Najciekawsze materiały do: No Man's Sky
No Man’s Sky po 2 latach – recenzja aktualizacji NEXT
gramy dalej27 lipca 2018
Światowa premiera 9 sierpnia 2016. Czas wybaczyć? No Man’s Sky wykonało kolejny duży krok ku odkupieniu, w nowej aktualizacji oferując m.in. tryb multiplayer i widok z perspektywy trzeciej osoby.
gramy dalej
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy 2017.03.13gramy dalej
No Man’s Sky po aktualizacji Foundation Update – lepiej późno niż wcale 2016.12.05gramy dalej
Ofiary hype’u - dlaczego gra No Man’s Sky wywołała taką burzę? 2016.08.22
No Man's Sky - poradnik do gry
poradnik do gry4 stycznia 2023
No Man’s Sky poradnik, solucja to najlepsze porady na start, aktualizacje NEXT i ENDURANCE, Atlaspass, budowanie i rozwój bazy, zwiększanie miejsca w ekwipunku. Opisujemy jak zapisać grę, wszystkie surowce, zasady handlu, wymagania sprzętowe, sterowanie.
Recenzja gry No Man's Sky - w kosmosie nikt nie usłyszy twojego ziewnięcia
recenzja gry15 sierpnia 2016
Światowa premiera 9 sierpnia 2016. No Man’s Sky to nieudany eksperyment, który oferuje niewyobrażalnie duży świat, ale nie dostarcza przy tym wystarczającej motywacji do jego zwiedzania i szybko zabija entuzjazm podróżników poważnymi błędami technicznymi.
Deweloper No Man's Sky docenił zaangażowanie jednego z fanów gry i naprawił jego 611-godzinny zapis rozgrywki
wiadomość29 października 2024
Jeden z deweloperów pracujących nad No Man's Sky pomógł naprawić błąd, który utrudniał rozgrywkę jednemu z oddanych fanów.
Kosmiczna gra survivalowa z otwartym światem zaciera granicę pomiędzy jawą i snem. Na Halloween No Man’s Sky dostało „przeklętą” ekspedycję
wiadomość23 października 2024
W związku ze zbliżającym się Halloween deweloperzy z Hello Games przygotowali dla fanów No Man’s Sky kolejną ekspedycję. Tematyczne wydarzenie zatrze granicę pomiędzy jawą a snem.
No Man's Sky znienacka otrzymało upragnioną przez graczy mechanikę. Aktualizacja Aquarius skusi Was do odwiedzenia nawet najbardziej odległych planet
wiadomość4 września 2024
No Man’s Sky otrzymało nową aktualizację z długo wyczekiwaną mechaniką. Od teraz w grze możemy łowić ryby.
- No Man's Sky było kosmiczną porażką. Dziś to najlepsza gra o eksploracji kosmosu 2024.08.03
- No Man's Sky ma najwięcej graczy od 5 lat, ponieważ ostatnia aktualizacja przyniosła masę zmian. Szef Hello Games jest zachwycony ostatnimi wynikami gry na Steam 2024.07.23
- Wszystkie światy w No Man’s Sky znacząco wypiękniały dzięki wielkiej aktualizacji Worlds. To tylko wierzchołek zmian, a kolejne już są w drodze 2024.07.17
- Z czeluści kosmosu wychynęła nowa aktualizacja do No Man’s Sky. Dzięki Adrift gracze poczują się najsamotniejsi we wszechświecie 2024.05.29
- No Man’s Sky otrzymało dużą aktualizację Orbital. Ulepsza ona stacje kosmiczne i wprowadza z dawna wyczekiwaną funkcję 2024.03.27
- No Man's Sky znów nas zaskoczyło. Hello Games znienacka wypuściło dużą aktualizację Omega 2024.02.15
- No Man's Sky na fali - trudno oprzeć się wrażeniu, że to dzięki Starfieldowi 2023.09.13
16 gier z crossplay, w które zagracie ze znajomymi na PC i konsolach
artykuł13 czerwca 2024
Dostępność gier na różnych platformach to ważna rzecz! Jeszcze lepiej, gdy dana produkcja oferuje crossplay. Wtedy bowiem niezależnie od tego, z czego korzystamy, możemy grać z innymi osobami bez żadnych ograniczeń.
No Man's Sky zupełnie inaczej prezentowało się na trailerach, a zupełnie inaczej teraz. Zostaliśmy oszukani przez twórców, bo dostaliśmy zupełnie inną grę, jakby wersję beta tej prezentowanej na początku.
Grafika: To jest tragedia, nawet na maksymalnych ustawieniach ta gra wygląda po prostu słabo i gorzej niż na trailerach. Wygładzanie krawędzi to jest jakaś masakra. Tekstury mają niską rozdzielczość, na maksymalnych ustawieniach wszystko wygląda jakby to była grafika specjalnie przeznaczona na jakieś stare karty graficzne.
Optymalizacja: To też jest jakaś kpina. Wszystkie najnowsze tytuły chodzą mi najczęściej 60 fpsów na wysokich ustawieniach i wyglądają pięknie. Z tą grą jest inaczej. Chodzi mi średnio 20 fpsów (limit mam ustawiony na 90) i wygląda tragicznie. Bez względu na to czy mam grafikę ustawioną na maksymalną czy na minimalną, zawsze chodzi mniej więcej 20-30 fpsów. Nie wiem czego to jest wina, ale to naprawdę jest już przesada, nie da się grać.
Grywalność: Bardzo lubię kosmos i wszystkie rzeczy z tym związane. ,,Grałem'' w Space Engine i była to dla mnie zabawa na długie godziny. Jak jest z No Man's Sky? Tragedia po prostu. Jedynym celem lądowania na planetach jest zbieranie surowców. Twórcy obiecywali nam trochę więcej. Zwierzęta są spoko, ale po co one są? I dlaczego są na każdej planecie? Dlaczego mam wrażenie, że spotykam ciągle bardzo podobne? Zwierzęta to jest zwykła ozdoba, co jest trochę bez sensu, bo można było dużo lepiej je wykorzystać w grze. To, że są na każdej planecie to jest już przegięcie. Ta powtarzalność zwierząt też jest denerwująca, wszędzie to samo. Myślałem, że będziemy spotykać naprawdę różne zwierzęta tak samo jak rośliny, w końcu jest 18 kwintylionów możliwości według twórców... Niestety tak naprawdę jest ich tylko kilka. Reszta różni się tylko troszeczkę. Naprawdę można było zrobić to lepiej. Klimaty na planetach to jest również jakaś masakra. Albo wszystko fioletowe, albo wszystko czerwone lub pomarańczowe. Skoro na wszystkich jest życie to gdzie jest jakaś zielona trawa i woda? Coś podobnego do Ziemi? Może jest to rzadkość w tej grze, no ale to denerwujące jak ląduję na którejś już planecie i każda jest fioletowa lub czerwona... Mam wrażenie, że to ciągle ta sama planeta tylko lekko zdeformowane zwierzęta...
Kosmos: Tutaj również kpina. Dlaczego kiedy lecę z wolną prędkością obok jakiejś planety to mam animację mijania setek gwiazd? Co to ma być ja się pytam? Czy to błąd? Twórcy obiecywali całkowicie otwarty świat bez ograniczeń, ale to gówno prawda. Możemy lecieć na różnych napędach, kiedy włączamy ten, aby dostać się do innej gwiazdy to musimy włączyć mapę, kliknąć na nią, a następnie jest animacja tuneli czasoprzestrzennego. Zaczynam wątpić czy to naprawdę jest tak otwarty świat jak mówili o tym twórcy. Dlaczego wszystkie odłamki w kosmosie to są takie długie patyki skalne? Dlaczego wszystkie wyglądają identycznie? Naprawdę, jeśli chodzi o realistyczność i zgodność z prawdziwym kosmosem, to widać, że twórcy albo w ogóle się na tym nie znają, albo im po prostu na tym nie zależało.
Jestem mocno zawiedziony, bo spodziewałem się dobrej gry, a dostałem niedopracowany bubel.
Chińczycy od twórców No Man's Sky powinni się uczyć jak robić gry oparte na grindzie :) A EA / Ubisoft uczyć się jak niewielkim nakładem pracy można zarobić dużo. To nie jest gra to jest GL ze steam, w wersji alpha. Trzymajcie się od tego z daleka na ten moment.
Pograłem ok. 16 godzin moja ocena dla tej produkcji za całość na tę chwilę.
Zawziąłem się. Pograłem.
Mam fajną wiertarkę, 30 slotów w kombinezonie i 28 slotów w statku. Zwiedziłem 4 układy, 18 planet, 4 stacje kosmiczne, setki identycznych budowli.
Mógłbym napisać naprawdę długi wywód dlaczego to takie gówniane.
Napiszę tylko, że ta cała proceduralność może i działa, ale ma do dyspozycji skandalicznie małą liczbę elementów. Widziałeś 3 planety- widziałeś wszystko.
Gdyby to był indyk, gra-ciekawostka za 40 złotych to spoko, nie mam pretenji.
Ale to GRA AAA za cenę gry AAA+. PUSTA, NUDNA, POWTARZALNA. Dokładając do tego żałosne wręcz kłamstwa w każdym możliwym wywiadzie tego pajaca z brodą wystawiam ocenę, która jest w 100% adekwatna do tego szkieletu gry.
Błagam nie brońcie tej gry na siłę... To, że zdarza się planeta z piękniejszym krajobrazem czy z bardziej różnorodnymi zwierzętami nie oznacza, że gra jest niesamowicie wciągająca... Twórcy poszli na łatwiznę a brodaty jest mistrzem szeroko pojętego marketingu i reklamy. TA GRA JEST PO PROSTU NIESKOŃCZONA, LUB JEST PO PROSTU W FAZIE ALFA. Fakt, że teraz jest moda na nieskończone gry, ale nie podtrzymujcie trupa na siłę. SPRZEDAWAĆ NIE DOKOŃCZONĄ GRĘ ZA 250 ZŁ JEST CZYSTYM SKOKIEM NA KASĘ. A MY PO RAZ KOLEJNY DAJEMY SIĘ NABRAĆ... Jeszcze nie tak dawno było to samo z Battlefrontem. KUPUJMY GRY PO PIERWSZYCH RECENZJACH PO PREMIERZE. NIE DAJMY SIĘ DOIĆ. Kupujmy rozsądnie bo inaczej gry będą coraz droższe. WCZESNY DOSTĘP TO W OSTATECZNYM ROZRACHUNKU ŚCIEMA. Kiedyś nie było owianych tajemnicą zbiórek pieniężnych przed wydaniem i gry wychodziły skończone... CAPS LOCK CELOWY.
PRZYWRÓĆCIE WERSJE DEMO(NSTRACYJNE) xD
Pozdrawiam
Ta gra powinna się nazywać No Man's LAG!
Nosz kurwa, ale zjebana optymalizacja, Batman to chyba przy tym mistrzostwo świata.
Jest 60fps, idziesz i nagle jeb 5fps, ja pierdole... I tak cały czas, spadki fps z dupy, grafika do dupy.
Nie kupujcie ludzie tego gówna!
Potem się kurwa dziwią, że niska sprzedaż na PC...
na chuj wydają na PC jak nie potrafią zoptymalizować... Doszlifować to źle, ale pieniążki za to brać jak za grę AAA to już fajnie.
Sprawdziłem na yt co też kryje się w zakończeniu (w centrum galaktyki). Jakaż to wielka tajemnica, jaka bomba czeka na graczy którzy postanowią odbyć tak długą i nudną wędrówkę.
Wiecie co? Ręce opadają.
spoiler start
Ta wielka tajemnica to RESTART PIEPRZONEJ GRY! Cholerna NG+!
spoiler stop
Skandal<- tak można nazwać NMS. Proces developingu, kłamliwe wywiady, praktyczny brak gry w grze, wszechobecna nuda, "zakończenie" i cena.
Całkiem niezła gra, ładna grafika, ogrom świata, fajny crafting i zbieractwo, multum rzeczy do odkrycia zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=9-d7vFCJok4&list=PLI2HRQC_mAWQMyRAH0kPT9cHHoWzW0bBY
Pierwszą styczność z tą grą miałem tuż po jej premierze w 2016 roku. Nie przypadła mi do gustu i po paru chwilach zwyczajnie mnie znudziła. Wystawiłem wtedy ocenę 6,5, w zasadzie nie wiem dlaczego taką, bo to była wtedy zawyżona ocena. Teraz zachęcony pozytywnymi opiniami na temat tej gry i tym jaką metamorfozę przeszła, postanowiłem dać jej drugą szansę. I mogę powiedzieć, że żałuję, że nie mogę zmienić wystawionej oceny, bo spokojnie dałbym co najmniej 8, a może nawet i 9 (brawo gol, że nie można zmienić wystawionej oceny).
Dzisiaj to zupełnie inna gra, nie ma porównania do tego niewypału, który dostaliśmy na premierę. Obecnie jest to bardzo dobra produkcja . Przed kolejną szansą zrobiłem poważny research w Internecie, by upewnić się, że warto wrócić do otchłani kosmosu w tej grze. Zachęcony tym, że podobno przez te ponad 4 lata twórcy ostro wzięli się do roboty, wydali mnóstwo darmowych dodatków urozmaicających grę, dopracowali grafikę i rozgrywkę, rzekłem sobie: ok, sprawdzam.
A ogrywam w tym samym czasie Elite Dangerous, więc akurat mam dobre porównanie i... wsiąkłem w No Man's Sky, a Elite póki co poszło w odstawkę. Cholerka, Hello Games naprawdę to zrobiło. Po 4,5 roku od premiery to zupełnie inna gra. Lepsza gra, dużo lepsza.
Oczywiście, błędów trochę napotkałem. Niektóre stworzenia potrafią utknąć na przeszkodzie i przebierają nogami w miejscu, zdarzy się, że przenikną też przez jakiś obiekt. Zdarzają się spadki płynności - a mam RTX 2070 Super. Ustawiłem wszystko na Ultra + max. AA i 1080p. Nie zmienia to jednak faktu, że gra działa nieporównywalnie lepiej, niż na premierę. Wtedy niezależnie od tego jakie ustawienia wybraliśmy, gra działała podobnie słabo.
W grze ciągle jest co robić. Możemy iść z fabułą, a możemy zostać samotnymi wilkami i przemierzać wszechświat wzdłuż i wszerz, odkrywając co chwila nowe światy, możemy też wykonywać zadania poboczne. Gra wypełniona jest aktywnościami. Możemy wchodzić w interakcje z innymi rasami, handlować z nimi, pomagać im lub atakować ich statki. Miałem sytuację, że wylądowałem na przypadkowej planecie i gdy leciałem nad jej powierzchnią, zobaczyłem na ziemi statek. Wylądowałem obok, był zepsuty, dymił, a przy statku stał kosmita. Mogłem do niego podejść i porozmawiać z nim, poprosił mnie o pomoc w naprawie statku. Mogłem to robić, ale nie musiałem, ale jako że mam dobre serce - dałem odpowiednie surowce, dzięki czemu statek naprawił i odleciał.
Jak na razie odwiedziłem z kilkanaście planet i żadna nie była taka sama jak poprzednia. Na każdej z nich były inne rośliny i inne zwierzęta. I to nie tak, że różniły się tylko jednym, małym detalem. Mówię poważnie, były całkiem inne. Zdarzało mi się, że podziwiałem głupie drzewo, bo po prostu było tak dziwne, nie widziałem takiego w żadnym z innych światów, które odwiedziłem. Zwierzęta - także mocno się różnią jak do tej pory. I przede wszystkim mało które stworzenie wygląda komicznie. Spotkałem ogromne "latające robale", mnóstwo innych stworzeń latających podobnych do ptaków i nietoperzy, a także takie, których nie sposób porównać do czegokolwiek, podobnie z kreaturami występującymi na lądzie. Nie jestem w stanie tego nawet opisać, no bo tak wymyślne stwory, że... I sęk w tym, że wymyślne, ale nie żałośnie śmieszne, nie chodzące, toczące się czy skaczące pokraki, tylko no animacje ich ruchów wyglądają naprawdę w porządku. Z większością stworzeń można wchodzić w interakcje: można je karmić, a nawet oswoić w ten sposób, że będzie za tobą podążało, a na większych zwierzach można... jeździć jak na koniu, serio. Dodatkową motywacją do odkrywania fauny, flory i minerałów jest to, że każde odkrycie jest raz, że zapisywane, a dwa, nagradzane pieniędzmi.
Każda planeta skrywa mnóstwo zawartości. Systemy jaskiń wypełnione świecącymi roślinami i minerałami, przeróżne surowce na powierzchni, artefakty, zakopane skarby, starożytne ruiny, bazy aktywne i opuszczone, jakieś inne dziwne budowle. Wczoraj natrafiłem na opuszczoną, podniszczoną bazę, wewnątrz ciemno, z kabli iskry, ściany oblepione jakimiś "glutami", jakieś jaja obok. Klimatycznie. Od razu skojarzenia z Obcym.
Są planety typowo pustynne, są górzyste, trawiaste, rajskie, morskie, gdzie większość powierzchni to ocean, śnieżne itd itp. Morza i oceany to odrębna bajka. One przede wszystkim żyją. Są wypełnione różnymi artefaktami, a życie często w nich tętni, jest co odkrywać, jest co zobaczyć. Na samej eksploracji oceanu jednej planety mogą zlecieć godziny. Byłem na śnieżnej planecie, wygląda pięknie. Byłem na trawiastej, zielono-niebieskiej rajskiej planecie, po której przechadzały się dinozauropodobne istoty i wielkie stwory jak prehistoryczne nielotne ptaki drapieżne - to naprawdę wygląda tak, jak na zwiastunach przedpremierowych.
Wydobywanie surowców ma tutaj ogromne znaczenie, ma sens, masz motywację, by to robić, chce ci się to robić, a to już bardzo, bardzo dużo. Po pierwsze, nawet jeśli danego surowca nie potrzebujesz, możesz dużo zarobić sprzedając go. Po drugie - ulepszasz technologię i broń. Oczywiście najpierw musisz odkryć daną technologię, a dopiero potem ją "zbudować" czy wytworzyć i dalej ulepszać. To wszystko się zazębia i samo się napędza. Nie jest to zbieranie dla samego zbierania, tylko dosłownie wszystko może się przydać. Oczywiście, że potrzeba trochę cierpliwości, no ale wydaje mi się, że każda gra, w której jest rozbudowany crafting, musisz być odpowiednio cierpliwym. Nic z niczego się nie bierze, trzeba na to "zapracować", ale to jest właśnie motywacja.
Bardzo podoba mi się urządzenie do terraformacji. Możesz tym zryć powierzchnię planety tak jak tylko zapragniesz, zbudować system podziemnych tuneli, wydrążyć dziurę i znaleźć schronienie przed niekorzystnymi warunkami, jeśli jesteś daleko od statku lub bazy. A te możesz budować do woli i ogranicza cię właściwie tylko wyobraźnia. Możesz tworzyć budowle i budynki pod ziemią, na ziemi, pod wodą, na górze, pod górą, na wzgórzu, pod wzgórzem, na dowolnej planecie. I to także jest motywacja - by odkrywać i tworzyć nowe technologie oraz zbierać potrzebne surowce.
Na każdej planecie panują zmienne warunki atmosferyczne. Byłem już świadkiem burz śnieżnych, burz ognistych, wichur, kwaśnych i radioaktywnych deszczów. A są podobno i tornada, i wybuchy wulkanów.
Stacje kosmiczne są żywe, są kosmici, którzy zajmują się swoimi sprawami. Planety żyją, oceany żyją. Ta gra żyje. I ciągle jest co odkryć, a wręcz jest to przytłaczające, ale tak w pozytywny sposób. Zbierane pieniądze możesz wydawać np. na nowe, szybsze statki, na nową broń czy ulepszenia do aktualnego statku.
I jak porównam sobie to do Elite Dangerous Horizons, gdzie możesz lądować tylko na planetach bez atmosfery, a jak wylądujesz, to tam oprócz kamieni nie ma dosłownie nic... A zadania polegają albo na dostarczeniu przesyłki ze stacji A do stacji B, które wyglądają tak samo lub na ściganiu piratów. No Man's Sky jest dużo bardziej rozbudowane i dużo bardziej przystępne zwykłym graczom. Dla mnie póki co - ciekawsze. Zobaczymy co będzie po premierze dodatku Odyssey. Mam ogromne oczekiwania wobec tego DLC i mam nadzieję, że doda on mnóstwo zawartości do Elite, bo gra ma ogromny potencjał, który - odnoszę wrażenie - jest trochę marnowany.
A dla tych, których No Man's Sky odrzuciło po premierze - spróbujcie jeszcze raz. Warto. Szkoda tylko, że gra ma mocno zaniżoną ocenę na Steam i na Golu, głównie właśnie przez osoby, które zagrały po premierze. I te oceny ciężko teraz zmienić.
Czy jest sposób na zwiększenie ilości miejsca w pojazdach i frachtowcach, tak jak możemy to robić w przypadku statków, kombinezonu i narzędzia?
Zwłaszcza w pojazdach by się przydało, bo frachtowiec może uda się kupić lepszy. Ale pojazdy wydają się jakieś takie niezmienne.
Chciałem dać 9, ale gdy dotarło do mnie ile godzin przegrałem... musze być obiektywny. 10
Jeśli ktoś przegapił poprzednie ekspedycje, to kilka dni temu zaczęła się powtórka.
Wszystkie cztery ekspedycje po kolei. Na każdą dwa tygodnie.
Do zdobycia najładniejszy statek "Złoty Vector", w drugiej fregata SR-1 Normandy, towarzysze robale w trzeciej i czwartej.
Ja przegapiłem pierwszą i drugą. Trochę za późno zetknąłem się z grą i dla mnie to piękny prezent.
Jak zwykle przy dużej aktualizacji masa błędów. Zniknął mi jeden z segmentów bazy, z frachtowca zniknęły statki (pojawiły się po przyzwaniu ich na planetę i przeładowaniu gry), w osadzie mam komunikat że strażnicy atakują - ale ich nie ma.
Dziś miałem olbrzymie problemy z weekendową misją nexusa - ta z rozbitkiem, szukaniem modułu i uszkodzonymi strażnikami - strażnicy też niewidzialni, a po sprawdzeniu 50 modułów odpuściłem sobie.
Nie wiem co się działo od 2016r z tą grą, że ma tak niskie oceny, ale na ten moment nie pozostaje mi nic innego jak ocenić ją na 10!
Otwartość świata, mnogość przedmiotów, misje, upgrady ekwipunku czy statków kosmicznych, zdobywanie surowców no cud miód i malinka.
Odroczylem kupno elden ringa, gdzie jestem zagorzałym fanem soulsów i miałem ślinotok na premierę na poczet właśnie NMS..
Naprawdę, Ci którzy się zrazili niech wrócą i spróbują na nowo bo ta gra nie zasługuje absolutnie na tak niską ocenę.
Brawo dla twórców, że się podnieśli :)
Premiera była porażka. Ale zgadzam się - obecnie to dla mnie jedna z trzech gier na 10 ostatnich lat.
Pozwolę sobie napisać mniej więcej to co już kiedyś napisałem na forum Filmweb. Jeśli już coś się zmieniło od tamtego czasu, to głównie jeszcze bardziej na plus. Nie miałem okazji zagrać w "No Man's Sky" tuż po premierze. Grę zakupiłem dopiero po aktualizacjach więc nie mam porównania do tego jak wyglądała w 2016 roku. Niepochlebnych opinii było jak wiadomo sporo. Co jednak mogę powiedzieć o stanie produkcji na dzień dzisiejszy? Mianowicie to, że jest to jeden z najwspanialszych sandboxów w jakie miałem przyjemność zagrać.
Nie jest to gra która skupia się na fabule, choć takowa oczywiście istnieje. Opowiadana historia to tylko przyjemny dodatek. Naczelnym celem gry ogólnie rzecz biorąc jest rozbudowa, ulepszanie, wytwarzanie wartościowych przedmiotów i oczywiście zarobek. Jednak pierwsze skrzypce gra tutaj rozbudowa bazy, a co za tym idzie pozyskiwanie nowych komponentów do jej upiększania. Jak będzie ona wyglądać, to już zależy od kreatywności gracza. Można tutaj ograniczyć się do małego lokum, bądź też próbować swoich sił w tworzeniu wielkich, dopracowanych konstrukcji, które mogą pełnić rolę jedynie estetyczną, bądź też nazwijmy to, gospodarczą. Oczywiście można połączyć jedno z drugim.
Do tego dochodzi polowanie na nowe statki, multinarzędzia oraz ich ulepszanie. Plus zabawa z frachtowcem i fregatami. Acha... i jeszcze egzopojazdy... i zarządzanie osadami... No i oczywiście farmy gdzie hodujemy przydatne rośliny, oraz takie gdzie wydobywamy minerały. Tak, gra oparta jest na zbieractwie. Jeśli ktoś tego nie lubi, ceni sobie bardziej opowiadaną historię lub intensywną akcję, może się od tej produkcji szybko odbić. Walka choć występuje jest tylko niewielkim urozmaiceniem. Jednak dla gracza, który ceni sobie swobodę w dążeniu do własnych celów, "No Man's Sky" oferuje ogrom możliwości.
Należy też wspomnieć o Ekspedycjach, dzięki którym mamy szanse zdobyć unikalne przedmioty.
Może i jest to gra, która zasypuje nas toną bajerów dla... samych bajerów. Jednak kiedy dla jednych jest to wada, dla innych jest to po prostu sposób na miłe spędzenie czasu. Ja jestem w drugiej grupie. Ponad 800 godzin gry za mną, ale jeszcze wiele przede mną.
https://www.youtube.com/watch?v=A2UHduOn5ZE&t=1s
Kolejna aktualizacja. odpaliłem i coś chyba mnie piraci na planecie atakują co kilka minut....wcześniej w ogóle a teraz wysrali się jak nie wiem. Chyba błąd jakiś.
Dziwna sprawa. Latam "Złotym Vektorem" który był nagrodą w pierwszej ekspedycji i można go używać w kolejnych ekspedycjach po wizycie w anomalii. W normalnej grze dzięki sporym zasobom gotówki i zapasowi modułów do ulepszania statków postanowiłem ulepszyć go i okazało się że maksymalna ilość slotów ładowni to 21. Natomiast w ekspedycji na starcie miał już 28 slotów ładowni i możliwość ulepszenia do co najmniej 35.
Gdyby ktoś nie wiedział, to "Złoty Vektor" jeśli go odbierzemy podczas ekspedycji jest zawsze taki sam, nie ma odblokowanych wszystkich slotów, ma zawsze takie samo wyposażenie, ale z reguły jest i tak dużo lepszy niż statek z którym zaczynamy ekspedycję. Wyjątkiem była - przynajmniej dla mnie - trzecia ekspedycja w której na starcie dostałem statek egzotyczny klasy S.
Witam forumowiczów.
Nie chciał bym zaśmiecać forum durnymi pytaniami ale desperacko poszukuję Zapis gry gdzieś w 50% ukończonej lub w miarę na etapie rozbudowanej i samo wystarczającej bazy. Miałem roczną przerwę i na moje nieszczęście potraktowałem system formatem nie pamiętając aby zgrać save'y z gier i tak o to sposobem pozbawiłem się dobrych 60 godzin gry. Czy był by ktoś tak miły i użyczył by mi pliki z zapisem gry ? Bardzo bym był wdzięczny bo perspektywa zaczynania od nowa mnie osłabia a bardzo chciałem kontynuować i w końcu ukończyć grę :)
Wersja gry GOG
Pozdrawiam
Norbert
Producent poprawil i rozbudowal gre (w ramach orginalnego zakupu).
Reszta zasad sie nie zmienila, wiec na tle upadajacej konkurencji gra wypada nawet lepiej niz by to sugerowaly zmiany.
Gra jak najbardziej zasluguje na zaktualizowanie oceny.
Witam! Mam taką nietypową prośbę... Czy ktoś z aktualnie grających w NMS mógłby sprawdzić czy któraś z moich baz jest widoczna dla innych graczy? Problem polega na tym, że grając na innym zapisie chciałem odwiedzić bazy stworzone na poprzednim "sejwie" i żadna nie jest widoczna. Oczywiście każdą przesłałem na serwer. Nie wiem na czym to polega... Byłbym wdzięczny gdyby ktoś to sprawdził. Obojętnie która baza... i tak żadnej nie widzę. Acha... żeby nie było, poprzedniego "sejwa" nie kasowałem. Nadal na nim gram. Pod tym linkiem jest lista adresów: https://portalrepository.com/author/wiles/
Wielkie dzięki! Już myślałem, że cała moja robota na nic. Pozostaje pytanie dlaczego ja nie widzę własnych baz. No nic, chociaż to dobre, że dla innych są widoczne. :-)
Do No man's sky wyszła kolejna aktualizacja. Całkiem spora i jest całkiem spor nowości. Jak, np. poprawa wydajności czy poprawiony interfejs.
Jak wiadomo aktualizacja 4.0 wzbudziła ciut kontrowersji. Poprawki, które pojawiły się ostatnio trochę pewne elementy usprawniły. Doszły między innymi dodatkowe pola w statku oraz co najciekawsze, pola specjalne, dające przyzwoite "dopalenie" danej technologii. Ilość takich pół zależy od klasy statku tzn. klasa C jedno pole, klasa S cztery pola. Wymusza to konieczność pewnego kombinowania z układem poszczególnych elementów, ale moim zdaniem to akurat na plus.
Dzisiaj weszła kolejna aktualizacja. Pobrałem, zainstalowałem, uruchamiam, a tam patrze gra po angielsku. No dobra sobie myślę załaduje zapis i sobie w grze zmienię w opcjach bo tam chyba to się robiło. A tu po załadowaniu zapisu gra robi cyk do pulpitu i mówi mi że nie pogram.
Witam
Koledzy potrzebuje szybkiej pomocy - jakm zmienić w ekwipunku multinarzedzie ( am 2 ) albo jak jedno z nich sprzedać ?
Hmm na razie mam jedno więc nie wyprubuje - ale ten sam problem jest ze statkiem - znalazłem wrak , naprawiłem mu silniki aby mogł sam latać - i w tym momencke mam wtbór do ktróregop wsiąde tan moge sprzedać ale przy samym zlomowaniu nie moge zmienic statku do sprzedaży a co jakbym miał 3 lub wiecej - na pewno musioć byc jakis sposób zmiany aktualnie wybranego ekwipunku ( narzedzie statku irp ) pod X nie ma zadnej tekiej opcji która by to zmieniała - mozę ktos pomóc ?
Zabugowany półprodukt ze stadem niedoróbek,serią bezsensownych misji,denną oprawą dźwiękową i jednym z najgłupszych zakończeń w historii gier.Wyobrażam sobie jak ta gra wyglądała/działała świeżo po premierze,skoro teraz,po 6 latach poprawek, dalej nie ma sie czym chwalić.Miną dekady zanim klepacze kodu nauczą się generować sensowne, wielowarstwowe światy z AI mądrzejszym od jarka i sensownym zakończeniem.Gra momentami wciąga, mógł być przebój,a wyszło jak zwykle.
Dla mnie No Man Sky, to to samo co Far Cry 6 albo Mass Effect Andromeda. Fantastycznie zaprojektowana produkcja która musiała dość trudno rozwijać skrzydła, przez negatywny famę który na nią spadł.. i krytykę niedzielnych graczy wracających z kościoła.
Jakoś przeoczyłem tą produkcję. Szukałem czegoś podobnego do Starfield, bo jeszcze troszkę do premiery, trafiłem na No Man's Sky i jestem w sporym szoku że ta gra mi umknęła. Właśnie takie gierki mnie interesują też, przed chwilą zakupiłem sobie. Zastanawiam się czy warto bo opinie są podzielone z tego co widzę, jednak wolę sprawdzić sam.