Najciekawsze materiały do: Dragonshard
Dragonshard - DxWrapper (Windows 10 Fix) v.1.0.6542.21
modrozmiar pliku: 5,1 MB
DxWrapper (Windows 10 Fix) to modyfikacja do gry Dungeons and Dragons: Dragonshard, której autorką jest Elisha Riedlinger. Jeśli projekt przypadnie Ci do gustu to warto rozważyć wsparcie autorki za pośrednictwem PayPala.
Dragonshard
demo gryrozmiar pliku: 370,1 MB
Dragonshard to strategia czasu rzeczywistego wykorzystująca zasady systemu Dungeons & Dragons. Tym samym jej strona strategiczna przenika się w interesujący sposób z elementami charakterystycznymi dla gier fabularnych. Jednocześnie jest to...
Dragonshard - poradnik do gry
poradnik do gry2 grudnia 2005
Poradnik do gry Dragonshard, ambitnego dzieła będącego połączeniem strategii czasu rzeczywistego oraz gier fabularnych czyli RPG. Materiał zawiera opis dwóch kampanii z uwzględnieniem zadań głównych jak i pobocznych.
Dragonshard - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2005
Światowa premiera 21 września 2005. Akcja gry przenosi nas do Eberronu, świata powstałego z ciał trzech walczących ze sobą smoków. Dwa z nich utworzyły planetę, natomiast trzeci przybrał formę otaczającego ją pierścienia kryształów, czasem spadających na ziemię – tytułowych dragonshards.
Konflikt między Hasbro a Atari o Dungeons & Dragons
wiadomość18 grudnia 2009
Korporacja Atari wydaje gry korzystające z licencji Dungeons & Dragons od wielu lat. Teraz jednak sielanka może dobiec końca, gdyż firma Hasbro (właściciel Wizards of the Coast i tym samym całej marki D&D) wytoczyła przeciwko Atari pozew o naruszenie warunków umowy licencyjnej.
Poradnik: Dragonshard
wiadomość17 listopada 2005
Poradnik do gry Dragonshard, ambitnego dzieła będącego połączeniem strategii czasu rzeczywistego oraz gier fabularnych czyli RPG. Materiał zawiera opis dwóch kampanii z uwzględnieniem zadań głównych jak i pobocznych.
Dragonshard do kupienia w Stanach Zjednoczonych
wiadomość28 września 2005
Jak poinformowała korporacja Atari, do sklepów w Ameryce Północnej trafiła oczekiwana przez wielu graczy strategia czasu rzeczywistego (RTS), wykorzystująca zasady systemu Dungeons & Dragons, pt. Dragonshard. Za developing gry odpowiadają pracownicy studia Liquid Entertainment (twórcy The Lord of the Rings: The War of the Ring czy Battle Realms).
- Premiera Dragonshard za niewiele ponad miesiąc 2005.08.11
- Przetestuj wersję demonstracyjną gry Dragonshard 2005.08.05
- Demo Dragonshard jeszcze w tym tygodniu 2005.07.12
- Jeszcze późniejsza premiera Dragonshard 2005.06.20
- Atari zamyka dwa oddziały - Dragonshard i Boiling Point opóźnione 2005.02.10
- Dragonshard oficjalnie w sieci 2005.01.21
- Beta testy Dragonshard dopiero w połowie stycznia 2005 roku 2004.12.01
Dragonshard - v.1.2.1b US
patchrozmiar pliku: 32,9 MB
wersja: v.1.2.1b US Poprawka systemowa do amerykańskiej edycji gry Dragonshard. Poniżej opis aktualizacji:
Dragonshard: Edward Del Castillo
artykuł28 lutego 2005
Wywiad przeprowadzony został 31 sierpnia 2004 w Charlotte Street Hotel w Londynie. Udzielił go Edward Del Castillo z Liquid Entertainment. Rozmowa dotyczyła znajdującej się w produkcji, interesującej hybrydy RTS-a i cRPG-a, gry „Dragonshard”.
No to czekam na tą grę. Ale niechciał bym żeby się okazało ze ten wielki znaczek DnD jest dany tylko po to aby sprzedać grę i nic w grze nie wnosi.
Ja też bardzo czekam na tę gre bo chce zobaczyc czy jest taka fajna jak mowią czy piszą i odliczą tylko dni do premiery
fajna, fajna
znając realia z wrzesnia zrobi się grudzień.....( oby tego samego roku...hihihihi)
Jaki wrzesień? Jaki grudzień? Ta gra już się ukazałą.
Ukazało to się demo..napierw multiplayer a teraz single :P Gierka jest niezła..ale i tak czekam bardziej na dodatek do WH40k ^^
zapowiada się kolejna świetna gra
czy będzie wersja polska tej gry ?
Gierka ciekawa ale strasznie podobna do W3 oj az zabardzo ;/ ale ma ciekawy klimat i fajny motyw rozbudowy .. i nawet ciekawe misje tzw questy
ale jak na rts to gra ma duże wymogi bo mam niektóre opcje po wyłańczane
niestety ale z DnD to ta gra zawiele niema (poza lokalizacją w świecie Eberon). Statystyki czy umiejętności NIJAK się mają do DnD :]
A cała gra naprawde w 90% przypomina W3..niestety.
...jedno co można powiedzeć na plus to że faktycznie jest to cRPG/RTS a nie RTS/cRPG (Warcraft3)
ja juz mam podaje adres strony z ktorej sciagnalem działa na 100% www.osiolek .com
Hmmm siądzicie że gra jest podobna do Warcrafta 3?? A pamiętacie gre Battle Realms, to sobie w nia zagrajcie... powiem tylko że premiere miała gierka przed War3 i jest autorstwa Liquid Ent. i kto tu na kim sie wzorował ...
Bardzo podobna do Warcrafta3, ale mnie wciągnęła.Ciekawe questy, ładna grafika, niskie wymagania sprzetowe.Polecam.
no i jak gra?
czy ktos ja widzial?
ja wlasnie sciagam demo i sam sie tez przekonam ale jest ktos kto ja juz widzial?
Mam, Gram, a raczej gralem, ale niestety nic specjalnego Porownanie z War3 nie do konca sluszne, bo War wciagal. Z DnD tylko swiat, jak juz zostalo zauwazone.
Tylko dla zapalencow.
A ja ja bede mial dopiero na gwiazdke :P
gra RuLeZzZ na prawde dobra a co do GOL-a to przyda sie aktualizacja bo gra jest po polsku kinowa
Co trzeba zrobic by byla kampania umbragenow?Aha,gra jest wypas a to że w multiplayer jest jakas nowa rasa sciema
A właśnie, że nie w jutrzejszym, tylko wtorkowym ;) 03.02.09 --> data wydania nowego numeru Clicka!.
Jestem "zielony" w te klocki, więc uruchomiłem sobie Samouczek. I piątej jego części nie mogę przejść. Ginie mi barbarzyńca (sam z siebie, nikt go nie zabija), którym miałem odkrywać tajniki gry i samouczek nie posuwa się dalej. Miał ktoś podobny problem? Co z tym zrobić?
Odlotowo ZaRąmbista Gram Zakon Płomienia3 kampania, jaszczuroludzie 2kampania moi ulubiona Drużyna Umbrageni
Mamy tu do czynienia z bardzo dobrym klonem warcrafta 3.
Każda kolejna gra Liquid była słabsza od poprzedniej. Battle Realms wyróżniała się oryginalnością i grywalnością, LotR: War of the Ring już "tylko" grywalnością. Dragonshard z kolei wygląda na średnio udany eksperyment. Czy to oznacza złą grę? W żadnym wypadku. Jako RTS jest bardzo prosty (mimo wielu zależności między jednostkami) i fani stricte strategii raczej nie mają czego szukać. RPGiem jest wręcz banalnym. RPGowość tego tytułu przejawia się zdobywaniem globalnych PD, które wydaje się na ulepszenia jednostek, prawdziwym zatrzęsieniem umiejętności (każda jednostka ma przynajmniej dwie) oraz koniecznością zabiera łotrzyka do podziemi, żeby rozbrajał pułapki. Balans jest nienajlepszy: Jaszczuroludzie moim zdaniem są znacznie mocniejsi niż pozostałe frakcje. Ponadto, tylko dwie frakcje mają kampanie. Umbrageni (czyli tutejsza nacja Mrocznych Elfów) są dostępni tylko w potyczkach. Świat jest ciekawy, jest sporo wpisów w grze na jego temat, niemniej nie jest też jakoś wybitnie wyróżniający się na tle innych gier fantasy.
Silnik graficzny pamięta czasy Battle Realms i już w 2005 był przestarzały, niemniej wszystko jest wyraźne, a to w strategii (wszak grze bliżej do niej) najistotniejsze. Dźwięk jest okej, a muzyka standardowa.
W 2008 dałem za pudelkową wersję 20 zł i wówczas była to uczciwa cena za ten tytuł. Obecnie pewnie można ją wyrwać za znacznie mniej. Czy trzeba? Nie, ale można. Lepszą hybrydą jest SpellForce (zwłaszcza późniejsze części), ale te 16h w kampaniach upłynęło mi w miarę miło.