autor: Łukasz Szliselman
Far Cry 4 – poznaj ustawienia grafiki na PC oraz zawartość pierwszych aktualizacji
Niektórzy zdołali już położyć ręce na grze Far Cry 4 i podzielić się ze światem informacjami na temat ustawień grafiki dostępnych w wersji PC. Z plików gry wyciągnięto również szczegóły dotyczące pierwszych aktualizacji.
Far Cry 4 oficjalnie zadebiutuje na świecie dopiero jutro, ale studio Ubisoft zawczasu przyszykowało nie jedną, lecz dwie aktualizacje startowe dla wersji PC. Patch z numerem 1.1 pojawi się w dniu premiery, naprawiając kilka bliżej niesprecyzowanych problemów z uruchomieniem gry, dźwiękiem, grafiką, trybem multiplayer, itp. Druga łatka – z numerem 1.2 – zostanie wypuszczona albo jeszcze tego samego dnia, albo kilka dni później. Rozszerzy ona opcje grafiki o możliwość zmiany kąta pola widzenia, doda wsparcie dla programu GeForce Experience oraz poprawi część błędów graficznych. Informacje o aktualizacjach można znaleźć w pliku Readme, po zainstalowaniu gry.
Ustawienia grafiki na PC
Osoby, które w najnowszą odsłonę popularnej serii sandboksów w konwencji FPS zagrają na komputerach osobistych, powinny zainteresować się również opcjami graficznymi, jakie będą mogły dostosować do możliwości swojego sprzętu. Tych jest stosunkowo sporo, jak na grę ze stajni Ubisoft, co widać na screenach krążących na forach internetowych. Posiadacze mocnych komputerów będą mogli pobawić się takimi ustawieniami grafiki, jak ambient occlusion, jakość roślinności czy futra u zwierząt.
Co ciekawe, wśród piratów chodzą słuchy, że pecetowa wersja Far Cry 4 stoi na dużo wyższym poziomie jakościowym niż Assassin’s Creed: Unity, która bądź co bądź zawiodła wielu graczy. Jest to tym bardziej interesujące, gdyż do tej pory Ubisoft nie udostępnił mediom kopii recenzenckich gry w edycji na PC. O tym jednak przyjdzie nam się przekonać 18 listopada, kiedy to Far Cry 4 ukaże się na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 i Xbox 360.