Gry wieloosobowe wykorzystujące wspólny ekran GameCube
W przypadku wspólnego ekranu gracze nie łączą się z siecią – lokalną ani internetową – bo rozgrywka toczy się na jednej konsoli czy komputerze. Dwoje lub więcej graczy bierze udział w zabawie równocześnie, lecz ekran nie zostaje podzielony – wszystkie kontrolowane przez graczy postacie (bądź pojazdy czy cokolwiek innego) są widoczne w oknie gry. Ta forma multiplayera występuje najczęściej w bijatykach, platformówkach (np. seria LEGO), symulatorach sportowych i kooperacyjnych grach akcji z widokiem izometrycznym.
The Sims
Symulacje 14 stycznia 2003
Przebojowa gra symulacyjna, wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku studio Maxis (SimCity, SimTown i inne). The Sims pozwala graczowi zaopiekować się wirtualną rodziną tytułowych Simów. Zabawa polega na zaspokajaniu rozmaitych potrzeb życiowych postaci – od typowo fizjologicznych (jedzenie, toaleta, higiena itp.), poprzez relacje towarzyskie, aż po karierę zawodową. Gracz ma również dużą swobodę w rozbudowywaniu rodowej posiadłości, którą wyposażyć można w wiele przydatnych Simom przedmiotów. Rozgrywka opiera się na bardzo prostych zasadach i pozbawiona jest elementów przemocy, co stanowi wyraźny ukłon w stronę odbiorców z rynku casuali. Uwagę zwraca specyficzny humor zawarty w grze i spora ilość zabawnych animacji towarzyszących reakcjom postaci.
Harry Potter and the Goblet of Fire
Akcji 8 listopada 2005
Harry Potter and the Goblet of Fire to kolejna, wirtualna adaptacja książkowej serii autorstwa J.K. Rowling, która opowiada o losach tytułowego Harry’ego Pottera oraz dwójki jego przyjaciół: Hermiony Granger i Rona Weasley’a.
NHL 2004
Sportowe 22 września 2003
Kolejna wersja rozwojowa słynnej hokejowej serii zapoczątkowuj przez korporację Electronic Arts Inc. w roku 1994. Tradycyjnie już autorzy dołożyli wszelkich starań, by gra jak najwierniej odpowiadała rzeczywistości.
Soulcalibur II
Bijatyki 27 sierpnia 2003
Soulcalibur II jest drugą odsłoną cieszącej się dużą popularnością serii zręcznościowych bijatyk, która swoimi korzeniami sięga konsoli Sega DreamCast. Gracz kieruje poczynaniami jednego z herosów rywalizujących o tytułowy artefakt. Deweloperzy z firmy Namco przygotowali siedem trybów zabawy, bogatą kolekcję dostępnych broni i wyposażenia, a także mnóstwo bonusowych niespodzianek.
Auto Modellista
Wyścigi 30 września 2003
Wyścigi samochodowe z niezwykłą oprawą wizualną. W produkcji siadamy za kierownicą wielu znanych modelów samochodów (Ford, Dodge, Nissan, Toyota, itp.) i ścigamy się w rozmaitych turniejach na zróżnicowanych trasach. W grze jest też dostępny tryb rozgrywki wieloosobowej. Cechą charakterystyczną tytułu jest komiksowa oprawa wizualną stworzona za pomocą technologii cel-shading.
The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe
Przygodowe 14 listopada 2005
Pozycja łącząca w sobie elementy przygodówek oraz gier akcji. Stworzono ją w oparciu o film o tym samym tytule zrealizowany wspólnymi siłami przez firmy Walt Disney Pictures i Walden Media.
Def Jam Vendetta
Sportowe 1 kwietnia 2003
Def Jam Vendetta to sportowa bijatyka, stworzona przez studio EA BIG we współpracy z wytwórnią muzyczną Def Jam. Gracze kierują poczynaniami ulubionych raperów (m.in. Scarface, Method Man i Redman), biorących udział w zapaśniczych pojedynkach na ringu. Twórcy przewidzieli kilka wariantów zabawy, w tym tryb kariery i survivalowy.
Def Jam: Fight for NY
Bijatyki 1 października 2004
D-Mod uciekł z więzienia. Ale to co zobaczył, nie zachwyciło go. Władzę podziemnego światka w Nowym Jorku przejął Crow. Nie można takich rzeczy dłużej tolerować. Wrestlingowe gwiazdy oraz muzycy hip-hopu znowu dadzą czadu...
Dragon Ball Z: Budokai
Bijatyki 14 listopada 2003
Efektowna bijatyka, stworzona przez firmę Bandai w oparciu o licencję kultowej mangi autorstwa Akiry Toriyamy. Gracze wcielają się w rolę znanych z serii bohaterów – wśród 23 dostępnych postaci pojawiają się Goku, Vegeta, Piccolo oraz Trunks. Każdego z nich wyposażono w odmienny zestaw ciosów i specjalnych zdolności bojowych oraz ataków energetycznych – wśród tych ostatnich prym wiedzie „fala uderzeniowa”, znana także jako „kamehameha”. W zamian za zdobywane w toku rozgrywki pieniądze możemy nie tylko odblokować dodatkowych wojowników, lecz także uzupełnić ich wachlarz możliwości ofensywnych o nowe, potężniejsze pozycje. Oś gry stanowi Story Mode, gdzie możemy wziąć udział w najważniejszych pojedynkach z animowanego cyklu – od starcia z Freezerem, aż po ostateczny bój z Cellem. Potyczki toczone są w dziewięciu zróżnicowanych środowiskach, inspirowanych znanymi z oryginału polami bitew – mowa o świątyni Kamiego, czy choćby o Komnacie Czasu. W Dragon Ball Z: Budokai zaimplementowano również moduł turniejowy, wariant zabawy oparty na walkach jeden na jednego, a także specjalny tryb treningowy, pozwalający na doskonalenie swoich umiejętności. Całości dopełnia kolorowa, trójwymiarowa oprawa graficzna inspirowana dziełami japońskiego mangaki oraz wysokiej jakości dubbing – w poszczególne postacie wcielili się aktorzy z amerykańskiej wersji telewizyjnego serialu.
Fight Night Round 2
Sportowe 28 lutego 2005
Pierwszy „Fight Night” okazał się krokiem milowym w rozwoju gatunku i w krótkim czasie okrzyknięty został najlepszym symulatorem tego sportu. Firma poszła więc za ciosem, przygotowując kolejną odsłonę cyklu, znów zapowiadaną jako przełom.
Mario Smash Football
Sportowe 18 listopada 2005
Super Mario Strikers natychmiast przenosi nas do fantastycznego uniwersum bohaterów klasycznych elektroniczno-rozrywkowych pozycji marki Nintendo, abyśmy wspólnie z nimi zagrali w piłkę nożną. Tytułowy hydraulik Mario wraz z towarzyszami (m.in. Luigi, Toad, Wario i Donkey Kong) gwarantuje jak zwykle mnóstwo wyśmienitej zabawy w bajecznie kolorowym wirtualnym świecie.
NBA Street v3
Sportowe 8 lutego 2005
„NBA Street v3” kontynuuje wspaniałą serię swych dwóch zacnych poprzedniczek dzierżąc miano najlepszej ulicznej koszykówki, która kiedykolwiek gościła w czytnikach konsol najnowszej generacji. Część trzecią, podobnie jak i poprzednie edycje, stworzyli programiści firmy EA BIG.
Super Smash Bros. Melee
Akcji 2 grudnia 2001
Super Smash Bros. Melee stanowi kontynuację efektownej gry walki z 1999 roku, przeznaczonej wyłącznie dla stacjonarnego systemu Nintendo 64. Sequel dostępny jest jedynie dla posiadaczy następczyni wspomnianej platformy, czyli konsoli GameCube.
Madden NFL 06
Sportowe 8 sierpnia 2005
Pierwsza edycja legendarnej sportowej serii Madden NFL, która została zrealizowana na zasadach wyłączności, zgodnie z umową zawartą pomiędzy koncernem Electronic Arts, a ligą NFL.
X-Men: Next Dimension
Bijatyki 15 października 2002
Klasyczna bijatyka, w której do walk przystępują znane miłośnikom komiksów Mutanty. Gracz może wybierać pomiędzy czterema różnymi trybami zabawy. Na uwagę zasługuje również szczegółowa oprawa audiowizualna.
Shrek SuperSlam
Akcji 25 października 2005
Shrek SuperSlam to wyprodukowana przez studio deweloperskie Amaze Entertainmen gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), osadzona w świecie doskonale znanym z filmów animowanych wytwórni DreamWorks. Gracze mogą wcielić się w tytułowego ogra lub 20 innych bajkowych postaci i wziąć udział w widowiskowych pojedynkach z użyciem pięści, kopyt, kłów i rozmaitych innych broni.
2006 FIFA World Cup
Sportowe 24 kwietnia 2006
2006 FIFA World Cup należy do bestsellerowego cyklu symulacji piłkarskich spod znaku EA Sports. Zgodnie z tytułem developerzy skupili się na Mistrzostwach Świata z 2006 roku, zorganizowanych w Niemczech.
Bloody Roar: Primal Fury
Bijatyki 19 marca 2002
Kolejna odsłona słynnej serii trójwymiarowych bijatyk, tym razem w wydaniu na konsolę Gamecube. Wcielamy się w postać jednego z kilkunastu wojowników. Na uwagę zasługuje możliwość przeobrażania się w wyjątkowo silne stwory.
UFC: Throwdown
Sportowe 20 lutego 2002
Ultimate Fighting Championship: Throwdown to gra walki oficjalnie licencjonowana przez amerykańską federację mixed martial arts (inaczej MMA - mieszane sztuki walki) – UFC. Dzięki temu możemy wcielić się największe gwiazdy tego sportu i walczyć według jego dokładnie odwzorowanych zasad.
X-Men Legends II: Rise of Apocalypse
RPG 21 września 2005
X-Men Legends II: Rise of Apocalypse to sequel udanej, wydanej pod koniec 2004 roku gry zaliczanej do gatunku action-RPG, będącej idealną propozycją dla miłośników komiksowych czy animowanych przygód Mutantów.
Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
Bijatyki 20 września 2005
Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects to gra akcji, która powstała z inicjatywy koncernu Electronic Arts. Program opowiada o perypetiach nowej grupy super-bohaterów o nazwie The Imperfects („Niedoskonali”), którzy stają do walki przeciwko największym postaciom z komiksów firmy Marvel.
Teenage Mutant Ninja Turtles
Akcji 21 października 2003
Teenage Mutant Ninja Turtles to wyprodukowana przez firmę Konami gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), której fabuła nawiązuje do komiksowej serii o przygodach zmutowanych żółwi-ninja. Gracz ma okazję pokierować poczynaniami czwórki tytułowych herosów, którzy starają się pokrzyżować plany demonicznego Shreddera i jego Klanu Stopy.
Mario Power Tennis
Sportowe 25 lutego 2004
Zabawna wersja tenisa ziemnego, w którym zamiast prawdziwych zawodników zmagają się bardzo znane postacie wykreowane przez firmę Nintendo. Każda z nich dysponuje różnymi szalonymi odbiciami i zagraniami.
Viewtiful Joe: Red Hot Rumble
Akcji 18 listopada 2005
Viewtiful Joe: Red Hot Rumble jest kolejną częścią słynnego cyklu dwuwymiarowych gier akcji, który zapoczątkowany został w 2003 roku i dzięki swojej niekonwencjonalności zyskał sporo entuzjastów na całym globie ziemskim. Niniejszy produkt oparto w pewnym sensie na japońskim serialu animowanym spod znaku VJ.