Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 lipca 2007, 08:36

Crysis zalicza dwumiesięczne opóźnienie - Electronic Arts Polska potwierdza

Nie tak dawno, bo niespełna dwa tygodnie temu, opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu wiadomość, w której przedstawiliśmy Wam datę premiery gry Crysis. Dziś powracamy do tego tematu, a to za sprawą smutnych wieści napływających z internetowego sklepu GameStop. Jeśli wierzyć największej na świecie sieci zajmującej się sprzedażą oprogramowania rozrywkowego, produkt zaliczy spore opóźnienie.

Nie tak dawno, bo niespełna dwa tygodnie temu, opublikowaliśmy na łamach naszego serwisu wiadomość, w której przedstawiliśmy Wam datę premiery gry Crysis. Dziś powracamy do tego tematu, a to za sprawą smutnych wieści napływających z internetowego sklepu GameStop. Jeśli wierzyć największej na świecie sieci zajmującej się sprzedażą oprogramowania rozrywkowego, produkt firmy Crytek GmbH zaliczy spore, bo aż dwumiesięczne opóźnienie.

Crysis zalicza dwumiesięczne opóźnienie - Electronic Arts Polska potwierdza - ilustracja #1

Na łamach oficjalnej strony internetowej sklepu czytamy, że Crysis zadebiutuje na amerykańskim rynku dopiero 13 listopada, a nie we wrześniu, jak wcześniej zapowiadano. Przyczyn opóźnienia nie znamy, ale informację można uznać za pewną. Dlaczego? Koncern Electronic Arts, Inc. również dokonał korekty w swoim planie wydawniczym, oznajmiając, że data premiery wielce oczekiwanej strzelaniny zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Wcześniej gigant branży elektronicznej rozrywki był bardziej konkretny i twierdził, że gra trafi do sklepów 14-ego września.

Uaktualnienie: Polski oddział koncernu Electronic Arts, Inc. potwierdził nam, że gra Crysis zaliczyła opóźnienie i ukaże się na rynku w połowie listopada.

Crysis zalicza dwumiesięczne opóźnienie - Electronic Arts Polska potwierdza - ilustracja #2

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej