Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 czerwca 2009, 19:20

autor: Filip Grabski

Tom and Jerry MMO w przyszłym roku

Ile razy miłośnicy kreskówki z najsłynniejszą parą zwierzęcych antagonistów zastanawiali się, dlaczego Tom jest takim kocim niedorajdą i w końcu nie zje tej myszy? Albo dlaczego sprytny Jerry nie wyeliminuje swego arcywroga raz na zawsze? Odwieczny spór między myszą a kotem pomoże rozwiązać Tom and Jerry MMO.

Ile razy miłośnicy kreskówki z najsłynniejszą parą zwierzęcych antagonistów zastanawiali się, dlaczego Tom jest takim kocim niedorajdą i w końcu nie zje tej myszy? Albo dlaczego sprytny Jerry nie wyeliminuje swego arcywroga raz na zawsze? Odwieczny spór między myszą a kotem pomoże rozwiązać Tom and Jerry MMO.

Tak jest, mili gracze! Nareszcie będzie można się opowiedzieć po jednej stronie tego konfliktu i za pomocą wykreowanego przez siebie kociego lub myszego awatara pokazać, kto jest górą. Aż dziwne, że nikt wcześniej nie wykorzystał tej jakże nośnej licencji, do stworzenia gry sieciowej. Na ten genialny w swej prostocie pomysł wpadli ludzie z TurnOut Ventures Limited (pod tą nazwą kryje się spółka, w skład której wchodzi azjatycka filia amerykańskich właścicieli praw do kreskówki) i zlecili zrobienie gry chłopakom z Typhoon Games (mają oni nieliche doświadczenie w kategorii „kocia sieciówka”, bowiem spłodzili swego czasu Hello Kitty Online).

A co nas czeka w grze? Setki kotów i myszy okładające się nawzajem patelniami (dzięki unikatowemu „cat vs mouse pvp”) lub też watahy sprzymierzonych graczy walczące ze sterowanymi przez komputer oponentami. Tom and Jerry MMO skierowane jest póki co jedynie na rynek chiński (zakochani w sieciowych grach MMO obywatele Chin łykną przecież każdy temat) i pojawi się w 2010 roku. W razie ewentualnego sukcesu, należy się spodziewać inwazji futrzaków również na Zachodzie.

Tom and Jerry MMO w przyszłym roku - ilustracja #1
Czy któryś z nich wreszcie wygra?

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej