo gry jest w tym przypadku szczególnie wysoka.
data ostatniej aktualizacji: 29 marca 2018