autor: Marek Grochowski
Pierwsze oficjalne informacje o The Godfather II
W opublikowanym dziś oświadczeniu prasowym koncern Electronic Arts oficjalnie potwierdził, że prace nad wirtualną adaptacją drugiej części filmu Ojciec Chrzestny ruszyły pełną parą. Produkcja powstająca we współpracy z firmą Paramount Digital Entertainment ma już swoją stronę, a wkrótce doczeka się także oficjalnego trailera.
AKTUALIZACJA: Uzupełniamy informację o dwa premierowe screenshoty.
W opublikowanym dziś oświadczeniu prasowym koncern Electronic Arts oficjalnie potwierdził, że prace nad wirtualną adaptacją drugiej części filmu Ojciec Chrzestny ruszyły pełną parą. Produkcja powstająca we współpracy z firmą Paramount Digital Entertainment niebawem będzie miała swoją stronę, a wkrótce potem doczeka się także oficjalnego trailera.
Zwiastun zostanie zaprezentowany po raz pierwszy na antenie telewizji Spike TV, a stanie się to dokładnie 15 sierpnia. Trzy dni później filmową zapowiedź będzie można obejrzeć w sieci. Tymczasem EA ujawniło już garść konkretów na temat swojego przedsięwzięcia, wzbogacając wczorajsze doniesienia na temat The Godfather II o kolejne informacje.
Akcja gry przeniesie nas w lata 60., poszerzając historię zawartą w filmie i książce Mario Puzo o nowe wątki. Za sprawą opowiadanej fabuły przeniesiemy się na Florydę, Kubę i do opanowanego przez familię Corleone Nowego Jorku. Naszym celem będzie nie tylko pokonanie konkurencyjnych rodzin mafijnych, ale także zawładnięcie całym przestępczym półświatkiem USA. By właściwie dowodzić gangsterskim imperium, skorzystamy z zestawu opcji Don’s View, które pozwolą nam zarządzać dzielnicami miast, umożliwią wgląd w plany rywali, ułatwią wydawanie rozkazów podopiecznym i dadzą sposobność do wynajmowania nowych ludzi oraz promowania najbardziej zasłużonych żołnierzy mafii na wyższe stanowiska. Tyle w aspekcie strategicznym.
The Godfather II wzorem poprzednika będzie też oferował nasyconą swobodą rozgrywkę z wykorzystaniem widoku TPP. Zostanie ona ubrana w nazwę BlackHand i położy szczególny nacisk na walkę wręcz, z uwzględnieniem nowego systemu combosów i możliwością brutalnych egzekucji przeciwników. Działać będziemy samodzielnie, jak i przy wsparciu innych gangsterów. Jeśli zechcemy, będziemy mogli nawet wysłać podwładnych na misję, zajmując się w tym czasie aktywnością w innym rejonie.
Tworzony w studiu EA Redwood Shores The Godfather II trafi na rynek w lutym przyszłego roku. Tytuł ukaże się na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360.