Pomysł rajdów dla 16 graczy w Helldivers 2 był rozważany. Na ten moment trafił do szuflady

Obecnie w składzie może być maksymalnie czworo graczy. Koncepcję większych drużyn deweloperzy umieścili w przestrzeni „szalonych pomysłów” i na chwilę obecną raczej się to nie zmieni.

Pomysł rajdów dla 16 graczy w Helldivers 2 był rozważany. Na ten moment trafił do szuflady
Źródło fot. Arrowhead Game Studios
i

Helldivers 2 umożliwia nam anihilację insektów i robotów u boku trzech innych graczy. Mogą to być znajomi lub losowo dobrani Helldiversi. Takie ustawienie sprawdza się znakomicie, ale co jakiś czas wypływają pytania o zwiększenie rozmiaru drużyny czy choćby czasowe wydarzenia, które umożliwiałyby grę w większym składzie. Odpowiedź deweloperów pozostaje niezmienna – „jest to mało prawdopodobne”.

Plany na bardzo odległą przyszłość

Johan Pilestedt, CEO Arrowhead od dnia premiery odpowiada w ten sam sposób na pytania dotyczące zwiększenia maksymalnej liczby członków w drużynie czy też dodania misji, w których kilka składów mogłoby współpracować jednocześnie. Liczba graczy miałaby wynosić od 8 do 16, prawdopodobnie w zależności od rodzaju misji.

To jeden z „szalonych pomysłów zbyt skomplikowanych, by je zrealizować” znajdujących się w sekcji planów na przyszłość.

- Johan Pilestedt

Od lutego niewiele się zmieniło. Twórcy skupiają się na dodawaniu nowej zawartości mniejszej lub większej. Trzecia wroga Super Ziemi frakcja jest praktycznie pewna, trzeba angażować graczy w wyzwalanie kolejnych planet. Inwestowanie w pomysł, który nie ulepszy gry w znacznym stopniu, a niesie z sobą całkiem duże szanse całkowitego rozwalenia serwerów nie ma sensu.

Mimo dość jednoznacznych odpowiedzi sugerujących, że drużyny większe niż 4 graczy na pewno nie pojawią się w najbliższej przyszłości, co jakiś czas wypływają informacje o tym, że deweloperzy nad tym pracują.

Post sugeruje rozmowy nad pomysłem, lecz praktyce ich nie było. Twinbeard, menadżer społeczności, odpowiedział na pytanie o możliwość zwiększenia liczby graczy w drużynie.

Krótko mówiąc nie wiem. Wiem, że jeśli zdecydowalibyśmy się na taki pomysł, wymagałoby to naprawdę dużo pracy. Jeśli jest to możliwe (a nie wiem czy w ogóle jest) to dopiero w odległej przyszłości

- Twinbeard

Post został podłapany choćby na Reddicie, gdzie został uznany za dezinformację i czyste spekulacje. Komentujący zwrócili uwagę, że odpowiedź typu „nie, obecnie jest to niemożliwe” nie podchodzi pod definicję dyskusji.

Oprócz tego rozmawiano o tym jak mogłaby wyglądać gra gdyby była to prawda. Część komentarzy wyrażała obawy o swój sprzęt, kiedy prawie 10 osób na raz zdecyduje się na zbombardowanie mapy. Inni stwierdzili, że ich własna drużyna byłaby dla nich większym zagrożeniem niż wróg.

Na składy większe niż 4 osoby najlepiej się nie nastawiać. Są no to bardzo małe szanse i może to i dobrze, bo pewne rzeczy są dobre, ale nie w nadmiarze.

Więcej na temat:   Różności   Helldivers 2

Phil Spencer podpadł graczom i oberwał w niespodziewanym miejscu. Ktoś zrzucił bombę atomową na jego obóz w Fallout 76

Gracze posłali rakietę z ładunkiem nuklearnym na obóz Phila Spencera w Fallout 76. Można to traktować jako swoistą zemstę za zamknięcie przez Microsoft szeregu uznanych studiów.

Phil Spencer podpadł graczom i oberwał w niespodziewanym miejscu. Ktoś zrzucił bombę atomową na jego obóz w Fallout 76

Krypty z serialu Fallout to raj w porównaniu do tej o numerze 11. New Vegas nie bało się pokazania naprawdę okropnego eksperymentu

Chociaż Amazon skorzystał z wielu fanowskich teorii i smaczków, z tą konkretną sprawą spotkamy się jedynie w grach.

Krypty z serialu Fallout to raj w porównaniu do tej o numerze 11. New Vegas nie bało się pokazania naprawdę okropnego eksperymentu

Japończycy nie byli gotowi na brutalność Fallouta. Kanibalizm został tam zmieniony w całkowicie inny perk

Można powiedzieć, że wprowadza on do gry Bethesdy pewien element fantastyki i magii.

Japończycy nie byli gotowi na brutalność Fallouta. Kanibalizm został tam zmieniony w całkowicie inny perk