Jedi Survivor: Wietrzny płaskowyż z planety Jedha - lista sekretów Star Wars Jedi Survivor poradnik, porady
Wietrzny płaskowyż to lokacja górskiego szlaku z Jedha z Jedi Survivor, w której są sekrety i znajdźki. Nasz poradnik podpowiada gdzie szukać skarbów, baz danych, szczeliny Mocy oraz skrzyni.
Ostatnia aktualizacja: 15 maja 2023
W trakcie eksploracji planety Jedha w grze Star Wars Jedi Survivor odwiedzicie region Wietrzny płaskowyż, w którym ukryto sekrety. Z tej stronie poradnika dowiecie się o wszystkich 7 znajdźkach do odnalezienia w górskich ruinach. Zebranie ich ułatwi Wam zaliczenie Jedhy w 100 procentach.
- Lista sekretów regionu Wietrzny płaskowyż
- Skrzynia #1
- Baza danych #1 - Duch lub strażnik
- Baza danych #2 - Katakumby znużonych
- Skarb #1
- Skarb #2
- Szczelina Mocy #1 - Pęknięta zręczność
- Skarb #3
Lista sekretów regionu Wietrzny płaskowyż
Do odnalezienia jest 7 znajdziek:
- Skrzynia: 1
- Baza danych: 2
- Szczelina Mocy: 1
- Skarb: 3
Skrzynia #1
Skrzynia jest do odnalezienia tuż po dotarciu do Wietrznego płaskowyżu od strony Panteonu na szlaku. Pojemnik skrywa element wyglądu miecza świetlnego.
Baza danych #1 - Duch lub strażnik
Echo znajdziecie po zaliczeniu sceny zjazdu po śliskim zboczu i pokonaniu grupy małych potworów.
Baza danych #2 - Katakumby znużonych
Obszar do zeskanowania jest obok głównego wejścia do Krypty Uhrmy.
Skarb #1
Zwój z Jedhy jest na jednej z górnych półek, niedaleko windy podróżującej do Krypty Uhrmy i punktu widokowego, z którego widać Niszczejący most.
Skarb #2
Musicie dotrzeć w pobliże przejścia do sąsiedniego regionu Panteon na szlaku (możecie odblokować skrót). Cal może tu wykonać bieg po ścianie, przy czym zadbajcie o dotarcie do dolnego obszaru z droidem-złomiarzem. Użyjcie szybko ataku lub rzutu mieczem świetlnym. Pokonany droid pozostawi po sobie zwój z Jedhy.
Szczelina Mocy #1 - Pęknięta zręczność
Po zdobyciu powyższej znajdźki znajdźcie w dolnych korytarzach zieloną bramę wymagającą posiadania amuletu Merrin. Po przeniknięciu przez bramę znajdziecie się w krypcie ze szczeliną. Do zaliczenia jest w niej wyzwanie walki.
Skarb #3
Rozpocznijcie w pobliżu windy podróżującej do Krypty Uhrmy. W miejscu z obrazka 1 odczytuje się rozwiązanie zagadki z krypty, ale możecie też doskoczyć do tej skalnej półki. W miejscu zaznaczonym na obrazku jest zwój z Jedhy.