autor: Piotr Bodera
Recenzenci nie poznają zakończenia Alana Wake'a przed premierą?
Remedy Studios znane przede wszystkim z kultowego Max Payne'a, od kilku lat pracuje nad swoim kolejnym tytułem. Alan Wake ma być psychologicznym thrillerem akcji, a w tego typu produkcjach fabuła jest kluczowym elementem w budowaniu napięcia. W trosce o graczy, deweloper zastanawia się nad dość niecodziennym posunięciem.
Remedy Studios znane przede wszystkim z kultowego Max Payne'a, od kilku lat pracuje nad swoim kolejnym tytułem. Alan Wake ma być psychologicznym thrillerem akcji, a w tego typu produkcjach fabuła jest kluczowym elementem w budowaniu napięcia. W trosce o graczy, deweloper zastanawia się nad dość niecodziennym posunięciem.
Matias Myllyrinne z Remedy Studios bardzo chce, by zakończenie Alana Wake'a pozostało jak najdłużej w tajemnicy. A przecież już wielokrotnie internetowa społeczność ujawniała finał popularnych filmów czy książek (np. ostatni tom Harry'ego Pottera) jeszcze przed ich oficjalnymi premierami.
„Myślę, że jesteśmy niesamowicie ostrożni, jeśli chodzi o wyjawianie wątków z naszej gry” – tłumaczy Myllyrinne - „[dlatego] prowadzimy rozmowy z Microsoftem nad NIE umieszczeniem zakończenia Alana Wake'a w kopiach review” . Tego typu przedpremierowe wersje są dostarczane przez wydawców do mediów z całego świata. Są to pełne wersje gier, by recenzenci mogli ocenić całość produkcji, dlatego pomysł fińskich deweloperów jest wręcz rewolucyjny.
Nie ma jeszcze oficjalnego stanowiska ze strony wydawcy, czyli firmy Microsoft i raczej mało prawdopodobne, by wersja review była jednak skrócona. W oczekiwaniu na dalszy rozwój wydarzeń polecamy zajrzeć do strony poświęconej niniejszej grze w naszej Encyklopedii.