Najciekawsze materiały do: inZOI
InZOI wzbudza popłoch wśród rywali, The Sims 4 tonie w spekulacjach, Paralives pokazuje, jak się stawia dachy - Symulatory życia według Soni
wiadomość1 maja 2024
W czasie, gdy The Sims jeszcze nie zdążyło wyjść ze swojego zimowego snu, InZOI ustawia poprzeczkę swoim konkurentom naprawdę wysoko. Wraz z nowymi fragmentami rozgrywki rośnie zainteresowanie grą.
Imponujący graficznie konkurent The Sims na długim materiale wideo. inZOI dostanie masę przydatnych funkcji i mechanik
wiadomość30 kwietnia 2024
Twórcy symulatora życia inZOI pochwalili się wieloma funkcjami i mechanikami, które znajdziemy w ich najnowszej grze. Jest wśród nich m.in. jazda samochodem czy system reputacji.
Vivaland wkracza do akcji, InZoi rzuca wyzwanie The Sims i SimCity, Project Rene wycieka - Symulatory życia według Soni
wiadomość2 kwietnia 2024
Dwa świeże projekty z gatunku symulatorów życia planują wyprzedzić ociągającą się konkurencję. The Sims, Life by You i Paralives korzystają z okazji, aby nieco zwolnić tempo.
Imponujące graficznie inZOI ma być poważną konkurencją dla The Sims, ale intryguje też elementami wspólnymi z SimCity
wiadomość7 marca 2024
inZOI to stawiający na realizm konkurent The Sims. Co ciekawe, czerpie on też inspiracje z serii SimCity, pozwalając na edycję całego miasta.
Graficzna rewolucja w InZOI, Life by You intrygujące questami, Paralives wprowadzające artystyczny nieład - Symulatory życia według Soni
wiadomość13 grudnia 2023
Przed Wami moje osobiste podsumowanie roku w świecie symulatorów życia. Ostatnie miesiące zwiastują rewolucyjny czas dla gatunku life simów.
Ciekawy jaki model biznesowy. Nie znalazłem nic na ten temat, ale krótko szukałem :P
Jeżeli tak by to wyglądało to biorę. Koreanki najpiękniejsze, wracam do Korei.
Nawet jeśli obietnice w przypadku takiej gry zostaną spełnione (jeśli chodzi o zawartość) - to z tyłu głowy już mam jakieś przekonanie, że optymalizacyjnie będzie to leżeć i kwiczeć.
Randomowe studio, grafika fotorealistyczna, masa nawalonych opcji i próba odzwierciedlenia ,,real life" w drobnych szczegółach - przecież to brzmi współcześnie jak przepis na techniczną katastrofę. O wersjach konsolowych też cisza, więc już mam kolejne podejrzenie, że konsole nawet by tej gry nie udźwignęły.
Nie przepadam za symulatorami, nie grałem (poza Simsami za małolata) więc patrzę na ten projekt raczej jako na ciekawostkę, bo stworzenie możliwie jak najbardziej immersywnego i realistycznego ,,świata wirtualnego" jest czymś, co mega mnie ciekawi. Ale wydaje mi się, że to jeszcze nie ten etap i nie te czasy :P